Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4258 companii
  • Industrial Fluid, infiintata in 2004, ofera robinete si accesorii pentru instalatii industriale, echipamente destinate: - aplicatiilor din domeniul alimentarilor cu apa si al canalizarii - in domeniul testarii instalatiilor de apa si canalizare - industriei de petrol si gaz - proceselor din industria chimica - industriei alimentare si bauturilor - industriei energetice si hidroenergetice - industriei navale De asemnea oferim consultanta si asistenta tehnica clientilor nostri in alegerea solutiilor optime respectiv in furnizarea informatiilor necesare montajului si exploatarii echipamentelor furnizate. Pentru mai multe informatii vizitati-ne la www.ifluid.ro

Bucuresti Importator
  • Expert Cont, firma contabilitate din Bucuresti, membra CECCAR din 2002, ofera servicii complete de contabilitate, resurse umane -salarii, expertize contabile, audit intern, consultanta taxe si impozite, cenzor extern, evaluare afacere, certificare declaratii fiscale. Servicii resurse umane, salarizare si REVISAL, contabilitate fundatii, asociatii si PFA., certificare bilant contabil si cont profit/pierdere, obtinere certificat fiscal, contabilitate fonduri europene, declaratii fiscale pentru PFA - DECLARATIA Unica pentru anul 2021 Declaratia Intrastat Efectuam revizuirea contabilitatii si a declaratiilor fiscale. Servicii contabile complete Bucuresti, calculul impozitului pe profit si calculul TVA, deconturi TVA, reprezentare ANAF - rambursare TVA. Experienta, profesionalism, servicii pe baza de contract si asigurare de risc profesional. Misiunea noastra este sa oferim timp si solutii pertinente clientilor nostri, sa-i informam in legatura cu modificarile legislative - codul fiscal, codul muncii. #expertcont #contabilitate #consultanta #expertcontabil #intrastat#declaratiaunica#consultanta tva Site: www.contabilexpert.ro.

Bucuresti Servicii
  • Global Cultural Consulting va ofera urmatoarele servicii: - Consultanta pentru achizitii publice si consultanta pentru achizitii fonduri nerambursabile din bugete locale - Consultanta pentru utilizare catalog SEAP si produse sau pozitii in SEAP - creare si modificare (daca este cazul) de pozitii in catalogul SEAP - gestionarea pasilor necesari acceptarii/refuzarii unei cereri venita din partea unui client (acceptare cerere, acordare de reduceri, solicitare de modificare cerere, refuzare cerere etc.) - model de contract de achizitie personalizat functie de clauzele stabilite cu clientul - model de procese-verbale de predare a documentelor ce dovedesc prestarea serviciilor - model de procese verbale de constatare a prestarii serviciilor.

Navodari Servicii
  • Daca sunteti interesati de modalitatile obtinerii finantarilor europene nerambursabile unionale, firma noastra va ofera solutii complexe. * Aveti nevoie de consultanta si nu stiti cui sa va adresati? * Doriti sa dezvoltati activitatea Dvs. dar nu aveti capital suficient? * Doriti sa aflati mai multe despre fondurile europene? * Considerati prea complicat elaborarea unui proiect? * Aveti nevoie de un specialist pentru realizarea planurilor Dvs.? Atunci suntem exact ceea ce cautati! Societatea Cepu SRL (Centru de Elaborare Proiecte Unionale - www.cepu.ro) a luat nastere la Targu Mures in anul 2006 si este o firma specializata in accesarea fondurilor europene nerambursabile unionale si nationale. Scopul nostru primordial este ca prin realizarea de succes al proiectelor de finantare Clientii nostrii sa obtina cat mai multe subventii nerambursabile, din resursele unionale ce stau la dispozitia Romaniei. Obtinerea finantarii pentru Clientii nostri este o componenta cheie a activitatii de consultanta practicata de noi. Majoritatea proiectelor de finantare intocmite si elaborate de Cepu SRL si adresate programelor cu fonduri nerambursabile, au obtinut finantarea solicitata. Clientii nostrii sunt persoane fizice, IMM-uri si Micro-intreprinderi de pe tot teritoriul tarii. Dupa 11 ani calendaristici, incheiati cu succes, suntem cunoscuti pe piata romaneasca, clientii sunt multumiti si revin solicitand intocmirea de noi proiecte. I �n ultimii 8 ani de activitate am obtinut sprijin financiar nerambursabil pentru proiecte in valoare totala de cca. 40.000.000 euro, realizand peste 360 de proiecte de finantare. Din experientele acumulate pe parcursul ultimilor 8 ani, am concluzionat, ca multe societati, intreprinzatorii nu au luat in considerare posibilitatea participarii la proiectele unionale datorita lipsei de informare si de orientare in domeniu. Informatia potrivita, la momentul potrivit, accederea la oportunitatile existente pot fi vitale si utilizabile, oferind succesul sigur pentru societatile care doresc sA� � beneficieze de ele. Noua perioada de finantare 2014-2020 aduce noi oportuntati de finantare pentru Romania si nu in ultimul rand o alocare totala mai mare fata � de perioada 2007-2013. Aceste alocari, fonduri europene nerambursabile in valoare de aproximativ 43 miliarde de euro vor reprezenta principala si cea mai avantajoasa sursa de finantare pentru IMM-uri, microintreprinderi, agricultori, persoane fizice, antreprenori, institutii publice, administratie, etc. Ideile bune de afaceri merita si trebuie finantate, dar ele primesc finantare numai daca sunt incluse in proiecte bine si corect intocmite, elaborate si selectate pentru finantare. Pregatirea din timp a cererilor de finantare este importanta deoarece in multe cazuri sistemul primul venit, primul servit poate sa excluda de la finantare proiectele depuse in ultimul moment. De asemenea, Firma Cepu SRL asigura gratuit verificarea, analiza eligibilitatii solicitantului. In intampinarea acestor nevoi societatea noastra va ofera un pachet de servicii complexe si eficiente, oferind siguranta societatii Dumneavoastra ancorandu-se la posibilitatile actuale, ca firma sau o noua afacere a Dumneavoastra sa isi mentina stabilitatea intr-un mediu concurential. Tipurile de proiecte intocmite si castigate pana acum de Cepu SRL: Sprijinirea introducerii standardelor internationale (ISO), sprijinirea micro-intreprinderilor, agricultura, achizitionare de aparatura medicala pentru cabinete medicale si veterinare, turism, comert, dezvoltarea sistemelor IT, dezvoltare regionala, industria prelucratoare, productie, stimularea infiintarii de noi microintreprinderi de catre tineri, energie regenerabila, constructii, sprijin pentru Start-Up-uri etc. Va dorim mult succes in dezvoltarea afacerii dvs. cu ajutorul fondurilor unionale si nationale!

Targu Mures Servicii
  • Profesional New Consult este o societate ce ofera cursuri acreditate de initiere, calificare, recalificare, specializare si ucenicie recunoscute atat de Ministerul Educatiei cat si de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale. Activam pe piata din Romania din anul 2008, anul infiintarii. De 15 ani, de cand suntem prezenti pe piata de formare profesionala, ne-am facut un BUN obicei in a promova valori educationale fundamentale - seriozitate, respect, competenta si nu in ultimul rand PROFESIONALISM, titlul nostru de glorie si parte a identitatii noastre. Oferta noastra cuprinde: Cursuri Management si Cariera Cursuri Tehnice si Meserii Cursuri Infrumusetare Cursuri Agricultura Cursuri Limbi Straine Cursuri Turism Cursuri ISCIR

Pitesti Servicii
  • Firma noastră Andrus-Emi intelege durerea dvs, de aceea aratam tuturor clientilor nostri respect; deviza noastra fiind: profesionalism, demnitate si promptitudine. Cand pierdem pe cineva drag, ramanem cu regretul ca nu i-am aratat intreaga dragoste. Pentru ca intelegem asta, suntem alaturi de dvsși dorim ca ultimul omagiu si drumul spre eternitate sa fie unul decent, incununat cu toata recunostinta si respectul cuvenite. Conform doleantelor dvs ne putem ocupa pana la cel mai mic detaliu de intreg protocolul: intocmirea tuturor documentelor necesare, pregatirea decedatului si a sicriului, transportul mortuar cat si al intregului cortegiu funerar, respectarea traditiilor religioase, aranjamente floral. Oferim servicii funerare de la A - Z in orasul Harlau, in judeţul Iasi si nu numai, oferind o gama variata de produse necesare pentru intregul ritual al inmormantarii: consultanţă specializata gratuită in acest domeniu, sicrie de diferite esente, modele, la cele mai avantajoase preturi, capac sicriu frigorific, catafalc,igienizare, cosmetizare, imbalsamare, articole inmormantare care satisface orice nevoie, colivă, colaci, set pomeni, praznice. Toate acestea prin cele doua magazine din: orasul Harlau, satul Cotnari, comuna Cotnari. Mai nou firma noastra va pune la dispozitie un nou magazin in orasul Harlau, str. Stefan cel Mare si Sfant, in fosta cladire a ROMTELECOM langa parc. in acest magazin puteti gasi articole de imbracaminte si incaltaminte de cea mai buna calitate. CONFORT STIL SI ELEGANTA, este deviza noastra. Va asteptam cu drag. Mai multe detalii pe www.andrus-emi.ro

Harlau Servicii
  • Firma a luat fiinta in anul 1991, obiectul principal de activitate fiind Consultanta in Afaceri si Management iar in anul 2004 a fost infiintata filiala din Oradea. Activitatea s-a diversificat, iar in prezent societatea are, pe langa Consultanta in Afaceri si Management, urmatoarele activitati: - Selectia si plasarea fortei de munca. - Consultanta in producerea de energie verde. - Comercializarea instalatiilor in domeniul energiei verzi.

Oradea Servicii
  • Misiunea noastra este de a-i ajuta pe clienti sa depaseasca problemele consumatoare de timp si resurse, folosind cunostintele si experienta acumulata respectand totodata legislatia in vigoare. Valorile sunt definitorii in relatia cu oricare dintre clientii nostri: * profesionalism, * promptitudine, * confidentialitate, * comunicare, * implicare. Respectam cu strictete regulile deontologiei profesionale, garantand contractual confidentialitatea informatiilor gestionate in relatia cu clientul, atat in timpul colaborarii cat si dupa incetarea acesteia. Cabinetul nostru beneficiaza de o echipa dinamica, proactiva, profesionista si implicata in directia satisfacerii eficiente a oricaror nevoi economice, financiare si fiscale, orientate spre succesul clientilor. In orice situatie oferim clientului cea mai potrivita solutie la problemele sale. Suntem conectati in permanenta la modificarile legislative, sesizand implicatiile acestora asupra companiei dumneavoastra. Sistemul de lucru pe care se bazeaza colaborarea cu fiecare client, diversitatea industriilor cu care interactionam zilnic, serviciile complete, integrale si unicitatea unor pachete pe care le oferim sunt doar cateva dintre argumentele cu care sustinem colaborarea dintre noi si dumneavoastra. Posibilitatea de a beneficia de serviciile noastre intr-o relatie bazata pe comunicare sigura, eficienta si confidentiala i-a determinat pe clientii nostri sa ne aleaga. ca partener de incredere pentru sustinerea afacerii lor.

Arad Servicii
  • Blaise-Das S.R.L. ofera in domeniul protectia muncii consultanta de specialitate pe probleme de sanatatea, securitatea si protectia muncii in conformitate cu normele metodologice de aplicare a prevederilor din Legea legata de sanatatea, securitatea si protectia muncii Nr. 319/2006. Oferim servicii complete de consultanta Mediu, SSM, PSI, resurse umane 22 ani de experienta in domeniul protectiei muncii

Arad Servicii
  • Sallas Security Risk Salut sunt Sorin, Personal  ma numesc pe mine: Consiler in domeniul securitatii fizice si  evaluarea riscurilor.  Da, am calitatea de Manager de securitate si Evaluator Factori de Risc la Securitate Fizica, profesii inregistratea si recunoscute conform Standardului ocupational din Romania. Sunt autorizat si inregistrat in R.N.E.F.R.S.F din anul 2015. Am fost rugat de persoane  din aturajul meu sa nu renunt la aceasta activitate, facandu-mi precizarea ca sunt putine persoane in zona noastra care au determinarea de a  practica aceste profesii. Treaba mea este sa studiez slabiciunile unui obiectiv alaturi de tine si sa vad daca exista cea mai buna forma de securitate, la cea mai adecvata suma investita. De ce este treaba mea? Fiindca am avut in activitatea mea posibilitatea sa administrez propria  afacere in domeniul prestarilor de servicii,  avand in  responsabilitate  si o societate de paza si securitate,  care asigura paza obiectivelor cu caracter special  si a transporturilor de marfuri speciale. Aici m-am lovit de aspecte decizionale, de la autorizari, avize, recrutari de personal, pregatire profesionala, investitii, dotari, tehnica si tehnologie pe linie de paza si securitate, proiecte si planuri de actiune pe categorii de contracte de prestari servicii , modalitatea de a ne face reclama, etc. Toate au fost facute cu oameni. Toate au fost facute cu costuri si investitii. Multumesc lui Dumnezeu ca nu am avut incidente de securitate. Am gestionat activitatea a peste 150 de angajati carora timp de 6 ani le-am asigurat un venit. Cunosc mecanismul decizional, greutatile pe care un antreprenor le intampina, posibilitatea aparitiei unor incidente externe sau interne pe linie de securitate. Cunosc lupta noastra cu domeniul investitiilor. Sa nu crede-ti ca acest lucru l-am facut singur. Mi-am format o echipa,  fiecare persoana  s-a implicat in functie de personalitatea sa, iar timp de cativa ani, lucrurile au mers "brici", cum zice romanul. Am reusit sa gestionez si activitatea in perioada de declin a afacerii. La vremea respectiva nu am considerat ca practicile de coruptia a unor politicieni poate fi considerat un risk al securitatii fizice al unei afaceri detinuta de un antreprenor. Toti stim de practicile care au existat si poate mai exista, am tacut si nu am luat multi masuri de preventie pe aceasta linie. De aici am invatat multe, astazi le pun in practica in propria mea afacere si pot sa sfatuiesc si pe altii sa nu de-a cu capul de tocul de la usa sau sa se impiedice de prag. Am facut cu mine personal o intelegere, sa respect urmatoarele principii de etica profesionala: - Sa indeplinesc operatiunile pentru care au fost contractate serviciile mele, sa protejez proprietatea si interesele clientului  meu, drepturile sale si integritatea fizica a acestui/ membrilor acestuia, intregii organizatii pe care o conduce. Sa  respect reputatia clientului si valorile acestuia. - Ma oblig ca impreuna cu echipa mea, sa elaboram rapoarte de evaluare viabile, care sa cuprinda solutii competente de siguranta. - Ma oblig sa recomand clientului sa contacteze si sa angajeze experti sau specialisti atunci cand interesele sale necesita aceste servicii sau sa indic specialisti in domeniul securitatii fizice, care pot solutiona o problema ce ma depaseste pe mine sau membri echipei mele. - Ma oblig sa promovez conformitatea legilor si aplicarea adecvata a acesteia. - Ma angajez in realizarea proiectelor, numai daca dispun de calificarea adecvata obtinuta prin instruire si experienta  si numai dupa ce am informat clientul de nivelul de calificare si instruire detinut. - Sub titulatura SALLAS SECURITY RISK  (denumirea acestui website),  voi prezenta informatii cu caracter general si particular privind securitate fizica. Daca doresti sa colaboram esti invitatul meu. Telef: +040786822712 // +0400762524999 Email: sorinsalahoru@gmail// sorin@sallassecurityrisk.ro

Brad Servicii
  • Echipa Gold Imob Grup este formata din agenți imobiliari cu experienta demonstrata pe piața imobiliara din București și județele limitrofe. Toți agenții noștri au absolvit cursuri aprofundaten in meseria de agent imobiliar in cadrul Scolii Romane de Afaceri și incearcă să lanseze un nou concept de business prin oferirea unor servicii mult imbunătățite prin know-how-ul revoluționar și inovator. Marius IANCU: 15 ani de experienta in domeniul imobiliar Tel.: 0720.910.365 E_mail: marius.iancu@goldimob.ro Cornel TUFAN: 8 ani de experienta in domeniul imobiliar Tel.: 0768.577.602 E_mail: office@goldimob.ro Ionel UNGUREANU, departamentul pentru străini Tel.: 0768.968.446 E_mail: ionel@goldimob.ro Cristian STOCHITA, departamentul I.T. Tel.: 0726.593.129 E_mail: office@goldimob.ro Claudiu Gantoi, avocat, specialist in drept imobiliar, autor a numeroase studii și rapoarte                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 juridice de due diligence Tel.: 0745.980.066 E_mail: office@goldimob.ro Relu STOCHITA: 8 ani de experienta in domeniul imobiliar Tel.: 0762.222.234 E_mail: relu.stochita@goldimob.ro

Teleorman Servicii
  • Asociatia Eco-Tehno-Cons dezvolta solutii in proiectarea si implementarea celor mai eficiente sisteme de management al calitatii conforme cu directivele europene in domeniul ISO. Obiectivul principal al Asociatia Eco-Tehno-Cons este imbunatatirea continua a serviciilor prestate pentru clienti si furnizarea celor mai bune solutii de proiectare a sistemelor de management. Fiind vorba de o decizie strategica, o proiectare corecta si eficienta a proceselor de afaceri va asigura, in mod cert, toate premizele unei cresteri sanatoase, viguroase a afacerii dvs, indiferent de stadiul in care se afla si, bineinteles, un puternic avantaj competitiv pe termen mediu si lung. Astfel, veti avea controlul real asupra tuturor proceselor de afaceri interne cat si celor externalizate, control ce se va traduce in optimizarea intregului sistem de relatii cu angajatii, partenerii si clientii dvs, dar si in reducerea costurilor generate de furnizori instabili, angajati demotivati, clienti nesatisfacuti, produse si servicii neconforme. Suntem permanent interesati de satisfacerea nevoilor dvs de dezvoltare curente si viitoare oferindu-va servicii de calitate si profesionalism. Calitatea produselor si serviciilor dvs este generata in mod direct de calitatea proceselor tehnologice si administrative care stau la baza productiei/prestarii acestora. Solutiile de consultanta in domeniul calitatii pe care vi le oferim opereaza tocmai in directia imbunatatirii si optimizarii proceselor interne si externe ale organizatiei dvs.

Bucuresti Servicii
  • Firma cu experienta autorizata de Ministerul Mediului pentru elaborarea studiilor de mediu: Bilant de mediu, Studiu impact, Raport amplasament, Documentatii gospodarirea apelor. Laboratorul de Analize Mediu si Toxicologie Industriala efectueaza: Analize de mediu cu acreditare RENAR (Incepand cu luna august 2013 Laboratorul Analize de Mediu si Toxicologie Industriala este acreditat RENAR cu certificat de acreditare nr. LI998) . De asemenea, Laboratorul efectueaza: Analize toxicologice, Noxe profesionale cu abilitare de la Ministerul Sanatatii, certificat de abilitare nr.95/2009/2011. Nota 1: Certificatul de acreditare RENAR si certificatul de abilitare de la Ministerul Sanatatii pot fi vizualizate pe site-ul firmei la adresa: www.eneco-consulting.ro Nota 2: Analizele necuprinse in anexele la Certificatul de acreditare al laboratorului si solicitate de client, sunt efectuate in regim de subcontractare cu laboratoarele acreditate cu care colaboram. Specialisti cu experienta autorizati ARCE pentru: Audit energetic, Bilanturi energetice. Efectuarea de masuratori de performanta la echipamentele si instalatiile energetice din industrie, energetica, etc. Consultanta in eficienta energetica, elaborarea de solutii tehnice si studii tehnico-economice de crestere a performantelor instalatiilor de ardere si reducere a consumurilor energetice ale acestora. Consultanta in domeniul Emisiilor de gaze cu efect de sera, Determinare factor emisie si oxidare pentru instalatiile de ardere functionand pe orice tip de combustibil: gaz, lichid, solid, analize combustibili cu acreditare RENAR. Consultanta si audit la elaborarea documentelor si implementarea Sistem de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 si SR EN ISO 17025/2005, Sistem de Management de Mediu conform SR EN ISO 14001/2001 precum si pentru Sistem de management integrat calitate-mediu. Externalizarea serviciilor de mediu ale firmelor: reprezentare firma la Agentia de mediu, rezolvarea problemelor de mediu, intocmirea documentelor si documentatiilor de mediu.

Bucuresti Servicii
  • Prosano Srl Brasov este o societate infiintata in anul 1996 si este specializata pe consiliere-instruie-formare in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii), prevenirea si stingerea incendiilor (P.S.I) evaluarea riscurilor profesionale si organizarea activitatii de prevenire si protectie. De asemenea oferim solutii la cheie in documentarea, proiectarea si asistenta de-a lungul implementarii de sisteme de management al calitatii ISO 9001, protectie a mediului ISO 14001, sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001, siguranta alimentului ISO 22000, sisteme integrate de management, in conformitate cu normele internationale din domeniul International Organization for Standardization . Dispunem de cei mai buni specialisti si colaboratori externi cu experienta in domeniu si o buna colaborare cu Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta precum si Organismele Nationale si Internationale de Certificare a sistemelor de Management. S.C. PROSANO S.R.L. va ofera pachete de servicii care pot fi asigurate in calitate de serviciu extern de prevenire si protectie pentru orice organizatie/companie indiferent de profilul acesteia (productie, furnizare de servicii, institutii publice, etc.): 1. PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA, conform prevederilor Art. 15 (1) din Normele Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006, in calitate de SERVICIU EXTERN de prevenire si protectie. 2. PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, conform prevederilor Ordinului 163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor. 3. EVALUAREA NIVELULUI DE RISC/SECURITATE la locurile de munca conform prevederilor Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a standardelor OHSAS 18001 si OHSAS 18002 in vederea implementarii sistemului de management integrat calitate, mediu, securitate. 4. CONSULTANTA IN VEDEREA PROIECTARII SI IMPLEMENTARII: - sistemelor de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2001; - sistemelor de management de mediu conform SR EN ISO 14001:2005; - sistemelor de sanatate si securitate ocupationala conform SR OHSAS 18001:2008; - HACCP - industria alimentara; - sistemelor integrate de management in vederea certificarii acestora. CURSURI DE PERFECTIONARE/SPECIALIZARE (nivel baza/mediu) pentru INSPECTOR PROTECTIA MUNCII conform Normelor Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006 si in baza prevederilor art. 18-27 din OG nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea 375/2002, republicata : -INSPECTOR IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII ''nivel Baza/Mediu'' -SPECIALIST IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII ''nivel Mediu'' -COORDONATOR IN MATERIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ''nivel Baza''

Brasov Servicii
  • Primoris este o companie infiintata in anul 2008, ce ofera serivicii de consultanta si asistenta in paralegal, incepand cu infiintari de firme si dosare de mentiuni (modificari firme) la Registrul Comertului la nivelul intregii tari. Ponderea cea mai mare in activitatea noastre o au serviciile de consultanta si asistenta prestate in demersurile de obtinere a avizelor si autorizatiilor de functionare, incluzand aici: - autorizatia sanitara - sanitara - veterinara - avize de functionare emise de primarii - licente de functionare emise de organele de politie - autorizatii de mediu - altele. Relationam in mod curent cu institutii precum: Primaria mun. Bucuresti si primariile de sector, DSV-SA, DSP, Politie, ANPM, precum si alte institutii, pentru functionarea legala a diverselor tipuri de afaceri. Ne implicam cu precadere in proiecte de alimentatie publica (gen restaurant, catering, altele), autorizarea firmelor de dezinsectie, dezinfectie si deratizare, licentierea firmelor de paza, autorizare saloane de intretinere corporala si servicii de infrumusetare, autorizarea activitatilor de recrutare si plasare forta de munca, activitati cu metale si pietre pretioase, centre de colectare materiale reciclabile, service-uri si spalatorii si auto, altele. Vezi www.JuristFirme.ro

Bucuresti Servicii
  • Cabinetul de avocatura Costin Patraulea se afla in pozitia privilegiata de a poseda experienta necesara pentru asistarea clientilor sai in cele mai complexe si dificile situatii ce pot interveni in viata unei societati comeciale. Cabinetul de avocatura Costin Patraulea reprezinta clienti in litigii comerciale cu o rata de succes a ultimilor trei ani de peste 98%. Desi suntem mandri ca firme importante, beneficiaza in prezent de serviciile noastre ne bucuram in egala masura si cand clienti din aria intreprinderilor mici si mijlocii ne solicita serviciile. Sunteti bineveniti la biroul nostru! Avocat Costin Patraulea tel 0723 28 21 29

Bucuresti Servicii
  • Suntem o firma infiintata in 2006, proiectam si executam instalatii electrice civile si industriale, bransamente electrice si extinderi de retea,asiguram servicii de consultanta gratuita, sisteme de supraveghere si antiefractie, sisteme de legare la pamant, paratrasnet,, masuratori de prize de pamant si buletin PRAM, inchiriere autoutilitara brat telescopic PRB, contracte de mentenanata instalatie electrica, contracte de mentenanta iluminat public, mentenanta parcuri fotovoltaice. Suntem autorizati A.N.R.E. din 2008,avem licenta A.N.R.S.C.  pe iluminat public din anul 2018

Craiova Servicii
  • European Quality Concept ofera servicii integrate pentru dezvoltarea performantelor si competitivitatii organizatiilor prin implementarea controlata si personalizata a diferitelor Sisteme de Management dovedite functionale. Totodata European Quality Concept vine in sprijinul organizatiilor existente pe piata prin posibilitatea de Identificare si Evaluare a Factorilor de Risc. Intocmire dosare complete SSM si SU Implementare GDPR Audit de prima si secunda parte

Bucuresti Servicii
  • Societatea noastra cooperand cu firme importante din domeniul bucatariilor profesionale si ventilatiior profesionale, ofera ventilatoare profesionale pentru hote profesionale, ventilatoare hote cuptoare pizza electrice, tubulatura tabla inox, tubulatura tabla zincata, piese speciale tubulatura (coturi, ramificatii, plenumuri), ventilatoare pentru sisteme de ventilatie sali mese, cantine, restaurante, bucatarii, toalete, tubulatura flexibila izolata si neizolata, variatoare turatie ventilatoare.

Bucuresti Distribuitor
  • Lucas Consulting Partner LCP este membra AMCOR - Asociatia Consultantilor in Management din Romania, singura organizatie romaneasca membru al Federatiei Europene a Asociatiilor de Consultanta, FEACO Bruxelles si a ICMCI - International Council of Management Consultants Institutes. LUCAS CONSULTING PARTNER LCP are membri in Asociatia Auditorilor Interni din Romania (A.A.I.R.) afiliata The Institute of Internal Auditors (I.I.A.), INTERNAL CONTROL INSTITUT ROMANIA afiliat INTERNAL CONTROL INSTITUT ORLANDO, FLORIDA, USA, specialisti in audit intern, control intern si formatori cu experienta. Echipa LUCAS CONSULTING PARTNER LCP are experienta profesionala din anul 2004 si este formata din: Auditor intern/extern/manager al sistemelor de management conform standardelor ISO; Auditor intern in sectorul public/privat; Responsabil cu Protectia Datelor cu Caracter personal - GDPR/DPO; Expert in strategie de marketing si financiara; Evaluator de spitale si expertiza in management spitalicesc; Consultant fonduri europene; Formator diverse specialitati; Expert achizitii publice; Manager de proiect. LUCAS CONSULTING PARTNER LCP este certificata conform standardelor ISO9001:2015 - Managementul calitati si ISO27001:2013 - Managementul securitatii informatiei sa realizeze Servicii de consultanta si instruire pentru: utilizarea fondurilor U.E. - servicii de management/implementarea proiectelor; implementarea sistemelor de management ISO; consultanta privind regimul GDPR si DPO conform RUE 679/2016; implementarea standardelor pentru Acreditarea unitatilor sanitare si a serviciilor medicale; implementarea standardelor Control Managerial si Managementul Riscului; consultanta in domeniul protectiei mediului si servicii externalizate privind gestionarea deseurilor. consultanta in achizitii publice si private conform legislatiei in vigoare aplicabile; consultanta si audit intern-extern in domeniul calitatii, mediului, siguranta alimentara, IT, medical. consultanta si training in domeniul managementul deseurilor; managementul calitatii, managementul strategic pentru institutiile publice; Beneficiile asimilarii unor astfel de servicii de consultanta sunt: Indeplinirea politicii si a obiectivelor companiei; Castigarea si cresterea increderii/satisfactiei clientilor; Imbunatatirea continua a performantei generale; Adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei; Satisfactia angajatilor; Imbunatatirea performantei; Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei; Evitarea erorilor in locul corectarii lor; Economisire de timp si bani.

Pitesti Servicii