O companie de consultanta aflata la inceput de drum si care isi doreste expansiune in domeniul consultantei financiare si o colaborare eficienta in domeniul contabilitatii.
Consultanta, asistenta tehnica, intermedieri servicii pentru protectia mediului,: intocmire documentatii, planuri monitorizare emisii gaze cu efect de sera etc., monitorizari factori de mediu conf. cerintelor din autorizatii, reglementari de mediu aplicabile; activitati implementare sistem management de mediu, activitati complementare; INGINERIE CHIMICA ANORGANICA-consultanta si asistenta de specialitate: tehnologii, procese de tratare/ potabilizare APE din diverse surse, cu destinatii speciale etc.; tratamente chimice de suprafata pt. METALE-optimizare procese, materiale, tehnici; analize tehnico-economice, consultanta in afaceri etc.
Societate structuarata pe trei domenii : 1. contabilitate - resurse umane, 2. calificarii si ecalificarii personalului din institutii si companii, avand o gama larga de cursurii pentru utilizarea calculatoarelor, ptr. invatarea unei limbi straine, 3. conceperea sin implemtarea proiectelor cu finantari nerambursabile, fonduri structurale.
Seval Data S.R.L. este o firma tanara, infiintata in 2005, dinamica care va sta la dispozitie pentru extinderea sau optimizarea sistemului informatic deja existent in cadrul firmei dumneavoastra, cat si pentru creearea infrastructurii unui viitor sistem informatic. Seval Data este specializata in proiectarea, executia si intretinerea de retele de calculatoare, creare pagini web, hosting pe servere Linux.
Agentia Loft Tranzactii Imobiliare urmareste promovarea serviciilor de calitate, adoptarea unei atitudini responsabile si competente fata de clientii sai, avand in vedere permanent formarea unei echipe de profesionisti, care sa ofere solutii imobiliare de un inalt nivel, avand ca scop principal protejarea intereselor clientilor, asigurarea sigurantei si confidentialitatea tranzactiilor. Agentia noastra asigura promovarea imaginii firmei si a imobilelor aflate in portofoliul sau printr-o publicitate permanenta si eficienta.
ISO Consulting Tudorache Mihaela Claudia PFA, furnizeaza Servicii de consultanta privind proiectarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemelor de management: calitate, siguranta alimentului, sanatate si securitate in munca, respectiv mediu, in conformitate cu urmatoarele referentiale: ISO 9001, ISO 22000/HACCP, OHSAS 18001 si ISO 14001. De asemenea, furnizeaza SERVICII DE PREVENIRE SI PROTECTIE in domeniul SANATATII SI SECURITATII IN MUNCA, conform Legii 319/2006, respectiv in domeniul SITUATIILOR DE URGENTA, conform Legii 307/2006 si Legii 481/2004. Experienta de peste 14 ani in aceste domenii a CONSULTANTULUI DVS. PERSONAL, ing. TUDORACHE MIHAELA CLAUDIA, este folosita in vederea eficientizarii activitatilor si a cresterii performantelor in cadrul firmei dvs. ISO CONSULTING T.M.C. PFA, -Lucreaza simplu, clar, transparent, practic, rapid si eficient. -Se adapteaza cerintelor si modului DVS. specific de lucru, adaugand plus de valoarea si crescand performantele activitatilor in cadrul firmei dvs. -Este oricand la dispozitia dvs., fiecare etapa din proiectul de consultanta fiind parcursa impreuna. Orice nelamurire a dvs. isi va gasi raspunsul; orice problema isi va gasi solutia. -Are cel mai bun raport preţ/calitate, la cele mai scăzute costuri in domeniu. -Va scuteste de stresul controalelor autorităţilor de stat (ITM, ISU, DSVSA, ANPM, etc.).
Pentru recuperarea datoriilor, DVS nu cheltuiti nimic, toate taxele judiciare de timbru , onorarii avocat, cheltuieli de reprezentare in instanta, cheltuieli de executare, onorariu executorului judecatoresc, alte cheltuieli le suportam noi. In caz ca datornicul DVS este insolvabil si nu are bunuri patrimoniale de valorificat nu pierdeti nimic pentru ca, asa cum v-am spus toate cheltuielile ocazionate de procese le suporta firma noastra VESTIMPEX SRL. In decursul activitatii noastre am recuperat in instanta de judecata, cu succes deosebit pentru clientii nostrii, datorii de multe miliarde de lei vechi. In relatiile contractuale dintre noi pastram o confidentialitate deosebita protejandu-va relatiile DVS comerciale si contractuale chiar si cu datornicii DVS. Asigurandu-va de respectul nostru deosebit va multumim anticipat pentru atentia acordata acestei oferte. Site: www.recuperamdatorii.ro
Va rugam sa vizitati site-ul nostru www.grouacse.ro.. Aici veti gasi informatii despre serviiciile oferite de noi si anume: - consultanta pentru obtinerea de finatari nerambursabila pentru proiecte de investitii. Consilierii societatii, care sunt in acelasi timp si parteneri in firma, sunt pregatiti sa ofere consultanta tehnica si finaciara si impreuna cu clientii pot stabili daca un proiect de investitii este fezabil sau nu.
Suntem o societate civila de avocatura din Timisoara ce se ocupa cu recuperarea de creante, asistenta juridica si consultanta in materie comerciala, civila, penala, contracte, litigii de munca, actiuni CEDO.
Established in 2005, Eastern Europe Australian Immigration Services was the first Australian immigration business dedicated specifically to population living in Eastern Europe countries. With the main office strategically located in Bucharest, Romania, we are expanding our activity to include countries such as Greece, Cyprus, Bulgaria, Moldova, Ukraine, Belarus, Russia, Turkey and Eastern region. Immigrating to a new country can sometimes be a stressful and daunting process. We seek to minimize for our clients the confusion and frustration that is often associated with the Visa application process. Our goal is to allow our clients the freedom to enjoy the excitement of changes the immigration to a wonderful country such as Australia. We are highly trained and dedicated professional who are devoted to providing our clients with accurate immigration advice and excellent service. Our services are comprehensive and tailored to suit your needs and budget. It is our scope to provide our clients with personalised advice and information to help avoid unnecessary expenses.Under our guidance and assistance the clients` Visa application has the best possible chance of success. Using the criteria set by the Department of Immigration and Citizenship (DIAC), our Initial Assessment Form is designed to determine if the client is eligible to apply for an Australian Visa. Contrary to the electronic web based systems used by most other companies, when the client sends the form to us, a Registered Migration Agent will personally analyse and evaluate your current circumstances. https://www.mara.gov.au Our Agent will provide the client with a complete and realistic assessment of his chances of applying for an Australian Visa. The detailed Assessment provides our clients a clear and transparent idea about the real situation, before starting the long and expensive formalities.
Dynamic company, part of a young Group of Companies, with professionals team, good experience and know-how, trust inspiring to the clients, serving this with good result and having lot recommendations.
Asociatia Comunitatii Imigrante Romane din Moura Portugal se ocupa cu apararea drepturilor imigrantiilor, ajutor juridic, contabil, socio-social, intermedierea de introducere de date in baze de date portugheze care sa serveasca la angajarea in spatiul portugez (munci sezonale in agricultura, servicii, constructii, etc.).
Sfat-Juridic este rezultatul unei asocieri intre specialisti in domeniul legal si IT. Scopul asocierii este acela de a facilita comunicarea dintre furnizorii de asistenta juridica (avocati, consilieri juridici) si persoanele fizice sau juridice care au nevoie de aceasta asistenta.
Firma noastra ofera servicii de: - consultanta in afaceri si start-up si publicare cursuri si carti afaceri - Sprijinirea in cautarea de parteneri, clienti si proiecte. - Diseminarea proiectelor evaluate de partneri si sau clienti - Stimularea apropierii inovatiei sectorul de transporturi, logistica si constructii si in propunerea pregatirii de proiecte. - Organizing workshopuri si de intalniri de brokerage de marfuri si transport ca forma cea mai avansata de comunicare si de training precum si cea de schimb de informatii, idei si de proiecte. - Oportunitati locale, regionale si de cooperare internationala cu alte companii, asociatii, institute de cercetare si parcuri tehnologice, universitati si profesionisti din industria Europeana a constructiilor si transporturilor si a fondurilor. - organizarea in Bucuresti de sedii ptr reprezentare si sau depozitare la solicitare expresa a clientilor. - importul direct, distributie si vanzare directa de sisteme de incalzire prin panouri solare la pret fabricant - executarea de website-uri la cerere la preturi modice sau publicitate pe internet.
ANEVAR : Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania SC Vila Expert SRL a fost infiintata in anul 2004, avand ca domeniu de activitate expertize, evaluari si consultanta in domeniul constructiilor si utilajelor. Firma si-a stabilit o reputatie de profesionalism si corectitudine, avand un bogat porto- foliu de clienti. Firma SC Vila Expert SRL a elaborat pana in prezent rapoarte de evaluare, studii de fezabilitate pentru societati comerciale atat cu capital de stat, cat si cu capi- tal privat.
Daza Services Ltd: With offices in Greece and Romania provides integrated solutions, products and applications for the proper functioning of commercial companies. Our Partners: Companies with extensive experience in import - export, shipping, customs procedures, production and applications software.
GO PLAN organizeaza workshop de completare a cererii de finantare pentru �Pogramul national multianual pe perioada 2006 � 2009 de sustinere a investitiilor realizate de catre intreprinderi nou-infiintate si microintreprinderi, precum si a investitiilor de modernizare/retehnologizare a intreprinderilor mici si mijlocii� ce urmeaza a fi lansat de catre A.N.I.M.M.C. la inceputul lunii mai 2007. SECTOARE DE ACTIVITATE ELIGIBILE: - Industria textilă şi a produselor textile; - Industria pielăriei şi a produselor din piele; - Fabricarea lemnului şi a produselor din lemn; - Fabricarea celulozei, h�rtiei şi a produselor din h�rtie; - Fabricarea substanţelor, a produselor chimice şi a fibrelor sintetice şi artificiale; - Fabricarea produselor din cauciuc şi mase plastice; - Fabricarea altor produse din materiale nemetalice; - Industria metalurgică şi a produselor din metal; - Industria de maşini şi echipamente; - Industria de maşini şi aparate electrice; - Industria mijloacelor de transport; - Alte activităţi industriale; - Industria de echipamente electrice şi optice. ACTIVITATI ELIGIBILE: - achiziţionarea de active corporale şi necorporale de tipul: terenuri, clădiri, construcţii, maşini, utilaje şi echipamente, mijloace de transport de mărfuri, brevete de invenţie, licenţe; - construcţia, reconstrucţia, extinderea sau modernizarea de active corporale direct legate de realizarea proiectului de investiţii. INSTRUCTOR: Diana DUMITRU � Director Programe in cadrul GO PLAN srl MOTIVATIA ORGANIZARII WORKSHOPULUI Realizarea unor proiecte de succes de catre IMM-urile din Brasov Pregatirea anticipata pentru succes REZULTATELE ASTEPTATE IN URMA WORKSHOPULUI Veti avea gata completata cererea de finantare pentru �Pogramul national multianual pe perioada 2006 � 2009 de sustinere a investitiilor realizate de catre intreprinderi nou-infiintate si microintreprinderi, precum si a investitiilor de modernizare/ retehnologizare a intreprinderilor mici si mijlocii� Veti gasi un consultant de incredere si capabil de a va maximiza sansele de obtinere a finantarii INSCRIERILE au loc in perioada 16 aprilie � 20 aprilie 2007, in limita locurilor disponibile. Va rugam sa completati formularul de inscriere anexat si sa il trimiteti prin e-mail. Ulterior veti primi contractul de instruire in format electronic pentru a-l semna si stampila, impreuna cu factura fiscala aferenta. Taxa de participare este de 50 EURO/ persoana calculat la cursul BNR din ziua platii si include materialul de curs, pauza de cafea, locatia, onorariul instructorului. Se achita cel mai tarziu in data de 20 aprilie 2007 in contul bancar SC GO PLAN SRL deschis la BRD � GSG, Agentia Calea Bucuresti Brasov, numarul: RO25 BRDE 080S V371 5237 0800. Va asteptam! Informatii suplimentare puteti obtine de la Angelica GALUSCA: Tel: 0722/ 209175;
In prezent, societatea civila de avocati este compusa din avocati cu experienta profesionala atat in domeniul litigiilor cat si in cel al consultantei de afaceri. Unii dintre acestia, au o bogata experienta in realizarea de proiecte importante de afaceri, negocieri, atat in sectorul public cat si cel privat. Avocatii nostri sunt dintre cei care au pus bazele pe parcursul anilor a numeroase afaceri de succes pentru multi dintre clientii actuali ai societatii.
Sc Work Consulting Group Iasi, societate abilitata in prestarea serviciilor de consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca si situatiilor de urgenta, se prezinta in fata dumneavoastra cu cea mai completa oferta de servicii.
Edbal Consult va ofera solutii si asistenta profesionala pentru implementarea sistemelor de management, in conformitate cu standardele de referinta, in vederea construirii unei organizatii mai valoroase, axate pe calitate si cresterea increderii partenerilor de afaceri.