Firma noastra va ofera servicii complete Audio-Foto-Video (DJ. + scena de lumini), fotografii evenimente si la comanda, albume de orice tip si marime, filmari profesionale 4k sau full hd, Filmari cu 2 camere video,stabilizatoare si trepiede. Se ofera sedinta foto video gratuit in alta zi, pentru miri si la botez. Fotografiile si filmarile se livreaza corectate digital Pret mediu servicii(Audio -Foto-Video+ lumini) nunta 1000 Euro Pret mediu servicii(Audio -Foto-Video+ lumini) botez 500 Euro Pret mediu servicii(Audio -Foto-Video+ lumini) majorat 400 Euro Facem deplasari in tara si strainatate. Oferim seriozitate si profesionalism. Ca MEGATECH EFFECT SRL functionam din 2009. Ne gasiti si pe Facebook :Megatech Effect pentru a afla mai multe despre noi urmand acest link https://www.facebook.com/megatecheffect
Marystelv Srl se ocupa cu activitati de consultanta si management si furnizeaza in Bucuresti si in tara servicii de control de calitate la produse de larg consum (confectii textile si incaltaminte , mobiler de metal, lemn, canapele, ambalaje, sticlarie, ceramica, genti, etc) in fabrici sau depozite. Servicii de audit social, audit de mediu, audit integrat de fabrica. www.qualitycontrol.com.ro
Oferim servicii operator RSVTI, consultanta tehnica iscir, servicii de supraveghere si verificare tehnica a instalatiilor sub incidenta iscir, autorizare iscir functionare (af), verificari tehnice periodice (vtp), verificari tehnice in utilizare (vtu) conf. hg 2139 / 2004.
Servicii complete de certificare conform Standardelor ISO actualizate! RS Cert - Romanian Certification Systems este o companie romaneasca de certificari ISO. Compania a aparut ca urmare a solicitarii clientilor pentru servicii de certificare operative, accesibile si de calitate. RS Cert - Romanian Certification Systems este acreditata sa efectueze certificari ale Sistemelor de Management, conform Standardelor ISO. Personalul companiei noastre are experienta in mii de proiecte de implementare si certificare ISO. Acestea sunt motivele pentru care am proiectat si lansat un program accesibil de certificare ISO, in care utilizam la maxim posibilitatile de comunicare oferite de noile tehnologii. Proiectul de certificare este gandit in asa fel incat implicarea Dvs. sa fie minima, iar noi sa va ajutam sa obtineti certificatele ISO in timp util. RS Cert - Romanian Certification Systems va garanteaza calitatea, rapiditatea, profesionalismul si siguranta serviciilor oferite! Cereti oferta de pret si convingeti-va! RS Cert - Romanian Certification Systems ofera servicii de certificare conform standardelor internationale: - ISO 9001 Sistem de Management al Calitatii - ISO 14001 Sistem de Management de Mediu - ISO 45001 / OHSAS 18001 Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii in Munca - ISO 20000-1 Sistem de Management al Serviciilor in Domeniul Tehnologiei Informatiei - ISO 22000 / HACCP Sistem de Management al Sigurantei Alimentului - ISO 27001 Sistem de Management al Securitatii Informatiei - ISO 13485 Sistem de Management al Calitatii Echipamentelor Medicale - ISO 16001 Sistem de Management al Energiei - ISO 26000 Sistem de Management al Responsabilitatii Sociale - ISO 28000 Sistem de Management al Securitatii Canalelor de Distributie - ISO 31000 Sistem de Management al Riscului - BS 7499 Cod de Buna Practica pentru Servicii de Paza Statica si Patrulare Mobila - RS (SA) 8000 Standard de Responsabilitate Sociala - RS MARK Marca de Calitate in Constructii - FSSC 22000 Siguranta Alimentara - IFS 22000 Siguranta Alimentara - Alte standarde la solicitarea Dvs. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati cu incredere telefonic la numarul 0754 095 636, pe fax 0365 780 137 sau e-mail sales@rscert.ro si sa accesati pagina noastra web rscert.ro
Royal Standards Corporation Srl presteaza servicii de: - mentenanţă echipamente si utilaje industriale; - proiectare si executie dispozitive pentru industrie; - vanzari echipamente, piese de schimb si consumabile industriale; - asigură servicii de inspecţie de calitate colaborand cu companii acreditate la nivel internațional. Avem competenţe in inspecții industriale și comerciale, din diverse sectoare de activitate: construcţia de vagoane cisterna si de marfa, contoare de apa, contoare electrice, contoare de gaz, panouri solare, țevi fără sudura pentru aplicații industriale, componente pentru structuri metalice, butelii de gaz, baterii de gaz, containere de gaz, cisterne auto de gaze lichefiate, supape de siguranţă, containere, anvelope auto cherestea, mobilă, textile, etc.
Operator RSVTI - Responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR. Persoana fizica autorizata ISCIR cu indelungata experienta, pregatire teoretica adecvata in domeniului mecanic, experienta practica in domeniul reparatiilor instalatiilor de ridicat. Scopul meu este acela de a oferii servicii de calitate colaboratorilor mei. Pe perioada derularii contractului ma stradui sa solutionez problemele dumneavoastra in timp util, cu profesionalism si maxima seiozitate. Ca operator RSVTI, principala mea preocupare este siguranta in functionare a echipamentelor / instalatiilor, asigurarea beneficiarului ca elementele de siguranta functioneaza in conditii de siguranta, personalul de deservire a echipamentelor / instalatiilor este instruit si examinat corespunzator prescriptiilor ISCIR.
Industrial Fluid, infiintata in 2004, ofera robinete si accesorii pentru instalatii industriale, echipamente destinate: - aplicatiilor din domeniul alimentarilor cu apa si al canalizarii - in domeniul testarii instalatiilor de apa si canalizare - industriei de petrol si gaz - proceselor din industria chimica - industriei alimentare si bauturilor - industriei energetice si hidroenergetice - industriei navale De asemnea oferim consultanta si asistenta tehnica clientilor nostri in alegerea solutiilor optime respectiv in furnizarea informatiilor necesare montajului si exploatarii echipamentelor furnizate. Pentru mai multe informatii vizitati-ne la www.ifluid.ro
Expert Cont, firma contabilitate din Bucuresti, membra CECCAR din 2002, ofera servicii complete de contabilitate, resurse umane -salarii, expertize contabile, audit intern, consultanta taxe si impozite, cenzor extern, evaluare afacere, certificare declaratii fiscale. Servicii resurse umane, salarizare si REVISAL, contabilitate fundatii, asociatii si PFA., certificare bilant contabil si cont profit/pierdere, obtinere certificat fiscal, contabilitate fonduri europene, declaratii fiscale pentru PFA - DECLARATIA Unica pentru anul 2021 Declaratia Intrastat Efectuam revizuirea contabilitatii si a declaratiilor fiscale. Servicii contabile complete Bucuresti, calculul impozitului pe profit si calculul TVA, deconturi TVA, reprezentare ANAF - rambursare TVA. Experienta, profesionalism, servicii pe baza de contract si asigurare de risc profesional. Misiunea noastra este sa oferim timp si solutii pertinente clientilor nostri, sa-i informam in legatura cu modificarile legislative - codul fiscal, codul muncii. #expertcont #contabilitate #consultanta #expertcontabil #intrastat#declaratiaunica#consultanta tva Site: www.contabilexpert.ro.
Global Cultural Consulting va ofera urmatoarele servicii: - Consultanta pentru achizitii publice si consultanta pentru achizitii fonduri nerambursabile din bugete locale - Consultanta pentru utilizare catalog SEAP si produse sau pozitii in SEAP - creare si modificare (daca este cazul) de pozitii in catalogul SEAP - gestionarea pasilor necesari acceptarii/refuzarii unei cereri venita din partea unui client (acceptare cerere, acordare de reduceri, solicitare de modificare cerere, refuzare cerere etc.) - model de contract de achizitie personalizat functie de clauzele stabilite cu clientul - model de procese-verbale de predare a documentelor ce dovedesc prestarea serviciilor - model de procese verbale de constatare a prestarii serviciilor.
Daca sunteti interesati de modalitatile obtinerii finantarilor europene nerambursabile unionale, firma noastra va ofera solutii complexe. * Aveti nevoie de consultanta si nu stiti cui sa va adresati? * Doriti sa dezvoltati activitatea Dvs. dar nu aveti capital suficient? * Doriti sa aflati mai multe despre fondurile europene? * Considerati prea complicat elaborarea unui proiect? * Aveti nevoie de un specialist pentru realizarea planurilor Dvs.? Atunci suntem exact ceea ce cautati! Societatea Cepu SRL (Centru de Elaborare Proiecte Unionale - www.cepu.ro) a luat nastere la Targu Mures in anul 2006 si este o firma specializata in accesarea fondurilor europene nerambursabile unionale si nationale. Scopul nostru primordial este ca prin realizarea de succes al proiectelor de finantare Clientii nostrii sa obtina cat mai multe subventii nerambursabile, din resursele unionale ce stau la dispozitia Romaniei. Obtinerea finantarii pentru Clientii nostri este o componenta cheie a activitatii de consultanta practicata de noi. Majoritatea proiectelor de finantare intocmite si elaborate de Cepu SRL si adresate programelor cu fonduri nerambursabile, au obtinut finantarea solicitata. Clientii nostrii sunt persoane fizice, IMM-uri si Micro-intreprinderi de pe tot teritoriul tarii. Dupa 11 ani calendaristici, incheiati cu succes, suntem cunoscuti pe piata romaneasca, clientii sunt multumiti si revin solicitand intocmirea de noi proiecte. I �n ultimii 8 ani de activitate am obtinut sprijin financiar nerambursabil pentru proiecte in valoare totala de cca. 40.000.000 euro, realizand peste 360 de proiecte de finantare. Din experientele acumulate pe parcursul ultimilor 8 ani, am concluzionat, ca multe societati, intreprinzatorii nu au luat in considerare posibilitatea participarii la proiectele unionale datorita lipsei de informare si de orientare in domeniu. Informatia potrivita, la momentul potrivit, accederea la oportunitatile existente pot fi vitale si utilizabile, oferind succesul sigur pentru societatile care doresc sA� � beneficieze de ele. Noua perioada de finantare 2014-2020 aduce noi oportuntati de finantare pentru Romania si nu in ultimul rand o alocare totala mai mare fata � de perioada 2007-2013. Aceste alocari, fonduri europene nerambursabile in valoare de aproximativ 43 miliarde de euro vor reprezenta principala si cea mai avantajoasa sursa de finantare pentru IMM-uri, microintreprinderi, agricultori, persoane fizice, antreprenori, institutii publice, administratie, etc. Ideile bune de afaceri merita si trebuie finantate, dar ele primesc finantare numai daca sunt incluse in proiecte bine si corect intocmite, elaborate si selectate pentru finantare. Pregatirea din timp a cererilor de finantare este importanta deoarece in multe cazuri sistemul primul venit, primul servit poate sa excluda de la finantare proiectele depuse in ultimul moment. De asemenea, Firma Cepu SRL asigura gratuit verificarea, analiza eligibilitatii solicitantului. In intampinarea acestor nevoi societatea noastra va ofera un pachet de servicii complexe si eficiente, oferind siguranta societatii Dumneavoastra ancorandu-se la posibilitatile actuale, ca firma sau o noua afacere a Dumneavoastra sa isi mentina stabilitatea intr-un mediu concurential. Tipurile de proiecte intocmite si castigate pana acum de Cepu SRL: Sprijinirea introducerii standardelor internationale (ISO), sprijinirea micro-intreprinderilor, agricultura, achizitionare de aparatura medicala pentru cabinete medicale si veterinare, turism, comert, dezvoltarea sistemelor IT, dezvoltare regionala, industria prelucratoare, productie, stimularea infiintarii de noi microintreprinderi de catre tineri, energie regenerabila, constructii, sprijin pentru Start-Up-uri etc. Va dorim mult succes in dezvoltarea afacerii dvs. cu ajutorul fondurilor unionale si nationale!
Profesional New Consult este o societate ce ofera cursuri acreditate de initiere, calificare, recalificare, specializare si ucenicie recunoscute atat de Ministerul Educatiei cat si de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale. Activam pe piata din Romania din anul 2008, anul infiintarii. De 15 ani, de cand suntem prezenti pe piata de formare profesionala, ne-am facut un BUN obicei in a promova valori educationale fundamentale - seriozitate, respect, competenta si nu in ultimul rand PROFESIONALISM, titlul nostru de glorie si parte a identitatii noastre. Oferta noastra cuprinde: Cursuri Management si Cariera Cursuri Tehnice si Meserii Cursuri Infrumusetare Cursuri Agricultura Cursuri Limbi Straine Cursuri Turism Cursuri ISCIR
Firma a luat fiinta in anul 1991, obiectul principal de activitate fiind Consultanta in Afaceri si Management iar in anul 2004 a fost infiintata filiala din Oradea. Activitatea s-a diversificat, iar in prezent societatea are, pe langa Consultanta in Afaceri si Management, urmatoarele activitati: - Selectia si plasarea fortei de munca. - Consultanta in producerea de energie verde. - Comercializarea instalatiilor in domeniul energiei verzi.
Misiunea noastra este de a-i ajuta pe clienti sa depaseasca problemele consumatoare de timp si resurse, folosind cunostintele si experienta acumulata respectand totodata legislatia in vigoare. Valorile sunt definitorii in relatia cu oricare dintre clientii nostri: * profesionalism, * promptitudine, * confidentialitate, * comunicare, * implicare. Respectam cu strictete regulile deontologiei profesionale, garantand contractual confidentialitatea informatiilor gestionate in relatia cu clientul, atat in timpul colaborarii cat si dupa incetarea acesteia. Cabinetul nostru beneficiaza de o echipa dinamica, proactiva, profesionista si implicata in directia satisfacerii eficiente a oricaror nevoi economice, financiare si fiscale, orientate spre succesul clientilor. In orice situatie oferim clientului cea mai potrivita solutie la problemele sale. Suntem conectati in permanenta la modificarile legislative, sesizand implicatiile acestora asupra companiei dumneavoastra. Sistemul de lucru pe care se bazeaza colaborarea cu fiecare client, diversitatea industriilor cu care interactionam zilnic, serviciile complete, integrale si unicitatea unor pachete pe care le oferim sunt doar cateva dintre argumentele cu care sustinem colaborarea dintre noi si dumneavoastra. Posibilitatea de a beneficia de serviciile noastre intr-o relatie bazata pe comunicare sigura, eficienta si confidentiala i-a determinat pe clientii nostri sa ne aleaga. ca partener de incredere pentru sustinerea afacerii lor.
Blaise-Das S.R.L. ofera in domeniul protectia muncii consultanta de specialitate pe probleme de sanatatea, securitatea si protectia muncii in conformitate cu normele metodologice de aplicare a prevederilor din Legea legata de sanatatea, securitatea si protectia muncii Nr. 319/2006. Oferim servicii complete de consultanta Mediu, SSM, PSI, resurse umane 22 ani de experienta in domeniul protectiei muncii
Sallas Security Risk Salut sunt Sorin, Personal ma numesc pe mine: Consiler in domeniul securitatii fizice si evaluarea riscurilor. Da, am calitatea de Manager de securitate si Evaluator Factori de Risc la Securitate Fizica, profesii inregistratea si recunoscute conform Standardului ocupational din Romania. Sunt autorizat si inregistrat in R.N.E.F.R.S.F din anul 2015. Am fost rugat de persoane din aturajul meu sa nu renunt la aceasta activitate, facandu-mi precizarea ca sunt putine persoane in zona noastra care au determinarea de a practica aceste profesii. Treaba mea este sa studiez slabiciunile unui obiectiv alaturi de tine si sa vad daca exista cea mai buna forma de securitate, la cea mai adecvata suma investita. De ce este treaba mea? Fiindca am avut in activitatea mea posibilitatea sa administrez propria afacere in domeniul prestarilor de servicii, avand in responsabilitate si o societate de paza si securitate, care asigura paza obiectivelor cu caracter special si a transporturilor de marfuri speciale. Aici m-am lovit de aspecte decizionale, de la autorizari, avize, recrutari de personal, pregatire profesionala, investitii, dotari, tehnica si tehnologie pe linie de paza si securitate, proiecte si planuri de actiune pe categorii de contracte de prestari servicii , modalitatea de a ne face reclama, etc. Toate au fost facute cu oameni. Toate au fost facute cu costuri si investitii. Multumesc lui Dumnezeu ca nu am avut incidente de securitate. Am gestionat activitatea a peste 150 de angajati carora timp de 6 ani le-am asigurat un venit. Cunosc mecanismul decizional, greutatile pe care un antreprenor le intampina, posibilitatea aparitiei unor incidente externe sau interne pe linie de securitate. Cunosc lupta noastra cu domeniul investitiilor. Sa nu crede-ti ca acest lucru l-am facut singur. Mi-am format o echipa, fiecare persoana s-a implicat in functie de personalitatea sa, iar timp de cativa ani, lucrurile au mers "brici", cum zice romanul. Am reusit sa gestionez si activitatea in perioada de declin a afacerii. La vremea respectiva nu am considerat ca practicile de coruptia a unor politicieni poate fi considerat un risk al securitatii fizice al unei afaceri detinuta de un antreprenor. Toti stim de practicile care au existat si poate mai exista, am tacut si nu am luat multi masuri de preventie pe aceasta linie. De aici am invatat multe, astazi le pun in practica in propria mea afacere si pot sa sfatuiesc si pe altii sa nu de-a cu capul de tocul de la usa sau sa se impiedice de prag. Am facut cu mine personal o intelegere, sa respect urmatoarele principii de etica profesionala: - Sa indeplinesc operatiunile pentru care au fost contractate serviciile mele, sa protejez proprietatea si interesele clientului meu, drepturile sale si integritatea fizica a acestui/ membrilor acestuia, intregii organizatii pe care o conduce. Sa respect reputatia clientului si valorile acestuia. - Ma oblig ca impreuna cu echipa mea, sa elaboram rapoarte de evaluare viabile, care sa cuprinda solutii competente de siguranta. - Ma oblig sa recomand clientului sa contacteze si sa angajeze experti sau specialisti atunci cand interesele sale necesita aceste servicii sau sa indic specialisti in domeniul securitatii fizice, care pot solutiona o problema ce ma depaseste pe mine sau membri echipei mele. - Ma oblig sa promovez conformitatea legilor si aplicarea adecvata a acesteia. - Ma angajez in realizarea proiectelor, numai daca dispun de calificarea adecvata obtinuta prin instruire si experienta si numai dupa ce am informat clientul de nivelul de calificare si instruire detinut. - Sub titulatura SALLAS SECURITY RISK (denumirea acestui website), voi prezenta informatii cu caracter general si particular privind securitate fizica. Daca doresti sa colaboram esti invitatul meu. Telef: +040786822712 // +0400762524999 Email: sorinsalahoru@gmail// sorin@sallassecurityrisk.ro
Echipa Gold Imob Grup este formata din agenți imobiliari cu experienta demonstrata pe piața imobiliara din București și județele limitrofe. Toți agenții noștri au absolvit cursuri aprofundaten in meseria de agent imobiliar in cadrul Scolii Romane de Afaceri și incearcă să lanseze un nou concept de business prin oferirea unor servicii mult imbunătățite prin know-how-ul revoluționar și inovator. Marius IANCU: 15 ani de experienta in domeniul imobiliar Tel.: 0720.910.365 E_mail: marius.iancu@goldimob.ro Cornel TUFAN: 8 ani de experienta in domeniul imobiliar Tel.: 0768.577.602 E_mail: office@goldimob.ro Ionel UNGUREANU, departamentul pentru străini Tel.: 0768.968.446 E_mail: ionel@goldimob.ro Cristian STOCHITA, departamentul I.T. Tel.: 0726.593.129 E_mail: office@goldimob.ro Claudiu Gantoi, avocat, specialist in drept imobiliar, autor a numeroase studii și rapoarte juridice de due diligence Tel.: 0745.980.066 E_mail: office@goldimob.ro Relu STOCHITA: 8 ani de experienta in domeniul imobiliar Tel.: 0762.222.234 E_mail: relu.stochita@goldimob.ro
Asociatia Eco-Tehno-Cons dezvolta solutii in proiectarea si implementarea celor mai eficiente sisteme de management al calitatii conforme cu directivele europene in domeniul ISO. Obiectivul principal al Asociatia Eco-Tehno-Cons este imbunatatirea continua a serviciilor prestate pentru clienti si furnizarea celor mai bune solutii de proiectare a sistemelor de management. Fiind vorba de o decizie strategica, o proiectare corecta si eficienta a proceselor de afaceri va asigura, in mod cert, toate premizele unei cresteri sanatoase, viguroase a afacerii dvs, indiferent de stadiul in care se afla si, bineinteles, un puternic avantaj competitiv pe termen mediu si lung. Astfel, veti avea controlul real asupra tuturor proceselor de afaceri interne cat si celor externalizate, control ce se va traduce in optimizarea intregului sistem de relatii cu angajatii, partenerii si clientii dvs, dar si in reducerea costurilor generate de furnizori instabili, angajati demotivati, clienti nesatisfacuti, produse si servicii neconforme. Suntem permanent interesati de satisfacerea nevoilor dvs de dezvoltare curente si viitoare oferindu-va servicii de calitate si profesionalism. Calitatea produselor si serviciilor dvs este generata in mod direct de calitatea proceselor tehnologice si administrative care stau la baza productiei/prestarii acestora. Solutiile de consultanta in domeniul calitatii pe care vi le oferim opereaza tocmai in directia imbunatatirii si optimizarii proceselor interne si externe ale organizatiei dvs.
Firma cu experienta autorizata de Ministerul Mediului pentru elaborarea studiilor de mediu: Bilant de mediu, Studiu impact, Raport amplasament, Documentatii gospodarirea apelor. Laboratorul de Analize Mediu si Toxicologie Industriala efectueaza: Analize de mediu cu acreditare RENAR (Incepand cu luna august 2013 Laboratorul Analize de Mediu si Toxicologie Industriala este acreditat RENAR cu certificat de acreditare nr. LI998) . De asemenea, Laboratorul efectueaza: Analize toxicologice, Noxe profesionale cu abilitare de la Ministerul Sanatatii, certificat de abilitare nr.95/2009/2011. Nota 1: Certificatul de acreditare RENAR si certificatul de abilitare de la Ministerul Sanatatii pot fi vizualizate pe site-ul firmei la adresa: www.eneco-consulting.ro Nota 2: Analizele necuprinse in anexele la Certificatul de acreditare al laboratorului si solicitate de client, sunt efectuate in regim de subcontractare cu laboratoarele acreditate cu care colaboram. Specialisti cu experienta autorizati ARCE pentru: Audit energetic, Bilanturi energetice. Efectuarea de masuratori de performanta la echipamentele si instalatiile energetice din industrie, energetica, etc. Consultanta in eficienta energetica, elaborarea de solutii tehnice si studii tehnico-economice de crestere a performantelor instalatiilor de ardere si reducere a consumurilor energetice ale acestora. Consultanta in domeniul Emisiilor de gaze cu efect de sera, Determinare factor emisie si oxidare pentru instalatiile de ardere functionand pe orice tip de combustibil: gaz, lichid, solid, analize combustibili cu acreditare RENAR. Consultanta si audit la elaborarea documentelor si implementarea Sistem de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 si SR EN ISO 17025/2005, Sistem de Management de Mediu conform SR EN ISO 14001/2001 precum si pentru Sistem de management integrat calitate-mediu. Externalizarea serviciilor de mediu ale firmelor: reprezentare firma la Agentia de mediu, rezolvarea problemelor de mediu, intocmirea documentelor si documentatiilor de mediu.
Prosano Srl Brasov este o societate infiintata in anul 1996 si este specializata pe consiliere-instruie-formare in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii), prevenirea si stingerea incendiilor (P.S.I) evaluarea riscurilor profesionale si organizarea activitatii de prevenire si protectie. De asemenea oferim solutii la cheie in documentarea, proiectarea si asistenta de-a lungul implementarii de sisteme de management al calitatii ISO 9001, protectie a mediului ISO 14001, sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001, siguranta alimentului ISO 22000, sisteme integrate de management, in conformitate cu normele internationale din domeniul International Organization for Standardization . Dispunem de cei mai buni specialisti si colaboratori externi cu experienta in domeniu si o buna colaborare cu Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta precum si Organismele Nationale si Internationale de Certificare a sistemelor de Management. S.C. PROSANO S.R.L. va ofera pachete de servicii care pot fi asigurate in calitate de serviciu extern de prevenire si protectie pentru orice organizatie/companie indiferent de profilul acesteia (productie, furnizare de servicii, institutii publice, etc.): 1. PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA, conform prevederilor Art. 15 (1) din Normele Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006, in calitate de SERVICIU EXTERN de prevenire si protectie. 2. PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, conform prevederilor Ordinului 163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor. 3. EVALUAREA NIVELULUI DE RISC/SECURITATE la locurile de munca conform prevederilor Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a standardelor OHSAS 18001 si OHSAS 18002 in vederea implementarii sistemului de management integrat calitate, mediu, securitate. 4. CONSULTANTA IN VEDEREA PROIECTARII SI IMPLEMENTARII: - sistemelor de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2001; - sistemelor de management de mediu conform SR EN ISO 14001:2005; - sistemelor de sanatate si securitate ocupationala conform SR OHSAS 18001:2008; - HACCP - industria alimentara; - sistemelor integrate de management in vederea certificarii acestora. CURSURI DE PERFECTIONARE/SPECIALIZARE (nivel baza/mediu) pentru INSPECTOR PROTECTIA MUNCII conform Normelor Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006 si in baza prevederilor art. 18-27 din OG nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea 375/2002, republicata : -INSPECTOR IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII ''nivel Baza/Mediu'' -SPECIALIST IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII ''nivel Mediu'' -COORDONATOR IN MATERIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ''nivel Baza''
Primoris este o companie infiintata in anul 2008, ce ofera serivicii de consultanta si asistenta in paralegal, incepand cu infiintari de firme si dosare de mentiuni (modificari firme) la Registrul Comertului la nivelul intregii tari. Ponderea cea mai mare in activitatea noastre o au serviciile de consultanta si asistenta prestate in demersurile de obtinere a avizelor si autorizatiilor de functionare, incluzand aici: - autorizatia sanitara - sanitara - veterinara - avize de functionare emise de primarii - licente de functionare emise de organele de politie - autorizatii de mediu - altele. Relationam in mod curent cu institutii precum: Primaria mun. Bucuresti si primariile de sector, DSV-SA, DSP, Politie, ANPM, precum si alte institutii, pentru functionarea legala a diverselor tipuri de afaceri. Ne implicam cu precadere in proiecte de alimentatie publica (gen restaurant, catering, altele), autorizarea firmelor de dezinsectie, dezinfectie si deratizare, licentierea firmelor de paza, autorizare saloane de intretinere corporala si servicii de infrumusetare, autorizarea activitatilor de recrutare si plasare forta de munca, activitati cu metale si pietre pretioase, centre de colectare materiale reciclabile, service-uri si spalatorii si auto, altele. Vezi www.JuristFirme.ro