Suntem o echipa de profesionisti, avand ca obiectiv sa facem viata mai buna oamenilor de langa noi. Am invatat ca resursa cea mai importanta dintr-o firma este resursa umana, ea reprezinta cea mai mare investitie si trebuie aleasa cu grija, noi suntem aici pentru dumneavoastra sa facem asta.
Societate pe actiuni Anvico S.A., cu vechime de peste 17 ani pe piata, azi calitatea de Premium Partner Xerox ne permite sa fim lider al serviciilor de management al documentelor in judetele Mures si Sibiu. Anvico este reprezentanta directa a firmei Xerox, a 6-a mare companie IT din lume care asigura echipamente si personal specializat, operand si administrand aceste facilitati la sediul clientului. Orientata catre cerintele specifice ale clientilor, echipa Anvico este formata din profesionisti iar echipamentele si programele folosite sunt in permanenta imbunatatite. Noi cautam in permanenta sa ajutam clientii nostrii sa isi imbunatateasca imaginea propriei afaceri, combinand tehnologia cu priceperea noastra.
Grupul de Firme Interlegal este in masura sa va asigure consultanta necesara in vederea elaborarii corespunzatoare cu respectarea prevederilor Ordinului nr. 400/2015 a Standardelor de Control Intern/Managerial. Intrucat inscrierea in SEAP - de la solicitarea acesteia pana la obtinerea Certificatului Digital - implica intocmirea unei cereri de inregistrare cu respectarea unor proceduri exacte, respectand Normele de Aplicare aprobate prin HG 1660/2006, Interlegal va preia acest efort in cel mai profesionist, operativ si rapid mod, in traditia calitatii serviciilor INTERLEGAL cu care sunteti obisnuit. Fonduri Structurale - Domeniu in care oferim urmatoarele servicii: - Consultanta referitoare la eligibilitatea Proiectului - incadrarea investitiei care se doreste a fi realizata in documentele strategice; posibilitatea incadrarii acesteia in cerintele Ghidurilor de finantare; - Consultanta de specialitate in vederea demararii si ulterior derularii procedurilor de achizitie publica pentru elaborarea documentatiilor tehnice necesare in scopul demonstrarii eligibilitatii proiectelor/oportunitatii investitiilor (Studiu de Fezabilitate sau/si Proiect Tehnic, dupa caz) raportat la cerintele specifice cuprinse in Ghidul solicitantului - unde este cazul; - Asistenta privind incheierea contractelor privitoare la documentatia tehnica si monitorizarea derularii acestora in sensul incadrarii in cerintele stipulate expres in documentatia de finantare; - Consultanta privind intocmirea dosarului de finantare, indicarea documentatiilor necesare, intocmirea acelor documentatii care necesita un format specific solicitat prin Ghidul de finantare (cerere de finantare, declaratie de eligibilitate etc.), intocmirea dosarului de finantare in forma finala impusa prin Ghidul Solicitantului; Firmelor private, Interlegal le ofera consultanta si in ceea ce priveste: - infiintarea de societati comerciale; - activitatea organelor statutare ale societatilor comerciale, inclusiv in ceea ce priveste modificarea actelor constitutive ale societatilor comerciale, majorari de capital social, cesiuni de parti sociale; - elaborarea regulamentelor, procedurilor, fiselor de post; - utilizare SEAP si participari la licitatii (in limita conflictelor de interese - cu excludere pentru autoritatile contractante care beneficiaza de serviciile grupului de firme)
S.C. Dacica M.N. 63 S.R.L. este o companie tanara si dinamica, intrata pe piata serviciilor de management al documentelor din anul 2014 care beneficiaza de o echipa de specialisti cu o experienta bogata in domeniu. Ne propunem sa venim in intampinarea dumneavoastra cu solutii personalizate pentru un management eficient al documentelor create sau detinute, prin implementarea unui sistem integrat de flux al informatiei care sa fie rapid si sigur pentru compania dumneavoastra.
Noi garantam succesul companiei dumneavoastra indiferent de domeniul de activitate. Consultanta achizitii constructii, auto, import-export, export material lemnos, export, administrare societati comerciale, managementul afacerilor.
Incercam sa mediem cat mai eficient comunicarea intre clientii nostri (atat intre angajatori- candidati, angajatori- angajati, cat si intre companii, sau intre angajati). Ne dorim satisfacerea cat mai exacta a dorintelor si nevoilor companiilor in echilibru si acord cat mai fidel cu aspiratiile candidatilor. Oferim servicii de consiliere si indrumare personala, consiliere organizationala, indrumare si pozitionare. Ramanem fideli crezului nostru: "Unde exista dedicare, exista si rezultate"!
Suntem o societate cu profil juridic, specializata in recuperarea de creante, avand in gestiune portofolii de la jucatori importanti din domeniul bancar si servicii. Compania isi propune performante la cel mai inalt nivel, o dezvoltare sigura si durabila.
Firma noastra ofera consultanta pentru obtinere in termen scurt credite de nevoi personale, refinantari, carduri de credit, pentru salariati si pensionari. Rate fixe, documentatie minim necesara, flexibilitate la acordare. Pana la 36 de rate fara dobanda la cumparaturi cu cardul de credit.
SC Statisticklass SRL este o firma infiintata in anul 2007 cu capital integral romanesc. In prezent detine un portofoliu important de clienti permanenti, din toate sectoarele de activitate: retail, productie, publicitate, telecomunicatii, transport, media si servicii, precum si organizatii cu capital integral strain. Prin serviciile oferite furnizam idei si solutii pentru toate firmele importatoare de bunuri din UE si din afara UE. Solutiile noastre sunt cuprinzatoare si variate, apte sa va ofere un avantaj net intr-o piata destul de complexa si dificila. Noutatea site-ului nostru este faptul ca noi oferim informatiile si on-line. Daca aveti nevoie de o informatie, nu mai este nevoie sa va deplasati pana la noi. Intocmirea Declaratiei Intrastat, avantajos, comod, preluare date prin mail, curier sau de la sediul dumneavoastra. Obiectivul nostru este comunicarea cat mai stransa cu clientii in scopul optimizarii activitatii.
Oferim servicii de reprezentare si asistare juridica, consultanta juridica, in domeniul dreptului de proprietate intelectuala si protejare drepturi autor, drept societar, dreptul muncii, atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice.
Furnizam, cele mai noi si performante solutii in domeniul echipamentelor de achizitii si inregistrare date de serie mica sau unicat, respectand cerintele si specificatiile beneficiarului. Producem aparatura de masura, verificare si control pentru o gama larga procese tehnologice, interfete de achizitie, monitorizare locala, transmiterea parametrilor masurati la distanta.
AD Logis Consult SRL isi propune sa devina una dintre companiile de logistica de top, evidentiindu-se prin conduita impecabila si oferind solutii de succes pentru clienti sai, in servicii de comisionar vamal. Activitatea de logistica internationala aferenta operatiunilor de import si export poate fi uneori dificila, in special in cazul firmelor fara un departament specializat, astfel perturband functia principala a afacerii dumneavoastra.
Suntem o firma de business, training si consultanta, specializata in furnizarea de programe de formare profesionala si accesarea fondurilor europene. Dispunem de o echipa de specialisti formata din economisti, ingineri, traineri, avocati, consultanti in managementul fondurilor europene, care lucreaza in beneficiul dumneavoastra, atat in dezvoltarea personala, prin dobandirea de noi abilitati, cat si in cresterea afacerii dumneavoastra, prin dezvoltarea unei idei de afaceri si finantarea ei cu ajutorul fondurilor europene sau guvernamentale.
Firma noastra ofera consultanta in afaceri: - Constituiri / modificari/ radieri societati efectuate la registrul comertului (servicii complete) - Resurse umane - redactari documente RI, CIM, Evaluare salariat, Decizii etc - reprezentare ITM -Contabilitate PFA
Ventos Management este o companie de management si consultanta. Domeniile de Expertiza principale sunt: * StartUp companie / Investitie noua, deschidere / creare linii noi de busines sau proiecte investitionale noi. * ReStructurarea si managementul Afacerilor / Companiilor * coordonarea si implementarea de proiecte investitionale NB - Pentru detalii suplimentare accesati www.RoPM.ro
Incepand cu anul 2006, Jantzen Development a fost unul dintre cei mai importanti furnizori de investitii in terenurile agricole din Romania. Dobandim suprafete agricole pentru investitorii nostri. Va oferim terenuri agricole de vanzare, si sa furnizeze servicii de vanzare a terenurilor agricole de proiecte (structurare, optimizare fiscala, executie). Oferim servicii de consultanta, focusandu-ne pe cresterea valorii pentru proiectul existent de investitie in terenurile agricole (completarea istoricului, inregistrare cadastru, cartografiere, etc.) si de gestionare a terenurilor agricole (contracte de leasing, servicii financiare, administrative si juridice auxiliare complete). Know-how-ul nostru se bazeaza pe cunoastere, prezenta locala si experienta activa. Pe parcursul anilor am dezvoltat relatii apropiate cu autoritatile locale si nationale, combinate cu relatii stranse si de lunga durata cu cele mai importante institutii financiare si consilieri internationali. Acest lucru ajuta la mentinerea timpului de dezvoltare a proiectului pana la un minim.
SC Avant Secure SRL are ca profil de activitate: - Consultanta in domeniul serviciilor de securitate si comunicatii. - Proiectari, Instalari, Service si Mentenanta pentru: sisteme de securitate, alarme, sisteme de supraveghere video, control acces si pontaj, interfonie si videointerfonie, automatizari de porti, voce-date, telecomunicatii, sonorizare, automatizari civile. Societatea Avant Secure este o societate cu raspundere limitata care isi desfasoara activitatea in conformitate cu legislatia romana, respectiv Legea 333/2003 si alte dispozitii legale care reglementeaza activitatea in domeniu.
Premidia TNK Srl este mai mult decat o firma de consultanta, obiectivul principal fiind oferirea unor solutii integrate potentialilor beneficiari. Pentru ca pentru noi este foarte important beneficiarul si timpul sau pretios venim in intampinarea acestuia cu o oferta complexa pentru a minimiza pe cat posibil perioada pe care acesta o risipeste in contactarea serviciilor de consultanta, contabilitate etc.
Compania noastra ofera servicii contabile,traduceri legalizate (Romana-Italiana/ Romana-Engleza/ Romana-Franceza/ si din Italiana in toate limbile pronuntate mai sus), servicii cu comertul exterior, consultanta.
Companie serioasa de prestigiu din Brasov, oferim locuri de munca in toate domeniile pentru Romania. De peste 6 ani oferim locuri de munca si atat clientii nostri cat si canditatii au fost foarte multumiti.