Compania Aetrcontrol Romania este partener oficial al companiei Aetrcontrol are ca principal obiect de activitate comercializarea de program de evaluare activitate sofer descarcare carduri tahograf digital si citirea de diagrame tahograf avand spre comercializare sicititor de card cu cip pentru cardul de sofer.
Apelati cu incredere la un partener de calitate P.f.a. Rosu Adrian Ciprian va pune la dispozitie experienta variata in calitate de consultant ISO si auditor ISO, pentru a va oferi servicii adaptate nevoilor, posibilitatilor si prioritatilor Dvs. in ceea ce priveste implementarea standardelor SR EN ISO 9001 : 2008, SR EN ISO 14001: 2005, SR OHSAS 18001: 2008, SR ISO/HACCP 22000: 2005, SR ISO/CEI 27001: 2006, SA 8000: 2008. Pentru a facilita certificarea ISO, P.F.A. ROȘU ADRIAN CIPRIAN va propune organismul de certificare potrivit si va oferi asistenta, asigurand astfel o finalitate in procesul de implementare al standardelor ISO. De asemenea, pentru mentinerea si imbunatatirea Sistemelor de Management ISO implementate, pentru pregatirea pentru audituri externe, pentru instruirea angajatilor despre particularitatile standardelor ISO, etc., puteti alege serviciile de mentenanta care combina experienta de auditor ISO cu cea de consultant ISO pentru a identifica ariile de imbunatatire si a aplica masurile corespunzatoare.
Dirigintie de santier, certificare energetica, evaluare imobiliara Servicii de urmarire lucrare din faza de proiectare, bugetare, contractare pana la finalizare, intocmire buget inclusiv cu finisaje, evaluare cheltuieli pe etape de lucru, proiectare/reproiectare pentru cost optim, executie constructie cu echipa autorizata raport pret/calitate avantajos, executie amenajari interioare si exterioare, alegere de materiale performante, solutii simple si practice, etc. Site: http://www.isc-web.ro/autorizari www.dirigintesantier.com.ro
Ce va oferim? Intrucat tot ceea ce tine de intocmirea unei declaratii Intrastat reprezinta o activitate extrem de delicata, noi venim in intampinarea dumneavoastra cu un serviciu complet, bazat pe profesionalism si eficienta maxima. Acesta presupune selectarea corecta a datelor ce trebuie incluse in declaratia Intrastat, prelucrarea atenta a lor, completarea si transmiterea declaratiei in forma sa finala catre Institutul National de Statistica. Ce avantaje veti avea? Lasand pe seama noastra intocmirea declaratiei Intrastat, va veti bucura in scurt timp de o serie de avantaje generate de externalizarea acestei activitati: - costurile dumneavoastra legate de aceasta activitate vor fi mai mici; - veti avea garantia ca datele dumneavoastra vor fi prelucrate de un personal specializat; - veti avea siguranta transmiterii corecte si la timp a datelor. NOU!!!! Pentru contractele incheiate pana in data de 30.04.2024, se vor acorda 1 luna pe an gratuit intocmirea si depunerea declaratiilor intrastat!!! Inregistram firme in UMG TRADER pentru a putea desfasura activitati de export in noul sistem vamal AES-RO care a intrat in functiune in data de 16.03.2024.
Suntem o companie tanara, dar cu experienta bogata in acest domeniu. Vino sa ne cunosti! Oferim servicii complete de secretariat, contabilitate primara, contabilitate, consultanta in management, resurse umane, infintari firme. Relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati la nr. de telefon: 0766.777.198
Suntem o companie cu prezenta internationala, lider in domeniu, cu produse naturale, inovatoare, de calitate, promovate in sistem MLM. Firma demonstreaza stabilitate, crestere economica, experienta in domeniu. Oferim pregatire, seminarii, stimulente, centru de suport. Te ajutam sa-ti construiesti o baza de clienti activi pentru o afacere de succes.
Firma specializata in: - certificare energetica - elaborarea certificatului energetic necesar pentru credite bancare, programul - prima casa, vanzarea-cumpararea si inchirierea imobilelor, conform Legii 372/2005 privind performanta energetica a cladirilor; - audit energetic pentru cladiri; - scanare termica (termografie) a cladirilor pentru verificarea izolatiilor termice si depistarea zonelor cu pierderi de caldura, infiltratii, defecte etc.; - evaluari imobiliare- stabilirea valorii de piata a proprietatii in vederea garantarii creditelor, vanzarii sau cumpararii.
Pentru a atinge obiectivul dezvoltare durabilă, autorităţile competente pentru protecţia mediului utilizează instrumente de planificare cum ar fi evaluarea impactului asupra mediului. Luarea în considerare a efectelor asupra mediului ale unui proiect/investiţie încă din primele etape ale planificării acestuia, conduce la identificarea şi evaluarea din timp a posibilului impact asupra mediului. Astfel se pot stabili măsuri de minimizare a efectelor negative înainte de a deveni ireversibile. Studiile pentru protectia mediului Raport de Mediu si/sau Raport de Impact asupra Mediului se realizeaza pentru toate domeniile de activitate in faza PUG, PUZ, PUD, cu precadere pentru: Industria Energetica; Cariere si exploatari miniere; Energii regenerabile; Producerea si prelucrarea metalelor; Industria chimica petrochimica si a cauciucului; Industria Alimentara; Gestiunea deseurilor; Proiecte de infrastructura; Industria extractiva a petrolului si a gazelor naturale; Turism si recreere Reabilitare infrastructura drumuri, apa si canalizare, etc.
Cunoastem situatia financiara din ultima perioada si dorim sa venim in sprijinul dvs. Oferta noastra de colectare si recuperare debite se refera la situatiile in care dvs aveti in contabilitate facturi emise catre partenerii dvs de afaceri si ramase neincasate. Debt Security este o companie formata dintr-o echipa de profesionisti cu o vasta experienta in domeniu, care se implica cu succes in procesele recuperarii creantelor atat pe cale judiciara cat si pe cale extrajudiciara. Aria de acoperire a serviciilor noastre de recuperare creante si colectare debite se refera atat la debitori persoane fizice cat si la persoane juridice pe intreg teritoriul Romaniei si in statele membre UE. Obiectivul nostru este sa convingem debitorul, folosind numai proceduri legale, de avantajele stingerii datoriei pe cale amiabila fara a fi pus in situatia de a regreta ca nu a ajuns la o intelegere cu noi. Vom face toate demersurile legale posibile sa mediem orice litigiu, iar plata servicilor noastre o veti face numai in momentul recuperarii efective a debitelor. Ca si garantie pentru eforturile pe care le vom depune pentru a recupera debitele dvs in cazul in care Debt Security nu poate recupera debitul, dvs nu trebuie sa ne platiti nimic. In plus avem cele mai mici tarife existente pe piata recuperarii de creante care pornesc de la 1% din suma efectiv recuperata. Costurile dvs sunt pe baza comision succes,comision platit in momentul recuperarii creantei, toate celalalte costuri fiind suportate de Debt Security. Pentru mai multe informatii apelati la unul din reprezentantii nostri pentru o consultanta gratuita. Pentru mai multe informatii accesati www.debtsecurity.ro
Principalele servicii cuprind consultanta fiscala si contabila, intocmire a documentatiei privind dosarul preturilor de transfer, redactare de contestatii la decizii de impunere si asistenta pe parcursul litigiilor fiscale. Oferim potentialilor clienti oportunitatea de a testa cunostintele si modul de lucru prin acordarea de consultanta gratuita in domeniul contabil si fiscal, conform termenilor si conditiilor publicate pe site. In plus, potentialii clienti pot accesa pe blogul nostru arhiva de peste de raspunsuri si solutii oferite de consultantii Viboal Consulting.
Optim Financial Consulting este o societate de consultanta pentru afaceri si management, specializata in marketing, Partener Strategic National al celui mai dinamic brand de marketing din lume - PERFECT PAGES Inc.USA, parte a consortiului PERFECT INTERNET. http://youtu.be/oLz9kY7Srk4 Conceptul nostru de afaceri este acela de a asigura consultanta in afaceri si marketing in special firmelor mici si mijlocii, ce nu au posibilitatea de a sustine financiar departamente proprii de marketing care sa elaboreze strategii si campanii de marketing adaptate business-ului respective si, din aceleasi motive financiare, nu au acces nici la specialisti si servicii de marketing profesionale, asa cum se intampla curent in marile companii. Consultanta este customizata pe fiecare tip de business in parte, B2B sau B2C, utilizand strategii de marketing care folosesc atat instrumentele clasice de marketing-offline cat si cele de ultima ora -online. Prin noi aveti contact cu cei mai buni specialisti si cele mai bune produse de marketing de pe piata mondiala de profil. Ce obiective atingeti -Cresterea incasarilor si a ROI prin Fidelizarea clientilor vechi Identificarea si atragerea de noi clienti Cresterea randamentului incasari/client -Notorietatea brandului -Expunere superioara online -Conceperea si implementarea unor strategii de marketing personalizate Ce primiti efectiv: -Listarea pe platformele de business OPTIM FINANCIAL CONSULTING si PERFECT PAGES cu vizibilitate nationala/globala (spatiu generos de prezentare, poze si date contact) -Conceperea unor strategii de marketing personalizate, bazate pe obiectivele si particularitatile afacerii Dvs si implementarea acestora -Acces nelimitat la instrumentele de marketing de pe platforma PERFECT PAGES cu reducere de pana la 50% -Includerea societatii Dvs. in a��Campania Nationala de Fidelizarea a Clientilora�� -GRATUIT-primirea unui numar de Carduri de fidelizare a clientilor a��PERFECT BONUSa�� si a a��CERTIFICATULUI DE EXCELENTA IN AFACERIa�� emise de PERFECT PAGES Inc. -Un buget de marketing de pana la 200 Euro pus la dispozitia Dvs -Consultant de marketing dedicat, care colaboreaza direct cu conducerea firmei Dvs -Beneficiati de a��One stop to shopa�� in domeniul strategiilor de marketing, avand acces la orice instrument de marketing online sau offline de pe piata de specialitate. Al doilea palier de activitate al societatii noastre il reprezinta Serviciile de Training. Acestea se adreseaza atat persoanelor fizice care isi doresc perfectionarea profesionala si dezvoltarea personala, cat si societatilor care pun pret pe imbunatatirea culturii organizationale si a valorii echipei. Dispunem de o echipa de traineri cu expertiza si experienta in educatia adultilor. Dispunem de 5 programe educationale, care tin cont de actualele cerinte si nevoi din piata muncii: -Educatie financiara -Dezvoltarea abilitatilor si tehnicilor de vanzare -Marketing competitiv -Dezvoltare personala si comunicare -Cum sa incepi si sa dezvolti o afacere
Avocat Vasile Bruma ofera asistenta si reprezentare in fata instantelor de judecata si in fata institutiilor publice pentru societati comerciale si persoane fizice, consultanta juridica pentru firme si persoane fizice.
ITCsolutions ofera de suport IT de primă clasă pentru companiile care doresc să profite de noi oportunităţi. Echipa noastra de profesionisti este formata din experţi în suportul reţelelor de calculatoare, astfel încât să puteţi conta pe noi pentru a oferi tot sprijinul şi servicii care aveţi nevoie pentru afacerea dvs. Serviciile sunt urmatoarele: Computers Consult, Computer Systems, Computers Connect, Computers Shop --> www.itcsolutions.ro
Consultanta in protectia muncii si psi-situatii de urgenta Societatea noastra este abilitata de inspectoratul teritorial de munca Bucuresti. Societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarele servicii: - Servicii de securitate-sanatate in munca - SSM(Protectia muncii). - Servicii de situatii de urgenta - PSI. Pentru serviciile de Securitate-Sanatate in Munca, oferim: a�� Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in conformitate cu cerintele Legii nr.319/2006-art.7 (4) lit. a; art.12(1) lit.A si H.G.1425/2006 art 15 pct.1; a�� Intocmire documentatie SSM in conformitate cu prevederile H.G.1425/2006 art.15; a�� Efectuarea Instruirii Introductiv Generale la toate categoriile de personal; a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii la locul de munca in conformitate cu cerintele legale; a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii periodice si testarii lucratorilor in conformitate cu cerintele legale a�� Audit periodic in conformitate cu cerintele legale; a�� Asistenta tehnica pentru organizarea, dupa caz, a Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca si Serviciului Intern de Prevenire si Protectie. (Pentru un numar de peste 50 de angajati); a�� Participarea la cercetarea evenimentelor conform competentelor prevazute de HG 1425; Pentru serviciile de Situatii de Urgenta - PSI, oferim: a�� Identificarea si evaluarea riscului de incendiu conform legii 307/2006 art.19; a�� Intocmirea documentatiei de organizare in caz de incendiu si protectie civila; a�� Realizarea planului de evacuare; a�� Realizarea tematicii anuale de instructaj; a�� Plan de interventie; a�� Efectuarea Instruirii Introductiv Generale la toate categoriile de personal (conform OMAI 786/2005); a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii la locul de munca in conformitate cu cerintele legale (conform OMAI 786/2005); a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii periodice si testarii lucratorilor (conform OMAI 786/2005); a�� Audit periodic conform OMAI 163/2007; a�� Exercitii de evacuare; a�� Reprezentare la inspectii ale autoritatilor.
Bizz2China.ro - http://www.bizz2china.ro/ este o firma de consultanta importuri marfa china care va sta la dispozitie cu toate serviciile necesare si complete pentru a realiza aceste importuri directe din China avand proprii furnizori de marfuri. Cu un portofoliu si o experienta solida firma noastra va garanteaza incheierea unui contract de import cu certitudinea calitatii marfurilor, a seriozitatii furnizorului si a transportului catre depozitul dumneavoastra, efectuat in conditii depline de siguranta. Bizz2China va ofera toate serviciile necesare pentru a face importuri directe din China: -identificarea produselor import China; -controlul de calitate al produselor; -pregatirea documentelor de import din China, pana la comisionare vamala si transport. Dar cel mai important pentru noi, telul nostru este de a crea in timp un parteneriat de lunga durata bazat pe incredere, eficienta si respect reciproc. Decizia de a importa direct din China va da o noua dimensiune afacerii dumneavoastra - aveti posibilitatea sa va aprovizionati direct de la producatori, la preturi imbatabile si sa eliminati intermediarii, avand astfel garantia unui pret extrem de competitiv pe piata romaneasca. Experienta noastra inseamna preturi minime, viteza in executie, livrare rapida si calitatea dorita pentru marfa importata din China. Bizz2China - Import-Export Marfa Produse China - coordoneaza toate fazele lantului de aprovizionare, de la identificarea produsului companiei pana la destinatia finala a produselor in centrele de desfacere ale clientilor nostri oriunde in Romania. BIZZ2CHINA ofera clientilor asistenta si reprezentare vamala, completarea de certificare EUR cat si autorizarea regimurilor economice de antrepozit vamal, admiterea temporara sau perfectionarea activa si pasiva. Serviciile noastre privind importurile complexe au la baza experienta pe acesta piata, seriozitatea cu care rezolvam in amanunt orice problema, incepand cu identificarea celui mai competitiv producator din China, verificare pe flux a calitatii precum si a rezolvarii operative a comezilor, si nu in ultimul rand negocierea celor mai bune preturi si servicii de transport si asigurare, precum si intocmirea actelor necesare. Datorita experientei acumulate de-alungul anilor, Bizz2China se dovedeste a fi partenerul numarul 1 in relatia dintre importatori si principalii producatori din China. Portofoliul solid al firmei noastre, nu reprezinta doar o carte de vizita ci si garantia incheierii cu succes a oricarui contract de import. Noi oferim certitudinea calitatii marfurilor, a seriozitatii furnizorului si a transportului catre depozitul dumneavoastra, efectuat in conditii depline de siguranta. Experienta noastra inseamna preturi minime, viteza in executie, livrare rapida si calitatea dorita pentru marfa importata din China. Indiferent de tipul de marfa importat, de la jucarii, la materiale de constructii, mobilier, electronice si electrocasnice, haine sau decoratiuni, noi va garantam servicii complete si realizate la standarde inalte de profesionalism si siguranta. BIZZ2CHINA protejeaza interesele partenerilor sai,pe toata durata procesului de import pana la depozitarea produselor. Dupa identificarea si contactarea producatorului, BIZZ2CHINA va initia un proces de negociere si consultanta al achizitiilor, menit sa stabileasca conditiile definitive ai termenilor contractuali. Firma noastra comercializeaza o gama foarte larga de produse de import China, cum ar fi: sepci, papuci,incaltaminte, haine, echipamente sport si bodybuilding,rame foto, cabluri, toron, textile, ceramica, portelan, alarme, articole sportive, mingii, jucarii, playground,machete, articole nunta, matrite, cristale, scaune, mese, usi interioare, usi exterioare, obiecte ratan,mobilier, canapele, mobila bucatarie, obiecte decorative, jaluzele, perdele, draperii, articole menaj, sisteme supraveghere, panouri solare, obiecte si instalatii sanitare, gresie, faianta, parchet.
Firma noastră Andrus-Emi intelege durerea dvs, de aceea aratam tuturor clientilor nostri respect; deviza noastra fiind: profesionalism, demnitate si promptitudine. Cand pierdem pe cineva drag, ramanem cu regretul ca nu i-am aratat intreaga dragoste. Pentru ca intelegem asta, suntem alaturi de dvsși dorim ca ultimul omagiu si drumul spre eternitate sa fie unul decent, incununat cu toata recunostinta si respectul cuvenite. Conform doleantelor dvs ne putem ocupa pana la cel mai mic detaliu de intreg protocolul: intocmirea tuturor documentelor necesare, pregatirea decedatului si a sicriului, transportul mortuar cat si al intregului cortegiu funerar, respectarea traditiilor religioase, aranjamente floral. Oferim servicii funerare de la A - Z in orasul Harlau, in judeţul Iasi si nu numai, oferind o gama variata de produse necesare pentru intregul ritual al inmormantarii: consultanţă specializata gratuită in acest domeniu, sicrie de diferite esente, modele, la cele mai avantajoase preturi, capac sicriu frigorific, catafalc,igienizare, cosmetizare, imbalsamare, articole inmormantare care satisface orice nevoie, colivă, colaci, set pomeni, praznice. Toate acestea prin cele doua magazine din: orasul Harlau, satul Cotnari, comuna Cotnari. Mai nou firma noastra va pune la dispozitie un nou magazin in orasul Harlau, str. Stefan cel Mare si Sfant, in fosta cladire a ROMTELECOM langa parc. in acest magazin puteti gasi articole de imbracaminte si incaltaminte de cea mai buna calitate. CONFORT STIL SI ELEGANTA, este deviza noastra. Va asteptam cu drag. Mai multe detalii pe www.andrus-emi.ro
www.pavelmanagement.ro Lichidator judiciar Expert contabil Despre Manager: Facultatea MECANICĂ, promoţia 1979 Specialitatea: Tehnologia Construcţiilor de Maşini Facultatea: ŞTIINŢE ECONOMICE, promoţia 1997 Specialitatea: Contabilitate şi Informatică de Gestiune MASTERAT MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL Specializări – perfecţionări: Evaluare economico-financiară organizat de c.e.c.c.a.r; Standarde internaţionale ca stagiar în cadrul cursurilor de pregătire organizate de camera auditorilor financiari din românia în anul 2003; Auditul sistemelor informatice de gestiune şi regimul activelor deţinute pe termen lung în cadrul activităţilor întrerupte organizate de camera auditorilor financiari din românia în anul 2004; Combinări de întreprinderi organizat de camera auditorilor financiari din românia în anul 2004; Directiva a-iv-a şi a-vii-a europeanã organizate de camera auditorilor financiari din românia în noiembrie 2005 Curs organizat în perioada anului studii 1999-2000 în cadrul departamentului pentru pregătirea cadrelor didactice în cadrul academiei de studii economice bucureşti. Stagiul de pregatire lichidatori judiciari septembrie 2005 organizat de unprl Stagiul de perfecţionare şi pregătire pentru practicieni în reorganizare şi lichidare noiembrie 2006 organizat de unpir Accesarea fondurilor structurale decembrie 2006 organizat de camera de comerţ şi industrie neamţ Instruire perfecţionare cenzori octombrie 2007 organizat de ceccar Curs manager resurse umane octombrie 2007 organizat de camera de comerţ şi industrie neamţ Program manager proiect noiembrie 2007 organizat de ministerul muncii familiei şi egalităţii de şanse “improving your business – performance & profitability” decembrie 2007 organizat de camera de comerţ şi industrie neamţ în colaborare cu crownford house uk Închiderea exerciţiului financiar martie 2008 organizat de inter contact group Profesia de bază: Administrator judiciar/lichidator nr legitimaţie nr 11669 Expert contabil nr carnet expert 18428 Activitatea profesională a) În perioada 1979-1981- manager atelier CTC prelucrări prin aşchiere în cadrul SERVICIULUI CTC la SC UMARO SA ROMAN; b) În perioada 1981-1984 PROIECTANT în cadrul ATELIERULUI de PROIECTĂRI şi ASIMILĂRI PRODUSE NOI, UMARO SA, ROMAN; c) În perioada 1984-1990 manager proiecte prototip în cadrul atelierului PROTOTIP, UMARO SA, ROMAN; d) În perioada 1990-1996 PROIECTANT în cadrul ATELIERULUI de PROIECTĂRI CARUSEL, UMARO SA, ROMAN; e) În perioada 1996-1997 CONTABIL în cadrul serviciului CONTABILITATE UMARO SA, ROMAN; f) În perioada 1997-2003 CONTABIL ŞEF la SC DOVILG SNC, g) În perioada OCT-1998 - AUGUST 2002 PROFESOR la Liceul GRUP ŞCOLAR ALIMENTAR ROMAN la disciplinele finanţe-contabilitate şi informatică; h) În perioada 2002-2008 liber profesionist i) Membru Asociaţiei Internaţionale de Fiscalitate din 2008 LOCUL DE MUNCĂ ACTUAL / FUNCŢIA: A) ADMINISTRATOR JUDICIAR/LICHIDATOR, nr. legitimaţie nr 11669 B) EXPERT CONTABIL, nr CARNET EXPERT 18428
Firma de consultanta accesare fonduri europene nerambursabile, implementare proiecte finantate din fonduri europene, investitii si management, pentru companii private (microintreprinderi, IMM, SA si institutii publice.
SC Lero Advanced Consulting SRL infiintata in 2000 avand ca principal obiect de activitate prestarea de servicii, in special intreprinderilor, si anume: evaluari de bunuri mobile si imobile, consultanta financiar-contabila, planuri de afaceri si proiecte. Activitatile de baza ale firmei sunt evaluarea intreprinderilor, bunurilor mobile si imobile, societatea este membru asociat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR) cat si membra a Camerei de Comert si Industrie Oltenia.
Execut urmatoarele: - identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca şi mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru; - elaborarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie; - elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate in munca, ţinand seama de particularităţile activităţilor şi ale unităţii/intreprinderii, precum şi ale locurilor de munca/posturilor de lucru.