Grupul Archimedes functioneaza din anul 1992 pe teritoriul Romaniei, furnizand o gama completa de servicii pentru societati, ocupandu-se in special de asistenta oferita intreprinderilor italiane pe probleme de logistica, legale, fiscale organizatorice si de personal.
Suntem specializati in obtinerea si prelungirea dreptului de sedere pentru straini, avem o vasta experienta in obtinerea autorizatiilor de munca (permise de munca) oferind asistenta juridica pentru toate tipurile de vize. Asiguram intocmirea dosarelor de prelungire a dreptului de sedere, oferim asistenta clientilor la depunerea dosarelor si ii reprezentam in relatia cu Inspectoratul General pentru Imigrari.
Our company offers the following services: decoration network, thematic decoration and event decoration, visual merchandising, light decoration, easter decoration, wedding decoration, maritime decoration, window decoration.
Fondata in 1978 cu putin mai mult decat visuri si munca sustinuta, Forever Living este acum o companie de miliarde de dolari, cu sediul in Scottsdale, Arizona, care produce si comercializeaza o vasta gama de produse pentru sanatate si frumusete. Cea mai buna specie de aloe pentru cele mai bune produse: Aloe Barbadensis Miller. Este un nume lung, dar pe care merita sa-l retii. Exista in jur de 400 de specii de aloe. Toate sunt suculente si cresc in regiuni aride. Fiecare specie are beneficiile ei, dar numai una este recunoscuta de mii de ani pentru beneficiile pe care le aduce organismului - Aloe Barbadensis Miller. Referinte despre aceasta planta exista inca din anul 2200 I.H. de pe tablitele de lut ale civilizatiei sumeriene. Beneficiile cosmetice si terapeutice ale plantei erau cunoscute si de egipteni, chinezi, greci, romani, indieni si arabi. Asemenea acestor civilizatii, Forever Living cunoaste proprietatile calmante si hranitoare ale acestei plante. Folosim cea mai valoroasa specie de aloe in produsele noastre pentru sanatate si frumusete. Detinem toate plantatiile de aloe care stau la baza produselor noastre, deci putem garanta puritatea si calitatea produselor noastre. Produsele Forever pe baza de Aloe vera au fost primele recunoscute si certificate de Consiliul Stiintific International pentru Aloe. Cauta aceasta sigla pe toate produsele pe baza de aloe Suntem exigenti cand vine vorba de calitate. De aceea tu primesti ce-i mai bun. Your Future Starts Today Starting your very own home-based business is easy. Forever Living Products ensures your success every step of the way. If you don’t personally know a sponsor, we’ll match you up with someone in your area to mentor you. There’s no membership fee or expensive investment. You’ll get instant access to our absolutely amazing products at their discounted prices. When it comes to training materials, a success plan, and your commissions, we provide all of that. All you need to provide is a commitment to your future and your enthusiasm. You can’t lose! Contact: 0040/0753572884 Ioan Hadar.
Suntem in primul rand o companie care ofera solutii viabile clientilor sai, adaptandu-si permanent produsele si tarifele la tendintele pietei, respectandu-si totodata obligatiile asumate prin contractele de asigurare.
Firma noastra ofera urmatoarele servicii: infomare si relatii publice, comunicare online, relatii guvernamentale, media relations, comunicare pe timp de criza, comunicare financiara si relatii cu investitorii, project management, etc.
Cabinet de avocatura ce colaboreaza cu avocati si experti din cele mai diverse domenii, acoperind o gama larga de servicii juridice. Acordam consultanta in domeniul dreptului penal, civil, familiei, contencios administrativ, litigii de munca, etc.
Mii General Consulting Srl este o companie nationala ce activeaza pe piata studiilor de piata! Beneficind de o echipa de profesionisti ne-am impus pe piata din Romania prin: - Promovarea serviciilor si produselor financiar-bancare; - Studii de piata.
Sehrmes Intellegenita este o organizatie pluridisciplinara care ofera servicii de intermediere precum si servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO), fiind specializata in servicii de audit, contabilitate, control de gestiune, consultanta fiscala si juridica cu o acoperire nationala.
Sistemele de supraveghere video servesc la urmarirea si inregistrarea imaginilor dintr-un spatiu care trebuie supravegheat . Acestea au aparut din necesitatea companiilor de a tine sub control tot ceea ce se intampla pe proprietatile si in cladirile lor, avand ca principiu de baza faptul ca o singura persoana, responsabila de monitorizarea sistemului video cu camere de supraveghere, vede de zece ori mai mult decat o puternica patrula. Sistemele de supraveghere video se adreseaza, in principal, spatiilor in care se desfasoara activitati de productie, spatiilor comerciale, depozitelor de materiale dar si birourilor. Sistemul de supraveghere video poate fi interconectat cu un sistem de avertizare la efractie sau cu echipamente de control acces pentru un spor de eficienta. Toata gama de camere de supraveghere (camere de supraveghere IP) este certificata IP 65 si este destinata atat pentru uz interior cat si exterior. Camerele noastre de supraveghere sunt rezistente la intemperii, stres termic, sunt etanse si nu necesita surse de ventilatie sau de incalzire supraveghere, putand fi alimentate prin cablu de date (Power over Ethernet). Pot fi utilizate chiar si la temperaturi mai joase de -30 grade si au un consum mic de energie, 3 Wati.
Suntem o echipa tanara, ambitioasa, care incearca sa introduca in tara o noua strategie de lucru cu salariatii si anume salariatul temporar si leasingul de personal. Punem la dispozitia colaboratorilor in cel mai scurt timp personal calificat in constructii, industria hoteliera, transport. Nu ezitati sa ne contactati !!!!!
Sc Brainway Srl are ca obiectiv punerea in valoare a eficientei si creativitatii umane. Metodele traditionale de munca sunt din ce in ce mai neadaptate vremurilor in care traim si din acest simplu motiv ne dorim sa re-exploram nucleul motivatiei succesului.
Pornind de la misiunea noastra de a dezvolta impreuna solutii integrate personalizate pentru managementul sistemelor, noi va oferim in final sisteme integrate dezvoltate pentru voi, in locatia voastra, cu personalul vostru. Noi nu va oferim produse software - sisteme existente, va oferim oportunitatea de a lucra impreuna, dezvoltand solutii pentru a ameliora afacerea voastra, materializand astfel viziunea noastra de a fi impreuna cu clientii nostrii cei mai buni dezvoltatori de solutii inteligente pentru managementul sistemelor prin implementarea sistemelor de management integrate in Intraneturi, la nivelul secolului 21 si viitor.
La Mirela-Daciana Bistroi Birou De Mediator, ne ocupăm de medierea conflictelor, soluţionarea mai exact a conflictelor pe cale amiabilă, cu ajutorul unei terţe persoane ca mediator specializat, în cazul de faţă eu, în condiţii de neutralitate, imparţialitate şi confidenţialitate. La aceste principii se mai adaugă şi libera voinţă a părţilor care aleg în mod voluntar medierea şi libera lor determinare. Mediatorul este persoana aptă să faciliteze negocierile dintre părţi, să le sprijine pentru soluţionarea unui conflict, bineînţeles prin obţinerea unei soluţii reciproc convenabile, eficiente şi durabile. Medierea este reglementată prin Legea 192/2006, privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, modificată şi completată prin Legea nr.370/2009 şi Ordonanţa nr 13/2010. La toate acestea se adaugă şi Directiva 2008 a Parlamentului European şi a Consiliului European privind aspecte ale medierii în materie civilă şi comercială. Soluţia în mediere este dată de către părţi şi putem să spunem că, în mediere, ambele părţi nu au decât de câştigat. În procesul de mediere, faţă de instanţă, timpul pentru găsirea unei soluţii este mult mai mic. Un alt avantaj îl constituie tariful. Cel perceput de mediator este mult mai mic faţă de cel al avocatului. Mai mult decât atât, în procesele şi cererile în materie civilă şi comercială, înainte de introducerea cererii de chemare în judecată, părţile pot încerca soluţionarea prin mediere.
EchipamenteDiscount.ro, cu o experienta de 9 ani in consultanta privind realizarea fluxurilor tehnologice pentru bucatarii, spalatorii, curatatorii, fast-food, pizzerii, catering si industria alimentara, va ofera cu profesionalism solutiile de care aveti nevoie in domeniul echipamentelor Horeca si Second Hand
Acep.ro asigura servicii profesionale de contabilitate la preturi accesibile tuturor. Venim in sprijinul dumneavoastra cu servicii de contabilitate, fiscalitate, Resurse umane, salarizare si personal. In completarea serviciilor puse la dispozitia dvs. derulam colaborari cu persoane juridice sau persoane fizice autorizate in domeniile: juridic, recuperari creante, evaluarea imobilizarilor, audit, asigurari, medicina muncii, protectia muncii si recrutare de personal, autorizare ISO etc Experienta si dedicatia noastra in contabilitate, fiscalitate, resurse umane si drept reprezinta suportul cresterii si prosperitatii afacerii dvs. Acest mod de lucru si beneficiile obtinute prin intermediul serviciilor noastre se traduc in progres, eficienta si succes. Cu siguranta veti fi multumiti de seriozitatea, promptitudinea si flexibilitatea cu care ne intampinam clientii.
Experienta si profesionalismul echipei noastre de specialisti in recrutare, evaluare si plasare personal poate veni oricand in sprijinul corporatiile care au sau nu au departament de resurse umane integrat.
Va oferim servicii de: - Infiintari societati comerciale(SRL), Infiintari persoane fizice autorizate (PFA), Infiintari asociatii (ONG), Infiintari intreprinderi familiale si individuale (IF, II) - Schimbare denumire firma; - Schimbare certificat de inregistrare in urma modificarii atributului fiscal; - Cesiune de parti sociale (intrarea sau iesirea unui asociat sau actionar din firma); - Numirea sau revocarea unui administrator in cadrul unei firme; - Majorare de capital social cu numerar sau in natura/ Diminuari de capital social; - Obtinerea autorizatiilor de functionare prin Registrul Comertului (PSI, Protectia Muncii, Mediu, Sanitar si Veterinar) pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate; - Schimbare de sediu social al unei firme; - Infiintare de puncte de lucru, inclusiv cu obtinerea avizelor sau autorizatiilor enuntate mai sus; - Recodificari ale obiectului de activitate; - Declarari ale obiectului de activitate principal; - Declarari sau extinderi ale obiectului de activitate secundar; - Dizolvare, lichidare, radiere - Inregistarari mentiuni la Registrul Comertului - Inregistrare marci - Recuperari creante - Servicii contabilitate. 0737.442.771
Crezi în transformarea vieții și vrei să știi cum, Crezi ca totul se poate face simplu și eficient. Stii puterea de unui părinte și consultanței oferita de un expert. 700 ore training&coaching. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.
Firma noastra desfasoara activitati de consultant pentru afaceri si management ( cu exceptia activitatilor reglementate de legea nr. 514/2003 si legea nr. 51/1995). Creante de incasat sau debite restante. Incheiem diferite tipuri de contracte.