Sc. Romsvti Srl. s-a infiintat in 2007 pentru a oferi, in special, servicii in domeniul I.S.C.I.R.. In acest sens, Sc. Romsvti Srl. a obtinut autorizatia de operator R.S.V.T.I., persoana juridica. Serviciile de operator R.S.V.T.I. sunt oferite conform Prescriptiilor Tehnice elaborate de catre I.S.C.I.R. referitoare la instalatiile de ridicat si la instalatiile sub presiune. Firma Sc. Romsvti Srl. are ca principal domeniu de activitate prestarea de servicii in domeniul I.S.C.I.R. (servicii de Operator R.S.V.T.I. - operator responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor), prin personal propriu, profesionisti cu o experienta de peste 34 de ani in domeniu, atestati si autorizati I.S.C.I.R. Celalalt domeniu de activitate al firmei noastre il reprezinta formarea profesionala a adultilor prin cursuri de calificare (specializare in ocupatia de stivuitorist si calificare in ocupatia de macaragiu si masinist pod rulant). Serviciile noastre se adreseaza atat companiilor care doresc sa isi califice personalul angajat, cat si persoanelor fizice. Venim in sprijinul dumneavoastra prin conditii de plata flexibile (termene de plata avantajoase, rate pentru persoanele care participa pe cont propriu la programul de calificare) si va oferim asistenta pedagogica, la toate activitatile, pe toata perioada desfasurarii cursurilor. Experienta de predare a cursurilor de calificare macaragii, masinisti pod rulant si stivuitoristi de peste 30 de ani, cu lectori ce se straduiesc sa dezvaluie tainele acestor meserii care sunt in continua dezvoltare. Pe toata durata programului de formare profesionala (calificare stivuitoristi si macaragii) va stam la dispozitie cu suporturi de curs si alte materiale didactice, atent intocmite si revizuite de specialistii nostri din nevoia de a oferi celor ce se straduiesc sa descifreze tainele unor meserii foarte dinamice, materiale didactice competitive si accesibile, intreaga metodologie fiind in concordanta cu legislatia si normativele in vigoare.
Super HR este o companie al carei principal obiect de activitate este "Selectia si plasarea fortei de munca". Avand o experienta in recrutare, selectie, human resources, training, instruire, firma si-a castigat prestigiul si respectul in randul persoanelor fizice si juridice, atat din strainatate cat si din Romania, prin impunerea unei politici ce reflecta seriozitatea si profesionalismul angajatilor sai.
Suntem prezenti in Romania din 2003 si facem parte din grupul financiar olandez TBIF Financial Services BV, unul dintre principalii operatori ai pietei financiare din Europa Centrala si de Est. Principalul actionar al TBI Credit IFN este TBIF Financial Services BV din Olanda, cu un aport de 99,99% la capitalul social al companiei. Angajat pe termen lung in Romania, TBIF Financial Services BV urmareste dezvoltarea graduala in spatiul economic local si integrarea pe orizontala si verticala prin parteneriate cu corporatii multinationale. Prioritatile noastre sunt cunoasterea indeaproape a exigentelor clientilor nostri si dezvoltarea in permanenta a portofoliului unic de produse si servicii. Garantia unor servicii de calitate. Apartenenta la un grup international specializat in furnizarea de servicii financiare ne ofera expertiza necesara pentru a-ti oferi servicii de calitate. Mobilitate si flexibilitate. Experienta bogata si cunoasterea aprofundata a realitatii economice romanesti ne ofera posibilitatea de a-ti furniza solutii adaptate nevoilor tale. Mai usor pentru tine. Reteaua de sucursale ale TBI Credit din toate zonele reprezentative ale tarii iti inlesneste accesul la servicii financiare profesioniste. Solutii complete. Impreuna cu celelalte companii din grup, TBI Leasing, TBI Fleet Management, TBI Insurance, iti oferim accesul la servicii financiare integrate.
Oferim servicii specializate de business writing pentru IMM-uri, vizand optima promovare a acestora in presa, fata de clienti sau fata de potentialii parteneri si finantatori. In plus, prin parteneriatul strategic pe care il avem cu firma chineza "Beijing 1421", oferim servicii integrate de consultanta pentru companiile romanesti interesate de accesul la piata chineza. www.exigostrategic.ro
Ofer servicii de intretinerea si actualizare site-uri, HTML, SEO, SEM, marketing on-line, Newsletter, PPC, Google Analytics, social media marketing, e-mail marketing, online advertising, analizare online clienti.
Va doriti echilibru, abundenta si succes? Oferim consultanta feng-shui in Constanta pentru: - Armonizarea si imbunatatirea tuturor aspectelor vietii personale; - Remedii pentru sanatate, cariera, educatie, bogatie; -Alegerea locului favorabil pentru construirea unei case, unui sediu de firma; -Echilibrarea energetica a casei si a tuturor locatarilor ei. Comercializam in magazinul situat pe strada Grivitei, Nr. 24, in vecinatate Tomis Mall si Piata Grivita remedii feng-shui, obiecte feng-shui, cristale, clopotei de vant, set de aromaterapie etc Ne puteti gasi in Constanta pe Str. Grivitei, nr. 24, la intersectia cu str. Mihai Viteazu, in imediata apropiere Tomis Mall.
Firma noastra va ofera urmatoarele servicii: - Intermedieri produse agroalimentare - Intermedieri produse petroliere Suntem firma de intermediere si consultanta import-export. Dorim sa putem colabora cu orice firma interesata de colaborare import export
Sintactic ofera o gama completa de servicii IT: consultanta, implementare, service IT oferind totodata optiunea de a solicita un anumit tip de serviciu IT. Calitatea ridicata a serviciilor oferite este confirmata de partenerii care ne sunt clienti inca de la infiintare. Echipa Sintactic este formata din profesionisti in domeniu pregatiti intotdeauna sa gaseasca solutiile cele mai bune pentru buna functionare a sistemului IT. Principala noastra preocupare este satisfactia clientului de aceea tratam fiecare proiect cu maximum de seriozitate si promptitudine.
Expert contabil cu o experienta in domeniu de peste 15 ani, membru CECCAR din 2010 ofer servicii de contabilitate completa pentru societati comerciale si PFA, resurse umane, salarizare, recrutare personal, consultanta financiar-contabila, expertiza contabila judiciara si extrajudiciara, bilanturi de lichidare, cenzorat asociatii de proprietari.
Consultanta profesionista pentru accesarea de produse financiar-bancare, persoane fizice si juridice, producatori agricoli, liber profesionisti. Va oferim solutii personalizate, adaptate nevoilor si posibilitatilor dumneavoastra, prin parteneriatele incheiate cu diverse institutii financiare bancare/nebancare. Pentru proiectele personale puteti opta pentru: - carduri de credit, credite nevoi personale - credite imobiliare (modernizare, renovare, constructie, achizitie locuinta) - asigurari (locuinte, R.C.A., sanatate, etc.). Indiferent de marimea afacerii dvs. sau de domeniul de activitate, puteti opta pentru: - credite pentru mici investitii (amenajari, echipamente, utilaje) - credite pentru fond de marfa/capital de lucru - credite pentru plata taxelor si impozitelor - credite pentru agricultura (achizitionarea de seminte, ingrasaminte, fertilizatori; plata lucrarilor agricole; achizitia de animale de reproductie) - asigurari (auto, cladiri, utilaje, etc.).
Suntem alegerea perfecta pentru rezolvarea oricaror probleme din orice domeniu. Colaborarea cu avocati de renume, cu detectivi particulari, psihologi si mediatori, face ca aceasta companie sa ofere cea mai variata gama de servicii , de cea mai buna calitate, in care clientii nostri economisesc timp si bani.
Sc. Cosmo Protect Srl. va ofera la preturi fara concurenta servicii de protectia muncii si psi, documentatii SSM si PSI, stingatoare, hidranti, echipamente si accesorii PSI, indicatoare de securitate.
Cabinetul nostru vă reprezintă cu succes în fața instanțelor juridice din România, asigurându-vă totodată consultanță legală permanentă pentru evitarea problemelor juridice și soluționarea tuturor conflictelor în care sunteți implicat. Vă stăm la dispoziție cu o experienta de peste 10 ani, gata să vă apărăm interesele și să vă îndeplinim obiectivele legale. Valorile noastre sunt experienta, seriozitatea, competenta, corectitudinea, profesionalismul și dedicarea pentru îndeplinirea obiectivelor clienților noștri, de aceea suntem pregătiți să intervenim în orice moment prin mijloacele legale pentru a vă apăra de orice ar putea dăuna interselor dumneavoastră legale.
SC 3a Srl ofera o gama variata de servicii in domeniul IT. olaboram cu clienti de renume, iar calitatea serviciilor este certificata de succesul clientilor nostrii. Fara timpi neproductie, fara activitate intrerupa si servicii IT de calitate.
Ca om de afaceri, actual sau viitor, este important sa exploatăm orice oportunitate de a initia sau a dezvolta o afacere. Daca putem face acest lucru cu finantari europene nerambursabile, cu atat mai bine. Din fericire există posibilitatea – inclusiv în anul 2013 si mai ales în perioada 2014-2020, să accesăm fonduri europene care să ne finanțeze minim 50% - ba chiar 70-85 sau chiar 100% din noile investiții pe care dorim sa le facem în firma noastră – hale, utilaje/echipamente sau cursuri pentru angajații nostrii. Agricultură, producție, servicii, cercetare – sunt domenii în care puteți aplica în fiecare an. - sunteti interesat de fenomenul fondurilor europene? - sunteți foarte hotărât să accesați fonduri europene? - vreți să fiți la curent cu toate informațiile noi despre fondurile europene nerambursabile? Dacă raspunsul dvs. este afirmativ la toate intrebările enumerate mai sus, vă supunem atenției gama de servicii pe care firma noastră, EURO OFFiCE INVEST, le presteaza in domeniul accesarii fondurilor europene nerambursabile: 1. Etapa de evaluare a clientului: • Prezentarea programelor cu finantari europene • Identificarea oportunităţilor şi soluţiilor pentru afacerea dorita de client • Analiza eligibilităţii solicitantului şi stabilirea obiectivelor de investitii 2. Etapa de concepere a proiectului: • Planuri de afaceri • Analize financiare cost-beneficiu • Cereri de finanţare • Studii de prefezabilitate si fezabilitate • Studii de piaţă • Strategii de marketing 3. Etapa de implementare: • Fişe de răspuns la scrisorile de solicitare a informaţiilor suplimentare • Consultanţă la semnarea contractului cadru de finanţare cu autoritatea contractanta • Suport licitatii si realizare dosare de achiziţii • Întocmire cereri de plată • Soluţii tehnice şi financiare pe intreaga perioada a derulării proiectului • Rapoarte intermediare şi finale.
Oferim consiliere si asistenta juridica atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice in toate domeniile de drept: civil, penal, societar, dreptul muncii, recuperari creante, divort, partaj, mediere, conciliere.
Echipa noastra, formata din ingineri absolventi ai Universitatii de Constructii Bucuresti, cu o experienta de peste 20 ani poate asigura servicii de intocmire devize folosind programe specializate in elaborarea acestora pentru lucrari de constructii si instalatii - toate categoriile. - intocmire devize constructii si instalatii; - reactualizare pret de deviz prin emitere ncs si nr; - urmarire lucrari prin situatii de plata pe diferite stadii fizice; - oferta tehnica si oferta financiara - pentru lucrari cu fonduri europene nerambursabile; - devize oferta dupa antemasuratori din proiecte existente, deviz pe obiecte cu toate extrasele de deviz; - intocmim evaluari utile la elaborarea de studii de fezabilitate sau estimari de costuri pentru cunoasterea unei valori orientative de realizare a unei constructii. - caiet de sarcini pentru institutii achizitoare.
Infiintata in anul 2005, firma pregateste si dezvolta personal in domeniul serviciilor, colaboreaza cu comapanii multinationale, pregateste personal in vederea obtinerii licentei Ima si cod Raf, descopera si promoveaza valorile.
DLP Computer este o echipa tanara, dinamica oricand pregatita sa ofere servicii de calitate, sa asculte nevoile clientului si sa gaseasca solutia optima pentru cele mai bune rezultate. Seriozitate, incredere si rapiditate astea sunt principiile pe care functionam pentru ca dvs sa aveti parte de servicii de calitate. Iar daca vreti sa va bucurati in totalitate si pe o perioada indelungata de computerele si laptopurile dvs., vreti sa gasiti solutii cat mai rapide si eficiente puteti sa apelati la noi cu incredere, promitem sa va satisfacem cerintele. Pe langa reparatii de lapropuri si calculatoare mai ne ocupam de servicii de mentenanta IT si proiectare si administrare retele de calculatoare, avand o echipa de oameni seriosi care se ocupa de acestea. www.dlpcomputer.com
Va oferim servicii de infiintari-modificari firme, cesiuni, puncte de lucru, schimbari sedii, atestare documente, operatiuni si reprezentare registrul comertului, depunere si ridicare documente si mentiuni, consultanta completa pentru societati comerciale. Tel.: 0758.552.649.