We at Eunion Capital connect businesses with the best international trade opportunities to compete in a global market. We help business' owners to export valuable products and find new partners in foreign markets.
Societatea a fost infiintata in anul 2003. In acesta perioada nu a inregistrat pierderi din exploatare si in permanenta de la an la an a crescut cifra de afaceri. Am reusit sa accesez fonduri europene 100% nerambursabil in valoare de 200.000 euro prin ADR NORD-EST.
Suntem o companie ce ofera servicii in domeniul IT si in mentenanta echipamentelor technice de uz casnic sau industrial, la firme mici sau mari, sau chiar la institutii ale statului. Pentru mai multe detalii nu ezitatii sa ne contactati.
Activitatea Asociatiei Maria Andreea se desfasoara pe intreg cuprinsul Romaniei, precum si in alte tari cu legislatiei statului respectiv. Asociatia se implica in mod instutionalizat si voluntar in viata sociala ca act civic, caritabil si de milostenie cu scopul de a desfasura urmatoarele activitati conform statutului: Promovarea sanatatii; Asistenta sociala a oamenilor dezavantajati fizic, social, a copiilor si a persoanelor in varsta, a bolnavilor de orice fel; Organizarea de actiuni de informare, promovare si sensibilizare a populatiei; Promovarea principiilor si valorilor umane ale persoanelor cu dizabilitati; Reducerea impactului psihologic si social asupra celor bolnavi; Sustinerea diverselor institutii ce trateaza bolnavii de cancer; Sustinerea bolnavilor de cancer si de alte boli acute si cronice; Asistenta sociala si suport financiar pentru copiii care vor continua studiile in strainatate. Activitatea asociatiei este de interes general. In vederea realizarii scopului propus si asumat asociatia isi planifica urmatoarele obiective: Activitati de asistenta, consiliere si reprezentare in domeniul sanitar; Activitati si programe de informare, promovare, prevenire si sensibilizare a populatiei; Colectare si reimpartire de bunuri materiale si fonduri banesti; Asociatia poate primi donatii din tara si din strainatate de la persoane fizice, persoane juridice si institutii in scopul sustinerii scopurilor si obiectivelor acesteia; Organizarea in conditiile legii a unor centre de sanatate pentru persoane cu dizabilitati si promovarea unui regim de viata sanatos si de combatere a elementelor de risc cu incidenta in boala; Reducerea impactului psihologic si social asupra celor bolnavi; Organizarea in regie proprie, in colaborare sau asociere cu alte organizatii care au acelasi profil de activitate sau organizatii non-guvernamentale locale, nationale si internationale, ale unor actiuni de cunoastere reciproca, dezbateri si schimb de experienta; Organizarea unor activitati de colaborare internationala si din Uniunea Europeana cu asociatii similare; Productia de produse hand-made in vederea vanzarii catre populatie pentru atingerea scopului si obiectivelor propuse; Initierea si derularea de programe sociale, conform principiilor economiei sociale vizand: Amenajarea unor spatii de cazare, de preparare, servire a hranei si asigurarii de ingrijire medicala primara; Colectarea de fonduri de la donatori si redistribuirea lor catre persoane cu nevoi.
Sc ProDoland Studio Srl este o companie infiintata in anul 2021 avand ca principal obiect de activitate constructiile civile, industriale si agricole. Compania ofera servicii de inalta calitate in domeniul proiectarii civile, industriale si agricole cu solutii complete de avizare, intocmire documentatii (C.U., D.T.A.C., etc.), elaborare P.T., servicii de arhitectura (case, vile, pensiuni, blocuri de locuinte, locasuri de cult, etc) autorizatii de constructii, servicii de proiectare structurala, consultanta . Firma dispune de personal autorizat si profesionist, cu o vasta experienta. Cu alte cuvinte, clientul nostru primeste atat cat are nevoie, si este astfel indrumat in asa fel incat incepand de la procesul de autorizare si incheind cu etapa executarii constructiei sa fie pe deplin multumit. Noi intelegem nevoia clientului de a fi bine informat si de aceea ii oferim consultanta pe toata perioada derularii proiectului. Costurile serviciilor oferite de firma noastra sunt de asa natura incat clientul sa fie multumit si sa ne recomande si la altii. Societatea se afla intr-un permanent proces de dezvoltare fiind implicata in colaborari indeaproape cu arhitecti, ingineri de structuri, furnizori si producatori de materiale de constructii, furnizori de sisteme de automatizare si de usi de garaj profesionale, etc. Pentru noi, un client multumit reprezinta o foarte buna modalitate de promovare si nu de putine ori clientii vechi au adus altii noi si astfel activitatea companiei a fost sustinuta si dezvoltata.
Companie cu peste 20.ani experienta atat in domeniul juridic cat si de afaceri. Avem birouri deschise atat in Spania cat si in Romania si colaborari de succes in Gemania, Malta, Italia si Republica Dominicana.
Cabinet de avocat in Timisoara Mirela David ofer servicii avocatiale, respectiv asistenta juridica si reprezentare in instanta, cabinet de insolventa judiciara, consultatii juridice online conform domenii de competenta expuse. https://david-lawfirm.ro
Visul tau de azi e realitatea ta de maine. Echipa noastra de specialisti te ajuta sa fii cu un pas mai aproape si iti ofera consultanta in domeniul dreptului societar. Misiunea noastra este sa va facem viata mai usoara. Stim cat de obositoare poate sa fie birocratia uneori si tocmai din acest motiv o luam de pe umerii tai. Ne concentram activitatea in mare parte reprezentand clientii in fata diferitelor institutii precum ONRC, OCPI, OSIM, ORDA, acordam consultanta juridica de specialitate si solutii pe proiecte in domeniul dreptului societar (operatiuni simple si complexe de inmatriculari II, IF, PFA, SRL, SRL-D, SA, precum schimbarea sediului profesional / social, modificarea si actualizarea obiectului de activitate, majorarea si reducerea capitalului social, transmiterea partilor sociale, infiintarea sau inchiderea punctelor de lucru, excluderea sau retragerea asociatilor, etc.). Valorile dupa care ne ghidam sunt profesionalismul, transparenta, seriozitatea iar daca te regasesti si tu in cuvintele noastre te asteptam pe la noi.
Service laptop in Constanta cu cele mai eficiente servicii si cea mai buna acoperire din oras! Oferim reparatiile si serviciile IT conexe la cel mai inalt nivel profesional, folosind cele mai moderne dotari si personal de inalta calificare.
ATC BEST IDEAS - este o firma tanara care are ca obiect de activitate consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii cod CAEN 7022. Detalii servicii oferite Decizii de numire in functie a lucratorilor desemnati; Program de instruire-testare la nivelul societatii in domeniul securitatii si sanatatii in munca; Instructiuni proprii in domeniul securitatii si sanatatii in munca; Instructiuni proprii pentru acordarea primului ajutor in caz de accidentare; Tematici de instructaj privind activitatile desfasurate in cadrul companiei; Intocmirea normativului intern de acordare a echipamentului individual de protectie (stabilirea tipului de echipament de protectie necesar, pe activitati, si dotarea lucratorilor cu echipament de protectie); Administrarea activitatii de medicina a muncii (programarea controlului medical obligatoriu si suplimentar); Intocmirea fiselor individuale de instructaj in domeniul securitatii si sanatatii in munca; Organizarea, efectuarea si supravegherea activitatii de instructaj in domeniul securitatii si sanatatii in munca: instructajul introductiv general, instructajul la locul de munca, instructajul periodic, respectiv instructajul la reluarea activitatii; Semnalizarea la locul de munca a pericolelor de accidentare, a cailor de evacuare, amplasarea truselor de prim ajutor; Evidenta accidentelor de munca, a incidentelor periculoase si a bolilor profesionale; Organizarea comitetului de sanatate si securitate in munca; Propuneri de masuri cu caracter tehnic, organizatoric si de alt tip, care trebuie luate pentru evitarea pericolului grav si iminent, stabilirea zonelor cu risc ridicat si specific; Reprezentarea companiei in situatii de control din partea organelor competente ale ITM; Aprovizionare cu materiale obligatorii: truse sanitare de prim ajutor, echipamente de protectie pentru lucratori; Consultanta privind Legea 319/2006 si normele de aplicare.
Sc Romvodes Srl a fost infiintanta in anul 2008. Compania noastra ofera servicii de consultanta ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 / HACCP/ISO 22001 in vederea certificarii ISO conform cerintelor europene.
Compania activeaza in domeniul silvicultura oferind la preturi atractive masa lemnoasa atat fasonata cat si pe picior, precum si numeroase servicii silvice de calitate, avand deasemenea o experienta de peste 10 ani in evaluarea si achizitia terenurilor forestiere.
Ai nevoie de un site de prezentare la un pret corect, si un timp de realizare mic? Atunci LowPings Romania iti este solutia. Realizam site-uri de prezentare cu preturi incepand de la 500 de lei, iar mentenanta lunara costa 30 de lei. Nu rata ocazia de a iti promova afacerea in mediul online!
Consultanta Dauna Auto ofera asistenta completa: - consiliere imediat dupa accident - ajutor pentru completarea constatarii amiabile - constatare dauna si notificare asigurator - platforma auto pentru preluarea vehiculului avariat (daca este cazul) - masina la schimb pe toata durata reparatiei - intocmirea dosarului de dauna / decontare directa RCA cu orice asigurator - reparatie autovehicul in service cu experienta - inchidere dosar si returnare autovehicul reparat In cazul unui accident auto fara victime poti apela la ajutorul specializat oferit de noi pentru a trece cu bine peste fiecare pas necesar in rezolvarea situatiei.
CSM International, societate specializata in asigurarea serviciilor de securitate: paza / protectie, valori de transport, garzi de corp / escorte, instalare sisteme de securitate si interventie rapida. CSM International ofera servicii care stau la baza unei experiente acumulate in timp, cu personal calificat si adaptat permanent in diferite situatii si pentru toate necesitatile beneficiarilor nostri. CSM International, considera ca pentru a crea in jurul nostru si al clientilor nostri un climat propice pentru dezvoltarea afacerilor, siguranta reprezinta o prioritate, principalul scop fiind acela de a ne dezvolta impreuna si sa devenim mai puternici.
Experienta neintrerupta in avocatura din anul 2002. Diverse domenii de activitate: Reprezentare in instante si arbitraj Drept penal Drept civil Recuperari debite si executari silite Dreptul muncii Dreptul familiei Drept international privat Drept contabil si fiscal Drept comercial
Cine suntem? Sc Danubian Invest Srl, este o societate cu capital social 100% autohton ce activeaza in sectorul serviciilor, oferind clientilor o gama integrata de servicii de consultanta si evaluare imobiliara. Activam in piata imobiliara inca din anul 2007, sub brandurile Centrul Imobiliar- www.centrul-imobiliar.ro, Evaluari Imobiliare Autorizate - www.romeval.ro si www.evaluare-impozit.ro. De asemenea, am creeat o platforma de tranzactionare imobiliara, prin care punem la dispozitia proprietarilor de imobile de a-si posta anunturile de vanzare si inchiriere prin intermediul unei suite de site-uri: www.galati-apartamente.ro, www.chiriigalati.ro . Ce este RomEval.ro? Platforma de evaluari proprietati imobiliare - RomEval.ro a luat nastere din dorinta a-ti pune la dispozitie servicii de evaluari profesionale. In spatele acestei plaforme suntem o echipa de evaluatori autorizati ANEVAR (Asociatia Evaluatorilor Autorizati din Romania), pregatiti si capabili sa raspundem solicitarilor din domeniul evaluarilor imobiliare.
Firma noastra va ofera: -Antepriza generala -Consultanta tehnica si financiara pentru proiecte de constructii -Dirigentie de santier -Ofertare si decontare proiecte de investitii -Proiectare constructii civile, industriale si agricole
Societatea noastra, va ofera servicii de: 1 CONSULTANTA JURIDICA Consultanta juridica in relatia cu Oficiul National al Registrului Comertului, infiintare si modificare societati cu raspundere limitata, ONG, Asociatii in relatia cu judecatoriile 2. CONSULTANTA IMOBILIARA Identificarea, analizarea imobilelor, verificarea actelor de proprietate, gasirea de cumparatori/vanzatori, asistarea la semnarea contractului de vanzare-cumparare, sau orice alte documente care trebui sa le obtinem in vederea semnarii vanzarii. Avem birouri notariale cu care lucram la preturi foarte bune. 3. CONSULTANTA ADMINISTRATIVA Va putem ajuta cu obtinerea de extrase funciare, intocmire cadastru, dezmembrare cadastrala, alipire cadastrala, ridicari topo, studiu geo, puz, etc Va asteptam sa ne contactati pentru a va putea ajuta in demersul dumneavoastra pe care il inteprindeti. Cu stima, Maria Avram Manager SBW
Karlotest va ofera: Servicii de consultanta tehnica specializata in constructii. Servicii de incercari nedistructive pe coloane beton, piloti si fundatii. Servicii de monitorizare ale comportarii in timp a constructiilor.