Pentru gasirea de clienti noi in Germania: servicii standardizate pentru promovarea exportului în Germania; servicii de consultanta strategica in dezvoltarea produsului. Promovarea companiei pe site-ul nostru.
Oferim servicii de consultanţă orientată către client, strategii de dezvoltare locală durabilă, evenimente de înaltă clasă, instruire şi informare pentru adaptarea continuă la standarde europene.
Business Wide este lider de piata in asigurari de viata, non viata si pensii. Reusita in domeniu este garantata de un proces de selectie specializat si cu training profesionist. Pachetul de beneficii este cel mai ofertant din domeniu si posibilitatile de evolutie in cariera nelimitate.
GS Integrated Ideas va ofera control in timp real asupra afacerilor facute de companie cu fiecare dintre clienti. Va oferim unealta potrivita pentru a intelege clientii si pentru a rezolva orice situatie individuala a fiecarui client,inainte ca aceasta sa devina o problema reala pentru Companie. Obiectivul nostru este sa va ajutam sa va mentinenti pozitia competititva pe piata. Pentru a va mentine o pozitie competitiva este vital sa intelegeti opinia clientilor si sa va adaptati la dorintele si nevoile lor.
Cabinet de contabilitate si consultanta fiscala, atestat CECCAR si Camera Consultantilor din Romania, ofera servicii complete de evidenta contabila: consultanta financiara si fiscala; intocmire si certificare bilant; servicii juridice, infiintare societati comerciale Evidenta contabila completa, consultanta fiscala, servicii personal-salarizare, servicii juridice, infiinatare societati comerciale. Firma contabilitate, consultanta fiscala si juridica.
Somadris 98 Srl va ofera servicii de management si consultanta in obtinerea de fonduri europene, elaborare documentatie proiect, studii de fezabilitate, management de proiect, consultanta pentru identificare programe, eligibilitate, scriere proiect, documentatii, studii de piata.
Cel mai mare concern de servicii financiare din Europa. Fondata in anul 1970 in Germania, Koln, firma activeaza in domeniul financiar-bancar. Compania este prezenta in 14 tari europene, fiind cea mai puternica forta de vanzari independenta din Europa. Avem peste 850 de birouri in care activeaza peste 18.000 de consultanti financiari.
Compania ofera servicii de cea mai buna calitate in domeniul resurselor umane,consultanta si management de personal. In acelasi timp prin colaboratorii nostrii oferim si servicii de protectia muncii, P.S.I. si servicii de medicina muncii. Tot ceea ce inseamna management de personal,recrutare, training, le veti regasi la cel mai inalt grad de profesionalism in serviciile prestate de catre compania noastra. Punem in slujba clientilor nostri experienta acumulata in timp in domeniul resurselor umane si ne asumam rolul unui partener de dialog si de analiza in ceea ce priveste evaluarea personalului, a proceselor si procedurilor de resurse umane si de dezvoltare organizationala. Increderea si profesionalismul stau la baza relatiei dintre noi si numerosii clienti care ne-au ales sa le fim alaturi in procesul de dezoltare ale afacerilor pe care le conduc.
Cea mai puternica forta de vanzari independente pe domeniul financiar bancar. Se urmareste cresterea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti prin promovarea produselor financiare existente in cadrul companiei: investitii financiare, produse bancare, pensii private, etc.
Companie de consultanta in infiintarea de firme offshore si servicii conexe. Avantajele unei compani offshore: - inmatriculare rapida; - scutirea de taxe si impozite; - flexibilitate corporativa; - costuri reduse de operare; - protectia averii personale si un grad ridicat de confidentialitate; - administrare simpla ; - birocratie redusa; - sisteme bancare sigure; - raportare minima (fara audit, fara raportare a impozitelor, fara informatii financiare in dosarele publice).
Allianz-Tiriac este filiala locala a Grupului Allianz, oferind toate tipurile de produse din gama asigurarilor generale, inclusiv obligatorii -, respectiv de viata, capabile sa acopere intreg spectrul de solicitari venite din partea clientilor locali. Suntem liderul pietei romanesti a asigurarilor si un jucator important pe piata pensiilor private prin intermediul companiei dedicate, Allianz-Tiriac Pensii Private. Grupul Allianz este unul dintre cei mai importan?i furnizori de servicii financiare la nivel mondial. Cu peste 181 000 de angajati in intreaga lume, Grupul Allianz deserveste peste 80 milioane de client din peste 70 de tari.
Sunt un Profesionist din domeniul Resurselor Umane, cu experienta de 12 ani ca Manager Resurse Umane (Dunarea Textile Lugoj si Solectron Timisoara) si 4 ani ca si Senior Consultant intr-o firma de Executive Search.
Activam pe piata de consultanta, traduceri si interpretare din anul 2005. Echipa noastra este formata din profesionisti cu experienta si dedicati. Ne place ceea ce facem, iar clientii ne considera parteneri de incredere, care stiu sa contribuie cu nuanta de calitate si claritate necesara bunei desfasurari si cresterii afacerii lor. Printre clientii care ne acorda increderea lor se numara companii de cercetare de piata, producatori si distribuitori de diferite produse si servicii, companii de PR, autoritati publice si ministere, organizatii non-guvernamentale si agentii guvernamentale, companii IT... Aveti de organizat un eveniment de prezentare, cursuri de formare, conferinte si seminarii cu participare internationala? Doriti sa prezentati produsele si afacerea Dumneavoastra unor parteneri internationali, sau sa aduceti produse si servicii din strainatate pentru clientii Dumneavoastra din Romania? Aveti contracte si comunicari cu parteneri din strainatate, sau doriti sa contactati astfel de parteneri? Este esential sa ne intelegem unii pe altii, iar pentru asta va recomandam serviciile consultantilor traducatori si interpreti de la Highlights Tech Support. Sprijinul care subliniaza valoarea Dumneavoastra!
SNIF Oltenia ofera asistenta tehnica, consultanta, proiectare si executie in domeniul imbunatatirilor funciare: sisteme de irigatii, desecari, terasari, alunecari de teren, baraje, podete la cele mai mici preturi cu personal ultracalificat in MEHEDINTI, GORJ, OLT, VALCEA, DOLJ. Relatii la : 0744643353 sau e-mail. SNIF Oltenia inchiriaza birouri, spatii productie, spatii depozitare si utilaje pentru terasari: buldozere, excavatoare, etc, la cele mai mici preturi. Relatii la : 0744643353 sau e-mail. SNIF Oltenia ofera servicii de contabilitate firma, exploatare IT, instalatii electrice, bobinaj, etc, la cele mai mici preturi de pe piata cu personal ULTRA CALIFICAT. Relatii la : 0744643353 sau e-mail.
Va oferim: - expertiza contabila - consultanta fiscala - evidenta contabila - la firme din sector privat - evidenta resurse umane - evidenta contabila la firme care au accesat fonduri europene. Tinem cursuri de contabilitate pentru absolventi facultati si licee economice si la absolvire in functie de rezultate oferim in urma unui examen teoretic si practic oferim diplome agreate de ministerul invatamantului si ministerul muncii.
Eosol Design va ofera centrale pe biomasa, prin gazeificare, in cogenerare, cu puteri instalate de la 200kW la 10MW. De asemenea, putem asigura documentatie completa (studii, analize, proiectare) pentru sisteme energetice regenerabile, design industrial specializat, analize de piata. Firma poate oferi o calitate si acuratete a informatiilor si lucrarilor care sa satisfaca un beneficiar pretentios. Beneficiind de o mare capacitate de intelegere a problemelor beneficiarului, putem asigura nivele foarte ridicate de eficienta si calitate.
Oferim consultanta juridica si reprezentare in instanta pentru societati comerciale, institutii publice si persoane fizice in domeniul dreptului civil, dreptul muncii, drept comercial, contencios administrativ si litigii de munca.
Pi 2 [pi:tu] este o agentie de Relatii Publice infiintata de un grup de specialisti in comunicare cu o experienta de peste 10 ani in domeniu. General Manager Pi 2: Mirela Pitu Website: www.pi2.ro
Aviziero este aplicatia online de gestiune in asociatiile de proprietari. Pentru ca Aviziero a fost creat cu gandul la el, proprietarul: - poate trimite din contul personal citirea lunara a contoarelor - are acces oricand si de oriunde la tabelul de cheltuieli si arhiva pentru a intelege mai usor cum se fac repartizarile. Presedintele si cenzorul: - supravegheaza asociatia de la birou sau de acasa, de la munte sau de la mare - au la indemana soldurile fondurilor, restantele la furnizori, proprietarii restantieri Nu in ultimul rand, administratorul: - se acomodeaza usor cu aplicatia, inca de la primul contact - are acces oricand si de oriunde la aplicatie si date, pentru ca Aviziero functioneaza actualizat la ultima versiune de pe orice computer, fara instalare - creeaza tabelul de cheltuieli cu oricate servicii si oricate criterii de repartizare este necesar, creeaza oricate fonduri - introduce date rapid si intuitiv: finalizeaza tabelul in mai putin de 10 minute si obtine chitante din doua clickuri - importa date din excel, printeaza sau exporta tabelul in excel si printeaza registrele, statele de plata, toate declaratiile fiscale lunare si anuale direct din Aviziero - pastreaza datele in siguranta de virusi si defectiuni ale computerului personal, pentru ca Aviziero functioneaza integral pe Internet. In varianta de Administrare Completa, puteti alege o firma partenera care foloseste Aviziero in activitatea de administrare.
Suntem o companie dinamica care ofera consultanta pentru promovarea deservicii si echipamente atat bancare si de alte categorii. Oferim consultanta pentru materiale consumabile utilizate la automatele de bauturi