Biantis, firma specializata in domeniul resurselor umane, ofera o gama larga de servicii pentru intreaga perioada a angajarii si a ciclului de afaceri, inclusiv recrutare permanenta, temporara si pe baza de contract, evaluare si selectie de personal, formare profesionala, reorientare profesionala, externalizare si consultanta in domeniul resurselor umane.
JobRestHotel e specializat pentru sectorul de Hoteluri & Restaurante in ce priveste consultanta si recrutare de personal. De asemenea detine un parteneriat cu Institutul Vatel - Master Management Turistic.
Consultanta finantari nerambursabile (Phare, Sapard, Ricop, AFM, fonduri structurale, ANIMMC, fonduri comunitare si guvernamentale), proiectare (arhitectura, utilitati), consultanta achizitii publice.
Suntem o companie tanara, capabila sa ofere cele mai bune servicii de consultanta in afaceri, management, marketing si in calificarea adultilor. Aria de desfasurare a afecerii noastre este in continua crestere astfel incat, pana la inceputul anului 2010 suntem convinsi ca toata regiunea Moldovei va putea beneficia de experienta si capacitatea noastra de munca.
ADMINISTRARE PERSONAL (SERVICII) - Activitatea specifica inspectorului resurse umane - Administrarea personalului Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca la ITM; Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale la contractele individuale de munca, la ITM; Intocmirea si inregistrarea incetarii sau suspendarii contractului individual de munca la ITM; Intocmirea si inregistrarea Contractelor Colective de Munca; Intocmirea Regulamentelor de Ordine Interioara; Intocmirea, verificarea si completarea dosarelor de personal; Intocmirea diverselor documente si situatii specifice domeniului: decizii interne referitoare la miscarile de personal, pontaje, organigrame, fise de post, etc; Completarea registrului de evidenta a salariatilor; Acordarea de asistenta la angajare si demitere de personal, inclusiv in cazurile de disciplina a salariatilor; Consultanta Consultanta in domeniul legislatiei muncii, in rezolvarea conflictelor cu angajatii, in aplicarea masurilor disciplinare si asistenta in relatia cu institutiile statului. Salarizare Intocmirea lunara a statelor de plata (salarii, concedii medicale, concedii de maternitate, crestere si ingrijire copil); Intocmirea si inregistrarea deciziilor la ITM.
Magazinul nostru va ofera o gama larga de rechizite, imprimate, tipizate, cosmetice, detergenti. Oferim consultanta in domeniul pensiilor facultative si colaborare part-time pentru persoanele interesate.
Domenii de specializare ale Extreme Training sunt trainingurile pentru persoane fizice si pentru companii, consultanta HR, coaching si teambuilding. Suntem furnizorul tau de performanţa dupa cum urmeaza: Cursuri speciale • Curs de Manipulare • Training Negociere si Comunicare • Training Leadership si Dezvoltare Manageriala • Training Vanzari - Contracararea Obiectiilor • Tehnici de Comunicare interpersonala in Afaceri • Dezvoltare Personala si Leadership • Managementul Proiectelor • Time Management Servicii speciale • Teambuilding • Training personalizat • Consultanta HR (Motivare Non-Financiara) • Coaching Contact Bulevardul Mihail Kogalniceanu, nr 36-46, sector 5, Bucuresti, Tel: 0726.00.55.33 web: www.traininguri.ro Contact: Marian Rujoiu, Manager Extreme Training
EuroConsult Plus furnizeaza un pachet complet de servicii privind sistemele de management prin: proiectarea sistemelor, elaborarea documentatiei (manualelor, procedurilor de sistem si operationale, instructiuni de lucru, etc.), instruirea personalului implicat in activitati, implementarea, evaluarea, auditarea, asistenta la auditul de certificare.
Oferim conditii grafice deosebite pentru lucrarile tipografice 35-70(afise, pliante, fluturasi, carte, formulare personalizate etc.), Audit intern privind calitatea - Tuv, Conceptie grafica, Distributie etc.
Avand o experienta de 10 ani in proiectarea si implementarea Sistemelor de Management ale Calitatii, acord consultanta la implementarea standardelor internationale de management ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001. Consultanta este oferita intr-un mod profesional si flexibil, pentru a se potrivi nevoilor specifice fiecărui client in parte. De-a lungul timpului am beneficiat de instruire, prin participarea la cursuri de auditor intern si exten pentru sistemele de management al calitatii respectiv de auditor intern pentru sistemele de management al mediului. Cariera mea ca si consultant este bazata pe ani de experienţa in domeniul sistemelor de management; cu aceasta experienţa am ajuns la o intelegere rapida si practica a problemelor ce apar, o abilitate esenţiala pentru un parteneriat profesional cu clienţii, pentru a identifica cele mai eficiente soluţii pentru aceştia.
Avem plăcerea să vă comunicăm că societatea noastră asigură următoarele servicii: Strategii de dezvoltare pe termen scurt şi mediu Managementul proiectelor cu finanţare externă Managementul financiar Selecţia dosarelor de finanţare pentru proiecte cu finanţare externă Evaluarea economico-financiară Evaluarea managerială/administrativă Evaluarea propunerilor investiţionale Evaluarea calitativă standard a obiectului investiţional Analiza alternativelor de investiţii Analiza eligibilităţii organizaţiei prin prisma unui program de finanţare Studii de oportunitate Analize financiare, cost-beneficiu, risc si senzitivitate Cererea de finanţare Planul de afaceri Studiul de fezabilitate Proiectare tehnică lucrari de infrastructura rurala Documentatii avize si acorduri Susţinerea dosarului de finanţare Verificarea implementării proiectului în conformitate cu metodologia de finanţare Dosare de achiziţii şi coordonarea achiziţiilor Consultanţa financiară şi întocmire cereri de plată
A.P.G. Multinational Invest Company este o companie multinationala, recent infiintata in anul 2007, ce activeaza momentan in domeniul marketingului, urmand ulterior sa extinda activitatea si in alte domenii.
Asiguram clientilor nostri cresterea performantei la nivel organizational, la nivelul proceselor si la nivel individual.Ne implicam 100 % si ne motiveaza bucuria lucrului bine facut. Rezultatele excelente din cei peste 10 ani de experienta vorbesc despre pregatirea pe care o avem si pasiunea pe care o punem in ceea ce facem dar, in egala masura, despre clientii nostri si despre parteneriatele pe care le-am construit pentru abordarea problemelor de performanta organizationala sau individuala. Lucram cu si pentru oameni pe care ii respectam si in care credem.
Oferim consultanta in afaceri si management: Intocmirea planurilor de afaceri, studiilor de fezabilitate, intocmirea documentatiei pentru proiectele finantate din fondurile structurale, consultanta manageriala pentru implementarea proiectelor.
MINDexpress este compania de training care doreşte să facă din fiecare angajat instruit cel mai valoros activ al companiei dumneavoastră în domeniul său de competenţă. VALORILE MINDEXPRESS: - ORIENTARE SPRE CLIENT Croim soluţii pe măsura necesităţilor fiecărui client în parte. Identificăm necesitaţile de dezvoltare ale clienţilor noştri în domeniul resuselor umane şi cream soluţii ce aduc valoare adaugată. - INOVAŢIE Suntem interesaţi să aplicăm ultimele practici în domeniile noastre de competenţă. Prin programele de cercetare urmărim dezvoltarea unor solutii care să îmbunătăţească semnificativ performanţele clienţilor - PROFESIONALISM Urmărim cele mai înalte standarde în domeniile în care activăm şi prin tot ceea ce facem le respectăm MINDEXPRESS ofera soluţii integrate în domeniul resurselor umane ale companiei dumneavoastră. • Cercetarea necesităţilor de instruire şi dezvoltare ale companiei • Trainingul în sesiuni dinamice şi orientate către practică. • Programe de Teambuilding - construire a echipei • Consultanţă în dezvoltarea unor soluţii organizaţionale
Cabinetul de Avocat Gadea Cristian-Alin isi desfasoara activitatea in cadrul Baroului Bucuresti in baza legii nr.51/1995 si statutului profesiei de avocat, fiind specializat in consultanta, asistenta si reprezentarea persoanelor fizice si juridice in fata instantelor judecatoresti. Avem o experienta de peste 17 ani in domeniul juridic. Contractul de asistenta juridica permanenta incheiat cu Cabinetul nostru de Avocatura va asigura stabilitate, siguranta si consiliere la preturi minime. Cabinetul nostru ofera o gama larga de servicii adresate persoanelor fizice si juridice, in urmatoarele domenii: 1. Asistare si reprezentare in fata Inaltei Curtirnde Casatie si Justitie, a Curtii de Conturi si a Curtii Europene a Drepturilor Omului. 2. Drept penal 3. Drept civil (mostenire, succesiuni) 4. Drept imobiliar 5. Drept Comercial 6. Dreptul Muncii si Securitatii Sociale 7. Dreptul Proprietatii Intelectuale 8. Drept Financiar, Fiscal si Bancar (valutar) 8. Dreptul Familiei (divort, partaj). 9. Drept Administrativ 10. Drept contraventional 11. Dreptul Transporturilor 12. Drept Vamal 13. Achizitii si finantari publice 14 Comunicatii si tehnologia informatiei 15. Telecomunicatii si IT 16. Diverse proceduri 17. Gazduire sediu social 18. Legislatie sportiva non -profit (asociatii, club sportiv, fundatii, federatii). Echipa: Cabinet de Avocat Gadea Cristian-Alin & S.C. ELLE'S Models Agency S.R.L. - Bucuresti (departamentul ELLEa's Consulting). Avocat Gadea Cristian-Alin Tel. 0734.329.315 (cu programare) www.cabinetavocatcristianalingadea.com/ Colaborator: Elena Sofronie Tel: 0724.217.487; 0771.734.952 Daca nu aveti timp sa veniti la cabinet, ne deplasam la biroul dvs. sau intr-o zona apropiata!
Mondo Project este o firma de proiectare si consultanta in constructii, cu sediul in Cluj-Napoca, apreciata pentru inaltul profesionalism al serviciilor oferite. Oferim la standarde europene servicii in urmatoarele domenii: Proiectare constructii civile: (case, vile, case de vacanta, blocuri de locuinte, cladiri de birouri si comerciale, hoteluri, pensiuni etc); Proiectare constructii industriale: (hale industriale pentru productie sau pentru depozitare, service-uri auto etc); Proiectare constructii agricole: (hale zootehnice, hale de productie agricola, cladiri anexe etc); Proiectare constructii speciale (pasarele metalice, silozuri etc). Proiectele noastre configureaza viitorul.
Asiguram clientilor nostri cresterea performantei la nivel organizational, la nivelul proceselor de business si la nivel individual. Va invitam sa ne cunoasteti. Este o invitatie la performanta. Performanta cum laude.
Mediacore CRM este solutia software româneasca pentru firmele mici şi mijlocii. Soluţia noastra ofera platforma pentru administrarea relaţiilor, contractelor si cazurilor de service cu clienţii şi furnizorii, gestionarea eficientă a informaţiilor, fluidizarea comunicării între departamentele unei companii. Se adreseaza cu precădere companiilor mici precum şi companiilor mijlocii al căror obiect de activitate îl constituie în principal vânzările şi prestările de servicii. Mediacore CRM poate fi descărcat si utilizat in mod gratuit în varianta cu un singur utilizator. Utilizarea soluţiei Mediacore CRM ca bază a organizării interne facilitează monitorizarea activitatăţilor unei companii şi anume a modului cum urmăresc şi fructifică departamentele relaţia cu clienţii precum şi oportunităţile de vânzare care apar.
Evaluări pentru: credite, raportare financiară pentru patrimonii industriale, spaţii comerciale, terenuri, aporturi de capital, emigrări, lichidări, intabulări spaţii comerciale şi construcţii neterminate, etc.