Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4313 companii
  • Instalam antene satelite, antene terestre, sisteme de receptie integrata, sisteme SMATV, sisteme complete AV pentru blocuri de apartamente, hoteluri, spatii comerciale. De asemenea instalam sisteme de supraveghere(CCTV) si access. Oferim consultanta pre-contract si servicii de design personalizat in fuctie de cerintele spatiului dumneavoastra. Printre clientii nostri se numara stadionul Westham United, ADI Group UK, SCC International si lanturi de hoteluri precum Premier Inn si IBIS.

Londra Servicii
  • EOS KSI Romania (former KSI Kasolvenzia) is part of EOS Group, headquartered in Germany. The Group offers Credit Management Services through its pan European network and is also present in the USA. EOS Romania has become the leader in Romania in the field of Credit Management Services, working with well known International and Romanian Companies. In order to support the continuous rapid growth and development of EOS KSI Romania’s, we are seeking high quality people to join our team in a challenging and forward thinking working culture.

Bucuresti Servicii
  • Claudia Design Art Face parte din grupul de firme in care este si CLAUDIA EXIM, cu un portofoliu bogat de clienti, experienta in proiectarea is executia unor cladiri importante din Bucuresti. Servicii si produse: proiectare de arhitectura, cadastru, imobiliare, lucrari de inginerie

Bucuresti Servicii
  • Experienta, dinamism, seriozitate, rezultate- hai sa le impartasim impreuna! Suntem o echipa cu experienta de peste 10 ani in management, training, vanzari servicii (business to business). Misiunea noastra este sa cream experiente pozitive, cresteri materiale si profesionale pentru cei cu care lucram.Ne face placere sa va cunoastem !

Timisoara Servicii
  • Societatea Prim Expert a fost infiintata in anul 2008, aceasta oferind pietei din judetul Bihor, urmatoarele servicii: - contabilitate si intocmire de declaratii fiscale; - consultanta in management si afaceri; - salarizare si intocmire documentatie de personal Avand la temelie o experienta bine fundamentata si o ambitie imensa, vrem sa pasim impreuna cu cat mai multe societati catre succes!

Oradea Servicii
  • PrichindelulMeu iti ofera sansa de a-ti transforma prichindelul in star si de a deveni vedeta unui film scris, filmat si regizat de profesionisti! Portal complet pentru mamici, tatici si prichindei.

Bucuresti Servicii
  • Accetis International has been providing extensive executive search services since 1989. Through a network of 12 offices around the world we have been able to build a worldwide system of cooperation and trust with our partners.

Bucuresti Servicii
  • Ne ocupam cu spatii comerciale de inchiriat. Daca vrei un spatiu comercial cu vad suna, daca vrei sa prosperi, sau sa ai o afacere de succes ai nevoie de vad, iar noi cu asta ne ocupam. Va asteptam.

Buzau Buzau Servicii
  • Compania noastra este o companie de brokerj care lucreza cu cele mai bune companii de asigurari de pe piata. Am fost pe locul unu in reforma pensilor si dorim ca in continoare sa realizam acelasi lucru.

Bucuresti Servicii
  • The company is one of the most experienced executive search companies in Romanian market. You may take our specialist knowledge for granted, but we never make any assumptions about your brief: we listen and offer solutions that are tailored to a client's individual needs. We build relationships on personality, genuine appreciation, honest advice and opinions that are borne of true insight. Clients can and do rely on us as passionate and trusted partners who help them to achieve business goals and provide competitive advantage. An assignment is never simply about recruiting. We follow unique processes that are designed to identify, attract, retain and develop the best talent for our clients. Our range of Talent Management solutions work in perfect harmony with our Executive Search practice to support our clients in building their business through exceptional people.

Bucuresti Servicii
  • S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. asigură servicii de consultanţă în vederea certificării conformităţii cu standardele: - SR EN ISO 9001:2001 - sisteme de management al calităţii, - SR EN ISO 14001:2005 - sisteme de management de mediu, - SR EN ISO 22000:2005 - sisteme de management al siguranţei alimentelor (în conformitate cu principiile HACCP), - SR EN ISO/CEI 17025: 2005 - cerinţe pentru competenţa laboratoarelor de încercari şi etalonari, -OHSAS 18001:2004 - sisteme de management al sănătaţii şi securităţii ocupaţionale, pentru agenţi economici care opereaza atât în sectorul public cât şi în sectorul privat, indiferent de numărul de angajaţi, pentru activităţi direct productive şi servicii (administrative, comerţ, servicii medicale, servicii IT, depozitări, transport, etc.), S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. fiind un partener tradiţional al organismelor de certificare din România şi al organismelor de certificare internaţionale care operează în România. Consultanţa este oferită într-un mod profesional şi flexibil, pentru a se potrivi nevoilor specifice fiecărui client in parte. În vederea formării, consultanţii au beneficiat de instruire, prin participarea la cursuri înregistrate de către Registrul National al Auditorilor (RENA) şi de către Registrul Internaţional de Certificare al Auditorilor (IRCA). Activitatea de consultanţă este bazată pe ani de experienţă in domeniul sistemelor de management; cu această experienţă am reuşit să ajungem la o înţelegere rapidă şi practică a problemelor ce apar, o abilitate esenţială pentru un parteneriat profesional cu clienţii, pentru a identifica cele mai eficiente soluţii. S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. asigură servicii de instruire. Cursurile sunt pregătite pentru public, la fel ca şi prezentările făcute, specific nevoilor şi intereselor clienţilor. Noi oferim un mediu de invăţare intensiv, dar plăcut, făcut pentru o reţinere maximă a temelor prezentate. Atenţia noastră pentru detaliile programelor, pentru aranjamente, pentru folosirea studiilor de caz şi tehnicilor interactive, la fel ca şi pentru experienţa lectorilor în disciplinele prezentate, sunt numai câţiva factori în succesul cursurilor noastre, cursuri pentru formarea de: -manageri pentru sistemele de management al calităţii; -manageri pentru sistemul de management de mediu; -auditori interni pentru sistemele de management al calităţii; -auditori interni pentru sistemul de management de mediu; -auditori externi pentru sistemele de management al calităţii; -auditori externi pentru sistemul de management de mediu. Obiectivele de instruire ale cursurilor sunt ca participanţii: - să înţeleagă cerinţele standardelor de referinţă aplicabile în cadrul organizaţiei; - să înţeleagă importanţa auditării din cadrul unui sistem de management; - să înţeleagă responsabilităţile auditorilor interni; - să fie capabili să colecteze şi să analizeze evidenţa pe o bază obiectivă; - să fie capabili să evalueze şi să raporteze rezultatele unui audit de sistem de management; - să fie capabili să organizeze şi să planifice un audit. Scopul S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. este de a conferi încredere utilizatorilor finali că serviciile prestate/produsele furnizate de către clienţii/partenerii noştri sunt obţinute cu un proces conform cerinţelor, fixate ca standard şi recunoscute. Sprijinul acordat organizaţiilor în vederea certificării sistemelor de management este prezentat în “Itinerariul către certificare”. S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. oferă servicii asigurând confidenţialitatea asupra tuturor informaţiilor şi datelor obţinute în toate etapele de proiectare, documentare, implementare şi certificare a sistemelor de management.

Timisoara Servicii
  • PAXATO este o companie a grupului SOFTWIN, cu experienta in furnizarea serviciilor de Contact Center si Help Desk. Activitatea noastra a inceput in anul 2000 cu proiecte de administrarea relatiilor cu clientii pentru companii din Europa. Din 2000 pana in noiembrie 2006 am putut fi identificati drept divizia CRM a SOFTWIN, dar ca urmare a nivelului de autonomie si dezvoltare atins in acesti 6 ani, ne-am castigat statutul de Companie a grupului Softwin sub noul brand PAXATO. Suntem un centru multilingv cu echipe dedicate de operatori Call Center care asigura servicii 24 de ore din 24 si sapte zile din sapte. Echipa noastra este garantia de calitate data clientilor nostri. Absolventi de studii superioare sau studenti in ani terminali, toti operatorii nostri beneficiaza de programe de instruire si dezvoltare continua, contribuind cu energia si entuziasmul lor la dinamica acestei companii.

Bucuresti Producator
  • S.C. Geseidl Euro Finance Consulting S.R.L. (pronunţat [ghe:za:id'l]) este o societate de contabilitate, expertiză contabilă, audit şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în iulie 2003 de o echipă de economişti, experţi contabili, inspectori de resurse umane şi specialişti IT. Sediul principal este în Ploieşti. Societatea este înregistrată în Tabloul Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România cu nr. 15950/2003, având autorizaţia seria B–nr. 07590 şi avizul C.E.C.C.A.R. nr.695/23.07.2003. Am câştigat o vastă experienţă în domeniu în cadrul unor companii naţionale şi multinaţionale pe o perioadă de peste 10 ani. Am participat la numeroase training-uri şi specializări unde am asimilat cele mai noi concepte şi idei. Astfel ne-am aliniat modul de lucru la noile standarde internaţionale (ISO 9001, 9002, GMP). Am integrat în cadrul companiei şi o aripă tânără, foarte activă şi dinamică (peste 20 de angajaţi), completându-ne obiectul de activitate cu servicii de consultanţă fiscală, asistenţă IT şi Resurse Umane. În octombrie 2005 am fost certificaţi conform standardului ISO 9001:2000 de către AJA Registrars (certificat nr. 05/9449/20.10.2005). Din 2008 suntem membrii Camerei Consultanţilor Fiscali din România, înregistraţi ca firmă de consultanţă fiscală la poziţia 233 din Registru. Pentru a vedea istoricul Geseidl, în imagini, vă punem la dispoziţie galeria foto. Misiunea noastră Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Teambuilding 13 august 2007... Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Sistemul nostru de management al calităţii este certificat ISO 9001.

Ploiesti Servicii
  • Linea Directa Communications face parte din Studio Moderna Group, specialişti în comunicare directă de marketing multiteritorială (cu Centre de Management al Clienţilor şi fulfillment houses - - case de onorare a comenzilor) în întreaga regiune CEE. Avem infrastructura, resursele şi abilităţile pentru a atinge ţintele dv. În propria lor limbă, la locul lor de muncă sau acasă. Cu Centrele noastre de management al clienţilor puteţi pătrunde pe 20 de pieţe Central şi Est Europene, ajungând la 420 de milioane de oameni şi la 2 milioane de afaceri. Noi oferim clienţilor noştri intuiţia de care au nevoie cu privire la deprinderile şi dorinţele individuale de cumpărare şi vă furnizăm semnificative economii de scară. Acoperirea noastră regională ne permite să accelerăm timpul de implementare al campaniilor prin standardizarea conţinutului şi a structurilor de raportare.

Bucuresti Servicii
  • Companie de Brokeraj care colaboreaza cu cele mai mari branduri din Romania. Companie cu capital 100% strain cu sediu la Londra. Compania de Brokeraj numarul 1 in Romania in perioada reformei pensiilor.

Bucuresti Import - Export
  • Cabinet individual de avocatura specializat in domeniul dreptului comercial, master in dreptul afacerilor, experienta in administrarea societatilor pr actiuni, fost consilier juridic in cadrul unor societati pe actiuni.

Bucuresti Altul
  • Neo Training&consulting ofera consultanta IMM, APL si ONG in domeniile: -identificarea surselor de finantare a proiectelor; -redactarea cererilor de finantare pentru Fondurile Structurale; -managementul proiectelor cu finantare externa; -proceduri de achizitii publice. Firma ofera, de semenea, programe de training (comunicare, lucru in echipa, management de proiect), software dedicat si webdesign.

Ploiesti Servicii
  • "Ne dedicam succesul fiecarui client care apeleaza la serviciile noastre!" Firma Consulting Group Romania este membra a grupului de firme Genius din Brasov, holding romanesc care s - a infiintat in urma cu 12 ani. Firmele din cadrul grupului au activitati diverse de la producere de beton, constructii, productie de tamplarie de Al si PVC pana la design si amenajari interioare. Motivati de o misiune ambitioasa: "sa devenim compania cea mai apreciata in domeniul serviciilor de consultanta si productie publicitara",si caracterizati de valorile noastre: integritate, inovare, respect pentru oameni, orientare spre clienti, etica in afaceri , Consulting Group Romania este un loc de munca unde caracterul, puterea personala, pasiunea si respectul conteaza. Serviciile pe care le dezvoltam pentru clientii nostri sunt o ocazie de ne pune in valoare abilitatile de a lucra sub presiunea unor termene stranse, cu schimbari neasteptate ale planurilor, de a conduce mai multe proiecte in paralel si aflate in locuri diferite. Este in acelasi timp un loc in care angajatii invata, sunt incurajati sa-si asume riscuri si se dezvolta odata cu compania. Este un loc in care brandul personal si reputatia conteaza!

Brasov Producator
  • Aqua Human Resources este o companie tanara, alcatuita din consultanti cu o vasta experienta in proiecte de team building, recrutare clasica si de masa, outplacement, instruire de personal, coaching, reoganizare si audit organizational pentru companii din diverse domenii de activitate.

Bucuresti Servicii
  • Firma "Alt Consulting Societate Profesionala Srl" functioneaza din anul 2004 fiind autorizata sa desfasoare activitati juridice si se adreseaza preponderent societatilor comerciale. Oferim servicii juridice: - recuperari de creante / debite in litigii comerciale, civile sau penale; - reprezentarea in conflicte si litigii de munca; - asistare si reprezentare in fata instantelor de judecata sau autoritatilor statului; - consultanta juridica in domeniul societatilor comerciale; - verificari ale titlurilor de proprietate, reprezentare la birourile de carte funciara; -consultanta juridica imobiliara (consultanta in domeniul dobandirii si instrainarii de imobile); - consultatii si redactari contracte; - certificate si avize, autorizatii, licentiere; - consultatii juridice diverse, redactarea de cereri si petitii adresate instantelor sau altor autoritati; - constituiri societati comerciale, inregistrare filiale, sedii secundare.

Bucuresti Altul