Suntem o companie de consultanta specializata in dezvoltarea de relatii cu partenerii externi pentru servcii de intermediere import si export. Dezvoltam relatii business-to-business in Romania, suplinind necesitatea de a va construi propriul departament de business development intern in diverse firme. Realizam impreuna cu partenerii nostri evaluarea si diagnosticarea atitudinilor, motivatiilor si intereselor angajatilor in vederea construirii de modele de performanta ale companiilor. Aceasta va permite dezvoltarea performantelor apeland la motivatorii reali ai fiecarui angajat cheie, fara cresterea costurilor salariale. Reprezentam compania Orvaldi din Polonia, specializata in solutii de protectie privind alimentarea cu energie electrica: UPS-uri de la 0,4 la 20 kVA Invertoare sinus pur de la 1 la 100 kVA Generatoare de putere pe motorina de la 3 la 100 kVA.
Toro Telemarketing is a well-known company that gives a variety of professional telemarketing services. We provide the solid foundation to your business needs to thrive, innovate and grow. Toro is always looking for a creative, capable group of people striving for excellence in everything they do and having fun in the process.
Oferim cele mai potrivite instrumente pentru dezvoltarea companiilor. Clientii Premian dezvolta comportamente ce duc mai rapid catre mai multe rezultate sanatoase. Ne adaptam in functie de clienti. Simplificam. Respectam angajamentele fata de clienti si de coechipieri. Ne distram: respectam, zambim si sarbatorim succesele. Evoluam in fiecare zi.
KM Partners Tax SRL este divizia de consultanta fiscala a KM Partners, proiect dezvoltat de o echipa de specialisti cu experienta ampla in firme de consultanta internationale si companii multinationale de renume care si-au asumat un angajament pe termen lung in ceea ce priveste profesionalismul, etica si dezvoltarea comunitatii de afaceri. Sustinem companiile romanesti si internationale prin livrarea calitatii in serviciile noastre. Din 2001, expertii nostri lucreaza pentru peste 100 de companii locale si internationale din diverse domenii de activitate. Pretuim comunicarea de calitate in relatia cu clientii nostri alocand pe proiecte doar specialisti certificati si cu experienta. Serviciile de consultanta fiscala oferite clientilor nostri acopera atat consultanta fiscala in ceea ce priveste aspecte legate de impozite directe si indirecte, intocmirea dosarului preturilor de transfer, cat si asistenta pe parcursul inspectiilor fiscale. Echipa noastra de profesionisti va sta la dispozitie pentru orice fel de intrebari de natura financiar-fiscala. Servicii oferite de KM Partners Tax SRL: - Asistenta la Pregatirea Dosarului Preturilor de Transfer - Consultanta/Consiliere Fiscala - Structuri Fiscale si Planificare Fiscala - Due Diligence Fiscal - Consultanta Fiscala in Tranzactiile de Fuziuni si Achizitii - Relatia cu Autoritatile Fiscale - Conformitate Fiscala - Litigii Fiscale - Servicii de Reprezentare Fiscala - Revizuire Fiscala - Certificarea Declaratiilor Fiscale Alte Servicii oferite de echipa KM Partners: - Audit - Consultanta Financiara - Contabilitate si Servicii Externalizate - Training
KM Partners Outsourcing SRL este divizia de contabilitate si servicii externalizate a KM Partners, proiect dezvoltat de o echipa de specialisti cu experienta ampla in firme de consultanta internationale si companii multinationale de renume care si-au asumat un angajament pe termen lung in ceea ce priveste profesionalismul, etica si dezvoltarea comunitatii de afaceri. Sustinem companiile romanesti si internationale prin livrarea calitatii in serviciile noastre. Din 2001, expertii nostri lucreaza pentru peste 100 de companii locale si internationale din diverse domenii de activitate. Pretuim comunicarea de calitate in relatia cu clientii nostri alocand pe proiecte doar specialisti certificati si cu experienta. Servicii oferite de KM Partners Outsourcing SRL: - Infiintare Societati - Revizuirea Evidentelor Contabile - Servicii de Contabilitate - Asistenta Auditorilor Interni si Externi - Inregistrare Fiscala in Romania - Intocmirea Declaratiilor Fiscale - Rapoarte pentru Management (management accounts) - Pregatirea Situatiilor Financiare Statutare - Situatii Financiare Consolidate - Pregatirea Pachetelor de Raportare - Situatii Financiare IFRS - Intocmirea Statelor de Plata - Intocmirea Declaratiilor Fiscale Aferente Salariilor - Audit al Dosarelor de Personal - Servicii HR - Managementul Performantei, Indicatori Cheie - Management Interimar Alte Servicii oferite de echipa KM Partners: - Audit - Consultanta Fiscala - Consultanta Financiara - Training
Arhivarea documentelor se face in mape specifice arhivarii, legate, in functie de dorinta beneficiarului. Copertile sunt productii propii, asigurand astfel un pret minim, pot de asemeni sa aiba orice dimensiuni asigurand conditiile legii cat si exigentele clientilor. Materialele folosite sunt de asemeni de cea mai buna calitate, contribuind la asigurarea durabilitatii lucrarilor noastre. Suntem in domeniu de peste 35 de ani, fiind o afacere de familie de 3 generatii.
Prin compania General Imobiliare punem la dispozitia clientilor anunturi exclusiv de la propietari eliminand astfel comisioanele. Contactam doar propietari ale caror propietati se pliaza pe cerintele clientilor din punct de vedere al zonei, suprafetei si al pretului. Se lucreaza la nivel national si ne raportam strict la cerintele clientilor. Deoarece reprezentam o sursa de incredere pentru clienti am creat portalul SERVICII GENERALE unde sunt prezentate toate produsele si serviciile de care au nevoie clientii. Venim in intampinarea clientilor oferindu-le intr-adevar SERVICII GENERALE.
Suntem o firma cu un personal tanar, deschisa la noile tendinte de marketing si business, maleabila la cerintele fiecarui client. Ne ocupam cu proiecte de cerecetari de marketing, Mystery Shopping, Proceduri de "Customer Care", "Consultanta de Customer Care".
Avocatul titular are experienta in consultanta juridica si litigii cu beneficiarii publici si privati de fonduri europene, cu Ministerul Fondurilor Europene, experienta dobandita ca expert in proiecte de asistenta tehnica POSCCE/POC. Va oferim servicii in implementarea proiectelor finantate din POSCCE/POC si POSDRU/POCU, in management, achizitii publice/private, evaluare proiect, corectii financiare aplicate beneficiarilor publici si privati, anularea Notificarilor privid situatia Cererilor de rambursare/Cererilor de plata, Scrisorilor standard de informare a beneficiarilor, anularea rezultatelor evaluarii proiectelor in competitiile POC si POCU. Va oferim servicii in domeniul dreptului civil, consultanta in afaceri, infiintarea ONG-urilor, societatilor, deschidere/inchidere puncte de lucru, modificarea Actelor constitutive si a statutelor, anularea Proceselor-verbale de contraventie in materie de achizitii publice si circulatie rutiera, servicii de consultanta in domeniul fondurilor nerambursabile, partaje, recuperare de creante, reprezentarea creditorilor in cadrul procedurilor de insolventa si faliment. In masura in care se ivesc situatii pentru care aveti nevoie de parerea unui avocat si considerati ca va putem ajuta, ne puteti contact pe e-mail. Pentru persoanele juridice oferim servicii de consultanta la sediul dvs.
In ultimii 10 ani echipa noastra a citit peste 100,000 de CV-uri, a intervievat peste 30,000 de candidati si a oferit peste 100,000 de ore de consiliere in cariera. Suntem o echipa de profesionisti maturi, cu multa experienta in mediul de afaceri din Romania atat in companii multinationale cat si in firme cu capital romanesc. Am dezvoltat linii de business, am implementat produse si servicii, am construit afaceri de la zero, am lucrat in IT, Telecom, Outsourcing, Pharma, Banci, eCommerce, FMCG, Retail si Companii industriale. Peste tot a trebuit sa angajam oameni si sa construim echipe capabile sa livreze performanta la cel mai inalt nivel. Acum a venit momentul sa punem toata aceasta experienta in sluba unui deziderat pe care noi il consideram important pentru fiecare individ si pentru fiecare organizatie: "Omul potrivit la locul potrivit" Ne asiguram ca fiecare dintre clientii nostri isi gaseste locul in care poate sa isi utilizeze la maximum potentialul existent in folosul sau si al organizatiei care il angajeaza. Cum facem asta? Urmand trei pasi simpli: - Un CV care sa puna canditatii nostri pe lista scurta a celor invitati la interviu; - Pregatire pentru inteviu pentru a asigura o prezenta relevanta si de impact care sa maximizeze sansele de angajare; - Consiliere in Cariera pentru ca nici o oportunitate de dezvoltare personala si/sau profesionala sa nu fie ratata;
Compania este producatoare de produse naturiste pentru diverse probleme de sanatate. Vanzarea acestora se face prin telefon, toate conditiile fiind asigurate pentru angajatii nostri. Principala caracteristica spre care ne orientem este calitatea, atat a produselor cat si a serviciilor.
Cui ne adresam? Antreprenori sau manageri care vor sa atraga clienti - online sau offline, Freelanceri de orice fel - coach, trainer, blogger, fotograf, avocat, doctor, contabil, organizator de evenimente, designer etc., Institutii publice sau organizatii non profit care vor sa-si faca cunoscuta activitatea. Cu ce te ajutam? 1. Marketing Strategic - Elaborarea si implementarea strategiei de marketing si dezvoltare. - Implementarea si urmarirea campaniilor de marketing 2. Domenii si gazduire Web Alegere domeniu - daca nu ai inca website te ajutam sa iti alegi un domeniu potrivit pentru afacerea ta. Activare hosting - daca ai deja domeniul sau l-ai cumparat acum, activarea abonamentului dureaza cateva minute dupa ce ai facut confirmarea platii. 3. Creare site de prezentare, magazin online sau blog Webdesign, creare logo si slogan, creare continut - iti predam la cheie site-ul sau blogul ca sa poti incepe sa atragi clientii. Intretinerea site-ului - creare continut ori de cate ori ai nevoie: articole noi, reclame, bannere, prezentari, campanii online, anunturi in social-media etc. 4. Suport, mentenanta si dezvoltari suplimentare pentru site - Realizare back-up pentru site-ul tau, daca din diverse motive nu mai functioneaza. - Configurari adrese de email pe calculator sau diverse dispozitive mobile (telefon sau tableta). - Instalare plugin-uri recomandate si verificate de noi. - Devirusare site in situatia in care acesta a fost compromis. - Redesign site - atunci cand afacerea se dezvolta vei avea nevoie de anumite modificari la site. - Creare Landing page - pentru vanzare produs sau serviciu. - Creare sistem colectare leaduri - prin instalare autoresponder. - Instalare modul de plati - pentru a putea incasa bani prin card sau paypal. - Asistenta webinarii si prezentari online - Optimizare SEO, campanii Google Adwords etc. 5. Email marketing - Creare si trimitere newslettere catre liste de abonati. - Emitere rapoarte saptamanale. - Configurare autoresponder + instalare pop-up + integrare modul social media - aceste 3 aplicatii te ajuta sa iti cresti procentul de inscriere a celor care intra pe site. 6. Marketing offline - Creare materiale de prezentare - brosuri, cataloage, carti de vizita etc. - Creare continut pentru orice materiale promotionale (afise, bannere, roll-up-uri, panouri publicitare, anunturi etc.). - Asistenta pentru prezenta la targuri, conferinte, seminarii etc. - Instruirea personalului tau de marketing si vanzari pentru imbunatatirea activitatii. - Strategii pentru promovarea eficienta a afacerii tale.
IT Pharma Solutions ofera servicii complete de IT si anume: externalizare IT (hardware si software), cablare structurata, servicii web, solutii de Business Intelligence, licentiere software, achizitii hardware. IT Pharma Solutions reprezinta in cadrul companiilor partenere, intregul departament de IT, cat si serviciile conexe ale acestuia. In spatele solutiilor IT oferite sta o echipa de experti cu specializari in diferite domenii IT (programare software, retele, hardware, Microsoft, Linux) care stau la dispozitia clientilor 24 ore din 24, 7 zile din 7.
Fideliana SRL va asigura de calitatea superioara a produselor, de livrari prompte si preturi competitive. Dispunem de un department tehnic care are capacitatea de a colabora direct cu clientii oferind solutii pentru dorintele specifice ale acestora, fie ca este vorba de un produs nou, fie ca este vorba de o reparatie. Fideliana SRL este o companie de dimensiuni medii, cu capital integral privat romanesc, care s-a dezvoltat pe piata din Romania ca un producator de accesorii pentru excavatoare, incarc frontale.
Suntem o societate comerciala Germana care ofera servicii de specialitate pe teritoriul Germaniei in vederea achizitionarii de: marfuri alimentare si nealimentare, bunuri de patrimoniu (locuinte, case, spatii comerciale, birouri etc.) Intocmieste documentatia neceseara si participa cu-sau in numele clientului la licitatii in diferite domenii: contracte constructii, achizitie marfuri alimentare si nealimentare, autoturisme noi sau folosite, bunuri confiscate de vama, stocuri de marfa si bunuri de la firme aflate in insolventa, sold-uri. Servicii de identificarea de noi clienti in vederea vanzarii produselor sau serviciilor oferite de firma dvs. Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor oferite de firma dvs. Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora. Te:l +491733652984 (disponibil WhatsApp)
Firma activeaza in domeniul serviciilor din domeniul sanatatii dar dezvolta si o serie de alte proiecte legate de consultanta si proiecte de afaceri. Se ocupa si cu dezvoltarea mai multor servicii de genul consultanta antreprenoriala si management si audit financiar.
Concia-Sib promoveaza servicii profesionale integrate la dispozitia operatorilor comerciali si institutiilor publice, in urmatoarele domenii: - consultanta antreprenoriala; - consultanta si asistenta tehnico-economica si juridica in litigii civile si comerciale; - diagnosticari, expertizari si evaluari de intreprinderi comerciale, entitati patrimoniale, proprietati imobiliare, mijloace fixe si bunuri mobile; - consultanta pentru afaceri si management; asistenta investitionala (planuri de afaceri + studii de fezabilitate); - consultanta specializata in actiuni patrimoniale, privind divizarile, fuziunile, absortiile si lichidarile administrative de intreprinderi.
Quali As efecteuaza servicii de consultanta, instruire si asistenta in implementarea sistemelor de management al calitatii (ISO 9001 si ISO TS16949; servicii de business coaching; cursuri de prezentare standarde de calitate, instruire pentru analiza de risc procese, control statistic, comunicare si management. Efectuam pregatirea trainerilor pentru instruirea operatorilori.
Emy Write SRL-D executa la comanda invitatii de nunta si botez, tehnoredactari in Word, Excel si va ofera servicii de meditatii lb si lit rom, afterschool, consiliere psihopedagogica, consultanta in afaceri si studii de piata. Emy Write va ofera servicii moderne de: tehnoredactari, invitatii nunta si botez, carti de vizita, legitimatii, consultanta, after school, consiliere psihopedagogica si sondaje de opinie.
Aveti un spatiu comercial sau un alt tip de societate care detine bunuri sau valori cu orice titlu? Atentie! Pentru societatile infiintate dupa data de 17.06.2012, termenul de efectuare a analizei de risc la securitatea fizica nu a fost prelungit. Articolul 7 alin. (1) din H.G. 301/2012 nu se refera decat la unitatile infiintate pana la data intrarii in vigoare a hotararii mentionate, respectiv 17 iunie 2012.