Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4295 companii
  • Promo Concept Srl ofera servicii pentru atragerea și retenția clienților, consultanță A�n domeniul Customer Experience pentru firme mici și mijlocii care activează A�n domeniul retail-ului și serviciilor. Propunem soluții de top, ușor de integrat A�n activitatea IMM-urilor, cu scopul de a mări numărul clienților fideli prin experiențe pozitive, cu rezultate directe A�n creșterea profitului.

Iasi Servicii
  • Elit Contab SRL Constanta (fondata in 2002, detinatoare a standardelor de calitate ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, ISO 27001 si SA 8000) ofera servicii complete de consultanta pentru PROIECTE FINANTATE DIN FONDURI NERAMBURSABILE (FONDURI STRUCTURALE) oferite prin diverse programe sau scheme de finantare. Suntem alaturi de clientii nostri de la elaborarea proiectelor de investitii, la verificarea implementarii proiectului in conformitate cu metodologia de finantare a fondurilor structurale si pana la ultima cerere de plata. - Consultanta si asistenta in accesarea de fonduri; - Consultanta privind eligibilitatea beneficiarului si a ideii de proiect; - Consultanta privind scrierea cererii de finantare; - Consultanta privind intocmirea bugetelor de proiect; - Consultanta privind managementul de proiect. Realizarea unei documentatii complete pentru accesarea fondurilor structurale presupune o munca laborioasa si cunostinte de specialitate si are la baza o serie de criterii riguroase ce trebuie indeplinite intocmai. Alte SERVICII - Servicii de contabilitate - Expertize contabile, judiciare si extrajudiciare - Consultanta in domeniul financiar-contabil Pentru mai multe detalii accesati www.elitcontab.ro, www.fondurinerambursabile.ro, www.studiudefezabilitate.ro, tel.: 0723.63.15.62

Constanta Servicii
  • PRI Intellectual Property este un cabinet de proprietate industriala, specializat in domeniul inregistrarii marcilor de produse sau servicii. PRI prezinta avantajul unui personal cu inalta calificare (consilieri in proprietate industriala autorizati OSIM si Oficiul European de Marci si avocati membri ai Baroului Bucuresti) si o vasta experienta in domeniu. PRI este garantul unor servicii de inalta calitate la cele mai avantajoase preturi.

Bucuresti Servicii
  • S.C MIVIGA srl a fost fondata la sfarsitul anului 2003 in urma asocierii dintre persoane cu o bogata experienta si cunostiinte acumulate in decursul a noua ani de activitate practica efectiva desfasurata la implementarea si mentinerea unui Sistem de Management a Calitatii conform cerintelor SR EN ISO 9001:2000 si ulterior GMP si securitatea alimentara HACCP. Scopul nostru consta in a transmite din experienta proprie si de a gasi solutiile cele mai avantajoase, care sa ajute la atingerea obiectivelor firmelor ce doresc sa implementeze un sistem de management al calitatii. Misiunea noastra este de a oferi servicii de inalta calitate, bazate pe profesionalism si la preturi competitive. "Misiunea ajuta la focalizarea asupra strategiei organizatiei, dar nu trebuie sa confundam dorintele cu posibilitatile noastre si sa uitam de limitele impuse de circumstante." Consideram necesara implicarea clientilor, pentru succesul realizarii fiecarui proiect, pentru a realiza intelegerea problemelor aparute pe parcursul implementarii sistemului de management al calitatii, apoi pe baza experientei noastre elaboram impreuna strategia si proiectul de implementare a unor solutii avansate de management al calitatii.

Tg. Mures Servicii
  • Stimati Domni / Doamne, Avem onoarea de a va prezenta societatea noastra si de a va pune la dispozitie serviciile noastre de cea mai inalta calitate. Eurolider este o societate poloneza constituita de o echipa de economisti si juristi, cu o vasta experienta atat in domeniul fondurilor structurale ale Uniunii Europene, cat si in acela al consultantei si marketingului international, prestand servicii investitorilor polonezi si straini. Echipa noastra de profesionisti, cu calificare superioara in domeniul finantelor, comertului exterior, marketing, drept, economie, consultanta, logistica si fonduri structurale, pune la dispozitia clientilor intreaga sa experienta, metodologie si cunostinte in activitatile de asistenta comerciala si consultanta. Asiguram la cele mai inalte standarde urmatoarele servicii de consultanta: - asistenta la infiintarea de societati comerciale - asistenta in managementul afacerii - asistenta in aplicarea pentru fonduri europene si pentru grant-uri in cadrul programelor nationale - crearea de parteneriate in vederea proiectelor si stabilirea de parteneriate la nivel european - formare pentru investitori polonezi si straini - asistenta in participarea la licitatii publice Printre clientii si partenerii nostri actuali se numara societati comerciale, comerciale, administratii publice locale si centrale si organizatii neguvernamentale. Sediul firmei noastre se afla in localitatea Wroclaw (Silezia Inferioara). In cazul in care sunteti interesati legatura cu investitiile pe piata poloneza sau doriti stabilirea de contacte cu societati comerciale din Polonia, nu ezitati sa ne contactati. Va invitam la cooperare!

Wroclaw Servicii
  • Firma noastra se ocupa cu dezvoltari de investitii in domeniul imobilialelor. Dezvoltam proiecte in cadrul imobilialelor comerciale. Realizam parcuri comerciale pe suparafete mari. Firma are o experienta de 30 de ani pe piata europeana.

Oradea Servicii
  • Firma noastra are experienta in realizarea si implementarea proiectelor din fondurile de pre-aderare (SAPARD, PHARE, diverse credite si fonduri de investitie). De asemenea oferim informatii utile pentru dezvoltarea afacerilor din sectorul IMM si start-up. Lucram direct cu firmele sau, la fel de bine, prin utilizarea internetului si a faxului. Obiectivul firmei noastre pe viitor este realizarea de proiecte (plan de afaceri, studii de piata, evaluarea societatilor comerciale), a documentatiilor complete necesare accesarii FONDURILOR STRUCTURALE, FONDURILOR PENTRU AGRICULTURA SI PESCUIT, fonduri de investitie pentru sectorul IMM.

Bucuresti Servicii
  • Infiintata in 2007, compania RSC Consulting ofera adultilor programe de formare profesionala de calitate, cu aplicabilitate imediata in exercitarea    ocupatiilor vizate. Totodata, RSC CONSUTING raspunde clientilor care apeleaza la externalizarea serviciilor de administrare de personal prin furnizarea de servicii de calitate care sa le satisfaca nevoile de siguranta, confidentialitate si legalitate. RSC Consulting este furnizor autorizat CNFPA pentru formare profesionala a adultilor in: - peste 10 ocupatii din domeniile business, RU, asigurari, vanzari, comert - peste 10 competente comune mai multor ocupatii (comunicare, negociere, lucrul in echipa, competente informatice etc.) De la infiintarea companiei au fost instruite peste 1.000 de persoane, in cadrul  a peste 100 de sesiuni de formare profesionala desfasurate in  judetul Cluj sau alte judete din Transilvania. Clientii RSC CONSULTING sunt atat persoane fizice (70% din numarul de cursanti) cat si juridice (30% din numarul de cursanti). Detalii: www.rsc-consulting.ro

Cluj-Napoca Servicii
  • Societatea noastra priveste toate partile implicate in tranzactie cu cea mai mare corectitudine si fair-play si suntem bucurosi de fiecare data cand o cerere este solutionata cu succes. Daca sunteti interesat de achizitionarea unui nou imobil sunteti in locul potrivit. Daca doriti sa vindeti contactati-ne. Va asteptam!

Iasi Altul
  • Toate organizaţiile au nevoie de certificare ISO, pentru orice domeniu CAEN/NACE, datorită nevoii unei RECUNOAŞTERI RECIPROCE MONDIALE OBIECTIVE A CALITĂŢII PRODUSELOR/SERVICIILOR, dar mai ales datorită prevederii exprese a Organizaţiei Mondiale a Comerţului, având ca organism de reglementare Organizaţia Internaţională pentru Standardizare (ISO). Cu alte cuvinte, datorită faptului că pe piaţă nu întâlnim doar produse/servicii de calitate,    Organizaţia Mondială a Comerţului a conceput un sistem de control mondial al organizaţiilor prin intermediul modului în care se respectă sau nu cerinţele minime de calitate. Condiţii iniţiale de îndeplinit pentru certificare : 1. un zâmbet permanent pe buze sau în suflet; 2. dacă simţiţi că aveţi potenţial, că sunteţi buni, că nu se poate să vă afirmaţi la adevărata valoare, pentru că pur şi simplu nu se poate să nu se poată; 3. dacă doriţi să aveţi şi o altă optică asupra modului de lucru în cadrul actual al globalizării, care să vă asigure menţinerea şi evoluţia chibzuită pe piaţă a firmei. Beneficii : 1. dezvoltă un mediu de lucru propice activităţilor şi dezvoltării personale a angajatului astfel încât să fie satisfăcut de munca prestată în firmă, obiectivele organizaţiei ajungând să fie considerate parţial sau în totalitate ca propriile sale obiective ; 2. rentabilizare prin reducerea costurilor financiare rezultate din îmbunătăţirea implicită a activităţilor: - curente ale organizaţiei, prin îndeplinirea cât mai bună a fiecărui proces în parte, a eliminării discontinuităţilor dintre procese şi a creşterii gradului de cooperare funcţională interpersonală şi interdepartamentală; - de instruire/perfecţionare ; - rezultate din cumularea de sarcini /funcţii (conform standardelor ocupaţionale şi prevederilor legale în vigoare) şi de eventual de reconversie internă a personalului ; - prin scăderea considerabilă a stresului, oboselii şi a posibilităţii de apariţie a accidentelor. 3. atragerea de clienţi prin însuşi lucrul bine făcut ; 4. asigurarea amortizării şocurilor schimbărilor legislative; 5. armonizarea standardelor naţionale cu standardele europene, respectiv internaţionale. Spre exemplu, dacă un producător din România oferă un produs/serviciu, oriunde în ţară sau în lume, el va fi asigurat că nimeni nu-i va mai putea spune că nu este competitiv. Noi facem această armonizare respectând "teoria formelor fără fond" (Titu Maiorescu). De exemplu, dacă trebuie făcută o investiţie costisitoare, se pot găsi portiţe în alte standarde pentru respectarea acelor cerinţe, dar şi cu anularea sau mai bine zis cu reducerea costurilor achiziţiei ; 6. creşterea competitivităţii interne şi externe; 7. participarea la licitaţii, în special cu autorităţile publice care doresc parteneri certificaţi. 8. crează premisele pentru creşterea prestigiului pe piaţă al firmei. Vă asigurăm şi de o ofertă de preţ avantajoasă şi rămânem în aşteptarea unui semnal de la dvs, pentru a ne prezenta şi încheia un contract. Plata se poate efectua şi în rate, în tranşe şi la intervale negociabile. PREŢURILE ÎNCEP DE LA 425E.

Bucuresti Servicii
  • Software personalizat pentru afaceri Punem in practica viziunea ta asupra afacerii. Pentru ca tu stii cel mai bine de ce ai nevoie. Solutiile noastre pentru coordonarea proceselor de afaceri sunt 100% personalizate. Ele reprezinta implementarea exacta in software a oricarui proces de business al companiei tale. ADCO Development NU ofera produse. Oferim solutii construite de la zero pentru fiecare client in parte. Nu iti oferim nimic predefinit sau de care nu ai absoluta nevoie. Nu adaptam vreun software la afacerea ta, ci cream software-ul in functie de ea. Iar cand afacerea ta creste, adaugam elemente solutiei pentru a fi in pas cu afacerea. Iti oferim functionalitati pentru a organiza mai bine: - agenda de contacte - contracte clienti-furnizori - proiectare - facturare - prospectarea pietei - ofertare - organizarea echipei - evaluarea vanzarilor - raportare

Bucuresti Servicii
  • Companie pretstoare de servicii in management - consultanta pentru afaceri - atrageri fonduri europene (Programe Phare si SAPARD ), studii sectoriale de piata, solutii de dezvoltare si asistenta manageriala.

Bucuresti Servicii
  • Societatea STRUCTURAL PROIECT ofera clientilor sai servicii de proiectare asistate de calculator in domeniul constructiilor la standarde europene. Realizam expertize tehnice si verificari de proiecte precum si consultanta tehnica in domeniu.

Cluj Napoca Servicii
  • Organizatie nonprofit, scop redobindire paduri graniceresti confiscate de statul roman, accesare fonduri buget national, local, fonduri europene, lucrari comunitare in sens de beneficiu colectiv ca rezultat al administrarii proprietatii private granicerersti, dupa repunere in drepturi.

Rusu Birgaului Altul
  • Administram pe baza de tarife si contracte la preturi avantajoase pentru proprietari, blocuri in bucuresti si imprejurimi, oferim servicii de contabilitate, cenzorat, casierie, consultanta si infiintare asociatii de proprietari. Oferim siguranta si transparenta totala, efectuam plati catre furnizorii de utilitati, depunem declaratiile obligatorii la administratiile financiare. TELEFOANE: 031.40.48.323; 021.684.41.13; 0722.514.205; 0740.088.387;0763660019; 0763660014.

Bucuresti Servicii
  • Firma ofera servicii de cosultanta privind obtinerea de finantari UE, intocmirea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri. Societatea are sediul in Satu Mare si raza de activitate in principal judetele Satu Mare, Salaj, Maramures. Serviciile oferite consta in identificarea de fonduri comunitare cu componenta nerambursabila care sunt potrivite pentru fiecare solicitant, si in masura in care solicitantul este eligibil, intocmirea proiectului de finantare si implementarea proiectului.

Satu Mare Servicii
  • Societate civila de avocatura din Timisoara, specializata in recuperari de creante, contracte comerciale interne si internationale, consultanta si audit juridic firme, infiintari/modificari de companii.

Timisoara Servicii
  • Puiul tau a crescut si, desi ai dori sa-i fi in continuare alaturi, a venit vremea sa-l lasi in grija altcuiva? Ai un batran drag sufletului tau dar timpul nu-ti permite sa-i acorzi atentia necesara? Te intrebi adesea cand vei reusi sa iti dedici vreme si energie activitatilor de menaj din camin, iar raspunsul intarzie sa apara? Suntem aici pentru a te ajuta cu solutii! O echipa tanara, dar experimentata si profesionista, cu pregatire psiho-pedagogica iti sta la dispozitie pentru a gasi impreuna persoana potrivita pentru aceste situatii.

Bucuresti Servicii
  • Firma ofera consultanta tehnica de specialitate pentru industria alimentara asigurand dezvoltarea pe termen lung a unei firme noi sau firmelor deja existente dovada fiind contractele pe termen lung pe care firmea le are cu firmele cu care aceasta colaboreaza.

Ploiesti Servicii
  • ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane. Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting ,precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman. Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri. Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Portofoliul ABC Human Capital cuprinde proiecte de recrutare pentru multinationale si companii mari romanesti precum: Pepsi, DuPont, Glencore, IKEA, GDF Suez, Iwostin, Centrofarm, Emag si multe altele. Majoritatea proiectelor se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutare de personal pentru posturi de entrylevel. Viziune: sa fim consultantul de business preferat cu privire la nevoile si practicile specifice HR-ului. Misiune: "Sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii: cel intelectuala." Valori: Incredere: suntem dedicati comunicarii deschise, gestionam cu seriozitate, onestitate si spirit etic relatiile cu partenerii nostrii, oferind intotdeauna solutiile potrivite nevoilor dvs. Respect: partenerii sunt intotdeauna respectati si pretuiti Atitudine castigatoare: suntem concentrati pe obiectivul de a ajunge cei mai buni si asiguram intotdeauna cel mai inalt standard calitativ al serviciilor noastre Parteneriat: lucram si colaboram cu partenerii nostrii in echipa, valorificand impreuna oportunitatile aparute Ne-am propus sa ascultam cu atentie nevoie clientilor si candidatilor nostrii, oferind la timp cele mai bune solutii de care au nevoie si asigurandu-ne ca toti partenerii nostrii sunt pretuiti si respectati.

Bucuresti Servicii