Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4290 companii
  • Oferim servicii complete de contabilitate, inclusiv certificari si predari bilanturi si declaratii lunare/trimestriale/anuale (salarii, impozit, tva). De asemenea, oferim consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala. Servicii oferite: - Contabilitate: a) receptionarea documentelor primare (pe baza de proces verbal); b) organizarea si tinerea corecta si la zi a contabilitatii; c) predarea declaratiilor legale ce decurg din activitatea contabila (finante - impozite, TVA, etc.); d) intocmirea ordinelor de plata aferente viramentelor; e) intocmirea lunara a balantei contabile; f) intocmirea, certificarea si depunerea bilanturilor contabile; g) prezentarea situatiilor lunare pentru facturi neachitate; h) informari cu privire la lipsa unor documente necesare finalizarii balantei contabile lunare; i) informari cu privire la documentele necesare in relatia cu autoritatile statului, privind situatiile contabile.; j) verificarea / refacerea / aducerea la zi a contabilitatii. Personal / Salarizare: a) asistenta la intocmirea contractelor de munca intre angajator si angajati; b) intocmirea contractelor de munca si completarea registrului de evidenta salariati (ReviSal); c) intocmirea statelor de plata; d) intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiile aferente drepturilor de personal; d) intocmirea ordinelor de plata aferente viramentelor; e) intocmirea si depunerea fiselor fiscale. Gestiune: a) evidenta stocurilor proprii si a celor aflate la terti in custodie; b) liste de inventar periodice; c) situatii statistice privind distribuirea marfurilor. ACCES FINANCIAR-CONTABIL SRL - autorizat CECCAR. Tel.: 0311.006.064 ; 021.224.38.30 Mobil: 0744.558.365 ; 0724.212.693 Fax: 0318.169.704 www.accesfinanciar.ro

Bucuresti Servicii
  • Parte a Grupului de origine portugheza, Martifer , compania a fost infiintata in anul 2010 si presteaza activitati de consultanta pentru afaceri si management pentru toate companiile din componenta Grupului.

Bucuresti Servicii
  • Wild Design Solution este o firma infiintata in 2011, avand pana in prezent peste 1000 de proiecte finalizate cu succes. Pentru ca ne definim munca prin rezultatele pe care le obtinem, dorim sa va oferim pachete complete de servicii, la cele mai inalte standarde. Fie ca sunteti la inceput in afacerea dvs. sau sunteti deja in plina dezvoltare, scopul nostru este sa va oferim servicii personalizate, care sa indeplineasca cerintele companiei dvs.

Bucuresti Producator
  • Site-ul www.ecertificate.ro a fost creat pentru a facilita obtinerea unui certificat energetic in Oradea de catre persoanele fizice sau juridice care apeleaza la serviciile companiei noastre. Eliberam certificat performanta energetica apartament / cladiri Oradea.

Oradea Altul
  • PAM II isi propune sa acopere aproape toata gama de servicii de consultanta si management IT&C si conexe, urmarind satisfacerea intr-o maniera aparte, a nevoilor clientilor. Servicii complexe de o calitate ireprosabila.

Iasi Servicii
  • Business Developing Group este o companie de consultanta, infiintata in anul 2006. Activitatea companiei se desfasoara la cele doua locatii din municipiul Arad, respectiv din municipiul Timisoara si la sediile clientilor nostrii. Serviciile noastre sunt dedicate dezvoltarii proiectelor de investitii. Identificam cele mai eficiente oportunitati de finantare si dezvoltare, oferind un pachet complet de servicii in management, consultanta in afaceri si proiectare, la cele mai inalte standarde de calitate si competenta, implicand cei mai buni specialisti, pentru cresterea afacerilor si a marjei de profit. Pe parcursul celor aproape 10 ani de activitate am castigat experienta in diverse domenii cum ar fi: agricultura, energie, productie, servici, turism, infrastructura de utilitati, transport si in domeniul social. Am implementat proiecte cu fonduri structurale sau fonduri europene nerambursabile finantate prin: SAPARD, PNDR, POR, POSCCE, Fondul de Mediu, Fonduri Guvernamentale si alte surse de finantare. BENEFICIILE CLIENTILOR NOSTRI 1.Garantia succesului Plata la atingera obiectivelor. 2.Solutii complete Beneficiati de servicii de consultanta, management si proiectare in baza unui, singur contract. Comunicati cu o singura persoana pentru a afla stadiul si indicatorii proiectului dvs. Evitati riscul blocarii sau intarzierii proiectului datorita incompatibilitatii dintre diverse tipuri de specialisti, care lucreaza in diferite societati, avand doar responsabilitatea unei parti din proiect. 3.Riscuri minime In faza de start cat si pe parcursul implementarii, evaluam permanent stadiul de dezvoltare al proiectelor. In peste sapte ani de activitate ne-am dezvoltat abilitatile gestionand proiecte in diverse domenii : fonduri europene nerambursabile, finantari bancare, agricultura, energie regenerabila, infrastructura de utilitati , infrastructura sociala, productie, turism si servicii, penru investitori privati sau publici. Dispunem de experienta in interpretarea legislatiei si capacitatea colaborarii cu factorii publici implicati. 4.Flexibilitate Suntem dispusi să tratam fiecare investitie pe module, clientii nostrii avand posibilitatea sa opteze doar pentru o parte a serviciilor noastre sau pentru realizarea lor etapizata. 5. Servicii de calitate Din motive de performata si calitate am implementat standardele ISO si de asemenea din anul 2011 suntem membrii activi in cadrul Asociatiei Consultantilor in Management din Romania.         Pentru mai multe detalii va invitam sa vizualizati site-ul nostru la adresa www.dastrust.eu

Arad Servicii
  • Mediator cu expertiza de peste 13 ani in domeniul uman, management, bancar si juridic in tara si inafara ei. Abordeaza prin tehnici specific orice tip de litigiu din aria familiei, commercial, bancar, munca, invatamanat, etc. In situatiile de familie (continuarea casatoriei, divort, etc) se ofera colaborare cu psiholog pentru definirea si intelegerea nevoilor copiilor minori. Biroul nostru ofera servicii de facilitare, negociere si mediere in Bucuresti sau alte localitati din tara si asigura informarea GRATUITA cu privire la mediere. In mod SPECIAL clientii nostril beneficiaza de asistenta post-mediere si o sedinta de discutie asistata GRATUITA. Va asteptam in mediere pentru conflicte rezolvate elegant!

Bucuresti Servicii
  • Principalul nostru scop este sa venim in sprijinul angajatorilor oferind servicii de resurse umane profesionale la preturi accesibile: administrare personal, salarizare, evaluare, consultanta, formulare personalizate.

Bucuresti Servicii
  • Echipa listelocuridemunca.ro doreste sa creeze o comunitate reala a angajatorilor si candidatilor din Romania. Platforma online www.listelocuridemunca.ro se prezinta utilizatorilor sai intr-o interfata simpla si intuitiva, avand rolul de a ajuta atat candidatii cat si angajatorii in a promova cererea, respectiv oferta locurilor de munca. Daca esti angajator, atunci trebuie sa stii ca noi dorim sa iti usuram procesul de cautare a persoanelor potrivite pentru locurile de munca oferite. Astfel, dupa ce iti vei crea un cont, vei putea adauga un numar nelimitat de locuri de munca (in limita de timp corespunzatoare tipului de abonament selectat). Pentru orice alte informatii si detalii, va stam la dispozitie.

Braila Servicii
  • Firma specializata, autorizata, si abilitata pentru a presta servicii complete de SSM, PSI-SU: - consultanta si audit; - intocmire documente SSM & PSI-SU; - evaluari riscuri; - instruire personal (instrumente si materiale profesionale); - coordonare santiere; - asistenta pe durata contractului; - asistenta control ITM; - experienta in cercetarea accidentelor de munca. Servicii si documente de calitate certificata ! Abilitati, autorizati, agreati- ITM, primarii, inspectia muncii, disciplina in constructii. Oferim INCREDERE prin certificate VALABILE : - Certificat de abilitare; - Certificat de autorizare; - Cursuri de spectialitate SSM si certificate; - Cursuri de spectialitate PSI si certificate; - Certificat de Evaluator de riscuri; - Certificat coordonator santiere; - Diploma absolvire studii tehnice universitare; - Diplome participari seminarii pe teme de SSM-PSI-SU. OFERIM si SERVICII conexe OBLIGATORII: - medicina muncii; - ISCIR-RSVTI; - PRAM; - curs prim ajutor; - contabilitate; - resurse umane; - avize psihologice de specialitate; MAGAZIN SSM: - echipamente protectia muncii si psi; - materiale psi si prim ajutor; - trusa prim ajutor; - stingatoare. #Suport telefonic permanent, prin e- mail si online 24/7! #Satisfactie garantata a serviciilor sau banii inapoi! AFLATI cum puteti beneficia de: - Serviciul de plata extinsa! - Serviciul urgenta / express 12-24h! - Reducerile pentru asociatii, ong-uri, fundatii sau studenti! - Voucher reducere pentru clientii parteneri! - Voucher reducere pentru recomandare client! - Voucher ziua firmei! Safety solutions, safety partners! Contact rapid: tel: 0765.560.799 prindeti ofertele de pe www.taso.ro Prindeti OFERTELE PROMOTIONALE AVANTAJOASE SI PERSONALIZATE nevoilor dvs!

Bucuresti Servicii
  • Asociatia PartNET - Parteneriat pentru Dezvoltare Durabila este persoana juridica romana de drept privat, cu scop nepatrimonial, nonprofit, neguvernamentala si independenta, avand misiunea de a contribui la dezvoltarea durabila pe plan economic, social si cultural, la nivel local, regional si national, in mediul urban si rural, care implementeaza proiecte finantate din fonduri europene.

Bucuresti Altul
  • SC Euroest Documents presteaza servicii in domeniul masuratorilor cadastrale, intocmire documentatii in vederea obtinerii de avize si autorizatii, precum si servicii complete pentru securizare de terenuri pe raza judetelor Vaslui si Iasi.

Vaslui Servicii
  • PRC Partners specializes in facilitating technology, social media & resource investments and we are committed to demonstrating the smartest and most effective avenues for your financial success. We also have a team of experts behind us who have a proven track record in the financial markets. Our team prides itself on their creativity, their integrity, and their reliability in all financial matters.

Cluj-napoca Altul
  • Federatia Patronatelor IMM Regiunea Centru, este o organizatie patronala federativa, cu sediul in Tirgu Mures, in a carei retea functioneaza o multitudine de organizatii neguvernamentale cu diferite obiective de la cultura la formare profesionala si servicii de voluntariat pentru comunitate.

Targu-Mures Altul
  • Suntem o firma cu capital si actionariat integral romanesc, ce si-a propus sa contribuie la dezvoltarea mediului de afaceri din Romanie, prin sefvicii de consultanta axate pe servicii financiar-bancare, in principal prin intermediul fondurilor structurale si europene si prin finantari bancare si pentru co-finantarea proiectelor europene. De asemenea, avem in vedere investitiile in agricultura si tehnologii regenerabile.

Voluntari Servicii
  • S.C. Psihotech SRL, infiintata in 1993, are ca principal obiect de activitate cercetarea in stiinte socio-umane; in cadrul acestei activitati a realizat metode si instrumente originale psihologice si psihomanageriale pentru domeniile: - organizational (pentru managementul resurselor umane a�� diagnoza si prognoza comportamentelor de risc si incertitudine si reflectarea acestora in eficienta economica), - educational (pentru consiliere psihopedagogica a�� diagnoza si prognoza comportamentului individual), - securitate si aparare nationala (pentru evaluari in activitatea de selectie, pentru acordarea de permis port-arma, prevenirea actiunilor suicidare si criminale), - sanatate (determinarea retelei de rezistenta psihica, identificarea, in scop preventiv, a vulnerabilitatilor psihice, a tendintelor suicidare si de agresivitate extrema). Testele prezentate in oferta sunt teste originale si fac parte componenta din sistemul complex de teste Psihologia Ordinii - Psihologia Cuantica. Bateria de teste, metodologia si baza teoretica constituie obiectul celor 8 carti din colectia        a��Psihologia Ordinii. Psihologia Cuantica a�� (POPQ �)- numar marca OSIM 071316 a�� autori Corneliu Augustin Sofronie si Ruxana Zubcov si au fost prezentate la congresele europene si internationale de psihologie incepand cu anul 1995 (Montreal, Roma, Stockholm, Beijing, Londra, Singapore, Hawaii etc.). Toate testele din bateria POPQ au fost create prin experimente si sunt verificate in practica psihologica de peste 10 ani pe un numar de peste 40 000 de subiecti. Sunt, deci, create si validate pe populatie romaneasca. Studiile introductive la cartile Masura pentru Diavol si Bunul Dumnezeu si Psihologia Cuantica apartin Prof. Univ. Dr. Mihai Golu care consideră Psihologia Ordinii-Psihologia Cuantica a��o exceptionala realizare stiintificaa�� şi precizează că a��a��superioritatea schemei de examinare-evaluare propusă de autoria�� asigură o veridicitate incomparabil mai mare avizelor psihologice decA�t psihometria clasicăa��. Metodologia şi testele aferente POPQ au fost utilizate A�n 10 lucrări de licenţă, de masterat şi de doctorat. Testele, in prezent, sunt utilizate in aproximativ 300 de compartimente de resurse umane din diverse domenii. De exemplu: Misiunea OSCE din Moldova, Sistemul Energetic National, Spitale de Psihiatrie (Socola-Iasi si Poiana Mare-Gorj), Centre Judetene de Resurse si Asistenta Educationala, Centre Judetene de Asistenta Psihopedagogica, Directii Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului, cabinete de consiliere psihopedagogica din grupuri scolare si scoli, cabinete de psihoterapie. Testele pot fi achiziţionate prin comanda ferma sau contract de orice persoană juridica sau fizica.

Bucuresti Servicii
  • Inginer Geodez, autorizat A.N.C.P.I, categoria B, autorizat Ministerul de Justitie in calitate de expert tehnic judiciar realizez lucrari de cadastru si intabulare pentru apartamente, case, terenuri intravilane si extravilane, dezmembrari, parcelari si/sau lotizari de terenuri intravilane si extravilane, comasari si/sau alipiri de terenuri sau parcele, consultanta in lucrari topografice, realizare planuri topografice de situatie, ridicari topografice, trasari limite de proprietate, avize/receptie PUZ, PUG, consultanta pentru suprapuneri, consultanta juridica.

Voluntari Servicii
  • Scopul Fundatiei Uniunea Profesionala a Burselor este acela de a contribui la organizarea unor activitati de reprezentare a intereselor profesionale ale tuturor burselor de profil din Romania, precum si de activitati de reprezentare in plan extern a acestora si de constituire a unei organizatii profesionale de tip bursier, prin realizarea si ducerea la indeplinire a unei initiative in acest sens, cu precadere prin atragerea de fonduri necesare realizarii acestui scop. II. OBIECTIVELE FUNDATIEI UNIUNEA PROFESIONALA A BURSELOR, in vederea realizarii scopului ei sunt: a) constituirea unei organizatii profesionale la care sa poata adera toate bursele de profil din Romania prin infiintarea UNIUNII NATIONALE A BROKERILOR SI ADMINISTRATORILOR DIN ROMANIA (UNBAR); b) infiintarea si organizarea de centre de orientare profesionala, scoli nationale, centre universitare, cu desfasurarea de cursuri de zi, cu fregventa redusa sau cu desfasurare la distanta ; c) infiintarea SCOLII NATIONALE DE BROKERI SI ADMINISTRATORI DE BROKERI SI ADMINISTRATORI DE CREANTE/DEBITE ; d) infiintarea ACADEMIEI ROMANE DE BROKERAJ, care sa pregateasca, sa initieze si sa formeze brokeri, administratori si specialisti in domeniul pietei de capital, in domeniul creantelor/debitelor, in domeniul imobiliar, asigurarii/reasigurarii, leasing operational si financiar, precum si in toate domeniile in care isi desfasuara activitatea toate bursele de profil din Romania ; e) infiintarea de filiale in tara si strainatate, care sa duca la dezvoltarea conceptului si proiectului generat de UNIUNEA PROFESIONALA A BURSELOR, la nivel national, european si international ; f) elaborarea din punct de vedere al legislatiei romane a statutului profesiei de broker si al celui de administrator / specialist bursier ; g) organizarea de noi ringuri bursiere, platforme de tranzactionare (inclusiv on-line), pe care sa activeze toate bursele de profil din Romania, cu impact major, pozitiv si adecvat in accelerarea pietei economico-financiare din Romania ; h) infiintarea si organizarea de centre zonale / teritoriale/regionale ale UNIUNII PROFESIONALE A BURSELOR, de sprijin al agentilor economici din Romania sau de a participa activ in ringurile bursiere si pe platforme de tranzactionare de produse bursiere la nivel national ; i) atragerea de fonduri, sponsorizari si donatii necesare realizarii scopului fundatiei.

Bucuresti Altul
  • Teszari Impex Srl va ofera consultanta, servicii distributie, marketing, reclama, depozitare, transport international de persoane si marfa in toata Europa. De asemenea, suntem o firma de contabilitate si audit financiar, consultanta in mediu de afacere si acesari proiecte europene plus finantari fonduri eu. Tel: 0259312111 Fax: 0259425625

Oradea Servicii
  • Firma noastra va ofera: -Servicii de consultanță și suport pentru afaceri -Creditare și refinanțare pentru persoane fizice și juridice -Asistență și consultanță pentru afaceri și management -Recuperarea daunelor personale provocate de accidente -Asistență și consultanță pentru operațiuni pe piața de capital.

Bucuresti Servicii