Archive ofera servicii de arhivistica cu vasta experienta de peste 15 ani. - Experienta in autorizarea firmelor de profil (Operatori Economici) - Intocmire documentatie arhivistica - Proceduri de prelucrare arhivistica - arhivare,depozitare - Intocmire documentatii pentru Lucrari de Selectionare. - Proiecte de Nomenclator Arhivistic - Servicii de distrugere - Organizare si amenajare spatii pentru depozitare arhiva - Evaluare arhiva - Legatorie arhiva Ofer consultanta de specialitate atat lichidatorilor, creatorilor si detinatorilor de arhiva in activitate.
B&B Consulting SRL is a profIt small enterprise active since 2008 and its principal activity is courses for adult people, education, training. To ensure the quality and the adequacy of the educational method, associated with the severity of the contents, B&B Consulting uses a Scientific and Technical Committee composed of University Professors and qualified experts as part of the educational methodology. The B&B Consulting SRL ensure the quality, practicality, the adequacy of the educational method, associated with the severity of the contents, uses a Scientific and Technical Committee formed by qualified experts as part of the educational methodology. It operates on two levels of control, verification and certification to ensure the proper development of the training,courses, education according to the criteria, the content and methodology designed. The training takes place through three successive levels of study, each of which includes two phases: a theoretical (basic course and periodic seminars) and a practice which includes the internship. At the end of each course, training is given a certificate.
Rotaru Noemi Raduca Intreprindere Individuala va ofera: - Consultanta in domeniul certificarii conform standardelor ISO 9001, 14001, 18001, 27001: elaborare documentatie de sistem; asistenta in vederea certificarii/ supravegherii din partea organismului de certificare; audit intern, instruire, etc. - Documentatii in domeniul situatiilor de urgenta: instructiuni specifice, decizii, instruire, fisa obiectivului, plan de interventie - Evaluare de risc la incendiu/ scenario de securitate la incendiu (in colaborare cu un architect/ constructor, in lipsa unui proiect) - Avizare/ autorizare protectia mediului: elaborare documetatie specifica, inregistrare operator in SIM
Societatea civila de avocati parteneri David si Zanescu din Timisoara ofera servicii de avocatura conform domeniilor de competenta. De asemenea, la sediul biroului de avocat functioneaza si un cabinet de insolventa. Oferim servicii de asistenta si reprezentare in instanta, redactare de acte si consultanta juridica. Pentru consultatii juridice online va rugam sa accesati formularul de contact. Ne-am constituit in scopul de a satisface o cat mai mare gama de servicii juridice, astfel ca prestatiile noastre sa raspunda tuturor problemelor juridice cu care va confruntati.
Sunt avocat cu experienta vasta, avand drept de reprezentare in fata tuturor instantelor din Romania, membru al Baroului Iasi din 2002, si practician in insolventa, membru al Filialei Iasi a Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania din 2007. Membru al Consiliului de conducere al Baroului de avocati Iasi incepand cu anul 2011. Prodecanul Baroului Iasi incepand cu anul 2015.
Societate cu raspundere limitata, cu sediul in Timisoara, ce are ca domeniu principal de activitate cultivarea cerealelor, ofera servicii de consultanta, administrare si dezvoltare in domeniul de achizitie terenuri.
Ofer consultanta pe mediu, conformare cu cerintele legale, instructaj anual si testare a angajatiilor, cerinta ISO14001:2005, evidenta deseurilor, raportari AFM, SIM etc, consultanta pe situatii de urgenta si protectie civila, Formator.
Map Software livreaza urmatoarele servicii: - Dezvoltare software - Programatori cu experienta in tehnologiile Microsoft si in o multitudine de tehnologii web : html5, javascript, jquery, angular, etc. Cunostinte in materie de coding practices, design patterns, algoritmi, structuri de date, queuing, caching, unit testing, etc. Suntem capabili sa ducem la capat intregul ciclu de dezvoltare. Experienta indelungata am acumulat in limbajele de programare JAVA, PYTHON, PHP. Domenii in care detinem know-how: Document Management, Content Management (Sharepoint, Wordpress, Drupal, Django), GIS. - Solutie DMS: Reprezinta un instrument puternic prin care o companie isi poate organiza fluxurile de lucru astfel incat sa reduca spre zero erorile sau blocajele aparute la volume mai mari de documente procesate, iar structura ce se construieste cu fiecare document introdus in acest sistem reprezinta o baza de date (arhiva electronica) usor accesibila prin cautari exacte (prin metadata) sau contextuale (prin OCR). Aceasta arhiva electronica se poate structura pe diferite nivele de confidentialitate astfel incat fiecare user poate avea drepturi diferite de accesare. Avem posibilitatea de implementare a fluxurilor electronice de lucru cat si conectarea solutiei alte aplicatii pe care le detineti. - ARHIVARE ELECTONICA : Livram servicii deosebite de scanare, arhivare electronica si consultanta in domeniul arhivarii. Venim in ajutorul organizatiilor si companiilor prin a reduce costurile si riscurile de: pierdere, acces neautorizat, distrugere neautorizata, deteriorare, care sunt asociate cu administrarea documentelor in format fizic si electronic.
Suntem o societate specializata in recrutarea de personal calificat din numeroase domenii, pentru companiile din strainatate si din Romania. Societatea noastra recruteaza personal navigant fluvial pentru vapoare de transport de marfuri, pasagere, personal auxiliar navelor de pasageri, personal pentru santiere navale, personal din domeniul Horeca. Oferim servicii de consultanta si intermediere in vederea obtinerii formularului A1, formular necesar si recunoscut de toate tarile europene, care dovedeste aplicarea sistemului de asigurari sociale al tarii de origine pentru salariatii detasati si cei temporari.
CLS Construct & ADV este o companie tanara, dinamica cu personal specializat in domeniul constructiilor civile si industiale. Oferim servicii complete in constructii: pornind de la proiectare, management de proiect si dirigentie de santier. La cererea clientilor nostrii putem sa facem recomandari catre echipe de lucru pentru fiecare specialitate, pe care sa le coordonam pe perioada desfasurarii proiectului.
A group of experienced content marketing and copywriting providers working with worldwide businesses to create their content strategies and execute them in a professional way. We are a recently created copywriting agency that's growing very fast and we are looking for freelance writers to join our team and help us grow even more!
Voitto Consulting efectueaza infiintari firme 150 RON rapid, 3 zile S.R.L., S.A., S.N.C., persoane fizice autorizate (P.F.A.), ONG-uri - fundatii, asociatii. Modificari (denumire, sediu, capital social, asociati, obiect de activitate), cesiune, numire/revocare administrator, deschidere/inchidere punct de lucru, suspendare/reluare activitate, radiere. Inregistrare in scopuri de TVA, inregistrarea in registrul operatorilor intracomunitari (ROI); obtinere numar (EORI) pentru operatiuni extracomunitare (import-export). Obtinere autorizatii de functionare Primarie, autorizare sanitara- veterinara, Mediu,DSP, ISU, PSI pentru toate activitatile.
Misiunea noastra este de a deveni consilierii de incredere ai clientilor nostri in domeniul financiar-contabil, furnizand informatii corecte, actuale si cifre credibile, dar mai ales interpretate. Principalele noastre valori sunt: Etica si integritate Reprezinta principala valoare dupa care se orienteaza compania, personalul nostru actionand in conformitate cu cele mai ridicate standarde etice. Colaborarile noastre sunt sincere si transparente, respectandu-se un nivel corespunzator al integritatii. Orientare catre client Serviciile pe care le furnizam sunt in intregime orientate si adaptate nevoilor clientilor. Confidentialitate Toate informatiile referitoare la client si afacerea sa sunt confidentiale, compania respectand cu strictete acest criteriu. Profesionalism si obiectivitate Personalul nostru ofera servicii de consultanta intr-o maniera profesionista, in interesul clientilor, incercand sa evite orice fel de conflict de interese, obiectivitatea fiind argument puternic in determinarea valorilor.
La Ecocultura ne mandrim cu furnizarea de servicii profesionale remarcabile care sustin eforturile clientilor nostri de a crea valoare si de a mentine un nivel al costurilor fixe scazut. Efectuam serviciile intr-un mod onest si responsabil, lucrand la cel mai inalt standard profesional. Suntem inovatori si agili, pasionati in a creea rezultate palpabile pentru clientii nostrii si in a obtine un inalt nivel de performanta.
Suntem o firma de recrutare personal pentru Cehia si Slovacia. Firma deserveste un grup de fabrici in plasare de personal. Asiguram Transportul, cazarea, controlul medical. Colegii romani de acolo va ajuta in caz de probleme cu traducerea!
Broker pe piata de IT, oferim servicii complete in domeniu prin intermediul partenerilor nostri. Suntem un intermediar ce isi propune sa construiasca o punte de comunicare intre pasionatii de IT si clientii finali. Momentan construim portofoliul de clienti si stabilim parteneriatele.
Este o societate comerciala cu raspundere limitata, care desfasoara in principal activitati de recuperare creante, dar si activitati de consultanta management, majorare capital social, consultanta modificare act constitutiv, consultanta piata, consultanta documente necesare desfasurarii activitatii, consultanta acte normative interne, etc.
Firma autorizata ISU proiectam, instalam si intretinem sisteme de detectie, alarmare si alertare la incendii. Avem autorizatie IGPR, proiectam, instalam si intretinem sisteme de detectie efractii. Sunt inginer autorizat ANRE pentru proiectare de instalatii electrice.
Firma noastra desfasoara urmatoarele activitati: asistenta tehnica selectie si puneri in functiune/montaj pompe apa, pompe industrie, pompe dozatoare, sisteme de dezinfectie apa cu clor gazos, hipoclorit de sodiu, dioxid de clor, sisteme de masura inline parametri apa etc. Completare fise tehnice si intocmire oferte echipamente pentru licitatii publice in domeniul apa/ canal/ industrial.
Cu o expertiza de peste 15 ani in a lucra cu oameni si pentru oameni, oferim servicii de inalta clasa pentru partenerii nostri: Consultanta organizationala HR, recrutare si selectie, salarizare si administrare. Gama de servicii oferite de Revita asigura optimizarea procesului de resurse umane: - Recrutare si selectie - Salarizare si administrare - Consultanta organizationala HR.