Vă intereseaza sa va mariai profitul, sa imbunatatiti imaginea companiei dumneavoastra si sa aveti o contributie insemnata in lupta impotriva schimbarilor climatice? Daca raspunsul este “DA” , atunci S.C. ENERGEN S.R.L. este partenerul cel mai potrivit pentru a va sprijini in rezolvarea acestor probleme. S.C. ENERGEN S.R.L. este o companie dinamica, înfiintata in anul 2004 de catre un grup de profesionisti in managementul afacerilor, care ofera cele mai noi si complete solutii si produse in domeniul reducerii consumului de energie electrica, avand astfel si o contributie importanta in reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera, responsabile de procesul de degradare climatica. Preocupata in permanenta de identificarea, promovarea si implementarea unor solutii si tehnologii de varf, S.C. ENERGEN S.R.L. a obtinut in anul 2007 Licenta de partener în Romania al ENIGIN PLC – companie din Marea Britanie cu o experienta de peste 30 de ani în domeniu – care isi coordoneaza relatiile cu partenerii din lumea intreaga inclusiv din cele doua sedii aflate în Chrysler Building din New York si Petronas Tower din Malaiezia. Beneficiind de vasta expertiza a partenerilor de la ENIGIN PLC, precum şi de o calitate foarte ridicata a produselor care indeplinesc cele mai exigente standarde, fiind în conformitate cu normele europene în materie, strategia noastra de dezvoltare este axata pe extinderea activitatii de promovare, prezentare si implementare a celor mai noi solutii si produse, prin PROGRAMUL “ENERGY MAPS”, pentru a putea oferi partenerilor nostri posibilitatea cunoasterii si alegerii celor mai eficiente solutii. S.C. ENERGEN S.R.L. ofera partenerilor sai produse ce acopera o gama larga de utilizari - iluminat, aer conditionat, refrigerare, actionari pe baza de motoare electrice - fabricate în Marea Britanie, Germania si S.U.A, ce pot obtine o economie de energie electrica de pana la 40%. Inaltul grad de profesionalism al personalului companiei, precum şi parteneriatul solid cu ENIGIN PLC ne situează printre puţinele firme din România care pot oferi o gamă completă de servicii în domeniul reducerii consumurilor de energie electrică. “Eu cred ca oamenii care lucreaza in sectorul privat, care conduc aceste companii, au si ei copii, au si ei nepoti, si ei trăiesc si respira în lume, si le-ar plăcea ca lucrurile să fie rezolvate eficient. Până la urma, sectorul privat, companiile vor fi cele care vor rezolva aceasta problema.” - Secretarul pe probleme de energie al SUA, Samuel Bodman
Lider in recuperare debite in Romania cu birouri in Bucuresti, Brasov, Constanta, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Craiova, Cluj, Iasi.Cu o vasta experienta pe piata, Urban si Asociatii poate gestiona cu succes problemele pe care le aveti cu incasarea banilor.
Mart Consultant reprezinta partenerul ideal pentru companiile care sunt in cautarea unor servicii de calitate in domeniul consultantei financiare pentru afaceri. Specialistii nostrii asigura expertiza completa in domenii variate, de la managementul resurselor umane, consultanta juridica, restructurari organizationale pana la servicii de contabilitate, consultanta fiscala si chiar consultanta software.
Prestari servicii de management, constructii, servicii de arhitectura, consultanta imobiliara. Infrastructura, logistica, supervizer santiere. Mase plastice. Constructii idustriale si amenajari interioare
InfoMina va ofera servicii profesionale de documentare si sinteza din surse publice, va ajuta sa va cunoasteti mai bine competitorii, sa identificati la timp oportunitatile din piata cit si posibilele amenintari. Viziunea noastra Transformam informatia obtinuta intr-o arma in lupta cu competitia. Misiunea noastra Sa va punem la dispozitie acele informatii pe baza carora sa luati decizia corecta. Obiectivele noastre Documentam si sintetizam din surse publice informatiile relevante pentru afacere Identificam din timp si prevenim amenintarile din piata si riscurile operationale Furnizam rezultate care completeaza informatia existenta deja intern, scotand in evidenta directii noi sau probleme potentiale care altfel ar fi putut trece neobservate Monitorizam in permanenta tintele informationale semnificative pentru compania dumneavoastra.
ROMADMIN GRUP Administrare tehnica si financiara imobile, alte servicii prestate proprietarilor de imobile. La noi totul este posibil pentru satisfacerea confortului proprietarilor de apartamente, case vile, birouri.
Firma noastra are ca domeniu de activitate audit, consultanta management, iso9001, iso14001, ohsas18001, management integrat, asistenta postcertificare, colaborari cu organisme de certificare acreditate national si international.
Aparuta pe piata trainingului si formarii profesionale in domeniul Logisticii si Supply Chain Management-ului in anul 1998, AFP MKTsi-a propus inca de la inceput dezvoltarea unei activitati de training si consultanta bazata pe principiile unei colaborari oneste si corecte atat cu clientii nostri, cat si cu colaboratorii. Odata cu realizarea importantei logisticii in organizatie a crescut si nevoia de cunostinte aprofundate in domeniu. AFP MKT vine in intampinarea acestor nevoi prin organizarea de cursuri de specializare oferite partenerilor sai. Acestea sunt sustinute de traineri certificati, specializati in domeniul logisticii si transportului, avand o solida pregatirea teoretica si practica si fiind direct implicati în managementul companiilor de profil. Cursurile prezinta notiunile necesare pentru atingerea standardului de competente formulate de European Logistic Association – ELA. AFP MKTa dezvoltat un numar de subiecte in domeniul logisticii, pentru fiecare in parte pregatind un set de concepte pe baza caruia se construieste materialul in functie de forma de sustinere a cursurilor. Cursurile sunt interactive, utilizandu-se metode moderne de invatare si prezentare, echilibrandu-se componenta teoretica si cea practica. Oferta noastra de cursuri despecializareeste urmatoarea: “Managementul Logisticii si Supply Chain-ului” “Managemnetul Achizitiilor si Stocurilor” “Managemnetul Depozitarii” ‘Managementul Tasportului si Distributiei” “Managementul Operatiunilor”
Suntem o organizatie tanara cu foarte mult potential, multa informatie acumulata, experienta in domeniul certificării sistemelor de management, in permanenta acumulare de cunostinte noi, avand un singur scop: acela de a oferi clientilor nostri servicii de caliate, pentru imbunatatirea randamentului activitatilor lor.
Firma noastra se ocupa cu: - servicii de consultanta si asistenta manageriala de specialitate in domeniul securitatii si sanatatii in munca. - evaluari de riscuri de accidentare si imbolnavire profesionala. - asistenta in implementarea sistemelor de management al Calitatii ISO 9001, Mediului ISO 14001, Sanatatii si Securitatii in Munca OHSAS 18001, Acreditare laboratoare ISO/CEI 17025 - furnizarea de solutii si servicii pentru proiectarea sistemelor, elaborarea documentatiei, instruirea personalului, implementarea, evaluarea, auditarea, mentinerea si imbunatatirea sistemelor de management in procesul de certificare. Activitatea noastra este directionata spre: - Asigurarea conditiilor de munca. - Asigurarea calitatii fortei de munca. Si are drept scop "Asigurarea starii de securitate si sanatate a muncii".
Suntem o companie de consultanta si executive search. Pentru mai multe detalii referitoare la serviciile oferite de compania Arthur Hunt, va rugam sa nu ezitati in a ne contacta. Mai multe detalii pe adresa www.arthur-hunt.ro
Suntem o companie Romano-Norvegiana cu un colectiv tanar si dimanic, format din profesionisti dornici sa vina in intampinarea nevoilor clientilor in domeniul resurselor umane. Va oferim servicii complete la cele mai inalte standarde.
PARTENERUL TIMPULUI TAU AFTER LEASING in Bucuresti Si Prahova APELEAZA LA NOI, TE PUTEM AJUTA! NU te stresa atunci cand trebuie sa-ti inmatriculezi masina! NU te speria de cozile interminabile de la ghisee si de teancul de formulare pe care nu stii sa-l completezi! NU intra in panica daca ti-ai pierdut actele! Noi existam ca sa te scutim de toate aceste neplaceri! Poti scapa de innoitul de la serviciu si de timpul irosit. DEPINDE DOAR DE TINE. TREBUIE DOAR SA NE CONTACTEZI SI VEI SCAPA DE GRIJI! Preturile sunt avantajoase in comparatie cu timpul pierdut pentru rezolvarea formalitatilor care se impun. Noi iti oferim servicii prompte si de calitate la preturi corecte. Servicii Inmatriculari auto Identificare/Omologare Rar Radieri auto Duplicate act pierdut/Preschimbare acte INMATRICULARI AUTO Contacteaza echipa noastra daca vrei sa obtii: •inmatriculare auto definitiva in urma inchiderii contractului de leasing; •inmatriculare auto provizorie in urma achizitiei intracomunitare (import); •inmatriculare auto definitiva in urma achizitiei de pe piata interna; •reinmatriculare auto temporara pe acelasi proprietar, etc. Procedura presupune: •ridicarea, redactarea documentelor si intocmirea dosarului de inmatriculare; •declararea proprietatii la Administratia Financiara de care apartineti cu sediul/domiciliul; •plata taxelor in numele Dvs; •depunerea dosarului spre inmatriculare; •ridicarea si predarea placilor si a certificatului de inmatriculare RADIERI AUTO Urmare a noilor prevederi legale, radierea se efectueaza in urmatoarele cazuri: •trecerii auto in proprietatea altei persoane; •dezmembrare auto; •scoaterii definitive din Romania a vehiculului; •declararii furtului auto. Procedura presupune: •redactarea si intocmirea dosarului in vederea radierii; •obtinerea vizei de radiere de la Aministratia Financiara; •obtinerea vizei de radiere din evidentele Serviciului Regim Permise Auto si Certificate Inmatriculare. IDENTIFICARI / OMOLOGARI RAR La schimbarea proprietarului unui vehicul trebuie efectuata identificarea la RAR in vederea obtinerii Certificatului de Autenticitate necesar inmatricularii pe noul detinator. In ceea ce priveste omologarea, cazurile in care aceasta trebuie efectuata sunt: •achizitie intracomunitara (import) in vederea primei inmatriculari in Romania.
Persoana fizica ce activeaza in acest domeniu din anul 2005. Garanteaza obtinerea de fonduri nerambursabile in procent de 100%. Ofera consultanta inclusiv la intocmirea dosarelor de achizitii si a cererilor de plata, si garanteaza rambursarea integrala a sumelor cheltuite.
Firma noastra se ocupa cu: proiecte pentru fonduri structurale; evaluari ssm; instructaj ssm si psi; studii fezabilitate; planuri de afaceri; management de firma; consultanta in afaceri; analize si studii de firma; documente interne; regulamente de ordine interioare.
Cabinetul nostru asigura asistenta si reprezentarea juridica necesara in fata oricarei instante judecatoresti, a oricarei alte institutii publice sau private, garantand exercitarea tuturor diligentelor necesare obtinerii rezultatului scontat.
Vreau sa va retin atentia cu cateva informatii, consider eu, pretioase. Suntem o echipa care avem o experienta relativ buna in domeniul fabricatiei moderne, care, am lucrat la proiecte mari din industria auto (Dacia Renault), si avem experienta in eficientizare in termeni de: Calitate, costuri, termene, resurse umane in domeniile: forja, turnatorie, presaj, prelucari mecanice, acoperi de suprafata, piese sudate. Atingem obiectivele propuse de dumneavoastra prin: - consultanta cresterea productivitatii muncii in orice domeniu de productie; - consultanta implementare sisteme de management a calitatii si/ sau imbunatatirea celui existent; - instruire tehnici specifice Kaizen (5S, sistemul de sugestii, mentenanta productiva, kanban); - instruire managementul timpului, managementul proiectelor, diagrama cauza-efect, diagrama Pareto, metode logistice; - implementare mentenata preventiva; - proiectare fluxuri tehnologice utizand metoda drumului critic, metoda Pert, altgoritmul Ford-Fulkerson; - intocmire planuri de afaceri; - dimensionare structura organizatorica, in functie de gradul de incarcare, a capacitatilor de fabricatie; - dezvoltare clienti; - introducerea unui sistem de calculare rapida a ofertelor de pret, introducand numai materialele si manopera; - introducere sistem de monitorizare a afacerii (tablou de bord). S.C. OLISIOTO MANAGEMENT CONSULTING S.R.L.
Firma noastra este specializata in intocmirea bilanturilor energetice complexe si a auditurilor energetice. Deasemenea, are capabilitatea de a asigura management de proiect, pentru proiecte tehnice de orice fel.
EUROBROKERS GROUP S.A., societate de brokeraj Romano-Americana, a fost infiintata in februarie 2000, prin fuziunea unor firme de intermediere in asigurari, cu o experienta de peste 7 ani in domeniul asigurarilor.
Firma noastra se ocupa cu infiintari societati, persoane fizice autorizate, asociatii, asociatii familiale, declarari puncte de lucru, cesiuni, recodificari conform caen 2008, autorizari, retragere administrator, cooptare asociat, completare / schimbare obiect de activitate, depunere declaratii societati, angajari, autorizatii primarie si mediu, avize constructii, certificate de clasificare, intermediere proiectare, intermediere expertize tehnice, avize pompieri, lucrari juridice.