Societatea a fost infiintata in anul 2002 si are o echipa de 7 angajati cu vasta experienta in efectuarea de evidenta si expertiza contabila (bilanturi, impozite, declaratii fiscale), resurse umane, evaluare patrimoniala, infiintari/modificari/ dizolvari societati. Serviciile oferite sunt personalizate in functie de profilul de activitate al beneficiarului, cerintelor si asteptarilor sale. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ne ajuta sa ne perfectionam seviciile si sa le adaptam mereu la cerintele pietei. Tarifarea se face in functie de complexitatea activitatii si volumul de documente, astfel incat sa nu va incarcati cu costuri supradimensionate!
Infotronica a fost infiintata in anul 2003 si are sediul in Bucuresti. Firma ofera consultanta in domeniul IT, realizeaza si implementeaza solutii si servicii informatice pentru IMM-uri. De asemenea, va pune la dispozitie si un magazin online IT. Satisfactia si productivitatea dumneavoastra reprezinta obiectivul nostru prioritar, motiv pentru care selectam in acest sens produsele si serviciile pe care vi le propunem. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre vor indeplini asteptarile dvs. INFOTRONICA este onorata sa raspunda oricarei solicitari din partea dvs. referitoare la oferta noastra de produse si servicii, care in mod cert va va aduce reale satisfactii. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
Compania noastra a fost infiintata in anul 2005 si este situata in Bucuresti. Compania Comiscaro SRL va pune la dispozitie produse de calitate ca: camasi, bluze, fuste, costume, compleuri, jachete, consultanta in managementul afacerilor (crearea planului de afaceri, mediere), executie lucrari case, apartamente. Firma noastra are un personal de 12 angajati. Romania este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Firma noastra plaseaza in centrul atentiei clientul, cu necesitatile si dorintele sale. Comiscaro SRL si-a propus ca, intr-un timp relativ scurt, sa devina cel mai serios partener de afaceri pentru compania dumneavoastra . Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
SC.STUPARU CONSULTING SRL. este o societate tanara specializata in consultanta pentru implementarea sistemelor de management conform standardelor europene ISO (9001, 14001, 18001). Societatea noastra detine personal bine pregatit profesional si certificat pe cele trei standarde. Certificarea firmelor la care oferim consultanta este acordata de firme cu renume si acreditare internationala.
Avem aprobate un numar de 28 de proiecte de finantare din care 16 sunt implementate si finalizate. Valoarea totala a proiectelor implementate este de 3.500.000 Euro. Proiectele au fost implementate in regiunea Nord-Est, judetele Neamt, Iasi si Bacau. Beneficiarii nostri sunt IMM - uri cu sediul in aceste judete.
Avi Group S.R.L, a fost fondata in 2002 in Bucuresti si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Cu o echipa de 30 angajati cu vasta experienta in efectuarea de consultanta pentru implementarea sistemelor de management conform standardelor iso 9001, HACCP, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 17025 (crearea si implementarea sistemelor de management), punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Infiintata in anul 1993, Dacos Prest Srl este situata in Oradea, judetul Bihor. Avand 3 angajati, firma noastra efectueaza servicii de contabilitate, expertiza si evidenta contabila, consultanta contabila, bilanturi. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Happy Face Impex S.R.L., a fost fondata in 2001 in Bucuresti si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Cu o echipa de 2 angajati cu vasta experienta in efectuarea de consultanta in domeniul vamal, servicii vamale, tratamente bioenergie, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. Happy Face Impex S.R.L. se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Happy Face Impex S.R.L. sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
S.C. Conteuro S.R.L.isi propune sa efectueaze servicii profesioniste de calitate, servicii de contabilitate, consultanta contabila, expertize contabile, consultanta financiara, intocmire plan afaceri. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Finit Grup Romania este format din companii specializate in consultanta pentru afaceri si management, care au ca directie de dezvoltare domeniul investitiilor financiare in sectoarele economice cu rata mare de dezvoltare si cu perspective de crestere economica semnificativa. Domeniile in care Finit Grup Romania activeaza si pe care doreste sa le dezvolte in continuare sunt dezvoltare proiecte imobiliare, finantari proiecte de investitii (rambursabile si nerambursabile), consultanta financiar?contabila si consultanta juridica in domeniul economic. Companii din cadrul grupului: Finit Consult & Management ? www.finit.ro Finit Building & Management Finit Contabilitate ? www.finitcontabilitate.com Finit Real Estate
S.C. Intergeo S.R.L. este o firma de consultanta in domeniul geo-ecologic. Firma are sediul central in comuna Chiajna, judetul Ilfov si un punct de lucru la Cluj Napoca. Suntem atestati de TÜV Thüringen, Germania conform EN -ISO 9001/ 2001 privind Managementul calitatii si suntem atestati de MAPM pentru intocmirea Bilanturilor de mediu si a Evaluarii Impactului asupra mediului. Suntem dotati cu echipament usor, portabil, pentru foraje de pana la 10-15 m adancime si pentru recoltari de probe de sol, apa, aer, materiale diverse. Executam foraje de prospectiune dar si puturi de monitorizare ! Investigari pe amplasamente: - bilanturi de mediu de nivel I, II precum si studii de impact de mediu - evaluarea riscului la diverse obiective industriale - audituri ecologice pentru terenuri si obiective industriale - foraje de cercetare ale solului si stratului acvifer - instalare puturi de monitorizare a acviferului - cercetarea hidrogeologica si geotehnica preliminara (pentru fundatii si constructii) - planificari, proiectari si executii de remedieri ale solului si apei subterane poluate prin tehnologii de decontaminare bazate pe metode fizice, chimice si microbiologice in situ si ex situ in scopul refacereii mediului si al readucerii lui la parametrii ambientali naturali; - planificari pentru sisteme de management al deseurilor, gestiunea deseurilor.
Derulam contracte de audit financiar si intern in pentru societati comerciale si a Institutii Financiare Nebancare (societati de leasing, fonduri de investitii, etc.). Intocmim evidente contabile complete, inclusiv raportari si analize.
S.C. LEGE CONSULT S.R.L. DOROHOI,este o puternica societate de consultanta, asistenta si reprezentare juridica din nordul Moldovei si poate oferi societatii Dvs. si clientilor pe care ii reprezentati servicii juridice de calitate societatea noastra va poate oferi acoperire juridica pe raza judetelor Botosani , Suceava si Iasi ( orasele Botosani, Dorohoi, Darabani , Suceava, Falticeni , Gura Humorului,etc) cat si orunde in tara prin intermediul colaboratorilor nostri.- recuperari creante; - infiintare firme/consultatii in vederea infiintarii unei firme; - modificari in activitatea societatilor comerciale- acte Registrul Comertului; - redactare orice tip de contracte precum si consultanta/ asistenta in perfectarea contractelor comerciale; - reprezentari in procese civile,penale si lichidari judiciare; - plangeri contraventionale impotriva proceselor verbale de contraventie ; - cereri executare/contestatii executare; - consultanta /asistenta dreptul muncii; - litigii de munca; - redactare contracte colective de munca; - activitate de personal- redactare contracte de munca conform L.53/2003; - intocmirea dosarului personal al angajatului; - efectueaza cercetarea prealabila in cazul savarsirii de abateri disciplinare de catre salariati; - intocmeste deciziile de desfacere a contractelor de munca; - reprezentare in fata tuturor autoritatilor precum si in fata altor organe cu atributii jurisdictionale; - asistenta si consultanta in afaceri; - aduce la cunostinta angajatorului noile reglementari legale ce apar din punct de vedere economic, financiar, al dreptului muncii, etc. serviciile noastre sunt cu 40-50 % mai mici decat pretul pietei. Beneficiati de servicii promte consilierii nostri deplasandu-se la sediul Dvs. Suntem interesati in colaborarea cu societatea Dvs.precum si cu alte socitati de consultanta fapt pentru care va invitam sa ne contactati pentru a ne comunica si stabili impreuna conditiile unei eventuale colaborari. Pentru mai multe detalii si prezentarea detaliata a ofertei noastre va puteti adresa prin telefon 0744-532548- consilier juridic definitiv Podoreanu Liviu Gabriel.
Angajator Srl a fost fondata in 1996 in Oradea, judetul Bihor si este o companie recunoscuta pe plan local pentru corectitudinea intocmirii documentatiei si respectarea legislatiei in domeniul muncii . Firma Angajator S.R.L are o echipa de 7 angajati cu vasta experienta in intocmirea de acte din domeniul resurselor umane si state de plata pentru SC, II PF. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Bihor pentru corectitudine si fiabilitate. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a gestiona atributiile departamentului de Resurse Umane. In firma Angajator S.R.L este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Calitatea serviciilor oferite sunt atu-urile care ne recomanda. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Agentia de Proprietate Industriala Brandynamics este acreditata la nivel national si international. Prin consilierii nostri specializati oferim servicii juridice competente de consultanta si reprezentare in domeniul proprietatii industriale si intelectuale: inregistrare si monitorizare marci, desene si modele industriale, inventii, etc. REALITATE SI RISCURI: "DENUMIREA REZERVATA NU ESTE CONSTITUTIVA DE DREPTURI IN SENSUL LEGII NR. 84/1998; IN CAZ DE CONFLICT INTRE DENUMIREA FIRMEI SI O MARCA INREGISTRATA, DREPTURILE CONFERITE DE MARCA VOR PREVALA" (extras din documentul emis de ONRC la verificarea de disponibilitate inregistrare nume firma). Singurul mod legal de protectie este inregistrarea marcii (numele firmei , numele produselor / serviciilor dvs, nume de proiecte, etc.), in conformitate cu prevederile Legii 84 / 1998 (legea marcilor si indicatiilor geografice) si monitorizarea acesteia prin metode specifice consilierilor juridici specializati.
Compania noastra a fost infiintata in anul 2002 si este situata in Cluj Napoca, judetul Cluj. Firma noastra efectueaza: consultanta sisteme management, ISO 9001, 14001, 18001, dirigentii de santier, servicii de identificare si evaluare riscuri de securitatea si sanatatea muncii, inclusiv proiectarea si implementarea cerintelor legale de securitatea si sanatatea muncii. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Eurocenter Amoba S.R.L a fost infiintata in anul 1995 si este situata in Sfantu Gheorghe, judetul Covasna. Centrul de pregatire Eurocenter ofera servicii complete in domeniul formarii profesionale a adultilor. Oferim cursuri si examinari internationale din competente de baza (ECDL, ECL) si cursuri de calificare acreditata CNFPA. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea serviciilor noastre. In compania Eurocenter Amoba S.R.L se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de calitate si pret a produselor si serviciilor cerute de clienti. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Cu o experienta de peste 11 ani in contabilitate, stau la dispozitia dumneavoastra pentru a va oferi servicii complete de contabilitate, consultanta financiara si fiscala, servicii de personal-salarizare, rapoarte de baza ale conturilor de furnizori, creante, stocuri, trezorerie, rapoarte ale fluxurilor de numerar (Cash-flow) si servicii conexe financiar contabile. Mi-am canalizat toata atentia spre calitatea serviciilor care sa vina in sprijinul clientilor. Scopul este de a va asigura servicii de contabilitate performante care vor garanta afacerii dumneavoastra un real succes. Serviciile oferite sunt personalizate in functie de cerintele fiecarui client in parte, astfel incat sa devin un partener pentru afacerea dumneavostra in care puteti avea totala incredere. Construim impreuna o relatie bazata pe calitate, profesionalism si comunicare. Legislatia din Romania este interpretabila si incerta, un contabil bun contribuie in mod cert la cresterea sigura a companiei dumneavoastra.
Societate profesional cu personal specializat si membr a prestigioaselor organisme profesionale : Corpul Experilor Contabili si Contabililor Autorizai din Romnia; Asociaia Naional a Evaluatorilor din Romnia; Uniunea Naional a Practicienilor in insolven din Romnia, si asociaii patronale: - Camera de Comer si Industrie a Romniei, - U.G.I.R. 1903. 1. ntocmirea de planuri de afaceri - studii de fezabilitate , studii de oportunitate. Flux operaiuni: 1.1. ntlnire preliminar; 1.2. Lansare comand; 1.3. ntocmire contract; 1.4. Stabilirea listei iniiale de documente pentru start; 1.5. Prezentarea de client a documentelor solicitate; 1.6. Culegerea si prelucrarea datelor de consultani (incluznd si inspecii/vizite ale locaiilor ce fac obiectul lucrrii ); 1.7. ntocmirea planului de afaceri/studiu fezabilitate ; 1.8. Discuia final cu clientul; 1.9. Recepia lucrrii; 1.10 Predare - achitare; 1.11 Asisten ulterioar (la solicitare). 2. ntocmirea de rapoarte de evaluare pentru: - proprieti imobiliare, - bunuri mobile, - societi comerciale. S.C. CONSULTING V COMPANY S.R.L. dispune de evaluatori pentru toate seciunile, experi ce au participat la ntocmirea a sute de lucrri in domeniu . Din totalul de 17 consultani 11 sunt evaluatori inclusiv membri ANEVAR , existnd si contracte de colaborare cu ali evaluatori externi . 3. Expertize si evidene contabile Personalul specializat din cadrul firmei acord asisten si ntocmesc rapoarte la cerere pentru diverse cauze: - Litigii - comerciale, - Litigii - contestaii, ale actelor de control, ale autoritilor publice in materie; - Partaje - divizri fuziuni. - Alte cauze, - Asisten contabil. 4. Proceduri de insolven, lichidri, divizri, fuziuni. - Activitatea de practician in insolven (administrator judiciar, lichidator judiciar) conform Legii nr. 85/2006; - Implicarea ca si practician in insolven conform Legii nr. 31/1990 cu modificrile ulterioare - efectuarea de lichidri voluntare; - ntocmirea de proiecte de divizare, fuziune, solicitate la Registrul Comerului.
Management Consult S.R.L a fost infiintata in anul 2001 si este situata in Giurgiu, judetul Giurgiu. Compania Management Consult S.R.L efectueaza consultanta in afaceri si in management, lichidari si infiintari firme. Firma noastra are o echipa de 5 angajati. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. In cadrul companiei Management Consult S.R.L desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Management Consult S.R.L este onorata sa raspunda oricarei solicitari din partea dumneavoastra referitoare la oferta noastra de produse si servicii. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.