Finit Grup Romania este format din companii specializate in consultanta pentru afaceri si management, care au ca directie de dezvoltare domeniul investitiilor financiare in sectoarele economice cu rata mare de dezvoltare si cu perspective de crestere economica semnificativa. Domeniile in care Finit Grup Romania activeaza si pe care doreste sa le dezvolte in continuare sunt dezvoltare proiecte imobiliare, finantari proiecte de investitii (rambursabile si nerambursabile), consultanta financiar?contabila si consultanta juridica in domeniul economic. Companii din cadrul grupului: Finit Consult & Management ? www.finit.ro Finit Building & Management Finit Contabilitate ? www.finitcontabilitate.com Finit Real Estate
S.C. Intergeo S.R.L. este o firma de consultanta in domeniul geo-ecologic. Firma are sediul central in comuna Chiajna, judetul Ilfov si un punct de lucru la Cluj Napoca. Suntem atestati de TÜV Thüringen, Germania conform EN -ISO 9001/ 2001 privind Managementul calitatii si suntem atestati de MAPM pentru intocmirea Bilanturilor de mediu si a Evaluarii Impactului asupra mediului. Suntem dotati cu echipament usor, portabil, pentru foraje de pana la 10-15 m adancime si pentru recoltari de probe de sol, apa, aer, materiale diverse. Executam foraje de prospectiune dar si puturi de monitorizare ! Investigari pe amplasamente: - bilanturi de mediu de nivel I, II precum si studii de impact de mediu - evaluarea riscului la diverse obiective industriale - audituri ecologice pentru terenuri si obiective industriale - foraje de cercetare ale solului si stratului acvifer - instalare puturi de monitorizare a acviferului - cercetarea hidrogeologica si geotehnica preliminara (pentru fundatii si constructii) - planificari, proiectari si executii de remedieri ale solului si apei subterane poluate prin tehnologii de decontaminare bazate pe metode fizice, chimice si microbiologice in situ si ex situ in scopul refacereii mediului si al readucerii lui la parametrii ambientali naturali; - planificari pentru sisteme de management al deseurilor, gestiunea deseurilor.
Derulam contracte de audit financiar si intern in pentru societati comerciale si a Institutii Financiare Nebancare (societati de leasing, fonduri de investitii, etc.). Intocmim evidente contabile complete, inclusiv raportari si analize.
S.C. LEGE CONSULT S.R.L. DOROHOI,este o puternica societate de consultanta, asistenta si reprezentare juridica din nordul Moldovei si poate oferi societatii Dvs. si clientilor pe care ii reprezentati servicii juridice de calitate societatea noastra va poate oferi acoperire juridica pe raza judetelor Botosani , Suceava si Iasi ( orasele Botosani, Dorohoi, Darabani , Suceava, Falticeni , Gura Humorului,etc) cat si orunde in tara prin intermediul colaboratorilor nostri.- recuperari creante; - infiintare firme/consultatii in vederea infiintarii unei firme; - modificari in activitatea societatilor comerciale- acte Registrul Comertului; - redactare orice tip de contracte precum si consultanta/ asistenta in perfectarea contractelor comerciale; - reprezentari in procese civile,penale si lichidari judiciare; - plangeri contraventionale impotriva proceselor verbale de contraventie ; - cereri executare/contestatii executare; - consultanta /asistenta dreptul muncii; - litigii de munca; - redactare contracte colective de munca; - activitate de personal- redactare contracte de munca conform L.53/2003; - intocmirea dosarului personal al angajatului; - efectueaza cercetarea prealabila in cazul savarsirii de abateri disciplinare de catre salariati; - intocmeste deciziile de desfacere a contractelor de munca; - reprezentare in fata tuturor autoritatilor precum si in fata altor organe cu atributii jurisdictionale; - asistenta si consultanta in afaceri; - aduce la cunostinta angajatorului noile reglementari legale ce apar din punct de vedere economic, financiar, al dreptului muncii, etc. serviciile noastre sunt cu 40-50 % mai mici decat pretul pietei. Beneficiati de servicii promte consilierii nostri deplasandu-se la sediul Dvs. Suntem interesati in colaborarea cu societatea Dvs.precum si cu alte socitati de consultanta fapt pentru care va invitam sa ne contactati pentru a ne comunica si stabili impreuna conditiile unei eventuale colaborari. Pentru mai multe detalii si prezentarea detaliata a ofertei noastre va puteti adresa prin telefon 0744-532548- consilier juridic definitiv Podoreanu Liviu Gabriel.
Angajator Srl a fost fondata in 1996 in Oradea, judetul Bihor si este o companie recunoscuta pe plan local pentru corectitudinea intocmirii documentatiei si respectarea legislatiei in domeniul muncii . Firma Angajator S.R.L are o echipa de 7 angajati cu vasta experienta in intocmirea de acte din domeniul resurselor umane si state de plata pentru SC, II PF. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Bihor pentru corectitudine si fiabilitate. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a gestiona atributiile departamentului de Resurse Umane. In firma Angajator S.R.L este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Calitatea serviciilor oferite sunt atu-urile care ne recomanda. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Agentia de Proprietate Industriala Brandynamics este acreditata la nivel national si international. Prin consilierii nostri specializati oferim servicii juridice competente de consultanta si reprezentare in domeniul proprietatii industriale si intelectuale: inregistrare si monitorizare marci, desene si modele industriale, inventii, etc. REALITATE SI RISCURI: "DENUMIREA REZERVATA NU ESTE CONSTITUTIVA DE DREPTURI IN SENSUL LEGII NR. 84/1998; IN CAZ DE CONFLICT INTRE DENUMIREA FIRMEI SI O MARCA INREGISTRATA, DREPTURILE CONFERITE DE MARCA VOR PREVALA" (extras din documentul emis de ONRC la verificarea de disponibilitate inregistrare nume firma). Singurul mod legal de protectie este inregistrarea marcii (numele firmei , numele produselor / serviciilor dvs, nume de proiecte, etc.), in conformitate cu prevederile Legii 84 / 1998 (legea marcilor si indicatiilor geografice) si monitorizarea acesteia prin metode specifice consilierilor juridici specializati.
Compania noastra a fost infiintata in anul 2002 si este situata in Cluj Napoca, judetul Cluj. Firma noastra efectueaza: consultanta sisteme management, ISO 9001, 14001, 18001, dirigentii de santier, servicii de identificare si evaluare riscuri de securitatea si sanatatea muncii, inclusiv proiectarea si implementarea cerintelor legale de securitatea si sanatatea muncii. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Eurocenter Amoba S.R.L a fost infiintata in anul 1995 si este situata in Sfantu Gheorghe, judetul Covasna. Centrul de pregatire Eurocenter ofera servicii complete in domeniul formarii profesionale a adultilor. Oferim cursuri si examinari internationale din competente de baza (ECDL, ECL) si cursuri de calificare acreditata CNFPA. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea serviciilor noastre. In compania Eurocenter Amoba S.R.L se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de calitate si pret a produselor si serviciilor cerute de clienti. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Cu o experienta de peste 11 ani in contabilitate, stau la dispozitia dumneavoastra pentru a va oferi servicii complete de contabilitate, consultanta financiara si fiscala, servicii de personal-salarizare, rapoarte de baza ale conturilor de furnizori, creante, stocuri, trezorerie, rapoarte ale fluxurilor de numerar (Cash-flow) si servicii conexe financiar contabile. Mi-am canalizat toata atentia spre calitatea serviciilor care sa vina in sprijinul clientilor. Scopul este de a va asigura servicii de contabilitate performante care vor garanta afacerii dumneavoastra un real succes. Serviciile oferite sunt personalizate in functie de cerintele fiecarui client in parte, astfel incat sa devin un partener pentru afacerea dumneavostra in care puteti avea totala incredere. Construim impreuna o relatie bazata pe calitate, profesionalism si comunicare. Legislatia din Romania este interpretabila si incerta, un contabil bun contribuie in mod cert la cresterea sigura a companiei dumneavoastra.
Societate profesional cu personal specializat si membr a prestigioaselor organisme profesionale : Corpul Experilor Contabili si Contabililor Autorizai din Romnia; Asociaia Naional a Evaluatorilor din Romnia; Uniunea Naional a Practicienilor in insolven din Romnia, si asociaii patronale: - Camera de Comer si Industrie a Romniei, - U.G.I.R. 1903. 1. ntocmirea de planuri de afaceri - studii de fezabilitate , studii de oportunitate. Flux operaiuni: 1.1. ntlnire preliminar; 1.2. Lansare comand; 1.3. ntocmire contract; 1.4. Stabilirea listei iniiale de documente pentru start; 1.5. Prezentarea de client a documentelor solicitate; 1.6. Culegerea si prelucrarea datelor de consultani (incluznd si inspecii/vizite ale locaiilor ce fac obiectul lucrrii ); 1.7. ntocmirea planului de afaceri/studiu fezabilitate ; 1.8. Discuia final cu clientul; 1.9. Recepia lucrrii; 1.10 Predare - achitare; 1.11 Asisten ulterioar (la solicitare). 2. ntocmirea de rapoarte de evaluare pentru: - proprieti imobiliare, - bunuri mobile, - societi comerciale. S.C. CONSULTING V COMPANY S.R.L. dispune de evaluatori pentru toate seciunile, experi ce au participat la ntocmirea a sute de lucrri in domeniu . Din totalul de 17 consultani 11 sunt evaluatori inclusiv membri ANEVAR , existnd si contracte de colaborare cu ali evaluatori externi . 3. Expertize si evidene contabile Personalul specializat din cadrul firmei acord asisten si ntocmesc rapoarte la cerere pentru diverse cauze: - Litigii - comerciale, - Litigii - contestaii, ale actelor de control, ale autoritilor publice in materie; - Partaje - divizri fuziuni. - Alte cauze, - Asisten contabil. 4. Proceduri de insolven, lichidri, divizri, fuziuni. - Activitatea de practician in insolven (administrator judiciar, lichidator judiciar) conform Legii nr. 85/2006; - Implicarea ca si practician in insolven conform Legii nr. 31/1990 cu modificrile ulterioare - efectuarea de lichidri voluntare; - ntocmirea de proiecte de divizare, fuziune, solicitate la Registrul Comerului.
Management Consult S.R.L a fost infiintata in anul 2001 si este situata in Giurgiu, judetul Giurgiu. Compania Management Consult S.R.L efectueaza consultanta in afaceri si in management, lichidari si infiintari firme. Firma noastra are o echipa de 5 angajati. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. In cadrul companiei Management Consult S.R.L desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Management Consult S.R.L este onorata sa raspunda oricarei solicitari din partea dumneavoastra referitoare la oferta noastra de produse si servicii. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
S.C.EURO-HOLD SRL, este master francizor a produsului GECO-Haus, ofera ca producator si reprezentant, materiale si sisteme tehnice in domeniul constructiilor si ofera consultanta in domeniul constructiilor cu structura de rezistenta din lemn si a instalatilor tehnice de constructie.
Suntem cei mai buni in domeniul proiectarii din judetul Ialomita. Lucrari: sediul BCR Slobozia Fetesti Tandarei, sediul Tribunal judetean, sediul Farmadep, locuinte particulare, amenajari de spatii comerciale, documentatii de urbanism PUG PUZ si PUD, reclama si vanzare de produse prin intermediul lucrarilor proiectate si realizate, etc.
Societatea a fost infiintata in anul 1992 avand ca principal obiect de activitate consultanta juridica. Cadrul legal nou aparut prin Legea nr. 514/2003 a dat posibilitatea dezvoltarii firmei prin imbunatatirea serviciilor de consultanta si reprezentare juridica.
Infiintata in anul 1997, Orgman S.A este situata in Baia Mare, judetul Maramures. Compania Orgman S.A efectueaza consultanta in afaceri, manageriala, calitate si mediu, finantari nerambursabile. Firma noastra are o echipa de 3 angajati. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Orgman S.A se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Orgman S.A sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Amplusnet este o companie cu capital integral romanesc, fondata in 2003, care are ca obiect de activitate dezvoltarea de solutii informatice pentru imbunatatirea proceselor de afaceri si consultanta in IT. Portofoliul Amplusnet contine aplicatii web si de protectie online, solutii eCommerce si eBusiness, solutii de monitorizare a personalului si a infrastructurii IT, folosite de peste 7.000 de clienti din Romania si strainatate (institutii guvernamentale si bancare, universitati, IMM-uri si companii multinationale).
Infiintata in anul 1995, Studio Gestione 3c S.R.L este situata in Timisoara, judetul Timis. Firma Studio Gestione 3c S.R.L are o echipa de 10 angajati cu vasta experienta in efectuarea de consultanta in afaceri - management, marketing, contabilitate generala, expertiza contabila, consultanta financiara. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor Studio Gestione 3c S.R.L. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Experienta Studio Gestione 3c S.R.L, relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Rolul profesiei de consilier juridic, ca parte component a sistemului judiciar romn, n lumina textului Legii 514/2003, este definitoriu pentru activitatea desfasurata de orice persoana juridica care-si desfasoara activitatea in Romania. Profesie juridic distinct, consilierul juridic, pune in lumina legii actele si faptele de comert pe care le desfasurati, acordand indrumarea legala de care aveti nevoie, consultanta si asistenta juridica in cadrul desfasurarii activitatii comerciale. Consilierul juridic asigur aprarea drepturilor si intereselor persoanelor juridice de drept privat, n slujba crora se afl, n conformitate cu Constitutia si legile trii. Astfel ca, prin activitatea noastra: - asigurm consultanta si reprezentarea persoanei juridice; - aprm drepturile si interesele legitime ale acesteia n raporturile sale cu autoritatile publice, institutiile de orice natur, precum si cu orice persoan juridic sau fizic, romn sau strin, n conditiile legii si ale regulamentelor specifice unittii; - avizm si contrasemnam actele cu caracter juridic. - intocmim acte si inscrisuri cu caracter juridic, contracte de orice natura, utile in activitatea desfasurata de persoana juridica. - redactam acte juridice, atestam identitatea prtilor, a consimtmntului, certificam continutul si data actelor ncheiate. - reprezentam in fata instantelor de orice grad interesele d-voastra in raporturile cu tertii.
Inca de la infiintare Darf-cons S.R.L si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza servicii de consultanta, asistenta si reprezentare juridica, infiintari societati comerciale, consultanta in afaceri. Compania are un efectiv de 5 angajati. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. In firma Darf-cons S.R.L este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Cel mai mare succes al nostru il reprezinta satisfactia clientilor nostri. Personalul nostru specializat intocmeste proiecte de demolare prin lucrari de impuscare si acorda asistenta tehnica la executarea lucrarilor.