Solutions GC ofera servicii de consultanta in afaceri si management pentru sectorul public, privat si neguvernamental. 1. CONCEPERE SI INTOCMIRE DE PROIECTE * Identificarea surselor de finantare * Analiza alternativelor de investitii * Analiza eligibilitatii organizatiei prin prisma unui program de finantare * Documentatii de finantare - FONDURI STRUCTURALE; Guvernul Romaniei, BERD etc. * Planuri de afaceri * Studii de fezabilitate * Analize financiare, cost-beneficiu, risc si senzitivitate 2. IMPLEMENTARE PROIECTE * Realizare de dosare de achizitii si coordonarea achizitiilor * Intocmire de rapoarte tehnice intermediare si finale * Intocmire de rapoarte financiare intermediare si finale * Consultanta financiara si intocmire cereri de plata 3. EVALUARI * Realizare de rapoarte de evaluare pentru proprietati imobiliare, bunuri mobile si intreprinderi 4. CONSULTANTA IN MANAGEMENT * Evaluare-diagnostic a organizatiei si recomandarea unor directii alternative de dezvoltare * Strategii de dezvoltare pe termen scurt si mediu * Managementul proiectelor * Managementul financiar 5. RECUPERARE CREANTE PERSOANE JURIDICE * Reprezentanti unici in zona Galati-Braila ai firmei KRUK INTERNATIONAL * Recuperare facturi neincasate, bilete la ordin refuzate la plata,etc. * Intocmire rapoarte bonitate firme. * Plata activitatii de recuperare creante se constituie sub forma de COMISION DE SUCCES - NU RECUPERAM - NU PLATITI NIMIC.
Cunostintele noastre tehnice, combinate cu o buna cunoastere a practicilor de gestiune a sistemelor informatice si a standardelor de securitate informationala, la care se adauga o vasta experienta in domeniu, ne permit sa oferim cu succes servicii de: evaluare a sistemelor informatice, auditare a planurilor de securitate si a sistemelor IT in conformitate cu cerintele legale, dezvoltarea planurilor de continuitate a afacerii (BCP / DRP), organizarea departamentelor IT si implementarea celor mai bune practici de management precum ITIL sau CobiT, consultanta specializata pentru conformarea cerintelor SOX sau Basel II, implementarea standardelor de management a securitatii, reproiectarea proceselor de afacere si optimizarea in vederea implementarilor de ERP, management de proiect si controlul calitatii pentru implementari de sisteme informatice sau instruire de specialitate.
Gondec Business Solutions este o divizie a Gondec Lab care ofera servicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de gazduire si servicii administrate (administrare computere de birou, portabile si echipamente periferice, administrare servere, administrare infrastructura networking, securitatea informatiei, consultanta IT, proiectare si executie lucrari infrastructura IT, etc.).
Firma infiintata in 2005, domeniu de activitate accesare fonduri europene, baruri-restaurante, organizator jocuri de noroc cu castig - pariuri sportive. In prezent compania detine 3 puncte de lucru in Bucuresti si judetul Ilfov.
Phoenix Health&Safety este abilitată de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse să desfăşoare activitatea de serviciu extern de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă (SSM), în temeiul Legii 319/2006, conform Certificatului de abilitare nr. 0280/PS din 17.03.2011. Totodată, societatea noastră oferă şi servicii în domeniul situaţiilor de urgenţă (SU), respectiv de prevenire a incendiilor.
Cabinet avocatial specializat pe drept penal, drept civil, drept comercial, dreptul muncii, dreptul familiei, drept administrativ. Asiguram reprezentare in oradea, judetul Bihor si la toate instantele din Romania inclusic Curtea Constitutionala si inalta curte de casatie si justitie.
Oferim consultanta juridica in domeniul comercial, societatii comerciale, resurse umane. Oferim clientilor o alternativa viabila de evitare a instantelor judecatoresti pentru rezolvarea oricarui fel de litigiu prin intermediul MEDIERII - modalitate de rezolvare pe cale amiabila a conflictelor.
Harrison Consulting – specialistul tau in achizitii publice Dezvoltand capacitatea de a asculta cu atentie clientul, suntem capabili sa determinam cel mai potrivit serviciu sau pachet de servicii care ar indeplini obiectivele acestuia legate de realizarea achizitiilor publice. Adaptandu-le necesitatilor specifice, serviciile sunt ajustate dupa criterii individuale. Serviciile de consultanta oferite prin proiectul achizitii publice performante au, in cele mai multe cazuri, o structura in 3 pasi: • evaluare preliminara – echipa noastra de specialisti in achizitii publice va stabili situatia curenta a proceselor de achizitie din organizatie, vom studia toate aspectele in asa fel incat sa intelegem problemele reale cu care dumneavoastra va confruntati; • analiza situatiei – va ajutam sa identificati zonele de oportunitate pentru a imbunatati actualele procese si sisteme incidente achizitiilor publice, precum si masurile adecvate care se impun; • recomandari – concluzia analizei situatiei se regaseste in estimari si propuneri de masuri adecvate. Realizarea unui parteneriat cu firma noatra inseamna: • reducerea costurilor dumneavoastra pentru a organiza/participa intr-o procedura de achizitie publica; • evitarea neplacerilor pe care o procedura de achizitie publica le implica: elaborarea unei oferte, informarea asupra legislatiei in vigoare; • in plus, veti beneficia de consultanta din partea specialistilor nostri pe intreg parcursul derularii procedurilor de atribuire.
Intermediar export-import si afaceri cu o larga baza de date de clienti din Romania si strainatate. Mai oferim si servicii de consultanta offshore si consultanta tehnica, reducere a costurilor si alte servicii.
Persoana Fizica Autorizata se ocupa de supervizare lucrari de drumuri prin dirigentie de santier Responsabil tehnic executie in domeniile: I- constructii civile si agroindustriale; II- constructii drumuri si poduri; IX- alimentari cu apa, canalizari, lucrari edilitare.
The Company provides financial guarantee insurance, as well as related reinsurance, advisory and portfolio services for the public and structured finance markets, and investment management services, including advisory services, on a global basis. The Company conducts the financial guarantee business, as well as related reinsurance, advisory and portfolio services, through the wholly owned subsidiaries National Public Finance Guarantee Corporation (National), the United States public finance financial guarantee company, and MBIA Insurance Corporation (MBIA Corp.), which together with its subsidiaries, writes global structured finance and non-United States public finance financial guarantee insurance. MBIA conducts the investment management business primarily through wholly owned subsidiaries of Cutwater Holdings, LLC (Cutwater). Cutwater offers advisory services, including cash management, discretionary asset management and structured products on a fee-for-service basis.
O companie multinationala, lider mondial inconterstabil de peste 30 ani in domeniul sau de activitate. Oferta: - castig motivant in functie de nivelul atins in companie - training gratuit - sprijin, suport din partea managerului. Noi garantam cu seriozitatea unei companii deosebite si cu indrumarea acordata celor care doresc un venit financiar bun, prin munca !
Parteneriat cu firma americana, numarul unu mondial de peste 30 de ani in domeniul ei. Activitatea principala este de consiliere in probleme de wellness si oferirea unei oportunitati de afacere personala, sub indrumarea si ajutorul oferit de persoane aflate pe un anumit nivel superior managerial.
Trust Community este un proiect comunitar la scara globala, cu impact pe termen mediu si lung, care in Romania se implementeaza in colaborare cu Fundatia pentru Parteneriat Comunitar A.D.E.R.A.R.E.
Profil cautat Daca esti o persoana: - dornica sa-si cladeasca o cariera financiar-bancara - organizata si orientata spre rezultate - cu abilitati de comunicare te invitam alaturi de noi la o discutie deschisa. Experienta in vanzari este un avantaj, dar NU o conditie. Cerinte - Persoana energica, ambitioasa, comunicativa, cu spirit intreprinzator si dorinta de autodepasire - Orientare catre intampinarea nevoilor clientilor - Perseverenta in atingerea obiectivelor - Persuasiv si perseverent - Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni - Bune abilitati de comunicare si negociere - Orientare catre rezultate Beneficii Oferite BENEFICII - venit fix corelat cu nivelul realizarilor, comisoane si bonusuri de performanta foarte motivante - dezvoltare personala si evolutie in cariera - program flexibil - apartenenta la un brand recunoscut pentru calitate si seriozitate.
PFA Zahan Cristina Nicoleta vă oferă : 1. consultanţă privind implementarea, mentinerea şi îmbunătăţirea, independentă sau integrată, a: • Sistemului de Management al Calităţii (ISO 9001); • Sistemului de Management de Mediu (ISO 14001); • Sistemului de Management al Sănătăţii şi Securităţii Ocupaţionale (OHSAS 18001) • Sistem de management al responsabilităţii sociale (SA 8000) 2. asistenţă tehnică la certificare şi permanent după certificare 3. audit intern al sistemelor de management ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000); 4. traininguri în domeniile prezentate mai sus. Până în prezent, am implementat peste 200 sisteme de management de dificultate mică şi medie, la companii cu un număr de până la 500 de angajaţi. Domeniile de activitate ale clienţilor sunt : • construcţii • instalaţii • comerţ, • producţie • servicii • medicină • IT, • topografie, etc. Sistemele implementate au fost certificate cu succes, de către organisme recunoscute pe plan naţional / internaţional. Pentru mai multe detalii nu ezitaţi să mă contactaţi.
Marshaly este o companie pe actiuni cu sediul in Elvetia. Compania opereaza in 9 tari in acest moment, ceea ce si confera o baza de actiune internationala. Membra a Grupului Zepter International, MARSHALY are o companie mama care sai desfasoara cu suces activitatea in peste 40 de tari pe 5 continente. In acest mediu profesional, MARSHALY si consultantii sai financiari se pot concentra pe cel mai important aspect: valoare si siguranta pentru clientii sai !
Companie afiliata unuia dintre liderii pietei din Romania, fiind in permanenta orientata catre crestere si dezvoltare. Ofera posibilitati reale de promovare si dezvoltare profesionala oferind cursuri de formare si pregatire consilieri profesionisti.
Oxford Agrifuture activeaza in domeniul achizitionarii, vanzarii, gestionarii si inchirierii de terenuri agricole si in domeniul dezvoltarii plantatiilor energetice si alimentare. Suntem cei mai mari furnizori de rizomi si culturi energetice din Romania si am concretizat vanzari de 12,500,000 m2 de terenuri agricole pentru clientii nostri.
Servicii si consultanta protectia securitatea si sanatatea muncii, situatii de urgenta, in Bucuresti si imprejurimi. Asiguram suportul necesar conformarii cu cerintele prevederilor legale in domeniul securitatii si sanatatii in munca şi al situatiilor de urgenta. Raport optim calitate-pret.