Oferim servicii profesionale si de calitate maxima la preturi accesibile tuturor, clienti multumiti, ajutor acordat clientului in orice moment de impas. Gasirea de solutii legale si eficiente in avantajul clientului.
Suntem o agentie de recrutare personal din Romania, agentie inregistrata la ITM, numar de inregistrare 5595. Avem ca obiect principal de activitate selecția si plasarea forței de muncă pe plan intern si internațional.
Infiintata in august 2013, ca organizatie neguvernamentala, fara scop lucrativ, apolitica si nediscriminatorie, Asociatia CRED'S a inceput sa-si desfasoare activitatea imediat dupa infiintare, transpunand in practica SCOPUL pentru care a fost creata, inscris in statutul ei, si anume, promovarea dezvoltarii sociale, economice si cultural-educationale a regiunii Oltenia. Obiectivele ONG Cred's informare si orientare profesionala; mediere a muncii; formare profesionala; consiliere sociala, economica, juridica, medicala; recrutarea, selectarea si instruirea resurselor umane (pasive sau active) de pe piata muncii in vederea angajarii de catre intreprinderile mici, mijlocii si mari; terapie de familie, terapie de grup, sprijin psihologic, servicii si ingrijire la domiciliu, consiliere de tip "telefon direct"; consultanta pentru inceperea unei activitati independente sau pentru demararea unei afaceri; promovarea unei atitudini active in randul celor aflati in cautarea unui loc de munca; acordarea de asistenta organizationala si manageriala; stimularea spiritului comunitar prin incurajarea si sustinerea initiativelor de dezvoltare socio-economica locala.
De peste 10 ani, Fair Value furnizează soluţii complexe de afaceri bazate pe SAP, cea mai puternică suită de business pe plan global. A�n 2007 Fair Value devine SAP Gold Partener, fiind A�n prezent cel mai puternic partener SAP A�n mediul privat, cu peste 30 de implementări complexe A�n companii de toate dimensiunile. Din 2012, Fair Value deţine certificarea SAP Partner Center of Expertise prin care se atestă nivelul de calitate al serviciilor de mentenanţă şi suport, A�n conformitate cu standardele SAP AG A�n vigoare pe plan mondial.
Indiferent de tipul de proiect, elaboram pentru dumneavoastra intreaga documentatie necesara pentru solicitarea finantarii, garantand prin profesionalismul nostru obtinerea fondurilor structurale si de coeziune.
Oferim servicii de contabilitate completa pentru firme, PFA, II, Cabinete Medicale Individuale. Consultanta in intocmirea documentelor contabile primare conform OMF 3512/2008 privind documentele financiar contabile; inregistrarea documentelor primare cu ajutorul unui software performant; intocmirea balantei lunare de verificare pe conturi analitice si sintetice; elaborarea registrelor obligatorii; registru jurnal, registrul inventar si cartea mare; intocmirea jurnalelor de TVA; intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale; intocmirea statelor de plata si a ordinelor de plata aferente datoriilor catre Bugetul de Stat si Asigurarilor Sociale; intocmirea, certificarea si depunerea situatiilor financiare conform legislatiei specifice: Ord. 1802/2014, Ord. 1969/2007, Ord. 3129/2005, Ord. 13 BNR/2008; elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli, analiza indicatorilor financiari si intocmirea de diverse rapoarte solicitate de clienti. Exeprienta de 20 de ani in contabilitate, ca si clientii nostrii actuali, reprezinta cartea noastra de vizita.
Firma noastra va ofera: -Consultanta in domeniul management -Recrutare si formare de personal -Training si Instruire -Consultanta resurse umane. Mentenanta sistemelor de management (calitate, mediu, siguranta muncii). -Auditare interna.
Firma noastra desfasoara activitati specifice de proiectare si consultanta tehnica in instalatii de gaze naturale, instalatii apa si canalizare, instalatii termice, mentenanta instalatii gaze si termice prin firme autorizate.
Suntem o organizatie non-profit, partenera in 2 proiecte POS-DRU, cca 200 de membrii, care faciliteaza absorbtia de fonduri europene din PNDR, cursuri de calificare, consiliere si mediere, legumicultura, consultanta agricola, etc.
Firma noastra va ofera: Audit de certificare (pentru organismele de certificare acreditate) Audit de secunda parte (auditul furnizorilor marilor companii) Audit intern (de proces, de produs sau de sistem) Consultanta sisteme de management (ISO 9001:2008, ISO 14001, ISO 18001, etc.) Consultanta aplicare marcaj CE (intocmire dosar tehnic) Consultanta infiintari si organizari firme Cursuri online (Managemetul calitatii, negociere, management de proiect, competente anteprenoriale, etc.).
Respectarea termenelor asumate in urma discutiilor cu dumneavoastra sunt cheia in dezvoltarea unei relatii de lunga durata, acesta fiind scopul nostru esential. Asigurarea de servicii complete este baza de la care am plecat acum 8 ani cand am inceput aceasta afacere. Un alt punct forte al nostru este disponibilitatea; odata inceputa colaborarea, va stam la dispozitie 24/24. Suntem o echipa infiintata spre a veni in sprijinul dumneavoastra, a celor care doresc sa porneasca sau sa-si extinda o afacere, si nu stiu cum, nu au timp sau dispretuiesc aceasta parte a proiectului. Noi suntem cei care stim cum, avem timp, si ne place sa alergam pentru interesele dumneavoastre. Desigur este scopul nostru direct sa asiguram promtitudine, confidentialitate si bineinteles produsul la asteptarile scontate. Ne-am propus ca eforturile dumneavoastre sa fie reduse maxim posibil, de aceea noi suntem gata sa venim in locul unde doriti.
Firma noastra se ocupa cu selectia si plasarea fortei de munca. Avand o activitate din anul 2005, ne ocupam cu plasarea oamenilor in diferite locuri de munca. Ne ocupam si de buna functionare a activitatii dupa gasirea locului de munca.
Idest Training & Events Center Sala multifunctionala, poate gazdui atat cursuri de dezvoltare personala cat si de sport (aerobic/yoga). Organizam si lectii gen afterschool pentru copii. Unele din lectii includ calatorii in Realitatea Virtuala.
Cu o experienta indelungata pe piata serviciilor de securitate, SC Euroguard SRL cu sediul in Targoviste, strada Calea Domneasca, nr. 155, judetul Dambovita este o companie respectata datorita seriozitatii si serviciilor de cea mai buna calitate, fiind autorizata de Inspectoratul General al Poliţiei RomA�ne prin licentele cu nr. 109/T si 102/P. Euroguard ofera solutii moderne si complete pentru siguranta familiei, locuintei, afacerii pe care o detineti sau a institutiei pe care o manageriati.
Companie cu capital 100% romanesc, aflata in plina expansiune ce ofera servicii de consultanta in domeniul tehnologiei informatiei. Design si implementare infrastructura IT - Servicii de comunicatii securizate - Solutii integrate de securiatate informatica - Externalizarea departamentului IT - Solutii de backup, disaster recovery si business continuity plan - Suport logistic pentru licentiere software - Solutii de Web Hosting - Web design si Website SEO
Expert contabil, inspector resurse umane, formator efectuez servicii din domeniul financiar-contabil, resurse umane, consultanta si management, vin in sprijinul acestor nevoi de servicii de contabilitate ale dumneavoastra prin servicii profesionale de contabilitate la preturi/tarife de contabilitate competitive.
Suntem o firma de contabilitate neconventionala. Facem contabilitate care si ajuta pe clientii nostri. In tot ceea ce facem credem in lucrul bine facut. Lucram in domeniul contabilitatii din 2003. Oferim servicii clientilor din toata tara si din afara tarii. Incercam in permanenta sa le oferim clientilor nostri mai mult decat contabilitate. De aceea angajatiilor nostri le plac provocarile si au grija in detaliu de clientii nostri. Desi munca de contabil este de obicei rutiniera, angajatii nostri au oportunitatea de a se dezvolta: -participa la training-uri si cursuri de specializare; -le oferim mediul propice pentru a se dezvolta - lucreaza cu clienti din industrii di locatii diferite; Invata care este modul de lucru cu clienti din Europa.
Centrul COCP este un proiect POSDRU pentru dezvoltarea carierei prin consilierea si formarea profesionala a fortei de munca cu studii superioare. Oferim servicii de consiliere si formare profesionala gratuite.
Având o experiență de peste 10 ani în dotarea unităților HoReCa vă putem oferi: - cea mai vastă gamă de accesorii profesionale HoReCa. - peste 5000 de articole profesionale de calitate superioară. - stocuri permanente din depozitul furnizorilor noștrii din Germania, Ungaria, Italia și Austria. - prețuri speciale pentru dotările complete.
Centrul European de Despagubiri Srl (CEDE) este una dintre cele mai mari firme din Romania care ajuta persoanele vatamate corporal in urma accidentelor rutiere, dar si a apropiatiilor acestora, sa primeasca despagubirea cuvenita de la societatile de asigurari.