S.C. DAF CONSULTING S.R.L va propune o colaborare eficienta pentru dezvoltarea activitatilor dumneavoastra si realizarea obiectivelor de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite conform cerintelor standardelor ISO 9001:2008; ISO 14001 ; ISO 18001 ; ISO 22000; HACCP ; GHIDURI BUNE PRACTICI IGIENA
Fiind infiintata in cursul anului 2008 ne dorim sa aducem un plus de rapiditate si idei noi in ceea ce priveste managmentul afacerilor optimizand astfel timpul de lucru si ridicarea nivelului performantelor angajatilor. Echipa AXORA este formata dintr-un colectiv tanar si dinamic ce lucreaza in permanenta sub atenta supraveghere a unui indrumator cu experienta formand astfel o echipa puternica si inovativa. Cu ce ne ocupam ? - avem personal calificat pentru concultanta in vederea obtinerii certificatelor de calitate ISO - transport agregate naturale de cariera; piatra sparta sort 0 -63 si 25-63 cat si cribluri toate sorturile. punctul de vanzare fiind depozitul nostru din zona de centura Popesti- Leordeni - reabilitari drumuri, amenajari spatii verzi, asfaltari, betonari platforme industriale, drumuri de servitute. Dispunem de o gama larga de utilaje cat si personal calificat in constructia de drumuri.
Suntem o companie romaneasca ce avem ca domeniu de ativitate topografia, geodezia si cadastru . Realizam lucrari in Arad si in inprejurimile acestuia geometric plus - Arad -topografie, cadastru, ridicari topografice pentru orice tip de teren, intocmire planuri de situatie, trasari limite de proprietate, trasari pentru constructii, verificari ale pozitiei in plan, firma de topografie Arad, topo, terenuri, ARAD, geodezie, topo, topografie, firme topografie arad, planuri topografice.
WHAT WE DO: Save you time, effort and money Increase your staff productivity, retention and satisfaction Increase your sales & profits Increase your confidence & success! WHAT WE HAVE: Passion for Client Service Passion for Ideas Passion for People WHAT WE OFFER: The services provided will include but will not be limited to the following tasks:
Christian DUHAUT si asociatii sai au fondat EUROTRANS Partners in 1990 in Franta, pentru a oferi servicii de consultanta si studii economice. Obiectivul principal era de a oferi servicii de consultanta si studii economice de succes companiilor si entitatilor care isi doreau sa-si extinda activitatea in cadrul Pietii Unice Europene din 1992. Primele noastre contracte priveau realizarea de studii de piata, planificarea de afaceri, cercetare economica si consultanta in logistica, gestiune si strategie. Consultantii nostrii beneficiaza de o vasta experienta in economie, gestiune, finante, calitate, management si comert international. Reteaua EUROTRANS Parteners include acum 25 de consultanti ale caror misiuni principale se situeaza in Franta, Anglia si Romania. EUROTRANS a participat in misiuni in peste 20 tari din patru continente. In Europa, am lucrat in principal pe servicii de management si afaceri private, dar si pe servicii de proiectare transport aerian, terestru si maritim. Lucram mult pe noile strategii de dezvoltare economica teritoriala. Suntem consultantii principali in cercetarea europeana privind „Eurocoridoarele òi amplasarea teritoriala” in asociere cu sapte tari si optsprezece regiuni. Inca de la crearea sa, EUROTRANS Partners intelege sa furnizeze firmelor, administratiilor, ca si operatorilor de platforme si porturi, servicii de buna calitate, care sa permita chiar "pregatirea pentru maine” in termeni de activitate, rentabilitate, dezvoltare economica, sociala si de mediu.
Kolcze, Iliuta si Asociatii este o agentie specializata in recuperarea creantelor / debitelor / datoriilor comerciale si civile de la rau-platnici pe plan national. Nu va vom solicita nici o plata in avans sau alte taxe de administrare a dosarului, iar politica noastra “Nu recuperam – Nu platiti nimic!” este o garantie pentru eforturile pe care le vom depune pentru recuperarea creantelor dvs.
Societate abilitata de MMSSF pentru servicii de prevenire si protectie in domeniul securitatii si sanatatii in munca- evaluarea riscurilor. In colaborare cu firma noastra, veti crea cadrul legal in care sa va desfasurati activitatea si veti fi ferit de evenimente imprevizibile pentru d-vostra. Considerati ca prevenirea este aspectul cel mai putin costisitor, de aceea, lasati aceste probleme in seama specialistilor.
Suntem o societate de consultanta/ consiliere in toate domeniile de activitate. Oferim, persoanelor juridice sau fizice, servicii profesionale de: -consultanta in afaceri, cariera, evaluare personal, -consultanta pentru investitii, dezvoltare, -consultanta fiscala, financiar-contabila, finantari -consultanta juridica, recuperari debite, gestionare situatii litigioase, -reprezentare (interpusi ai proprietarilor, -reprezentantilor legali), -administrare, solutii personalizate, etc. Iti este mai usor daca anticipezi. Noi anticipam. Iti este mai usor daca previi. Noi prevenim. Iti este mai usor daca ai solutia potrivita la momentul potrivit. Noi avem solutiile.
Cele mai mici preturi in domeniul Consultantei si Auditurilor interne pentru certificare si acreditare. Activitati de consultanta pentru toata tara, activitati de audit intern numai pentru orasul Bucuresti.
A+Performance este un proiect creat pentru dezvoltarea programelor de training de elita in Romania. Metodele propuse clientilor sunt fundamentate de sisteme care si-au dovedit eficacitatea. Abordarea fiecarei interventii este efectuata intr-o maniera customizata, axata pe nevoile specifice de training ale organizatiei. * Analizam nevoile de training * Cream programe customizate de dezvoltare * Evaluam rezultate: imediate si pe termen lung Toate activitatile noastre sunt construite in jurul celor trei valori pe care le consideram esentiale: Calitate, Excelenta si Performanta.
Vă intereseaza sa va mariai profitul, sa imbunatatiti imaginea companiei dumneavoastra si sa aveti o contributie insemnata in lupta impotriva schimbarilor climatice? Daca raspunsul este “DA” , atunci S.C. ENERGEN S.R.L. este partenerul cel mai potrivit pentru a va sprijini in rezolvarea acestor probleme. S.C. ENERGEN S.R.L. este o companie dinamica, înfiintata in anul 2004 de catre un grup de profesionisti in managementul afacerilor, care ofera cele mai noi si complete solutii si produse in domeniul reducerii consumului de energie electrica, avand astfel si o contributie importanta in reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera, responsabile de procesul de degradare climatica. Preocupata in permanenta de identificarea, promovarea si implementarea unor solutii si tehnologii de varf, S.C. ENERGEN S.R.L. a obtinut in anul 2007 Licenta de partener în Romania al ENIGIN PLC – companie din Marea Britanie cu o experienta de peste 30 de ani în domeniu – care isi coordoneaza relatiile cu partenerii din lumea intreaga inclusiv din cele doua sedii aflate în Chrysler Building din New York si Petronas Tower din Malaiezia. Beneficiind de vasta expertiza a partenerilor de la ENIGIN PLC, precum şi de o calitate foarte ridicata a produselor care indeplinesc cele mai exigente standarde, fiind în conformitate cu normele europene în materie, strategia noastra de dezvoltare este axata pe extinderea activitatii de promovare, prezentare si implementare a celor mai noi solutii si produse, prin PROGRAMUL “ENERGY MAPS”, pentru a putea oferi partenerilor nostri posibilitatea cunoasterii si alegerii celor mai eficiente solutii. S.C. ENERGEN S.R.L. ofera partenerilor sai produse ce acopera o gama larga de utilizari - iluminat, aer conditionat, refrigerare, actionari pe baza de motoare electrice - fabricate în Marea Britanie, Germania si S.U.A, ce pot obtine o economie de energie electrica de pana la 40%. Inaltul grad de profesionalism al personalului companiei, precum şi parteneriatul solid cu ENIGIN PLC ne situează printre puţinele firme din România care pot oferi o gamă completă de servicii în domeniul reducerii consumurilor de energie electrică. “Eu cred ca oamenii care lucreaza in sectorul privat, care conduc aceste companii, au si ei copii, au si ei nepoti, si ei trăiesc si respira în lume, si le-ar plăcea ca lucrurile să fie rezolvate eficient. Până la urma, sectorul privat, companiile vor fi cele care vor rezolva aceasta problema.” - Secretarul pe probleme de energie al SUA, Samuel Bodman
Lider in recuperare debite in Romania cu birouri in Bucuresti, Brasov, Constanta, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Craiova, Cluj, Iasi.Cu o vasta experienta pe piata, Urban si Asociatii poate gestiona cu succes problemele pe care le aveti cu incasarea banilor.
Mart Consultant reprezinta partenerul ideal pentru companiile care sunt in cautarea unor servicii de calitate in domeniul consultantei financiare pentru afaceri. Specialistii nostrii asigura expertiza completa in domenii variate, de la managementul resurselor umane, consultanta juridica, restructurari organizationale pana la servicii de contabilitate, consultanta fiscala si chiar consultanta software.
Prestari servicii de management, constructii, servicii de arhitectura, consultanta imobiliara. Infrastructura, logistica, supervizer santiere. Mase plastice. Constructii idustriale si amenajari interioare
InfoMina va ofera servicii profesionale de documentare si sinteza din surse publice, va ajuta sa va cunoasteti mai bine competitorii, sa identificati la timp oportunitatile din piata cit si posibilele amenintari. Viziunea noastra Transformam informatia obtinuta intr-o arma in lupta cu competitia. Misiunea noastra Sa va punem la dispozitie acele informatii pe baza carora sa luati decizia corecta. Obiectivele noastre Documentam si sintetizam din surse publice informatiile relevante pentru afacere Identificam din timp si prevenim amenintarile din piata si riscurile operationale Furnizam rezultate care completeaza informatia existenta deja intern, scotand in evidenta directii noi sau probleme potentiale care altfel ar fi putut trece neobservate Monitorizam in permanenta tintele informationale semnificative pentru compania dumneavoastra.
ROMADMIN GRUP Administrare tehnica si financiara imobile, alte servicii prestate proprietarilor de imobile. La noi totul este posibil pentru satisfacerea confortului proprietarilor de apartamente, case vile, birouri.
Firma noastra are ca domeniu de activitate audit, consultanta management, iso9001, iso14001, ohsas18001, management integrat, asistenta postcertificare, colaborari cu organisme de certificare acreditate national si international.
Aparuta pe piata trainingului si formarii profesionale in domeniul Logisticii si Supply Chain Management-ului in anul 1998, AFP MKTsi-a propus inca de la inceput dezvoltarea unei activitati de training si consultanta bazata pe principiile unei colaborari oneste si corecte atat cu clientii nostri, cat si cu colaboratorii. Odata cu realizarea importantei logisticii in organizatie a crescut si nevoia de cunostinte aprofundate in domeniu. AFP MKT vine in intampinarea acestor nevoi prin organizarea de cursuri de specializare oferite partenerilor sai. Acestea sunt sustinute de traineri certificati, specializati in domeniul logisticii si transportului, avand o solida pregatirea teoretica si practica si fiind direct implicati în managementul companiilor de profil. Cursurile prezinta notiunile necesare pentru atingerea standardului de competente formulate de European Logistic Association – ELA. AFP MKTa dezvoltat un numar de subiecte in domeniul logisticii, pentru fiecare in parte pregatind un set de concepte pe baza caruia se construieste materialul in functie de forma de sustinere a cursurilor. Cursurile sunt interactive, utilizandu-se metode moderne de invatare si prezentare, echilibrandu-se componenta teoretica si cea practica. Oferta noastra de cursuri despecializareeste urmatoarea: “Managementul Logisticii si Supply Chain-ului” “Managemnetul Achizitiilor si Stocurilor” “Managemnetul Depozitarii” ‘Managementul Tasportului si Distributiei” “Managementul Operatiunilor”
Suntem o organizatie tanara cu foarte mult potential, multa informatie acumulata, experienta in domeniul certificării sistemelor de management, in permanenta acumulare de cunostinte noi, avand un singur scop: acela de a oferi clientilor nostri servicii de caliate, pentru imbunatatirea randamentului activitatilor lor.
Firma noastra se ocupa cu: - servicii de consultanta si asistenta manageriala de specialitate in domeniul securitatii si sanatatii in munca. - evaluari de riscuri de accidentare si imbolnavire profesionala. - asistenta in implementarea sistemelor de management al Calitatii ISO 9001, Mediului ISO 14001, Sanatatii si Securitatii in Munca OHSAS 18001, Acreditare laboratoare ISO/CEI 17025 - furnizarea de solutii si servicii pentru proiectarea sistemelor, elaborarea documentatiei, instruirea personalului, implementarea, evaluarea, auditarea, mentinerea si imbunatatirea sistemelor de management in procesul de certificare. Activitatea noastra este directionata spre: - Asigurarea conditiilor de munca. - Asigurarea calitatii fortei de munca. Si are drept scop "Asigurarea starii de securitate si sanatate a muncii".