Vip Business reprezinta o noua viziune asupra Publicitatii Online si Social Media, Comunicarii si Imbunatatirea Proceselor in Business. Oferim solutii de scurta si lunga durata, precum si consiliere pt. start-ups!
Suntem o societate infiintata in 2013, al carui principal obiect de activitate sunt Arhitectura, Traducerile, Consultanta, cu ambitii si dorinta de a promova si a-si mari orizonturile de activitate. Avem propriul sistem de calitate, bazat pe lioalitate, incredere si decenta.
Consultanta in resurse umane are ca obiectiv cresterea profesionalismului angajatilor si implicit a succesului companiei. Beneficiile consultantei se pot cuantifica in calitatea personalului selectionat si recrutat, in elaborarea unor proceduri si metode de lucru care sa asigure atingerea obiectivelor companiei, in evaluarea periodica a personalului, in dezvoltarea de training-uri adaptate situatiilor si nevoilor concrete sau in crearea unor programe menite sa dezvolte spiritul de echipa. In acest context, al importantei pe care ar trebui sa o acordam dezvoltarii resurselor umane si al bugetelor mici disponibile, vreau sa vin in sprijinul companiilor care doresc sa-si creasca performanta prin optimizarea principalei resurse creatoare de plus-valoare si anume resursa umana, cu un concept nou, care imbina profesionalismul cu accesibilitatea.
Oferim servicii operator RSVTI in Bucuresti, Ilfov, Giurgiu cu ingineri profesionisti; asiguram consultanta ISCIR, autorizam echipamente ISCIR, vize anuale personal stivuitoristi, fochisti, macaragii si instruire + eliberare adeverinta manevranti. site web: www.rsvtibucuresti.com.ro
Servicii de consultanta financiar-bancara adresate companiilor din segmentul IMM: a) Restructurarea creditelor bancare sau refinantarea acestora; b) Restructurarea financiara prin imbunatatirea cash-flow-ului operational; c) restructurarea manageriala prin reproiectarea structurilor organizationale In prezent, dupa o perioada de tranzitie prin criza de circa 5 ani, aproape toate companiile din segmentul IMM au marcat o puternica de-capitalizare si se confrunta cu o grava lipsa de lichiditate financiara. Tendinta unanima a companiilor este a contracta noi credite bancare in vederea asigurarii continuitatii activitatii economice fara a analiza care ar putea fi impactul financiar al acestor noi credite bancare asupra contului de profit si pierdere al companiei. Menirea noastra este de a oferi clientilor, servicii adecvate de consultanta financiara in vederea identificarii unor surse alternative de finantare care sa conduca la relansarea activitatii si nu la supra-indatorarea companiei pana la inevitabilul faliment al acesteia. Servicii financiare oferite: Activitatea de analiza financiara pe baza bilantului societatii si pregatirea documentatiei in vederea asigurarii unor surse de finantare adecvate pentru investitii (Capex) sau pentru activitatea curenta (Opex); Identificarea surselor de finantare si suport in negocierea conditiilor si termenilor de finantare; Consultanta privind activitatea de "cash management" in vederea reducerii cheltuielilor financiare si imbunatatirea a cash-flow-ului prin: - renegocierea serviciillor privind operatiunile bancare; - consultanta in vedearea asigurarii unor servicii de "trade finance" personalizate in functie de specificul societatii; -renegocierea cu societatile de asigurare a costurilor operationale aferente politelor de asigurare a activelor societatii; - renegocierea cu operatorii de telefonie a costurilor operationale legate de serviciile de date/voce. Consultanta privind activitatea de trezorerie in vederea optimizarii costurilor financiare privind : Operatiuni de schimb valutar (FOREX); operatiuni de acoperire a riscului cursului valutar (operatiuni Forward); operatiuni de acoperire a riscului de fluctuatie a dobanzii -Euribor/Robor (operatiuni de IRS -Interest Rate Swap). Servicii consultanta de management: Toate companiile comerciale cunosc un parcurs al activitatii lor pornind de la stadiu-ul de "start-up" continuand cu faza de crestere, maturizare si in cele din urma faza de declin determinata de o serie de factori obiectivi sau subiectivi. Interesul fiecarui manager este sa identifice acei "drivers" care sa propulseze compania pe un trend ascendend de crestere si care sa asigure o dinamica de crestere superioara mediei din industria sau domeniul in care activeaza. De cele mai multe ori insa, nu se intampla asa. Dupa o perioada de crestere determinata de cele mai multe ori de factori conjuncturali favorabili, compania nu este in masura sa isi adapteze structura functionala la noua sa pozitie pe care o ocupa in acel sector de activitate. Pe langa acele constrangeri externe care apar in mod inerent determinate de noua pozitie a companiei in piata, incep sa isi produca efectele si acele constrangeri interne determinate de lipsa de decizie manageriala care ar fi trebuit sa pregateasca intern compania pentru saltul cantitativ. In acest moment se impune cu necesitate o reproiectare a sistemului managerial care sa satisfaca noilor cerinte dictate de piata. Compania noastra vine in intampinarea agentilor economici cu un pachet complet de servicii de consultanta manageriala care vizeaza: -identificarea constrangerilor interne si externe care influenteaza activitatea companiei; -reproiectarea sistemului informational si comunicational in cadrul companiei; -reproiectarea sistemului de management al companiei; -suport in desfasurarea unui proces profesional de recrutare a staff-ului de conducere in zona de top si middle-management.
M&G Horeca Expert a unit profesionisti din domeniul turismului, cu o vasta pregatire si experienta nationala si internationala. Ne dorim sa contribuim la cresterea calitatii turismului din Romania si sa ii ajutam pe proprietarii de restaurante si hoteluri, sa isi atinga obiectivele de productivitate si calitate si sa devina o varianta mai buna a lor insisi. Experienta echipei M&G Horeca Expert este pluri disciplinara: Alimentatie Publica, Management Hotelier, Evenimente Corporate si Private, Vanzari si Marketing. In prezent, activitatea noastra se desfasoara in diverse hoteluri si restaurante din Romania, tinem training-uri, oferim consultanta, organizam evenimente private si evenimente corporate. Indiferent de dimensiunea proiectului, daca dumneavoastra va doriti, noi vrem, stim, putem. Pentru noi este o provocare si ne dorim sa inregistram un nou succes alaturi de dumneavoastra.
Compania Bruda HR se ocupa cu recrutarea si selectia personalului, Assesment Centre (centre de selectie si recrutare) head hunting, gestionarea dosarelor de personal, intocmire documente, evaluare si instruire, consultanta si audit resurse umane, consultanta juridica (drept civil, drept comercial).
Spark Inspire a fost creat pentru a te ajuta sa dai o forma dezvoltarii tale personale. Ne propunem sa fim "scanteia" care o sa aprinda acest proces. Oferim servicii individuale si de grup, cat si companiilor pentru a le ajuta la imbunatatirea rezultatelor. Servicii oferite de noi: - Consiliere pentru dezvoltare personala (individuala si de grup) - Grupuri de suport - Workshop-uri - Cursuri - Training-uri.
Perfect Pagini este prima comunitate globala a consumatorilor, condusa de membrii sai, cu mai multe beneficii. Aici puteti gasi numai intreprinderile recomandate. In calitate de membru gratuit, beneficiati de la A la F de articole, bonusuri, cupoane, oferte, evenimente si shopping gratuit.
Adex Imobiliare este o companie orientata spre client si spre nevolie acestuia, si cred ca cel mai bine ar fi descrisa in urmatoarele cuvinte: "daca tu crezi ca un profesionist e scump, este din cauza ca nu sti cat te costa in final un incompetent".
Agentie de publicitate 360 cu focus pe publicitate BTL (in store marketing, events, trade marketing, Public Relations, Digital integration si property and asset marketing. Agentia are birouri in 4 tari, Romania, Bulgaria, Grecia si Cipru si este parte din reteaua europeana de agentii independente - SSI Network.
Daca sunteti un producator sau importator interesat de piata romaneasca aveti doua optiuni, investiti intr-o echipa de vanzari sau inchiriati una. Noi suntem cei pe care-i puteti inchiria! Noi adaptam strategia de acces in piata adaptata bugetului dumneavoastra.
Sc Pne Evagos Best Srl presteaza servicii in constructii si in resurse Umane. Misiunea noastra este sa vedem lucrurile prin ochii clientilor nostri, sa le identificam nevoile si sa acoperim intreaga gama a serviciilor. Amabilitatea si profesionalismul reprezinta principalele noastre obiective.
Teamland reprezinta in primul rand oameni pentru oameni. Oferim servicii profesioniste de recrutare si administrare de personal pentru orice fel de companie, profil si functie. Generam intotdeauna strategii si metode care duc la satisfacerea nevoilor clientilor nostri.
Starting off as a small family brokerage, Jigsaw Protect has quietly and carefully grown into group of small company brokers; achieving a great and exceptional standing within the financial market. Thanks to everyone's hard work, Jigsaw Protect are now one of the leading lead generation providers, for the financial industry, within the UK.
Oferim rapiditate, flexibilitate, oportunitate. Efectuam import incaltaminte produsa pentru piata americana, import echipamente electrice, compensarea energiei electrice marca Bebedic Germania. Preturi extraordinare.
Intermedieri si vanzari auto second hand prin licitatie directa din tari ca: Belgia, Olanda, Germania, Franta, Italia, Spania, (persoana juridica), oferim si solicitam seriozitate. Dumneavoastra va alegeti masina, tipul, an de fabricatie, dotari pret etc. Primiti informatii clare si exacte despre fiecare masina aleasa. Masinile pe care le intermediem, spre achizitie, sunt provenite de la firme de licitatii ale societatilor de leasing din Europa, precum si autoturisme provenite atat de la persoane fizice, cat si juridice, ce doresc a schimba parcul auto dupa cativa ani de folosinta. Pentru o intermediere cat mai facila va rugam sa ne contactati, in vederea solicitarii si completarii formularului de achizitie care indica dorintele dvs., privind marca, tipul, motorizarea nr.de km., limita de pret, etc. Foarte transparent si sigur.Documente si acte complete.Fara griji, transport asigurat, garantie. Pentru achizitii prin licitatie directa oferim cadru tehnic online celor interesati atat la sediul nostru cat si la domiciliul(sediul dvs.) Pentru acces direct va rugam sa ne contactati referitor la termen si conditii. Avantaje: - Preturi transparente; - Masini rulate doar in EUROPA vest; - Garantie kilometrii; - Garantie stare tehnica si estetica; - Documente complete pentru inmatriculare RO.; - Vizualizare completa pe site; - Livrare asigurata contra cost, fara deplasare; - Costuri suplimentare reduse (comisioane intermediere, transport,etc) - Gama diversificata, actualizata zilnic, stoc de masini permanent.
Oferim suport profesionist angajatorilor in identificarea candidatilor potriviti pentru posturile vacante din organizatie. Oligatiile noastre constau in identificarea, selectia, testarea, evaluarea si prezentarea candidatilor dupa descrierea furnizata de companiile angajatoare.
Baghiu Marius Constantin Ii este reprezentant al unei companii germana, lider european in domeniul financiar, cu o experienta de peste 40 de ani si o prezenta in 14 tari europene. Domeniul este axat pe consultanta financiara individuala, investitii, bancar, subventii si avantaje fiscale oferite de stat.
Acterim est une agence d'intA�rim a taille humaine, avec des salariA�s expA�rimentA�s, qui travaillent chez nous depuis longtemps. Ils connaissent bien les entreprises du secteur du BTP, du transport, ou encore de l'industrie ou tertiaire, ce qui leur permet de rA�pondre rapidement a vos demandes. Tout est entiA�rement gA�rA� en agence, du recrutement jusqu'a la paie ou la facturation. L'organisation de nos agences d'intA�rim leur donne une grande rA�activitA� et de la souplesse dans la prise de dA�cision. Les agences ACTERIM sont des centres de gestion autonome pour proposer a nos clients plus de prA�cision et de rapiditA�. Nous n'aurons jamais de centre d'appel impersonnel et dA�localisA� avec des opA�rateurs de saisie qui prA�parent vos factures. Chez nous, la gestion administrative est faite par des assistantes dA�diA�es pour chaque client.