Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4259 companii
  • Compania noastra ofera cu promptitudine si profesionalism consultanta economica in evaluare pentru: credite, raportari financiare (impozitare), tranzactii imobiliare. Echipa noastra este formata din experti evaluatori, membri titulari ai Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Rapoartele de evaluare realizate in cadrul societatii noastre respecta Standardele Internationale de Evaluare si Codul Deontologic al Profesiei de Evaluator, adoptate de catre Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Domeniile in care specialistii nostri va stau la dispozitie sunt: - Evaluarea proprietatilor imobiliare (apartamente, case, vile, terenuri, spatii comerciale, spatii industriale, spatii de birouri) - Evaluarea bunurilor mobile (echipamente, masini, autoturisme, autoutilitare) - Evaluarea interprinderilor (afaceri) Prin profesionalism si promtitudine, avem comvingerea ca vom reusi sa punem bazele unui parteneriat solid si de durata. In derularea activitatii dumneavoastra, echipa COCIOBANU SI ASOCIATII doreste sa va fie alaturi in situatii ca: - vanzarea unei proprietati, - cumpararea unei proprietati, - fuziune si schimburi de proprietati, - garantarea imprumuturilor ( garantarea unui credit bancar, emisiunea de obligatiuni negarantate, emisiunea de actiuni noi, - rezolvarea litigiilor (justa compensare in caz de expropriere, cazuri de inselare dovedita a cumparatorului, evaluarea pentru pagubele prin deteriorarea proprietatii), - impozitare, - asigurare, - inregistrarea valorii activelor in situatiile financiare.

Pitesti Servicii
  • Apărută pe piaţa training-ului şi formării profesionale în domeniul Logisticii şi Supply Chain-ului în anul 2006, Supply Chain Management Center reprezintă evoluţia firească a companiei AFP MKT într-un centru de pregătire profesională specializat pe activităţile dintr-un supply chain. Supply Chain Management Center beneficiază aşadar de o vechime mai mare pe piaţa locală a serviciilor de training şi consultanţă în logistică şi supply chain dacă ne raportăm la personalul calificat şi experienţa de business acumulată, începând din 1998. Toate acestea vin să întărească crezul nostru, şi anume acela că Supply Chain Management Center este un centru de pregătire profesională unde experienţa, inovaţia şi modul de transmitere al informaţiilor reprezintă punctele noastre forte în atingerea scopului propus, acela de a ne aduce aportul în formarea “logisticienilor” locali. Au fost dezvoltate un număr de subiecte în domeniul logisticii, pentru fiecare în parte pregătind un set de concepte pe baza căruia se construieşte materialul în funcţie de forma de susţinere a cursurilor. Cursurile sunt interactive, utilizându-se metode moderne de învăţare şi prezentare, echilibrându-se componenta teoretică şi cea practică.

Bucuresti Servicii
  • Alt Cert Romania este o companie romano - americana ce activeaza in Romania de la sfarsitul anului 2007. ALTCERT ROMANIA este un organism de certificare competent, operativ, integru si orientat către client, cu recunoastere internationala, fiind in masura sa ofere o certificare de succes sistemului de management al companiei Dumneavoastra. Va asiguram de interesul si profesionalismul cu care ne tratam fiecare client, avand ca scop reusita si indeplinirea cu success a obligatiilor stabilite.

Cluj-Napoca Servicii
  • Oferim consultanta de proiect si costuri, supervizare si monitorizare, bugetare si planificare, dirigentie, calcul de penalitati si aplicarea clauzelor contractuale, eficientizarea costurilor prin solutii de proiectare/ executie si planificare.

Bucuresti Altul
  • CertLAB este o companie ce ofera servicii de consultanta in sisteme de management (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 27001, SA 8000, ISO 22000). CERTLAB se ocupa cu distributia de echipamente hardware si solutii software, precum si cu o gama larga de servicii IT&C.

Bucuresti Servicii
  • Societate infiintata in anul 2009 ce are ca domeniu de activitate Consultanta, Audit, Proiectare si Implementare IT la nivel profesional in Constanta. Ne dorim sa fim partenerul dumneavoastra in realizarea proiectelor IT din cadrul societatii dumneavoastra

Constanta Servicii
  • SC THIRASIA SRL asigura pe baza de contract de administrare managementul financiar si managementul de proprietate al Asociatiei de Proprietari . Managementul financiar: - organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul unui soft specializat in administare imobile - gestionarea bunurilor materiale si banesti - intocmirea listelor lunare de plata si afisarea acestora - incasarea cotelor de contributie a proprietarilor la chelatuielile curente ale Asociatiei ,precum a a altor venituri cuvenite Asociatiei - calcularea si incasarea penalitatilor conform Legii 230/2007 privind infiintarea ,organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari,a Hotararii de Guvern nr 1588/19.11.2007,pentru aprobarea Normelor metodologice de plicare a Legii nr 230/2007 si a sistemului aprobat de adunarea generala - intocmirea si pastrarea evidentelor contabile si a registrelor Asociatiei conform Anexei - intocmirea si depunerea ,semestrial ,a situatiei elementelor de active si pasiv ale Asociatiei la Primarie,conform Legii nr 230/2007 - intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine beneficiarul - prezentarea la solicitarea comitetului executive a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a Asociatiei - intocmirea si prezentarea anuala a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent Management de proprietate: - verificarea indexului de contoare - urmarirea realizarii contractelor cu persoanele fizice sau juridice pentru reparatii,spatii verzi etc - supravegherea lucrarilor de reparatii si de intretinere ,asigurarea efectuarii platii conform stadiului lucrarii - inspectarea proprietatii commune in vederea inlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor Asociatiei(scurgeri apa ,etc) Servicii suplimentare : - curatenia spatiilor comune interioare si/sau exterioare,intretinere gazon Garantam calitatea si promtitudinea serviciilor,eficienta utilizarii sumelor gestionate prin nivelul ridicat de profesionalism al personalului calificat ,absolvent de studii superioare economice ,al cursurilor de formare profesionala specifice pentru dobandirea calitatii de Administrator Imobile si atestat de catre Federatia Asociatiilor de Proprietari.

Cluj Napoca Servicii
  • Societatea este un centru de formare profesionala adulti, pentru diferite meserii cerute pe piata muncii, asigura reclama publicitara si distributie de material didactic, ofera consultanta si executa pregatirea personalului pe linie de psi, ssm, paza si ordine.

Lipovat Servicii
  • Societa' di consulenza e supporto a tutte le aziende italiane ed europee le quali vogliono investire in Romania o vogliono gestire le loro produzioni in Romania. Per le aziende Romene le quali vogliono lanciare i loro prodotti in Italia ed in Europa o vogliono trovare partner produttivi commissionari di prodotto.

Ulmeni Servicii
  • Scopul nostru este sa contribuim la prosperitatea partenerilor nostri, oferind servicii de calitate. Noi ajutam firmele mici si medii sa isi gestioneze in mod eficient activitatea contabila, oferind servicii complete de contabilitate ce acopera zone diverse precum servicii contabilitate, salarizare, consultanta fiscala, expertize contabile, raportari financiar contabile atat pe RAS cat si pe IFRS, situatii contabile in limba engleza (balance sheet ,income statement ,cash flow etc).

Bucuresti Financiar
  • Andrei Automobile are ca obiect de activitate comertul cu autovehicule. Oferim clientilor consultanta si asistenta in domeniu , pentru cumpararea sau vanzarea de autovehicule. Autoturisme la comanda , la preturi accesibile inclusiv import , oferim garantie pentru fiecare comanda , de minim 6 luni ! Comercializam piese auto si accesorii noi , second-hand si din dezmembrari. Oferim de asemenea diverse servicii in domeniul auto.

Targu Mures Servicii
  • Oferim asistenta, consultanta si reprezentare juridica in fata oricaror instante judecatoresti, in orice probleme legate de: proprietate intelectuala, drept comercial, dreptul mediului, drept civil, dreptul familiei, dreptul muncii, drept administrativ, drept financiar fiscal, s.a. Cabinetul de avocatura presteaza toate activitatile prevazute de legea de organizare a profesiei de avocat: consultanta juridica, redactare acte, atestarea identitatii partilor si darea de data certa actelor redactate, apararea intereselor clientilor in fata instantelor de judecata, precum si in fata altor autoritati publice sau a oricarei persoane fizice sau juridice, activitati de mediere, activitati fiduciare, s.a.

Bucuresti Servicii
  • Compania West Property Advisor activeaza in domeniul serviciilor de consultanta financiara. Experienta cumulata a consultantilor nostri include asistenta privind activitatile unor companii internationale si mari companii locale, active in domeniile financiar-bancar, imobiliar, bunuri si servicii de larg consum, investitii private, etc. Compania West Property Advisor va sta la dispozitie prin intermediul unei echipe de profesionisti cu viziune globala si cu experienta de lucru in proiecte care vizeaza: Evaluarea proprietatilor imobiliare pentru: - Garantarea imprumuturilor bancare - Stabilirea valorii de piata a proprietatii in vederea vanzarii, cumpararii, fuziuni- achizitii sau schimburi - Raportarea financiara - Aplicarea standardelor internationale de contabilitate - Evaluari in vederea utilizarii rapoartelor in exproprieri - Evaluari pentru investitori, licitatori, lichidatori, administratia locala Consultanta financiara - Studii de fezabilitate si planuri de afaceri - Analiza celei mai bune utilizari - Analize economico - financiare pentru diagnosticarea starii de performanta a echilibrului financiar Analiza costurilor - Consultanta finaciara pentru proiecte de investitii.

Timisoara Servicii
  • Firma noastra desfasoara activitati de consultanta si distributie de lubrifianti, unsori si produse speciale pentru lubrifiere, antigel, lichid de frana, polietilene, polipropilene, lubrifianti cu agrement alimentar. Brand-uri comercializate : Agip, Lukoil, OMV, Shell, Mobil, Castrol, BP, Texaco, Rocol, Kluber, Niko, Moly, etc.

Ploiesti Distribuitor
  • Suntem o societate de intermediere asigurari, care incheie asiguarai Casco, RCA si de locuinte la cele mai mici preturi de pe piata. Avem o retea de 10 agenti pe care ne bazam. Asiguararile se incheie la sediul nostru din Buzau.

Buzau Financiar
  • Firma de ocupa cu dezvoltarea solutiilor de business intelligence, CRM (Customer Relationship Management), platfrme de e-commerce, solutii avantajoase de direct mailing. Implementarea solutiilor in compania Dvs. incepe cu analiza afacerii.

Bucuresti Producator
  • Firma de consultanta de afaceri: servicii integrate de contabilitate, consultanta financiar-fiscala, consultanta resurse umane, prin specialistii sai si prin colaboratori si SMS marketing (domeniul telecomunicatiilor& Internet).

Bucuresti Servicii
  • In scopul simplificarii muncii dumneavoastra in domeniul legislatiei, C.T.C.E. Piatra Neamt, cel mai important furnizor de informatie legislativa in format electronic, va recomanda cel mai performant program de legislatie romaneasca: LEGIS-soft legislativ! Nu gasesti actul care te intereseaza ? Nu stii modificarile legislative la o tematica importanta ? Nu ai surse de informare ? Daca ai raspuns cu DA la cel putin una din intrebari atunci ai nevoie de programul de legislatie LEGIS ! Premiul pentru cel mai bun software legislativ la Targul de soft BINARY - Bucuresti UNDE-I LEGIS, NU-I TOCMEALA !

Piatra Neamt Producator
  • Ce este Leadermark? LEADERMARK este un Centru de Resurse - informare si formare - pentru Leadership si Dezvoltare Profesionala Continua. LEADERMARK nu este doar o librarie, desi aceasta este "poarta" de intrare pentru cei mai multi dintre dvs. La LEADERMARK se desfasoara 3 activitati ce au ca tinta comuna excelenta in cariera si in viata personala: 1. DEZVOLTARE PROFESIONALA CONTINUA. De luni pana vineri, de la 1630 la 2030 va invitam la Atelierele LEADERMARK. Cresteti-va valoarea instruindu-va alaturi de experti! Actualizati-va informatiile legislative si aflati solutii practice la problemele dumneavoastra participand la Atelierele de Legislatia Muncii, Resurse Umane, Contabilitate, TVA, Impozite directe, Proceduri fiscale, Finantare. Periodic va invitam la Seminariile LEADERMARK: FISCALITATE & CONTABILITATE 2010. 2. DEZVOLTARE PERSONALA. NETWORKING. Gasiti in libraria online foarte multe titluri utile in doemniile "motivational" si "dezvoltare personala". Prin intalnirile pe care le gazduieste LEADERMARK promoveaza networkingul fata-in-fata. Prin aceasta modalitate practica de dezvoltare a retelei de relatii si de autoeducare, socializati cu persoane din medii diferite si cu experiente dintre cele mai diverse, adaugati nume noi in agenda cunostintelor utile. 3. LIBRARIE. Va invitam zilnic, intre orele 930 - 1830 in Bucuresti, Bd. Natiunile Unite nr. 3 - 5, sa consultati carti, reviste, CD-uri, audiobookuri - titluri extraodinare, actuale, riguros selectate.Toate titlurile sunt disponibile si in libraria online LEADERMARK, 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.

Bucuresti Servicii
  • Oferim servicii de cosultanta si management al afacerilor, cosultanta pentru accesarea fondurilor europene, cosultanta in domeniul auto, sisteme integrate de management al deseurilor, project management, traduceri.

Bucuretsi Servicii