Expert in legislatia muncii, cu experienta de peste 15 ani in domeniu, ofer servicii specializate de Consilere in legislatia muncii; Auditarea activitatii de resurse umane si salarizare la nivelul unitatii; Redactarea / avizarea contractelor de munca, precum si a altor documente subsecvente acestora; Redactarea / avizarea regulamentelor, politicilor, procedurilor, precum si a tuturor actelor interne specifice relatiilor de munca; Realizarea cercetarii disciplinare a lucratorilor; Aplicarea procedurilor privind concedierea lucratorilor; Solutionarea cererilor sau reclamatiilor individuale ale lucratorilor; Concilierea conflictelor de munca.
Evaluator in Bucuresti pentru proprietati imobiliare (apartament, casa cu teren, teren liber, spatiu comercial, spatiu industrial) si bunuri mobile (autoturism, utilaje). Rapoarte de evaluare pentru diferite scopuri: vanzare-cumparare, informare, partaj, succesiune, impozitare, raportare financiara, garantarea imprumutului, intabulare cladire, aport capital social, esalonare la plata. Rapoartele de evaluare au o complexitate ridicata si respecta conformitatea cu Standardele de Evaluare ANEVAR. Consultanta personalizata pe intreaga durata a procesului de evaluare si dupa incheierea acestuia.
Cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul constructiilor, suntem orientati spre a gasi cele mai bune solutii pentru dumneavoastra, si am dezvoltat o gama ampla de servicii: proiectare, structuri, amenajari, instalatii electrice si sanitare, HVAC si mentenanta.
Utile Pentru Viitor se adreseaza oricui este interesat sa traiasca o viata mai simpla, mai aproape de natura, eco-bio, cu respect pentru viata! Utile Pentru Viitor se ocupa cu centralizarea de informatii din mai multe domenii de activitate, dar si de existenta, pe care le pune la dispozitia doritorilor, venind in sprijinul acestora pentru a se deprinde cu indeletniciri utile pentru viitor si o viata sanatoasa.
Cream si imbunatatim prezenta ta in online. Oferim: -servicii de web design pentru afaceri mici si medii. -Logo, branding, website, hosting, promovare, mentenanta. -Site-uri de prezentare sau eCommerce. -Site-uri pentru listarea serviciilor si produselor precum si a datelor de contact.
Selfcraft media provides digital marketing services and social media services across the globe. Selfcraft media delivers B2B marketing services and many business growths with us. Varied content and design for every different stage of digital advertising.
Centrul de Despagubire a Victimelor Accidentelor va ajuta gratuit sa luptati impotriva Companiilor de asigurari care, din pacate, incearca sa se sustraga de la indeplinirea drepturilor ce izvorasc din contractele RCA, astfel profitand de lipsa de informare a persoanelor prejudiciate.
Daca te pasioneaza cumpararile online si doresti sa cumperi RCA de pe internet, IrisAG.ro iti vine in ajutor cu o serie de avantaje ce te ajuta sa inchei in siguranta asigurarea auto obligatorie. Platforma de vanzari RCA este detinuta de IRIS AG Broker de Asigurare SRL companie de brokeraj autorizata de ASF, cu sediul social in Pitesti, Arges.
Agentia PPC cu rezultate dovedite. Suntem platiti pentru rezultate Plata pe rezultate este diferentiatorul principal al agentiei Maximize fata de alte agentii. Avem procesele de lucru si know-how-ul potrivite pentru a-ti aduce rezultatele de care ai nevoie. Agentia Maximize este o agentie specializata pe Reclamele platite de pe Facebook si Google. Oferim servicii complete de marketing online care includ Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads, TikTok Ads. Serviciile noastre sunt: Crestere vanzari ecommerce - obtine maximul de conversii la un cost cat mai rentabil/ profitabil pentru tine; Generare lead-uri- obtine mai multi clienti potentiali prin campaniile PPC; Branding eficient - brandul tau va fi in fata fiecarei persoane vizate; Training si consultanta - invata de ce ai nevoie pentru a avea mai multe rezultate; Audit PPC - vei afla cum poti sa obtii mai multe conversiile si sa platesti mai putin pentru acestea; Configurare PPC - obtine un cont Google Ads si Facebook Ads gata setat si cu rezultate vizibile.
Infiintata oficial in data de 17.03.2020, societatea noastra de consultanta a venit in sprijinul persoanelor care, datorita nevoii sau contextului social (pierderea locului de munca, demisia, etc.) au ales calea antreprenoriatului. Societatea a acordat si acorda in continuare consultanta gratuita antreprenorilor aflati la inceput de drum in vederea luarii celor mai bune decizii pentru administrarea afacerilor. Infiinteaza, modifica sau radiaza cu ajutorul nostru orice firma, PFA, SRL, II, IF, SA, simplu si rapid in cateva zile.
Agentia Atena ofera locuri de munca in straintate, in domeniul de ingrijire batrani in mai multe tari, cum ar fii: Germania, Olanda, Austria, Belgia, Irlanda si M. Britanie (persoanele care locuiesc deja acolo).
La NN, oamenii sunt nucleul activitatii noastre. Incepand de la clienti, continuand cu angajatii si colaboratorii, am invatat ca relatiile care functioneaza sunt cele care incep cu „ne pasa“. De aceea, ca angajator, e important pentru noi sa vii cu placere la birou in fiecare zi. Sa descoperi un loc in care poti vorbi liber si sa simti ca parerea ta conteaza. Credem ca e important sa cresti si sa te dezvolti asa cum vrei, pentru ca experienta ne-a aratat ca singurul mod prin care putem ramane in pas cu lumea e sa invatam unii de la altii. Iar noi, vrem sa invatam de la tine.
Infiintari | Modificari | Radieri firme in toata tara | Consultanta GDPR | Infiintam rapid firme in toata tara. Infiintare firma cu ASOCIAT UNIC - pachet complet 550 lei* taxe incluse, ce consta in: - consultanta de specialitate in vederea infiintarii - consultanta in alegerea codurilor CAEN - rezervarea denumirii la Registrul Comertului - redactarea tuturor documentelor necesare - intocmirea dosarului complet - depunerea dosarului si ridicare Infiintare PFA - pachet complet 250 lei* taxe incluse ! La cerere, documentele pot fi transmise prin servicii de curierat. Taxele de curier se achita separat. Inregistrare si autorizare punct de lucru - 300 lei Majorare/reducere capital social - de la 400 lei Cesiune parti sociale - de la 400 lei Numire/schimbare administrator - 350 lei Schimbarea sediului social in acelasi judet/in alt judet - de la 450 lei Prelungirea sediului social - 250 lei Dizolvare si radiere - 600 lei Suspendare activitate/Reluare activitate - 300 lei Schimbare denumire persoana juridica - 350 lei Actualizare date de identificare - 220 lei Suspendare/reluare activitate P.F.A./I.I./I.F. - 220 lei Radiere P.F.A./I.I./I.F. - 250 lei *Preturile de mai sus nu includ taxele la Registru Comertului Va putem asista si reprezenta in toate demersurile ulterioare infiintarii unei entitati juridice.
Cu o experienta de peste 15 ani in domeniul calitatii, Sc Alpha Qc Consulting Srl, va ofera servicii de consultanta si implementare in vederea certificarii pentru: - HACCP; - ISO 22000; - ISO 9001; - ISO 14001; - ISO 45001; - ISO 27001.
Ne remarcam prin competenta, promptitudine, diligenta si celeritate servicii juridice. Oferim asistenta, reprezentare juridica, litigii, comerciale si civile, drept penal, conflicte de munca, asigurari sociale, drepturi reale, legi speciale
Pentru fiecare cauza exista posibilitatea unui consultante juridicecu timp minim acordat de la 30 min, in urma caruia se poate agrea semnarea unui contract de asistenta juridica sau intelegerea mai binea unei situatii juridice, pentru care care se urmareste semnarea unui contract de asistenta juridica Odata inteleasa cauza si cerinta fiecarui persoane sau companii in partese poate obtine contractul de asistenta ca atare ce contine pasii dar si costurile, in mod transparent si cat se poate de eficient, pentru a se intelege si obtine dupa caz solutia cea mai favorabila Consulanta se refera atat pentru cauze Civile, precum Divort, Partaj sau Conventii Civile, dar si Contestatii privind o Decizie in faza intermediara in Instanta sau a unui Proces Verbal. Consultanta se poate referi si la intelegerea sau pregattrea unui Contract Comercial, infintarea unei societati comerciale sau depuneri situatii, preschimbati sau modificari stari la Camera de Comert, sau Modus Operandi privind un contract de asistenta juridica contractuala Comerciala, sau comercial si civila, cand se introduc clauze si pentru Civil. Experienta acumulata de-a lungul intregii perioade, prin activitate continua, inca din 1992, reprezinta un element de incredere impartasita de toti cei care pana ain present au avut nevoie de servicii juridice si mare masura, un succes pentru cabinet si acestia
Firma de Consultanta in domeniul Resurse Umane cu experienta de peste 10 ani in domeniu ofera servicii complete de consultanta si training in domeniul Consultanta HR, recrutare si selectie de personal, gestiune personal si salarizare, managementul resurselor umane si consultanta pentru compensatii si beneficii.
Luma Solutions Service reprezinta partenerul ideal pe care te poti baza si care iti poate furniza in timp real servicii de consultanta, call center, intermedieri comerciale Ro - IT. Experienta echipei noastre de peste 15 ani ne recomanda si ne obliga sa oferim clientilor nostri expertiza pertinenta, viziune de ansamblu asupra managementului riscurilor precum si profesionalism si competenta.
Cu o experienta de 20 ani in piata serviciilor inmatricularilor auto si asigurarilor, oferim servicii de consultanta, de depunere a actelor la institutiile aferente, prezentarea autoturismului la RAR. Lasati grija inmatricularii sau a transcrierii autovehicolului in seama noastra.
PFA infiintat in anul 2021 avand ca domeniu de activitate consultanta in management precum si pentru alte actrivitati profesionale, cu respectarea standardelor de referinta si a cerintelor legale in vigoare.