Evaluator ANEVAR in Brasov pentru proprietati imobiliare (apartament, casa cu teren, teren liber, spatiu comercial, spatiu industrial) si bunuri mobile (autoturism, utilaje). Rapoarte de evaluare pentru diferite scopuri: vanzare-cumparare, informare, partaj, succesiune, impozitare, raportare financiara, garantarea imprumutului, intabulare cladire, aport capital social, esalonare ANAF. Rapoartele de evaluare au o complexitate ridicata si respecta conformitatea cu Standardele de Evaluare ANEVAR. Consultanta personalizata pe intreaga durata a procesului de evaluare si dupa incheierea acestuia. Real estate appraiser and consultant in Brasov, authorized by ANEVAR.
Toposma a aparut din nevoia unor oameni de a arata ca intr-o lume moderna, in care tehnologia a devenit mai importanta decat relatiile umane, este posibila oferirea unor servicii care sa respecte vechile valori: responsabilitate, corectitudine si respect. Pentru ca o lume mai buna trebuie sa porneasca de la fiecare din noi, cautam continuu sa ne facem prieteni, nu clienti, sa ajutam cu gandul la rezolvarea problemelor, nu doar cu gandul la castigurile materiale, realizarea obiectivelor tale, sa fie succesul muncii noastre.
Serviciile oferite de noi sunt executate de un grup de consilieri juridici definitivi si experti contabili, membri ai Colegiului Consilierilor Juridici Bucuresti, CECCAR, Camerei Consultantilor Fiscali, precum si ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania, cu o experinta indelungata in fiecare domeniu cuprins in ofertele noastre de servicii. Scopul nostru este acela de a oferi servicii societatilor de tip IMM,aflate in plina dezvoltare, sustinand acesta crestere atat prin rezolvarea cu promtitudine si in mod profesionist a problemelor cu care suntem sesizati, cat si printr-o serie de avantaje de ordin economico-financiar si organizatoric, care duc la o eficientizare a activitatilor desfasurate prin externalizarea acestor servicii. Doriti sa beneficiati de serviciile atat a unui consilier juridic cu experinta cat si a unui expert contabil autorizat,fara a avea grija achitarii impozitelor datorate de societatea dumneavoastra in calitate de angajator? Incheierea unui contract de asistenta legala permanenta pentru suplinirea angajarii consilierului juridic si a unui contract de prestarii servicii contabile pentru suplinirea angajarii unui economist, va rezolva aceasta problema avand totodata la dispozitie serviciile unor specialisti.
Coaching Partners este rezultatul viziunii a patru dintre cei mai buni specialisti in livrarea de programe si cursuri de training si coaching care si-au stabilit ca misiune formarea de profesionisti in domeniul coaching-ului. Coaching Partners concepe si livreaza programe profesioniste de coaching, care sa contribuie la cresterea bunastarii si calitatii vietii, a performantei personale si a organizatiilor. Ce oferim? O cale sigura, rapida si profesionista pentru: - profesionistii care doresc sa-si alinieze performantele organizatiei la nivel de excelenta cu ajutorul tehnicilor, instrumentelor si cele mai bune practici livrate de coachi recunoscuti la nivel international - oricine doreste sa-si dezvolte o cariera in domeniul coaching-ului prin programe certificate de ANC (Asociatia Nationala pentru Certificari) si ICF (International Coaching Federation)
Compania noastra este o companie specializata in vanzare de sisteme de procesare si stocare cereale, fabrici de nutreturi combinate (F.N.C.), mori de furaje, linii de selectat si tratat seminte, sisteme de amestecare si insacuire, in vederea realizarii proiectelor, consultanta tehnica de specialitate in implementarea acestor proiecte.
Costea Miclea Daniel I.I. efectueaza asigurari: RCA, Casco, locuinte, calatorie, sanatate, viata, CMR. Avem: - Experienta in domeniu; - Personal bine pregatit profesional; - Ofertarea explicita a tuturor asigurarilor; - In permanenta, un indrumator avizat pentru protectia dumneavoastra; - Dupa caz, deplasarea la domiciliul clientului pentru inmanarea asigurarii.
Suntem o echipa informata, eficienta si venim in ajutorul dumneavoastra! Membrii echipei noastre au peste 6 ani experienta in infintarii firme si mentiuni la Registrul Comertului. Detinem o vasta experienta in servicii de consultanta juridica impunandu-ne de la an la an pe piata prin calitatea pe care o oferim clientilor nostri. Servicii Registrul Comertului: -infiintare firma (SRL, SRL-D, PFA, II, IF, student) -gazduire sediu social -schimbare sediu social -cesiune parti social -deschidere/ inchidere punct de lucru -inchidere firma -modificare obiect de activitate Autorizatii de functionare: -DSV -DSP -ISU -Mediu -Primarie Servicii de contabilitate: -contabilitate lunara -obtinere cod TVA -obtinere cod special TVA -achizitie registre speciale.
Azura Advanced Consulting este membru corporativ ANEVAR. Echipa de specialisti va poate ajuta in vederea realizarii de rapoarte de evaluare certificate ANEVAR pentru proprietati imobiliare (EPI) si bunuri mobile (EBM). Suntem in plin proces de extindere, astfel ca in curand vom putea servisa clienti din toate zonele tarii. Asteptam solicitarile dumneavoastra cu real interes!
Recuperam creante, debite, datorii pe cale amiabila, judiciara si extrajudiciara, inca din anul 2006. Kolcze Iliuta & Asociatii SRL a reusit intr-un interval relativ scurt de timp sa se impuna pe piata de recuperari creante din Romania, ajungand la inceputul anului 2007 sa aiba peste 1000 de clienti activi. Experienta si seriozitatea, dovedite de echipa noastra de-a lungul anilor, inainte de infiintarea societatii in 2006 si dupa, adunate cu un efort financiar deosebit, au dus la dezvoltarea si recunoasterea profesionalismului de catre Asociatia de Management al Creantelor Comerciale (AMCC) in anul 2008, acordand statul de membru cu drepturi depline.
Test Poligraf | Expert Poligraf | Detector Minciuni | Accesand realizarea unei Expertize Poligraf obtineti urmatoarele beneficii: -Identificarea persoanelor sincere si nesincere -Creati un Puternic Factor Preventiv in cadrul companiei dvs -Identifica Persoanele care au creat Prejudicii Morale sau Materiale -Repun in drepturi persoanele ce au fost prejudiciate -Restabilesc Adevarul, Rezolva Starile de Suspiciune si cele Conflictuale -Creaza premisele formarii unui climat de incredere -Factor Educational al angajatilor in spritul Corectitudinii si Loialitatii -Se realizeaza o Protectie a Bunurilor si Valorilor Investitorului -Se realizeaza si o Protectie a Salariatului impotriva banuielilor neintemeiate -Se realizeaza o Politica de Cadre Corecta in folosul societatii -Se promoveaza criteriile Valorii, Cinstei, Corectitudinii si a Moralitatii TESTUL POLIGRAF prezinta 3 caracteristici principale de actiune, respectiv: -implementarea PREVENTIVA -implementarea PERIODICA -implementarea PUNCTUALA Expertul Poligraf Respecta si Aplica in activitatea sa, urmatoarele 10 principii: 1.Principiul INTEGRITATII 2.Principiul DEMNITATII PERSOANEI 3.Principiul OFICIALITATII 4.Principiul RESPONSABILITATII 5.Principiul LOIALITATII PROFESIONALE 6.Principiul LEGALITATII 7.Principiul DREPTURILOR OMULUI 8.Principiul ADEVARULUI 9.Principiul CONFIDENTIALITATII 10.Principiul INCORUPTIBILITATII Expertul Poligraf isi desfasoara activitatea profesionala conform: -Cod COR 244513 -Standard Ocupational -Codului Etic si Deontologic -Metodologia Poligraf Facebook: https://www.facebook.com/ExpertizaPoligraf/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/pulse/expertiza-expert-poligraf-sorin-prie Website: www.poligraf-romania.ro
Suntem o mica companie care combina o afacere clasica cu network marketingul. Facem prezentari ale planurilor de afaceri ale companiilor de marketing cu care colaboram si suntem distribuitori autorizati a produselor promovate de aceste companii.
Societatea Comercială Maria Securitate S.R.L. s-a constituit pentru a funcționa, in primul rand, ca serviciu extern de prevenire și protecție in domeniul securității și sănătății in muncă, avand ca obiect principal de activitate cod CAEN 7490 - alte activități profesionale, științifice și tehnice n.c.a. De asemenea, ca domenii și activități auxiliare, societatea mai are inscrise in "Actul Constitutiv" codurile 8425 - activități de luptă impotriva incendiilor și de prevenire a acestora și 8559 - alte forme de invățămant n.c.a. Societatea are asociat unic, un singur administrator, acesta fiind și conducătorul serviciului de prevenire și protecție. Gabriel Silviu Țuțuianu, conducătorul serviciului extern de prevenire și protecție in domeniul securității și sănătății in muncă, este absolvent al Academiei Tehnice Militare și licențiat in inginerie profilul "geniu" al Universității Naționale de Apărare "Carol I" cu diplomă de master in domeniul "stiințe militare și informații", programul de studii "securitate și apărarea", al cursului postuniversitar organizat de "Centrul de perfecționare in asigurarea calității și certificarea auditorilor" din "Universitatea Politehnică București" - "Auditul securității, sănătății in muncă și evaluarea riscurilor", absolvent al cursurilor de formare profesionala a adulților pentru ocupațiile de "specialist in domeniul securității și sănătății in munca, cadru tehnic cu atribuții in domeniul prevenirii și stingerii incendiilor și formator. Experiența dobandită atat in mediul militar cat și in cel civil in domeniul tehnico-ingineresc, in cele ale protecției muncii, apărării impotriva incendiilor, ISCIR și metrologiei legale, precum și ca formator pentru cursurile de securitate și sănatate in muncă organizate in cadrul proiectului cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, Axa prioritară 6 "Promovarea incluziunii sociale", relevă competența profesională a acestuia. Principalele activități prestate sunt cele descrise de art. 15(1) alin. 1-33, Cap. III, din H.G. 1425/2006, actualizată, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății in muncă nr. 319/2006, precum și de art. 27(1) alin. a-f, Cap. II, din Legea nr.307/2006, actualizată, privind apărarea impotriva incendiilor.
Doresti sa ai afacerea ta? Doresti sa iti extinzi afacerea, sau de ce nu, doresti sa o restrangi, sau chiar sa inchizi o firma? Nu ezita sa ne contactezi! Suntem aici spre a-ti veni in ajutor. Prin intermediul site-ului nostru iti punem la dispozitie informatii detaliate cu privire la documentatia si pasii necesari in vederea indeplinirii formalitatilor dorite la Oficiul Registrului Comertului. In situatia in care vei considera ca este mai comod, mai simplu sau mai sigur ca persoane cu experienta in domeniu sa indeplineasca formalitatile respective in locul tau, iti stam la dispozitie prin serviciile oferite. Suna-ne sau scrie-ne un e-mail, fie ca ai nevoie doar de un sfat juridic, fie ca vrei sa apelezi la serviciile noastre juridice. Echipa noastra de avocati este gata sa raspunda intrebarilor tale si sa iti vina in ajutor! Infiintari firme, modificari firme, gazduire sedii firme, autorizari / infiintari case de schimb valutar si case de amanet, recuperari creante, asistenta juridica de specialitate, divorturi si partaje.
Societatea noastra, desi foarte tanara, prin personalul ei are o experienta de peste 10 ani in elaborarea si implementarea proiectelor finantate de catre UE, avand si rezultate remarcabile. Oferim servicii de consultanta la cel mai inalt nivel calitativ pentru accesarea fondurilor nerambursabile! Elaboram proiecte integrale pentru finantari europene nerambursabile de pana la 100%: cereri de finantare, planuri de afaceri, studii de fezabilitate, analize cost beneficiu, etc.
We offer you design, manufacture and supply of technological equipment for milk: - cheese, pasta filata - feta, tvorog - melted cheese - dosing automatic line - CIP automatic sistems - toos, technological and transport vessels. www.eng-project.net
Obiectul de activitate: consultanta pentru afaceri si management. Servicii suport pentru afaceri adaptate start-up business, microintreprinderi si IMM. cezariulian.ro - blog teme business - proiectare si implementare canale de marketing online B2B
IV Software Consulting este o companie cu capital privat romanesc ce isi desfasoara activitatea in domeniul software oferind clientilor produse din gama WinMentor, incepand cu etapa de analiza, continuand cu cea de implementare a aplicatiei specifice nevoii clientului si finalizand cu cea de suport extins. Cu o experienta de peste 9 ani pe piata software, IV Software Consulting dispune de personal de specialitate cu o solida pregatire profesionala, experimentat si motivat de realizarile obtinute si de perspectivele existente.
Expert Business Center (EBC) presteaza servicii de consultanta si organizeaza cursuri acreditate de ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari) si seminarii in domeniul afacerilor si managementului, fiind specializata pe Achizitii Publice si proiecte finantate cu Fonduri Europene nerambursabile. Echipa EBC formata din formatori si consultanti experti in domeniul in care livreaza cursuri sau presteaza servicii de consultanta, va asigura profesionalism, promtitudine, eficienta si rezultate exceptionale! Experienta bogata a acestora in Ministerul Fondurilor Europene, Ministerul Finantelor Publice, sau Companii Multinationale ii face aliatul perfect in dezvoltarea afacerii dvs.!
Specialistii Ges Cont Expert SRL va stau la dispozitie pentru a va oferi servicii profesionale de contabilitate, resurse umane, consultanta fiscala, juridica si de afaceri. Oferim pachete complete de servicii la preturi competitive!
Avocat - asiguram servicii juridice de reprezentare si asistare instanta de judecata si in fata autoritatilor publice, redactare, negociere, consiliere la incheierea contractelor, mediere, infiintari societati comerciale, consiliere drept comercial, recuperari creante, consultanta juridica drept civil, dreptul muncii, dreptul familiei (divort), drept administrativ si fiscal, drept comercial, dreptul IT. Serviciile juridice, asigurate prin intermediul societatii noastre de avocati, permit obtinerea unor raspunsuri si solutii rapide si profesioniste la problemele dvs, datorita experientei si a informatiilor dobandite de avocatii asociati si colaboratori.