Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4267 companii
  • Bizz2China.ro - http://www.bizz2china.ro/ este o firma de consultanta importuri marfa china care va sta la dispozitie cu toate serviciile necesare si complete pentru a realiza aceste importuri directe din China avand proprii furnizori de marfuri. Cu un portofoliu si o experienta solida firma noastra va garanteaza incheierea unui contract de import cu certitudinea calitatii marfurilor, a seriozitatii furnizorului si a transportului catre depozitul dumneavoastra, efectuat in conditii depline de siguranta. Bizz2China va ofera toate serviciile necesare pentru a face importuri directe din China: -identificarea produselor import China; -controlul de calitate al produselor; -pregatirea documentelor de import din China, pana la comisionare vamala si transport. Dar cel mai important pentru noi, telul nostru este de a crea in timp un parteneriat de lunga durata bazat pe incredere, eficienta si respect reciproc. Decizia de a importa direct din China va da o noua dimensiune afacerii dumneavoastra - aveti posibilitatea sa va aprovizionati direct de la producatori, la preturi imbatabile si sa eliminati intermediarii, avand astfel garantia unui pret extrem de competitiv pe piata romaneasca. Experienta noastra inseamna preturi minime, viteza in executie, livrare rapida si calitatea dorita pentru marfa importata din China. Bizz2China - Import-Export Marfa Produse China - coordoneaza toate fazele lantului de aprovizionare, de la identificarea produsului companiei pana la destinatia finala a produselor in centrele de desfacere ale clientilor nostri oriunde in Romania. BIZZ2CHINA ofera clientilor asistenta si reprezentare vamala, completarea de certificare EUR cat si autorizarea regimurilor economice de antrepozit vamal, admiterea temporara sau perfectionarea activa si pasiva. Serviciile noastre privind importurile complexe au la baza experienta pe acesta piata, seriozitatea cu care rezolvam in amanunt orice problema, incepand cu identificarea celui mai competitiv producator din China, verificare pe flux a calitatii precum si a rezolvarii operative a comezilor, si nu in ultimul rand negocierea celor mai bune preturi si servicii de transport si asigurare, precum si intocmirea actelor necesare. Datorita experientei acumulate de-alungul anilor, Bizz2China se dovedeste a fi partenerul numarul 1 in relatia dintre importatori si principalii producatori din China. Portofoliul solid al firmei noastre, nu reprezinta doar o carte de vizita ci si garantia incheierii cu succes a oricarui contract de import. Noi oferim certitudinea calitatii marfurilor, a seriozitatii furnizorului si a transportului catre depozitul dumneavoastra, efectuat in conditii depline de siguranta. Experienta noastra inseamna preturi minime, viteza in executie, livrare rapida si calitatea dorita pentru marfa importata din China. Indiferent de tipul de marfa importat, de la jucarii, la materiale de constructii, mobilier, electronice si electrocasnice, haine sau decoratiuni, noi va garantam servicii complete si realizate la standarde inalte de profesionalism si siguranta. BIZZ2CHINA protejeaza interesele partenerilor sai,pe toata durata procesului de import pana la depozitarea produselor. Dupa identificarea si contactarea producatorului, BIZZ2CHINA va initia un proces de negociere si consultanta al achizitiilor, menit sa stabileasca conditiile definitive ai termenilor contractuali. Firma noastra comercializeaza o gama foarte larga de produse de import China, cum ar fi: sepci, papuci,incaltaminte, haine, echipamente sport si bodybuilding,rame foto, cabluri, toron, textile, ceramica, portelan, alarme, articole sportive, mingii, jucarii, playground,machete, articole nunta, matrite, cristale, scaune, mese, usi interioare, usi exterioare, obiecte ratan,mobilier, canapele, mobila bucatarie, obiecte decorative, jaluzele, perdele, draperii, articole menaj, sisteme supraveghere, panouri solare, obiecte si instalatii sanitare, gresie, faianta, parchet.

Bucuresti Servicii
  • www.pavelmanagement.ro Lichidator judiciar Expert contabil Despre Manager: Facultatea MECANICĂ, promoţia 1979 Specialitatea: Tehnologia Construcţiilor de Maşini Facultatea: ŞTIINŢE ECONOMICE, promoţia 1997 Specialitatea: Contabilitate şi Informatică de Gestiune MASTERAT MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL Specializări – perfecţionări: Evaluare economico-financiară organizat de c.e.c.c.a.r; Standarde internaţionale ca stagiar în cadrul cursurilor de pregătire organizate de camera auditorilor financiari din românia în anul 2003; Auditul sistemelor informatice de gestiune şi regimul activelor deţinute pe termen lung în cadrul activităţilor întrerupte organizate de camera auditorilor financiari din românia în anul 2004; Combinări de întreprinderi organizat de camera auditorilor financiari din românia în anul 2004; Directiva a-iv-a şi a-vii-a europeanã organizate de camera auditorilor financiari din românia în noiembrie 2005 Curs organizat în perioada anului studii 1999-2000 în cadrul departamentului pentru pregătirea cadrelor didactice în cadrul academiei de studii economice bucureşti. Stagiul de pregatire lichidatori judiciari septembrie 2005 organizat de unprl Stagiul de perfecţionare şi pregătire pentru practicieni în reorganizare şi lichidare noiembrie 2006 organizat de unpir Accesarea fondurilor structurale decembrie 2006 organizat de camera de comerţ şi industrie neamţ Instruire perfecţionare cenzori octombrie 2007 organizat de ceccar Curs manager resurse umane octombrie 2007 organizat de camera de comerţ şi industrie neamţ Program manager proiect noiembrie 2007 organizat de ministerul muncii familiei şi egalităţii de şanse “improving your business – performance & profitability” decembrie 2007 organizat de camera de comerţ şi industrie neamţ în colaborare cu crownford house uk Închiderea exerciţiului financiar martie 2008 organizat de inter contact group                                 Profesia de bază: Administrator judiciar/lichidator nr legitimaţie nr 11669 Expert contabil nr carnet expert 18428 Activitatea profesională a) În perioada 1979-1981- manager atelier CTC prelucrări prin aşchiere în cadrul SERVICIULUI CTC la SC UMARO SA ROMAN; b) În perioada 1981-1984 PROIECTANT în cadrul ATELIERULUI de PROIECTĂRI şi ASIMILĂRI PRODUSE NOI, UMARO SA, ROMAN; c) În perioada 1984-1990 manager proiecte prototip în cadrul atelierului PROTOTIP, UMARO SA, ROMAN; d) În perioada 1990-1996 PROIECTANT în cadrul ATELIERULUI de PROIECTĂRI CARUSEL, UMARO SA, ROMAN; e) În perioada 1996-1997 CONTABIL în cadrul serviciului CONTABILITATE UMARO SA, ROMAN; f) În perioada 1997-2003 CONTABIL ŞEF la SC DOVILG SNC, g) În perioada OCT-1998 - AUGUST 2002 PROFESOR la Liceul GRUP ŞCOLAR ALIMENTAR ROMAN la disciplinele finanţe-contabilitate şi informatică; h) În perioada 2002-2008 liber profesionist i) Membru Asociaţiei Internaţionale de Fiscalitate din 2008 LOCUL DE MUNCĂ ACTUAL / FUNCŢIA: A) ADMINISTRATOR JUDICIAR/LICHIDATOR, nr. legitimaţie nr 11669 B) EXPERT CONTABIL, nr CARNET EXPERT 18428

Roman Servicii
  • Firma de consultanta accesare fonduri europene nerambursabile, implementare proiecte finantate din fonduri europene, investitii si management, pentru companii private (microintreprinderi, IMM, SA si institutii publice.

Bucuresti Servicii
  • SC Lero Advanced Consulting SRL infiintata in 2000 avand ca principal obiect de activitate prestarea de servicii, in special intreprinderilor, si anume: evaluari de bunuri mobile si imobile, consultanta financiar-contabila, planuri de afaceri si proiecte. Activitatile de baza ale firmei sunt evaluarea intreprinderilor, bunurilor mobile si imobile, societatea este membru asociat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR) cat si membra a Camerei de Comert si Industrie Oltenia.

Bucuresti Servicii
  • Execut urmatoarele: - identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca şi mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru; - elaborarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie; - elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate in munca, ţinand seama de particularităţile activităţilor şi ale unităţii/intreprinderii, precum şi ale locurilor de munca/posturilor de lucru.

Satu Mare Servicii
  • SC Atva SRL efectueaza urmatoarele activitati: 1. Informare, proiectare si implementare sistem de: management al calitatii (consultanta ISO 9001); management de mediu (consultanta ISO 14001); management al sigurantei alimentare (consultanta ISO 22000); management al sanatatii si securitatii in munca (OHSAS 18001:2007); management integrat in vederea certificarii 2. Asistenta tehnica la certificare si permanent dupa certificare 3. Cursuri de formare profesionala autorizate de CNFPA (Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor) cu Diplome emise de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului: auditor in domeniul calitatii - 40 ore; auditor in domeniul mediului - 40 ore; auditor de sistem de management pentru sanatate si securitate ocupationala - 40 ore; sanatate si securitate in munca 40 si 80 ore; coordonator sanatate si securitate in munca 60 si 90 ore; cadru tehnic cu atributii PSI - 164 ore; tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu - 80 ore; formator - 80 ore; inspector resurse umane - 60 ore; manager resurse umane - 70 ore; evaluator al riscurilor pentru sanatate si securitate in munca (curs postuniversitar in colaborare cu Universitatea Politehnica Timisoara).

Pitesti Servicii
  • Oferim servicii asistenta medicala preventiva si curativa: epidemiologie, vaccinari internationale, prevenirea bolilor asociate calatoriilor, certificat international de vaccinare, medicina muncii, dermatologie, psihiatrie, examen psihologic, neurologie, alergologie (testare si tratament), ORL, endocrinologie, pneumologie, electrocardiograma, spirometrie aeriana si osoasa, audiometrie. Efectuam ecografie doppler color, cardiaca, glanda tiroida, mamara, parti moi si musculoscheletala, cu aparat nou, ultraperformant. Participare in proiecte europene de sanatate: SUNFLOWER, AURORA Experienta in management de proiecte si statistica Realizare de studii clinice Programe de instruire in sanatate (formatori acreditati) Dosare medicale angajare Control medical periodic Consultanta epidemiologie si avizare sanitara.

Timisoara Servicii
  • Hseq Consulting S.R.L. leader in servicii de consultanta in domeniul securitatii, sanatatii si protectiei muncii, precum si in activitatea de calificare si formare profesionala, va ofera cursuri de perfectionare, postuniversitare si cursuri online. Hseq Consulting S.R.L. este o firma cu capital integral romanesc, infiintata in anul 2005, cu sediul in Ploiesti, ce are ca obiect principal de activitate formarea profesionala a adultilor prin organizarea de servicii de consultanta in domeniul securitatii, sanatatii si protectiei muncii si cursuri de calificare si formare profesionala, de perfectionare, cursuri postuniversitare si cursuri online.

Ploiesti Servicii
  • General Financial Consulting SRL activeaza din anul 2005 ca societate de consultanta financiar-contabila si bancara. Lucrarile executate de societatea noastra sunt de inalta tinuta profesionala, scopul acestora fiind in primul rand de a va ajuta la dezvoltarea afacerii si reducerea impozitelor si a taxelor de plata catre stat. Prin departamentul de consultanta financiara, asiguram clientilor nostri posibilitatea de a contracta credite bancare, de a accesa fonduri europene sau alte categorii de fonduri nerambursabile. Misiunea noastra este de a asigura clientilor nostrii servicii profesionale si de calitate adecvate afacerii dvs.

Bucuresti Servicii
  • Infiintata in 1997, membra a CECCAR, General Accounting SRL presteaza servicii de contabilitate imbinand expertiza unui expert contabil cu multa experienta cu entuziasmul si agerimea unor colaboratori mai tineri precum si a unor specialisti pe probleme juridice si de psihologie a resurselor umane. De-a lungul timpului societatea a avut ca si clienti firme romanesti si straine din domenii diverse cum ar fi:prestari de servicii, productie, import-export, constructii, etc. Ceea ce credem noi ca ne diferentiaza este faptul ca avem un portofoliu de clienti restrans astfel incat fiecare client sa beneficieze de intreaga atentie care este necesara pentru sevicii de reala calitate si utilitate. Contabilitatea fiecarui client este configurata de asa maniera incat sa o transforme dintr-o cerinta legala intr-un instrument de obtinerea a informatiei indispensabile in luarea deciziilor de management.

Bucuresti Servicii
  • Firma va ofera servicii de cea mai buna calitate, bazandu-se pe anii de experienta ai celor care se pun in serviciul dumneavoastra. Oferim consiliere si sprijin in gasirea unui loc de munca in UK in domeniul ingrijire copii sau menaj, dar si ajutam persoanele recrutate sa beneficieze de toate actele necesare muncii legale in UK. Pentru persoanele serioase, care dovedesc angajament pe termen lung si incredere, avem colaboratori dispusi sa va ofere cursuri gratuite de calificare in domeniul ingrijire copii, ceea ce va ajuta pe viitor sa accesati locuri de munca mai bune. Apelati la noi si nu veti regreta, comisioanele noastre, in vederea consilierii obtinerii actelor de munca in UK, sunt dintre cele mai mici. Comisionul firmei se retine din primul salar, daca optati ca noi sa fim cei care va ajuta cu dobandirea actelor de munca . Va asteptam cu drag, vrem sa fim o familie mare si unita a romanilor de pretutindeni. Cum munca departe de casa este un sacrificiu urias, vrem sa fiti cat mai linistiti si sa simtiti ajutorul nostru, sa stiti ca nu sunteti singuri !

Londra Servicii
  • Infiintat in anul 1992, biroul expert contabil Viorica Aniculesei, ofera o gama variata de servicii specializate financiar-contabile precum: Servicii specializate de contabilitate, consultanta fiscala, audit, expertiza contabila judiciara si nejudiciara; certificarea declaratiei fiscale nr. 101 , rambursare TVA; precum si auditul fondurilor europene nerambursabile.

Bucuresti Financiar
  • Spitalele nu s-au bucurat niciodată de o imagine prea bună, cu atât mai puţin în România unde pacientul, dincolo de grijile fireşti legate de starea de sănătate care impune vizita la spital, se confruntă cu grijile specifice sistemului de sănătate autohton: cele legate de infrastructura deficitară, de lipsa spaţiului şi a dotărilor necesare urmării în bune condiţii a tratamentului pe toată perioada impusă, sau de lipsa spaţiilor amenajate pentru însoţitori sau familie. Nu puţine sunt spitalele în care infrastructura a rămas aceeaşi de decenii, în care mobilierul nu este doar insuficient ci şi într-o stare avansată de uzură iar spaţiile de aşteptare lipsesc cu desăvârşire. Innovate IT vine în întimpinarea nevoii de confort din spitale, încurajând instaurarea unei stări de normalitate pentru un stat european, în care singurele griji ale pacientului vizează îngrjirea stării de sănătate şi exclud orice preocupări de ordin practic. În acest scop, firma noastră oferă o gamă largă de mobilier de uz spitalicesc, destinat nu numai asigurării condiţiilor propice de realizare a operaţiunilor medicale şi urmare a tratamentelor care necesită sapitalizare, dar şi creşterii gradului de confort şi siguranţă a pacientului. Mobilierul oferit variază, de la paturi şi accesorii, mese şi scaune până la extensoare, cuiere sau trolleys, răspunzând unei game largi de nevoi legate de alinarea suferinţei şi îmbunătăţirea confortului pacienţilor. În acelaşi timp, oferta de mobilier variază din punct de vedere al funcţionalităţii sau costurilor: de la elemente simple, practice, cu un nivel scăzut de cost, până la piese cu un grad complex de sofisticare şi automatizare, care îmbină funcţiile practice cu utilitatea medicală. Prin oferta propusă Innovate IT urmăreşte îmbunătăţirea condiţiilor regăsite în sistemului sanitar românesc şi încurajează sporirea încrederii populaţiei în siguranţa şi eficacitatea acestuia, astfel încât preocuparea finală vizează pacientul şi starea lui de bine.

Iasi Importator
  • Compania noastra se ocupa in principal cu consultanta in afaceri si management. Ca activitati secundare: intermedieri financiar-bancare, asigurari, contabilitate si intermedieri prestari servicii. Compania este condusa de 2 (doi) asociati cu drepturi depline si are 39 salariati.

Bucuresti Servicii
  • La Miercurea Ciuc (în regiunea centrală a României) funcţionează o fabrică modernă de peleţi, care a început producţia în 2007. Uzina gestionată de către SC Phoenix Company SA este amplasată la intrarea de vest a municipiului (la 50 m distanţă de DN 13A), într-o zonă industrială care beneficiază de toate facilităţile necesare. Fabrica este uşor accesibilă de pe şoseaua de ocolire a municipiului atât pentru aprovizionare, cât şi pentru transportul peleţilor către clienti. Compania noastră, SC Phoenix Company SA gestionează singura fabrică de peleţi din România bazată atât pe biomasă,(rumegus), cât şi plante energetice, îmbinând în mod sinergic oportunităţile industriei peletului cu cele ale plantelor energetice. Linia de producţie, având capacitatea de 3 tone de peleţi de 6 mm pe oră, este alcătuită din maşinile producătorului olandez CPM, recunoscut drept producătorul celor mai performante maşini de fabricat peleţi din Europa. Pentru a reduce formarea de zgură în timpul procesului de aredere, am echipat linia de producţie cu o maşină specială de separat nisipul de materia primă. Caracteristici principale: Masă: ca. 650 kg/m Diametru: 6 mm Lungime: max. 5 x diametru Umiditate: max. 10 % Conţinut de praf: max. 1 % (înainte de transport) Valoare energetică: ca. 5 Mwh/t Conţinut de cenuşă: max. 1 % Energia necesară producţiei: 3% (la pacură: 30%). Din cauza creşterii vizibile a preţurilor la energie, a instabilităţii preţului gazelor naturale şi dependenţei acestora de factorii politici, cererea de peleţi este în creştere pe toate pieţele europene. Pentru a profita de această oportunitate, compania noastră plănuieşte extinderi suplimentare de capacitate, proiect pentru a cărui derulare căutăm investitori serioşi, interesaţi de o colaborare pe perioadă lungă.

Miercurea Ciuc Producator
  • Infiintate in anul 2004, cabinetele de avocati ale caror titulari suntem si-au inceput si dezvoltat activitatea in domeniul dreptului civil ca, mai apoi, sa se specializeze in domeniul dreptului familiei, comercial si penal. Astazi, cabinetele, avand colaboratori, sunt specializate in: dosare C.E.D.O., restituiri imobile, recuperari taxe auto, dezbateri succesorale, divorturi si partaje, incredintare minori, aplicarea legii 221/2009, recuperari creante, infiintari/modificari societati si asociatii,concilieri directe, asistenta/reprezentare penala, anulari procese verbale de contraventie, etc. Clientii pot fi persoane fizice sau persoane juridice. Pentru persoanele juridice, incepand de la infiintarea societatilor comerciale, cu atestarea de catre avocat a actelor necesare, inscrierea mentiunilor la Registrul Comertului, pana la consultanta in domeniul dreptului comercial si fiscal, dreptul muncii, dreptul proprietatii industriale si asistarea sau reprezentarea acestora in fata instantelor de judecata de pe intreg teritoriul tarii, cabinetul se ocupa de intreg pachetul. Pentru persoanele fizice, serviciile acopera in special gama relatiilor de familie, divort, incredintare minori, partaj, dar si cu privire la relatiile sociale reglementate de Codul Civil - mostenire, revendicare, achizitii sau vanzari imobiliare, contracte. In domeniul dreptului penal cabinetul poate prelua si rezolva orice problema ce are sau nu legatura cu infractiunile prevazute de Codul penal si de legi speciale, asistand clientul in fata organelor de politie, parchet sau in fata instantelor de judecata. Cu o activitate intensa, atat de la infiintarea cabinetelor pana in prezent cat si inainte de aceasta, ca juristi consult, titularii au pus bazele unei structuri bine definite avand la baza o solida si temeinica pregatire profesionala. Fara a fi diminuata calitatea asistarii si reprezentarii clientilor, titularii percep onorarii decente astfel incat, orice persoana aflata in cautarea dreptatii sa se poata adresa cabinetului fara a fi descurajati de costuri. In urma consultatiei initiale acordate, ca urmare a verificarii veridicitatii probelor in atingerea scopului urmarit, clientii vor cunoaste sansele reale de realizare a dreptului lor si modalitatile de realizare a acestuia, urmarind costuri minime pentru atingerea lor. Orice nelamurire, clarificare, intrebare, clientul o poate adresa unuia din avocatii cabinetelor cu incredere, titularii semnand o clauza de confidentialitate privind datele primite de la client.

Bucuresti Servicii
  • Companie internationala de servicii, comunicare si marketing prin intermediul telefonului mobil. Cu mai mult de 100 agentii in Europa si Statele Unite ale Americii, Leader Mobile este primul network de agentii specializate in vehicularea mesajelor publicitare pe mobil. Dezvoltam PRIMA RETEA INTERNATIONALA DE FIDELIZARE CLIENTI !

Bucuresti Servicii
  • WorkTeamRomania este un grup de consultanta si training alcatuit din Work Consulting, Work Education si Work Eval. Nascut in 2004 din dorinta de a oferi servicii la cele mai inalte niveluri de profesionalism si calitate grupul WTR, asa cum a ajuns sa fie cunoscut de clienti si colaboratori deopotriva, continua sa se dezvolte si sa ofere servicii in baza acestei viziuni. Investind in formarea si dezvoltarea expertilor nostri am pus bazele unei traditii de excelenta si astazi ne putem mandri cu un portofoliu ce include, dar nu se rezuma la Petrom SA, Navymar Shipping Ltd, Oil Terminal SA, Louis Berger SAS, Rompetrol Rafinare SA, CN Administratia Canalelor Navigabile, Grup Servici Petroliere SA, Metro Cash & Carry SRL, Ana Hotels SA, Chimpex SA, Siemens AG Osterreich, Athena SA, Minmetal SA, CN Cai Ferate CFR SA, Petroconst SA, Heineken Romania SA, Lafarge Ciment Romania SA, Kaufland Romania SCS, Daewoo Mangalia Heavy Industry SA, Directia Apelor Dobrogea Litoral, Convex SA, Dobrogea Grup SA, Romtrans SA, SN Aeroport Kogalniceanu, Romcontrol SA, Volksbank Romania SA, Convex SA, Socep SA, Romtelecom SA. “Prin timp si experienta am dobandit maturitate, prin actiuni si solutii am devenit un grup, si toate acestea ne asigura clientii ca au facut cea mai buna alegere” Adriana Arghirescu, GM WorkTeamRomania.

Constanta Servicii
  • Strategii de afaceri pentru a creste performanta. Punem in folosul tau expertiza si cunostintele noastre pentru a te diferentia de competitie si a creste profitabilitatea afacerii tale. Dezvoltam strategii de afaceri pentru a creste performanta afacerii. Oferim clientilor solutii pentru a se concentra asupra oportunitatilor care maximizeaza avantajul competitiv. Parteneriatele pe termen lung au la baza flexibilitatea si intelegerea nevoilor specifice fiecarui client. Dezvoltam si implementam strategii de business si marketing pentru cresterea afacerilor si diferentierea fata de concurenta. Cu o experienta de peste 10 ani pe piata,  dublata de experienta anterioara a fondatorului, Ina Professional ofera solutii optime, eficiente si durabile pentru cresterea performantelor si dezvoltarea afacerilor.

Bucuresti Servicii
  • Firma ofera in prezent Consultanta si management pentru obtinerea fondurilor nerambursabile europene si a fondurilor de coofinantare oferite de bancile comerciale. Are personal specializat cu experianta de peste 18 ani in domeniul efectuarii planurilor de afaceri, a studiilor de fezabilitate pentru obtinerea de credite de la bancile comerciale si cu experienta de peste 7 ani in obtinerea de fonduri europene.

Petrila Servicii