Bridge it... ... is an international acting consulting company, which is specialized in the Direct Search of management positions, and we are represented with offices in the most important countries of CEE and Asia. We are characterized by long lasting market experience and top references of our national and international clients. Due to our professionalism, we attend to middle-sized companies as well as to the top 100 companies worldwide.
Persoana Fizica Autorizata in cadastru, Membru Fondator SC GEO EARTH SRL Executam: -masuratori si intocmirea documentatiilor de cadastru -masuratori si trasari de perimetre, caonstructii, etc. -consultanta in vederea dezmembrarilor comasarilor trasarilor, etc. -asistenta la masura.
Stankon Consultants is a New Project which integrates a new vision in business approach with a proud team of experienced and skilled professionals in business operations. The ISO standards background of all our team members will insure the quality of your assistance. We understand your vision. Let us get you there!
Prioritatea cabinetului este prestarea unor servicii avocatiale de calitate clientilor sai. Clientii pot fi persoane fizice sau persoane juridice. Serviciile adresate acestora sunt foarte variate. In cazul persoanelor juridice, incepand de la infiintarea societatilor comerciale, cu atestarea de catre avocat a actelor necesare, inscrierea mentiunilor la Registrul Comertului, pana la consultanta in domeniul dreptului comercial si fiscal, dreptul muncii, dreptul proprietatii industriale si, nu in ultimul rand, asistarea si/sau reprezentarea acestora in fata instantelor de judecata de pe intreg teritoriul tarii. Pentru persoanele fizice, serviciile acopera in special gama relatiilor de familie, divort, incredintare minori, partaj, dar si cu privire la relatiile sociale reglementate de Codul Civil - mostenire, revendicare, achizitii si/sau vanzari imobiliare, contracte.
O tanara companie ce vizeaza serviciile si consultanta IT in sectorul bussiness si home user, servicii de telecomunicatii si marketing online. Prezenta in 5 orase din judetul constanta aspira la un statut mai bun in anii urmatori.
Tratarea retentiei de personal doar cu mijloace clasice de Resurse Umane inseamna observarea efectelor si nu a cauzelor. Formarea personalului in spiritul economiei libere, cu cunostinte, atitudine si abilitati dedicate satisfacerii cerintelor clientului este solutia si pentru cresterea vanzarilor si pentru pastrarea personalului. Acele companii care investesc in oameni suporta astazi costul neadaptarii sistemului educational romanesc la exigentele pietei concurentiale europene dar vor fi competitive pe termen lung intr-un mediu economic dinamic. Mentor Training este specializata in identificarea de candidati pentru pozitii de management de linie si middle management precum si consultanti de vanzari cu experienta si potential. Scopul nostru este acela de a oferi candidatilor dezvoltarea personala si profesionala prin accederea la un post si la o cariera la care aspira si pentru care are abilitati, calitati si cunostinte demonstrate. In acest mod noi contribuim la motivarea angajatilor si la reducerea fluctuatiei de personal din organizatii.
Societate cu capital integral privat, cu o vasta experienta in domeniu, o echipa de colaboratori cu un inalt grad de profesionalism, apta sa raspunda cerintelor pietii in domeniul consultantei in afaceri , a consultantei juridice si economice.
Nova Mondo SRL selecteaza asistenti medicali pentru Italia. Ofera consultanta in obtinerea recunoasterii studiilor, organizeaza cursuri de limba italiana, garanteaza gasirea unui loc de munca bine platit in spitale, clinici particulare, case de batrani.
ABM ACCOUNT SOLUTIONS este o companie tânară, specializată în prestări servicii de natură fiananciar-contabilă, consultanţă economico-financiară şi expertiză contabilă. Personalul este tânar, dinamic şi în permanent contact cu relaţiile economice şi juridice în domeniu. Compania face parte din tabloul membrilor Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România de la data înfiinţării sale.
Care sunt principalele noastre servicii? Proiectare de drumuri si poduri , reparatii de drumuri ,proiectare constructii civile si industriale , servicii de consultanta si urmarire a lucrarilor de constructii in domeniul , drumurilor, podurilor, alimentarilor cu apa , canalizari.
Asiguram consultanta in afaceri de intermediere pe internet, atat companiilor cat si Persoanelor Fizice. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre, nu ezitati sa ne contactati la numerele de telefon.
Tactix Solutions furnizeaza servicii de documentare si implementare a sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 la cele mai inalte standarde de calitate. Crearea si inregistrarea marcilor de companie este unul din domeniile in care Tactix are o experienta deosebita, compania reusind sa aiba in portofoliu sute de marci inregistrate. Tactix ofera serviciile de realizare si implementare a strategiilor de afaceri catre firme mici si mijlocii, determinand in mod direct dezvoltarea afacerilor clientilor sai.
Echipa noastra de consultanti este instruita pentru a va oferi sprijinul de care aveti nevoie pentru proiectarea, implementarea, imbunatatirea si certificarea Sistemului de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001:2001, care sa asigure succesul afacerii dumneavoastra!
Doriti sa va vindeti produsele pe pietele europene sau sa identificati un partener extern? Participati la o misiune comerciala si doriti sa va realizam o agenda de contacte? Firma noastra are birouri in toate tarile Europei de Est, si nu numai. Colegii nostri din strainatate va pot oferi o gama completa de servicii, la tarife intre 700 si 2000 de euro. Ne gasiti la www.forum-development.com, tel. 021.529.77.92, 0728.324.363.
Firma de consultanta financiara cu un portofoliu larg de proiecte. Implementate si in curs de implementare. Obiectul de activitate este elaborarea proiectelor finantate din fonduri europene , inclusiv asistarea beneficiarului in perioada de implementare.
Biroul de avocat Ghidiu Doina-Monica va ofera servicii juridice profesionale in mai multe domenii ale dreptului: 1.Drept Comercial: litigii intre comercianti, recuperare debite, infiintari societati comerciale, modificari acte constitutive, inregistrare de reprezentante comerciale, cesiuni si alte operatiuni societare, consultanta in domeniul dobandirii si instrainarii de imobile, verificari ale titlurilor de proprietate, negocieri si redactari contracte comerciale, asistenta si reprezentare in fata instantelor de judecata si a organelor de arbitraj; 2.Drept Civil: revendicari, iesiri din indiviziune, uzucapiune, executari silite, mosteniri; 3.Dreptul Familiei: divort, partaj bunuri comune, incredintare minor, program de vizitare, pensii de intretinere; 4.Dreptul muncii: consultanta contracte de munca, litigii angajati/angajatori; 5.Drept penal:asistenta si reprezentare in fata organelor de urmarire penala; 6.Dreptul proprietatii intelectuale: inscriere marci, desene industriale, asistenta si reprezentare in fata OSIM.
SC Prime Financial Consulting SRL a fost înfiinţată la data de 14.07.2005 şi are sediul in localitatea Bistrita, Str. Ion Minulescu, nr. 7, sc. C, ap. 32, judetul Bistrita-Nasaud, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J06/648/2005, avand CUI: RO 17780121, fiind reprezentata legal de domnul Tudor Cristian, in calitate de administrator. Societatea este caracterizata ca fiind una dinamică si în plină ascensiune, drept dovadă fiind faptul că în cursul anului 2007 a deschis doua puncte de lucru in judet, primul in localitatea Bistrita, DN 17, nr. 275 si al doilea in localitatea Nasaud, str. G. Cosbuc, nr. 50. In anul 2008, se preconizează extinderea activitatii firmei prin deschiderea altor puncte de lucru la nivel judetean. Societatea noastra furnizeaza servicii de consultanta de afaceri, in vederea managementului investitiei, pentru elaborarea planurilor de afaceri, a studiilor de fezabilitate si a documentatiei specifice necesare obtinerii finantarilor nerambursabile de la Uniunea Europeana, prin accesarea diferitelor Programe Operationale. Obiectivul firmei este acela de a crea o cultura organizationala in cadrul societatii care sa ne permita acordarea de consultanta specializata in urmatoarele domenii: management (inclusiv management de proiecte), resurse umane, productie, finante, e-business, proiecte de investitii, consultanta legislativa, fonduri structurale. Performanta serviciilor noastre este dovedita de finalizarea unui numar considerabil de proiecte. Competenta societatii este dovedita si de numarul mare de contracte de colaborare pe care le avem incheiate in prezent cu clientii nostri. Totodata, depunem toata diligenta in finalizarea prompta si rapida a proiectelor de investitii si in obtinerea fondurilor europene prin semnarea contractului de finantare cu Autoritatile de Management responsabile. Prin viziunea inovatoare pe care administratorul societatii o promoveaza, se urmareste atat dezvoltarea firmei, cat si satisfacerea clientilor si a partenerilor. Personalul firmei isi desfasoara activitatea cu competenta si promptitudine, dand dovada de diligenta si de o buna pregatire in indeplinirea sarcinilor de serviciu. Angajatii sunt absolventi de studii superioare, cu o bogata experienta in domeniu si formeaza o echipa omogena si echilibrata, cu sarcini bine delimitate, obiectivi si responsabili in indeplinirea indatoririlor de serviciu, o echipa deschisa catre propria dezvoltare si catre dezvoltarea firmei in vederea atingerii obiectivelor comune. Misiunea noastră este de a încheia parteneriate durabile bazate pe încredere, pentru valorificarea oportunităţilor, creşterea eficienţei şi a nivelului de dezvoltare economică în regiune.
Agentia de proprietate intelectuala Fantana Raul Sorin & Asociatii este membra a Camerei Nationale a Consilierilor in Proprietate Industriala din Romania fiind astfel autorizata sa reprezinte legal in fata oricarui tert, inclusiv in fata Oficiului de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM), a Office of the European Union (OHIM) si a World Intellectual Property Organization (WIPO) toate companiile sau persoanele fizice interesate de inregistrarea, protejarea, evaluarea si tranzactionarea unei MARCI, a unui DESEN/ MODEL INDUSTRIAL sau a unui BREVET DE INVENTIE. De asemenea efectuam expertize judiciare si extrajudiciare in contrafacere, piraterie, fals si concurenta neloiala. Consultanta de specialitate, expertize judiciare si extrajudiciare Evaluări active intangibile Planuri de fezabilitate. Inregistrari la OSIM, sub mandat; reprezentare in litigii; EVALUARI INTANGIBILE, coordonare activitate specifica in recuperarea drepturilor de proprietate intelectuala. Intocmire descriere inventie pe baza datelor tehnice furnizate Intocmirea documentatiei necesare pentru depunerea cererii la OSIM sau la oficiile din strainatate; Reprezentarea intereselor clientului in raporturile cu OSIM (Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci), OHIM (The Office of Harmonization for the Internal Market) cat si cu OEB (Oficiul european pentru Brevete) pe tot parcursul procedurii Consilierea si elaborarea raspunsurilor la notificarile examinatorilor institutiilor OSIM, OHIM sau OEB; Elaborarea contestatiei impotriva deciziilor OSIM, OHIM sau OEB; Elaborarea si depunerea opozitii si cereri de revocare la OSIM, OHIM si OEB; Servicii de supraveghere a pietei privind contrafacerea; Achitarea taxelor legale inclusiv de mentinere in vigoare; Elaborare contracte de licenta si cesiune a dreptului de proprietate; Reprezentarea intereselor clientilor la negocierile privind contractele de licenta si cesiune; Consiliere in tratativele complexe de proprietate intelectuala; Cercetarea si analizarea portofoliului companiei; Cercetari documentare si cercetare risc de contrafacere; Evaluare brevet de inventie; Elaborarea documentatiei necesare procedurilor in vama pentru combaterea contrafacerilor; Expertize tehnice privind contrafacerea inventiilor; Consiliere, reprezentare, preluarea intregii proceduri privind marca de fabricatie, marca de produs, marca de comert si marca de servicii Reprezentare, mandatariat, preluare procedura in vederea inregistrarii de Marca nationala, Marca internationala sau Marca comunitara Reinnoire marca individuala sau marca colectiva Consiliere si intocmirea contractelor de transmitere de drepturi (cesiune, fuziune, licenta) Eliberarea de adeverinte, sau alte acte legate de situatia juridica a marcii Monitorizarea unei marci (pentru prevenirea sau eliminarea situatiilor de incalcare a drepturilor) Intocmire Puncte de Vedere, Argumente, Contestatii in cazul unui Aviz de Refuz Provizoriu sau a unei Opozitii la Publicare.
Companie americana nr 1 in lume in nutritie sanatoasa si controlul greutatii.Selectam persoane care doresc sa invete sa acorde consultanta in domeniul nutritiei.Oferim : instruire gratuita; dezvoltare personala; castiguri intre 200-400 euro; bonusuri; vacante.
Firma noastra este o firma de proiectare si consultanta care reuneste specialisti din toate domeniile serviciilor si vine in intampinarea oamenilor de afaceri din Romania & strainatate si a firmelor de toate marimile, ce doresc atat infiintarea de societati comerciale, filiale, reprezentante si firme noi, dar si servicii de consultanta legislativa si consultanta in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile. Va putem enumera cateva firme cu care am colaborat: International Plating, Silvermec, Ferox, Robeltex, Leofex, Imprimsal.