Societatea isi propune sa vina in sprijinul celor care sunt interesati de domeniul energeticii cladirilor, de eficientizarea energetica a consumurilor, doresc obtinerea Certificatului de Performanta Energetica al locuintei sau/si de Auditul Energetic. Serviciile oferite sunt: - Efectuarea analizei termice si energetice; - Elaborarea Certificatului de Performanta Energetica; - Realizarea Auditului Energetic; - Monitorizarea comportarii in timp a cladirilor reabilitate termic si a indicatorilor de eficienta energetica obtinuti.
Companie britanica cu peste 300 ani vechime. Planurile noastre financiare cuprind asigurari de viata si sanatate, planuri de economii pentru proiecte viitoare, planuri de economii pentru copii, planuri de investitii si planuri pentru mentinerea unui venit decent in perioada pensionarii.
Consultanta Managementu proiectului Vrei o afacere ? Te ajutam sa o incepi. Vrei finantare si granturi. Noi te informam. Vrei o finantare ? Noi intocmim actele de care ai nevoie Nu ai timp sa alergi. Noi alergam pentru tine. Ai un proiect in derulare si multe acte de intocmit. Noi le facem pentru tine. Vrei sa te extinzi si nu stii cum. Noi gasim solutia. Proiectare - Proiect tehnic - Documentatie tehnica pentru auorizatia de constructie - Documentatii tehnice avizare - Consulatanta de specialitate Furnizare - Utilaje si echipamente industriale, forestiere si uz casnic. - Aparataura medicala uz casnic.
BS Safety Consulting S.R.L. este abilitată de către MMSSF ca Serviciu Extern de Prevenire şi Protecţie, care are ca obiect principal de activitate: Alte activităţi profesionale, ştiinţifice şi tehnice (activităţi de evaluare de risc de accidentare şi îmbolnăvire profesională). Societatea dispune de personal calificat, certificat, specializat şi cu o vastă experienţă în domeniile SSM, SU, PSI, ISCIR precum şi de tehnici moderne de elaborare, prezentare a documentaţiilor şi instruire teoretică şi practică, tratând cu cea mai mare seriozitate problemele cu care se confruntă clienţii.
Financial Management Services este o firmă de consultanţă care, prin serviciile sale, vine în sprijinul nevoilor de dezvoltare şi îmbunătăţire a activităţii şi serviciilor organizaţiei dumneavoastră. Înfiinţată din anul 2004, Financial Management Services propune soluţii, pentru problemele identificate de clienţi, fundamentate în pasiunea noastră pentru excelenţă. Promovând valori precum curiozitatea intelectuală şi colaborarea, cu profesionalismul şi expertiza în domenii strategice pentru succesul organizaţional suntem alături de clienţii noştri construind strategii viabile, orientate spre dezvoltarea avantajului competitiv. Considerăm că activitatea de consultanţă trebuie să aducă clienţilor noştri nu rapoarte, ci rezultate identificabile şi măsurabile. Experienţa consultanţilor noştri în poziţii strategice, ne conferă abilitatea de a avea o viziune integrată asupra nevoilor clienţilor noştri identificând soluţii legate atât de mediul intern cât şi de mediul extern al organizaţiei.
Cât de importantă este administrarea unui site pe platforma WordPress Site-ul realizat pe platforma WordPress, folosește o bază de date MySQL, situată pe server, în care se înscrie un user și o parolă, pentru a facilita accesul platformei WordPress la server. Când se incepe implementarea platformei pe server, se declară datele menționate în baza de date MySQL. La sfârșitul implementării, se declară userul și parola, prin intermediul cărora utilizatorul va avea acces la platforma WordPress. Din acest moment server-ul este vulnerabil la atacul unui hacker. Atacul asupra site-ului se poate face, asupra bazei de date MySQL sau asupra datelor de acces la platformă. Ne putem imagina platforma WordPress ca un sistem de operare Windows, pe care se instalează plugin-uri, adică programe care permit utilizarea platformei WordPress. Datorită dezvoltării mediului virtual, cât și creșterea atacurilor asupra site-urilor pe WordPress, atât platforma cât și plugin-urile sunt actualizate de dezvoltatori săptămânal/lunar. Aceste actualizări ale dezvoltatorilor trebuie instalate manual de Administratorul site-ului. În cazul în care aceste actualizări nu sunt instalate în timp real, orice hacker poate prelua accesul la server, poate șterge site-ul, instala scripturi, introduce conținut neadecvat menit să alunge vizitatorii de pe site. Un alt risc, este că, după o optimizare a site-ului și o nouă indexare din partea Google, Bing, etc., vizitatorii să aibă surpriza ca site-ul este nefuncțional. Administrarea site-ului pe WordPress nu înseamnă doar actualizări de tema și plugin-uri, administrarea site-ului înseamnă: realizare back-up site și salvarea lui pe DVD/stick,etc., actualizări, modificări de conținut și poze, optimizări pentru motoarele de căutare și marketing dedicat, urmărirea feedback-ului vizitatorilor, menținerea activă a site-ului. Cum se realizează administrare site WordPress Recomand să încercați negocierea cu persoana/firma care v-a realizat site-ul. În cazul în care acest lucru nu este posibil, este necesar să acordați maximă atenție, în momentul oferiți datele de acces la server și WordPress. Persoanele rău intenționate, vă pot distruge site-ul imediat. După ce s-au stabilit datele colaborării și s-au oferit toate datele de acces, se poate începe activitatea menționată mai sus. Ce înseamnă administrare site WordPress realizare back-up site și salvarea lui pe DVD/stick,etc. actualizări, modificări de conținut și poze, optimizări pentru motoarele de căutare și marketing dedicat, gestionare conturi facebook, twitter, urmărirea feedback-ului vizitatorilor, menținerea activă a site-ului. Toate aceste operațiuni au rolul de a valorifica cât mai bine site-ul, crescând rata de conversie a vizitatorilor în clienți. Cât costă administrare site WordPress Prețul estimat pentru administrare site WordPress este de 99 Lei / lună. Prețul este estimativ și este influențat de tipul site-ului, timpul alocat administrării,etc. Cât de sigură este externalizarea serviciului de administrare a site-ului pe platforma WorPress Începerea colaborării cu o persoană/ serioasă, aduce o mulțime de beneficii, pornind de la timp economist până la o valorificare cât mai bună a site-ului. Externalizarea serviciului în cazul de față este sigură, profesională și rapidă.
Societate comerciala in plina expansiune ce-ti da posibilitatea unui castig real garantat de statul Roman. Poti castiga cel mai putin 100 Ron pe adeziune in reforma sanatatii si minim poti incheia intre 50-60 de adeziuni asta inseamna 5000-6000 Ron.
Misiunea noastră este sa asistăm clienţii în obţinerea de rezultate cantitative si calitative, oferindu-le sprijin si ajutându-i in configurarea / implementarea de sisteme de management competitive: http://masterquality.ebz.ro/index.php?pg=home.php ð ISO 9001 (sistem de management calitate) ð ISO 14001(sistem de management de mediu) ð OHSAS 18001(sănătate şi securitate ocupaţională) ð HACCP/ISO 22000 ( Sistemul de Management pentru Siguranţa Alimentului ) ð ISO 27001 ( Sistemul de Management pentru securitatea informaţiei) SISTEME DE MANAGEMENT INTEGRATE (ISO 9001-ISO 14001-OHSAS 18001,ISO-22000- HACCP, ISO 27001) S.C. MASTER-quality a derulat peste 20 de misiuni, cele mai importante fiind in domeniile: - construcţii - proiectare - comercializare echipamente şi service în garanţie şi post garanţie - prestări de servicii (alpinism utilitar) - transporturi , etc. Principalele etape în realizarea serviciilor sunt: 1. Analiza diagnostic a organizaţiei din perspectiva managementului calităţii, mediului, sănătăţii şi securităţii ocupaţionale (urmărind cerinţele standardului); 2. Remodelarea / stabilirea normelor din organizaţie si documentarea sistemelor în conformitate cu standardele; 3. Instruirea angajatilor implicati in implementarea sistemului 4. Asistenta in aplicarea normelor prin instruiri-seminarii (concretizate in planuri de implementare a sistemului de management); 5. Evaluarea conformităţii sistemului de management (printr-un audit intern). 6. Asistenta in relaţia cu organismul de certificare (asistarea organizaţiei in relaţia cu certificatorul, de la contractare pana la auditul de certificare) 7. Asistentă post certificare (asistarea organizaţiei in relaţia post certificare pentru îmbunătăţirea sistemelor certificate) 8. Va garantam, prin calitatea serviciului oferit, obţinerea "certificării" (ISO 9001-ISO 14001-OHSAS 18001,ISO-22000- HACCP, ISO 27001) indiferent de organismul de certificare ales. În speranţa unei colaborări viitoare, cu respect, Director executiv, Mihaela Metter 20
Avem ca obiect de activitate evaluarile imobiliare la standarde profesionale internationale pentru: case, vile, apartamente, spatii comerciale, hale industriale, spatii de depozitare, terenuri. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
De la intrarea pe piata si pana la inceputul anului 2009, seriozitatea si profesionalismul ce ne caracterizeaza au determinat un numar de peste 220.000 de clienti sa opteze pentru programele noastre de asigurare de viata. Raspunsul nostru la necesitatile clientilor este clar: costuri de achizitie mici, produse bine structurate si diversificate, servicii calitative si parteneri ce ofera o consiliere specializata. Lansarea de noi produse speram ca va fi o noua dovada a adaptabilitatii si interesului nostru pentru unicitatea clientului roman - ceea ce speram sa se concretizeze intr-un portofoliu stabil. Pentru anul 2009 am planificat diversificarea paletei de produse de asigurare cu noi programe care sa raspunda celor mai variate preferinte ale potentialilor clienti. Este foarte important pentru compania Grawe ca la sfarsitul anului 2009 sa poata oferi clientilor un pachet de produse de asigurare diversificat si cuprinzator, de la asigurari complexe, la asigurari ieftine pe care oricine si le poate permite, de la produse de asigurare destinate persoanelor fizice, la programe specifice pentru persoanele juridice. Reprezentam o forta reala pe piata romaneasca de asigurari deoarece punem in permanenta clientul pe primul loc. Scopul nostru este sa oferim cele mai bune produse si servicii in orice moment, pentru a fi demni de motto-ul nostru: Asigurarea de partea TA.
Oferim ajutor in rezolvarea problemelor ce intervin intr-o firma, asistenta juridica, redactare de acte aditionale, cesiuni, acte constitutive, comision minim, toate le rezolvam rapid si profesional.
Ca firma de consultanta in domeniul obtinerii de finantari europene, va putem ajuta in alegerea liniei de finantare care se potriveste cel mai bine proiectului pe care doriti sa il propuneti. Evaluarea si incadrarea in programele de finantare. Identificam Fondurile Nerambursabile maxime pentru afacerea ta.
Askar Prestige este o firma de prestari servicii pe piata interna care ofera programe online de dezvoltare personala, precum si consiliere online in vederea optimizarii calitatii vietii fiecarui individ.
Metrocad este o companie cu o larga experienta in topografie, GIS, cadastru, cu sediul in Baia Mare, judetul Maramures. Echipa tanara, dinamica, formata din topografi si programatori, va ofera servicii de calitate, rapid si la un pret foarte avantajos. Dispunem de echipamente topografice moderne si performante iar calitatea lucrarilor este garantata de specialistii nostri. Intocmim documentatii cadastrale pentru intabulare terenuri, dezmembrare (parcelare, dezlipire), comasare (alipire), trasare limite parcela sau constructie, inscrirea unei constructie in cartea funciara cand parcela este deja inscrisa, prima inregistrare a imobilului, planuri de situatie si planuri de incadrare in zona pentru autorizatie de construire si certificat de urbanism.
Societatea este abilitata in conditiile Legii 319/2006 ca serviciu extern de prevenire si protectie pentru a presta servicii pe linie de securitate si sanatate in munca si este autorizata ISCIR pentru a desfasura activitati in domeniul supravegherii si verificarii echipamentelor/ instalatiilor (RSVTI)
infochina.ro isi propune sa ofere institutiilor din mass media din Romania si publicului larg, stiri si informatii despre China. Bazandu-ne pe experienta unor jurnalisti de prestigiu si a unor editorialisti de marca, ne vom stradui sa tratam cu profesionalism urmatoarele tematici: Stiri si informatii din domeniile: politic, economic, social, cultura, sport Editoriale Evenimente Comunitatea chineza din Romania Portal de afaceri Galerie foto cu imagini din China Informatii turistice referitoare la China Bucatarie chineza Traditii si legende Arte martiale si multe altele... Portalul www.infochina.eu se adreseaza utilizatorilor de limba engleza din intreaga lume, in mod special celor europeni. Pe acest portal oferim informatii despre China si comunitatea chineza din Europa. Site: www.infochina.ro
Compania noastra ofera cu promptitudine si profesionalism consultanta economica in evaluare pentru: credite, raportari financiare (impozitare), tranzactii imobiliare. Echipa noastra este formata din experti evaluatori, membri titulari ai Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Rapoartele de evaluare realizate in cadrul societatii noastre respecta Standardele Internationale de Evaluare si Codul Deontologic al Profesiei de Evaluator, adoptate de catre Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Domeniile in care specialistii nostri va stau la dispozitie sunt: - Evaluarea proprietatilor imobiliare (apartamente, case, vile, terenuri, spatii comerciale, spatii industriale, spatii de birouri) - Evaluarea bunurilor mobile (echipamente, masini, autoturisme, autoutilitare) - Evaluarea interprinderilor (afaceri) Prin profesionalism si promtitudine, avem comvingerea ca vom reusi sa punem bazele unui parteneriat solid si de durata. In derularea activitatii dumneavoastra, echipa COCIOBANU SI ASOCIATII doreste sa va fie alaturi in situatii ca: - vanzarea unei proprietati, - cumpararea unei proprietati, - fuziune si schimburi de proprietati, - garantarea imprumuturilor ( garantarea unui credit bancar, emisiunea de obligatiuni negarantate, emisiunea de actiuni noi, - rezolvarea litigiilor (justa compensare in caz de expropriere, cazuri de inselare dovedita a cumparatorului, evaluarea pentru pagubele prin deteriorarea proprietatii), - impozitare, - asigurare, - inregistrarea valorii activelor in situatiile financiare.
Apărută pe piaţa training-ului şi formării profesionale în domeniul Logisticii şi Supply Chain-ului în anul 2006, Supply Chain Management Center reprezintă evoluţia firească a companiei AFP MKT într-un centru de pregătire profesională specializat pe activităţile dintr-un supply chain. Supply Chain Management Center beneficiază aşadar de o vechime mai mare pe piaţa locală a serviciilor de training şi consultanţă în logistică şi supply chain dacă ne raportăm la personalul calificat şi experienţa de business acumulată, începând din 1998. Toate acestea vin să întărească crezul nostru, şi anume acela că Supply Chain Management Center este un centru de pregătire profesională unde experienţa, inovaţia şi modul de transmitere al informaţiilor reprezintă punctele noastre forte în atingerea scopului propus, acela de a ne aduce aportul în formarea “logisticienilor” locali. Au fost dezvoltate un număr de subiecte în domeniul logisticii, pentru fiecare în parte pregătind un set de concepte pe baza căruia se construieşte materialul în funcţie de forma de susţinere a cursurilor. Cursurile sunt interactive, utilizându-se metode moderne de învăţare şi prezentare, echilibrându-se componenta teoretică şi cea practică.
Alt Cert Romania este o companie romano - americana ce activeaza in Romania de la sfarsitul anului 2007. ALTCERT ROMANIA este un organism de certificare competent, operativ, integru si orientat către client, cu recunoastere internationala, fiind in masura sa ofere o certificare de succes sistemului de management al companiei Dumneavoastra. Va asiguram de interesul si profesionalismul cu care ne tratam fiecare client, avand ca scop reusita si indeplinirea cu success a obligatiilor stabilite.
Oferim consultanta de proiect si costuri, supervizare si monitorizare, bugetare si planificare, dirigentie, calcul de penalitati si aplicarea clauzelor contractuale, eficientizarea costurilor prin solutii de proiectare/ executie si planificare.