Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4314 companii
  • Asociatia Eco-Tehno-Cons dezvolta solutii in proiectarea si implementarea celor mai eficiente sisteme de management al calitatii conforme cu directivele europene in domeniul ISO. Obiectivul principal al Asociatia Eco-Tehno-Cons este imbunatatirea continua a serviciilor prestate pentru clienti si furnizarea celor mai bune solutii de proiectare a sistemelor de management. Fiind vorba de o decizie strategica, o proiectare corecta si eficienta a proceselor de afaceri va asigura, in mod cert, toate premizele unei cresteri sanatoase, viguroase a afacerii dvs, indiferent de stadiul in care se afla si, bineinteles, un puternic avantaj competitiv pe termen mediu si lung. Astfel, veti avea controlul real asupra tuturor proceselor de afaceri interne cat si celor externalizate, control ce se va traduce in optimizarea intregului sistem de relatii cu angajatii, partenerii si clientii dvs, dar si in reducerea costurilor generate de furnizori instabili, angajati demotivati, clienti nesatisfacuti, produse si servicii neconforme. Suntem permanent interesati de satisfacerea nevoilor dvs de dezvoltare curente si viitoare oferindu-va servicii de calitate si profesionalism. Calitatea produselor si serviciilor dvs este generata in mod direct de calitatea proceselor tehnologice si administrative care stau la baza productiei/prestarii acestora. Solutiile de consultanta in domeniul calitatii pe care vi le oferim opereaza tocmai in directia imbunatatirii si optimizarii proceselor interne si externe ale organizatiei dvs.

Bucuresti Servicii
  • Firma cu experienta autorizata de Ministerul Mediului pentru elaborarea studiilor de mediu: Bilant de mediu, Studiu impact, Raport amplasament, Documentatii gospodarirea apelor. Laboratorul de Analize Mediu si Toxicologie Industriala efectueaza: Analize de mediu cu acreditare RENAR (Incepand cu luna august 2013 Laboratorul Analize de Mediu si Toxicologie Industriala este acreditat RENAR cu certificat de acreditare nr. LI998) . De asemenea, Laboratorul efectueaza: Analize toxicologice, Noxe profesionale cu abilitare de la Ministerul Sanatatii, certificat de abilitare nr.95/2009/2011. Nota 1: Certificatul de acreditare RENAR si certificatul de abilitare de la Ministerul Sanatatii pot fi vizualizate pe site-ul firmei la adresa: www.eneco-consulting.ro Nota 2: Analizele necuprinse in anexele la Certificatul de acreditare al laboratorului si solicitate de client, sunt efectuate in regim de subcontractare cu laboratoarele acreditate cu care colaboram. Specialisti cu experienta autorizati ARCE pentru: Audit energetic, Bilanturi energetice. Efectuarea de masuratori de performanta la echipamentele si instalatiile energetice din industrie, energetica, etc. Consultanta in eficienta energetica, elaborarea de solutii tehnice si studii tehnico-economice de crestere a performantelor instalatiilor de ardere si reducere a consumurilor energetice ale acestora. Consultanta in domeniul Emisiilor de gaze cu efect de sera, Determinare factor emisie si oxidare pentru instalatiile de ardere functionand pe orice tip de combustibil: gaz, lichid, solid, analize combustibili cu acreditare RENAR. Consultanta si audit la elaborarea documentelor si implementarea Sistem de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 si SR EN ISO 17025/2005, Sistem de Management de Mediu conform SR EN ISO 14001/2001 precum si pentru Sistem de management integrat calitate-mediu.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Externalizarea serviciilor de mediu ale firmelor: reprezentare firma la Agentia de mediu, rezolvarea problemelor de mediu, intocmirea documentelor si documentatiilor de mediu.

Bucuresti Servicii
  • Prosano Srl Brasov este o societate infiintata in anul 1996 si este specializata pe consiliere-instruie-formare in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii), prevenirea si stingerea incendiilor (P.S.I) evaluarea riscurilor profesionale si organizarea activitatii de prevenire si protectie. De asemenea oferim solutii la cheie in documentarea, proiectarea si asistenta de-a lungul implementarii de sisteme de management al calitatii ISO 9001, protectie a mediului ISO 14001, sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001, siguranta alimentului ISO 22000, sisteme integrate de management, in conformitate cu normele internationale din domeniul International Organization for Standardization . Dispunem de cei mai buni specialisti si colaboratori externi cu experienta in domeniu si o buna colaborare cu Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta precum si Organismele Nationale si Internationale de Certificare a sistemelor de Management. S.C. PROSANO S.R.L. va ofera pachete de servicii care pot fi asigurate in calitate de serviciu extern de prevenire si protectie pentru orice organizatie/companie indiferent de profilul acesteia (productie, furnizare de servicii, institutii publice, etc.): 1. PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA, conform prevederilor Art. 15 (1) din Normele Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006, in calitate de SERVICIU EXTERN de prevenire si protectie. 2. PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, conform prevederilor Ordinului 163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor. 3. EVALUAREA NIVELULUI DE RISC/SECURITATE la locurile de munca conform prevederilor Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a standardelor OHSAS 18001 si OHSAS 18002 in vederea implementarii sistemului de management integrat calitate, mediu, securitate. 4. CONSULTANTA IN VEDEREA PROIECTARII SI IMPLEMENTARII: - sistemelor de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2001; - sistemelor de management de mediu conform SR EN ISO 14001:2005; - sistemelor de sanatate si securitate ocupationala conform SR OHSAS 18001:2008; - HACCP - industria alimentara; - sistemelor integrate de management in vederea certificarii acestora. CURSURI DE PERFECTIONARE/SPECIALIZARE (nivel baza/mediu) pentru INSPECTOR PROTECTIA MUNCII conform Normelor Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006 si in baza prevederilor art. 18-27 din OG nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea 375/2002, republicata : -INSPECTOR IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII ''nivel Baza/Mediu'' -SPECIALIST IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII ''nivel Mediu'' -COORDONATOR IN MATERIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ''nivel Baza''

Brasov Servicii
  • Primoris este o companie infiintata in anul 2008, ce ofera serivicii de consultanta si asistenta in paralegal, incepand cu infiintari de firme si dosare de mentiuni (modificari firme) la Registrul Comertului la nivelul intregii tari. Ponderea cea mai mare in activitatea noastre o au serviciile de consultanta si asistenta prestate in demersurile de obtinere a avizelor si autorizatiilor de functionare, incluzand aici: - autorizatia sanitara - sanitara - veterinara - avize de functionare emise de primarii - licente de functionare emise de organele de politie - autorizatii de mediu - altele. Relationam in mod curent cu institutii precum: Primaria mun. Bucuresti si primariile de sector, DSV-SA, DSP, Politie, ANPM, precum si alte institutii, pentru functionarea legala a diverselor tipuri de afaceri. Ne implicam cu precadere in proiecte de alimentatie publica (gen restaurant, catering, altele), autorizarea firmelor de dezinsectie, dezinfectie si deratizare, licentierea firmelor de paza, autorizare saloane de intretinere corporala si servicii de infrumusetare, autorizarea activitatilor de recrutare si plasare forta de munca, activitati cu metale si pietre pretioase, centre de colectare materiale reciclabile, service-uri si spalatorii si auto, altele. Vezi www.JuristFirme.ro

Sector 2 Servicii
  • Cabinetul de avocatura Costin Patraulea se afla in pozitia privilegiata de a poseda experienta necesara pentru asistarea clientilor sai in cele mai complexe si dificile situatii ce pot interveni in viata unei societati comeciale. Cabinetul de avocatura Costin Patraulea reprezinta clienti in litigii comerciale cu o rata de succes a ultimilor trei ani de peste 98%. Desi suntem mandri ca firme importante, beneficiaza in prezent de serviciile noastre ne bucuram in egala masura si cand clienti din aria intreprinderilor mici si mijlocii ne solicita serviciile. Sunteti bineveniti la biroul nostru! Avocat Costin Patraulea tel 0723 28 21 29

Bucuresti Servicii
  • Suntem o firma infiintata in 2006, proiectam si executam instalatii electrice civile si industriale, bransamente electrice si extinderi de retea,asiguram servicii de consultanta gratuita, sisteme de supraveghere si antiefractie, sisteme de legare la pamant, paratrasnet,, masuratori de prize de pamant si buletin PRAM, inchiriere autoutilitara brat telescopic PRB, contracte de mentenanata instalatie electrica, contracte de mentenanta iluminat public, mentenanta parcuri fotovoltaice. Suntem autorizati A.N.R.E. din 2008,avem licenta A.N.R.S.C. pe iluminat public din anul 2018

Craiova Servicii
  • European Quality Concept este partenerul dumneavoastra pentru imbunatatirea performantei organizationale si sustenabilitatii. Oferim solutii personalizate pentru implementarea si certificarea sistemelor de management: ISO 9001 (Calitate), ISO 14001 (Mediu), ISO 45001 (Sanatate si Securitate in Munca), ISO/IEC 27001 (Securitatea Informatiilor), ISO/IEC 27701 (Securitatea Datelor cu Caracter Personal), ISO 22301 (Managementu Continuitatii Afacerii), ISO 50001 (Managementul Energetiei), ISO 37001 (Management Anti-Mita) si altele. De asemenea, suntem specializati in consultanta EcoVadis, pentru evaluarea si imbunatatirea performantelor de sustenabilitate ale organizatiilor. Ce oferim: Implementare si certificare ISO: Suport complet in implementarea sistemelor de management pentru a atinge standardele internationale si certificarea acestora prin intermediul unui organism de certificare ACREDITAT la nivel European si international. Consultanta EcoVadis: Ajutam organizatiile sa obtina scoruri excelente la evaluarile EcoVadis, promovand responsabilitatea sociala si sustenabilitatea. Audituri interne si externe: Asiguram o evaluare obiectiva a proceselor si conformitatii. Conformitate GDPR: Oferim consultanta pentru protectia datelor, ajutandu-va sa respectati reglementarile europene. De ce sa ne alegeti? - Expertiza si experienta in implementarea sistemelor de management pe baza cerintelor standardelor ISO - Solutii personalizate pentru nevoile specifice ale fiecarei organizatii - Consultanta continua si sprijin pentru mentinerea certificarilor - Sustenabilitate pe termen lung prin imbunatatirea continua a performantelor

Bucuresti Servicii
  • Societatea noastra cooperand cu firme importante din domeniul bucatariilor profesionale si ventilatiior profesionale, ofera ventilatoare profesionale pentru hote profesionale, ventilatoare hote cuptoare pizza electrice, tubulatura tabla inox, tubulatura tabla zincata, piese speciale tubulatura (coturi, ramificatii, plenumuri), ventilatoare pentru sisteme de ventilatie sali mese, cantine, restaurante, bucatarii, toalete, tubulatura flexibila izolata si neizolata, variatoare turatie ventilatoare.

Bucuresti Distribuitor
  • Lucas Consulting Partner LCP este membra AMCOR - Asociatia Consultantilor in Management din Romania, singura organizatie romaneasca membru al Federatiei Europene a Asociatiilor de Consultanta, FEACO Bruxelles si a ICMCI - International Council of Management Consultants Institutes. LUCAS CONSULTING PARTNER LCP are membri in Asociatia Auditorilor Interni din Romania (A.A.I.R.) afiliata The Institute of Internal Auditors (I.I.A.), INTERNAL CONTROL INSTITUT ROMANIA afiliat INTERNAL CONTROL INSTITUT ORLANDO, FLORIDA, USA, specialisti in audit intern, control intern si formatori cu experienta. Echipa LUCAS CONSULTING PARTNER LCP are experienta profesionala din anul 2004 si este formata din: Auditor intern/extern/manager al sistemelor de management conform standardelor ISO; Auditor intern in sectorul public/privat; Responsabil cu Protectia Datelor cu Caracter personal - GDPR/DPO; Expert in strategie de marketing si financiara; Evaluator de spitale si expertiza in management spitalicesc; Consultant fonduri europene; Formator diverse specialitati; Expert achizitii publice; Manager de proiect. LUCAS CONSULTING PARTNER LCP este certificata conform standardelor ISO9001:2015 - Managementul calitati si ISO27001:2013 - Managementul securitatii informatiei sa realizeze Servicii de consultanta si instruire pentru: utilizarea fondurilor U.E. - servicii de management/implementarea proiectelor; implementarea sistemelor de management ISO; consultanta privind regimul GDPR si DPO conform RUE 679/2016; implementarea standardelor pentru Acreditarea unitatilor sanitare si a serviciilor medicale; implementarea standardelor Control Managerial si Managementul Riscului; consultanta in domeniul protectiei mediului si servicii externalizate privind gestionarea deseurilor. consultanta in achizitii publice si private conform legislatiei in vigoare aplicabile; consultanta si audit intern-extern in domeniul calitatii, mediului, siguranta alimentara, IT, medical. consultanta si training in domeniul managementul deseurilor; managementul calitatii, managementul strategic pentru institutiile publice; Beneficiile asimilarii unor astfel de servicii de consultanta sunt: Indeplinirea politicii si a obiectivelor companiei; Castigarea si cresterea increderii/satisfactiei clientilor; Imbunatatirea continua a performantei generale; Adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei; Satisfactia angajatilor; Imbunatatirea performantei; Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei; Evitarea erorilor in locul corectarii lor; Economisire de timp si bani.

Pitesti Servicii
  • CISA Consulting in judetul Bacau, in zona de Nord-Est si in Romania, furnizeaza servicii de consultanta si instruire pentru accesarea de programe ale Uniunii Europene (UE) si finantari europene. CISA are experienta semnificativa in pregatirea proiectelor pentru fondurile europene si nationale, in special a proiectelor care se adreseaza sectorului IMM, ONG si APL. Prin programele de consultanta si instruire CISA ofera valoare adaugata in mod real; astfel CISA genereaza dezvoltare la nivel organizational, local si regional. Personalul CISA are o bogata experienta in consultanta pentru afaceri si management vizand in special sectorul IMM, ONG si APL. Am ajutat companii pentru a atrage finantari nerambursabile finantate din PNDR/AFIR, POR, POC, POCU, Start-up Nation, Start-up Diaspora. In domeniul instruirii am dezvoltat o oferta de cursuri centrata pe formarea de abilitati practice; domeniile predilecte de training sunt: -Instruirea antreprenoriala si manageriala; curs entrepreneurship, -Plan de Afaceri(cu furnizare soft dedicat, Know-how University of Neuchatel), -Gestiune financiara pentru nefinantisti, -Management de proiect, -Formare de Formatori, -Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene, -Dezvoltare comunitara si PCM, -Comunicare si PR, -Specialist Gestiunea deseurilor; Responsabil de mediu, -Agromediu si Agricultura ecologica. Referinte selective: - APL institutii si ONG: ADR Nord-Est; AJOFM Bacau, DGASPC Bacau, CNIPMMR Bucuresti, Primariile Traian, Prajesti, Letea Veche, Saucesti, Magura, Valea Seaca, Racaciuni, Pancesti, Cotofanesti, Moinesti, Helegiu, Manastirea Casin, (toate din jud. Bacau), Primaria Gura Humorului (Suceava); Asociatia CET Bacau, Asociatia Inima Calda Bacau, Fundatia DOMUS - jud. Suceava. - Societati Comerciale (selectiv) : Tesfin SRL Bacau, AZ NEO MEDIA SRL-D, LIKE WEB SRL Bacau, DIRECT IMPORT-EXPORT SRL Bacau, PIZZA CAFFE 2019 S.R.L., GOOD LUCK - COFFEE TO GO    S.R.L, HEAVEN`S CATERING, K&K Art Design, MAMUCA SRL Tg Trotus, SIM / LAU LSD SRL-D Racaciuni, Siftenro Energi SRL Neamt, LC Marmura si Granit SRL Caiuti, SERVCHIMEX SRL Bacau, ROLEX SRL Bacau, CAMEXIM SRL Zemes, AGROTURISM SRL Orbeni, CDM Export SRL Bacau, Natur Prod SRL Racaciuni, Odyn Consulting SRL Bacau, Edinfo SRL Iasi, SUBEX SA Bacau, R.A. ROMATSA Bucuresti, Fanna Veneto SRL Gheraesti-Neamt, Costisim SRL Comanesti, IQ ECO Construct SPRL Belgia, Timasato SRL Bacau, Isaden SRL Bacau, Astraconstruct SA Moinesti, Bicadi SRL Bacau, American Hotel SRL Bacau, Geany Flora SRL Bacau, Alizat SRL Bacau, Alti Motors SRL Bacau, Voximar SRL Bacau, Berzinti Impex SRL Livezi, Pireni SRL Bacau, Racole Exim SRL Bacau, Romgat SRL Bacau, Casa Verde SRL, Super Job SRL, Termloc SA Bacau, Euroema SRL Bacau,Romsoft Company Bacau, In politica de PRET pornim de la principiul ca cel mai bun consultant nu este si cel mai scump, dar nici cel mai ieftin! Avem preturi rezonabile si pe deplin justificate de valoarea adaugata pe care o aducem pentru client. Fiecare client beneficiaza de minim 1 (una ) ora consultanta pro-bono, respectiv etapa de evaluare si diagnosticare. Adresa birou : mun. Bacau, str. Cornisa Bistritei, bl 6A / 17, mobil: 0744 870.210;    e-mail: constantgrig@gmail.com ; cisabusinessconsult@gmail.com; www.cisa.bizoo.ro; https://www.facebook.com/constant.grig Persoana de contact: ec. Constantin GRIGORAS,    consultant & trainer.

Bacau Servicii
  • S.C. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION S.R.L. a aparut din necesitatea oferirii intreprinzatorilor dobrogeni (in special cei mici si mijlocii) a unor solutii pentru conceperea, implementarea si finantarea proiectelor de dezvoltare. Misiunea noastra este: sa fim cei care facem mai sigure, mai prospere si mai eficiente afacerile unui numar atat de mare de firme, incat sa producem o schimbare pozitiva in mediul economic din regiune. In atingerea acestui deziderat, scopul nostru este conceperea unor solutii integrate de management general si financiar, capabile sa asigure clientilor nostri mijloacele necesare dezvoltarii activitatii. Experienta primilor ani de functionare ne-a ajutat sa intelegem mai bine asteptarile si nevoile intreprinzatorilor din regiune si sa extindem aria de operare a societatii si catre alte regiuni. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION a devenit, in cei sase ani de existenta, consultantul unor firme importante din Constanta, Tulcea,Buzau,Galati,Braila, Vrancea dar si din  Bucuresti, Ialomita si Calarasi in domenii precum: agricultura, industrie alimentara, turism, telecomunicatii, transport si depozitare. Invatand din experienta programelor de finantare pentru preaderare (PHARE, SAPARD, ISPA, etc) societatea ofera acum expertiza considerabila in domeniul Afacerilor Europene si a finantarilor din Fondurile Structurale si de Coeziune, avand creata o retea de contacte in principalele tari europene si un birou operational la Bruxelles. Intrucat grija fata de client, calitatea serviciilor oferite si profesionalismul consultantilor reprezinta valorile cheie ale organizatiei noastre, am devenit inca de la inceput membrii AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) fiind acreditati la nivel national si international.

Constanta Servicii
  • Sc Ascens Filigran Srl este una dintre cele mai cunoscute firme de securizarea documentelor din Romania. Produse comercializate: holograme personalizate, holograme generale, etichete cu folie holografica, securizare cu folie holografica, aparate timbru sec, hartie cu filigran, hartie cu fire vizibile la UV, autocolant timbru sec, timbre notariale, sigiliu ceara, aparat de arhivat 2 in 1 perforator si capsator, marcaje invizibile, stampile, carti de vizita, mape personalizate, hartie securizata.

Cluj Napoca Producator
  • Departamentul de consultanta tehnica din cadrul companiei ADG Design Srl va ofera servicii de inspectie tehnica imobiliara realizata prin incercari nedistructive (termografie, sonografie), la cumpararea de locuinte.

Otopeni Servicii
  • Firma noastra va pune la dispozitiei baze de date firme si persoane actualizate lunar. Puteti face online selectii personalizate pe criteriile dorite de dvs., SMS-Marketing, Email-Marketing, Direct-Marketing, Servicii Cal-Center. Oferim si baze de date din tari UE si non-UE. www.lista-firme-romania.ro

Bucuresti Servicii
  • Companie cu bogata experienta in intocmirea de certificate energetice Bucuresti, Constanta, Tulcea. Pret minim pentru certificate energetice, audit energetic, termoviziune sau termografie cladiri. Certificat energetic Bucuresti, Constanta, Giurgiu, Tulcea, Prahova, Brasov si Ilfov la cel mai scazut pret al pietei. Va oferim si termografie sau termoviziune pt cladirea dvs. Eliberarea certificatului energetic se realizeaza intr-un interval de timp cuprins intre 4-24h in functie de nevoile beneficiarului.

Bucuresti Servicii
  • CorpoateEvents.ro este organizatia de care aveti nevoie pentru a va produce si a va organiza evenimente corporatiste de training in regiunea Brasov-Sinaia sau in alte localitati din Romania (inclusiv in pensiunile pe care le detinem in Breaza si Rasnov). Organizam programe de formare, training si evaluare de competente si stil comportamental. www.CorporateEvents.ro/personalitate www.CorporateEvents.ro/certificare www.CorporateEvents.ro/formator

Brasov Servicii
  • Constituita in anul 2003, in Constanta, de către doi avocaţi cu experienţă în profesia de avocat de 25, respectiv 21 de ani la data constituirii, Societatea Civila de Avocatura „Beşe Zeno Sorin şi Asociaţii” a căutat să îmbine experienţa şi competenţa fondatorilor cu noul val al tinerilor colaboratori, încercare ce s-a dovedit un real succes atat pentru societatea noastră cat şi implicit pentru cei care au apelat la serviciile noastre.

Constanta Servicii
  • Desfasuram servicii pentru activitatile de prevenire si protectie conform Art. 15/HG 1425/2006, desfasurate prin servicii externe de prevenire si protectie, printre care: 1. Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru; 2. Elaborarea, indeplinirea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; 3. Elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementsrilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unittatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru si difuzarea acestora in intreprindere si/sau unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator. De asemenea, prin personal atestat- Cadru Tehnic PSI si Inspector Protectie Civila, desfasuram activitati in ceea ce priveste activitatea de prevenire si stingere a incendiilor.

Cluj-Napoca Servicii
  • Extaco Group este specializata in servicii de consultanta si training in domeniul vanzarilor in domeniul IT, adresandu-se companiilor mici si medii. Personalul poseda experienta unica in piata in ceea ce priveste implemenatrea unor tehnologii avansate de management al informatiilor.

Bucuresti Servicii
  • PowerSoft Business Solutions Srl parte a grupului international Dyntell Software Hungary si divizie a Dyntell Software Romania, este o companie cu sediul in Cluj-Napoca, specializata in furnizarea de solutii software integrate pentru afaceri. Fondata in 2008, compania ofera solutii precum Dyntell ERP, Dyntell Business Intelligence si tehnologii Industry 4.0, adaptate nevoilor specifice ale companiilor din Romania. Dyntell ERP este un sistem integrat si personalizabil, conceput pentru a gestiona si automatiza procesele esentiale ale unei companii. Acesta acopera diverse functionalitati, inclusiv gestiunea productiei, financiar-contabilitate si managementul stocurilor. Flexibilitatea sa modulara permite adaptarea solutiei la cerintele specifice ale fiecarui client, asigurand o implementare eficienta si o integrare facila cu alte sisteme existente. a Dyntell Business Intelligence (BI) este o solutie avansata de analiza si raportare, destinata sprijinirii deciziilor manageriale. Indiferent de sistemul ERP utilizat, Dyntell BI poate fi integrat pentru a transforma datele brute in informatii valoroase, oferind analize predictive, monitorizarea indicatorilor de performanta (KPI) si simulari de tip "What-If". Aceasta permite managerilor sa anticipeze tendintele pietei si sa ia decizii strategice informate. a Dyntell Factory SmartBox este o componenta a suitei Industry 4.0, destinata firmelor de productie care doresc sa isi optimizeze si automatizeze procesele industriale. Prin monitorizarea in timp real a operatiunilor din productie, SmartBox contribuie la reducerea pierderilor, imbunatatirea eficientei si cresterea competitivitatii pe piata. Dyntell Software Romania se distinge prin flexibilitatea solutiilor oferite si prin orientarea catre client, asigurand servicii de suport si mentenanta dedicate. Echipa de consultanti experimentati lucreaza indeaproape cu clientii pentru a intelege si a raspunde nevoilor specifice ale acestora, contribuind astfel la succesul si dezvoltarea sustenabila a afacerilor din diverse industrii.

Cluj-napoca Servicii