Ofer consultanta si reprezentare juridica in domeniul: Societar, Comercial, Infiintari: SRL, SA, PFA, II, IF, ONG ( asociatii si fundatii ); - Orice modificare ulterioara a statutului societatii: Schimbare sediu, administrator, activitate principala Cesiune parti sociale Suspendare/Reluare activitate Deschidere/Inchidere punct de lucru - Dizolvari si lichidari firme; - Contracte, extrase Carti Funciare, Certificate Constatatoare; - Falimente; - Redactare acte juridice : actiuni, notificari, intampinari, somatii de plata, contestari .,-ONG-uri,Asociatii de locatari,Licente- ARR-transport,copi conforme.etc.
IT Acquisition Center ofera servicii de consultanta, pentru afacerea D-voastra, privind achizitiile si implementarea proiectelor IT&C. De asemenea va putem oferi sprijin în managementul de proiect, pentru implementare unor sisteme si strategii IT, management al proiectelor si consultanta pentru resurse umane. Misiunea companiei este aceea de a transforma viziunea clientilor nostri în rezultate, prin schimbari pozitive si masurabile aduse organizatiei.
Oferim consultanta resurse umane, gestionare personal (intocmire contracte, decizii, adeverinte de vechime, introducere contrate in REVISAL, recrutare personal, consultanta juridica societati comerciale).
Oferim Evaluare Energetica cladiri, servicii de consultanta financiara gratuita, asigurand astfel suport pentru creditare fara a percepe comisioane suplimentare CERTIFICAT ENERGETIC: – preturi minime, incepand de la 350 RON.
Birou audit energetic Auditor energetic autorizat - constructii + instalatii -expertize termoenergetice si eliberare certificate energetice pentru cladiri. -proiectare constructii (complet, inclusiv avize, autorizatii) Rapiditate si performanta Deplasare in orasele Bacau, Botosani, Iasi, Vaslui, Suceava.
Azur Contabil SRL este o firmă privată cu capital 100% românesc prestatoare de servicii contabile sau servicii conexe contabilității. Legea limitează activitatea unei firme de contabilitate la servicii economice și informatice. Legea impune restricții firmelor de contabilitate și în ce privește competența: O firmă de contabilitate se poate înființa și poate funcționa doar dacă cel puțin jumătate din acționari sunt experți contabili (membrii activi ai CECCAR) și cel puțin jumătate din conducerea firmei să fie experți contabili activi, membrii ai CECCAR (Corpul Experților Contabili și ai Contabililor Autorizați). Pentru înființarea firmei de contabilitate a fost obligatorie autorizarea acestui for autorizat.
Pentru a raspunde la nevoile actuale ale mediului de afaceri, cabinetul de avocatură Pantilimon Rikhard oferă un spectru larg de servicii în următoarele domenii: înființări firme și drept societar, tranzacții comerciale și tranzacții imobiliare, dreptul afacerilor, dreptul muncii, dreptul insolvenței, reprezentare în litigii comericiale și civile sau executare silită. Serviciile noastre includ atât reprezentare în fața instanțelor de judecată cât și servicii de arbitraj, mediere și consiliere în rezolvarea litigiilor de natură comercială sau civilă, la nivel național și internațional. Cabinet de avocatura - pantilimon rikhard, profesionalism & parteneriat, este adaugat in categoriile politica, legislatie, partide politice, administratie precum si in consultatii juridice, legislatie, avocati. Cabinetul de avocatura Pantilimon Rikhard este specializat in servicii de consultanta juridica si asistenta juridica in domeniul dreptului comercial si dreptul afacerilor. Cabinetul nostru va ofera servicii de constultanta, asistena si reprezentare in urmatoarele domenii: - dreptul comercial si dreptul afacerilor - managemenrul si administrarea firmelor - recuperare debite, datorii, creante, executari silite - insolventa si reorganizare judiciara - litigii comerciale si litigii civile - recunoasterea si executarea hotararilor intracomunitare si internationale - dreptul real imobiliar si proiecte de dezvoltare imobiliara - dreptul muncii - drept fiscal, drept bancar - dreptul comercial european si drept privat european - proprietatea intelectuala - arbitraj comercial intern si international - investitii noi si extinderea activitaii - achizitii publice - dreptul informatic si dreptul societatilor comerciale in domeniul informatic - drept medical.
Cabinetul de avocatura Furtuna Mihaela acorda consultanta juridica, analizeaza, redacteaza si atesta acte juridice, asista si reprezinta clientii in domeniul dreptului penal, comercial, societar, in domeniul imobiliar, dreptul muncii, dreptul familiei, drept civil, drept financiar si fiscal, la toate treptele de jurisdictie. Scopul nostru este sa acordam clientilor servicii caracterizate prin profesionalism si calitate.
Expert contabil si evaluator autorizat CECCAR, ofer urmatoarele servicii: - expertize contabile judiciare si extrajudiciare; - asistenta contabila; - consultanta contabila si fiscala in regim de colaborare; - intocmirea, verificarea si certificarea situatiilor financiare semestriale si anuale; - acivitate de cenzorat; - evaluari bunuri mobile si proprietati imobiliare; - asistenta si consultanta in afaceri.
Firma ofer aproductie in domeniul alimentar, trend ascendent, lider zonal in domeniu, cu 18 ani deactivitate, nr. angajati 98, 30 de filiale pentru desfacerea produselor proprii, investitii majore efectuate in 2007, pentru edificare si utilare la standarde europene a unui spatiu de productie propriu.
Doresc colaborare cu ONG-uri, firme de consultanta in cadrul proiectelor POS-DRU. Detin experienta in scrierea si implementarea de proiecte nationale si europene. Furnizez traininguri pentru dezvoltarea resurselor umane dintr-o companie. Sunt doctor in stiintele educatiei, specializata in educatia adultilor. Coordonez proiectarea, implementarea si prelucrarea datelor unei cercetari de piata. Experienta in organizarea de focus-grupuri. Rog a nu fi abordata pentru colaborari in asigurari sau vanzari directe.
Criza financiara la nivel mondial, evidentiata mai pregnant in Romania si de o mai veche criza economica, a condus la aparitia, printre alte fenomene, a problemei neonorarii, de catre companii si de catre persoanele fizice a datoriilor catre creditori, facililitand aparitia unui numar imens de obligatii de plata neachitate, materializate in creante nerecuperate. S-a ajuns astfel la neplata obligatiilor financiare catre bugetul statului si nu numai, la intarzieri in restituirea creditelor bancare, sau chiar la aparitia unor fenomene cu caracter infractional legate de emiterea de instrumente de plata fara acoperire, instrainarea garantiilor materiale, falimente frauduloase etc. Evident ca toate aceste fenomene genereaza un blocaj financiar cu implicatii majore la nivelul economiei nationale. Este necesar deci ca acest fenomen sa fie analizat, controlat si, pe cat posibil, diminuate efectele sale. Metoda imediata si cea mai eficienta o reprezinta recuperarea creantelor. Mai pot exista si alte metode legate de stergerea datoriilor, preluarea lor de catre bugetul statului etc., dar aceste metode presupun existenta unei legislatii adecvate in domeniu. Apare astfel necesitatea existentei unui organism care, la nivelul economiei nationale, sa identifice, administreze, analizeze si, prin metode specifice, altele dacat recuperarea directa, sa valorifice creantele existente in economie. A fost creata astfel o entitate economico-financiara si comerciala, BURSA ROMANA DE CREANTE S.A. (BRC) marca inregistrata la OSIM, sub numarul 89326/12.07.2007, care are urmatoarele clase de produse/servicii pentru care s-a inregistrat marca: • gestiunea afacerilor comerciale; • administratia comerciala; • afaceri financiare; • afaceri monetare. In esenta, aceasta noua entitate economico-financiara si comerciala isi propune ca prin organismele sale sa preia de la persoanele fizice si juridice rezidente in Romania si din afara tarii, tot ceea ce inseamna debite restante, respectiv creante neincasate de la rau-platnici, debitori, fie ei persoane fizice sau juridice si prin metode specifice sa asigure valorificarea acestora.
Black Knowledge can help with: Project-based recruitment services Administration outsourcing Applicant tracking and process management Behavioral tests and assessments Exit interviews Build and Retain a World-Class Workforce Build Employee Skills Build a Strong Leadership Pipeline Manage a High Performing Workforce Payroll Services.
Compania noastra face parte dintr-un lant European de birouri conduse nu de o persoana, ci de grupul nostru de parteneri. Luam in mod constant in considerare idei noi, oportunitati, si moduri de lucru noi. Atunci cand acestea se concretizeaza, alegerile pe care le facem sunt simple, clare si puternice. Parker Lewis ofera servicii strategice de consultanta in domeniul imobiliar. Astfel de sfaturi includ revizuirea portofoliului unei noi sucursale sau studii de fezabilitate. Suntem constienti ca serviciile de evaluare sunt un element principal in consultanta, dar intregul proces necesita o implicare mai mare decat o simpla abordare traditionala a serviciilor necesare dezvoltarii proprietatilor.
Activitate in domeniul serviciilor in constructii, management, dirigentie, urmarirea si calitatea executiei, audit energetic, de mediu si calitate. Oferim servicii de cosultanta in afaceri in constructii si materiale de constructii.
Ne ocupam de peste 30 de ani cu deschiderea de Gelaterii in Italia si in intreaga lume prin proiecte specifice orientate spre calitatea ingredientelor si spre usurinta utilizarii acestora, oferind un suport complet clientilor, astfel incat Gelateria Dumneavoastra devine o afacere extrem de simpla, competitiva si profitabila.
Firma ofera servicii de proiectare arhitectura, constructii, instalatii, consultanta obtinere fonduri europene prin FEADR, POR, POS DRU, IMM, Ministerul finantelor. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Socitate spaniola specializata in asigurarea serviciilor clientilor din Spania. Societatea functioneaza din anul 2007 si are sediul in Brasov. Actionarii sunt persoane fizice de nationalitate spaniola.
Servicii legale complete pentru persoane fizice si companii din Romania si strainatate in urmatoarele domenii de practica: infiintari si modificari firme la Registrul Comertului, redactare si negociere contracte civile si comerciale, vize si permise de sedere. Avocat cu experienta. Onorarii accesibile. Confidentialitate. Consultanta initiala gratuita!
Incepand cu anul 2014 activitatea companiei noastre s-a diversificat, astfel au fost create departamente care activeaza in diverse domenii. Oferim servicii de reparatii scule si echipamente industriale; Consultanta in domeniul SSM, ISCIR, management parc auto; Executie constructii civile, industriale, confectii metalice; Comert industrial. Mai multe informatii despre activitatea companiei puteti obtine, accesand site-ul nostru la adresa: www.keto.i8.com