Jupiter Ventures SRL provide online professional financial consultancy on B2C basis. We provide our services worldwide to over 500.000 users. We analyze clients portfolio and provide consultancy. We manage a portfolio of over 300 users on daily basis.
Cabinet Avocat ce are o vasta experienta in domeniu, un colectiv unit de profesionisti, avocati si economisti, care pot sa-ti ofere consultanta specializata la cele mai inalte standarde, hotarati sa gaseasca alaturi de tine cea mai buna cale de rezolvare a problemelor pe care le intalnesti.
Borhan HR este o companie romaneasca specializata in consultanta resurse umane. Oferim cu profesionalism si promptitudine servicii de recrutare forta de munca din strainatate, asistenta obtinere autorizatii de munca si vize pentru straini, management resurse umane si asistenta juridica. Echipa noastra organizeaza interviurile direct in tarile de origine ale candidatilor, asigurandu-se ca intrunesc toate conditiile angajatorilor din Romania.
SeoSpecialist va ofera servicii promovare online: Advertoriale SEO Website-uri Content - copywriting Online marketing si promovare online Social Media Administrare campanii de promovare Google Ads si Facebook Ads. Email marketing.
Din 2016, Amytech Serv RO ofera servicii de consultanta in implementarea de tehnologii, vanzari utilaje pe domeniul industrializarii lemnului si productia de mobilier si tapiterie. Pregatire personal operator, reparatii si mentenanta pe diverse utilaje si linii de productie.
Echipa noastra este formata din evaluatori autorizati ANEVAR si evaluatori inscrisi in RNERSF, profesionisti, de 10 ani servicii de evaluari imobiliare si analize de risc in judetele Alba, Sibiu, Cluj, Hunedoara.
Dezvoltator de programe de formare profesionala. Furnizor autorizat de formare profesionala acreditat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei Nationale prin Autoritatea Nationala pentru Calificari. Comargo Business School a luat nastere in anul 2003, venind in intampinarea mediului de afaceri prin adaugarea de valoare resursei umane facilitand companiilor, angajatilor acestora, si nu in ultimul rand intreprinzatorilor sa dobandeasca cunostintele si experienta necesare pentru a-si imbunatati productivitatea si performanta operationala, de a identifica noi oportunitati de business. Imbunatatirea calitatii si eficienta operationala sunt elementele care fac diferenta intr-un mediu puternic concurential, precum piata globalizata.
W-V Law Firm LLP supports entrepreneurial organizations as well as individuals from various countries in asset management, corporate expansion and other areas of law in German, English, French, Lithuanian, Slovak and Russian. In doing so, the firm confines itself to a selection of established solutions that promise fast and sustainable success.
Produsele de organizare evenimente, inginerie si project management se ofera din Canada, la cerere, pentru clienti in Canada, Romania precum si in orice loc in care se vorbeste limba romana sau engleza.
Instruim, evaluam si consiliem persoane si organizatii privind excelenta in management in Romania. Ne straduim sa fim buni formatori, evaluatori, consilieri, mentori, consultanti, angajatori si cetateni corporativi.
Activam pe piata de consultanta in Resurse Umane din anul 1998. Cu o acoperire nationala pe patru arii de expertiza: recrutare si selectie, leasing de personal, assessment center si consultanta. Am devenit lideri in Transilvania si ne-am impus pe piata din Romania dezvoltand o noua locatie la Bucuresti. Am reusit acest lucru prin profesionalismul serviciilor, specializarea multidisciplinara a echipei de consultanti, printr-o permanenta colaborare cu cei care apeleaza la serviciile noastre de consultanta. Nu ne oprim aici si ne dorim sa oferim o imbunatatire continua a serviciilor in concordanta cu feedback-urile primite de la clienti si candidati. Dezvoltarea unui parteneriat pe termen lung cu clientii nostri - diverse industrii: IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG, etc - prin oferirea celor mai bune servicii de consultanta este obiectivul nostru principal. Prin orientarea catre client, munca in echipa, flexibilitate, excelenta, dedicare si responsabilitate dorim sa aducem plus-valoare in serviciile noastre.
Suntem o echipa dinamica cu ceva ani de experienta in proiectare. Am fost activi pe piata Europeana, direct sau prin asociere(angajare) cu alte firme de profil din Romania.Lucram in programe CAD specializate pe lemn, dintre care amintim: AutoCad, Chief Architect, ADT, Woodengine, Sema, Roof Con Truss Con, Cadwork
Iso & IT Services S.r.l. va ofera: 1.indrumare privind implementarea, mentinerea si imbunatatirea, independenta sau integrata, a: - Sistemului de Management al Calitatii (ISO 9001); - Sistemului de Management de Mediu (ISO 14001); - Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale (OHSAS 18001) - Sistem de management al responsabilitatii sociale (SA 8000) - Sistem de management al securitatii informatiei (ISO 27001) 2. asistenta tehnica la certificare si permanent dupa certificare 3. audit intern al sistemelor de management ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000, ISO 27001); 4. traininguri in domeniile prezentate mai sus. Pana in prezent, am implementat peste 300 sisteme de management de dificultate mica si medie, la companii cu un numar de pana la 500 de angajati. Domeniile de activitate ale clientilor sunt: - constructii - instalatii - comert, - productie - servicii - medicina - IT, - topografie, etc. Sistemele implementate au fost certificate cu succes, de catre organisme recunoscute pe plan national / international.
Oferim servicii complete de HR in diferite domenii precum: transport, constructii, FMCG, IT, inginerie, vanzari, administrativ, asistenta clienti, contabilitate, achizitii, marketing, secretariat, juridic etc.
Societate membra CECCAR care ofera servicii complete de contabilitate, servicii externalizate privind salarizarea, servicii complete de resurse umane, consultanta fiscala, auditare situatiilor financiare, consiliere pentru infiintari de societati comerciale.
Suntem o companie tanara, care a lansat o activitate noua in domeniul tehnologiei informatiei, prin infiintarea unui atelier de productie a calculatoarelor. Din luna mai 2018 ne-am diversificat activitatea prin productia calculatoarelor personalizate. Satisfacerea cerintelor clientilor reprezinta misiunea noastra principala. In functie de dorinte, le oferim cele mai potrivite solitii, in conditii de maxima seriozitate si responsabilitate. Pana spre jumatatea anului curent, cifra de afaceri a societatii a fost obtinuta exclusiv din consultanta pentru afaceri si management, din intocmirea proiectelor finantate de la bugetul de stat sau din fonduri europene. Primul proiect finantat din fonduri europene a fost cel al firmei din fonduri PNDR. Ponderea o reprezinta proiectele finantate si implememntate prin Programul Start-up Nation lansat in anul 2017.
Suntem o companie tanara dornica de afirmare, oferim servicii de calitate si profesionalism, pregatim actele necesare inmatricularii auto. Oferim consultanta gratuita in vederea inmatricularii / transferului de proprietate / radierii / pentru vehicule.
Societatea a fost infiintata in anul 2010 si a crescut progresiv, prin perseverenta, implicare si seriozitate. Societatea dispune de personal calificat, certificat, specializat si cu o vasta experienta in domeniul protectiei mediului, tehnici moderne de elaborare, prezentare a documentatiilor, tratand cu cea mai mare seriozitate problemele cu care societatile se confrunta. Organizarea activitatii de protectia mediului intr-o societate si intocmirea documentatiilor presupune un nivel ridicat de competenta in consultanta, experienta in lucru cu autoritatile locale si societatile private, cat si cunostinte de legislatie. Promptitudinea si calitatea serviciilor furnizate, sustinute de o capacitate tehnica deosebita recomanda societatea ca fiind un partener de inalta clasa pentru clienti.
Societatea noastra se ocupa cu activitati de consultanta si management, pe partea de recuperare creante reprezentand debite care nu sunt prescrise conform legii. Datorita vitezei de lucru a secolului 21, firma noastra vine in intampinare printr-o metoda unica de colaborare, si anume, colaborarea on-line. Avantajele colaborarii on-line: - Comod - documentele solicitate se transmit de la birou printr-un click in fata calculatorului sau de ce nu de pe smartphone - Rapid - documentul transmis ajunge la noi in mai putin de un minut, rapiditatea va ofera un avantaj fata de concurenta. - Eficient - economisire timp, consultanta permanenta prin telefon / mail.
Compania noastra ofera servicii profesionale de consultanta pentru obtinerea fondurilor europene nerambursabile la preturi competitive. Ne propunem sa venim in sprijinul antreprenorilor prin identificarea unor solutii optime, scopul constand in aducerea unui aport in dezvoltarea durabila a societatilor. Pentru accesarea finantarilor nerambursabile din Fonduri Structurale ne propunem: identificarea nevoilor beneficiarului si a problemei ce necesita solutionarea prin intermediul finantarii. - Formularea ideii de proiect. - Identificarea surselor de finantare caracteristice. - Elaborarea documentatiei de finantare in conformitate cu exigentele institutiei finantatoare (cererea de finantare, analiza cost-beneficiu, planul de afaceri). Contact: 0729 684 199