www.jobshub.ro este una dintre cele mai noi si moderne platforme de recrutare online. Scopul site-ului este sa creasca sansele de angajare atat ale candidatilor in cautarea unui loc de munca precum si a celor care au posturi vacante in compania-angajator. Care sunt beneficiile pe care le poti dobandi? a) Ca User Candidat: - iti poti crea gratuit un CV modern si atractiv cu care iti cresti sansele de a fi vizibil in ochii unui potential Angajator. - te poti informa privind noutatile din piata muncii, din perspectiva Candidatului. b) Ca User Recrutor: - iti poti promova brandul de Angajator prin crearea unui cont, cu descriere companie in text si media, in platforma jobshub.ro - iti poti publica in mod gratuit anunturile de recrutare, in format clasic; - iti poti promova anunturile personalizandu-le prin machete de recrutare optimizate pentru publicarea lor in platformele de Social Media.
Companie de servicii in domeniul financiar, oferim consultanta in elaborarea planurilor financiare personalizate a protectiei individuale si a familiei cat si siteme de economisire pentru viitor. De 20 de ani oferim protectie financiara si servicii de inalta calitate.
Oferim consultanta de afaceri, infiintare firme si modificari la registrul comertului. Planuri de afaceri studii de caz, accesare fonduri, credite, promovare si marketing, gasire parteneri de afaceri interni si externi.
Suntem Premium HR, furnizor de servicii integrate de recrutare, selectie si plasare forta de munca temporara. bordam doar metodele cele mai eficiente pentru rezultate maxime. Intotdeauna, gasim cei mai buni oameni pentru proiectul tau. Nu ne bazam doar pe accesul la baza de date extinsa de candidati; cautam activ candidatul ideal in functie de profilul necesar. Dezvoltam strategii de recrutare orientate dupa nevoile imediate sau pe termen lung ale companiei. Ne putem implica direct in identificarea problemelor de performanta ale echipelor, cu scopul de a veni cu solutii.
Consultatia consta in deplasarea la fata locului pentru masuratorile luate cu busola Luo Pan, inspectarea locatiei si a mediului inconjurator, analiza personalizata a locatarilor si apoi prezentarea raportului Feng Shui in scris cu recomandarile si remediile necesare. Consultatia consta in doua vizite: Prima vizita - se iau masuratorile cu busola la fata locului A doua vizita - se prezinta raportul scris impreuna cu planul casei prelucrat Voi realiza analiza Feng Shui / amprenta casei sau biroului tinand cont de harta Paht Chee / Bazi a persoanelor care locuiesc sau isi desfasoara activitatea in spatiul respectiv. Avand in vedere ca Feng Shui se ocupa cu armonizarea mediului in care persoanele traiesc sau isi desfasoara activitatea si faptul ca fiecare persoana este unica, este necesara analiza persoanelor. Pe langa regulile si remediile general valabile din Feng Shui, sunt necesare si remedii personalizate pentru a crea un mediu favorabil acelor persoane. Paht Chee completeaza cu informatiile necesare pentru a obtine un Feng Shui personalizat.
Bits World ofera servicii complete de hosting, rezervare domenii, webdesign, logo design, branding, design etichete produse, retelistica, servicii mentenanta infrastructura it, networking. Web Hosting - Serviicii de hosting. Networking - Setare, mentenanta retea. Webdesign - Webdesign, logo, etichete
Solutii si servicii pentru digitalizarea afacerii: Suntem o companie dinamica, innovativa care impreuna cu partenerii nostri, furnizori de date si tehnologii cu experienta, sprijinim companii din industrii diferite cu instrumentele si suportul necesar cresterii eficientei operationale si ale actiunilor de marketing. Definim impreuna cu clientii nostri cerintele specifice, propunem si recomandam modalitati de achizitie si licentiere, scalam solutiile oferite, formam echipele de lucru si asiguram suport tehnic pe intreaga perioada de derulare a contractelor. Contorizare persoane si pasageri: Cu ajutorul tehnologiilor de contorizare -numarare persoane, clientii nostri au acces la date in timp real si pot lua decizii informate referitoare la profitabilitatea si potentialul spatiilor administrate, gradul de ocupare in timp real, managementul timpilor de asteptare, impactul actiunilor de marketing si vanzari, tipologia si comportamentul clientilor/vizitatorilor in spatiile administrate. Utilizam tehnologii de ultima generatie si raspundem cu success oricaror provocari de ordin tehnic. Optimizarea si planificarea rutelor: Platforma noastra de planificare-optimizare rute, ofera furnizorilor de servicii de transport, distributie, curierat, livrari la domiciliu, instrumentele necesare optimizarii costurilor de transport si distributie, marirea capacitatii de livrare si utilizare a resurselor, reducerea livrarilor intarziate si ofera o solutie integrata de planificare-optimizare si dispatching pe terminale mobile in timp real. Servicii de geocodare, date si studii de locatie, instrumente GIS-Geomarketing: Conduceti un lant de magazine, operati o retea de franchiza sau administrati diferite resurse in teritoriu? Intelegerea potentialului locatiei este cheia succesului afacerii dvs. Oferim acces la licente de harti si date socio-demografice granulare pentru Romania si Europa, de la furnizori locali si globali si care impreuna cu unelte software GIS adaptate nevoilor dvs. va ofera informatiile relevante de care aveti nevoie in activitatea de planificare strategica si operationala. Furnizam servicii de geocodare, curatare adrese, adaugare cod postal, colectam & validam datele in teren (trafic, competitie, dezvoltare locala), realizam studii de catchment si de locatie, analize de geomarketing, heatmapping, in vederea intelegerii business-ului actual si definirea potentialului. Experienta noastra de peste 15 ani in aceasta industrie ne ajuta sa va oferim cele mai adecvate solutii (Cloud sau On-Premise) si servicii potrivite obiectivelor dvs.
Te ajutam sa castigi mai multi bani din continutul si traficul siteului tau. Oferim servicii complete pentru editori, de la conectarea cu platformele de advertising la auditul siteului, optimizarea integrarilor publicitare si punerea in conformitate cu GDPR.
Agentie marketing online & web development ce ne implicam activ in cresterea afacerilor. Incepand de la analiza, planificare, actiune si pana la rezultate suntem alaturi de clientii nostri ce isi doresc o vizibilitate mai buna in mediul online si un numar mai mare de vanzari.
In prezent ne ocupam cu consultanta financiara, venind in sprijinul clientilor, persoane fizice si persoane juridice (sub toate formele de organizare SRL, SA, ii, PFA, etc), cu solutii de creditare de tip credite nevoi personale, credite pentru activitate curenta, credite pentru investiti si leasing pentru diverse achizitii.
Suntem un atelier de design focusat pe inovatie. Dezvoltam solutii versatile adaptate la o lume in perpetua schimbare. Optimizam si armonizam de la concept pana la implementare. Ne pricepem la proiecte de urbanism, arhitectura, design ambiental si design de obiect.
Societate ce ofera: - consultanta in domeniul mediului; - consultanta privind gestiunea corecte a deseurilor generate in cadrul unei unitati de productie si nu numai; - servicii auditare sisteme de management, imbunatatire sisteme e amnagement implementate in cadrul unei societati (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018).
Stim ca listarea produselor pe magazinul dumneavoastra online sau pe platformele specializate reprezinta o provocare pentru majoritatea business-urilor. Noi am dezvoltat softuri specializate care se ocupa de colectare si adaugarea in masa a produselor pe site-ul dumneavoastra WooCommerce/Gomag sau/si de pe alte platforme specializate cum ar fi: Emag, Cel.ro, compari.ro, bizoo.ro. Indiferent ca produsele sunt in format excel/xml/csv sau chiar de pe un site furnizor al dumneavoastra, ele vor fi adaugate in cel mai scurt timp si optimizate SEO astfel incat: meta-tags, meta-names, alt-names vor fi automat completate de algoritmii nostri la cele mai inalte standarde. Indiferent de numarul produselor noi va putem solutiona orice cerinta in cel mult 7 zile. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati si va vom raspunde cererii in cel mai scurt timp posibil. Web: www.geniusmarketing.ro
Preluam transferul responsabilitatii pentru toate procesele din departamentul HR: - administrare personal & Revisal; - salarizare; - recrutare; - actualizare legislativa; - expertiza in egalitatea de sanse, precum si alte servicii si functionalitati.
We provide very high quality services: executive search, selection, permanent recruitment, contract recruitment, personnel rent, and consultancy. We work internationally: Lithuania, Latvia, Estonia, Norway, Denmark, Sweden, Finland, the Netherlands, the United Kingdom, France, Germany, Irland, Belgium, Czech Republic, Poland and other countries.
Compania Devbox a luat fiinta in anul 2017 avand ca scop principal activitati legate de utilizarea calculatorului in procese industriale. Odata cu trecerea timpului activitatea firmei s-a dezvoltat cuprinzind astazi , pe linga cele activitatea de baza si elaborarea de documentatii, executia,montajul si punerea in functiune la client a utilajelor destinate tratamentelor termice si deformarilor plastice pentru piese din otel, fonta, aluminiu, etc. O alta latura privind utilizarea resurselor noastre este si modernizarea si aducerea in parametrii initiali a utilajelor existente la client, prin folosirea unor materiale moderne, aparate si echipamente la nivelul actual, elaborarea de softuri de conducere procese industriale. Colaboratorii nostrii au o vasta experienta in executia la standarde inalte atit din punct de vedere mecanic cit si de automatizare. Compania noastra este ghidata de principiul unei cooperari stranse cu clientii nostri si se straduieste mereu sa mentina relatiile client-furnizor in parteneriat.
TMG Consulting este o companie care ofera solutii software cloud based personalizate si care activeaza in diverse sectoare de activitate. Avem solutii standardizate, oferim consultanta de business in implementare solutiilor IT si ne dezvoltam propriile startup-uri.
Operator RSVTI autorizat ISCIR oferim servicii complete RSVTi, autorizari ISCIR echipamemte sub presiune, echipamente de ridicat, macarale, nacele, stivuitoare, lize electice si manuale, poduri rulante, PRBuri.
Compania asigura servicii de audit financiar, contabilitate, expertize cu profesionalism, avand un portofoliu de clienti fideli. Compania are asigurare de risc profesional. Clentii de audit sunt din Bucuresti, Valcea, Arges, Gorj.
Serviciile de consultanta se adreseaza organizatiilor care doresc sa isi imbunatateasca performantele de mediu prin reducerea impactului si a riscurilor de mediu, prin optimizarea proceselor de gestiune a deseurilor sau prin reducerea taxelor datorate Administratiei Fondului pentru Mediu. Serviciile oferite sunt destinate si obtinerii actelor de reglementare cerute de legislatia romaneasca privind protectia mediului in vigoare (autorizatie de mediu, acord de mediu, etc.) si intocmirii raportarilor obligatorii catre autoritatile competente (APM, ANPM, AFM).