Scopul Asociatiei consta in promovarea si sprijinirea societatilor comerciale si persoanelor fizice autorizate care desfasoara activitate de furnizare a serviciilor de consultanta in afaceri si apararea drepturilor si intereselor specifice atat in tara, cat si in strainatate.
Firma de consultanta specializata in formarea profesionala si consultanta financiara bancara pentru persoane fizice si companii, cu sediul in Bucuresti, avand o experienta de piata de aproape 9 ani, cauta persoane integre pentru reintregirea echipei.
Conemavi este o firmă care dezvoltă soluţii de proiectare în tehnologie pentru industria alimentară şi creşterea animalelor în concordanţă cu legislaţia UE. După elaborarea proiectului, Conemavi oferă posibilitatea continuării colaborării prin acordarea consultanţei pentru obţinerea de fonduri structurale, respectiv pentru elaborarea proiectului de execuţie şi supravegherea execuţiei acestuia pe etape. Experienţa şi profesionalismul personalului firmei şi al colaboratorilor vă oferă garanţia unui proiect de înaltă calitate care are ca finalitate realizarea unei unităţi corespunzătoare normelor UE. Unitatea obţinută pe baza proiectului elaborat de firma Conemavi, vă conferă posibilitatea: • colaborării cu unităţi din UE şi nu numai • certificării ISO şi HACCP, certificări care la rândul lor vă conferă: • avantajul competitiv • creşterea satisfacţiei clienţilor • obţinerea recunoaşterii oficiale a rezultatelor • apartenenţa la o reţea de parteneri dinamici folosind acelaşi limbaj Pentru mai multe detalii accesati pagina de internet a firmei www.conemavi.com
JxEE Lab. is a software services company founded in 2004. We provide Corporate customers, public services and software editors with a complete line of services including consulting, analysis, software development and a line of highly configurable enterprise solutions. We are located in Iaşi, Romania, since our foundation. Our team includes Romanian and French team members. JxEE Lab Company uses the newest technologies, frameworks, approaches and patterns as soon as they add value to our projects and guarantee industrial grade software manufacturing. We use a sophisticated technical architecture including: multi server replication, multiple protocols, distributed databases, inference engine rule, without adding complexity. Every decision must bring in customer benefits. At JxEE Lab, we grow passion. Selecting involved individuals with high potential is only the first step. Everything is made so sharing and communication will lead to desire for excellence. Today 50% of our major innovations are based on our employee's suggestions! Learn more at http://www.jxeelab.ro
Firma executa analize de risc pentru orice tip de companie sau persoana fizica. Facem oferte de asigurare a riscurilor descoperite de la toti asiguratorii care pot acoperii riscurile respective. Monitorizam asigurarile aparute, rezolvam daunele aparute la asigurarile incheiate, reinnoim asigurarile expirate daca riscurile de acoperit persista in continuare.
Viorel Serv ofera servicii funerare, o familie in slujba altei familii. Avem toata gama de sicrie si servicii, transport mortuar si de persoane de lux,capela , restaurant, serviciul de spalat si imbracat , imbalsamare si constatare, consultanta.
EuroFinance SRL este o firma romaneasca de consultanta specializata in accesarea si implementarea proiectelor cu finantare europeana. Echipa noastra cuprinde oameni cu experienta in accesarea fondurilor de preaderare, juristi, experţi în scrierea de proiecte şi specialisti in comunicare publica si institutionala. Ceea ce ne evidentiaza fata de celelalte companii de pe piata de profil: -capacitatea de a sesiza oportunitatile optime de finantare pentru proiectele dumneavoastra, -profesionalismul necesar de a va transforma ideea intr-un proiect fezabil, -onestitatea, seriozitatea, şi dialogul.
Romconect International ofera clientilor sai asistenta pe intreg lantul de servicii in domeniul traducerilor si apostilarii documentelor: - consultanta gratuita privind necesarul de traduceri , legalizari notariale si apostilari , in functie de fiecare document. - traducerea documentelor din/in limba solicitata de catre client ( putem efectua traduceri din/in 25 de limbi) - legalizarea notariala a traducerilor - apostilarea traducerilor conform Conventiei de la Haga pentru caziere , certificate de nastere sau casatorie , sentinte definitive de divort , acord parental pt. deplasare minor , reintregirea familiei , obtinere cetatenie. Punem la dispozitie cele mai mici tarife din Pitesti.
Firma ofera: -Consultanta juridica - reprezinta oferirea tuturor informatiilor necesare referitoare la o problema juridica, informatii complete si la zi referitor la legislatia aplicabila, conditiile si limitele legale ale desfasurarii unei anumite activitati, in functie de domeniul de activitate al clientului. -Protectia muncii - abilitata pentru oferirea serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca. -Resurse umane - reprezinta determinarea situatiei clientului care se afla intr-un litigiu concret. Se evalueaza situatia din punct de vedere juridic si se fac recomandari privind actiunile ce urmeaza a fi intreprinse, incheierea de contracte individuale de munca, acte aditionale, fise post, decizii, etc. - Arhivare si depozitate arhiva; - Rezolvare alternativa a disputelor (MEDIERE).
Filosofia BCR Asigurari de Viata Alegerea asigurarii de viata potrivite reprezinta o decizie importanta pentru oricine. Pentru noi, fiecare client este UNIC. Atentia acordata analizei nevoilor, atitudinii fata de economisire, profilul financiar unic al fiecarui client reprezinta cheia expertizei noastre. Portofoliul de produse si servicii, solutiile individualizate pe care le oferim ii ajuta pe clientii nostri sa ia decizia justa pentru viitorul lor financiar.
Societatea comercială Politrad SRL a luat fiinţă în anul 2005, in Timişoara, având ca obiect principal de activitate traducerile şi interpretariatul, legalizarea şi apostilarea documentelor. În acest moment suntem una dintre cele mai importante companii de profil din oraşul Timişoara şi din regiunea Banat, având o serie de colaborari de durată cu importante societăţi comerciale şi instituţii din ţară şi din străinătate dar şi cu numeroase persoane fizice care au ales să apeleze la serviciile noastre. Echipa noastra de traducatori profesionisti, autorizati de Ministerul Justitiei, efectueaza traduceri cu orice nivel de dificultate din/in limbile: engleza, franceza, germana, italiana, spaniola, portugheza, greaca, maghiara, sarba, bulgara, rusa si altele. De asemenea facilitam obtinerea legalizarilor notariale si a Apostilei de la Haga pe actele traduse.
Firma importa si comercializeaza integratori pentru alimentatia animalelor, dezinfectanti, hartie pentru uz universal. Oferim consultanta tehnica pentru fermele de animale inclusiv programe de alimentatie.
Firma CVI Consult S.R.L. din Târgu-Mureş este o firma cu experienta in domeniul actvitatii de securitate si sanatate in munca si a evaluarii riscurilor de accidentare si imbolnaviri profesionale: a) Documente de oragnizare si conducere a activitatii specifice securitatii si sanatatii in munca si care cuprind: decizii, proceduri de instruire la angajare si la locul de munca, materiale de instruire la angajare si la locul de munca, proceduri de efectuare a instruirii periodice, tematici, teste, registre etc. b)Evaluarea riscurilor de Accidentare si Imbolnaviri Profesionale+ Planul de Prevenire si Protectie al unitatii.
Firma ofera urmatoarele servicii: 1.ÎNFIINŢARE SOCIETĂŢI COMERCIALE, SUCURSALE, FILIALE, PUNCTE DE LUCRU •Înscrierea modificărilor intervenite în societate la Registrului Comertului •Asigurarea relaţiei cu Cartea Funciară. 2.ADMINISTRARE PERSONAL a.Gestionare dosare de personal: •documentarea şi întocmirea dosarelor de personal ale salariatilor •întocmirea şi înregistrarea contractelor individuale de muncă •elaborare clauze speciale pentru contracte individuale de muncă ( ex. Clauze de mobilitate, confidenţialitate, formare profesională, neconcurenţă etc.) •întocmire acte adiţionale CIM, decizii ( încetare CIM, suspendare,detasare, delegare etc.) •oferte de angajare şi verificare îndeplinire conditii de încadrare a salariatului •eliberare adeverinţe de venit, vechime, adeverinta care să ateste calitatea de contribuabil la sistemele de asigurări sociale şi de sanatate •scrisoare evaluare perioadă de probă •scrisoare pentru informari preliminare modificărilor clauzelor CIM •scrisori de multumire pentru acordare prime, bonusuri •conventii de detaşare •note de lichidare b.Întocmire fişe de post pentru angajaţi c.Întocmirea Regulamentelor interne şi a Contractelor Colective de Muncă la nivel de unitate d.Înregistrarea contractelor individuale de muncă, a actelor adiţionale, deciziilor de încetare a contractelor individuale de muncă la Inspectoratul Teritorial de Muncă Sibiu e.Menţinerea relaţiei cu Inspectoratul Terirorial de Muncă, Casa Judeţeană de Pensii, Agenţia Judeţeana de Ocupare a Forţei de Muncă, Medicina Muncii, Casa Judeţeană de Sănătate f.Întocmire şi depunere dosare de pensie g.Întocmire proceduri speciale de lucru h.Întocmire programe speciale de lucru i.Evaluări de personal •-evaluări de performanţă prin definire indicatori de performanţă, fişe de evaluare, conventii de evaluare •-evaluarea angajatilor la terminarea perioadei de probă j.Negocieri individuale k.Consultanţă pentru cercetări disciplinare şi desfacere contract pentru necorespundere profesională •-întocmire procedură cercetare disciplinară şi procedură necorespundere profesională •-efectuare cercetări disciplinare şi procedură necorespundere profesională •-întocmire tipizate necesare pentru respectarea pasilor legali de urmat pentru cele două procedure l.Consultantă în raportul cu sindicatul m.Identificarea de solutii viabile pentru eficientizarea procesului de muncă n.Completarea şi transmiterea Registrului General de Evintenţă al Salariaţilor în format electronic la I.T.M. Sibiu precum şi transmiterea modificărilor care intervin în evoluţia contractului individual de muncă p.Întocmire documentaţie şi efectuare procedură concediere colectivă 3.SALARIZARE a.Procesarea lunară a statelor de plată, respectiv întocmire state de plată, centralizatoare, formulare şi ordine de plată b.Calculul salariilor c.Depunerea lunară a declaraţiilor obligatorii pentru fondul de sănătate, asigurare socială şi pensie, formalităţi necesare cu autorităţile statale 4.ECURITATE ŞI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ •elaborarea documentaţiilor necesare în vederea obţinerii autorizatiei de funcţionare a peroanelor juridice din punct de vedere al Protecţiei Muncii şi Situatiilor de Urgenta, PSI •Efectuarea instructajului de Protectia Muncii şi PSI, precum şi a testării cunoştintelor în domeniul Protectiei Muncii, Situaţiilor de Urgenta, PSI pentru anumiti angajati 5.Consultantă permanentă privind legislatia în domeniul Dreptului Muncii şi litigii de munca 6.Asigurarea consielierii pe toată durata când societatea este supusă controlului instituţiilor de control ale statului, respective ITM Sibiu, AJOFM etc.
Cabinet de Avocatura, ofera servicii juridice cu promptitudine : Inregistrari de mentiuni la Registrul Comertului, Redactare de acte constitutive, acte aditionale, contracte de cesiune, contracte de comodat, declaratii pe propria raspundere, decizii ale asociatului unic, hotarari ale adunarii generale a asociatilor sau actionarilor, precum si orice alte acte modificatoare ale actului constitutiv al unei societati. Proceduri de modificare a statutelor si a actelor constitutive, schimbare denumire societate, rezervare si inregistrare emblema societate, cesiune de parti sociale si/sau actiuni, numiri revocari si schimbari de administratori, numire, schimbare/modificare cenzori, majorare sau reducere de capital social, avizare si/sau autorizare a activitatilor desfasurate, infiintare/radiere puncte de lucru, precum si infiintare sucursale si filiale, schimbarea obiectului principal de activitate si completari ale obiectului de activitate secundar, suspendare a activitatii unei firme pe o perioada de maxim 3 ani, indreptari erori materiale, schimbarea formei juridice a unei societati, obtinerea de certificate constatatoare si de informatii punctuale din Registrul Comertului, fuziuni, radieri, dizolvari, lichidari, consultanta si asistenta juridica referitoare la organizarea si functionarea societatilor comerciale si organizatiilor. De asemenea Apostilari si Acte Notariale. tel 0721717221 av. Asistent Tatiana Calaras
Persoana fizica autorizata ce ofera consultanta in domenii precum management, asigurari cu o experienta de peste 7 ani in domeniul asigurarilor non life si non agricole ( rca , casco , locuinte, bunuri , asigurari medicale ).
Marketing Development ofera servicii de consultanta si asistenta cu privire la identificarea si fructificarea oportunitatilor de finantare nerambursabila aplicabile pentru diverse tipuri de organizatii. Site: www.mkdev.ro
SP Audit Consulting este o societate comercială de contabilitate, revizie contabilă, consultanţă în domeniu fiscal şi audit cu capital integral românesc, autorizată CECCAR, CCF şi CAFR. Echipa noastră, deşi extrem de tânără, este caracterizată de profesionalism şi de o puternică tenacitate. Garanţie pentru capacitatea firmei noastre de a oferi soluţii chiar şi celor mai dificile probleme stau realizările de până acum precum şi respectabilitatea clienţilor atraşi. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu obiecte de activitate variante: comerţ, prestări servicii, producţie sau construcţii. Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Tarifele propuse sunt calculate în funcţie de timpul de lucru necesar efectuării lucrărilor şi aferent consultanţei, de profilul companiei şi de volumul de activitate. Pentru o cât mai corectă apreciere a acestor factori compania noatră agreează o perioadă de tatonare şi analină de până la 90 zile în urma căreia, de comun acord cu reprezentanţii companiei Dumneavoatră, se vor stabili tarifele finale. -Caraş-Severin, Reşiţa, Caransebeş, Băile Herculane: 0722.625.120. -Timiş, Timişoara, Lugoj, Buziaş: 0722.617.995.
Forma juridica - persoana fizica independenta. Director agentie AIG Life. 25 de consultanti in asigurari de viata si pensii private, 3 manageri. Crearea unei echipe; - Coordonarea echipei atat in activitatea de vanzare cat si de post-vanzare; - Participarea la programul de training regional si national; - Intocmirea rapoartelor de activitate; - Monitorizarea activitatii echipei; - Indeplinirea obiectivelor agentie;
Initial Advisory ofera clientilor sai prezenti si potentiali o gama variata de servicii de consultanta specializate (din gama generic numita "corporate finance" dar nu numai), ca si o flexibilitate maxima, impreuna cu firme partenere complementare, cu parteneri tehnici alesi pe principiul maximei specializari in domeniul necesar. Varietatea serviciilor noastre provine din - si in acelasi timp este subsumata - obiectivului principal: a servi Clientul prin toate mijloacele : - pentru a-si intari EFICIENTA si de aici DURABILITATEA afacerii si - pentru a-si DEZVOLTA afacerea cu inteligenta STRATEGICA. Asistenta obtinere FINANTARE: 1. Fonduri Nerambursabile: Fondurile STRUCTURALE si de COEZIUNE ale UE 2. Banci - diverse linii de finantare, proprii sau BERD, KfW, BEI, BIRD s.a. 3. Investitori Privati ("Angel investors") sau Fonduri de Risc ("Venture Capital") Serviciile noastre enumerate includ: - analiza Fezabilitatii si Oportunitatii proiectului de dezvoltare si finantarii lui (inclusiv analiza sanatatii afacerii Dvs.) - elaborarea unui Plan de Afaceri inclus intr-un dosar complet de finantare, conform cu "psihologia" si cerintele specifice fiecarui tip de finantator. In plus, punem in legatura intreprinzatorul si afacerea de finantat cu finantatorul optim pentru proiectul de dezvoltare avut in vedere (vezi si "Corporate Broking" detaliat mai jos). Diagnostic Strategic si plan de Rentabilizarea Afacerii / Holdingului, inclusiv prin: - Fuziuni si Achizitii *("M&A") - servicii de analiza a oportunitatii si planificare cash-flow - Asistenta Listare Bursa (BVB) & Finantare Publica prin emitere Actiuni noi sau Obligatiuni - "Corporate Broking" - Noi punem in legatura toti actorii si resursele necesare unei Afaceri de Succes: 1. Oameni cu Idei / Intreprinzatori ("Antreprenori"); 2. Manageri recunoscuti pe piata / Companii deja dezvoltate din domenii compatibile, care au deja "Business Processes" puse la punct, apte sa dezvolte afaceri noi "Joint Venture" cu cel care propune idea / intreprinzatorul lipsit de resursele organizationale si de know-how necesare pentru a-si pune in practica idea. 3. Finantatori de orice tip si "psihologie" - ingredientul esential pentru ca "mariajul" de sus sa reuseasca.