CABINETUL DE CONSILIERE în PROPRIETATE INDUSTRIALĂ GLADCOV - PROINVENT, autorizat legal cu liberă practică, în vederea protejării solicitanţilor impotriva concurenţei neloiale şi asigurării succesului demersurilor lor la Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci în vederea protejării proprietăţii industriale, acordă asistenţă de specialitate în domeniul proprietăţii intelectual - industriale şi reprezentarea clienţilor săi în faţa OSIM precum şi faţă de terţi, în procedurile reglementate legal, la scară naţională şi internaţională, având în vedere că proprietatea intelectual - industrială, oricât ar fi de modestă, ca de exemplu o etichetă originală, un tip nou de ambalaj sau de şurubel, poate fi declarată ca patrimoniu al solicitantului şi poate contribui la succesul lui în afaceri în lumea actuală a concurenţei globalizate, în care orice produs, material sau intelectual este tentant spre a fi furat de cei ce vă fac o concurenţă neloială. Proprietatea industrială (referitor la care stăm la dispoziţia clienţilor noştri cu tarifele cele mai mici, sprijinindu-i competent şi autorizat) poate face parte din următoarele categorii utilizate frecvent: desene/modele (design), mărci sau invenţii Titularul CABINETULUI DE CONSILIERE în PROPRIETATE INDUSTRIALĂ GLADCOV - PROINVENT, prof. univ. dr. ing. Petre Gladcov este autorizat de Oficiul European de Armonizare in Comertul Intern al Uniunii Europene, in calitate de Reprezentant al acestuia, cu nr. 39973.
Firma ofera servicii de consultanta si management in Afaceri, seminarii de Afaceri, promovare media, Club de Afaceri, Revista de Afaceri . -Card club persoane fizice si persoane juridice, Marcile Cotyso, Rollywood Agentie de Impresariat si Management Artistic, Casting figuratie teatru film, figuratie TV, videoclipuri, sampling, modeling, hostess, Casting Voce, organizare de evenimente, spectacole, promotii targuri si expozitii, agentie de publicitate full service, BTL, cursuri de dans, cursuri de chitara, testare instruire promovare in domeniul muzical. premii, concurs, cantareti, promovare, lobby, dansatori, cursuri dans, actori, cantareti, fotomodele, sosii, gemeni, tripleti, multiplicari MC si CD, actori, cantareti, fotomodele, trofeu, film festival, festival de muzica Usoara, dansatori, acrobati, proiectare si executie scene de spectacol, fotografi, poze. Revista Rollywood Promotion, concurs, festival de Muzica Usoara.
Suntem o societate serioasa care isi respecta clientii si se mandreste cu rezultate notabile in activitatile prestate. Avem legaturi cu unii dintre cei mai de seama avocati din Ramnicu Valcea, cu executori judecatoresti, cu diversi prestatori de servicii din Romania. Colaborand cu noi veti beneficia de informatii de calitate, de consultanta de elita, de rezultate pe masura asteptarilor!
SMS – Supplier for Management Systems, este o companie care se remarcă prin experienţa consultanţilor, a oamenilor de vânzări, a responsabilităţii cu care îşi finalizează fiecare proiect de implementare a standardelor: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO/CEI 27001, SA 8000, ISO 15189/ISO 17025, ISO 22000/HACCP. De ce aţi alege SMS Business Center ? Peste 200 de companii ne-au oferit încrederea lor şi au ales consultanţa oferită de noi în implementarea sistemelor de management ISO. Le-am răsplăti încrederea prin procentul de reuşită la auditurile de certificare, până în prezent de 100%. Menţinem un contact permanent cu clienţii noştri şi beneficiem de un personal calificat cu ani de experienţă în domeniu.
R&S Inteligent Consulting si R&S Best Expert Conta sunt doua companii private ce activeaza in domeniul consultantei si isi propun sa va ajute in conducerea si administrarea companiei Dvs. R&S Best Expert Conta exceleaza in domeniul financiar-contabil, al consultantei fiscale, al controlului de gestiune si al cenzoratului. R&S Inteligent Consulting asigura consultanta integrata de management, management de proiect in domeniul financiar, implementare ERP si alte sisteme financiare, recrutare si selectie in domeniul financiar-contabil si alte servicii complementare. Avem o experienta vasta cladita de-a lungul anilor in companii multinationale de renume mondial precum Royal Dutch Shell, MOL si OMV – Petrom. Grupul R&S va ofera un spectru larg de servicii orientate catre asigurarea avantajului competitional al firmei Dvs. Scopul nostru declarat este ca Dvs sa fiti multumiti si sa ne recomandati si partenerilor Dvs. de afaceri. Succesul Dvs. este si succesul nostru.
Compania Globus Consulting ofera servicii de consultanta pentru implementarea si certificarea calitatii sistemelor de lucru, conform standardelor ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001. Obiectivul nostru este ca investiţia in aceste servicii sa fie profitabila pentru Dvs. in termeni cuantificabili si pe termen lung. Pentru a afla cat de aproape sau cat de departe sunteti de certificare sau care dintre standarde se potriveste firmei Dvs., va oferim posibilitatea efectuarii unui Audit de Diagnoza gratuit, fara costuri adiacente si fara nici un fel de obligatii ulterioare. Intr-o vizita programata la sediul Dvs vom analiza modul de organizarea al firmei Dvs. in ceea ce priveste calitatea si satisfactia clientilor urmarind in special modul in care sunt acoperite cerintele standardului ISO 9001. In 48 de ore dupa vizita, veti primi un raport de evaluare care va contine o prezentare a practicilor curente pozitive care pot fi preluate in cadrul sistemului calitatii, lipsurile fata de cerintele standardului ISO 9001 si un plan de actiune in vederea certificarii pornind de la situatia existenta. Prin acest program de consultanta, pe langa certificarea la termenul convenit, va garantam: - O imbunatatire evidenta in organizaţia Dvs. reflectata in reducerea costurilor - Un sistem de management al calităţii pliat pe sistemul de management deja existent - Un set de documente adaptat la realitatea firmei Dvs., bine structurat si uşor de gestionat - Un număr de telefon/fax/adresa mail permanent la care puteţi cere lămuriri suplimentare oricând. Consultanta va fi oferita cu o frecventa periodica, durata proiectului depinzând de resursele si implicarea Dvs. Alegand GLOBUS CONSULTING veţi obţine: • Un plan de urmat( echipa, termene, resurse) – rezultat in urma analizei iniţiale • Instruire pe toata durata proiectului • Redactarea procedurilor sistemului calităţii • Asistenta in redactarea procedurilor operaţionale (fise tehnice, instrucţiuni de lucru, Fisa de post) • Asistenta in implementarea sistemului de management al calităţii • Rapoarte periodice privitoare la stadiul proiectului cu semnalarea de oportunitati sau pericole • Raport rezultat in urma desfasurarii auditului intern • Asistenta in realizarea analizei efectuate de management • Asistenta in alegerea organismului de certificare • Participarea in calitate de observator la auditul de certificare (cu acordul Organismului de Certificare) • Un plan de menţinere a sistemului calităţii (sarcini, responsabilitati, termene)
S.C. BOUCLIER S.R.L. realizeaza a gama larga de consultanta in domeniul proiectelor de investitii cu finantari nerambursabile in toate domeniile de activitate (industrie, agricultura, turism, servicii).
Firma noastra ofera consultanta si intocmirea documentatiei pentru a accesa finantari europene din fondurile postaderare. Impreuna cu parteneri nostri din domeniul juridic, constructii, proiectare, zootehnic, va garantam reusita proiectului dumneavoastra si a afacerii. Sloganul firmei: Sa castigam impreuna. Cu deosebit respect Paul Popa.
Mind Master asigura prin training, coaching si consultanta, resurse profesionale de renume mondial pentru dezvoltare organizationala si personala. Este promotorul singurei formari NLP Professional Coach in colaborare cu Austrian Center of NLP. Este distribuitor de Bono Thinking Methods aducand in Romania trainingurile Edward de Bono cu impact profund asupra gandirii in business: Six Thinking Hats, Lateral Thinking, Simplicity, Six Values Medals. Ofera clientilor sansa de a atinge maximum de performanta prin sesiuni de life-coaching si business & executive-coachig. Aduce beneficii profunde relatiilor parinti - copiii prin experientele inedite create in workshopurile de parenting. Ofera consultanta organizatiilor prin instrumente de evaluare a performantei si estimarea potentialului personalului. Printre clientii Mind Master se numara: Danone Romania, Raiffeisen Bank, BCR, UPC, Dacia-Renault, Impact S.A., Delta Design, RoTravel Plus, Pfizer, Holcim, Eltrix, Romstal.
Infiintata in mai 2003, Sc Deus L& G Administrare 2003 si-a stabilit, inca de la inceputul activitatii sale, ca obiectiv principal asigurarea la standarde europene a activitatii de administrare a proprietatii. SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003 SRL are ca obiect principal de activitate administrarea imobilelor pe baza de tarife sau contract - cod CAEN 6532. SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003 SRL, prin conducerea sa, poarta intreaga raspundere fata de derularea in cele mai bune conditii a contractului de administrare a imobilului si fata de functionalitatea si integritatea elementelor proprietatii comune, fata de mijloacele materiale ale asociatiei de proprietari si de utilizarea in bune conditii a acestora. Administrarea se face cu personal specializat, angajat al SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003 SRL. Experienta intregului colectiv al firmei (economisti, contabili, operatori calculator, administratori imobile atestati, electricieni, curieri, casieri) in domeniul administrarii imobilelor, profesionalismul si responsabilitatea acestuia in rezolvarea problemelor cu care se confrunta proprietarii de imobile in fiecare zi, ne permit si oferim servicii de inalta calitate in activitatea pe care o desfasuram. Conducerea firmei este asigurata de personal cu studii superioare economice si tehnice, specializati in administrarea imobilelor prin cursuri organizate de Ministerul Muncii,fiind atestati de catre autoritatile administratiei publice locale. Deviza SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003 SRL este: PROFESIONALISM, TRANSPARENTA, PROMPTITUDINE, CALITATE SI SERIOZITATE.
Our goals are to accomplish profit and more important a safe and friendly environment in Romania for investors. Due to the fact that Family Trust is a company adapted on the market through know-how Technologies, we are able to satisfy any side of your business. We have developed in several fields: -strategies in sales. -strategies in marketing. -strategies in management. -strategies in negotiation. -strategies in promoting/advertising. -strategies in branding. Legal assistance. Weekly reports. Headhunting. Financial consultancy. ISO consultancy.
Oferim servicii in psihologia clinica: 1. diagnostic si evaluare clinica; Servicii in psihoterapie- psihodrama clasica: 1. sesiuni de psihoterapie individuala 2. sesiuni de psihoterapie de grup Servicii in psihologia muncii si organizationala: (1) analiza psihologica a muncii; (2) evaluare, selectie si expertiza psihologica in vederea angajarii, autorizarii / mentinerii in functie sau la solicitarea institutiilor abilitate; (3) evaluarea in scopul avizarii psihologice pentru protectia muncii si siguranta circulatiei si a navigatiei; (6) analiza şi prevenirea fenomenelor de inadaptare profesională; (7) studiul şi prevenirea stresului ocupaţional; (8) studierea şi evaluarea modalităţilor de îmbunătăţire a adaptării operatorului uman în activitatea de muncă; (9) diagnoză şi intervenţie organizaţională; (10) consiliere pentru orientarea în carieră şi dezvoltare personală; (11) informare şi consiliere în vederea reconversiei şi integrării socio-profesionale; (14) consultanţă psihologică pentru managementul resurselor umane; (15) realizarea de studii şi cercetări ergonomice în vederea îmbunătăţirii performanţelor umane în activitatea de muncă. Servicii de Psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale: a) evaluare şi selecţie profesională: - cunoaşterea profilului psihologic al candidaţilor la ocuparea unor funcţii/ posturi; - raportarea profilului psihologic al candidaţilor la cerinţele psihologice ale postului; - avizarea psihologică a candidaţilor; b) analiza psihologică a activităţii; c) analiza şi prevenirea accidentelor de muncă; d) identificarea şi gestionarea factorilor de risc şi a vulnerabilităţilor psihologice individuale şi de grup, în scopul prevenirii fenomenelor de inadaptare profesională; e) cunoaşterea şi asistenţa psihologică a personalului; f) asistenţa psihologică a persoanelor care execută pedepse privative de libertate şi a altor categorii de persoane, conform legislaţiei în vigoare şi competenţelor profesionale; g) diagnoză şi intervenţie organizaţională; h) managementul stresului; i) managementul situaţiilor de criză şi negocierea; j) asigurarea psihologică a situaţiilor operative; k) asigurarea suportului psihologic al misiunilor şi activităţilor specifice; l) cercetarea metodologică; n) formarea profesională a psihologilor în domeniul de specialitate. Examinari si avizari psihologice conform legii 333/ 2003 ; legii 295/ 2004 si legii 17/ 1996 in vederea obtinerii autorizatiei: - agenti de paza si ordine neinarmati ; - agenti de paza si interventie inarmati cu arme letale, - agenti garda de corp, cu sau fara arma letala ; - permis port-arma de vinatoare ; - permis port-arma letala ; - permis pentru tir sportiv. Expertiza psihologica judiciara
Asigurari generale de bunuri ( imobile, magazine, marfuri, etc), de persoane,casco auto, de raspunderi civile ( rca, raspunderi profesionale, raspunderea transportatorului pentru marfurile transportate) , etc. Specialistii nostri va vor oferi conditiile cele mai avantajoase de asigurare adaptate specificului dvs. in functie de riscurile posibile si va vor oferi sprijin la regularizarea daunelor de la intocmirea actelor pentru deschiderea dosarelor de dauna, constatarea avariilor si pana la finalizarea si achitarea despagubirii.
Agentie imobiliara caracterizata prin profesionalism si onestitate. Servicii oferite: -cadastru si intabulare -consultanta imobiliara -vanzare-cumparare proprietati imobiliare Oferta de sezon: Daca doriti sa vindeti o proprietate exclusiv prin agentia noastra, noi platim cadastrul si intabularea !
Sc. Sisad Arhivare Srl. a fost infiintata in anul 1999, devenind una din principalele firme specializate in ordonarea documentelor si managementul acestora, depozitarea si securitatea arhivelor. Specialistii nostri, atestati de Arhivele Nationale, raspund pe deplin nevoii dumneavoastra privind ordonerea, gestionarea şi securitatea documentelor. Asiguram totodata gestionarea A�ntregului fond arhivistic pe microcalculator cu posibilitatea consultarii informatizate a bancilor de date astfel create.
Pana in prezent am acordat consultanta in marketing si dezvoltare, iar in ultima perioada ne-am axat pe servicii de instalare, reparatii si intretinere aer, apa, gaz, caldura si pe montaj diverse elemente de amenajari interioare, unde asiguram servicii complete de la consultanta si pana la transport. Ne straduim sa fim catmai aproape de exigentele dvs.
Suntem o firma din Tg-Mures, formata din oameni cu experienta in acest domeniu de activitate, si va oferim serviciile noastre pentru firmele care doresc sa obtina finantari, pentru investitii, pentru dezvoltarea si extinderea afacerii personale. Va stam la dispozitia dvs. si deasemeni daca este cazul ne deplasam si la firme, in vederea unei colaborari reciproc avantajoase. Cu toate ca exista concurenta, ca in orice domeniu de activitate, ne dorim sa ne mentinem cat mai mult pe piata romaneasca, si in momentul in care clientii se intorc la noi, stim ca am facut o treaba buna. Asteptam sa ne contactati sa va convingeti de serviciile noastre, in speranta unei colaborari cat mai avantajoase pentru ambele parti.
Oferta de asigurari Ardaf Ardaf este autorizată să practice toate ramurile de asigurări facultative generale şi asigurări de viaţă prevăzute de legislaţie, precum şi asigurarea obligatorie de răspundere civilă. Poliţa CĂMINUL (asigurarea clădirilor şi a conţinutului acestora, asigurarea de accidente, asigurarea de răspundere civilă). Asigurarea globală a transportatorilor de bunuri şi persoane (asigurarea de avarii şi furt auto, asigurarea de răspundere civilă a cărăuşului pentru mărfurile transportate, asigurarea de accidente a persoanelor din autovehicul). Asigurarea complexă a lucrărilor de construcţii (asigurarea lucrărilor de construcţii, asigurarea de răspundere civilă a antreprenorului, asigurarea de accidente; suplimentar: asigurarea de răspundere civilă a beneficiarului lucrărilor).
Echipa noastra de experti in cadastru, va ofera servicii profesionale de cadastru si topografie rapid si eficient la cele mai avantajoase preturi. Serviciile de cadastru si topografie oferite de noi sunt: - cadastru si intabulare pentru apartamente si terenuri intravilane si extravilane; - comasari, alipiri de terenuri sau parcele; - parcelari, dezmembrari si/sau lotizari de terenuri intravilane si extravilane; - trasari de constructii, de cote si limite de proprietate; - ridicari topografice in scopul executarii de proiecte ale diverselor investitii - planuri topografice de situatie atat in format digital cat si analogic; - Proiectarea, realizarea si intretinerea periodica, planificata, a lucrarilor de Cadastru General. Experienta noastra in domeniu si folosirea celor mai noi echipamente topografice garanteaza calitatea lucrarilor dumneavostra. Toate lucrarile cadastrale sau de topografie sunt executate conform legislatiei in vigoare si respectand normele emise de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne apelati cu incredere.
Suntem o echipa de consultanti cu experienta atat locala cat si internationala, in domenii variate - retail, curierat, energie, materiale constructii, industria alimentara etc. Avem o abordare coerenta si transparenta a problemelor dvs si cu focalizare pe REZULTATE CONCRETE. Putem ajuta considerabil atat firmele mici, locale, cat si firmele de dimensiuni medii / regionale care doresc sa devina jucatori la nivel national.