Efectuam productie de fructe de padure (afine, coacaze negre si rosii, lonichera), lavanda, in regim ecologic. Oferim cazare si servicii de agroturism. Utilizam ingrediente proprii sau locale. Promovam lantul scurt alimentar. Organizare evenimente. Training.
Hipgnosis Vision ofera suport firmelor finantate prin programe sustinute din fonduri europene. Daca aveti un proiect finantat Start-Up Nation, POR, POCU, PNDR, ati semnat acordul si doriti sa faceti achizitiile aprobate, firma noastra va ofera spre vanzare echipamentele IT, software-ul, mobilierul necesar dotarii biroului, licentele software, dar si alte echipamente sau utilaje. De asemenea in oferta noastra se gasesc serviciile de realizare a siteului firmei, promovare si construirea identitatii vizuale.
Oferim consultanta pentru certificarea sistemelor de management, certificare de produs, audit de terta parte, audit tehnic si de securitate. Pentru mai multe detalii legate de serviciile oferite, nu ezitati sa ne contactati.
Pentru institutii publice: Servicii selectie si recrutare resurse umane conform OUG nr.109 din 30.11.2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilorpublice, modificata si actualizata. (Cod CPV:-0 Servicii de recrutare) Servicii consultanta si gestiune resurse umane (audit de personal, implementare ROI, Organigrama, contracte colective de munca, contracte individuale de munca, fise de post, etc) (Cod CPV: -9 Servicii de consultanta in gestionarea resurselor umane) Servicii consiliere profesionala (Cod CPV:-6 Servicii de consiliere profesionala (coaching)) Servicii audit de personal, salarizare, gestiune resurse umane, etc. Servicii FORMATOR / TRAINER in baza CONTRACTULUI de PRESTA� �RI SERVICII PENTRU COMPANII: l Servicii Resurse Umane - recrutare si selectie personal -proiectare post/fisa post -creare anunt recrutare / angajare -selectie CV-uri -selectie si recrutare candidati -insertie candidat, etc. l Servicii Resurse Umane - Administrare personal intocmire contracte individuale de munca; intocmire fisa post, acte aditionale, decizii, adeverinte de vechime, etc: gestiune resurse umane: operare Revisal, intocmire Stat de plata, etc. l Servicii FORMATOR / Trainer PENTRU CANDIDATI: -Servicii de orientare in cariera si consiliere profesionala; -Servicii de creare si redactare CV-uri, scrisori de intentie, etc;
Suntem o agentie de marketing online cu peste 10 ani experienta in piata de online, ce presteaza servicii de promovare prin digital marketing utilizand platforme precum Google Ads si sau Facebook Ads. Noi sustinem antreprenorii in atingerea obiectivelor de vanzari oferindu-le suportul nostru prin intermediul strategiei si a campaniilor pe care le implementam.
Va oferim in Ploiesti, servicii de asistenta si reprezentare juridica in urmatoarele domenii: Drept Civil Drept Comercial Dreptul Muncii Dreptul Familiei Contencios Administrativ. Cabinet de avocat cu vasta experienta in drept civil , drept comercial, dreptul muncii si dreptul familiei. Va oferim servicii de asistenta juridica la cele mai inalte standarde profesionale. Va asiguram ca ne ascultam clientii si vom folosi toate parghiile legale pentru a va castiga cazul. Va oferim servicii profesionale pentru infiintare societati comerciale, intocmire si actualizare acte constitutive si reprezentarea in relatia cu Registrul Comertului. Experienta noastra de peste 10 ani in domeniu va garanteaza servicii la cele mai inalte standarde.
Suntem o echipa a Ascent Group, specializata in recrutare de personal de peste 15 ani. Ne gasiti cu birouri proprii in Arad, Bucuresti, Sibiu, Brasov, Piatra Neamt si cu proiecte de recrutare in intreaga tara. Expertii nostri in recrutare identifica nevoile candidatilor si reusesc sa faciliteze relatia cu angajatorul, creand premisele unui parteneriat de durata. Astfel, aplicam principiul "win-win" si il transformam in unul din obiectivele noastre. Mai multe despre noi https://www.ascentgroup.ro/despre-noi/
Suntem un grup de tineri din Ploiesti, pasionati de web design, optimizare SEO si Social Media. Ne ocupam timpul liber cu ceea ce ne place si spunem noi, o facem foarte bine, chiar daca este doar part-time.
Avocat Bucuresti va pune in legatura cu un avocat specializat in drept penal. Suna sau trimite un mesaj si in cel mai scurt timp vei fi contactat de un avocat. Atat in faza de urmarire penala cat si in faza de judecata: Strangerea si administrarea de probe in aparare; Cereri de inlocuire sau revocare a masurilor preventive; Cereri de liberare provizorie sub control judiciar; Cereri de scoatere de sub sechestru. In faza de executare a pedepselor penale: Cereri de liberare conditionata; Contestatii la executare; Cereri de intrerupere/amanare a executarii pedepselor; Cereri de contopire a pedepselor aplicate. Promovarea plangerilor si a cailor de atac impotriva rezolutiei/ordonantei procurorului; Formularea si inaintarea de plangeri penale catre organele competente; Reprezentarea partilor civile in toate fazele procesului penal indiferent de instanta competenta.
Suntem proactivi: ne dorim sa jucam un rol cheie in calitatea vietii oamenilor, prin asigurari. Protejam: dedicati rolului de baza al asigurarilor, administram si limitam riscurile pentru persoane fizice si companii. Dezvoltam: cream zi de zi un plus de valoare prin tot ce oferim. Credem si investim in oameni: ne pasa cu adevarat de viitorul si prezentul clientilor nostri. Investim si avem incredere in oamenii cu care lucram. Crestem calitatea vietii: crestem calitatea vietii oamenilor. Pretuim prosperitatea, siguranta, consilierea, lucruri pe care le oferim clientilor nostri prin serviciile Generali.
Sunte o echipa cu experienta, formata din membri tineri dornici de rezultate bune si ambitiosi. Oferim servicii de contabilitate completa, contabilitate primara, contabilitate pentru agricultura, fonduri europene, productie. 1.Contabilitate Servicii de contabilitate pentru societati comerciale in Romania Servicii de contabilitate in partida simpla pentru PFA si liber profesionisti Inregistrarea statelor de plata pentru angajati si a impozitelor aferente Intocmirea balantelor sintetice si analitice lunare Intocmirea situatiilor financiare si a raportarilor semestriale si anuale (Bilant, Cont de Profit si Pierdere, alte anexe) Intocmirea declaratiilor fiscale aferente activitatii Organizarea contabilitatii primare Generarea jurnalelor standard in functie de activitatea clientului: (Registrul-Jurnal, Registrul de Incasari si Plati, Registrul de Inventar, Jurnale de TVA, etc.) Depunerea declaratiilor fiscale online 2.Resurse umane - Asistenta in generarea pontajelor lunare Intocmirea statelor de salarii si a declaratiilor privind contributiile sociale Intocmirea Contractelor de munca si a actelor aditionale la acestea Elaborarea fiselor de post Completare si transmitere REVISAL - Registrului General de Evidenta a Salariatilor Indrumare pentru mentinerea si actualizarea dosarelor de personal Asistenta pentru elaborarea Regulamentului de Ordine Interioara Asistenta pentru stabilirea indicatorilor de performanta pentru categorii de personal Evaluarea personalului pe baza indicatorilor de performanta Fonduri europene si fonduri obtinute de la stat, va indrumam sa faceti alegerea potivita pentru inceperea unei afaceri. pretul este negociabil in functie de volumul de lucru de la 200 lei la 1000 lei.
Odas Global Consulting este o companie globala ce se concentreaza asupra consultantei in afaceri, fondurilor europene, investitii realizate la nivel globala, arhitectura, lobby si servicii tehnologice. Compania a fost fondata in 2003 si de atunci a evoluat dinamic, oferind o gama larga de servicii clientilor nostri, pornind de la consiliere in afaceri si consiliere in comunicatii strategice pana la lobby pe langa institutiile europene si agentiile si organizatiile internationale, precum si o platforma globala puternica si servicii de comunicatii financiare si corporative complementare. Echipa noastra lucreaza intr-o gama larga de sectoare si probleme sectoriale transversale. Acestea includ servicii financiare, energie si mediu, tehnologie si telecomunicatii, concurenta, comert, sanatate, petrochimie, stiintele vietii, bunuri de larg consum si securitatea cibernetica, etc. Clientii nostri primesc consiliere strategica si hands-ona punerea in aplicare de la un grup divers de experti. Baza de clienti a ODAS GLOBAL CONSULTING SRL include companii din sectorul public si privat, asociatii si non profit.
Destine Broker de Asigurare - Reasigurare este o companie specializata in consultanta in asigurari si intermedierea unei game largi de produse de asigurari pentru clientii persoane fizice si juridice. Suntem o companie cu raspundere limitata, cu un capital social de 450.000 lei, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J29/1143/04.05.2007, avand C.I.F. 21678074. Avem experienta si expertiza in reprezentarea clientilor nostri, pentru care negociem cele mai bune solutii de asigurare, fiind autorizati de ASF sa functionam in baza Deciziei nr. 577/17.08.2007. Suntem inregistrati in Registrul brokerilor la numarul 425/20.08.2007. DESTINE BROKER DE ASIGURARE - REASIGURARE face parte din grupul DESTINE HOLDING, alaturi de companiile DESTINE BROKER DE CREDITE si DESTINE LEASING IFN si DESTINE ASIGURARI - Republica Moldova. Relatiile puternice din cadrul grupului DESTINE HOLDING si de parteneriat cu cei mai importanti asiguratori din piata locala furnizeaza clientilor nostri accesul la servicii profesioniste de consultanta in asigurari si la produse de protectie optima prin asigurare.
Fotografie de nunta, fotografie de eveniment, fotograf de nunta in Galati, Bacau, Iasi, Brasov. Furam timpului cele mai frumoase momente pentru a le transforma in amintiri. Cred cu tarie ca fiecare moment este unic si ca cele mai bune lucruri in viata sunt cel mai adesea fara pret. Imbratisarile, zambetele si prietenii! www.Pretuimamintirile.ro
Desi suntem o firma noua statisticienii nostrii au multa experienta si sunt gata sa va ghideze prin procesul de realizare al unui proiect de cercetare. Ce poate face un statistician? El va ajuta cu: Alegerea tipului de studiu Determinarea numarului de participanti si a categoriilor de participanti de care aveti nevoie Va sfatuieste in legatura cu ce se poate demonstra pe baza datelor Analizeaza si interpreteaza datele Va este alaturi pe tot parcursul proiectului sa va raspunda la intrebari si sa aduca unele completari la proiect Cui se adreseaza sviciile noastre? Oricarui tip de cercetator ce analizeaza statistic date: medici, biologi, psihologi, economisti etc. Credem ca cercetarea de calitate merita orice efort! Pentru orice detalii nu ezitati sa ne contactati!.
Ajutam intreprinderile in curs de dezvoltare sa-si sporeasca transparenta in mediul online. Oferim servicii de logo design, web design, seo si solutii software personalizate. Rynohead - tackle your business with all horns! https://rynohead.com
Suntem o echipa de profesionisti formata din avocati, consilieri juridici, experti in achizitii publice si ingineri. Oferim consultanta in domeniul achizitilor publice precum si servicii de infiintare / modificare societati, inclusiv gazduire de sediu social in Cluj-Napoca.
Este un start up, in perioada de implementare a proiectului, are obiect de activitate consultanta si management financiar. Firma are 4 angajati care sunt economisti cu studii superioare si care au calificare de manageri de proiect. Suntem la inceput dar deja avem in consultanta pe implementare un proiect de 100.000 euro. Avem incheiate peste 17 contracte pentru clienti care doresc accesare de fonduri europene.
At Uber, we ignite opportunity by setting the world in motion. We take on big problems to help drivers, riders, delivery partners, and eaters get moving in more than 600 cities around the world. We welcome people from all backgrounds who seek the opportunity to help build a future where everyone and everything can move independently. If you have the curiosity, passion, and collaborative spirit, work with us, and let's move the world forward, together.
Evaluari imobiliare online: simplu, ieftin si rapid! De ce noi si nu alti evaluatori? Pentru ca echipa noastra are o experienta vasta = calculul merge repede si fluent, fara ezitari in estimare, iar rezultatul este cat se poate de a corecta . Pentru ca utilizam ultimele tehnologii si noutati din domeniu = ai siguranta unui produs de actualitate. Pentru ca e comod = ne poti contacta oricand, de oriunde; nu mai trebuie sa cauti pe alti evaluatori, sau sa intrebi cunostinte si prieteni si sa dai alte telefoane. Apropo, trebuie sa-ti spui a povesteaa de fiecare data cand o sa vorbesti cu cinevaa Pentru ca primesti raspunsul rapid = castigi timp; nu trebuie sa mai stai dupa evaluatori sa te a strecoarea in programul lor; nu mai amani nimic; poti sa te organizezi mai bine. Pentru ca estimarile sunt realizate de oameni, si nu software-uri automate = evaluatorii sunt in peisaj de mai mult de 25 de ani, in timp ce sistemele automate de calcul in domeniu nu au mai mult de 3 ani si inca nu sunt utilizate pe scara larga, in mod public. Cu siguranta increderea in profesionisti surclaseaza orice a masinaa in acest moment. Pentru ca avem cel mai mic tarif din piata = platesti foarte putin comparativ cu un raport de evaluare a clasica si castigul tau este acelasi - afli valoarea apartamentului. Deci, de ce sa platesti de pana la 4 ori mai mult?! Pentru ca suntem o investitie, nu un cost = platesti 150 de lei, dar ai sansa sa castigi mii de euro la vanzare, acum ca o sa stii adevarata valoare a apartamentului! Pentru ca oferim feedback = nu esti lamurit cu un anumit aspect, tu intrebi si noi raspundem. Pentru ca datele tale personale sunt in siguranta = suntem total dedicati unei politici acerbe de confidentialitate si nu solicitam date personale sensibile.