Compania noastra este o companie de brokerj care lucreza cu cele mai bune companii de asigurari de pe piata. Am fost pe locul unu in reforma pensilor si dorim ca in continoare sa realizam acelasi lucru.
The company is one of the most experienced executive search companies in Romanian market. You may take our specialist knowledge for granted, but we never make any assumptions about your brief: we listen and offer solutions that are tailored to a client's individual needs. We build relationships on personality, genuine appreciation, honest advice and opinions that are borne of true insight. Clients can and do rely on us as passionate and trusted partners who help them to achieve business goals and provide competitive advantage. An assignment is never simply about recruiting. We follow unique processes that are designed to identify, attract, retain and develop the best talent for our clients. Our range of Talent Management solutions work in perfect harmony with our Executive Search practice to support our clients in building their business through exceptional people.
S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. asigură servicii de consultanţă în vederea certificării conformităţii cu standardele: - SR EN ISO 9001:2001 - sisteme de management al calităţii, - SR EN ISO 14001:2005 - sisteme de management de mediu, - SR EN ISO 22000:2005 - sisteme de management al siguranţei alimentelor (în conformitate cu principiile HACCP), - SR EN ISO/CEI 17025: 2005 - cerinţe pentru competenţa laboratoarelor de încercari şi etalonari, -OHSAS 18001:2004 - sisteme de management al sănătaţii şi securităţii ocupaţionale, pentru agenţi economici care opereaza atât în sectorul public cât şi în sectorul privat, indiferent de numărul de angajaţi, pentru activităţi direct productive şi servicii (administrative, comerţ, servicii medicale, servicii IT, depozitări, transport, etc.), S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. fiind un partener tradiţional al organismelor de certificare din România şi al organismelor de certificare internaţionale care operează în România. Consultanţa este oferită într-un mod profesional şi flexibil, pentru a se potrivi nevoilor specifice fiecărui client in parte. În vederea formării, consultanţii au beneficiat de instruire, prin participarea la cursuri înregistrate de către Registrul National al Auditorilor (RENA) şi de către Registrul Internaţional de Certificare al Auditorilor (IRCA). Activitatea de consultanţă este bazată pe ani de experienţă in domeniul sistemelor de management; cu această experienţă am reuşit să ajungem la o înţelegere rapidă şi practică a problemelor ce apar, o abilitate esenţială pentru un parteneriat profesional cu clienţii, pentru a identifica cele mai eficiente soluţii. S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. asigură servicii de instruire. Cursurile sunt pregătite pentru public, la fel ca şi prezentările făcute, specific nevoilor şi intereselor clienţilor. Noi oferim un mediu de invăţare intensiv, dar plăcut, făcut pentru o reţinere maximă a temelor prezentate. Atenţia noastră pentru detaliile programelor, pentru aranjamente, pentru folosirea studiilor de caz şi tehnicilor interactive, la fel ca şi pentru experienţa lectorilor în disciplinele prezentate, sunt numai câţiva factori în succesul cursurilor noastre, cursuri pentru formarea de: -manageri pentru sistemele de management al calităţii; -manageri pentru sistemul de management de mediu; -auditori interni pentru sistemele de management al calităţii; -auditori interni pentru sistemul de management de mediu; -auditori externi pentru sistemele de management al calităţii; -auditori externi pentru sistemul de management de mediu. Obiectivele de instruire ale cursurilor sunt ca participanţii: - să înţeleagă cerinţele standardelor de referinţă aplicabile în cadrul organizaţiei; - să înţeleagă importanţa auditării din cadrul unui sistem de management; - să înţeleagă responsabilităţile auditorilor interni; - să fie capabili să colecteze şi să analizeze evidenţa pe o bază obiectivă; - să fie capabili să evalueze şi să raporteze rezultatele unui audit de sistem de management; - să fie capabili să organizeze şi să planifice un audit. Scopul S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. este de a conferi încredere utilizatorilor finali că serviciile prestate/produsele furnizate de către clienţii/partenerii noştri sunt obţinute cu un proces conform cerinţelor, fixate ca standard şi recunoscute. Sprijinul acordat organizaţiilor în vederea certificării sistemelor de management este prezentat în “Itinerariul către certificare”. S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. oferă servicii asigurând confidenţialitatea asupra tuturor informaţiilor şi datelor obţinute în toate etapele de proiectare, documentare, implementare şi certificare a sistemelor de management.
PAXATO este o companie a grupului SOFTWIN, cu experienta in furnizarea serviciilor de Contact Center si Help Desk. Activitatea noastra a inceput in anul 2000 cu proiecte de administrarea relatiilor cu clientii pentru companii din Europa. Din 2000 pana in noiembrie 2006 am putut fi identificati drept divizia CRM a SOFTWIN, dar ca urmare a nivelului de autonomie si dezvoltare atins in acesti 6 ani, ne-am castigat statutul de Companie a grupului Softwin sub noul brand PAXATO. Suntem un centru multilingv cu echipe dedicate de operatori Call Center care asigura servicii 24 de ore din 24 si sapte zile din sapte. Echipa noastra este garantia de calitate data clientilor nostri. Absolventi de studii superioare sau studenti in ani terminali, toti operatorii nostri beneficiaza de programe de instruire si dezvoltare continua, contribuind cu energia si entuziasmul lor la dinamica acestei companii.
S.C. Geseidl Euro Finance Consulting S.R.L. (pronunţat [ghe:za:id'l]) este o societate de contabilitate, expertiză contabilă, audit şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în iulie 2003 de o echipă de economişti, experţi contabili, inspectori de resurse umane şi specialişti IT. Sediul principal este în Ploieşti. Societatea este înregistrată în Tabloul Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România cu nr. 15950/2003, având autorizaţia seria B–nr. 07590 şi avizul C.E.C.C.A.R. nr.695/23.07.2003. Am câştigat o vastă experienţă în domeniu în cadrul unor companii naţionale şi multinaţionale pe o perioadă de peste 10 ani. Am participat la numeroase training-uri şi specializări unde am asimilat cele mai noi concepte şi idei. Astfel ne-am aliniat modul de lucru la noile standarde internaţionale (ISO 9001, 9002, GMP). Am integrat în cadrul companiei şi o aripă tânără, foarte activă şi dinamică (peste 20 de angajaţi), completându-ne obiectul de activitate cu servicii de consultanţă fiscală, asistenţă IT şi Resurse Umane. În octombrie 2005 am fost certificaţi conform standardului ISO 9001:2000 de către AJA Registrars (certificat nr. 05/9449/20.10.2005). Din 2008 suntem membrii Camerei Consultanţilor Fiscali din România, înregistraţi ca firmă de consultanţă fiscală la poziţia 233 din Registru. Pentru a vedea istoricul Geseidl, în imagini, vă punem la dispoziţie galeria foto. Misiunea noastră Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Teambuilding 13 august 2007... Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Sistemul nostru de management al calităţii este certificat ISO 9001.
Linea Directa Communications face parte din Studio Moderna Group, specialişti în comunicare directă de marketing multiteritorială (cu Centre de Management al Clienţilor şi fulfillment houses - - case de onorare a comenzilor) în întreaga regiune CEE. Avem infrastructura, resursele şi abilităţile pentru a atinge ţintele dv. În propria lor limbă, la locul lor de muncă sau acasă. Cu Centrele noastre de management al clienţilor puteţi pătrunde pe 20 de pieţe Central şi Est Europene, ajungând la 420 de milioane de oameni şi la 2 milioane de afaceri. Noi oferim clienţilor noştri intuiţia de care au nevoie cu privire la deprinderile şi dorinţele individuale de cumpărare şi vă furnizăm semnificative economii de scară. Acoperirea noastră regională ne permite să accelerăm timpul de implementare al campaniilor prin standardizarea conţinutului şi a structurilor de raportare.
Compania ofera consultanta in domeniul transporturilor. Ne ocupam de toate actele necesare unei firme de transport pentru ca dumneavoastra sa va desfasurati activitatea fara batai de cap. La cerere putem incheia si toate tipurile de asigurari auto.
Companie de Brokeraj care colaboreaza cu cele mai mari branduri din Romania. Companie cu capital 100% strain cu sediu la Londra. Compania de Brokeraj numarul 1 in Romania in perioada reformei pensiilor.
Cabinet individual de avocatura specializat in domeniul dreptului comercial, master in dreptul afacerilor, experienta in administrarea societatilor pr actiuni, fost consilier juridic in cadrul unor societati pe actiuni.
Neo Training&consulting ofera consultanta IMM, APL si ONG in domeniile: -identificarea surselor de finantare a proiectelor; -redactarea cererilor de finantare pentru Fondurile Structurale; -managementul proiectelor cu finantare externa; -proceduri de achizitii publice. Firma ofera, de semenea, programe de training (comunicare, lucru in echipa, management de proiect), software dedicat si webdesign.
"Ne dedicam succesul fiecarui client care apeleaza la serviciile noastre!" Firma Consulting Group Romania este membra a grupului de firme Genius din Brasov, holding romanesc care s - a infiintat in urma cu 12 ani. Firmele din cadrul grupului au activitati diverse de la producere de beton, constructii, productie de tamplarie de Al si PVC pana la design si amenajari interioare. Motivati de o misiune ambitioasa: "sa devenim compania cea mai apreciata in domeniul serviciilor de consultanta si productie publicitara",si caracterizati de valorile noastre: integritate, inovare, respect pentru oameni, orientare spre clienti, etica in afaceri , Consulting Group Romania este un loc de munca unde caracterul, puterea personala, pasiunea si respectul conteaza. Serviciile pe care le dezvoltam pentru clientii nostri sunt o ocazie de ne pune in valoare abilitatile de a lucra sub presiunea unor termene stranse, cu schimbari neasteptate ale planurilor, de a conduce mai multe proiecte in paralel si aflate in locuri diferite. Este in acelasi timp un loc in care angajatii invata, sunt incurajati sa-si asume riscuri si se dezvolta odata cu compania. Este un loc in care brandul personal si reputatia conteaza!
Aqua Human Resources este o companie tanara, alcatuita din consultanti cu o vasta experienta in proiecte de team building, recrutare clasica si de masa, outplacement, instruire de personal, coaching, reoganizare si audit organizational pentru companii din diverse domenii de activitate.
Firma "Alt Consulting Societate Profesionala Srl" functioneaza din anul 2004 fiind autorizata sa desfasoare activitati juridice si se adreseaza preponderent societatilor comerciale. Oferim servicii juridice: - recuperari de creante / debite in litigii comerciale, civile sau penale; - reprezentarea in conflicte si litigii de munca; - asistare si reprezentare in fata instantelor de judecata sau autoritatilor statului; - consultanta juridica in domeniul societatilor comerciale; - verificari ale titlurilor de proprietate, reprezentare la birourile de carte funciara; -consultanta juridica imobiliara (consultanta in domeniul dobandirii si instrainarii de imobile); - consultatii si redactari contracte; - certificate si avize, autorizatii, licentiere; - consultatii juridice diverse, redactarea de cereri si petitii adresate instantelor sau altor autoritati; - constituiri societati comerciale, inregistrare filiale, sedii secundare.
Add Value Serv (www.sandler-ro.com) Lucram pentru companii determinate sa fie in topul domeniului lor de activitate prin calitatea angajatilor recrutati, prin instruirea oferita angajatilor existenti, si prin remodelarea politicilor comerciale, de marketing si financiare, companii care se bazeaza pe un management performant si pe motivarea corespunzatoare a angajatilor, realizand o retentie pe termen lung prin sustinerea dezvoltarii profesionale. Cautam in permanenta profesionisti si \"tinere sperante" pentru domenii precum: -servicii medicale (medici, asistente medicale etc.) -proiectare in constructii pentru proiecte mari (arhitecti, ingineri constructori, project manageri, directori de investitii etc.) -agri-business (productie, marketing, vanzari, ferme etc.) -FMCG (vanzari, marketing etc.) -consultanta in obtinerea de fonduri structurale -manageri dornici si capabili sa faca faca unor provocari de business -oameni de vanzari care stiu sa faca diferenta in piata Candidatii ne cauta pentru capacitatea noastra de a-i ajuta sa identifice cele mai bune oportunitati de angajare, in dezvoltarea carierei si in luarea celor mai bune decizii. Fiecare beneficiaza de confidentialitate si suport personalizat. Clientii nostri se bazeaza pe capacitatea de a ne incadra in timpul si bugetul alocat, fie ca e vorba de identificarea si atragerea celor mai potriviti candidati, fie ca e vorba de evaluarea si analiza potentialului de crestere a angajatilor existenti, sau de consultanta punctuala in managementul resurselor umane.
CVO Recruitment. Delivering International Talent. Specialist recruitment through three divisions, CVO Finance, CVO Sales & Marketing and CVO Technology. Candidates benefit from expert consulting from recruiters who take them seriously, understand their needs and treat them with respect, and who help them find the best fit in terms of professional challenge. Clients benefit from a fresh approach to recruitment. Specialist teams help them source hard to find passive candidates (junior specialist to top management) using direct search methods, ensuring they hire excellent professionals who help grow their business. Employees benefit from a quality-focused and sales-driven environment in which high performers are well rewarded and each recruiter is encrouaged to grow and evolve.
DDI Consulting este o companie tanara specializata in domeniul protectiei mediului ce are ca scop furnizarea de solutii optime in vederea obtinerii documentelor necesare functionarii unei societati comerciale.
Consultanta pentru succes, seminar EFT, cursuri prosperitate, relatii, sanatate, prosperitate, gandire pozitiva, stiinta succesului, articole succes, minicurs afirmatii, site www.stiintasuccesului.ro,
Companie cu capital privat care activeaza in domeniul Salarizarii si Resurselor Umane, cu 4 angajati, care ofera servicii de cea mai buna calitate clientilor nostri, cu asumarea raspunderii in fata autoritatilor cu competente de control.
Infiintata in anul 2000, compania noastra a ajuns ca in prezent sa reprezinte unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii topo-cadastrale din judetul Suceava, raspunzand totodata si cererilor din judetele invecinate (Botosani, Neamt si Iasi). Ceea ce isi propune compania noastra este sa efectueaze servicii profesioniste de cadastru, topografie, geodezie, masuratori topografice, acestea adresandu-se in special pietei din Romania. Noi verificam constant daca serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. In cadrul companiei se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. S.C. topoSIG Expert S.R.L. este onorata sa raspunda oricarei solicitari din partea dumneavoastra referitoare la oferta noastra de produse si servicii, care in mod cert va va aduce reale satisfactii.
PFA Enculescu Elena Simona este infiintat 1998. - Auditor principal de mediu BM 04-431/2007 - Expert evaluator de impact EIM 03-425/2007 abilitat ca Serviciu Extern Prevenire Protectie prin Decizia nr 4/2007 a DMPS Valcea - Cadru tehnic PSI cu Certificat de absolvire 262/2007