Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4295 companii
  • Teby Services asigura service si vanzari pentru aparate profesionale de preparat cafea (espresoare) in zona de vest (judetele Bihor, Timis, Arad, Caras-Severin). Teby Services ofera consultanta in managementul locatiilor de tip HoReCa, training pentru barmani pentru prepararea bauturilor pe baza de cafea. Teby Services comercializeaza si monteaza toata gama de sisteme de filtrare si tratare a apei produse in SUA de catre CUNO Inc. o companie a grupului 3M.

Timisoara Servicii
  • CBC Romania, este o companie care ocupa locul 3 in topul firmelor ce activeaza pe piata Trainingului si a Consultantei strategice in domeniul managementului companiei din Romania. Angajatii companiei sunt specialisti cu experienta de cel putin 10 ani in domeniul vanzarilor si al managementului si care beneficiaza de programe profesionale de gestionare a carierei si a performantelor acestora. Domeniile de expertiza ale companiei: 1. Training Integrat Transformational 2. Evaluarea Aprofundata a angajatilor, Kruger Appraisal System 3. Recrutare specializata si head hunting, Kruger Recruitment System 4. Mentoring si Business Coaching, PRP (People Reconstruction Process) 5. Team Building, Kruger Team Building 6. Consultanta in management organizational, Kruger Consultancy System. Noi ne ajutam clientii sa inteleaga si sa exceleze in toate zonele noastre de business, iar abordarea noastra porneste intotdeauna de la situatiile reale cu care se confrunta acestia, eliminand constrangerile si implementand solutiile si strategiile adecvate. Clientii companiei sunt companii nationale si multinationale care beneficiaza de consultanta de inalt nivel profesional, datorita experientei practice si profesionala a consultantilor CBC Romania. Noi stim, noua ne pasa, noi putem!

Bucuresti Producator
  • Prezentare S.C. SAI Consult S.R.L. Societatea comerciala SAI CONSULT S.R.L. a fost infiintata in anul 2008 si este inregistrata la Oficiul Registrul Comertului Constanta sub numarul de ordine J13/1154/2008, avand Codul Unic de Inregistrare 23614581. Sediul social al societatii este in judetul Constanta, municipiul Constanta, str Dionisie cel Mic, nr 63, bloc 68b, scara A, etaj 1, ap. 6, cod postal 900355, telefon: 0730 611 464, email: office@sai-grup.com; web: www.sai-grup.com. SAI CONSULT isi desfasoara activitatea in judetul Constanta si doreste sa vina in intampinarea problemelor clientilor cat mai eficient posibil. Scopul SAI CONSULT este sa eficientizeze timpul clientilor nostri si sa comunice cu acestia intr-un limbaj comun. Sloganul nostru este Siguranta Alegerii Inteligente si dorim ca acesta sa ramana pe buzele fiecarui client care va iesi din biroul nostru. Obiectul principal de activitate al S.C. SAI CONSULT S.R.L. este: Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii – conform cod CAEN 6619. Printre activitatile secundare se regasesc: consultanta in management, consultanta SSM si SU, comert (stingatoare), consultanta financiara, publicitate, traduceri, managementul fortei de munca, tehnoredactare, invatamant, s.a. Structura asociatilor SAI CONSULT este: Serban Alexandru Ionut si Fratila Mihaela.

Constanta Servicii
  • Prezentarea firmei Statutul juridic - societate cu raspundere limitata, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/9547/2007, reprezentata legal prin Alexandru Lulea - Director general, cu sediul in Bucuresti, str. Sold. Modoran Ene nr. 10, sector 5 - C.U.I. RO 21752529 Abilitare : Certificat nr. 57/17.07.2007 Stimati Clienti, Avem placerea sa va oferim serviciile prestate de societatea noastra, in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Serviciile de prevenire si protectie includ urmatoarele: 1. Consultanta de specialitate privind legislatia in vigoare in domeniul ssm 2. Organizarea activitatii de prevenire si protectie ( intocmirea actelor decizionale ale conducerii si ale atributiilor functionale) 3. Efectuarea instruirii introductiv generale de securitate si sanatate in munca la angajare 4. Testarea periodica a personalului 5. Elaborarea planului tematic anual de instruire pe meserii / locuri de munca 6. Completarea Regulamentului de Ordine Interioara (capitolul privind securitatea si sanatatea in munca) 7. Fisa postului (raspunderile lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca) 8. Instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pentru fiecare post/loc de munca 9. Evidenta zonelor cu risc ridicat (acolo unde este cazul) 10. Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (acolo unde este cazul) 11. Intocmirea planului de prevenire si protectie bazat pe evaluarea riscurilor 12. Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire 13. Intocmirea/completarea fiselor individuale de instruire in domeniul securitatii si sanatatii in                                                                munca 14. Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor, prin evidenta controalelor medicale periodice si a examenelor medicale la angajare. 15. Infiintarea, organizarea si functionarea comitetului de securitate si sanatate in munca (daca este cazul) 16. Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire 17. Controlul lunar/periodic al tuturor posturile de munca pentru a urmari respectarea intocmai a masurilor stabilite prin planul de prevenire si protectie 18. Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie 19. Evidenta meseriilor care necesita autorizare 20. Evidenta si acordarea echipamentelor individuale de protectie 21. Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale sau accidente) 22. Intocmirea rapoartelor si altor documente prevazute de Hotararile Guvernului in domeniul ssm 23. Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.

Bucuresti Servicii
  • Mix Translator Traduceri si Interpretariat Targoviste SERVICII. Traduceri autorizate, cu legalizare si supralegalizare, apostilare cu Apostila de la Haga, consultanta si asistenta completa dosare pentru strainatate, in functie de scopul si destinatia actelor. COMBINATII LINGVISTICE. Traduceri autorizate din si in romana, franceza, italiana, engleza, spaniola, germana, olandeza, norvegiana, portugheza, rusa, turca, bulgara, neogreaca (greaca), ucraineana, poloneza. INTERPRETARIAT. - Servicii de traducere consecutiva, interpretariat - Notari Publici Targoviste, Gaesti, Pucioasa, Bucuresti, Ploiesti; - Suport lingvistic pentru birouri de avocati din baroul Dambovita; - Servicii de secretariat / interpretariat in tara si strainatate; corespondenta comerciala pentru societati cu parteneri straini; - Corespondenta administrativa si comerciala, servicii de traducere disponibile online - - -  Targoviste, B-dul Independentei, P-ta 1 Mai, Bloc Turn 12 IPJ, et.1. Mob.: .0724.709.177  - Tel./Fax: 0345.105.205

Targoviste Servicii
  • Realizarea de servicii de management de un inalt profesionalism, care sa aduca satisfactii clientilor, precum si tututor celor interesati de rezultatele firmei. Beneficiarii apeleaza la serviciile noastre din dorinta acestora de a creste gradul de control a activitatii generale a companiei (o mai eficienta si eficace planificare, organizare, coordonare, control si evaluare a diverselor procese din companie). Consultanţă pentru proiectarea şi implementarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu ISO 9001:2000; Consultanţă tehnică în domeniul sudării. SUPRAVEGHERE RESPECTARE NORMATIV respectarea prevederilor Normativului C150/1999 Intocmesc Cartea Tehnica a CONSTRUCTIEI CAPITOLUL B- CONSTRUCTII METALICE

Resita Servicii
  • Firma de intermediere in programul aupair-ingrijire copii in special in Anglia dar si in alte tari europene.                                            Programul AuPair este un program intercultural, prin intermediul caruia tinerii pot pleca in stainatate pentru perfectionarea cunostiintelor de limba straina, pentru cunoasterea tarii, culturii, obiceiurilor. Cazarea si masa este asigurata de o familie care solicita un usor ajutor in cresterea copiilor, menaj. Familia este obligata prin lege ca sa asigure cazare in camera separata, masa, timp liber pentru AuPair pentru frecventarea unui curs de limba, bani de buzunar 55 de lire pentru un ajutor de 25 de ore pe saptamana, doua zile libere pe saptamana, si un concediu de o saptamana semestrial. In Anglia poti sta ca AuPair maximum 2 ani, dupa care poti solicita drept de sedere de acest tip pentru alta tara.

Oradea-budapesta Altul
  • Suntem o companie cu traditie in Europa, care ofera produse de economisire si creditare, in conditii foarte avantajoase. Produsele noastre va pot ajuta in  achizitia de locuinte dar pot fi utilizate si ca instrumente de economisire pentru copiii dumneavoastra sau cu alte destinatii. Va ajutam sa economisiti, implinindu-va visele!

Constanta Financiar
  • "In 1990, angajat fiind la o firma din Hamburg, am realizat ca schimbarile politice si implicit economice din Europa de Est reprezinta sansa mea de a-mi realiza visul, de a avea propria mea firma… Acum, dupa multi ani de munca, inspiratie, noroc si consecventa, grupul de 20 de companii reunite sub RTC Holding angajeaza circa 3.500 de oameni si realizeaza un rulaj cumulat de peste 250 milioane EUR pe an. Organizat pe divizii, RTC-ul s-a dezvoltat prioritar prin patrunderea in domenii de afaceri diverse. Suntem liderii pietei de papetarie, de carte, de transport si curierat si speram sa devenim lideri si la distributia de IT. In afara de distributie avem si activitati de productie si de retail. Am creat branduri nationale puternice, cum ar fi RTC, Diverta, TCE. Dupa ce in 2004 ne-am extins activitatea in Republica Moldova, intentionam incepand cu 2008 sa investim si in Bulgaria. Mandri de specificul nostru romanesc (capital, management, mentalitate), dorim sa imbinam in RTC seriozitatea si profesionalismul occidental cu placerea de viata sudic-orientala. In felul acesta vrem mai mult decat sa creeam locuri de munca si succese financiare, dorim sa impartim notiunea de “Imi place” cu angajatii nostri si cu toti partenerii nostri! Realizarea dezideratelor enumerate mai sus ne da timpul si resursele necesare pentru a ne ocupa si de suflet…In acest sens, ma bucur ca Fundatia RTC a prins viata. Ea va inmanunchia toate actiunile filantropice desfasurate pana acum la nivelul fiecarei firme in parte. Suntem convinsi ca, adesea, “cu putin, se poate face mult bine”. Scopul Fundatiei noastre este acela de a ridica nivelul de cultura si de civilizatie al comunitatii in care traim, spre beneficiul nostru, al tuturor."

Bucuresti Producator
  • EUROLINE IMMOBILIEN este una din cele mai puternice companii imobiliare, 100% romaneasca care se adreseaza si pietei germane. Compania noastra si-a castigat inca de la aparitia pe piata renumele, fiind preocupata in permanenta sa ofere servicii de calitate clientilor si partenerilor. EUROLINE IMMOBILIEN are incheiate contracte de exclusivitate cu cele mai puternice Firme de Constructii din Romania oferindu-va servicii complete si complexe la cele mai inalte standarde si creeaza un climat de seriozitate si profesionalism pentru facilitarea investitiilor dumneavoastra in domeniul imobiliar. - INTERMEDIEREA de vanzari, cumparari sau de inchirieri de terenuri, case, vile, aprtamente, spatii comerciale, spatii industriale; - EVALUARI PROPRIETATI IMOBILIARE; - ASISTENTA JURIDICA SI CONSULATANTA; - ACTE IN REGIM DE URGENTA.....sunt doar cateva din serviciile oferite de EUROLINE IMMOBILIEN. Politica firmei este de a fii in permanenta legatura cu clientii si partenerii sai, de a afla care sunt necesitatile, dorintele si aspiratiile lor. In ziua de azi afacerile impun mai intai de toate flexibilitate si disponibilitate. Firma noastra va pune la dispozitie un Account Manager special instruit si dedicat relatiei dintre compania dumneavoastra si EUROLINE IMMOBILIEN.

Bucuresti Servicii
  • HTI Valori Mobiliare ofera servicii de investitii financiare.

Bucuresti Servicii
  • Compania activeaza in industria de recrutare, selectie si training in domeniul serviciilor financiare, colaborand cu mai multe companii nationale si internationale, si ofera programe de afaceri care sa le permita oamenilor sa-si rezolve problemele financiare lucrand pe cont propriu, part-time sau full-time, si/ sau de acasa. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.

Ploiesti Servicii
  • S.C. MEASURE BUSINESS COMPANY S.R.L. reprezinta o firma de consultanta in afaceri si management. Suntem specializati in industria mancarii. Realizam sondaje pentru diferite feluri de produse, preturi, studii despre piata. De asemeni suntem specializati si in consultanta pentru dezvoltarea pietii si personalizarea marfii.

Bucuresti Import - Export
  • Advertising & Public Relations Group S.R.L. este o companie romana care ofera clientilor sai servicii profesionale de advertising, relatii publice, marketing, traduceri autorizate si interpretare, web design si dezvoltare de software, organizare de evenimente si mai nou, consultanta financiara. Compania noastra activeaza pe trei linii de business: advertising & relatii publice, consultanta financiara, web design & dezvoltare de software. Conceptul care sta la baza afacerii noastre este urmatorul: noi va facem cunoscuta compania Dvs, va ajutam sa o finantati, v-o virtualizam. Astfel, oferim clientilor nostri o gama completa de servicii necesare pentru a sustine dezvoltarea continua a afacerii lor si promovarea acesteia la nivel national si international.

Constanta Financiar
  • Established in 1999, Integrisoft Solutions operates in the software development field, creating business applications targeted to small and medium enterprises. We are focusing mainly on product development & support, custom software and outsourcing services. Given our strong commitment to continuous improvement, we have evolved steadily both in terms of technology and methodology. On the technology side, Integrisoft is proud to have delivered complex solutions using the most advanced technologies, our current focus being on web and mobile applications. As a consequence of the strong direction of using best practices in software development and management, we have been ISO 9001 - 2001 certified since 2008 by TUV Thuringen, ISO 27001 certification being under way. Our dedication to excellence and customer satisfaction promoted our products and services as market leaders in the segments we are addressing (ERP solutions for SME, integrated solutions for local government). We are currently the number one provider of local tax software solutions for local government in Romania. Since this is a highly demanding domain, having high performance requirements and allowing very few errors, we consider we have passed a difficult market test, so we are ready to take on new challenges. One of our most important strategic directions is investing in people. Corroborated with the sustained success of the last several years, our team has doubled over the last 3 years, despite the harsh economic conditions. Our staff brings to the table a tremendous amount of knowledge and expertise, as well as international and interdisciplinary experience. www.integrisoft.ro, www.outsourcing.integrisoft.ro, hr@integrisoft.ro

Bucuresti Producator
  • Noi facem campanii de marketing. Analizam competitia, identificam potentialii clienti si stabilim cele mai bune canale de marketing astfel incat actiunile sa aiba rezultat. Targetmarketing este singura companie din Constanta care ofera acest tip de servicii.

Constanta Servicii
  • Firma cu traditie si experienta in domeniul vanzarilor. Firma este cu capital german si in continua dezvoltare. Ajutam clientii nostrii prin concepte bune care au dat  randament si in alte tari precum germania, Austria etc.

Targu Mures Altul
  • Exegens Management Consultant este o firma capabila sa sustina mediul de afaceri romanesc cu scopul clar de a creste competitivitatea prin reduceri sistematice de costuri, prin cresterea nivelului de calitate perceputa de clienti si prin scurtarea timpului de reactie la semnalele pietei. Oferta Exegens Management Consultant este formata din servicii de consultanta, cursuri, workshop-uri si conferinte in productivitate si controlling.

Bucuresti Servicii
  • Persoana fizica autorizata, specializata in proiectarea sm si certificarea lor conform iso 9001/2000-sustinut certificari rw-nord tuv, srac cert srl, cncan, afer, dnv. proiectare sisteme de control in fabrica pentru certificare produse de cariera cf. sr en 13242, 12620, 13043 etc.

Bocsa Servicii
  • Total Business Consulting este o societate cu capital privat integral romanesc, cu sediul in Ploiesti, Judetul Prahova. Obiectul de activitate al societatii noastre este prestarea de servicii de consultanta in domeniul fiscal si financiar - activitati de consultare pentru afaceri si management. Lucrarile executate de societatea noastra sunt de inalta tinuta profesionala, calitatea acestora fiind asigurata de o echipa de specialisti cu studii superioare si experieta in domeniul fiscal si financiar-contabil iar colaboratorii nostri sunt membri ai Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati (CECAR) si ai Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Obiectivul principal al societatii noastre il reprezinta gasirea celor mai bune solutii la problemele clientilor sai, sprijin si asistenta pentru dezvoltarea si punerea in practica a unor noi concepte tinand seama de capcanele si rigiditatea legislatiei fiscale actuale. Total Business Consulting realizeaza Intocmirea, analiza si expertiza economico-financiara a firmei Evaluarea-diagnostic a organizatiei si recomandarea unor directii alternative de dezvoltare Strategii de dezvoltare pe termen scurt si mediu Managementul proiectelor Managementul financiar Managementul resurselor umane Total Business Consulting va sustine in: Selectia dosarelor de finantare Sustinerea dosarului de finantare Evaluarea economico-financiara Evaluarea manageriala/administrativa Evaluarea propunerilor investitionale Evaluarea calitativa standard a obiectului investitional Analiza alternativelor de investitii Identificarea surselor de finantare Total Business Consulting elaborareaza documentele necesare de finantare: Cererea de finantare Planul de afaceri Studiul de fezabilitate Studiul de calitate Solutii informatice oferite: PLATPHORMA este un sistem de Gestiune Financiar Contabilă, creat cu scopul declarat de a uşura activitatea oricărei societăţi comerciale, indiferent de domeniul de activitate sau de complexitatea acesteia. PLATPHORMA este o aplicaţie Windows, disponibilă în versiune monopost (Varianta Small 9.1) sau în reţea (Varianta Expert 9.1). Varianta EXPERT 9.1 face parte din seria aplicaţiilor economice integrate şi este fără îndoială cea mai complexă dintre sistemele PLATPHORMA. Această variantă permite lucrul în sistem multi-valută şi deschide un număr nelimitat de gestiuni, ce pot fi organizate după orice metoda de descărcare (FIFO, LIFO, Preţ mediu, Preţ mediu pe unitate, Preţ Amănunt, Custodie, Trasabilitate). În cadrul fiecărei gestiuni se pot urmări un număr nelimitat de tipuri de articole. Sistemul permite interconectarea cu programul BANI 2008 (pentru evidenţa de personal – salarizare) şi cu sistemul POS – CODEBAR, sistem ce permite vânzarea on-line în unităţile cu desfacere en-detail (emulare de tastatură pentru casele de marcat). Varianta Small 9.1 este derivata din Varianta Expert 9.1 si este dedicata societăţilor mici şi foarte mici sau societăţilor ce activează în domeniul prestărilor de servicii. În cadrul acestui sistem se poate defini o singură gestiune (FIFO, LIFO, Preţ mediu, Preţ mediu pe unitate, Preţ Amănunt, Custodie). În cadrul acestei gestiuni se pot urmări un număr nelimitat de tipuri de articole. Resurse ERP a fost dezvoltată pentru a oferi un sprijin societăţilor cu un volum mare de date şi necesităţi de prelucrare ultra rapidă a acestora. Datorită utilizării tehnologiei bazelor de date PostgreSQL şi a serverului LINUX, aplicaţia oferă o securitate foarte înaltă a datelor precum şi a mecanismului tranzacţional. Din punctul de vedere al raportului preţ-calitate, sistemele Platphorma sunt cu siguranţă o alternativă mai mult decât atractivă.

Ploiesti Servicii