Include planificarea si proiectarea sistemelor de calculatoare ce integreaza hardware, software si tehnologii de comunicatii. Serviciile de consultanta pot include si activitatea de pregatire a utilizatorilor.
The guidelines we work by at Horizon Recruitment Management are Visibility and Suitability. Our efforts will be directed towards making the CVs of applicants VISIBLE and of finding the SUITABLE candidates for companies. Working for both sides provides us with the proper insight and experience to make the best matches at the end of the day. If you are looking for a place of employment to best suit your qualifications, we can handle 90% of the hard and stressful work. Regardless of whether you are looking for the job that will jump start your career or you have already chosen your career path and you want to follow through, this is the professional choice that will bring your resume in the attention of all of the best employers.
Suntem o echipa tanara, cu o vasta experienta in domeniu, lucram din pasiune si ne plac provocarile pentru ca ne fac sa devenim si mai buni. Optimismul si profesionalismul fac parte din filosofia noastra ca echipa!
Ofer servicii de consultanta pe recrutare pentru mai multe companii. Acestea sunt din domenii vaste - predominant IT si Telecomunicatii - iar experienta de asemenea difera, de la Entry-level, pana la Middle sau Senior.
iGroup - Romania Business Solution vine in intampinarea agentilor de comert electronic (e-commerce) cu solutii pentru integrarea si dezvoltarea afacerii online pentru generarea de vanzari. IGroup are experienta de peste 7 ani in mediul comertului electronic!
Principalul produs al Ingepo Consulting este "Pulsul Geostrategic", buletin de analiză geopolitică bilunară în Română şi Engleză, publicat din martie 2007. Căutăm şi oferim oportunităţi de afaceri în Orientul Mijlociu, zona extinsă a Mării Negre. Asigurăm consultanţă pentru deschiderea unei afaceri în România sau în ţările de interes.
Firma se ocupa cu evaluare proprietati imobiliare: case/vile, apartamente, terenuri, spatii birouri, spatii comerciale, hale industriale. Termen executie: intre 3-5 zile de la data inspectiei. Evaluator proprietati imobiliare - Atestat ANEVAR.
Veo este o companie care furnizează servicii de top B2B, cu 250 de angajaţi , peste 8 ani de experienta în România si o crestere anuala de 70%. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: comerţ, IT, finanţe, resurse umane. Veo este acel mediul multicultural în care orice profesionist îşi doreşte să activeze si sa evolueze. Încurajăm diversitatea, transparenţa şi originalitatea: aici apreciem deopotrivă munca în echipă, dar şi spiritul antreprenorial. Oferim instruire la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta !
Cabinet de Avocat oferim servicii complete de consultanta, reprezentare juridica si reprezentare juridica in toate domeniile juridice. Ne propunem sa oferim clientilor nostri cea mai buna si cea mai rapida consultanta posibila pentru a-si rezolva cat mai eficient problemele.
Firma noastra ofera urmatoarele servicii: 1.analiza financiara a societati 2.fiscalitate 3.salarizare 4.consultanta 5.contabilitate ( registre jurnal, declaratii , balanta de verificare, raportari semestriale si anuale, indicatori economici.) 6.transport gratuit al actelor 7.onorariu ce pleaca de la 100 lei/luna
Technical Synergy Srl prin echipa sa de profesionisti ofera solutii inovative in proiectarea instalatiilor electrice rezidentiale si industriale de joasa si medie tensiune, instalatii de automatizari, verificari PRAM, mentenanta instalatiilor electrice.
Firma noastra ofera: -Consultanta in domeniul resurselor umane si pregatirii profesionale a adultilor. -Traininguri specializate pentru vanzari si managementul vanzarilor. -Recrutare si selectie. -Consultanta in domeniul resurselor umane si pregatirii profesionale a adultilor. -Traininguri specializate pentru vanzari si managementul vanzarilor. -Recrutare si selectie.
Suntem un “boutique” de resurse umane, asa cum ne ne place noua sa-l denumim. Expertiza noastra vine din domenii ca: retail, productie, FMCG, farma, medical, fashion, constructii, etc. O parte din serviciile oferite de compania noastra sunt: - Analiza organizationala – evaluari – ce pot ajuta foarte mult angajatorul in luarea unei decizii cu privire la angajatii respectivi. - Traininguri personalizate – vanzari, time management, negociere, etc. - Training de produs. - Programe de teambuilding insa cu elemente de business. - Head-hunting. - Stabilire criterii de performanta, - Cursuri Open- Time Management.
Societatea Valjol Business Srl ofera servicii de consultanta in accesarea fondurilor europene precum si in domeniul imobiliar, respectiv vanzarea / inchirierea/administrarea de spatii de depozitare/productie, spatii de birouri, terenuri, pe zona Arad, Timis, Bihor.
VPX Solutions LTD este o agentie mica, flexibila de web design pentru branding, design grafic, web design si dezvoltare si prin pasiunea pentru design si programare ne aduce idei la viata. Ne-am angajat si suntem entuziasti cu privire la fiecare proiect la care vom lucra si utilizarea de mare de comunicare, o multime de efort si atenti la detaliile mici consistent ne asiguram ca vom acoperi fiecare gol al proiectului nostru pentru a ne lansa si in strainatate.
GRAWE Romania Asigurare SA membra a grupului austriac GRAZER Wechselseitige Versicherung AG, a fost infiintata in octombrie 2000. Evolutia constanta a companiei, datorata colaborarii cu brokerii parteneri si, incepand cu anul 2005, si activitatii fortei proprii de vanzare, ne-a plasat in toti acesti de activitate in topul primilor zece asiguratorilor pe segmentul asigurarilor de viata. Compania Grawe a optat pentru dezvoltarea unor produse de asigurare cu costuri cat mai scazute, produse care acopera si cele mai importante riscuri oferind, totodata, posibilitatea unei acumulari de capital pentru perioada pensiei. Promovam asigurarea mixta de viata cu capitalizare, oferind complementar asigurari de viata pentru copii, asigurari de accidente si de sanatate, individuale sau de grup.
Eco Avantaj Consulting Srl este o firma specializata in domeniul protectiei mediului. Activitatea s-a concretizat in intocmirea documentatiilor pentru obtinerea autorizatiilor de mediu, simple si integrate, acorduri si avize de mediu, identificarea, monitorizarea aspectelor de mediu precum si reducerea/ eliminarea impactului asupra mediului. Consultanta privind gestionarea ambalajelor si a deseurilor de ambalaje. Consultanta privind gestionarea deseurilor periculoase si nepericuloase precum si transportul acestora. Elaborarea planurilor de prevenire si combatere a poluarilor accidentale.
Redactare contracte comerciale si civile, atestare identitate parti, negocieri contracte, redactare acte aditionale, infiintari societati comerciale, recuperari creante si urmarire debitori- executari silite, insolventa, proceduri preliminare litigiilor comerciale-concilierea directa, reprezentare litigii comerciale, litigii civile, litigii munca, litigii penale. CABINETUL DE AVOCATURA MAXIMIUC DAN MIHAIL (infiintat in anul 1999) a detinut si detine un portofoliu compus din contracte de asistenta juridica lunara si consultatii juridice cu urmatoarele societati comerciale: S.C. BANC POST S.A. S.C.TV ANTENA 1 S.A. S.C. MOLID TOTAL SECURITY S.A S.C. RAVIOLI S.R.L. S.C. ALMET GRUP S.R.L. S.C. GENERAL EL GRECO IMPEX S.R.L. S.C. MBM COMPUTERS S.R.L. S.C. COSMOS EVROPOLIS S.R.L. S.C. SWEET CORNER S.R.L. S.C. NEMAX GRUP S.R.L. S.C. EURODIDACTICA S.R.L. S.C. OPEN SERVICE SA S.C. INFO EDUCATIA SRL S.C. MIROSLAVA RESIDENCE S.R.L. S.C. EVE STYLE S.R.L. S.C. STEEL INOX S.R.L. S.C. ALMET MOB S.R.L. S.C. STIL IMOBIL SRL S.C. OSTAN IMPEX S.R.L. S.C. ESTIMA MEDICAL S.R.L. S.C. AFRODITA S.R.L. S.C. SEDCOM LIBRIS S.A. TIPOGRAFIA LIBRIS GRUPUL DE FIRME PIETA: S.C. COM BETON S.A. S.C. REMAT S.A. IASI S.C. AUTO REMAT S.R.L. S.C. ELECTROCOMP S.R.L. S.C. MECANO FUC S.A. –NEGRESTI S.C. PREDEMET S.A. S.C. REMAT VASLUI S.A. S.C. VINI COM COPOU S.R.L. S.C. COM GUARD S.R.L.
Expert contabil autoriz CECCAR, ofer servicii complete de contabilitate, fiscalitate, evaluare si expertiza contabila, firmelor din Bucuresti si Ilfov Descriere Contacteaza-ma si vom stabili impreuna o intalnire in care ne vom cunoaste, vom intelege specificul afacerii tale si vom gasi impreuna metoda cea mai eficienta a unui parteneriat. Sunt perfectionista in ceea ce fac, iar experienta si calitatea serviciilor oferite ma recomanda cu prisosinta. Pentru a-ti conduce afacerea eficient ai nevoie de servicii integrate: • Contabilitate de la A la Z; • Consultanta si analiza economico-financiara; • Un specialist care sa se ocupe de relatia electronica cu ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca) respectand ultimele reglementari ale Codului Muncii • Reprezentare in fata autoritatilor statului; Servicii de evidenta contabila • consultanta privind legislatia financiar-contabila, strict legata de obiectul de activitate; • Arhivarea impecabila a documentelor si organizarea contabilitatii primare; • Intocmirea registrului de casa, a notelor de intrare receptie, bonuri de consum etc; • Intocmirea jurnalelor de cumparari, vanzari, conturi curente, etc; • Inregistrarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare; • Intocmirea registrului jurnal si a balantei de verificare; • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele; • Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora; • Intocmirea si depunerea situatiilor financiare (Bilant, Cont de profit si pierdere, Note explicative, Situatia fluxurilor de trezorerie, Situatia modificarilor capitalului propriu); • refacerea evidentei contabile; • intocmirea de rapoarte tip solicitate suplimentar de conducerea societatii. Servicii Resurse Umane Pot reprezenta orice companie in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti si Ilfov. Ma diferentiez de concurenta prin servicii extrem de utile afacerii tale: • conceperea unui regulament de ordine interioara al companiei respectand ultimele prevederi ale Codului Muncii • intocmirea fiselor de post; Pe langa aceasta, ma ocup si de: • redactarea contractelor individuale de munca; • redactarea deciziilor conducerii si a actelor aditionale modificatoare a contractelor individuale de munca; • intocmirea statelor de plata; • depunerea in termenele legale a tuturor documentelor si declaratiilor prevazute de lege aferente salariilor; • comunicarea cuantumului impozitelor si taxelor de plata aferente salariilor; Nu mai sta pe ganduri, contacteaza-ma. DATE DE CONTACT: 0733801632 https://www.facebook.com/Fiscalitate.contabilitate https://www.facebook.com/irina.spataru.79 https://www.facebook.com/groups/contabilitate.financiar/
Ne remarcam prin eficienta, seriozitate in desfasurarea activitatii si de asemenea prin corectitudine fata de clientela noastra Serviciile prestate sunt prompte si de calitate iar rezultatele obtinute sunt in conformitate cu pretentiile clientilor nostri. Activitatea biroului este desfasurata in prezent de catre un avocat titular, un avocat colaborator si secretariat, impreuna incercand cu succes sa promovam servicile noastre la standardele mentionate mai sus .