Experienta de peste 5 ani ne-a invatat semnificatia unor servicii de calitate, importanta respectarii termenelor, de aceea oferim cele mai bune servicii. Firma noastra da dovada de corectitudine, etica in afaceri, profesionalism in tot ceea ce intreprindem, confidentialitate si rapiditate in tratarea problemelor.
Companie specializata in consultanta in afaceri si management, in reorganizari judiciare, intermedieri financiare si comert intern si extern, consultanta in atragerea de fonduri europene nerambursabile.
Offshorevest reprezinta o echipa de profesionisti care ofera consultanta si solutii complete de optimizari fiscale. Oferta noastra presupune promtitudine, calitate, si mai ales confidentialitate in ceea ce priveste organizarea corecta si personalizata a fiecarui tip de afacere. Infiintarea unei companii internationale de tip offshore poate insemna transformarea afacerii dumneavoastra; transformarea unor costuri precum taxe, impozite, TVA, in profit net. Afacerea este punctul nostru comun.
Compania noastra ofera servicii de consultanta GDPR in conformitate cu noua lege europeana privind protectia datelor personale. Oferta de pret pentru aceste servicii se poate fac in urma completarii unui chestionar initial.
Pentru piata de asigurari din Romania, am creat produse de asigurare flexibile, personalizate, bazate pe nevoile si dorintele clientilor, destinate diferitelor momente din vietile lor. Astfel, produsele noastre ofera clientilor oportunitatea de a beneficia de protectie financiara, posibilitatea de a economisi si de a investi, in acelasi timp, prin intermediul aceleiasi polite de asigurare.
Firma noastra dispune de tehnicieni specilizati in industria de prelucrare a lemnului - dispune de o larga oferta in tarile UE cu care colaboreaza constant - in productia de sertare de mobila in acest domeniu avand o experrienta de peste 100 de ani. Ofera consultanta de afaceri in special in domeniul prelucrarii materialului lemnos. Ofera idei de afaceri, contacte cu parteneri UE. La cererea clientului ne deplasam la fata locului pentru probleme de consultanta-planificare-idei afaceri-probleme achizitie utilaje - materie prima, etc.
Florarie online cu cele mai avantajoase preturi si produse de cea mai buna calitate! Aranjamente florale care se definesc printr-un singur cuvant: Inedit! Gama larga de lumanari de nunta si botez, buchete de mireasa si orice alt aranjament floral.
Tinand cont de constrangerile majore existente pe piata fortei de munca din Romania, cu privire la recrutarea angajatilor de buna calitate si care sa aiba exact profilul necesar postului dorit de dvs, am inteles ca putem fi de mare ajutor companiilor care nu reusesc sa obtina performante maxime in recrutarea fortei de munca, prin profesionistii CBC Romania. Si-a consolidat pozitia pe piata prin rezultatele si succesele obtinute in domeniul recrutarii si head-huntingului si de asmeenea prin consultanta acordata clientilor in domeniul resurselor umane si doreste sa puna la dispozitia clientilor sai servicii profesionale si de foarte buna calitate.
Maestru Sobar cu experienta internationala si nationala in lucrari speciale, de arta - documentatie teoretica si practica, efectuez: - Expertize lucrari de arta si de patrimoniu, intretinere si reconditionare; - Estimari piese de arta din sistemele clasice de ardere si incalzire (teracote, seminee,) modele unicat sau de vechime/valoare istorica; - Montari/demontari/remontari, recuperari, intermedieri; - Consulting design interior/exterior, cromatica si viziune spatiala. Mai asiguram: - curatarea sistemelor de evacuare fumuri / cosuri / aerisiri - Eliberari adeverinte pentru ISCIR, ROMGAZ, DISTRIGAZ si alte organisme abilitate pentru avize si control. - Interventii in regim de urgenta (in ordinea acestora). Tel.: 0722.842.738
Răspunsul în toate chestiunile financiare ... Viitorul dumneavoastră necesită multă muncă. Aproximativ 10.000 de colaboratori din 14 ţări fac în fiecare zi totul pentru a vă putea oferi, în calitate de consultanţi competenţi, soluţii perfecte pentru asigurarea viitorului şi pentru protecţia prin asigurare, pentru consolidarea averii şi finanţare. Cu succes: 2,6 milioane de europeni au deja încredere în noi când e vorba de viitorul lor. De aproape 40 de ani, OVB AG creşte permanent. În întreaga Europă. Şi foarte aproape de dumneavoastră.
Sprijinim orice intreprinzator, in vederea atragerii Fondurilor Nerambursabile. De asemenea, asiguram si Managementul de proiect impreuna cu alte servicii complementare. Oferim servicii de consultanta pentru obtinerea finantarii Ajutor de Minimis 2013.
Companie cu capital romanesc si strain, activa pe piata din romania din anul 2010, doreste sa se extinda pe pietele externe fiind in cautare de colaboratori so parteneri de business. Compania este in plina expansiune.
Oferim un sistem integrat pentru gestionarea tuturor activitatiilor dintr-o companie precum si urmarirea evolutiei acesteia din punct de vedere financiar contabil. Cu ajutorul solutiei noastre timpul alocat gestiunii afacerii se reduce substantial. Pentru a va convinge va rugam sa vizitati site-ul nostru la adresa www.omega-sd.ro.
PPlusCont este o societate de contabilitate, expertiza contabila si servicii de consultanta in domeniul financiar contabil. Oferta noastra vizeaza agentii economici de toate tipurile, cu capital mixt, strain sau integral romanesc, firme cu experienta cat si pe cele care se pregatesc sa intre pe piata, oferind consiliere cat si un pachet complet de servicii, dupa nevoile clientilor, asigurand servicii profesionale si de calitate. Lista clientilor include agenti economici, care isi desfasoara activitatea in sectoarele: comert, productie, servicii si distributie din domeniile: transporturi, birotica-papetarie, imobiliare, calculatoare, consultanta. Firma este membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR).
Firma este o firma de consiliere financiara, intermediaza contracte de asigurari, lucreaza in domeniul creditarii si oferteaza o gama vasta de servicii si produse bancare. De asemenea experienta face sa fim foarte apreciati de clientii din portofoliu.
Oferim gratuit consultanta si doua saptamanai de cursuri de management si antreprenoriat pentru cei ce doresc sa infiinteze noi firme, MAI MULT SI O SUBVENTIE DE 500 RON (pentru realizarea actelor firmei). Cei ce doresc pot beneficia si de un spatiu de desfasurarea a activitatii pentru o perioada de 3 luni maxim, timp in care consilierii nostrii ii vor ajuta sa isi dezvolte corect si util afacerea nou infiintata. Proiect finantat de Uniunea Europeana Site: www.fiiantreprenor.ro Pentru mai multe detalii puteti trimite solicitarea la adresa de e-mail.
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
IBP Company este o societate axata in principal pe intermedierea produselor bancare, in special a creditelor imobiliare, programul guvernamental PRIMA CASA fiind o prioritate pentru noi. In activitatea desfăşurata ne bazam pe o echipa de profesionişti, exclusiv persoane cu studii superioare sau studenţi in domeniile care au legătura cu activitatea noastră: economişti, jurişti, experţi in comunicare si vânzări. O a doua activitate a societatii noastre este aceea de intermediere in asigurari, sens in care societatea noastra a incheiat un Contract de Asistent de Bokeraj pentru Transilvania Broker de Asigurari avand cod RAJ nr. 354825 emis de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor din Romania. Pentru noi, orientarea catre client este principiul de baza al activitatii. Suntem obiectivi fata de toate societatile de asigurari oferindu-va astfel exact produsele de care aveti nevoie la cele mai bune preturi de pe piata. IBP COMPANY ofera consultanta de specialitate in afaceri si management clientilor sai, punand la dispozitia lor o gama larga de servicii, in special persoanelor juridice, intocmind, la cerere, proiecte de afaceri, contracte, acte modificatoare la actele constitutive ale societatilor comerciale, asistare in relatia cu institutiile statului, etc. In acest sens indeplinim in mod complet procedurile pentru infiintari de firme, asistand si reprezentand clientii nostrii in operatiunile de rezervare denumire societate, redactare acte constitutive (sau acte modificatoare ale actelor constitutive), avizare si/sau autorizare corespunzatoare, inregistrarea documentelor la Registrul Comertului, deschidere si autorizare puncte de lucru si sedii secundare, inchidere puncte de lucru si sedii secundare, cesiune de parti sociale sau actiuni. De ce vă recomandăm Lexo ? Există pe piaţă multe posibilităţi de a accesa legislaţia României, dar sub forma în care ea este prezentă în Lexo este cel mai usor să ajungeţi rapid la ceea ce vă interesează. Căutarea unui act legislativ se poate face după: • cuvinte cheie, diferite problematici implicite (domeniu, starea actului normativ, emitent, etc...), • număr sau interval de numere ale unui act sau Monitor Oficial, data de apariţie a unui act. Se pot consulta diferite modele orientative de contracte, lista codurilor CAEN, CPSA, Codurile: vamal, comercial, civil, muncii, familiei, silvic, etc. Pentru actele care au suferit mai multe modificări s-a creat actul compus (toate modificările legii cumulate într-un singur act). De asemenea se pot accesa imediat actele normative care sunt în relaţie cu actul normativ vizualizat. Programul se poate instala pe oricâte calculatoare în acelasi preţ (licenţă multipost în orice configuraţie: retea de calculatoare sau staţii independente ) Preţul programului Lexo 500 LEI. Preţul abonamentului de actualizare* 83 LEI / luna.
Echipa noastră îndeplineste cu operativitate şi eficienţã o gamă completã de servicii de supralegalizare şi apostilare necesare în vederea recunoaşterii actelor dumneavoastră în străinătate. Acţionând prin intermediul nostru evitaţi orice fel de deplasare, contactul cu proceduri cu care nu sunteţi familiarizaţi şi disconfortul întreruperii activităţii dumneavoastră cotidiene. Pentru a prelua toate aceste sarcini avem nevoie de o simplă procură notarială. Comenziile dumneavoastră vor fi preluate şi livrate prin curier iar plata se va realiza ramburs la primirea lucrărilor finalizate.
Specific firma : constructii si instalatii Bucuresti : lucrari: de amenajare de banci si de de imobile locuit si constructii diverse in bucuresti si in tara. Firma a fost infiintata in 2002 - cca 80 angajati.