Infiintare si modificare societati, acte consititutive, certificate, avize autorizari. Tot ce tine de birocratie Servicii personalizate, consultanta profesionista, cele mai bune preturi, specialisti la dispozitia dv.
Global Consulting ofera servicii de consultanta pentru obtinerea de fonduri europene nerambursabile. De asemenea, avem un departament ce se ocupa de relatii publice si imagine. Firma noastra va pune la dispozitie specialisti, consultanti ce va pot ajuta sa dezvoltati afacerea dvs.
Societatea noastra va ofera consultanta in vederea implementarii si certificarii sistemelor ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000/HACCP, OHSAS 18001 si asistenta in vedera auditului de certificare pentru domeniile de standarde mentionate anterior.
Firma noastra desfasoara urmatoarele servicii: Consultanta juridica, Consultanta pentru accesarea de fonduri structurale, Consultanta in domeniul agriculturi , Infiintari societati, fundatii, asociatii, Redactari acte, Tranzactii imobiliare.
Societate de consultanta; scriem proiecte pentru obtinerea de finantari nerambursabile pentru clienti persoane juridice si autoritati publice locale; cereri de finantare, planuri de afaceri, studii de piata, etc.
Incepand cu 01.01.2007, data integrarii Romaniei in Uniunea Europeana, Urban si Asociatii a devenit investitie nord-americana in Romania; In acest sens actionar majoritar al societatii a devenit compania URBAN CREDIT MANAGEMENT LLC, persoana juridica din USA; Experienta si succesele acumulate de-a lungul anilor fac din compania URBAN & ASOCIATII, specializata in managementului creantelor, un leader pe piata de profil. Dorinta noastra de a ne adapta permanent politicilor clientului nostru a dus la fundamentarea si dezvoltarea unui sistem de proceduri interne, conceput astfel incat sa asigure mentinerea relatiilor si parteneriatelor comerciale ale clientului. Profesionalismul, experienta si flexibilitatea de care dispunem ne dau posibilitatea de a dezvolta o gama larga de solutii integrate pentru managementul si recuperarea creantelor, destinate tuturor tipurilor de companii, atat la nivel national cat si international. Incepand cu 01.01.2007, data integrarii Romaniei in Uniunea Europeana, Urban si Asociatii a devenit investitie nord-americana in Romania; In acest sens actionar majoritar al societatii a devenit compania URBAN CREDIT MANAGEMENT LLC, persoana juridica din USA;
Companie cu traditie, de peste 200 de ani, mereu in slujba cetateanului. Ne mandrim cu numarul de clienti multumiti si satisfacuti. Atitudinea si corectitudinea contaza intr-o piata atat de concurentiala.
Firma producatoare de sisteme profesionale de iluminat pentru televiziuni cu piata de desfacere in Romania si Europa. In acelasi timp Infinity Design asigura servicii de consultanta si de proiectare precum si de instalare pentru studiouri TV.
MicroBilt Corporation is a US based company, specializing in providing decision-critical information and risk management solutions to the business community. For any other details, please contact us. http://www.microbilt.com/
Societatea noastra, parte din grupul Centric IT ofera: - servicii de suport si administrare infrastructura de date si comunicatii pentru clienti internationali - implementare ERP Oracle JD Edwards. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati.
Teby Services asigura service si vanzari pentru aparate profesionale de preparat cafea (espresoare) in zona de vest (judetele Bihor, Timis, Arad, Caras-Severin). Teby Services ofera consultanta in managementul locatiilor de tip HoReCa, training pentru barmani pentru prepararea bauturilor pe baza de cafea. Teby Services comercializeaza si monteaza toata gama de sisteme de filtrare si tratare a apei produse in SUA de catre CUNO Inc. o companie a grupului 3M.
CBC Romania, este o companie care ocupa locul 3 in topul firmelor ce activeaza pe piata Trainingului si a Consultantei strategice in domeniul managementului companiei din Romania. Angajatii companiei sunt specialisti cu experienta de cel putin 10 ani in domeniul vanzarilor si al managementului si care beneficiaza de programe profesionale de gestionare a carierei si a performantelor acestora. Domeniile de expertiza ale companiei: 1. Training Integrat Transformational 2. Evaluarea Aprofundata a angajatilor, Kruger Appraisal System 3. Recrutare specializata si head hunting, Kruger Recruitment System 4. Mentoring si Business Coaching, PRP (People Reconstruction Process) 5. Team Building, Kruger Team Building 6. Consultanta in management organizational, Kruger Consultancy System. Noi ne ajutam clientii sa inteleaga si sa exceleze in toate zonele noastre de business, iar abordarea noastra porneste intotdeauna de la situatiile reale cu care se confrunta acestia, eliminand constrangerile si implementand solutiile si strategiile adecvate. Clientii companiei sunt companii nationale si multinationale care beneficiaza de consultanta de inalt nivel profesional, datorita experientei practice si profesionala a consultantilor CBC Romania. Noi stim, noua ne pasa, noi putem!
Prezentare S.C. SAI Consult S.R.L. Societatea comerciala SAI CONSULT S.R.L. a fost infiintata in anul 2008 si este inregistrata la Oficiul Registrul Comertului Constanta sub numarul de ordine J13/1154/2008, avand Codul Unic de Inregistrare 23614581. Sediul social al societatii este in judetul Constanta, municipiul Constanta, str Dionisie cel Mic, nr 63, bloc 68b, scara A, etaj 1, ap. 6, cod postal 900355, telefon: 0730 611 464, email: office@sai-grup.com; web: www.sai-grup.com. SAI CONSULT isi desfasoara activitatea in judetul Constanta si doreste sa vina in intampinarea problemelor clientilor cat mai eficient posibil. Scopul SAI CONSULT este sa eficientizeze timpul clientilor nostri si sa comunice cu acestia intr-un limbaj comun. Sloganul nostru este Siguranta Alegerii Inteligente si dorim ca acesta sa ramana pe buzele fiecarui client care va iesi din biroul nostru. Obiectul principal de activitate al S.C. SAI CONSULT S.R.L. este: Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii – conform cod CAEN 6619. Printre activitatile secundare se regasesc: consultanta in management, consultanta SSM si SU, comert (stingatoare), consultanta financiara, publicitate, traduceri, managementul fortei de munca, tehnoredactare, invatamant, s.a. Structura asociatilor SAI CONSULT este: Serban Alexandru Ionut si Fratila Mihaela.
Prezentarea firmei Statutul juridic - societate cu raspundere limitata, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/9547/2007, reprezentata legal prin Alexandru Lulea - Director general, cu sediul in Bucuresti, str. Sold. Modoran Ene nr. 10, sector 5 - C.U.I. RO 21752529 Abilitare : Certificat nr. 57/17.07.2007 Stimati Clienti, Avem placerea sa va oferim serviciile prestate de societatea noastra, in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Serviciile de prevenire si protectie includ urmatoarele: 1. Consultanta de specialitate privind legislatia in vigoare in domeniul ssm 2. Organizarea activitatii de prevenire si protectie ( intocmirea actelor decizionale ale conducerii si ale atributiilor functionale) 3. Efectuarea instruirii introductiv generale de securitate si sanatate in munca la angajare 4. Testarea periodica a personalului 5. Elaborarea planului tematic anual de instruire pe meserii / locuri de munca 6. Completarea Regulamentului de Ordine Interioara (capitolul privind securitatea si sanatatea in munca) 7. Fisa postului (raspunderile lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca) 8. Instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pentru fiecare post/loc de munca 9. Evidenta zonelor cu risc ridicat (acolo unde este cazul) 10. Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (acolo unde este cazul) 11. Intocmirea planului de prevenire si protectie bazat pe evaluarea riscurilor 12. Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire 13. Intocmirea/completarea fiselor individuale de instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca 14. Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor, prin evidenta controalelor medicale periodice si a examenelor medicale la angajare. 15. Infiintarea, organizarea si functionarea comitetului de securitate si sanatate in munca (daca este cazul) 16. Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire 17. Controlul lunar/periodic al tuturor posturile de munca pentru a urmari respectarea intocmai a masurilor stabilite prin planul de prevenire si protectie 18. Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie 19. Evidenta meseriilor care necesita autorizare 20. Evidenta si acordarea echipamentelor individuale de protectie 21. Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale sau accidente) 22. Intocmirea rapoartelor si altor documente prevazute de Hotararile Guvernului in domeniul ssm 23. Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.
Mix Translator Traduceri si Interpretariat Targoviste SERVICII. Traduceri autorizate, cu legalizare si supralegalizare, apostilare cu Apostila de la Haga, consultanta si asistenta completa dosare pentru strainatate, in functie de scopul si destinatia actelor. COMBINATII LINGVISTICE. Traduceri autorizate din si in romana, franceza, italiana, engleza, spaniola, germana, olandeza, norvegiana, portugheza, rusa, turca, bulgara, neogreaca (greaca), ucraineana, poloneza. INTERPRETARIAT. - Servicii de traducere consecutiva, interpretariat - Notari Publici Targoviste, Gaesti, Pucioasa, Bucuresti, Ploiesti; - Suport lingvistic pentru birouri de avocati din baroul Dambovita; - Servicii de secretariat / interpretariat in tara si strainatate; corespondenta comerciala pentru societati cu parteneri straini; - Corespondenta administrativa si comerciala, servicii de traducere disponibile online - - - Targoviste, B-dul Independentei, P-ta 1 Mai, Bloc Turn 12 IPJ, et.1. Mob.: .0724.709.177 - Tel./Fax: 0345.105.205
Realizarea de servicii de management de un inalt profesionalism, care sa aduca satisfactii clientilor, precum si tututor celor interesati de rezultatele firmei. Beneficiarii apeleaza la serviciile noastre din dorinta acestora de a creste gradul de control a activitatii generale a companiei (o mai eficienta si eficace planificare, organizare, coordonare, control si evaluare a diverselor procese din companie). Consultanţă pentru proiectarea şi implementarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu ISO 9001:2000; Consultanţă tehnică în domeniul sudării. SUPRAVEGHERE RESPECTARE NORMATIV respectarea prevederilor Normativului C150/1999 Intocmesc Cartea Tehnica a CONSTRUCTIEI CAPITOLUL B- CONSTRUCTII METALICE
Firma de intermediere in programul aupair-ingrijire copii in special in Anglia dar si in alte tari europene. Programul AuPair este un program intercultural, prin intermediul caruia tinerii pot pleca in stainatate pentru perfectionarea cunostiintelor de limba straina, pentru cunoasterea tarii, culturii, obiceiurilor. Cazarea si masa este asigurata de o familie care solicita un usor ajutor in cresterea copiilor, menaj. Familia este obligata prin lege ca sa asigure cazare in camera separata, masa, timp liber pentru AuPair pentru frecventarea unui curs de limba, bani de buzunar 55 de lire pentru un ajutor de 25 de ore pe saptamana, doua zile libere pe saptamana, si un concediu de o saptamana semestrial. In Anglia poti sta ca AuPair maximum 2 ani, dupa care poti solicita drept de sedere de acest tip pentru alta tara.
Suntem o companie cu traditie in Europa, care ofera produse de economisire si creditare, in conditii foarte avantajoase. Produsele noastre va pot ajuta in achizitia de locuinte dar pot fi utilizate si ca instrumente de economisire pentru copiii dumneavoastra sau cu alte destinatii. Va ajutam sa economisiti, implinindu-va visele!
"In 1990, angajat fiind la o firma din Hamburg, am realizat ca schimbarile politice si implicit economice din Europa de Est reprezinta sansa mea de a-mi realiza visul, de a avea propria mea firma… Acum, dupa multi ani de munca, inspiratie, noroc si consecventa, grupul de 20 de companii reunite sub RTC Holding angajeaza circa 3.500 de oameni si realizeaza un rulaj cumulat de peste 250 milioane EUR pe an. Organizat pe divizii, RTC-ul s-a dezvoltat prioritar prin patrunderea in domenii de afaceri diverse. Suntem liderii pietei de papetarie, de carte, de transport si curierat si speram sa devenim lideri si la distributia de IT. In afara de distributie avem si activitati de productie si de retail. Am creat branduri nationale puternice, cum ar fi RTC, Diverta, TCE. Dupa ce in 2004 ne-am extins activitatea in Republica Moldova, intentionam incepand cu 2008 sa investim si in Bulgaria. Mandri de specificul nostru romanesc (capital, management, mentalitate), dorim sa imbinam in RTC seriozitatea si profesionalismul occidental cu placerea de viata sudic-orientala. In felul acesta vrem mai mult decat sa creeam locuri de munca si succese financiare, dorim sa impartim notiunea de “Imi place” cu angajatii nostri si cu toti partenerii nostri! Realizarea dezideratelor enumerate mai sus ne da timpul si resursele necesare pentru a ne ocupa si de suflet…In acest sens, ma bucur ca Fundatia RTC a prins viata. Ea va inmanunchia toate actiunile filantropice desfasurate pana acum la nivelul fiecarei firme in parte. Suntem convinsi ca, adesea, “cu putin, se poate face mult bine”. Scopul Fundatiei noastre este acela de a ridica nivelul de cultura si de civilizatie al comunitatii in care traim, spre beneficiul nostru, al tuturor."
EUROLINE IMMOBILIEN este una din cele mai puternice companii imobiliare, 100% romaneasca care se adreseaza si pietei germane. Compania noastra si-a castigat inca de la aparitia pe piata renumele, fiind preocupata in permanenta sa ofere servicii de calitate clientilor si partenerilor. EUROLINE IMMOBILIEN are incheiate contracte de exclusivitate cu cele mai puternice Firme de Constructii din Romania oferindu-va servicii complete si complexe la cele mai inalte standarde si creeaza un climat de seriozitate si profesionalism pentru facilitarea investitiilor dumneavoastra in domeniul imobiliar. - INTERMEDIEREA de vanzari, cumparari sau de inchirieri de terenuri, case, vile, aprtamente, spatii comerciale, spatii industriale; - EVALUARI PROPRIETATI IMOBILIARE; - ASISTENTA JURIDICA SI CONSULATANTA; - ACTE IN REGIM DE URGENTA.....sunt doar cateva din serviciile oferite de EUROLINE IMMOBILIEN. Politica firmei este de a fii in permanenta legatura cu clientii si partenerii sai, de a afla care sunt necesitatile, dorintele si aspiratiile lor. In ziua de azi afacerile impun mai intai de toate flexibilitate si disponibilitate. Firma noastra va pune la dispozitie un Account Manager special instruit si dedicat relatiei dintre compania dumneavoastra si EUROLINE IMMOBILIEN.