Suntem o societate de expertiza contabila autorizata de CECCAR Filiala. Suntem o echipa tanara, dar totodata cu experienta. Serviciile noastre acopera toate laturile contabile, pornind de la inregistrarea lunara a notelor contabile, la intocmirea si certificarea situatiilor financiare ale intreprinderii.
Cabinet de Avocat Fanea Traian Vasile va acorda sprijin in orice probleme legate de contracte comerciale, drept comercial, contracte civile, dreptul afacerilor, litigii comerciale, recuperari creante, drept civil, revendicari imobiliare, drept international privat, drept financiar bancar vamal, dreptul proprietatii intelectuale, dreptul investitiilor si achizitiilor publice, executarea silita mobiliara si imobiliara a creantelor dvs.! Site: www.avocattraian.com Contact: 021 222 3028.
Danfil Company este o companie de recrutare si plasare forta de munca in strainatate, acreditata de Ministerul Muncii, care ofera candidatilor sai cele mai atragatoare programe de schimb cultural si joburi in cele mai diverse domenii de activitate si tari. Compania noastra pune la dispozitia candidatilor interesati in gasirea unui loc de munca si angajatorilor interesati in gasirea angajatilor potriviti website-ul www.danfil-jobs.com care ofera un instrument profesionist de cautare si gestionare a CVurilor si a locurilor de munca vacante. Principalele programe puse la dispozitie de Danfil Jobs sunt: 1. Locuri de munca in strainatate si Romania. 2. Locuri de munca in Italia - plecari rapide. 3. Au Pair programul guvernamental pentru tineri. 4. Studii in strainatate cu loc de munca asigurat. 5. Munca si calatorie in USA program pt. studenti. 6. Programul H2B USA Locuri de munca in USA pt. necalificati. 7. Joburi in CANADA cu optiune de EMIGRARE. 8. Locuri de munca in Anglia pentru asistente medicale si agricultura. Candidatii interesati de locuri de munca in Romania sau strainatate pot accesa site-ul www.danfil-jobs.com unde isi pot inscrie CVul, pot cauta on-line joburi vacante, si multe altele. Deasemenea, angajatorii care doresc candidati, gasesc pe situl www.danfil-jobs.com toate instrumentele necesare unei recrutari moderne si profesionale. In acelasi timp acestia pot beneficia de avantajele oferite de publicitatea on-line pentru promovarea locurilor de munca pe care le au vacante in fata a mii de potentiali candidati. Persoanele interesate ne pot contacta la telefon 0268-311547 sau la sediul nostru din Brasov - Romania, Str. Zizinului nr. 38-36, parter. Va dorim succes!
Consultanta juridica, infiintari, modificari societati comerciale, declaratii ITM, proiecte de arhitectura si constructii, Tamplarie PVC REHAU cu feronerie ROTO la pret de producator, si de garaj (sectionale). Pentru mai multe detalii despre produsele noastre nu ezitati sa ne contactati.
Compania este infiintata in anul 2003, autorizata de CECCAR cu nr 004750 .. Actionarii firmei sunt profesionisti cu vasta experienta in domeniul financiar - contabil, iar personalul este format din tineri cu studii economice, care doresc sa-si inbunatateasca pe zi ce trece cunostiintele in acest domeniu. Oferim SERVICII GRATUITE pentru prima luna de preluare a contabilitatii. Clientii nostrii sunt firme ce activeaza in domeniul comertului intern si international, turism, productie, IT, leasing si diverse servicii.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1994 si are sediul in Covasna, judetul Covasna. Consultanta Oriflame: suntem sediul Oriflame in orasul Covasna. Filmari: Nunti, evenimente Fotografii: Nunti, Corporate, Tablouri Liceu, Albume digitale; Arta fotografica (Expozitii in tara si strainatate).
Firma ofera: Solutii de proiectare integrate pentru proiecte civile si industriale in inginerie termica si frigorifica. Tehnologie in industria alimentara. Proiecte de instalatii ce integreaza intr-o solutie unitara urmatoarele domenii: - Instalatii frigorifice industriale; - Depozite atmosfera controlata, coacere banane. - Instalatii de climatizare si ventilare; - Recuperare de caldura in industrie (adsorptie, absorptie, pompe de caldura) - Instalatii termice; - Sisteme solare; - Abur tehnologic; - Aer comprimat industrial si instrumental; - Incalzire electrica si protectie sol (antiinghet); - Consultanta independenta la selectia ofertelor tehnice si implementarea proiectelor de specialitate. Proiecte personalizate pentru accesarea de fonduri Europene, fonduri structurale FEADR.
Amic Imex Srl a fost infiintata in anul 1993 si este situata in Pitesti, judetul Arges. Firma noastra efectueaza: consultanta pentru afaceri si management, marketing relational, servicii personalizate pentru armonizarea cu mediul inconjurator. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Spatiul casei sau a sediului firmei va influenteaza benefic sau nu in functie de schimbarea temporala a energiilor, precum si de compatibilitatea persoanei cu mediul sau cu alte persoane. Prin cunoasterea tendintelor anuale, lunare va puteti proteja sanatatea, finantele sau relatiile. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. Oferim garantia satisfacerii clientului pe o perioada de 6 luni (in cazul in care nu sunteti multumiti vi se ramburseaza banii).
3C Total Consult este o firma de consultanta, cu capital privat, infiintata in anul 2001, cu sediul in Bucuresti, a carei activitate principala consta in prestarea de servicii consultanta pentru clienti din sectorul public dar si privat in vederea obtinerii finantarii pentru proiectele de dezvoltare propuse de acestia, precum si servicii de consultanta tehnica, financiara si in managementul executiei proiectelor de investitie. Proiectele de consultanta variaza de la studii de mica complexitate pana la proiecte de anvergura, multidisciplinare. Baza de date a clientilor nostri cuprinde: organizatii financiare internationale (UE si USAID), firme din sectorul privat, institute de cercetare, institutii de invatamant, institutii medicale, Autoritati Publice Locale, Agentii si Servicii Publice. 3C Total Consult are o experienta considerabila in domeniul proiectelor cu finantare publica nationala si internationala, si a managementului de proiect, investitiile in cercetare-dezvoltare reprezentand un domeniu in care firma a pregatit si derulat multiple proiecte incepand cu anul 2006. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda.
Compania noastra a fost infiintata in anul 2000 si este abilitată să desfăşoare activitatea de serviciu extern de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă şi situaţiilor de urgenţă. Avand 29 angajati, firma noastra are ca domeniu de activitate: consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii); consultanta in domeniul situatiilor de urgenta (PSI); coordonator SSM şantiere mobile; intocmire de lucrari de evaluare de riscuri si planuri de intervenţie în caz de incendiu; cursuri SSM 40 ore si 80 ore; distributie materiale si echipamente protectia muncii, indicatoare de securitate, truse de prim ajutor, stingatoare; difuzare norme de securitatea muncii, materiale de instruire. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere companiile care isi desfasoara activitatea in Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri de specializare in domeniul de activitate al firmei: - inspector protectia muncii - specialist coordonator de securitate la incendiu - coordonator in materie de securitate si sanatate santiere mobile - auditul si evaluarea nivelului de securitate/risc a sistemelor de munca Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1995 si este situata in Ploiesti, judetul Prahova. suntem membrii UNPIR din anul 2002. Avand 5 angajati, firma noastra presteaza urmatoarele servicii: consultanta in afaceri. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Ne ocupam de reorganizarea agentilor economici aflati in dificultate si de lichidarea voluntar/faliment a societatilor comerciale. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Punand accent pe calitatea serviciilor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
iTarget Marketing este o echipa tanara, dar experimentata, specializata in transformarea ideilor in afaceri si afacerilor in branduri. Ofera servicii de web development, branding intern si extern, consultanta in branding, design, web design si analiza de brand (misiune, viziune, valori). De asemenea, colaboreaza cu CSR Events Oradea pentru initiative de responsabilitate sociala, organizand proiecte comunitare, traininguri si team building-uri. Printre serviciile digitale se numara managementul social media, PPC si generarea de lead-uri, toate cu scopul de a sprijini dezvoltarea afacerilor.
Firma Aip Office Srl ofera servicii pentru IMM - Sprijinirea dezvoltarii economice, a infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor, a intreprinderilor mici si mijlocii (IMM); Promovarea si sprijinirea prin dezvoltarea de incubatoare de afaceri, centre de inovare, transfer de tehnologie si know-how; Sustinerea dezvoltarii culturii antreprenoriale, promovarea tehnicilor si tehnologiilor; Sprijinirea cunoasterii, apararea si promovarea intereselor mediului de afaceri, in special a microintreprinderilor, a intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), prin servicii specializate de informare si instruire, consultanta de specialitate si reprezentare a intereselor acestora; Sustinerea accesului la finantare, respectiv prin intocmirea de programe/proiecte specifice (finantari din diferite fonduri cum ar fi: fonduri europene/nationale nerambursabile/rambursabile, finantari prin fonduri de investitii, etc.); Sprijinirea activitatilor in domeniul dezvoltarii organizationale, in special a parteneriatului public-privat; Toate operatiunile prevazute de lege la Registrul Comertului (infiintare firme; mentiuni; etc.); Infiintarea de Fundatii, Asociatii, Federatii, Asociatii de proprietari; Contracte de toate tipurile; Consultanta cu precadere in domeniul afacerilor, furnizare de informatii, analize, opinii, puncte de vedere, etc.; Intocmirea de documentatii si obtinerea de adeverinte/acorduri/autorizatii/avize, etc. de la autoritatile publice competente: ITM ; DSVSA; DSP; APTPM; ISU; Primarii/Consilii Judetene; OCPI; Ministere; Agentii, etc.; Intocmirea diferitelor tipuri de regulamente, proceduri, norme, etc. (GDPR, Regulamente Interne, Proceduri SSM, HACCP, etc.); Operatiuni de intermediere fiscalizare/defiscalizare case de marcat; Registre ANAF (RUC; REF; etc.); contracte de salubrizare/neutralizare deseuri/DDD; Inregistrare firme off-shore; Intocmirea de planuri de afaceri; Diferite activitati de secretariat.
Servicii de mediu externalizate: - consultanta deseuri/ evidenta deseurilor/raportari; - autorizatii de mediu; - monitorizarea activitatii si asigurarea indeplinirii conditiilor de mediu; - indeplinirea masurilor impuse controale pe linie de mediu; - asistenta in timpul controlului pe linie de mediu.
Firma noastra va ofera servicii de dirigentie de santier, consultanta si asistenta tehnica, management proiect, arhitectura, monitorizare implementare investitii, elaborare studii de fezabilitate, proiecte tehnice de executie.
Bloovia este o agentie de training specializata in instruirea in IT & securitatea informatiei. Bloovia ofera servicii de training pentru companii si persoane fizice. Bloovia are peste 15 ani de experienta in domeniul instruirii in IT, si ofera o varietate de cursuri si programe de instruire. De asemenea, Bloovia dispune si de o retea de instructori.
Suntem o echipa dedicata de profesionisti contabili, oferind servicii variate de la contabilitate, declaratii fiscale, salarizare si consultanta fiscala. Ne straduim sa oferim solutii personalizate care sa ajute afacerea ta sa creasca sanatos si sustenabil.
Artemis Express va ofera servicii de consultanta in agricultura biologica, import export, bilete de avion si servicii hoteliere. Pentru mai multe detalii cu privire la produsele si serviciile pe care le oferim nu ezitati sa ne contactati.
Our company specializes in high-quality interior painting services that transform spaces with precision and style. We offer expert wall and ceiling painting, decorative finishes, and tailored color consultations to enhance residential and commercial interiors. With a focus on craftsmanship, attention to detail, and customer satisfaction, we bring a fresh, vibrant, and polished look to every project, ensuring a seamless and stress-free painting experience from start to finish
**Innova Labs** este o companie inovatoare in domeniul tehnologiei, dedicata dezvoltarii de solutii digitale care transforma modul in care interactionam cu lumea inconjuratoare. Fondata cu scopul de a promova inovatia si eficienta, Innova Labs se specializeaza in crearea de software personalizat, aplicatii mobile si solutii de inteligenta artificiala, adresandu-se atat clientilor din sectorul privat, cat si celor din sectorul public. Valorile noastre fundamentale sunt inovatia, colaborarea si excelenta. Echipa noastra este formata din experti pasionati, cu experienta vasta in domeniul tehnologiei, care colaboreaza strans cu clientii pentru a intelege nevoile acestora si a oferi solutii adaptate. Printr-o abordare centrata pe utilizator, ne asiguram ca fiecare produs dezvoltat este nu doar functional, ci si intuitiv si usor de utilizat. Innova Labs se angajeaza sa fie in fruntea tendintelor tehnologice, investind continuu in cercetare si dezvoltare. Colaboram cu universitati si centre de cercetare pentru a integra cele mai recente descoperiri in produsele noastre. De asemenea, punem accent pe sustenabilitate, dezvoltand solutii care contribuie la un viitor mai verde si mai eficient. Indiferent daca este vorba despre automatizarea proceselor de afaceri, dezvoltarea de platforme e-commerce sau implementarea de solutii bazate pe inteligenta artificiala, Innova Labs se dovedeste a fi un partener de incredere pentru orice organizatie care isi doreste sa se adapteze la cerintele unei lumi in continua schimbare. Prin angajamentul nostru fata de excelenta si inovatie, ne propunem sa devenim un lider recunoscut in industria tehnologica, contribuind la succesul clientilor nostri si la transformarea digitala a societatii.