Societatea isi propune sa vina in intanpinarea firmelor sufocate de birocratia din Romania si a firmelor care doresc servicii de calitate la preturi minime. Prestam servicii de resurse umane si salarizare, intocmire declaratii intrastat, contabilitate primara.
Suntem o companie cu experienta in domeniul proiectarii economice a structurilor pentru constructii, arhitectura cladirilor multifunctionale, hale industriale, cladiri multietajate, cladiri birouri si productie. Oferim livrari urgente in domeniul proiectarii, executiei si montajului de structuri metalice prefabricate pentru cladiri industriale - hale de productie, depozitare, birouri si cladiri multifunctionale, proiectare structurala pentru solutii de maxima eficienta economica - rapiditate in montaj, cost redus, durabilitate maxima. Uzinare pentru structuri metalice in hala moderna echipata cu utilaje performante si personal calificat. Realizam structuri metalice de orice complexitate Site: www.optimproiect.ro, www.structuri-constructii.ro, www.halematic.ro Toate materialele vizuale prezentate sunt proprietatea intelectuala a Contrust SRL, fiind protejate prin legea drepturilor de autor. Orice reproducere, integrala sau partiala, a acestor materiale, se poate face numai cu acordul prealabil scris al Contrust SRL. All displayed visual materials are property of CONTRUST LLC, and protected by copyright laws. Any reproduction, in full or partial, of these materials can be made only with prior written consent of CONTRUST SRL.
Firma noastra este specializata in elaborarea documentatiei complete in vederea obtinerii fondurilor europene. Suntem una din firmele componente ale unui prestigios grup de firme de consultanta in afaceri. Echipa tanara de profesionisti provenind din sectoare de activitate cheie- bancare, financiare, agricole, tehnice au capacitatea de a elabora in timp foarte scurt si la preturi competitive si foarte avantajoase documentatia completa necesara obtinerii de fonduri europene pentru toate domeniile eligibile precum si sa asigure asistenta completa post-contractare. Experienta noastra vasta (ferme vegetale-culturi de camp,ferme zootehnice, mixte, plantatii viticole, pomicole, abatoare, sere, construirea de centre de vinificatie, de pensiuni, etc.) in implementarea programului SAPARD va fi pusa in sprijinul ideilor dvs. astfel incat puteti fi siguri ca a-ti gasit consultantul potrivit astfel incat proiectul dorit sa poata obtine finantarea potrivita. De asemenea asiguram asistenta necesara sustinerii proiectelor la finantatori, evaluatori, fonduri de garantare. Oferim servicii profesioniste, seriozitate, confidentialitate in implementarea proiectelor europene asigurand realizarea acestuia pana la inchiderea finantarii cu un procent de reusita de 100%. Suntem deschisi oricaror colaborari si provocari in acest domeniu asigurandu-va de faptul ca daca doriti sa va dezvoltati afacerea sau sa demarati o afacere noua ati gasit partenerii potriviti. Suntem disponibili oriunde pe teritoriul tarii. Date de contact 0723002355; site:www.finantarieuropene.aaz.ro www.FONDURISTRUCTURALE.aaz.ro;
Desi firma noastra este infiintata doar cu un an in urma ea dispune de personal calificat, gata oricand sa va stea la dispozitie si va ajute in punerea in aplicare a ideilor Dvs. Serviciile oferite de noi sunt executate de un grup de consilieri juridici definitivi membrii CCJ Bucuresti, alaturi de experti contabili, membrii ai CECCAR, membri ai Camerei Consultantilor Fiscali si ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania, cu o experinta indelungata in fiecare domeniu cuprins in ofertele noastre de sevicii. Asiguram serviciile atat in Bucuresti cat si in Ilfov, Prahova, Arges, Giurgiu. Servicii de infintare firme, de la 300 lei,recodificare obiect de activitate conform cod CAEN 2008 220 LEI, servicii de recuperare creante, plata comisionului dupa recuperarea creantei, asistenta legala permanenta pe baza de contract, servicii de contabilitate si consultanta fiscal.
Prestam servicii de consultanta in domeniul afacerilor: - intermediem inregistrarea marcilor la OSIM si EUIPO(comunitar) - intermediem inregistrarea modelelor industriale la OSIM si EUIPO - intermediem obtinerea drepturilor de autor la ORDA - intermediem servicii catre Registrul Comertului - rapoarte specializate de expertiza tehnica judiciara in domeniul marcilor inregistrate, desenele /modelele industriale. - monitorizam marci-desene deja inregistrate.
S.C. BODY SRL a fost înfiinţată în anul 2006 şi abilitată de Ministerul Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei să presteze servicii în domeniul protecţiei muncii conform Certificatului de Abilitare nr.36/10/09.2007. Prezentare produs: -elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; -elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinând seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru; -elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; -informarea angajatorului, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie; -elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din intreprindere si/sau unitate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din lege; -urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; -propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele incheiate cu angajatori straini; -intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati; -informarea beneficiarului asupra tuturor modificarilor legislative in domeniu si modul concret de implementare a acestora la nivelul unitatii; -pastrarea confidentialitatii asupra oricaror date si informatii puse la dispozitie de catre beneficiar in scopul indeplinirii obligatiilor contractuale. Evaluarea riscurilor pe loc de munca: Prezentare produs: Evaluarea riscurilor presupune identificarea tuturor factorilor de risc din sistemul analizat si cuantificarea dimensiunii lor pe baza combinatiei dintre doi parametri: gravitatea si frecventa consecintei maxime posibile asupra organismului uman. Se obtin astfel niveluri de risc partiale pentru fiecare loc de munca/post de lucru, respectiv niveluri de risc global pentru intregul sistem analizat. Conform prevederilor legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca, toti angajatorii trebuie sa evalueze riscurile in mod periodic. Obligativitatea evaluarii riscurilor la locurile de munca in tara noastra decurge din legislatia actuala in domeniu, care a fost armonizata cu legislatia Uniunii Europene privind sanatatea si securitatea in munca. Art.12, alin.(1), lit. a) din Legea 319/2006- Legea securitatii si sanatatii in munca, prevede: Angajatorul are urmatoarele obligatii: a) sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice.
Experienţa profesională, resursele umane şi tehnice de care dispunem, completate de o seriozitate de notorietate în rândul clienţilor noştri, ne permit SĂ FIM SIGURI pe ceea ce vă promitem. Ne-am propus, chiar pe fondul deteriorării condiţiilor socio-economice, să rămânem consecvenţi respectului acordat clienţilor noştri, continuând astfel tradiţia de până acum, printr-o îndrumare corectă şi rezolvarea tuturor solicitărilor Dvs., rapid şi la cele mai mici PREŢURI de pe piaţă.
S.C. BEST EXPRESS S.R.L. este autorizata pentru supravegherea si verificarea echipamentelor / instalatiilor ISCIR din dotarea sau folosinta detinatorilor / utilizatorilor de instalatii ISCIR, in conformitate cu prevederile prescriptiilor tehnice - colectia ISCIR prin Operator - responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor (RSVTI).
Analiza si auditul financiar al societatii; expertiza si audit contabil Intocmirea si sustinerea dosarului pentru imprumutul bancar, creditare sau girare. Elaboram pentru IMM-uri proiecte, studii de fezebilitate si planuri de afaceri pentru investitii, pentru obtinere de fonduri (ne)rambursabile, intregul dosar pentru creditare.
Companie creata in anul 2006 avand ca obiect principal de activitate transportul de persoane de la aeroport si spre aeroport in regim rent a limo with driver, isi desfasoara activitatea in special in Bucuresti dar la cerere poate merge oriunde in Romania sau Europa cu o precomanda de minim 72 ore.
Nu aveti sediu social? Nici o problema! Venim in ajutorul dvs. Imediat. Va oferim in pachetul de infiintare SRL negocierea sediului social temporar fie la avocati fie permanent la persoane fizice sau juridice. Firma Olden va pune la dispozitie calitate si promptitudine in prestarea serviciilor atat de infiintare cat si ulterioare. http://www.olden.aaz.ro/
Oferim consultanta juridica in toate domeniile. Elaborarea tipuri de contracte, acte aditionale, diverse cereri. Asistarea si reprezentarea juridica a persoanelor fizice si juridice in litigii de orice natura. https://avcarmenpetrescu.wixsite.com/consultanta-juridica.
Cabinetul de avocatura Vrabie Oana va ofera servicii juridice profesionale in urmatoarele domenii: Drept civil - consultanta si redactare de contracte; darea de data certa, atestarea continutului si a identitatii partilor actului juridic; - reprezentare juridica in litigii privitoare la executarea, rezilierea, rezolutiunea sau anularea contractelor; - consultanta si reprezentare juridica in litigii referitoare la dreptul de proprietate (uz, abitatie, servituti, granituire); - revendicare imobiliara (terenuri si constructii); - evacuare; - iesire din indiviziune; - recuperare de creante; - reprezentare si asistare in vederea executarii silite a hotaririlor judecatoresti definitive si irevocabile, precum si a altor titluri executorii; - reprezentare in litigii diverse in fata instantelor judecatoresti in procese civile. Drept comercial si societar - consultanta si reprezentare in litigii privind executarea contractelor; - recuperarea de creante (somatii de plata, actiuni in pretentii) - reprezentare juridica in diverse litigii intre comercianti; - constituiri societati comerciale; - modificari de acte constitutive; - acte aditionale, cesiuni; infiintare puncte de lucru; - modificare obiect de activitate ( extindere sau reducere ); recodificare conform CAEN 2008; - suspendare activitate societate comerciala; - inregistrare diverse mentiuni la Oficiul Registrul Comertului si obtinerea avizelor necesare Dreptul familiei - consultatii juridice profesionale privitoare la relatiile de familie; - divort; divort prin acord; divort din culpa unuia dintre soti; - partaj bunuri comune; - incredintare minor; stabilire/modificare pensie de intretinere; stabilire/modificare program de vizitare minor. Servicii ireprosabile si onorarii accesibile !
Agentia de publicitate comercializeaza materiale publicitare de mici si mari dimensiuni, carti de vizita, pliante, carti, reviste, ziare. Agentie de Birotica & Papetarie Agentie de Brokeraj financiar Agentie de Evenimente Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
SC MediNet Hygiene Consulting SRL Arad este o firma a carei dorinta este sa va ajute sa va incadrati in cerintele Sistemului HACCP cu respectarea normelor si a standardului SR EN ISO 22000: 2005 (Sisteme de Management al Sigurantei Alimentelor-Cerinte pentru oricare organizatie din lantul alimentar). Oferta noastra nu se limiteaza numai la consultanta de specialitate, ea cuprinde si o gama variata de produse si servicii. - intocmirea unor programe preoperationale: - monitorizare a echipamentului de protectie si a starii de sanatate a personalului; - educatie pentru sanatate a personalului; - stabilire a procedurilor pentru vizitatori; - monitorizare a calitatii apei (program de recoltare); - program de dezinfectie, dezinsectie si deratizare; - program de igienizare si mentenanta; - realizarea si implementarea unui sistem de control al riscurilor bazat pe principiile HACCP; - intocmirea unor documente precum: schita unitatii, diagrama de flux tehnologic pentru produse, manualul de bune practici. - echipamente de protectie pentru personal si echipamente de unica folosinta pentru vizitatori; - o gama larga de produse: dezinfectante, insecticide si raticide avizate de Ministerul Sanatatii; - materiale si ustensile de curatenie; - servicii de dezinfectie, dezinsectie si deratizare; - statii de intoxicare si capcane pentru rozatoare.
Logind Solutions SRL este o companie ce are ca domeniu principal de activitate oferirea de consultanţă specializată pentru firmele din industria de panificaţie şi patiserie. Specialiştii noştri, cu o experienţă de peste 20 de ani in industria de profil, au participat la numeroase proiecte de implementare, extindere, dezvoltare şi operare de capacităţi creative si productive, astfel fiind in măsură să oferim servicii integrate, pentru industria de panificaţie, cum ar fi: -asistenţă in concepţia planurilor de dezvoltare, după analiza situaţiilor prezente şi identificarea nevoilor concrete de dezvoltare ale beneficiarului; -consultanţă de specialitate in realizarea reţetelor pentru: paste fainoase şi specialităţi, pizza, paine şi specialităţi, foietaje diverse, croissant, biscuiţi (dulci şi saraţi), checuri, napolitane, torturi, pandişpan, ingheţata, ciocolata, creme diverse; -consultanţă de specialitate in proiectarea liniilor de stocare, de dozare, de producţie şi de ambalare şi in definirea parametrilor echipamentelelor aferente, inclusiv realizarea de studii comparative pe diferiţi furnizori in vederea obţinerii celui mai bun raport calitate-preţ, inclusiv serviciul de asistenţă in redactarea caietelor de sarcini şi consultanţă tehnică in negocierea contractelor de achiziţii -servicii de asistenţă la recepţia echipamentelor şi verificarea conformităţii acestora -servicii complete de instalare şi punere in funcţiune: cuptoare pe vatra şi rotative, o gamă completă de utilaje pentru panificaţie şi patiserie (pentru industria şi pentru cofeterie, puncte de vanzare etc.) -servicii de monitorizare a echipamentelor in garanţie şi de service/intreţinere in post-garanţie, precum şi de modificare/modernizare a echipamentelor existente, de mutare a liniilor complete de producţie achiziţionate second hand etc. contacteaza-ne pe mail: logind.solutions@gmail.com contacteaza-ne pe Yahoo Messenger cauta logind solutions pe You Tube!
Firma se ocupa cu organizari evenimente: publicitate, conferinte, cursuri, seminarii, petreceri de firma, cursuri festive si alte evenimente; Organizarea cu succes a evenimentelor cere planificare, atentie si multa munca. On The Spot events este organizator de evenimente full service. Fie ca este vorba de conferinte, cursuri, seminarii, petreceri de firma, lansare de produs, cursuri festive sau orice alt eveniment noi va oferim consultanta pas cu pas pentru ca evenimentul sa fie intr-adevar reusit. Misiunea noastra este simpla - de a crea evenimente memorabile care sa depaseasca asteptarile clientilor si invitatilor acestora. Alegerea va apartine ! https://www.facebook.com/pages/wwwonthespotro/104006012967517
Sc Valexmar Consulting Srl - In calitate de serviciu extern SSM acreditat de Inspectia Muncii (ITM) . In sprijinul confirmarii pregatirii putem face dovada cu urmatoarele documente: Certificat Abilitare Serviciu Extern SSM; Diploma Evaluator Riscuri de accidentare si Imbolnavire Profesionala; Diploma de Inspector SSM; Diploma cadru tehnic PSI; Auditor SRAC, OHSAS 18001 / ISO 45001:2018. RSVTI ( IR si IMSP);
Suntem o companie cu un personal tanar, energic si devotat. Societatea noastra are ca obiect principal de activitate consultanta pentru victimele din accidente rutiere, in vederea obținerii de despăgubiri, constand in daune materiale si morale, de la asiguratorul auto vinovat de accident.
POINT Consulting reprezintă oportunitatea de a primi servicii de calitate şi de a micşora costurile întreprinderii. Misiunea companiei este aceea de a oferi firmelor din România o soluţie integrată de “back-office” în domeniile: IT, resurse umane, contabilitate, soluţie care să permită un control cât mai eficient al afacerii şi care să degreveze firmele de costurile şi problemele legate de evidenţa contabilă, angajări, instruirea salariaţilor, urmărirea efectuării sarcinilor, soluţionarea problemelor de logistică (spaţii de lucru, calculatoare, echipamente pentru activităţile neproductive ale firmei), etc. Astfel firmele îşi vor concentra forţele şi resursele exclusiv în direcţia activităţilor de producţie specifice. Fiecare client poate beneficia de o soluţie de “back-office” adecvată fiecărui tip de afacere în parte. Apelând la externalizarea serviciilor de “back-office” clienţii noştri vor avea posibilitatea de a obţine rezultatele dorite la nivelul de calificare şi expertiză oferit de specialişti în domeniile adoptate, cu costuri şi riscuri mai mici decât în situaţia angajării de personal. POINT Consulting este printre puţinele companii din domeniu care oferă un pachet complet de servicii de “back-office”.