Realizam documentatie PSI (SU = prevenirea si stingerea incendiilor + PC = protectie civila). Intocmim planuri: interventie, securitate la incendiu, identificare si evaluare risc, evacuare, instruire personal.
Oferim consiliere cu privire la rolul si necesitatea asigurarilor obligatorii cat si la avantajele asigurarilor facultative. Colaboram cu toate societatile de asigurari aflate pe piata din Romania. Oferim consultanţă online non stop prin sfatul specialistului, aveţi posibilitatea de a va incheia toate tipurile de asigurari simplu şi comod chiar şi online sau la sediul dvs. Servicii oferite: - Asistarea clientului pentru incheierea unor polite de asigurare adaptate necesitatilor individuale; - Negocierea conditiilor contractuale si a primelor de asigurare platite de client; - Acordarea consultantei in cazul dosarelor de daune. Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati: Liviu PLEŞCA Partener DESTINE BROKER Asigurări, Pensii şi Credite Mobil: 0748.242.422; 0724.132.715 Fax: 0378.105.184 http://www.infopagina.ro/bucuresti/pfa-plesca-liviu http://liviuplesca.blogspot.com/
Firma noastra realizeaza evaluari de proprietati imobiliare si bunuri mobile pentru: garantii bancare, impozitate, tranzactii de vanzare - cumparare. Se adreseaza societatilor comerciale cat si persoanelor fizice.
S.C. TecConsult S.R.L., societate abilitata de Ministerul Muncii Familiei si Egalitatii de sanse ca serviciu extern de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
Cabinetul de Avocat Smolean Loredana Andreea a fost infiintat in anul 2007, iar titularul cabinetului are o experienta in avocatura de peste 20 de ani. Cabinetul nostru ofera servicii specifice de : Consultanta juridica, Asistenta si reprezentare juridica in fata instantelor judecatoresti, a organelor de urmarire penala, a autoritatilor cu atributii jurisdictionale, a notarilor publici si a executorilor judecatoresti, a organelor administratiei publice si a institutiilor, precum si a altor persoane juridice, in conditiile legii, Redactarea de acte juridice, atestarea identitatii partilor, a continutului si a datei actelor prezentate spre autentificare, Asistarea si reprezentarea persoanelor fizice si juridice interesate in fata altor autoritati publice cu posibilitatea atestarii identitatii partilor, a continutului si a datei actelor incheiate apararea si reprezentarea cu mijloace juridice specifice a drepturilor si intereselor legitime ale persoanelor fizice si juridice in raporturile acestora cu autoritatile publice, cu institutiile si cu orice persoana romana sau straina. Mai oferim de asemenea si servicii privind activitati de mediere, stabilirea temporara a sediului pentru societati comerciale la sediul profesional al avocatului si inregistrarea acestora, in numele si pe seama clientului, a partilor de interes, a partilor sociale sau a actiunilor societatilor astfel inregistrate.
Companie cu traditie, cu produse si servicii necesare tuturor persoanelor, intrata pe piata romaneasca in anul 2000. In plina ascensiune, ofera consultanta clientilor, aflandu-le necesitatile, oferindu-le solutii. -produse -oferte -bonusuri -vanzare -servicii -service post vanzare
ASAE isi propune sa prezinte o buna imagine a astologiei si sa promoveze preocuparile pentru astrologie in Romania, sa formeze astrologi profesionisti, profesori de astrologie, sa ateste astrologi profesionisti, sa introduca si sa aduca la cunostinta publicului larg din Romania studiul eneagramei prin cursuri de eneagrama, conferinte, seminarii. Siteul ASAE va ofera posibilitatea de a consulta gratuit materiale de astrologie, sieneagrama si de a va inscrie la cursuri (online sau desfasurate la sediul asociatiei) de eneagrama, simbolistica , dezvoltare personala organizate de catre asociatia noastra. Va oferim pentru prima data in Romania cursuri / seminarii online GRATUITE de eneagrama.
Echipa noastra va va contacta in termen de 24 de ore si astfel aveti posibilitatea sa beneficiati cu efort minim, de cea mai buna consiliere pentru indeplinirea obiectivului dv. In interesul dv, vom face toate demersurile legale posibile, sa mediem orice litigiu financiar, iar plata serviciilor noastre o veti face numai in momentul recuperarii debitelor dvs. Echipa noastra este caracterizata de profesionalism, perseverenta si promtitudine, si a inregistrat pana acum numeroase succese in domeniu.
Consultanta oferita de personal calificat, instruit, cu competente de auditori de terta parte. Experienta de peste 20 ani in domeniu, cu un portofoliu de peste 200 firme. Instruire pentru orice nivel ierarhic in probleme de management pe standarde internationale ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, SA 8000.
ACTIVITATEA PRISMA ESTE DEDICATA de peste 15 ani serviciilor de instruire, consultanta si audit pentru stabilirea, documentarea, implementarea si acreditarea / certificarea sistemelor de management in laboratoare de analiza / incercari, societati de productie, de servicii si institutii publice, si formarea de specialisti, manageri si auditori in acest sistem de management.
Oferirea de servicii clientilor persoane fizice si juridice in numele companiei lider de piata din Romania. Serviciile curind: asigurari de viata, asigurari generale, pensii private obligatorii si facultative, investitii financiare.
Firma de contabilitate cu domeniul principal de activitate: Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal; membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania. Servicii: Contabilitate: Evidenta contabila completa: inregistrari contabile, intocmirea balantei de verificare, bilant. Calcularea impozitelor si taxelor datorate, depunerea declaratiilor Salarii: intocmire stat de plata, intocmire si depunere declaratii. Bilant: intocmirea si/sau certificarea bilantului Consultanta in: organizarea compartimentului financiar-contabil, angajarea personalului contabil, alegerea si implementarea programelor informatice de contabilitate Alte lucrari contabile solicitate de client. Lucrari financiare: Analiza financiara, diagnostic financiar (pentru aprecierea starii de performanta financiara a societatii) Organizarea activitatii pe bugete de venituri si cheltuieli, elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli Diverse situatii de urmarire si prognozare a cash-flow-lui. Finantare: Consultanta privind identificarea surselor de finantare a activitatii curente si de investitii Intocmire documentatii de credit ( plan de afaceri, cerere de credit, buget de venituri si cheltuieli, cash-flow) Alte servicii: Infiintari societati comerciale , modificari Acte Constitutive (inclusiv recodificare coduri CAEN)
Future Marketing este o firma de cercetare de piata infiintata in 2004. Echipa noastra are experienta in definirea problemelor, proiectarea/dezvoltarea cercetarii, executia de studii complexe, analiza de date si interpretarea rezultatelor pentru a-i ajuta pe clientii nostri sa adreseze problemele si provocarile afacerilor lor. Cercetarea noastra se concentreaza pe o serie de produse specifice cu ajutorul unor metode statistice care trebuie sa ofere solutii relativ la problemele frecvent intalnite in afaceri. Compania noastra dezvolta programa create special pentru a va intari pozitia pe piata si a elabora o strategie corecta si coerenta. Compania noastra are o echipa tanara si motivata, calificata in studii de piata, resurse umane si proceduri operationale. Proiectele de consultanta pe care le-am dezvoltat pentru companii multinationale din diverse campuri operationale au creat o experienta vasta. In plus, prin colaboratorii nostri locali, putem identifica oportunitatile de dezvoltare in domeniile cu pozitii puternice pe pietele locale – pentru fiecare oras important din Romania.
Antal este lider pe piata de Executive Search&Selection din zona EMEA & Asia, avand un network de peste 70 de birouri in 24 de tari, oferind servicii de recrutare pentru talente dintr-o arie larga de sectoare de business. De la infiintare, din 1993, Antal a plasat pentru pozitii executive in peste 75 de tari, oferind in continuare clientilor sansa de a alege solutii de recrutare si selectie, incepand de la proiecte de tip retained, pana la cele de tip contingency. Consultantii nostri combina cunostintele pe partea de recrutare, cele dovedite de head-hunting, cu metodele de selectie si cu experienta pe sectoare de nisa, pentru a oferi un serviciu cu adevarat valoros. Consultantul personal Antal va impartasi informatii in mod activ, de-a lungul unei retele globale, facilitand comunicarea intre sectoare si zone geografice, devenind un punct unic de contact pentru compania dvs.
Kantor Management Consultants ofera servicii de consultanta in management de proiecte,in cadrul proiectelor de asistenta tehnica pentru administratia publica centrala si locala, proiecte finantate din fondurile Uniunii Europene si Banca Mondiala.
Accace Group operates primarily in the fast growing markets of Central and Eastern Europe. Our services are aimed primarily at companies with international operations, which run their business through branches in various European countries. We are able to provide such international investors with a wide spectrum of professional services in the area of outsourcing of accounting and payroll agenda, tax consulting or finance process consulting. We also take care of establishing new branches in the countries of Central and Eastern Europe at the same professional level of service.
Companie cu traditie, in plina ascensiune, dornica sa promoveze persoane cu potential in vanzari. Sloganul companiei noastre "clientul nostru, stapanul nostru", astfel oferindu-le informatii despre produsele nostre si beneficiile lor.
Reimens Group Obiectivele noastre: - Detectarea erorilor de facturare - Stoparea pierderilor - Identificarea oportunitatilor de economisire. Portofoliu de 30 de clienti permanenti, peste 70 de AUDITARI. Valoarea facturlor auditate: > 1500000 euro.
Activitati de consultanta pentru afaceri si management: - acordarea de consultatii, indrumare sau asistenta operationala pentru firme si servicii publice. Aceste activitati cuprind: - relatii si comunicare cu publicul; - proiectarea sistemului contabil, programe de eficientizare a acestuia si proceduri de control a bugetului; - asistenta pentru firme si servicii publice privind planificarea, organizarea eficienta si controlul, managementul informatiei etc;
Societatea noastra Regard Consulting, cu sediul in Bucuresti, isi desfasoara ativitatea in domeniul de recrutare, specialiazata pe nivel de dezvoltare middle si top. Pentru mai multe detalii referitoare la serviciile oferite, va rugam sa ne contactati.