Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4295 companii
  • Societatea a fost infiintata in anul 2002 si are o echipa de 7 angajati cu vasta experienta in efectuarea de evidenta si expertiza contabila (bilanturi, impozite, declaratii fiscale), resurse umane, evaluare patrimoniala, infiintari/modificari/ dizolvari societati. Serviciile oferite sunt  personalizate in functie de profilul de activitate al beneficiarului, cerintelor si asteptarilor sale. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ne ajuta sa ne perfectionam seviciile si sa le adaptam mereu la cerintele pietei. Tarifarea se face in functie de complexitatea activitatii si volumul de documente, astfel incat sa nu va incarcati cu costuri supradimensionate!

Bucuresti Servicii
  • Infotronica a fost infiintata in anul 2003 si are sediul in Bucuresti. Firma ofera consultanta in domeniul IT, realizeaza si implementeaza solutii si servicii informatice pentru IMM-uri. De asemenea, va pune la dispozitie si un magazin online IT. Satisfactia si productivitatea dumneavoastra reprezinta obiectivul nostru prioritar, motiv pentru care selectam in acest sens produsele si serviciile pe care vi le propunem. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre vor indeplini asteptarile dvs. INFOTRONICA este onorata sa raspunda oricarei solicitari din partea dvs. referitoare la oferta noastra de produse si servicii, care in mod cert va va aduce reale satisfactii. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.

Bucuresti Servicii
  • Compania noastra a fost infiintata in anul 2005 si este situata in Bucuresti. Compania Comiscaro SRL va pune la dispozitie produse de calitate ca: camasi, bluze, fuste, costume, compleuri, jachete, consultanta in managementul afacerilor (crearea planului de afaceri, mediere), executie lucrari case, apartamente. Firma noastra are un personal de 12 angajati. Romania este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Firma noastra plaseaza in centrul atentiei clientul, cu necesitatile si dorintele sale. Comiscaro SRL si-a propus ca, intr-un timp relativ scurt, sa devina cel mai serios partener de afaceri pentru compania dumneavoastra . Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.

Bucuresti Producator
  • SC.STUPARU CONSULTING SRL. este o societate tanara specializata in consultanta pentru implementarea sistemelor de management conform standardelor europene ISO (9001, 14001, 18001). Societatea noastra detine personal bine pregatit profesional si certificat pe cele trei standarde. Certificarea firmelor la care oferim consultanta este acordata de firme cu renume si acreditare    internationala.

Bala Servicii
  • Avem aprobate un numar de 28 de proiecte de finantare din care 16 sunt implementate si finalizate. Valoarea totala a proiectelor implementate este de 3.500.000 Euro. Proiectele au fost implementate in regiunea Nord-Est, judetele Neamt, Iasi si Bacau. Beneficiarii nostri sunt IMM - uri cu sediul in aceste judete.

Piatra Neamt Servicii
  • Avi Group S.R.L, a fost fondata in 2002 in Bucuresti si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Cu o echipa de 30 angajati cu vasta experienta in efectuarea de consultanta pentru implementarea sistemelor de management conform standardelor iso 9001, HACCP, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 17025 (crearea si implementarea sistemelor de management), punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.

Bucuresti Servicii
  • Infiintata in anul 1993, Dacos Prest Srl este situata in Oradea, judetul Bihor. Avand 3 angajati, firma noastra efectueaza servicii de contabilitate, expertiza si evidenta contabila, consultanta contabila, bilanturi. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.

Oradea Servicii
  • Happy Face Impex S.R.L., a fost fondata in 2001 in Bucuresti si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Cu o echipa de 2 angajati cu vasta experienta in efectuarea de consultanta in domeniul vamal, servicii vamale, tratamente bioenergie, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. Happy Face Impex S.R.L. se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Happy Face Impex S.R.L. sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.

Bucuresti Servicii
  • S.C. Conteuro S.R.L.isi propune sa efectueaze servicii profesioniste de calitate, servicii de contabilitate, consultanta contabila, expertize contabile, consultanta financiara, intocmire plan afaceri. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.

Oradea Servicii
  • Finit Grup Romania este format din companii specializate in consultanta pentru afaceri si management, care au ca directie de dezvoltare domeniul investitiilor financiare in sectoarele economice cu rata mare de dezvoltare si cu perspective de crestere economica semnificativa. Domeniile in care Finit Grup Romania activeaza si pe care doreste sa le dezvolte in continuare sunt dezvoltare proiecte imobiliare, finantari proiecte de investitii (rambursabile si nerambursabile), consultanta financiar?contabila si consultanta juridica in domeniul economic. Companii din cadrul grupului: Finit Consult & Management ? www.finit.ro Finit Building & Management Finit Contabilitate ? www.finitcontabilitate.com Finit Real Estate

Bucuresti Servicii
  • S.C. Intergeo S.R.L. este o firma de consultanta in domeniul geo-ecologic. Firma are sediul central in comuna Chiajna, judetul Ilfov si un punct de lucru la Cluj Napoca. Suntem atestati de TÜV Thüringen, Germania conform EN -ISO 9001/ 2001 privind Managementul calitatii si suntem atestati de MAPM pentru intocmirea Bilanturilor de mediu si a Evaluarii Impactului asupra mediului. Suntem dotati cu echipament usor, portabil, pentru foraje de pana la 10-15 m adancime si pentru recoltari de probe de sol, apa, aer, materiale diverse. Executam foraje de prospectiune dar si puturi de monitorizare ! Investigari pe amplasamente: - bilanturi de mediu de nivel I, II precum si studii de impact de mediu - evaluarea riscului la diverse obiective industriale - audituri ecologice pentru terenuri si obiective industriale - foraje de cercetare ale solului si stratului acvifer - instalare puturi de monitorizare a acviferului - cercetarea hidrogeologica si geotehnica preliminara (pentru fundatii si constructii) - planificari, proiectari si executii de remedieri ale solului si apei subterane poluate prin tehnologii de decontaminare bazate pe metode fizice, chimice si microbiologice in situ si ex situ in scopul refacereii mediului si al readucerii lui la parametrii ambientali naturali; - planificari pentru sisteme de management al deseurilor, gestiunea deseurilor.

Chiajna Servicii
  • Derulam contracte de audit financiar si intern in pentru societati comerciale si a Institutii Financiare Nebancare (societati de leasing, fonduri de investitii, etc.). Intocmim evidente contabile complete, inclusiv raportari si analize.

Dej Servicii
  • S.C. LEGE CONSULT  S.R.L. DOROHOI,este o puternica societate de consultanta, asistenta si reprezentare juridica din nordul Moldovei si poate oferi societatii Dvs. si clientilor pe care ii reprezentati servicii juridice de calitate  societatea noastra va poate oferi acoperire juridica pe raza judetelor Botosani , Suceava si Iasi ( orasele Botosani, Dorohoi, Darabani , Suceava, Falticeni , Gura Humorului,etc) cat si orunde in tara prin intermediul colaboratorilor nostri.- recuperari creante; - infiintare firme/consultatii in vederea infiintarii unei firme; - modificari in activitatea societatilor  comerciale- acte Registrul Comertului; - redactare orice tip de contracte precum si consultanta/ asistenta in perfectarea contractelor  comerciale; - reprezentari in procese civile,penale si lichidari judiciare; - plangeri contraventionale impotriva proceselor verbale de contraventie ; - cereri executare/contestatii executare; - consultanta /asistenta dreptul muncii; - litigii de munca; - redactare contracte colective de munca; - activitate de personal- redactare contracte de munca conform L.53/2003; - intocmirea dosarului personal al angajatului; - efectueaza cercetarea prealabila in cazul savarsirii de abateri disciplinare de catre salariati; - intocmeste deciziile de desfacere a contractelor de munca; - reprezentare in fata tuturor autoritatilor precum si in fata altor organe cu atributii jurisdictionale; - asistenta si consultanta in afaceri; - aduce la cunostinta angajatorului noile reglementari legale ce apar din punct de vedere economic, financiar, al dreptului muncii, etc. serviciile noastre sunt cu 40-50 % mai mici decat pretul pietei. Beneficiati de servicii promte consilierii nostri deplasandu-se la sediul Dvs.   Suntem interesati in colaborarea cu societatea Dvs.precum si cu alte socitati de consultanta fapt pentru care va invitam sa ne contactati pentru a ne comunica si stabili impreuna conditiile unei eventuale colaborari. Pentru mai multe detalii si prezentarea detaliata a ofertei noastre va puteti adresa prin telefon 0744-532548- consilier juridic definitiv Podoreanu Liviu Gabriel.

Dorohoi Servicii
  • Angajator Srl a fost fondata in 1996 in Oradea, judetul Bihor si este o companie recunoscuta pe plan local pentru corectitudinea intocmirii documentatiei si respectarea legislatiei in domeniul muncii . Firma Angajator S.R.L are o echipa de 7 angajati cu vasta experienta in intocmirea de acte din domeniul resurselor umane si state de plata pentru SC, II PF. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Bihor pentru corectitudine si fiabilitate. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a gestiona atributiile departamentului de Resurse Umane. In firma Angajator S.R.L este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Calitatea serviciilor oferite sunt atu-urile care ne recomanda. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.

Oradea Servicii
  • Agentia de Proprietate Industriala Brandynamics este acreditata la nivel national si international. Prin consilierii nostri specializati oferim servicii juridice competente de consultanta si reprezentare in domeniul proprietatii industriale si intelectuale: inregistrare si monitorizare marci, desene si modele industriale, inventii, etc. REALITATE SI RISCURI: "DENUMIREA REZERVATA NU ESTE CONSTITUTIVA DE DREPTURI IN SENSUL LEGII NR. 84/1998; IN CAZ DE CONFLICT INTRE DENUMIREA FIRMEI SI O MARCA INREGISTRATA, DREPTURILE CONFERITE DE MARCA VOR PREVALA" (extras din documentul emis de ONRC la verificarea de disponibilitate inregistrare nume firma). Singurul mod legal de protectie este inregistrarea marcii (numele firmei , numele produselor / serviciilor dvs, nume de proiecte, etc.), in conformitate cu prevederile Legii 84 / 1998 (legea marcilor si indicatiilor geografice) si monitorizarea acesteia prin metode specifice consilierilor juridici specializati.

Punct De Lucru I.m.klein, Nr. 8, Cluj Napoca Servicii
  • Compania noastra a fost infiintata in anul 2002 si este situata in Cluj Napoca, judetul Cluj. Firma noastra efectueaza: consultanta sisteme management, ISO 9001, 14001, 18001, dirigentii de santier, servicii de identificare si evaluare riscuri de securitatea si sanatatea muncii, inclusiv proiectarea si implementarea cerintelor legale de securitatea si sanatatea muncii. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.

Cluj Napoca Servicii
  • Eurocenter Amoba S.R.L a fost infiintata in anul 1995 si este situata in Sfantu Gheorghe, judetul Covasna. Centrul de pregatire Eurocenter ofera servicii complete in domeniul formarii profesionale a adultilor. Oferim cursuri si examinari internationale din competente de baza (ECDL, ECL) si cursuri de calificare acreditata CNFPA. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea serviciilor noastre. In compania Eurocenter Amoba S.R.L se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de calitate si pret a produselor si serviciilor cerute de clienti. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.

Sfantu Gheorghe Servicii
  • Cu o experienta de peste 11 ani in contabilitate, stau la dispozitia dumneavoastra pentru a va oferi servicii complete de contabilitate, consultanta financiara si fiscala, servicii de personal-salarizare, rapoarte de baza ale conturilor de furnizori, creante, stocuri, trezorerie, rapoarte ale fluxurilor de numerar (Cash-flow) si servicii conexe financiar contabile. Mi-am canalizat toata atentia spre calitatea serviciilor care sa vina in sprijinul clientilor. Scopul este de a va asigura servicii de contabilitate performante care vor garanta afacerii dumneavoastra un real succes. Serviciile oferite sunt personalizate in functie de cerintele fiecarui client in parte, astfel incat sa devin un partener pentru afacerea dumneavostra in care puteti avea totala incredere. Construim impreuna o relatie bazata pe calitate, profesionalism si comunicare. Legislatia din Romania este interpretabila si incerta, un contabil bun contribuie in mod cert la cresterea sigura a companiei dumneavoastra.

Cluj-napoca Servicii
  • Societate  profesional  cu  personal  specializat  si  membr a  prestigioaselor   organisme  profesionale : Corpul Experilor  Contabili si Contabililor  Autorizai  din Romnia; Asociaia  Naional  a  Evaluatorilor   din Romnia; Uniunea  Naional a  Practicienilor  in insolven  din Romnia, si   asociaii  patronale: - Camera de Comer  si Industrie a Romniei, - U.G.I.R. 1903. 1. ntocmirea  de  planuri de  afaceri -  studii de  fezabilitate , studii  de  oportunitate. Flux operaiuni: 1.1. ntlnire  preliminar; 1.2. Lansare  comand; 1.3. ntocmire  contract; 1.4. Stabilirea  listei  iniiale   de   documente   pentru  start; 1.5. Prezentarea   de  client  a  documentelor  solicitate; 1.6. Culegerea  si prelucrarea  datelor   de   consultani  (incluznd si  inspecii/vizite  ale  locaiilor  ce  fac  obiectul  lucrrii ); 1.7. ntocmirea  planului  de  afaceri/studiu fezabilitate ; 1.8. Discuia  final  cu  clientul; 1.9. Recepia  lucrrii; 1.10   Predare  - achitare; 1.11 Asisten  ulterioar  (la  solicitare). 2. ntocmirea  de  rapoarte  de  evaluare  pentru: - proprieti  imobiliare, - bunuri  mobile, - societi  comerciale. S.C.  CONSULTING  V COMPANY   S.R.L.    dispune   de  evaluatori  pentru  toate  seciunile, experi  ce  au  participat  la  ntocmirea   a sute de  lucrri in  domeniu . Din  totalul   de  17 consultani  11  sunt evaluatori  inclusiv   membri  ANEVAR , existnd  si  contracte  de   colaborare  cu ali  evaluatori  externi . 3. Expertize  si evidene  contabile Personalul specializat  din cadrul  firmei  acord  asisten  si  ntocmesc rapoarte  la  cerere  pentru  diverse  cauze: - Litigii  - comerciale, - Litigii - contestaii, ale  actelor de control, ale  autoritilor  publice  in materie; - Partaje - divizri fuziuni. - Alte  cauze, - Asisten  contabil. 4. Proceduri de insolven, lichidri, divizri, fuziuni. - Activitatea de practician  in insolven  (administrator  judiciar,  lichidator  judiciar) conform  Legii  nr. 85/2006; - Implicarea  ca  si  practician  in insolven conform Legii  nr. 31/1990   cu  modificrile  ulterioare  - efectuarea de  lichidri  voluntare;   - ntocmirea  de  proiecte  de  divizare,  fuziune,  solicitate  la  Registrul  Comerului.

Tg-jiu Servicii
  • Management Consult S.R.L a fost infiintata in anul 2001 si este situata in Giurgiu, judetul Giurgiu. Compania Management Consult S.R.L efectueaza consultanta in afaceri si in management, lichidari si infiintari firme. Firma noastra are o echipa de 5 angajati. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. In cadrul companiei Management Consult S.R.L desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Management Consult S.R.L este onorata sa raspunda oricarei solicitari din partea dumneavoastra referitoare la oferta noastra de produse si servicii. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.

Giurgiu Servicii