Avem plăcerea să vă comunicăm că societatea noastră asigură următoarele servicii: Strategii de dezvoltare pe termen scurt şi mediu Managementul proiectelor cu finanţare externă Managementul financiar Selecţia dosarelor de finanţare pentru proiecte cu finanţare externă Evaluarea economico-financiară Evaluarea managerială/administrativă Evaluarea propunerilor investiţionale Evaluarea calitativă standard a obiectului investiţional Analiza alternativelor de investiţii Analiza eligibilităţii organizaţiei prin prisma unui program de finanţare Studii de oportunitate Analize financiare, cost-beneficiu, risc si senzitivitate Cererea de finanţare Planul de afaceri Studiul de fezabilitate Proiectare tehnică lucrari de infrastructura rurala Documentatii avize si acorduri Susţinerea dosarului de finanţare Verificarea implementării proiectului în conformitate cu metodologia de finanţare Dosare de achiziţii şi coordonarea achiziţiilor Consultanţa financiară şi întocmire cereri de plată
A.P.G. Multinational Invest Company este o companie multinationala, recent infiintata in anul 2007, ce activeaza momentan in domeniul marketingului, urmand ulterior sa extinda activitatea si in alte domenii.
Asiguram clientilor nostri cresterea performantei la nivel organizational, la nivelul proceselor si la nivel individual.Ne implicam 100 % si ne motiveaza bucuria lucrului bine facut. Rezultatele excelente din cei peste 10 ani de experienta vorbesc despre pregatirea pe care o avem si pasiunea pe care o punem in ceea ce facem dar, in egala masura, despre clientii nostri si despre parteneriatele pe care le-am construit pentru abordarea problemelor de performanta organizationala sau individuala. Lucram cu si pentru oameni pe care ii respectam si in care credem.
Oferim consultanta in afaceri si management: Intocmirea planurilor de afaceri, studiilor de fezabilitate, intocmirea documentatiei pentru proiectele finantate din fondurile structurale, consultanta manageriala pentru implementarea proiectelor.
MINDexpress este compania de training care doreşte să facă din fiecare angajat instruit cel mai valoros activ al companiei dumneavoastră în domeniul său de competenţă. VALORILE MINDEXPRESS: - ORIENTARE SPRE CLIENT Croim soluţii pe măsura necesităţilor fiecărui client în parte. Identificăm necesitaţile de dezvoltare ale clienţilor noştri în domeniul resuselor umane şi cream soluţii ce aduc valoare adaugată. - INOVAŢIE Suntem interesaţi să aplicăm ultimele practici în domeniile noastre de competenţă. Prin programele de cercetare urmărim dezvoltarea unor solutii care să îmbunătăţească semnificativ performanţele clienţilor - PROFESIONALISM Urmărim cele mai înalte standarde în domeniile în care activăm şi prin tot ceea ce facem le respectăm MINDEXPRESS ofera soluţii integrate în domeniul resurselor umane ale companiei dumneavoastră. • Cercetarea necesităţilor de instruire şi dezvoltare ale companiei • Trainingul în sesiuni dinamice şi orientate către practică. • Programe de Teambuilding - construire a echipei • Consultanţă în dezvoltarea unor soluţii organizaţionale
Cabinetul de Avocat Gadea Cristian-Alin isi desfasoara activitatea in cadrul Baroului Bucuresti in baza legii nr.51/1995 si statutului profesiei de avocat, fiind specializat in consultanta, asistenta si reprezentarea persoanelor fizice si juridice in fata instantelor judecatoresti. Avem o experienta de peste 17 ani in domeniul juridic. Contractul de asistenta juridica permanenta incheiat cu Cabinetul nostru de Avocatura va asigura stabilitate, siguranta si consiliere la preturi minime. Cabinetul nostru ofera o gama larga de servicii adresate persoanelor fizice si juridice, in urmatoarele domenii: 1. Asistare si reprezentare in fata Inaltei Curtirnde Casatie si Justitie, a Curtii de Conturi si a Curtii Europene a Drepturilor Omului. 2. Drept penal 3. Drept civil (mostenire, succesiuni) 4. Drept imobiliar 5. Drept Comercial 6. Dreptul Muncii si Securitatii Sociale 7. Dreptul Proprietatii Intelectuale 8. Drept Financiar, Fiscal si Bancar (valutar) 8. Dreptul Familiei (divort, partaj). 9. Drept Administrativ 10. Drept contraventional 11. Dreptul Transporturilor 12. Drept Vamal 13. Achizitii si finantari publice 14 Comunicatii si tehnologia informatiei 15. Telecomunicatii si IT 16. Diverse proceduri 17. Gazduire sediu social 18. Legislatie sportiva non -profit (asociatii, club sportiv, fundatii, federatii). Echipa: Cabinet de Avocat Gadea Cristian-Alin & S.C. ELLE'S Models Agency S.R.L. - Bucuresti (departamentul ELLEa's Consulting). Avocat Gadea Cristian-Alin Tel. 0734.329.315 (cu programare) www.cabinetavocatcristianalingadea.com/ Colaborator: Elena Sofronie Tel: 0724.217.487; 0771.734.952 Daca nu aveti timp sa veniti la cabinet, ne deplasam la biroul dvs. sau intr-o zona apropiata!
Mondo Project este o firma de proiectare si consultanta in constructii, cu sediul in Cluj-Napoca, apreciata pentru inaltul profesionalism al serviciilor oferite. Oferim la standarde europene servicii in urmatoarele domenii: Proiectare constructii civile: (case, vile, case de vacanta, blocuri de locuinte, cladiri de birouri si comerciale, hoteluri, pensiuni etc); Proiectare constructii industriale: (hale industriale pentru productie sau pentru depozitare, service-uri auto etc); Proiectare constructii agricole: (hale zootehnice, hale de productie agricola, cladiri anexe etc); Proiectare constructii speciale (pasarele metalice, silozuri etc). Proiectele noastre configureaza viitorul.
Asiguram clientilor nostri cresterea performantei la nivel organizational, la nivelul proceselor de business si la nivel individual. Va invitam sa ne cunoasteti. Este o invitatie la performanta. Performanta cum laude.
Mediacore CRM este solutia software româneasca pentru firmele mici şi mijlocii. Soluţia noastra ofera platforma pentru administrarea relaţiilor, contractelor si cazurilor de service cu clienţii şi furnizorii, gestionarea eficientă a informaţiilor, fluidizarea comunicării între departamentele unei companii. Se adreseaza cu precădere companiilor mici precum şi companiilor mijlocii al căror obiect de activitate îl constituie în principal vânzările şi prestările de servicii. Mediacore CRM poate fi descărcat si utilizat in mod gratuit în varianta cu un singur utilizator. Utilizarea soluţiei Mediacore CRM ca bază a organizării interne facilitează monitorizarea activitatăţilor unei companii şi anume a modului cum urmăresc şi fructifică departamentele relaţia cu clienţii precum şi oportunităţile de vânzare care apar.
Evaluări pentru: credite, raportare financiară pentru patrimonii industriale, spaţii comerciale, terenuri, aporturi de capital, emigrări, lichidări, intabulări spaţii comerciale şi construcţii neterminate, etc.
Promo Concept Srl ofera servicii pentru atragerea și retenția clienților, consultanță A�n domeniul Customer Experience pentru firme mici și mijlocii care activează A�n domeniul retail-ului și serviciilor. Propunem soluții de top, ușor de integrat A�n activitatea IMM-urilor, cu scopul de a mări numărul clienților fideli prin experiențe pozitive, cu rezultate directe A�n creșterea profitului.
Elit Contab SRL Constanta (fondata in 2002, detinatoare a standardelor de calitate ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, ISO 27001 si SA 8000) ofera servicii complete de consultanta pentru PROIECTE FINANTATE DIN FONDURI NERAMBURSABILE (FONDURI STRUCTURALE) oferite prin diverse programe sau scheme de finantare. Suntem alaturi de clientii nostri de la elaborarea proiectelor de investitii, la verificarea implementarii proiectului in conformitate cu metodologia de finantare a fondurilor structurale si pana la ultima cerere de plata. - Consultanta si asistenta in accesarea de fonduri; - Consultanta privind eligibilitatea beneficiarului si a ideii de proiect; - Consultanta privind scrierea cererii de finantare; - Consultanta privind intocmirea bugetelor de proiect; - Consultanta privind managementul de proiect. Realizarea unei documentatii complete pentru accesarea fondurilor structurale presupune o munca laborioasa si cunostinte de specialitate si are la baza o serie de criterii riguroase ce trebuie indeplinite intocmai. Alte SERVICII - Servicii de contabilitate - Expertize contabile, judiciare si extrajudiciare - Consultanta in domeniul financiar-contabil Pentru mai multe detalii accesati www.elitcontab.ro, www.fondurinerambursabile.ro, www.studiudefezabilitate.ro, tel.: 0723.63.15.62
PRI Intellectual Property este un cabinet de proprietate industriala, specializat in domeniul inregistrarii marcilor de produse sau servicii. PRI prezinta avantajul unui personal cu inalta calificare (consilieri in proprietate industriala autorizati OSIM si Oficiul European de Marci si avocati membri ai Baroului Bucuresti) si o vasta experienta in domeniu. PRI este garantul unor servicii de inalta calitate la cele mai avantajoase preturi.
S.C MIVIGA srl a fost fondata la sfarsitul anului 2003 in urma asocierii dintre persoane cu o bogata experienta si cunostiinte acumulate in decursul a noua ani de activitate practica efectiva desfasurata la implementarea si mentinerea unui Sistem de Management a Calitatii conform cerintelor SR EN ISO 9001:2000 si ulterior GMP si securitatea alimentara HACCP. Scopul nostru consta in a transmite din experienta proprie si de a gasi solutiile cele mai avantajoase, care sa ajute la atingerea obiectivelor firmelor ce doresc sa implementeze un sistem de management al calitatii. Misiunea noastra este de a oferi servicii de inalta calitate, bazate pe profesionalism si la preturi competitive. "Misiunea ajuta la focalizarea asupra strategiei organizatiei, dar nu trebuie sa confundam dorintele cu posibilitatile noastre si sa uitam de limitele impuse de circumstante." Consideram necesara implicarea clientilor, pentru succesul realizarii fiecarui proiect, pentru a realiza intelegerea problemelor aparute pe parcursul implementarii sistemului de management al calitatii, apoi pe baza experientei noastre elaboram impreuna strategia si proiectul de implementare a unor solutii avansate de management al calitatii.
Stimati Domni / Doamne, Avem onoarea de a va prezenta societatea noastra si de a va pune la dispozitie serviciile noastre de cea mai inalta calitate. Eurolider este o societate poloneza constituita de o echipa de economisti si juristi, cu o vasta experienta atat in domeniul fondurilor structurale ale Uniunii Europene, cat si in acela al consultantei si marketingului international, prestand servicii investitorilor polonezi si straini. Echipa noastra de profesionisti, cu calificare superioara in domeniul finantelor, comertului exterior, marketing, drept, economie, consultanta, logistica si fonduri structurale, pune la dispozitia clientilor intreaga sa experienta, metodologie si cunostinte in activitatile de asistenta comerciala si consultanta. Asiguram la cele mai inalte standarde urmatoarele servicii de consultanta: - asistenta la infiintarea de societati comerciale - asistenta in managementul afacerii - asistenta in aplicarea pentru fonduri europene si pentru grant-uri in cadrul programelor nationale - crearea de parteneriate in vederea proiectelor si stabilirea de parteneriate la nivel european - formare pentru investitori polonezi si straini - asistenta in participarea la licitatii publice Printre clientii si partenerii nostri actuali se numara societati comerciale, comerciale, administratii publice locale si centrale si organizatii neguvernamentale. Sediul firmei noastre se afla in localitatea Wroclaw (Silezia Inferioara). In cazul in care sunteti interesati legatura cu investitiile pe piata poloneza sau doriti stabilirea de contacte cu societati comerciale din Polonia, nu ezitati sa ne contactati. Va invitam la cooperare!
Firma noastra se ocupa cu dezvoltari de investitii in domeniul imobilialelor. Dezvoltam proiecte in cadrul imobilialelor comerciale. Realizam parcuri comerciale pe suparafete mari. Firma are o experienta de 30 de ani pe piata europeana.
Firma noastra are experienta in realizarea si implementarea proiectelor din fondurile de pre-aderare (SAPARD, PHARE, diverse credite si fonduri de investitie). De asemenea oferim informatii utile pentru dezvoltarea afacerilor din sectorul IMM si start-up. Lucram direct cu firmele sau, la fel de bine, prin utilizarea internetului si a faxului. Obiectivul firmei noastre pe viitor este realizarea de proiecte (plan de afaceri, studii de piata, evaluarea societatilor comerciale), a documentatiilor complete necesare accesarii FONDURILOR STRUCTURALE, FONDURILOR PENTRU AGRICULTURA SI PESCUIT, fonduri de investitie pentru sectorul IMM.
Infiintata in 2007, compania RSC Consulting ofera adultilor programe de formare profesionala de calitate, cu aplicabilitate imediata in exercitarea ocupatiilor vizate. Totodata, RSC CONSUTING raspunde clientilor care apeleaza la externalizarea serviciilor de administrare de personal prin furnizarea de servicii de calitate care sa le satisfaca nevoile de siguranta, confidentialitate si legalitate. RSC Consulting este furnizor autorizat CNFPA pentru formare profesionala a adultilor in: - peste 10 ocupatii din domeniile business, RU, asigurari, vanzari, comert - peste 10 competente comune mai multor ocupatii (comunicare, negociere, lucrul in echipa, competente informatice etc.) De la infiintarea companiei au fost instruite peste 1.000 de persoane, in cadrul a peste 100 de sesiuni de formare profesionala desfasurate in judetul Cluj sau alte judete din Transilvania. Clientii RSC CONSULTING sunt atat persoane fizice (70% din numarul de cursanti) cat si juridice (30% din numarul de cursanti). Detalii: www.rsc-consulting.ro
Societatea noastra priveste toate partile implicate in tranzactie cu cea mai mare corectitudine si fair-play si suntem bucurosi de fiecare data cand o cerere este solutionata cu succes. Daca sunteti interesat de achizitionarea unui nou imobil sunteti in locul potrivit. Daca doriti sa vindeti contactati-ne. Va asteptam!
Toate organizaţiile au nevoie de certificare ISO, pentru orice domeniu CAEN/NACE, datorită nevoii unei RECUNOAŞTERI RECIPROCE MONDIALE OBIECTIVE A CALITĂŢII PRODUSELOR/SERVICIILOR, dar mai ales datorită prevederii exprese a Organizaţiei Mondiale a Comerţului, având ca organism de reglementare Organizaţia Internaţională pentru Standardizare (ISO). Cu alte cuvinte, datorită faptului că pe piaţă nu întâlnim doar produse/servicii de calitate, Organizaţia Mondială a Comerţului a conceput un sistem de control mondial al organizaţiilor prin intermediul modului în care se respectă sau nu cerinţele minime de calitate. Condiţii iniţiale de îndeplinit pentru certificare : 1. un zâmbet permanent pe buze sau în suflet; 2. dacă simţiţi că aveţi potenţial, că sunteţi buni, că nu se poate să vă afirmaţi la adevărata valoare, pentru că pur şi simplu nu se poate să nu se poată; 3. dacă doriţi să aveţi şi o altă optică asupra modului de lucru în cadrul actual al globalizării, care să vă asigure menţinerea şi evoluţia chibzuită pe piaţă a firmei. Beneficii : 1. dezvoltă un mediu de lucru propice activităţilor şi dezvoltării personale a angajatului astfel încât să fie satisfăcut de munca prestată în firmă, obiectivele organizaţiei ajungând să fie considerate parţial sau în totalitate ca propriile sale obiective ; 2. rentabilizare prin reducerea costurilor financiare rezultate din îmbunătăţirea implicită a activităţilor: - curente ale organizaţiei, prin îndeplinirea cât mai bună a fiecărui proces în parte, a eliminării discontinuităţilor dintre procese şi a creşterii gradului de cooperare funcţională interpersonală şi interdepartamentală; - de instruire/perfecţionare ; - rezultate din cumularea de sarcini /funcţii (conform standardelor ocupaţionale şi prevederilor legale în vigoare) şi de eventual de reconversie internă a personalului ; - prin scăderea considerabilă a stresului, oboselii şi a posibilităţii de apariţie a accidentelor. 3. atragerea de clienţi prin însuşi lucrul bine făcut ; 4. asigurarea amortizării şocurilor schimbărilor legislative; 5. armonizarea standardelor naţionale cu standardele europene, respectiv internaţionale. Spre exemplu, dacă un producător din România oferă un produs/serviciu, oriunde în ţară sau în lume, el va fi asigurat că nimeni nu-i va mai putea spune că nu este competitiv. Noi facem această armonizare respectând "teoria formelor fără fond" (Titu Maiorescu). De exemplu, dacă trebuie făcută o investiţie costisitoare, se pot găsi portiţe în alte standarde pentru respectarea acelor cerinţe, dar şi cu anularea sau mai bine zis cu reducerea costurilor achiziţiei ; 6. creşterea competitivităţii interne şi externe; 7. participarea la licitaţii, în special cu autorităţile publice care doresc parteneri certificaţi. 8. crează premisele pentru creşterea prestigiului pe piaţă al firmei. Vă asigurăm şi de o ofertă de preţ avantajoasă şi rămânem în aşteptarea unui semnal de la dvs, pentru a ne prezenta şi încheia un contract. Plata se poate efectua şi în rate, în tranşe şi la intervale negociabile. PREŢURILE ÎNCEP DE LA 425E.