SoftConsulting a inceput ca si consultanta de business din perspectiva informatica in anii '90. De atunci am analizat si implementat peste 2.000 de companii in Romania, aria de desfasurare fiind Transilvania si imprejurimi. Consultantii nostrii analizeaza business-ul dvs pana la cele mai mici detalii si va gasesc solutia potrivita pentru nevoile voastre: achizitie software adaptat pe specificul dvs, implementare, mentenanta si optimizare pe masura cresterii afacerii. Avem solutii pentru toate tipurile si dimensiunile de firme: mici-medii-mari, in toate domeniile de activitate: comert, distributie, productie, constructii, instalatii, servicii diverse, etc. Oferim solutia completa de la informatizare (servere, retele, calculatoare) pana la solutia ERP si mentenanta! Va asteptam sa ne cunoastem pe site sau la o prezentare la sediul dvs! www.softconsulting.ro
Cei mai vulnerabili sunt aceia care se considera puternici. Avand o experienta de peste 15 ani in domeniul securitatii si protectiei, firma noastra vine in sprijinul dumneavoastra in vederea obtinerii si/sau actualizarii dispozitiilor de securitate prevazute de normele legislative nationale si internationale in acest domeniu. S.C. Anlial S.R.L. este licentiata de catre Inspectoratul General al Politiei Romane in vederea efectuarii activitatilor de: a. Proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei (Licenta nr. 3801/T/2016); b. Efectuare Analize de Risc la Securitatea Fizica prin evaluatori inregistrati in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitate Fizica (RNERSF).
Conseil En Enterprise este una dintre companiile de top din Romania, colaboratorii din cadrul acesteia avand o experienta in ceea ce priveste serviciile profesionale de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile,consultanta in afaceri, audit, consultanta fiscala. Printre clientii nostri se numara atat persoane publice din Romania, din mediul politic sau de business, cat si companii de succes. Ne implicam profund de fiecare data, iar obiectivul nostru este intotdeauna victoria. Oferim acelasi nivel de servicii tuturor campaniilor noastre, adica aceiasi specialisti: strategi, analisti, scriitori si editori. Valorile si principiile noastre sunt cheia performantei si cooperari: Relatia cu clientul: Intelegerea clientului si a nevoilor acestuia sunt principalul nostru obiectiv. Ne propunem inca de la primul contact sa dezvoltam o relatie bazata pe incredere si loialitate reciproca. Performanta: Oferim servicii performante si materiale publicitare profesioniste, care le permit clientilor nostri sa lupte de la egal la egal cu cei mai mari competitori de pe piata si sa-i faca vizibili si relevanti pentru publicul lor tinta. Raspundere: Ne asumam un rol activ in gasirea celor mai relevante solutii pentru afacerea ta si te ajutam constant pentru a atinge cele mai bune rezultate. Integritate: Suntem echilibrati, corecti, onesti. Transparenta este un principiu de la care nu putem devia niciodata in campaniile noastre. Integritatea si stabilitatea este ceea ce orice client isi poate dori de la agentia cu care lucreaza. Colegialitate: Suntem tineri, suntem pasionati de ceea ce facem si ne pregatim constant pentru a fi in tema cu toate noutatile. Nu sunt doar partenerii tai, suntem colegii tai, prietenii tai. Lucram in aceeasi echipa!
Scopul nostru este să construim impreună cu clienţii, partenerii şi angajaţii noştri proiecte şi afaceri de succes pentru mediul de afaceri romanesc, prin identificarea celor mai bune sisteme, metode şi tehnici de finanţare, planificare, implementare şi control. Domeniul principal de activitate al companiei este consultanţa in afaceri şi management pentru firme existente şi nou-infiinţate, prin furnizarea unei game largi de servicii necesare dezvoltării unui business.
SC Fiscont SRL este o societate profesionala constituita in anul 2001 si a oferit la inceput servicii in domeniul tinerii, organizarii contabilitatii si intocmirii situatiilor financiare. Treptat societatea s-a dezvoltat si in prezent este prima societate din Onesti care poate oferii intreaga gama de servicii profesionale in domeniul financiar - contabil. De mentionat este faptul ca societatea noastra este membra a Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania (C.E.C.C.A.R.), nr. autorizatie 1097/2002 si a Camerei Auditorilor Financiari din Romania (C.A.F.R.), nr. autorizatie 784/2007 iar prin colaboratorii nostri directi suntem membri ai Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania (U.N.P.I.R.), a Camerei Consultantilor Fiscali din Romania (C.C.F.R.) si a Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (A.N.E.V.A.R.). De-a lungul timpului si-au pus amprenta asupra dezvoltarii firmei o serie de colaboratori printre care vi-i amintim pe: Vesca (Spanache) Alina - economist si conducator al diviziei de contabilitate a societatii;
Suntem Media Invest si inca din 2001 ne-am specializat in domeniul vast, mereu in schimbare al programelor de finantare din fonduri europene. Ne diferentiem prin profesionalism, corectitudine, responsabilitate si implicare maxima in proiectele desfasurate. De altfel, toate serviciile pe care vi le oferim poarta amprenta noastra, amprenta unei echipe tinere, formata din specialisti. Experienta acumulata in activitati de consultanta in management si afaceri, elaborare si implementare cu succes de proiecte, ne face increzatori in fortele proprii si dornici de a sprijini potentialii clienti in vederea obtinerii de finantari europene.
Infiintata in ianuarie 2001, Ascendent Romania este in prezent in topul firmelor de constructii din Romania, reusind sa dea dovada de profesionalism la cerintele tot mai diversificate ale clientilor sai. Am reusit in tot acesti ani sa ne construim un nume care sa inspire progres si incredere, dar in acelasi timp sa devenim si un partener pentru cei cu care colaboram. Obiectivul de baza al Ascendent Romania este sa oferim servicii de consultanta in constructii civile, proiectare constructii industriale si civile, renovare si executie a constructiei. Totul in vederea asigurarii conformitatii cu cerintele clientului nostru, reglementarile in vigoare dar si cu cerintele legale. Avem in spate o echipa de profesionisti, atestati in domeniul constructiilor si nu numai, astfel incat sa va garantam cea mai buna calitate a proiectului dumneavoastra.
Constrind Chim Impex Srl a fost infiintata in anul 2001. Firma ofera consultanta tehnica si distributie de materiale speciale pentru constructii. Echipa formata din ingineri constructori si chimisti va poate pune la dispozitie cele mai diversificate solutii tehnico-economice in urmatoarele domenii: -Drumuri, poduri, pasaje, viaducte -Alimentari cu apa, statii tratare apa uzata -Termocentrale si Hidrocentrale -Industria alimentara, farmaceutica si spitale -Electrica - Transelectrica -Constructii civile si industriale.
Dynamic Land a fost infiintata ca societate cu raspundere limitata, cu capital integral privat, in anul 2003, iar domeniul de activitate se concentreaza pe furnizarea de solutii de management companiilor, pentru alinierea infrastructurii IT cu business-ul, in vederea realizarii unei mai bune gestionari a resurselor interne si a relatiilor cu clientii, respectiv cu partenerii. Ceea ce caracterizeaza cel mai bine compania este creativitatea. Solutiile livrate asigura integrarea, imbunatatirea, manipularea judicioasa si suportul tuturor proceselor interne, a activitatilor respectiv sistemelor IT din cadrul companiilor. Angajatii nostri reprezinta o echipa alcatuita din individualitati cu educatie si experienta vasta in domeniu.
Scopul nostru este sa va ajutam sa gresiti cat mai putin sau chiar deloc in relatia cu organele statului, sa maximizati profiturile si rentabilitatea. In cadrul unei societati comerciale este esentiala existenta unei contabilitati performante, rolul acesteia fiind de a inregistra operatiile economice, de a intocmi documentele contabile de sinteza si de a interpreta rezultatele activitatii economice a societatii. Colaborind cu noi, nu trebuie sa fi la curent cu schimbarile legislative. De asta ne ocupam noi. Economisesti bani platind taxe mai mici, suntem profesionisti si cunoastem in amanunt posibilitatile de optimizare si minimizare a taxelor si impozitelor. Nu trebuie sa te preocupe greselile de intocmire sau penalitatile de intarziere, noi garantam buna intocmire si depunerea la timp a tuturor declaratiilor.
Fulmine Group Srl are ca domeniu principal de activitate consultanta. Pentru mai multe detalii despre firma noastra si serviciile noastre nu ezitati sa ne contactati. Ne gasiti si si pe site-ul: www.fulmine.ro
Suntem o echipa de profesionisti, avand ca obiectiv sa facem viata mai buna oamenilor de langa noi. Am invatat ca resursa cea mai importanta dintr-o firma este resursa umana, ea reprezinta cea mai mare investitie si trebuie aleasa cu grija, noi suntem aici pentru dumneavoastra sa facem asta.
Societate pe actiuni Anvico S.A., cu vechime de peste 17 ani pe piata, azi calitatea de Premium Partner Xerox ne permite sa fim lider al serviciilor de management al documentelor in judetele Mures si Sibiu. Anvico este reprezentanta directa a firmei Xerox, a 6-a mare companie IT din lume care asigura echipamente si personal specializat, operand si administrand aceste facilitati la sediul clientului. Orientata catre cerintele specifice ale clientilor, echipa Anvico este formata din profesionisti iar echipamentele si programele folosite sunt in permanenta imbunatatite. Noi cautam in permanenta sa ajutam clientii nostrii sa isi imbunatateasca imaginea propriei afaceri, combinand tehnologia cu priceperea noastra.
Grupul de Firme Interlegal este in masura sa va asigure consultanta necesara in vederea elaborarii corespunzatoare cu respectarea prevederilor Ordinului nr. 400/2015 a Standardelor de Control Intern/Managerial. Intrucat inscrierea in SEAP - de la solicitarea acesteia pana la obtinerea Certificatului Digital - implica intocmirea unei cereri de inregistrare cu respectarea unor proceduri exacte, respectand Normele de Aplicare aprobate prin HG 1660/2006, Interlegal va preia acest efort in cel mai profesionist, operativ si rapid mod, in traditia calitatii serviciilor INTERLEGAL cu care sunteti obisnuit. Fonduri Structurale - Domeniu in care oferim urmatoarele servicii: - Consultanta referitoare la eligibilitatea Proiectului - incadrarea investitiei care se doreste a fi realizata in documentele strategice; posibilitatea incadrarii acesteia in cerintele Ghidurilor de finantare; - Consultanta de specialitate in vederea demararii si ulterior derularii procedurilor de achizitie publica pentru elaborarea documentatiilor tehnice necesare in scopul demonstrarii eligibilitatii proiectelor/oportunitatii investitiilor (Studiu de Fezabilitate sau/si Proiect Tehnic, dupa caz) raportat la cerintele specifice cuprinse in Ghidul solicitantului - unde este cazul; - Asistenta privind incheierea contractelor privitoare la documentatia tehnica si monitorizarea derularii acestora in sensul incadrarii in cerintele stipulate expres in documentatia de finantare; - Consultanta privind intocmirea dosarului de finantare, indicarea documentatiilor necesare, intocmirea acelor documentatii care necesita un format specific solicitat prin Ghidul de finantare (cerere de finantare, declaratie de eligibilitate etc.), intocmirea dosarului de finantare in forma finala impusa prin Ghidul Solicitantului; Firmelor private, Interlegal le ofera consultanta si in ceea ce priveste: - infiintarea de societati comerciale; - activitatea organelor statutare ale societatilor comerciale, inclusiv in ceea ce priveste modificarea actelor constitutive ale societatilor comerciale, majorari de capital social, cesiuni de parti sociale; - elaborarea regulamentelor, procedurilor, fiselor de post; - utilizare SEAP si participari la licitatii (in limita conflictelor de interese - cu excludere pentru autoritatile contractante care beneficiaza de serviciile grupului de firme)
S.C. Dacica M.N. 63 S.R.L. este o companie tanara si dinamica, intrata pe piata serviciilor de management al documentelor din anul 2014 care beneficiaza de o echipa de specialisti cu o experienta bogata in domeniu. Ne propunem sa venim in intampinarea dumneavoastra cu solutii personalizate pentru un management eficient al documentelor create sau detinute, prin implementarea unui sistem integrat de flux al informatiei care sa fie rapid si sigur pentru compania dumneavoastra.
Noi garantam succesul companiei dumneavoastra indiferent de domeniul de activitate. Consultanta achizitii constructii, auto, import-export, export material lemnos, export, administrare societati comerciale, managementul afacerilor.
Incercam sa mediem cat mai eficient comunicarea intre clientii nostri (atat intre angajatori- candidati, angajatori- angajati, cat si intre companii, sau intre angajati). Ne dorim satisfacerea cat mai exacta a dorintelor si nevoilor companiilor in echilibru si acord cat mai fidel cu aspiratiile candidatilor. Oferim servicii de consiliere si indrumare personala, consiliere organizationala, indrumare si pozitionare. Ramanem fideli crezului nostru: "Unde exista dedicare, exista si rezultate"!
Suntem o societate cu profil juridic, specializata in recuperarea de creante, avand in gestiune portofolii de la jucatori importanti din domeniul bancar si servicii. Compania isi propune performante la cel mai inalt nivel, o dezvoltare sigura si durabila.
Firma noastra ofera consultanta pentru obtinere in termen scurt credite de nevoi personale, refinantari, carduri de credit, pentru salariati si pensionari. Rate fixe, documentatie minim necesara, flexibilitate la acordare. Pana la 36 de rate fara dobanda la cumparaturi cu cardul de credit.
SC Statisticklass SRL este o firma infiintata in anul 2007 cu capital integral romanesc. In prezent detine un portofoliu important de clienti permanenti, din toate sectoarele de activitate: retail, productie, publicitate, telecomunicatii, transport, media si servicii, precum si organizatii cu capital integral strain. Prin serviciile oferite furnizam idei si solutii pentru toate firmele importatoare de bunuri din UE si din afara UE. Solutiile noastre sunt cuprinzatoare si variate, apte sa va ofere un avantaj net intr-o piata destul de complexa si dificila. Noutatea site-ului nostru este faptul ca noi oferim informatiile si on-line. Daca aveti nevoie de o informatie, nu mai este nevoie sa va deplasati pana la noi. Intocmirea Declaratiei Intrastat, avantajos, comod, preluare date prin mail, curier sau de la sediul dumneavoastra. Obiectivul nostru este comunicarea cat mai stransa cu clientii in scopul optimizarii activitatii.