Test Poligraf | Expert Poligraf | Detector Minciuni | Accesand realizarea unei Expertize Poligraf obtineti urmatoarele beneficii: -Identificarea persoanelor sincere si nesincere -Creati un Puternic Factor Preventiv in cadrul companiei dvs -Identifica Persoanele care au creat Prejudicii Morale sau Materiale -Repun in drepturi persoanele ce au fost prejudiciate -Restabilesc Adevarul, Rezolva Starile de Suspiciune si cele Conflictuale -Creaza premisele formarii unui climat de incredere -Factor Educational al angajatilor in spritul Corectitudinii si Loialitatii -Se realizeaza o Protectie a Bunurilor si Valorilor Investitorului -Se realizeaza si o Protectie a Salariatului impotriva banuielilor neintemeiate -Se realizeaza o Politica de Cadre Corecta in folosul societatii -Se promoveaza criteriile Valorii, Cinstei, Corectitudinii si a Moralitatii TESTUL POLIGRAF prezinta 3 caracteristici principale de actiune, respectiv: -implementarea PREVENTIVA -implementarea PERIODICA -implementarea PUNCTUALA Expertul Poligraf Respecta si Aplica in activitatea sa, urmatoarele 10 principii: 1.Principiul INTEGRITATII 2.Principiul DEMNITATII PERSOANEI 3.Principiul OFICIALITATII 4.Principiul RESPONSABILITATII 5.Principiul LOIALITATII PROFESIONALE 6.Principiul LEGALITATII 7.Principiul DREPTURILOR OMULUI 8.Principiul ADEVARULUI 9.Principiul CONFIDENTIALITATII 10.Principiul INCORUPTIBILITATII Expertul Poligraf isi desfasoara activitatea profesionala conform: -Cod COR 244513 -Standard Ocupational -Codului Etic si Deontologic -Metodologia Poligraf Facebook: https://www.facebook.com/ExpertizaPoligraf/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/pulse/expertiza-expert-poligraf-sorin-prie Website: www.poligraf-romania.ro
Suntem o mica companie care combina o afacere clasica cu network marketingul. Facem prezentari ale planurilor de afaceri ale companiilor de marketing cu care colaboram si suntem distribuitori autorizati a produselor promovate de aceste companii.
Societatea Comercială Maria Securitate S.R.L. s-a constituit pentru a funcționa, in primul rand, ca serviciu extern de prevenire și protecție in domeniul securității și sănătății in muncă, avand ca obiect principal de activitate cod CAEN 7490 - alte activități profesionale, științifice și tehnice n.c.a. De asemenea, ca domenii și activități auxiliare, societatea mai are inscrise in "Actul Constitutiv" codurile 8425 - activități de luptă impotriva incendiilor și de prevenire a acestora și 8559 - alte forme de invățămant n.c.a. Societatea are asociat unic, un singur administrator, acesta fiind și conducătorul serviciului de prevenire și protecție. Gabriel Silviu Țuțuianu, conducătorul serviciului extern de prevenire și protecție in domeniul securității și sănătății in muncă, este absolvent al Academiei Tehnice Militare și licențiat in inginerie profilul "geniu" al Universității Naționale de Apărare "Carol I" cu diplomă de master in domeniul "stiințe militare și informații", programul de studii "securitate și apărarea", al cursului postuniversitar organizat de "Centrul de perfecționare in asigurarea calității și certificarea auditorilor" din "Universitatea Politehnică București" - "Auditul securității, sănătății in muncă și evaluarea riscurilor", absolvent al cursurilor de formare profesionala a adulților pentru ocupațiile de "specialist in domeniul securității și sănătății in munca, cadru tehnic cu atribuții in domeniul prevenirii și stingerii incendiilor și formator. Experiența dobandită atat in mediul militar cat și in cel civil in domeniul tehnico-ingineresc, in cele ale protecției muncii, apărării impotriva incendiilor, ISCIR și metrologiei legale, precum și ca formator pentru cursurile de securitate și sănatate in muncă organizate in cadrul proiectului cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, Axa prioritară 6 "Promovarea incluziunii sociale", relevă competența profesională a acestuia. Principalele activități prestate sunt cele descrise de art. 15(1) alin. 1-33, Cap. III, din H.G. 1425/2006, actualizată, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății in muncă nr. 319/2006, precum și de art. 27(1) alin. a-f, Cap. II, din Legea nr.307/2006, actualizată, privind apărarea impotriva incendiilor.
Doresti sa ai afacerea ta? Doresti sa iti extinzi afacerea, sau de ce nu, doresti sa o restrangi, sau chiar sa inchizi o firma? Nu ezita sa ne contactezi! Suntem aici spre a-ti veni in ajutor. Prin intermediul site-ului nostru iti punem la dispozitie informatii detaliate cu privire la documentatia si pasii necesari in vederea indeplinirii formalitatilor dorite la Oficiul Registrului Comertului. In situatia in care vei considera ca este mai comod, mai simplu sau mai sigur ca persoane cu experienta in domeniu sa indeplineasca formalitatile respective in locul tau, iti stam la dispozitie prin serviciile oferite. Suna-ne sau scrie-ne un e-mail, fie ca ai nevoie doar de un sfat juridic, fie ca vrei sa apelezi la serviciile noastre juridice. Echipa noastra de avocati este gata sa raspunda intrebarilor tale si sa iti vina in ajutor! Infiintari firme, modificari firme, gazduire sedii firme, autorizari / infiintari case de schimb valutar si case de amanet, recuperari creante, asistenta juridica de specialitate, divorturi si partaje.
Societatea noastra, desi foarte tanara, prin personalul ei are o experienta de peste 10 ani in elaborarea si implementarea proiectelor finantate de catre UE, avand si rezultate remarcabile. Oferim servicii de consultanta la cel mai inalt nivel calitativ pentru accesarea fondurilor nerambursabile! Elaboram proiecte integrale pentru finantari europene nerambursabile de pana la 100%: cereri de finantare, planuri de afaceri, studii de fezabilitate, analize cost beneficiu, etc.
We offer you design, manufacture and supply of technological equipment for milk: - cheese, pasta filata - feta, tvorog - melted cheese - dosing automatic line - CIP automatic sistems - toos, technological and transport vessels. www.eng-project.net
Obiectul de activitate: consultanta pentru afaceri si management. Servicii suport pentru afaceri adaptate start-up business, microintreprinderi si IMM. cezariulian.ro - blog teme business - proiectare si implementare canale de marketing online B2B
IV Software Consulting este o companie cu capital privat romanesc ce isi desfasoara activitatea in domeniul software oferind clientilor produse din gama WinMentor, incepand cu etapa de analiza, continuand cu cea de implementare a aplicatiei specifice nevoii clientului si finalizand cu cea de suport extins. Cu o experienta de peste 9 ani pe piata software, IV Software Consulting dispune de personal de specialitate cu o solida pregatire profesionala, experimentat si motivat de realizarile obtinute si de perspectivele existente.
Expert Business Center (EBC) presteaza servicii de consultanta si organizeaza cursuri acreditate de ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari) si seminarii in domeniul afacerilor si managementului, fiind specializata pe Achizitii Publice si proiecte finantate cu Fonduri Europene nerambursabile. Echipa EBC formata din formatori si consultanti experti in domeniul in care livreaza cursuri sau presteaza servicii de consultanta, va asigura profesionalism, promtitudine, eficienta si rezultate exceptionale! Experienta bogata a acestora in Ministerul Fondurilor Europene, Ministerul Finantelor Publice, sau Companii Multinationale ii face aliatul perfect in dezvoltarea afacerii dvs.!
Specialistii Ges Cont Expert SRL va stau la dispozitie pentru a va oferi servicii profesionale de contabilitate, resurse umane, consultanta fiscala, juridica si de afaceri. Oferim pachete complete de servicii la preturi competitive!
Avocat - asiguram servicii juridice de reprezentare si asistare instanta de judecata si in fata autoritatilor publice, redactare, negociere, consiliere la incheierea contractelor, mediere, infiintari societati comerciale, consiliere drept comercial, recuperari creante, consultanta juridica drept civil, dreptul muncii, dreptul familiei (divort), drept administrativ si fiscal, drept comercial, dreptul IT. Serviciile juridice, asigurate prin intermediul societatii noastre de avocati, permit obtinerea unor raspunsuri si solutii rapide si profesioniste la problemele dvs, datorita experientei si a informatiilor dobandite de avocatii asociati si colaboratori.
Firma de contabilitate Integrate Accounting vine in intampinarea oamenilor de afaceri si a intreprinderilor de toate marimile, asigura servicii complete contabile si fiscale, pune accent pe normele privind organizarea activităţii jocurilor de noroc, de contabilitate primară, contabilitate financiară, consultanta financiara, indiferent de domeniu si obiectul de activitate a entitatii pe care o dezvoltati ( SRL, SA, PFA, intreprinderi individuale, cabinete avocatura, notari, medici, etca��). Suntem o societate de contabilitate si consultanta financiara Bucuresti care ofera servicii de contabilitate Bucuresti, administrare si salarizare personal, resurse umane, consultanta financiara si fiscala, asistenta financiara, infiintari de firme, contabilitate primara. Aria de acoperire este in principal cea nationala in domeniul jocurilor de noroc si in particular zona de sud a Romaniei cu o orientare catre clientii din toate domeniile de activitate pe municipiul Bucuresti (sector 1, sector 2, sector 3, sector 4, sector 5, sector 6) si Ilfov.
Va oferim consultanta privind Protectia Mediului-Serviciu de externalizare a managementului deseurilor. Serviciile noastre sunt apreciate de clienti pentru calitate si promptitudine si sunt destinate imbunatatirii performantei de mediu si financiare a organizatiilor, prin reducerea impacturilor si riscurilor de mediu, prin optimizarea proceselor si eficientizarea investitiilor. Firma noastra va ofera o multitudine de servicii din care cele mai importante sunt: - Consultanta privind protectia mediului - Obtinere Autorizatii / avize/ raportari Agentia pt Protectia Mediului/Raportari Administratia Fondului pentru Mediu - Managementul integrat al deseurilor - Achizitie-transport-valorificare deseuri. www.ecorecycling-cne.ro
ODA Romania, prezenta la nivel national, ofera servicii de infiintare/mentiuni firme, PFA sau ONG, consultanta in afaceri si management, dezvoltare strategii, bazate pe nevoile companiei si suport in etapele de implementare. Inceputurile in antreprenoriat, stim ca nu sunt usoare, un start up presupunand multe provocari si emotii. Asa este firesc, insa important este sa faci ceea ce te pasioneaza cu adevarat, sa decizi strategia de dezvoltare si sa iti asumi riscuri. Mai putin asumarea unor riscuri in relatia cu diverse institutii, fie ca vrei sa infiintezi o firma sau sa-i faci modificari sau chiar sa iti protejezi produsul sau marca proprie, incercand demersuri la OSIM si din diverse motive nu ai reusit. Suntem la un click distanta, consultanta noastra este gratuita! Nu vei pleca needificat, iar daca vei avea nevoie de serviciile noastre, vom fi bucurosi si noi ca existam.
Firma Ai Comsys a fost infiintată in anul 2005 cu scopul de a oferi servicii IT sucursalei din Romania a companiei grecesti MOCHLOS. Din anul 2006, AI COMSYS administreaza departamentul IT al firmei ANDREAS STIHL MOTOUNELTE, subsidiara a firmei germane STIHL AG. De la infiintare si pana in prezent, AI COMSYS, a capatat experienta si maturitate in afaceri si a stabilit o serie de parteneriate si colaborari cu diverse firme din domenii cheie ale IT, cu scopul declarat de a beneficia de expertiza acestora in serviciile oferite clientilor sai. Am dezvoltat o gama larga de servicii IT pe care vi le punem la dispozitie si care au rolul de a satisface toate exigentele si nevoile unui departament IT. AI COMSYS ofera servicii IT de calitate atat firmelor mici, cu un numar redus de servere si statii de lucru, cat si firmelor mari, care pe langa infrastructura IT au nevoie de solutii precum ERP, CRM, B2B, B2C, BI, High Availability, Disaster Recovery, Virtualizare si nu numai. Incepand cu anul 2012, in baza experientei acumulate , AI COMSYS isi propune marirea portofoliului de clienti oferindu-le servicii si solutii IT de top. Compania noastra, AI COMSYS, care este si proprietara acestui site va ofera de asemenea posibilitatea achizitionarii de licente software. Prin parteneriatul cu compania externa Procos AG, va oferim unul din cele mai performate utilitare de analiza de business, STRATandGO. Pentru mai multe detalii despre acest utilitar accesati meniul STRATandGO. Pentru a afla mai multe detalii despre serviciile oferite de catre compania noastra puteti vizualiza sau descarca mapa noastra de prezentare din linkurile de mai jos:
Politica companiei noastre este bazata pe dezvoltarea standardelor de calitate in Sanatate si Securitate in Munca si a Situatiilor de Urgenta. Ne imbunatatim permanent calitatea serviciilor prestate catre parteneri nostrii, si, datorita experientei capatate de-a lungul timpului, ne extindem serviciile pentru a veni in intampinarea nevoilor partenerilor nostrii.
Geotech perfect home este o companie din Iasi, specializata in proiectarea si executie constructiilor indiferent de tipul si destinatia acestora. Suntem o echipa alcatuita din ingineri, arhitecti si consultanti. Oferim calitate si profesionalism in executia si proiectarea constructiilor.
Cabinetul de avocatura a Martis Biatrice Olimpiaa pune la dispozitia clientilor si a partenerilor sai beneficiari asistenta juridica generala si de afaceri, consultanta juridica si reprezentare in domenii de expertiza complexe precum, dreptul civil, dreptul familiei, dreptul afacerilor, drept penal, protectia consumatorului. OferiM consultanta, asistenta si reprezentare in urmatoarele domenii: achizitii publice; proceduri de expropriere imobilelor pentru utilitate publica; infiintare asociatii si fundatii, contencios administrativ si fiscal; asigurari sociale si dreptul muncii; drept bancar; drept civil a revendicari si reconstituirea dreptului de proprietate precum si orice alt drept real conferit de lege; drept comercial societar; recuperari creante, executare silita; IT, telecomunicatii mass-media; obligatii civile si comerciale; proprietate intelectuala; procedura insolventei; real estate si constructii; dreptul concurentei; implementarea proiectelor cu finantare europeana.
Consultanta legislativa si prestari servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca, conform prevederilor Art. 15 (1) din Normele Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006, in calitate de Serviciu Extern de prevenire si protectie. -identificarea pericolelor si intocmirea evaluarii de riscuri pentru fiecare loc de munca/ post de lucru; -intocmire a planului de prevenire si protectie in urma evaluarii factorilor de risc; -intocmire a instructiunilor proprii; -intocmire tematici de instruire, pentru toate fazele de instructaj (introductiv general,la locul de munca si periodic); -supravegherea starii de sanatate a lucratorilor; -consultanta de specialitate pentru cercetarea accidentelor de munca; -consultanta in relatia cu ITM; -actualizare permanenta a legislatiei. CONSULTANTA LEGISLATIVA SI PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, conform prevederilor Ordinului 163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor. -intocmire plan de evacuare; -intocmire plan de interventie; -intocmire instructiuni specifice; -intocmire tematici de instruire; -efectuarea instructajului( introductiv general, la locul de munca si periodic); -consultanta de specialitate pentru apararea impotriva incendiilor; -consultanta de specialitate in relatia cu ISU ( Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta); -exercitii si demonstratii practice; -intocmirea actelor de autoritate PSI; -actualizare permanenta a legislatiei. EVALUAREA NIVELULUI DE RISC/SECURITATE la locurile de munca conform prevederilor Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a standardelor OHSAS 18001 si OHSAS 18002 in vederea implementarii sistemului de management integrat calitate, mediu, securitate.
IRIMIA SERVIS COM SRL, va ofera servicii de redactare acte Registrul Comertului, consultanta, infiintari, moficari firme si persoane fizice autorizate, deschidere punct de lucru, schimbare denumire, prelungire durata functionare, majorare capital social, cesiuni.