Cum arata un antreprenor de succes? Care sunt atributele lui? Raspunsul ar arata astfel: un om care traieste 3 roluri in acelasi timp: Vizionar, Manager, Specialist. Simplu? Greu de crezut... Antreprenorul este un om care merita tot respectul. Nu este simplu deloc sa interpretezi 3 roluri in acelasi timp. El este un vizionar. Partea de viziune este legata de cum ar fi la un moment dat viata lui. Einstein spunea ca "imaginatia este mai importanta decit cunoasterea", iar antreprenorul este cel care isi exerseaza din plin imaginatia. Mai mult, rolul de manager il face pe antreprenor sa isi doreasca sa aiba lucrurile asezate la locul lor. Antreprenorul stie foarte bine ca numai construind sisteme afacerea are posibilitatea sa creasca. Rolul de specialist il are pentru ca este cel mai bun dintre toti in zona lui de excelenta. Pentru ca ajunge la un nivel de eficienta incit face lucrurile cel mai bine dintre toti angajatii firmei. Daca cele 3 roluri sint bine administrate, atunci antreprenorul are o afacere de succes, care poate functiona fara ca el sa intervina decit cind este cazul. Din pacate, foarte putini antreprenori ajung sa atinga acest nivel de echilibru. Daca credeti ca este usor sa atingeti acest echilibru, incercati si voi. Noi vorbim din proprie experienta, am incercat si nu este usor deloc. De aceea am decis sa ne dedicam cauzei antreprenorilor, sprijinind una din cele mai dificile perioade din viata lui: aceea cind trebuie sa construiasca un sistem integrat care sa il faca sa revina la viziunea afacerii si sa delege atributiile care ii ocupa tot timpul si il fac sa piarda din vedere viziunea de ansamblu. Asa s-a nascut conceptul NextLevelFactor.
Suntem o firma de contabilitate cu o reputatie de 10 ani pe piata din constanta. Oferim servicii de contabilitate, auditare, expertize contabile, autorizari si infintari de firme, consultanta fiscala. Mottoul nostru este :Seriozitatea inainte de toate!
SC Adalex Consult SRL are obiectul de activitate in domeniul consultantei in afaceri, a Managementului Afacerilor, Managementului de Proiect si a realizarii proiectelor pentru finantarea si refinantarea afacerilor precum si implementarea sistemelor de calitate (ISO). De asemenea compania asigura si asistenta tehnica privind implementarea proiectelor din fonduri nerambursabile (Management de Proiect incluzand si Achizitiile Publice).
Infiintari firme s.r.l. * s.a.- persoane fizice autorizate p.f.a. - intreprindere individuala i.i. - intreprindere familiara i.f. - infiintari firme s.r.l. s.a. consultanta financiara - evidenta contabila - coordonare activitate financiar contabila -obtinere autorizare - licentiere -declarare puncte lucru -recodificari CAEN - inregistrari marci OSIM **nou** Credite si lini de credit pentru societati si persoane fizice www.alldany.ro Romania - Prahova - Ploiesti Adresa: Mun. Ploiesti, Str. Piata Victoriei, Jud. Prahova Tel: 0723066333 / 0748847034 Fax: 0244-596316 Program: Luni - Sambata: 08.00-22.00 Localizare: zona centrala (Cinema Patria), Ploiesti, Prahova, Romania. locuri de parcare disponibile
Suntem o companie tanara si dinamica capabila sa ofere servicii la nivel european in conformitate cu standarde de calitate ca ISO TS16949, cu o deosebita orientare catre client dornica sa impartaseasca aceeasi misiune, viziune si tel. Avem experienta in industria auto (automotive), alimentara, medicala, farmaceutica,textila, experienta de management tehnic, calitativ, administrativ, comercial si turistic, relatia cu ISCIR si alte autoritati. Va asteptam sa ne cunoasteti !
Suntem o societate comerciala care are ca principal obiect de activitate consultanta pentru afaceri si management. Aria de intindere a serviciilor noastre este una extinsa, incluzand printre altele: inmatriculare de societati comerciale, protectia actionarilor minoritari, fuziuni si achizitii, precum si redactarea documentatiei complexe specifice societatilor comerciale. Ceea ce oferim clientilor nu sunt numai servicii juridice, ci totodata solutii de afaceri pentru problemele companiilor lor. Prin intermediul avocatilor nostri va putem oferi urmatoarele servicii juridice: * Reprezentare in instanta in cadrul litigiilor civile - actiuni in constatare, in revendicare, actiuni posesorii, succesiuni si partaje, iesiri din indiviziune, granituiri, evacuari, executari silite, actiuni de dreptul familiei. * Asistenta si reprezentare juridica in cadrul litigiilor comerciale - asistenta in domeniul privatizarii, strategii de dezvoltare si restructurare, reprezentare faliment si incapacitati de plata, recuperari de creante, concilieri, somatii de plata, dizolvari si lichidari, excluderi asociati sau actionari. * Asistenta si reprezentare juridica in cadrul litigiilor penale - redactare de plangeri, sesizari si denunturi penale, asistenta pe parcursul urmaririi penale si a procesului penal, liberare provizorie sub control judiciar sau pe cautiune, liberare conditionata, masuri asiguratorii, reabilitari, despagubiri civile. Consultanta financiara, este unul dintre cele mai importante segmente de care trebuie sa tina seama orice manager al unei unitati, indiferent de domeniul in care activeaza. Simpla vizualizare a unor conturi pe balanta nu inseamna ca se poate concluziona intr-un fel sau altul. Concluziile astfel luate sunt, intr-un procent covarsitor, eronate si conduc, evident, la decizii eronate, decizii care conduc, in cele din urma, la rezultate nesatisfacatoare sau chiar dezastruoase ala activitatii companiei. De aceea, este foarte important pentru activitatea companiei, existenta unei legaturi mai mult sau mai putin folosite, cu o echipa de consultanti in domeniul financiar, care punandu-si la dispozitia societatii dumneavoastra capacitatile si experienta, sa va indrume constant pentru a obtine maximum de rezultate, pentru un minim de resurse alocate. Pentru aceasta se efectueaza de catre echipa noastra un intreg proces de analiza la fata locului. Continutul procesului de analiza economica-financiara, functiile analizei financiare in mecanismul decizional de management, metode si tehnici de analiza -Analiza activitatilor de productie si distributie pe baza indicatorilor valorici -Analiza cifrei de afaceri -Analiza valorii adaugate -Analiza calitatii productiei -Analiza costurilor de productie -Analiza rentabilitatii -Analiza situatiei patrimoniale -Analiza gestiunii resurselor materiale, umane, banesti Contact Tel.: 0735.577.077 Oferim servicii de consultanta la cele mai convenabile preturi, iar calitatea acestora este ireprosabila.
Suntem o companie cu capital integral privat care ofera servicii de consultanta si administrare in domeniul resurselor umane. Servicii: -administrare personal -servicii salarizare -consultanta in managementul resurselor umane -recrutare si plasare de personal -servicii de medicina muncii
Inginer constructor, PFA, ofer urmatoarele servicii: - inspectie de santier in domeniile c-tii civile, industriale si agricole si materiale pentru c-tii; - intocmire devize financiare in program specializat; - consultanta de specialitate in organizarea licitatiilor de achizitii lucrari de C+M; -consultanta de specialitate pentru intocmirea dosarelor de achizitii lucrari de C+M pentru obtinerea de fonduri nerambursabile; -consultanta de specialitate pentru realizarea investitiilor cu fonduri nerambursabile - faza de implementare/dosare de plata; -managementul proiectelor pentru investitii in constructii; -proiecte realizate pina in prezent se incadreaza la masurile 3.1 si 3.4 din programul SAPARD.
Multi dintre noi sunt pusi in dificultate cand este vorba de a alege materialele optime pentru realizarea unei amenajari. Atunci intervenim noi,va consiliem, in functie de bugetul dv., sa nu arucati banii pe fereastra si suntem acolo sa ne asiguram ca aceste materiale sunt utilizate corespunzator.
Life Coaching Un coach este un individ antrenat sa te sprijine in a-ti exprima nevoile, sa te ajute si sa te incurajeze in a gasi solutii pentru ele. Un coach potrivit pentru tine este acela cu care te simti confortabil, in siguranta pentru a dezvolta increderea necesara schimbarii. In sedintele noastre de coaching eu voi sti sa pun intrebarile potrivite si voi avea instrumentele si tehnicile potrivite pentru ca tu sa gasesti raspunsul. Te voi sustine sa descoperi ce este "cel mai bine pentru tine". Te voi sustine si vom descoperi impreuna cum sa devii autonom. Vom lucra la definirea unor obiective si la analizarea cailor optime pentru atingerea lor. Vom identifica si vom dezvolta atuurile si abilitatile tale. Te voi sustine in a imbunatatii aceste atuuri si abilitati. Ce presupune programul meu de 3 luni alaturi de tine? • o prima sedinta de 50 de minute in care discutam nevoile si obiectivele tale; • o sedinta de coaching pe saptamana cu o durata de 50 de minute fiecare. Clientul va fi informat cu privire la tehnicile si termenii de specialitate folositi; • suport telefonic maxim 30 de minute pe saptamana. Suport prin e-mail nelimitat • o sedinta de evaluare a progresului, evaluare bazata pe observatii reale asupra a ceea ce faci acum mai eficient decat inainte de sedintele de dezvoltare ,si de stabilire a strategiilor de continuat la sfarsitul programului; • posibilitatea de a continua dupa cele 3 luni. Team Coaching Un coach este un individ antrenat sa te sprijine in a-ti exprima nevoile, sa te ajute si sa te incurajeze in a gasi solutii pentru ele. Un coach potrivit pentru tine este acela cu care te simti confortabil, in siguranta pentru a dezvolta increderea necesara schimbarii. Ce provoaca lipsa de performanta? Din experienta mea pot spune ca lipsa de performanta a unei echipe se datoreaza: • lipsei unui scop comun • lipsei increderii si deschiderii intre colegi/parteneri • unei comunicari precare • neclarificarii rolurilor • folosirii ineficiente a timpului • incapacitatii de a accepta si rezolva conflictele Toate acestea te impiedica pe tine sau echipa ta sa dezvolte nivele inalte de performanta. Ce poti face? Eu iti pot oferi trei tipuri de programe de coaching catre care te poti indrepta. Fie ca vrei suport pentru un eveniment particular sau o nevoie specifica, sau ajutor pentru a rezolva o anumita problema, fie ca iti doresti suport pentru a obtine sau imbunatati anumite abilitati, fie ca vrei sa iti atingi potentialul maxim sau pe cel al echipei tale.
Sc Live Soft Srl va ofera servicii profesionale de ASP.NET hosting, Windows Server 2008, IIS 7.0, Hosted Microsoft SQL Server 2005, Hosted Microsoft SQL Server 2008, Hosted Exchange 2007, Hosted SharePoint Services 3.0, Hosted Dymanics CRM 3.0, servere dedicate si virtuale cu sau fara management in Romania.
În condiţiile actuale de pe piaţă, când orice cheltuială este foarte importantă şi când bătălia pentru preţul cel mai bun este mai ascuţită ca niciodată, echipa MOLDOVA SUPPLIER formată din oameni cu vastă experienţă în sectoarele achiziţii/ comercial/ vânzări vă pune la dispoziţie următoarele servicii: 1. Asistenţă la achiziţii de bunuri. Consultanţii noştri vă pot ajuta in procesul de negociere privind achiziţia de bunuri cu valoare însemnată pentru dumneavoastră ca persoană, dar şi pentru companie. Astfel, unul din membrii echipei noastre vă poate sta alături inclusiv în momentul negocierii, asigurându-vă de sprijin în momentele dificile ale discuţiilor. Putem prelua pentru dumneavoastră integral sarcina negocierii unei achiziţii! 2. Traininguri de negocieri. Dacă personalul din vânzări obişnuieşte să participe la astfel de cursuri, de negociere, de ce n-ar face-o şi cei din achiziţii? Organizăm pentru dvs traininguri de negociere în achiziţii dar şi în vânzări. 3. Verificarea corectitudinii cu care se fac achiziţiile în compania dvs. Prin metode diverse vom verifica modul în care angajaţii companiei dvs înţeleg să respecte societatea pentru care lucrează şi modul în care aceştia se preocupă de banii acesteia. 4. Externalizarea serviciului de achiziţii. Aveţi angajaţi în Compartimentul de achiziţii, dar aceştia nu-şi justifică salariul? Ei bine MOLDOVA SUPPLIER preia ca şi serviciu externalizat această sarcină, scăpându-vă de plata salariilor angajaţilor pentru o muncă ce nu le acoperă integral programul de 8 ore punându-vă la dispoziţie o echipă de specialişti, foarte bine pregătiţi. 5. Consultanţă în alegerea produselor sau a serviciilor importante pentru dumneavoastră (autoturisme, servicii de curierat, servicii de catering, servicii de curăţenie etc). Suntem pregătiţi să vă prezentăm cele mai bune oferte pentru servicii/produse de calitate şi să vă asistăm la negocierea pentru cumpărarea acestora. În speranţa că v-am atras atenţia asupra unor aspecte de loc de neglijat, aşteptam cu interes o oportunitate pentru o întrevedere cu dumneavoastră în care să vă convingeţi de profesionalismul echipei noastre.
Principalul nostru scop, ca organizatie, este de a oferii servicii profesioniste pe linia Securitatii si Sanatatii in Munca (Protectia Muncii) si pe linia Apararii Impotriva Incendiilor si a Situatiilor de Urgenta (Prevenirea si Stingerea Incendiilor) la standardele impuse de piata internationala, care sa contribuie in mod direct la dezvoltarea afacerilor clientilor nostri. www.protectiamuncii-tm.ro
La BV Business Center puteti apela ori de cate ori intampinati un obstacol sau aveti nevoie de un sfat. Serviciile de consultanta in afaceri oferite de BV Business Center sunt recomandate celor care doresc sa-si creasca afacerea precum si celor care din cauza unei conjuncturi nefavorabile a pietei trec printr-o perioada de declin. Contribuim la dezvoltarea mediul de afaceri din Romania prin imbunatatirea performantei si serviciilor oferite de catre firme. Noi te indrumam cum sa urci pe scara eficientei pentru a atinge performante de succes si de a lua decizii corecte. Oferim servicii exclusive de consultanta in afaceri la un standard ridicat furnizand solutii pentru cresterea valorii companiei tale cat si identificarea de noi oportunitati pe piata. Noi tinem cont de trei elemente: calitate, pret si termene de predare optime. Ne concentram pe nevoia de a intelege in mod clar ce anume este prioritar pentru compania ta iar consultantii nostri iti vor oferi solutii simple, pe care tu sa le poti pune in practica. Apeland la serviciile BVBC vei putea beneficia de consultanta care va contribui la succesul afacerii tale.
Alături de noi aveţi şansa unei instruiri profesioniste de calitate, având în vedere faptul că lectorii IBR sunt specialişti din interiorul sistemului financiar. Trainingul se face sub îndrumarea unor prProgramele de formare şi specializare bancară desfăşurate în cadrul Institutului Bancar Român (IBR), după o strategie aprobată de Banca Naţională a României, în colaborare cu Asociaţia Română a Băncilor, se adresează nevoilor reale ale profesioniştilor din domeniul financiar-bancaracticieni, lucru extrem de important pentru o pregătire solidă. INSTITUTUL BANCAR ROMÂN are ca principal obiectiv perfecţionarea profesională, pregătirea şi specializarea personalului bancar, în conformitate cu strategia stabilită de Banca Naţională a României (BNR) în cooperare cu Asociaţia Română a Băncilor (ARB) şi cu programele aprobate de Consiliul de Administraţie.
Liasedo Consulting s.r.l. ofera consultanta certificare implementare si mentenanta pentru ISO 9001 14001 OHSAS 18001 HACCP precum si consultanta privind certificarea produselor Dvs. si obtinerea marcajului CE . Cu noi aveti garantia certificarii si mentinerea calitatii la un standard inalt ! Firma noastra cu sediul in Timisoara are principalii clienti in judetele Timis Arad Hunedoara Bihor Caras Severin si Mehedinti iar la nivel national am optimizat un sistem de colaboratori pentru a scadea costurile deplasarii si a putea mentine in permanenta o stransa legatura cu clientii nostrii . Firma Liasedo Consulting incearca sa combata efectele lipsei de lichiditati de pe piata prin optimizarea costului si crestereea eficientei . Astfel am reusit sa scadem tarifele pentru serviciile noastre cu peste 35% iar plata se face esalonat in functie de posibilitatile fiecarui client ! Pentru informatii suplimentare: www.liasedo.ro sau tel: 0788 972 209.
Sc Emergent Management Solutions este o firma cu capital integral privat care desfasoara activitati de implementare si suport pentru certificarea sistemelor de management al calitatii, mediului, sănătăţii şi securităţii ocupaţionale, în conformitate cu standardele in vigoare (ISO 9001, ISO 14001 respectiv OHSAS 18001). Totodată Emergent Management Solutions efectuează activităţi de: - mentenanta a sistemelor de management; - activităţi de inspecţii asupra calităţii produselor precum şi a fluxurilor de producţie; - activităţi de training în ceea ce priveşte reglementările naţionale şi europene ce guvernează infrastructura calităţii, etc. www.emsc.ro
MTW Romania este reprezentant al Media Training Worldwide, o companie americana de training si consultanta cu sediul in New York si filiale in Canada, Quatar, Coreea si India. Echipa MTW Romania este compusa din traineri cu specializare in comunicare, cu experienta in jurnalism, in marketing si management si cu expertiza internationala. Programele oferite includ cursuri de leadership, management, vanzari, product marketing, negociere, presentation skills si relatia cu media.
Anul infiintarii societatii este: 2004. Avem colaborari cu firme din Islanda si Danemarca (vezi www.tegeron.ro). Firma ofera servicii de consultanta pentru accesare fonduri nerambursabile:proiecte FEADR si POS CCE. Soft pentru gestionarea terenurilor arendate si aplicatie Excel pentru elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli in unitati agricole.
Firma ofera servicii de intermediere pentru distribuirea in judetul Hunedoara a diverse produse si servicii. Oferim consultanta si sprijin pentru achizitionarea de fabrici de tratare si eliminare deseuri.