Companie de consultanta in constructii, activam pe piata din anul 2011. Oferim servicii de dirigentie de santier, servicii RTE si consultanta in constructii. Avem o vasta experienta printre clientii nostri numarandu-se: Porr Romania, Prime Kapital Development, Strabag, USAMV Iasi, Banca Nationala a Romaniei -Sucursala Iasi etc.
Suntem din 2017 alaturi de sectorul constructiilor pentru dirigintarea lucrarilor si urmarirea executiei. Pentru orice oferta de pret, in zona Iasi, puteti contacta sectiunea mail, iar in timp util vom raspunde solicitarilor dvs.
Sc Consatet Intercom Srl Dorohoi, este infiintata in anul 2012 cu profilul si activitatea de baza - Servicii de dirigentare lucrari 1. constructii civile, industriale si agricole, 2. drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, 3. cai ferate, metrou, tramvai, 4. lucrari hidrotehnice, 5. constructii edilitare si de gospodarie comunala, 6. instalatii aferente constructiilor; cod CAEN 7112 - Activitati de inginerie si consultanta legate de acestea. Adresa : municipiul Dorohoi, str. Liliacului, nr.7, judetul Botosani, CUI : 30408932. Societatea nu are datorii la stat sau catre alte entitati.Suntem prezenti pe SEAP de unde putem fi contactati pentru eventuale colaborari, colaborari care sunt garantate de seriozitate, profesionalism, corectitudine, promptitudine si confidentialitate. Va asteptam.
Bine ati venit in magazinul nostru specializat in echipamente RFID, etichete, hardware si solutii software. Suntem dedicati furnizarii celor mai inovatoare si fiabile produse din domeniul identificarii cu radiofrecventa. Politici Comerciale: Calitate Garantata: Toate produsele oferite in magazinul nostru sunt selectate cu atentie pentru a asigura cea mai inalta calitate si performanta. Colaboram cu branduri de incredere pentru a va aduce solutii tehnologice de ultima generatie. Consultanta Specializata: Suntem aici pentru a va oferi sfaturi si recomandari personalizate. Echipa noastra de experti va sta la dispozitie pentru a va ghida in alegerea echipamentelor potrivite pentru nevoile dvs. specifice. Garantie si Service: Toate produsele noastre beneficiaza de garantie, iar in cazul unor eventuale probleme, va asiguram suport tehnic si solutii rapide pentru remediere. Livrare Prompta: Ne straduim sa livram comenzile cat mai rapid posibil. Colaboram cu parteneri de transport de incredere pentru a va asigura ca produsele ajung in conditii optime. Returnare si Schimb: Daca nu sunteti complet multumit de achizitia dvs., va oferim posibilitatea de returnare sau schimb in conformitate cu politicile noastre de returnare. Securitatea Datelor: Suntem dedicati protejarii informatiilor dvs. personale si garantam ca datele dvs. vor fi tratate cu confidentialitate si in conformitate cu legislatia aplicabila. Ne angajam sa oferim servicii si produse de cea mai inalta calitate. Va multumim pentru increderea acordata si va asteptam sa descoperiti gama noastra variata de echipamente RFID si solutii integrate. Pentru intrebari sau clarificari suplimentare, nu ezitati sa ne contactati.
Suntem o companie de consultanta si training ce ofera instrumente si solutii personalizate pentru dezvoltarea, re-organizarea si deschiderea centrelor spa si beauty. Spa Plus reprezinta un suport de baza si pentru industria HoReCa, dar nu numai, prin cursurile de Customer Care specifice pe care le construieste si le adapteaza nevoilor fiecarui client.
Echipa noastra de specialisti ofera in mod constant rezultate remarcabile, combinand ideile creative cu experienta noastra vasta. Va putem ajuta sa va construiti o relatie durabila si semnificativa cu clientii vostrii, prezentandu-le brandul, produsele sau serviciile voastre prin intermediul retelelor sociale. Lucram in domenii diverse de la optimizarea pentru motoarele de cautare, marketingul pe retelele de social media, marketingul prin e-mail pana la marketingul traditional cu bannere, flyere, pliante si multe altele.
Autonom Invest are ca obiect principal de activitate, servicii de consultanta si management in afaceri - consultanta in domeniul accesarii de fonduri nerambursabile pentru solicitanti publici si privati. Serviciile de consultanta constau intr-un complex de activitati: consilierea potentialului solicitant privind selectarea celei mai potrivite linii de finantare in raport cu ideea de proiect, realizarea proiectului si depunerea acestuia, suport in etapa de contractare, implementarea proiectelor, suport in identificarea de furnizori etc. Pagina oficiala de Facebook: https://www.facebook.com/CMconsultanta Al doilea obiect de activitate, consta in realizarea de produse personalizate, din lemn, obtinute prin tehnica de gravura&decupaj laser. Aceasta activitate de desfasoara sub marca Laser Point. Pagina oficiala de Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100054411043015
De unde suntem? Am inceput din Tulcea si am deschis apoi birouri in Constanta, Iasi. Ce facem? Infiintam rapid firme si oferim servicii de contabilitate si resurse umane pentru firme si PFA-uri: SRL, SRL-D, PFA, Intreprinderi familiale si Intreprinderi Individuale. Experienta Am inceput activitatea de infiintari firme din Mai 2011. Expertiza Toti angajatii sunt economisti de profesie, cu experienta de minim 5 ani in domeniul legislatiei economice. Ne bucuram de o relatie buna cu personalul Registrului Comertului si a celorlalte institutii si le multumim si pe aceasta cale pentru buna colaborare de pana acum. Realizari din 2011 pana in prezent Am infiintat, modificat si radiat peste 1130 de firme tip SRL, PFA si alte forme juridice: in domeniul agricol am deschis peste 100 firme; in domeniul serviciilor am infiintat peste 200 de firme; in domeniul comertului am deschis mai mult de 300 de firme; in domeniul industriei am infiintat peste 30 de firme; in domeniul constructiilor am infiintat peste 300 de firme; am infiintat peste 100 de firme cu activitate economica internationala; am infiintat peste 50 de firme pentru cetateni straini din tari precum Italia, Norvegia, Rusia, Spania, Turcia, Bulgaria; Am consiliat: mai mult de 1000 de persoane pentru deschiderea unei societati comerciale in mod direct; peste 2000 de persoane telefonic; Printre problemele intampinate si rezolvate au fost cele privind: sediul social sau secundar; asociatii si administratorii; adeverinte de sediu eliberate de primarii; actul constitutiv; coduri CAEN; domeniul activitatii; modificari ale firmei; si multe altele; Istoric Am pornit cu infiintarea unui ONG. La scurt timp am inceput sa infiintam, modificam si sa radiem toata gama de firme si PFA-uri: SRL, SRL-D, SA, SNC, PFA, II, IF. La inceput am lucrat singur si apoi am fost ajutat de sotie. Primul sediu a fost in una din cele 2 camere din apartamentul parintilor. La inceput am facut zeci de drumuri la institutiile statului pentru autorizari dar apoi am trecut la depunerea online a actelor pentru societati. Dupa doi ani de zile au inceput sa apara rezultatele unei munci intense si continue. Secretul este sa nu renunti chiar daca este foarte greu la inceput. Acestea greutati sunt trecatoare daca inveti din ele, asa cum fac oamenii de succes. Viziunea noastra Vrem ca in urmatorii 10 de ani sa fim cea mai iubita companie de contabilitate din Romania pentru ca vrem ca antreprenorii sa aiba o experienta pozitiva cu institutiile statului Misiune Credem in spiritul antreprenorial al oamenilor si vrem sa participam activ la dezvoltarea de noi afaceri care sa duca la bunastarea Romaniei. Suntem un partener loial si un furnizor competitiv care dispune de resursele necesare astfel incat sa satisfaca cerintele specifice ale fiecarui client prin servicii de calitate, decizii inovatoare si posibilitatea dezvoltarii profesionale continue. Ne-am specializat pe segmentul de antreprenori aflati la inceput activitatii lor si vrem sa facem pozitiva experienta lor cu autoritatile. Infiintam, modificam si radiem firmele clientilor nostri si facem instruirea continua a antreprenorilor. Valori In companie avem 5 valori importante dupa care ne ghidam. Aceste valori sunt reflectate in deciziile noastre, in responsabilitati si in modul in care facem business: Nu suntem dispusi sa facem compromisuri in a spune adevarul unui client chiar daca suntem nevoiti sa il pierdem Nu suntem dispusi sa facem compromisuri la calitatea serviciilor chiar daca suntem nevoiti sa crestem preturile Nu suntem dispusi sa facem compromisuri la experienta clientilor chiar daca suntem nevoiti sa cheltuim de 2 ori mai mult pe asistenta pentru clienti decat concurenta Nu suntem dispusi sa facem compromisuri in sanatatea angajatilor chiar daca suntem nevoiti sa oferim termene limita mai lungi Nu suntem dispusi sa facem compromisuri in educarea angajatilor chiar daca suntem nevoiti sa micsoram timpul productiv
Infiintata in 2015, firma este "locul de joaca" al unui grup restrans de seniori cu peste 20 ani de experienta in advertising-ul romanesc. Oferim o gama larga de servicii de comunicare din zona publicitara: - creatie publicitara, comunicare vizuala, branding - strategie de brand - specializare in zona de product branding si foarte multa experienta in packaging design
Servicii SEO Gratuite SeoStar.ro a fost creeat pentru a oferii cea mai buna consultanta si audit SEO gratuit pentru a va ajuta sa imbunatatiti vizibilitatea si pozitionarea site-ului vostru pe motoarele de cautare. Sunt un expert SEO ce va efectua o analiza amanuntita a continutului, structurii si performantei site-ului tau web pentru a identifica zonele care necesita imbunatatiri. Iti voi pune la dispozitie un raport detaliat care evidentiaza punctele forte si punctele slabe ale site-ului tau web si voi face recomandari pentru a stimula si imbunatati campania SEO pentru site-ul tau web. Serviciul meu gratuit de audit si consiliere SEO este ideal pentru intreprinderile mici sau PFA-uri care doresc sa isi imbunatateasca prezenta online si sa atraga mai multi clienti. Cu SeoStar.ro alaturi de tine, poti avea incredere ca primesti cele mai bune sfaturi si expertiza pentru a-ti optimiza site-ul web pentru motoarele de cautare.
Companie cu capital privat ce activeaza in domeniul consultantei. Servicii suport inregistrare/utilizare SICAP si consultanta in domeniul achizitiilor publice: - Inregistrare cont in SICAP/ recuperare / reinnoire / instalare certificat digital; - Achizitionarea pozitiilor de catalog si completarea catalogului digital de produse / servicii / lucrari; - Suport pentru realizarea achizitiilor publice directe;
Suntem o societate de contabilitate si expertiza contabila, membra CECCAR ce ofera servicii de contabilitate si consultanta financiara incepand din anul 2012. Avem un colectiv tanar si experimentat format din experti contabili, economisti si specialisti resurse umane si specialist manegement.
Ne remarcam prin profesionalism si seriozitate. In activitatea noastra acordam o atentie deosebita clientilor nostrii, le explicam cu mult calm, profesionalism si atentie datele tehnice si detaliile pentru fiecare specialitate si domeniu de activitate.
Danubian Energy Consulting is a dynamic consulting company established in 2006, located in Bucharest, Romania. Initial aim was to offer technical expertise, business development assistance, and specialized training for companies operating or entering Romania & Eastern Europe. Danubian Energy Consulting has become the leading consulting company in the region, with projects in Greece, Bulgaria, Romania, Serbia, Albania, Poland, and Hungary. Based on the skills developed within a competitive oil and gas industry with a long tradition such as Romania, we succeeded in developing a solid international reputation. Danubian Energy Consulting has now an international portfolio of exploration and development projects in Egypt, Kazakhstan, Italy, Mongolia, Tajikistan, UAE, and Oman.
Ieftin si rapid! Evaluarea de risc la securitate fizica conf. Legii 333/2003, republicata si actualizata. - Se realizeaza in cel mai scurt timp de la contact. - Se preda in timp util, conform contractului sau a procesului verbal. - Deplasarile se realizeaza pe intreaga raza a judetului Vaslui, Bacau,Iasi,Neamt si Galati. - Preturile difera in functie de obiectiv. - Evaluator acreditat si inregistrat in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitate Fizica - I.G.P.R. - Program de lucru, de Luni pana Duminica intre orele 08:00 - 20:00. - Seriozitatea si calitatea ne recomanda ! Inspectia se realizeaza in mod gratuit !
Birou traduceri din Vaslui, cu o experienta de peste 20 ani in domeniul traducerilor. Situat in str. Constantin Dobrogeanu Gherea nr. 38, Vaslui (incinta Smith& Smith/ Money Gram) Program lucru 9.00 - 16 .00 telefon / whatsapp 0762612967 email: traducerivssandu@yahoo.com
S.C. Civis Prest S.R.L. este membru ANEVAR inca din anul 2004 cand a luat fiinta si are ca obiect unic de activitate evaluari proprietati imobiliare si bunuri mobile. Echipa noastra formata din angajati proprii si colaboratori realizeaza rapoarte de evaluare a bunurilor aflate numai in judetul Harghita. Teritoriul restrinsa pe care desfasuram activitate ne permite sa cunoastem cat mai bine piata locala si sa executam serviciile de evaluare cu eficienta si performanta, scopul nostru principal fiind calitatea muncii noastre si satisfactia clientilor. Participanti pe piata evaluarilor imobiliare din anul 2004 ne-am angajat in furnizarea de informatii veridice si pertinente clientilor nostri, prin servicii de inalta calitate si profesionalism. Trebuie sa remarcam faptul ca angajatii si colaboratorii nostrii avand experienta in domeniul evaluarii de peste 20 ani, avand in vedere ca pana la infiintat societatea profesionala de evaluare S.C. CIVIS PREST S.R.L. ei au lucrat in domeniu in colaborare cu alte firme, sau ca liber profesinonisti, sau ca angajati ai unor institutii de credit. Fata de principalii nostrii competitori de pe piata si aria locala, ne remarcam prin acuratetea, promptitudinea si calitatea evaluarilor imobiliare si mobiliare realizate, urmarind in permanenta ca raportul pret/calitate sa fie unul just.
Suntem o agentie SEO & Marketing orientata inspre rezultate. Iti aducem afacerea in fata potentialilor clienti care cauta exact servicii si produse ca ale tale folosind cele mai eficiente strategii de promovare. Iti oferim transparenta totala si rapoarte lunare privind rezultatele aduse. Cere un audit SEO gratuit: https://firstone.ro Servicii SEO Profesionale: SEO On-page, SEO Off-Page, Technical SEO, Local SEO Servicii copywriting: Articole blog, Advertoriale SEO, Social Media, Creative writing Servicii webdesign: Creare site web, Creare magazin online
Consultanta & Marketing, in vanzari si promovare vinuri, in HoReCa si magazine specializate. Infiintata in 2022, are un portofoliu de peste 100 de clienti din domeniul viticol si eno-gastronomic. Experienta personalului, de peste 20 de ani in domeniul distributiuei de vinuri. Experienta personalului, de peste 18 ani in domeniul sommelier. Experienta de peste 10 ani in domeniul formarii si pregatirii de somelieri si personal specializat HoReCa.
Detinem o experienta vasta in domeniul dreptului si nu ne ferim de provocari. Casa noastra de avocatura ofera consultanta in mai multe arii, dintre care mentionam: dreptul penal, dreptul civil, dreptul familiei, dreptul comercial, dreptul muncii, drept contraventional si in cazul executarilor silite. Nu este cazul sa accepti niciun fel de litigiu, fiindca legea este de partea ta, iar cine cunoaste legile mai bine decat un avocat? Atunci cand incerci sa iti faci dreptate singur poti produce daune mai mari si iti poti complica viata fara rost, de aceea iti recomandam sa apelezi la un specialist. El te va indruma spre a pune capat oricaror neplaceri de natura juridica pe care le intampini. Avocatii nostri sunt calmi, rabdatori si asteapta sa le povestesti prin ce treci pentru a te ajuta. Un avocat profesionist este creativ si deschis la noutate, are spirit de mediator si diplomatie. Noi iti putem promite ca vom analiza cu onestitate speta ta si vom cauta solutii optime, pentru ca tu sa nu trebuiasca sa irosesti timp pretios incercand sa te descurci singur. Stim ca timpul costa bani si mai stim ca e mai placut sa iti petreci timpul liber cu cei dragi.