Prestam servicii de consultanta in domeniul afacerilor: - intermediem inregistrarea marcilor la OSIM si EUIPO(comunitar) - intermediem inregistrarea modelelor industriale la OSIM si EUIPO - intermediem obtinerea drepturilor de autor la ORDA - intermediem servicii catre Registrul Comertului - rapoarte specializate de expertiza tehnica judiciara in domeniul marcilor inregistrate, desenele /modelele industriale. - monitorizam marci-desene deja inregistrate.
S.C. BODY SRL a fost înfiinţată în anul 2006 şi abilitată de Ministerul Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei să presteze servicii în domeniul protecţiei muncii conform Certificatului de Abilitare nr.36/10/09.2007. Prezentare produs: -elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; -elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinând seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru; -elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; -informarea angajatorului, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie; -elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din intreprindere si/sau unitate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din lege; -urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; -propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele incheiate cu angajatori straini; -intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati; -informarea beneficiarului asupra tuturor modificarilor legislative in domeniu si modul concret de implementare a acestora la nivelul unitatii; -pastrarea confidentialitatii asupra oricaror date si informatii puse la dispozitie de catre beneficiar in scopul indeplinirii obligatiilor contractuale. Evaluarea riscurilor pe loc de munca: Prezentare produs: Evaluarea riscurilor presupune identificarea tuturor factorilor de risc din sistemul analizat si cuantificarea dimensiunii lor pe baza combinatiei dintre doi parametri: gravitatea si frecventa consecintei maxime posibile asupra organismului uman. Se obtin astfel niveluri de risc partiale pentru fiecare loc de munca/post de lucru, respectiv niveluri de risc global pentru intregul sistem analizat. Conform prevederilor legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca, toti angajatorii trebuie sa evalueze riscurile in mod periodic. Obligativitatea evaluarii riscurilor la locurile de munca in tara noastra decurge din legislatia actuala in domeniu, care a fost armonizata cu legislatia Uniunii Europene privind sanatatea si securitatea in munca. Art.12, alin.(1), lit. a) din Legea 319/2006- Legea securitatii si sanatatii in munca, prevede: Angajatorul are urmatoarele obligatii: a) sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice.
Experienţa profesională, resursele umane şi tehnice de care dispunem, completate de o seriozitate de notorietate în rândul clienţilor noştri, ne permit SĂ FIM SIGURI pe ceea ce vă promitem. Ne-am propus, chiar pe fondul deteriorării condiţiilor socio-economice, să rămânem consecvenţi respectului acordat clienţilor noştri, continuând astfel tradiţia de până acum, printr-o îndrumare corectă şi rezolvarea tuturor solicitărilor Dvs., rapid şi la cele mai mici PREŢURI de pe piaţă.
S.C. BEST EXPRESS S.R.L. este autorizata pentru supravegherea si verificarea echipamentelor / instalatiilor ISCIR din dotarea sau folosinta detinatorilor / utilizatorilor de instalatii ISCIR, in conformitate cu prevederile prescriptiilor tehnice - colectia ISCIR prin Operator - responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor (RSVTI).
Analiza si auditul financiar al societatii; expertiza si audit contabil Intocmirea si sustinerea dosarului pentru imprumutul bancar, creditare sau girare. Elaboram pentru IMM-uri proiecte, studii de fezebilitate si planuri de afaceri pentru investitii, pentru obtinere de fonduri (ne)rambursabile, intregul dosar pentru creditare.
Companie creata in anul 2006 avand ca obiect principal de activitate transportul de persoane de la aeroport si spre aeroport in regim rent a limo with driver, isi desfasoara activitatea in special in Bucuresti dar la cerere poate merge oriunde in Romania sau Europa cu o precomanda de minim 72 ore.
Nu aveti sediu social? Nici o problema! Venim in ajutorul dvs. Imediat. Va oferim in pachetul de infiintare SRL negocierea sediului social temporar fie la avocati fie permanent la persoane fizice sau juridice. Firma Olden va pune la dispozitie calitate si promptitudine in prestarea serviciilor atat de infiintare cat si ulterioare. http://www.olden.aaz.ro/
Oferim consultanta juridica in toate domeniile. Elaborarea tipuri de contracte, acte aditionale, diverse cereri. Asistarea si reprezentarea juridica a persoanelor fizice si juridice in litigii de orice natura. https://avcarmenpetrescu.wixsite.com/consultanta-juridica.
Cabinetul de avocatura Vrabie Oana va ofera servicii juridice profesionale in urmatoarele domenii: Drept civil - consultanta si redactare de contracte; darea de data certa, atestarea continutului si a identitatii partilor actului juridic; - reprezentare juridica in litigii privitoare la executarea, rezilierea, rezolutiunea sau anularea contractelor; - consultanta si reprezentare juridica in litigii referitoare la dreptul de proprietate (uz, abitatie, servituti, granituire); - revendicare imobiliara (terenuri si constructii); - evacuare; - iesire din indiviziune; - recuperare de creante; - reprezentare si asistare in vederea executarii silite a hotaririlor judecatoresti definitive si irevocabile, precum si a altor titluri executorii; - reprezentare in litigii diverse in fata instantelor judecatoresti in procese civile. Drept comercial si societar - consultanta si reprezentare in litigii privind executarea contractelor; - recuperarea de creante (somatii de plata, actiuni in pretentii) - reprezentare juridica in diverse litigii intre comercianti; - constituiri societati comerciale; - modificari de acte constitutive; - acte aditionale, cesiuni; infiintare puncte de lucru; - modificare obiect de activitate ( extindere sau reducere ); recodificare conform CAEN 2008; - suspendare activitate societate comerciala; - inregistrare diverse mentiuni la Oficiul Registrul Comertului si obtinerea avizelor necesare Dreptul familiei - consultatii juridice profesionale privitoare la relatiile de familie; - divort; divort prin acord; divort din culpa unuia dintre soti; - partaj bunuri comune; - incredintare minor; stabilire/modificare pensie de intretinere; stabilire/modificare program de vizitare minor. Servicii ireprosabile si onorarii accesibile !
Agentia de publicitate comercializeaza materiale publicitare de mici si mari dimensiuni, carti de vizita, pliante, carti, reviste, ziare. Agentie de Birotica & Papetarie Agentie de Brokeraj financiar Agentie de Evenimente Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
SC MediNet Hygiene Consulting SRL Arad este o firma a carei dorinta este sa va ajute sa va incadrati in cerintele Sistemului HACCP cu respectarea normelor si a standardului SR EN ISO 22000: 2005 (Sisteme de Management al Sigurantei Alimentelor-Cerinte pentru oricare organizatie din lantul alimentar). Oferta noastra nu se limiteaza numai la consultanta de specialitate, ea cuprinde si o gama variata de produse si servicii. - intocmirea unor programe preoperationale: - monitorizare a echipamentului de protectie si a starii de sanatate a personalului; - educatie pentru sanatate a personalului; - stabilire a procedurilor pentru vizitatori; - monitorizare a calitatii apei (program de recoltare); - program de dezinfectie, dezinsectie si deratizare; - program de igienizare si mentenanta; - realizarea si implementarea unui sistem de control al riscurilor bazat pe principiile HACCP; - intocmirea unor documente precum: schita unitatii, diagrama de flux tehnologic pentru produse, manualul de bune practici. - echipamente de protectie pentru personal si echipamente de unica folosinta pentru vizitatori; - o gama larga de produse: dezinfectante, insecticide si raticide avizate de Ministerul Sanatatii; - materiale si ustensile de curatenie; - servicii de dezinfectie, dezinsectie si deratizare; - statii de intoxicare si capcane pentru rozatoare.
Logind Solutions SRL este o companie ce are ca domeniu principal de activitate oferirea de consultanţă specializată pentru firmele din industria de panificaţie şi patiserie. Specialiştii noştri, cu o experienţă de peste 20 de ani in industria de profil, au participat la numeroase proiecte de implementare, extindere, dezvoltare şi operare de capacităţi creative si productive, astfel fiind in măsură să oferim servicii integrate, pentru industria de panificaţie, cum ar fi: -asistenţă in concepţia planurilor de dezvoltare, după analiza situaţiilor prezente şi identificarea nevoilor concrete de dezvoltare ale beneficiarului; -consultanţă de specialitate in realizarea reţetelor pentru: paste fainoase şi specialităţi, pizza, paine şi specialităţi, foietaje diverse, croissant, biscuiţi (dulci şi saraţi), checuri, napolitane, torturi, pandişpan, ingheţata, ciocolata, creme diverse; -consultanţă de specialitate in proiectarea liniilor de stocare, de dozare, de producţie şi de ambalare şi in definirea parametrilor echipamentelelor aferente, inclusiv realizarea de studii comparative pe diferiţi furnizori in vederea obţinerii celui mai bun raport calitate-preţ, inclusiv serviciul de asistenţă in redactarea caietelor de sarcini şi consultanţă tehnică in negocierea contractelor de achiziţii -servicii de asistenţă la recepţia echipamentelor şi verificarea conformităţii acestora -servicii complete de instalare şi punere in funcţiune: cuptoare pe vatra şi rotative, o gamă completă de utilaje pentru panificaţie şi patiserie (pentru industria şi pentru cofeterie, puncte de vanzare etc.) -servicii de monitorizare a echipamentelor in garanţie şi de service/intreţinere in post-garanţie, precum şi de modificare/modernizare a echipamentelor existente, de mutare a liniilor complete de producţie achiziţionate second hand etc. contacteaza-ne pe mail: logind.solutions@gmail.com contacteaza-ne pe Yahoo Messenger cauta logind solutions pe You Tube!
Firma se ocupa cu organizari evenimente: publicitate, conferinte, cursuri, seminarii, petreceri de firma, cursuri festive si alte evenimente; Organizarea cu succes a evenimentelor cere planificare, atentie si multa munca. On The Spot events este organizator de evenimente full service. Fie ca este vorba de conferinte, cursuri, seminarii, petreceri de firma, lansare de produs, cursuri festive sau orice alt eveniment noi va oferim consultanta pas cu pas pentru ca evenimentul sa fie intr-adevar reusit. Misiunea noastra este simpla - de a crea evenimente memorabile care sa depaseasca asteptarile clientilor si invitatilor acestora. Alegerea va apartine ! https://www.facebook.com/pages/wwwonthespotro/104006012967517
Sc Valexmar Consulting Srl - In calitate de serviciu extern SSM acreditat de Inspectia Muncii (ITM) . In sprijinul confirmarii pregatirii putem face dovada cu urmatoarele documente: Certificat Abilitare Serviciu Extern SSM; Diploma Evaluator Riscuri de accidentare si Imbolnavire Profesionala; Diploma de Inspector SSM; Diploma cadru tehnic PSI; Auditor SRAC, OHSAS 18001 / ISO 45001:2018. RSVTI ( IR si IMSP);
Suntem o companie cu un personal tanar, energic si devotat. Societatea noastra are ca obiect principal de activitate consultanta pentru victimele din accidente rutiere, in vederea obținerii de despăgubiri, constand in daune materiale si morale, de la asiguratorul auto vinovat de accident.
POINT Consulting reprezintă oportunitatea de a primi servicii de calitate şi de a micşora costurile întreprinderii. Misiunea companiei este aceea de a oferi firmelor din România o soluţie integrată de “back-office” în domeniile: IT, resurse umane, contabilitate, soluţie care să permită un control cât mai eficient al afacerii şi care să degreveze firmele de costurile şi problemele legate de evidenţa contabilă, angajări, instruirea salariaţilor, urmărirea efectuării sarcinilor, soluţionarea problemelor de logistică (spaţii de lucru, calculatoare, echipamente pentru activităţile neproductive ale firmei), etc. Astfel firmele îşi vor concentra forţele şi resursele exclusiv în direcţia activităţilor de producţie specifice. Fiecare client poate beneficia de o soluţie de “back-office” adecvată fiecărui tip de afacere în parte. Apelând la externalizarea serviciilor de “back-office” clienţii noştri vor avea posibilitatea de a obţine rezultatele dorite la nivelul de calificare şi expertiză oferit de specialişti în domeniile adoptate, cu costuri şi riscuri mai mici decât în situaţia angajării de personal. POINT Consulting este printre puţinele companii din domeniu care oferă un pachet complet de servicii de “back-office”.
DIVORT / PARTAJ: Avocat bun, solutii rapide, tarife avantajoase. Divort prin acord, partajul bunurilor comune prin intelegere, incredintarea copilului minor (custodia copilului). Divort cu copii: solutii elegante, rapide si care evita traumatizarea copiilor si a sotilor care divorteaza. MOSTENIRE / SUCCESIUNE: Cele mai mici taxe din Bucuresti pentru succesiune, partaj, iesire din indiviziune !! Deschidere susccesiune, reducere taxe succesiune, reducere taxe partaj, reducere taxe iesire din indiviziune, anulare certificat de mostenitor emis de notar, iesire din indiviziune, testament, partaj succesoral, procese, consultatii juridice. AVOCAT IMOBILIARE: Avocati Bucuresti asigura consultanta juridica profesionista si reprezentare cu privire la orice investitie imobiliara, tranzactie imobiliara sau litigii imobiliare. Verificare acte, REDUCERE onorariu notar 10-15% la contractele de vanzare-cumparare sau donatie. EXPROPRIERI / DESPAGUBIRI: Negocieri, procese, relatia cu autoritatile Statului: Fondul Proprietatea, Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor (ANRP). Maximizarea despagubirilor. DESPAGUBIRI + ACTUALIZARI Bulgaria, Basarabia, Bucovina. LITIGII DE MUNCA: cercetarea disciplinara, decizia de sanctionare, desfacerea disciplinara a contractului individual de munca, sanctiuni disciplinare, drepturi salariale, clauze speciale: clauza de confidentialitate, clauza de neconcurenta, clauza de fidelitate. Contestarea deciziei de sanctionare la Tribunal. CEC si Bilet la Ordin (BO) fara acoperire: Evitati fraudele cu Cecuri si Bilete la Ordin fara acoperire! Pentru 25 lei veti avea toate informatiile necesare pentru a sti daca lucrati cu un partener serios sau daca sunteti in pericol. Aveti grija de banii Dvs.! Informatiile sunt 100% sigure, va sunt furnizate in timp record si costa...25 de lei/firma verificata! RECUPERARE CREANTE: Recuperare profesionala a creantelor. Pe calea legala aveti rezultate maxime. AVOCAT FIRME: servicii juridice profesionale pentru societati comeriale: contracte comerciale, AGA, revocare administrator, excludere asociat, plata dividende, cesiune, recuperare creante, arbitraj, consultanta juridica, societati comerciale, procese, legislatie, cec/BO fara acoperire, verificari firme, fraude bancare, oportunitati imobiliare, licitatii imobile atractive, consultanta imobiliara, reducere onorariu notar. AVOCATUL DVS. Pentru persoane fizice: revendicare (retrocedare), despagubiri, succesiune (mostenire), testament, divort, partaj, anulare certificate de mostenitor, anulare amenda. Tel: 0722.767.957 Fax: 031.810.53.75 Web: http://www.lawcenter.ro divort.lawcenter.ro imobiliare.lawcenter.ro fraude.lawcenter.ro
Va oferim consultanta in proiecte cu finantare nerambursabila, proiecte din fonduri europene, fonduri guvernamentale si fonduri structurale. Realizam cererea de finantare, studii de piata, studii de impact, studii de fezabilitate, analiza cost-beneficiu. Oferim: Management si implementare proiecte.
Clean and Go este o spalatorie si curatatorie chimica noua si moderna care iti ofera o solutie eficienta pentru a-ti economosi timpul si pentru a evita stresul si eforturile inutile. Avem servicii specializate de spalatorie/curatatorie pentru unitati hoteliere, restaurante, pensiuni, gradinite si nu numai; cu personal calificat utilaje moderne si detergenti profesionali astfel incat uzura lenjeriei este redusa la minim. Ne ocupam de contractare, ridicare, curatare si livrare in cel mai scurt timp.
Gama serviciilor noastre in acest sens este una extinsa, incluzand printre altele protectia actionarilor minoritari, fuziuni si achizitii, inmatriculare de societati comerciale, precum si redactarea documentatiei complexe specifice societatilor comerciale. Detalii contact: www.avocattraian.com, TELEFON 0755489078 Ceea ce oferim clientilor nu sunt numai servicii juridice, ci totodata solutii de afaceri pentru problemele companiilor lor.