Industriile pe care ne concentram sunt IT, Telecom, BPO, Bancar, FMCG pentru proiecte care implica experienta de pana la 7 ani. Pentru tinerii absolventi interesati de oportunitati, suntem implicati anual in recrutarea pentru cele mai importante programe de management trainee de pe piata.
Financo Management asigura consultanta in atragerea de finantari din surse private, bancare sau din fonduri nerambursabile de la buget sau din fonduri ale UE. Asiguram consultanta pentru structurarea finantarii, verificarea eligibilitatii solicitantului pentru un anumit program de finantare, intocmim studiul de fezabilitate, planul de afaceri si cererea de finantare si implementam proiectul, intocmind si cererile de plata. Pentru partea de finantare bancara intermediem cel mai potrivit tip de finantare si garantare. Pana in prezent firma noastra are o experienta de peste 5 ani in atragerea de fonduri rambursabile si nerambursabile pentru clientii nostri. Clientii nostri sunt firme din zona de Nord -Vest a tarii din judetele Bihor, Salaj, Cluj, Satu Mare si Hunedoara. Aria de expertiza este cu accent pe sectorul IMM dar am avut proiecte realizate si pentru ONG-uri. Dintre programele de finantare nerambursabila pe care am inregistrat succese amintim: Phare, ANIMMC, POR si POS.
Prin intermediul www.ferma-de-prepelite.ro puteti afla ce inseamna aceasta afacere: riscuri, investii, probleme inerente in acest business. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon.
Societate comerciala cu raspundere limitata ce doreste sa aduca pe piata existenta un nou tip de servicii care vizeaza economisirea de tip pentru societatile comerciale si persoane fizice. SC Free Time For You SRL are ca scop intermedierea relatiilor autoritati (ONRC, Administratii Financiare, ITM, etc.) - societati comerciale (clienti).
Firma noastra are competenţă în domeniile: psihoterapie, psihologia muncii şi organizaţională, psihologie aplicată în servicii, psihologia transporturilor, psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale.
Societatea Sc Romvec Industrie Srl a fost înfiinţată la data de 01.10.1998. • Înregistrări: REG.COM. J 40 / 9856 / 1998, COD FISCAL: RO 11110319 • Sediu: Sediul social: Str. Iovita 7-9, Sector 5, BUCURESTI, • Contact: Tel/fax: 01.410.76.15 ; 410.66.77; Societatea este specializată în proiectarea şi execuţia lucrărilor de constructii - montaj – reparaţii în domeniile industriale şi civile. Principalele activităţi prestate pentru clienţii noşti sunt din sfera instalaţiilor şi echipamentelor termoenergetice şi includ: - proiectarea instalaţiilor - furnizarea echipamentelor, instalaţiilor şi accesoriilor / materialelor - instalarea – montarea echipamentelor şi utilajelor - punerea în funcţiune a instalaţiilor - repararea, service –ul şi mentenanţa instalaţiilor/ echipamentelor montate - asistenţă tehnică şi consultanţă de specialitate, instruirea personal de exploatare - servicii de RSVTI şi consultanţă de specialitate în domeniul instalaţiilor ISCIR S.C. ROMVEC INDUSTRIE S.R.L. asigură, la cererea clienţilor, realizarea de proiecte la cheie pentru centrale termice, sisteme termoenergetice de mică şi medie putere clasice cu turbine de abur, în cogenerare sau trigenerare cu turbine de gaz şi motoare termice, instalaţii de distribuţie şi utilizare agent termic (abur, apă), instalaţii tehnologice şi instalaţii sanitare, instalaţii electrice, instalaţii HVAC, instalaţii de automatizare, instalaţii de ardere, construcţii industriale sau/ şi civile (hale industriale, depozite, sedii, reşedinţe etc). Toate lucrările se execută în regim de asigurarea calităţii şi protecţiei mediului cu respectarea strictă a reglementărilor legale, a normativelor tehnice şi, după caz, a standardelor aplicabile fiecărui tip de prestaţie în parte. Societatea are implementat un sistem integrat de managemet al calităţii şi mediului certificat SR EN ISO 9001:2001 şi SR EN ISO 14001:2005 de organismul de certificare CERTIND acreditat ELOT În domeniile reglementate de prescripţiile tehnice ISCIR, furnizarea de echipamente/ instalaţii şi executarea lucrărilor de proiectare, instalare, montare, punere în funcţiune, service şi reparatii se face cu respectarea prevedeilor prescripţiilor tehnice – Colecţia ISCIR, specifice fiecărui tip de activitate şi de echipament/ instalaţie. Societatea este autorizată ISCIR pentru execuţia lucrărilor de montare/ instalare, p.i.f., service, reparare la cazane de abur şi apă fierbinte, cazane de apă caldă, recipiente metalice stabile sub presiune, conducte, instalaţii de automatizare în conformitate cu prevederipe prescripţiilor tehnice C1-2003, C4-2003, C9-2003, C10-2003, C11-2003 din colecţia ISCIR. Societatea este autorizată ISCIR ca OPERATOR RSVTI. Un sector deosebit de important în domeniul de activitate al ROMVEC INDUSTRIE SRL îl constituie furnizarea serviciilor de specialitate de Operator Responsabil cu Supravegherea si Verificarea Tehnica a Instalatiilor (RSVTI) pentru agenţii economici, instituţiile publice şi unităţile de interes public care deţin şi exploatează instalaţii şi echipamente ISCIR.
Firma a deschis "SCOALA DE PROIECTE" care organizeaza cursuri pe teme de management de proiect, finantari nerambursabile, achizitii publice, sustinute de catre lectori cu experienta in domeniile respective. Training: "Proiecte de succes cu finantare europeana" Training: "Achizitii publice" Training: "Management de proiect"
S.C. SQM Optim Consultant S.R.L. este o societate cu capital privat, cu o prezenta activa la nivel national, avand ca principal obiect de activitate consultanta in domeniul sistemelor de management al calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale, sigurantei alimentului, securitatii informationale si responsabilitatii sociale. SQM Optim Consultant ofera servicii de consultanta tuturor organizatiilor din toate domeniile de activitate care doresc implementarea unuia dintre urmatoarele sisteme: - Sistemul de Management al Calitatii - SR EN ISO 9001:2008; - Sistemul de Management al Mediului - SR EN ISO 14001:2005; - Sistemul de Management al Securitatii si Sanatatii Ocupationale - OHSAS 18001:2008; - Cerinte particulare pentru calitate si competenta pentru laboratoare de analize medicale - SR EN ISO 15189:2007 ; - Sisteme de Management a Sigurantei Alimentare (Food Safety Management System FSMS) - SR EN ISO 22000 si Evaluarea Riscurilor in cadrul Sistemelor de Management ale Igienei (Hazard Analysis Critical Control Point) - HACCP; - Sisteme de Management a Securitatii Informatiei - BS 7799-2:2002 & SR EN ISO 17799 & SR EN ISO 27001; - Norma pentru Responsabilitate Sociala - SA 8000; in vederea certificarii conformitatii sistemului de catre un organism acreditat. Evolutia pozitiva a unei organizatii este conditionata de competenta personalului, de capacitatea acestuia de a rezolva diverse probleme, de a identifica cele mai bune solutii si ulterior de a le pune in practica eficient si eficace. In aces sens, venim in sprijinul dvs. invitandu-va sa participati la programele de instruire organizate de catre SQM Optim Consultant , programe in cadrul carora va asiguram de: - profesionalismul lectorilor; - noutatea informatiilor; - metode de instruire moderne: expunerea, dezbaterea, exercitii, studii de caz, testarea cunostintelor - adaptabilitate in functie de cerintele clientilor. Asigurandu-va cu toata responsabilitatea de calitatea serviciilor prestate pentru dvs., va invitam sa analizati oferta noastra de programe de instruire amintindu-va ca toate cursurile sunt de mare actualitate si sunt organizate in colaborare cu parteneri prestigiosi in domeniu.
Credas este o societate ce ofera consultanta financiara. Prin intermediul nostru puteti beneficia de cele mai bune tarife la asigurarile generale, sau de cele mai bune solutii de finantare. Apeland la specialistii nostri veti economisi timp si bani.
Suntem o companie de resurse umane ce ofera servicii complete si profesioniste în domeniul resurselor umane. Plasarea fortei de munca, cursuri de calificare in majoritatea cerintelor pietei, consiliere si indrumare profesionala .
Firma foera servciii deconsultanta financiara gratuita (parteneriat cu Raiffeisen Bank) si intermediere pentru obtinerea de credite de consum, credite cu garantie, credite pentru achizitionare sau constructie de locuinte, carduri pentru cumparaturi cu comision 0%, conturi de economisire-creditare (primesti prima de la stat de 250euro si in plus, beneficiezi de credit cu numai 5% dobanda), carduri de salarii fara comision de virare a salariilor. Pentru oferta completa si informatii suplimentare, apelati 0744576610 sau trimiteti SMS si va contactam noi.
Biroul De Metrologie Certin are ca obiect de activitate:Incercarea mijloacelor de masurare, Etalonarea mijloacelor de masurare, Verificarea mijloacelor de masurare, Consultanta in domeniul metrologiei-OG20/92+modif.+IML1-9.
Point Public Affairs combines the most experienced team of public affairs experts in Romania, with an in-depth understanding of political and decision making process at both Romanian and EU level, expertise in public, administrative and constitutional law, an excellent understanding of business drivers with experience in a wide variety of industries.
Suntem o companie spaniola de prestigiu international in domeniul IT, avand filiale in America de Nord, America de Sud, Ecuadfor, Chian si Romania. Domeniul principal de activitate este certificarea electronic.
Cabinetul de Avocatura VASILE MUSILA ofera: -Consultanta, Mediere si Asistenta Juridica la Organele de Politie, Parchet, la Instantele Civile si Penale. Tel:0720008910. Site:web@avocat-musila.ro Va asteptam!
Cabinet individual de avocatura ce ofera consultanta juridca, reprezentari in instanta in toate domeniile, recuperari creante, somatii de plata, dreptul muncii, insolventa, la cele mai mici preturi. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre nu ezitati sa ne contactati.
Ima Consulting este o societate ce are ca obiect de activitate servicii privind resursele umane. Firma ofera pe langa administrare de personal si servicii de salarizare si consultanta in resurse umane precum si servicii legate de activitatea de la Registrul Comertului: infiintari societati comerciale, P.F.A., puncte de lucru, cesiuni,modificari de capital, suspendari de activitate. Ima Consulting ofera servicii de calitate la preturi avantajoase, adaptandu-se cerintelor clientilor si oferind avantajul economisirii timpului si banilor, deoarece toate programele si taxele sunt incluse in pretul negociat, fara ca acest lucru sa afecteze calitatea serviciilor, acestea fiind oferite de personal calificat si care este in permanenta la curent cu noutatile in domeniu.
Firma Avocat Timisoara Lazarutiu Lucian ofera consultanta, asistare si reprezentare juridica. Drept societar: infiintari si modificari societati comerciale, inclusiv gazduire sediu social. Drept comercial: recuperari creante, contracte comerciale Dreptul familiei: divort, partaj, pensii de intretinere, program vizitare. Drept penal: asistare si reprezentare in procesul penal, reabilitare judecatoreasca Drept civil: pretentii, revendicari, succesiuni, partaje. Servicii pentru cetatenii romani cu domiciliul in strainatate.
Oferim servicii de consultanta SSM si PSI, firma isi desfasoara activitatea pe raza judetului Iasi. Personalul este abilitat, compania avand un portofoliu vast de clienti multumiti de calitatea serviciilor noastre. Va asteptam.
Principalul domeniu de activitate al Konnect Actual Consulting este acordarea serviciilor de consultanta pentru afaceri si management, respectiv: - Implementarea sistemelor de management a calitatii – ISO 9001 - Implementarea sistemelor de management de mediu – ISO 14001 - Implementarea sistemelor de sanatate si securitate ocupationala – OHSAS 18001 - Consultanta specializata pentru proiectarea si elaborarea unei documentatii complete a sistemului de managementului integrat(SMI) - Asistenta si cooperare pentru implemnntarea efectiva a SMI la toate nivelurile de organizare - Efectuarea auditurilor interne si de supraveghere pentru realizarea actiunilor corective intreprinse; - Colaborare si asistenta pentru efectuarea analizei de management - Asistenta pe perioada auditului de certificare Pachetele de servicii oferite de Konnect Actual Consulting acopera toate aspectele unui proiect complex de management, cum ar fi proiectarea sistemelor, elaborarea documentatiei (manualelor, procedurilor de sistem si operationale, instructiuni de lucru, formulare), instruirea personalului implicat in activitati, implementarea, evaluarea, auditarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemelor de management. Succesul clientului este un aspect foarte important pentru firma noastra de aceea relatiile noastre sunt bazate pe incredere, corectitudine si cel mai important aspect: NEVOILE CLIENTULUI SUNT PE PRIMUL LOC.