- consultanta in afaceri si management - resurse umane intocmirea contractelor individuale de munca - intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca - intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor REVISAL - intocmirea adeverintelor de salariu - intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului - intocmirea, depunerea si urmarirea dosarelor de personal - consultanta privind salarizarea - completarea actelor aditionale cu modificare salarii, functie, norma de lucru sau durata de munca - intocmire dosar pentru subventii la AJOFM - intocmirea documentelor pentru obtinerea repartitiilor de la AJOFM - lista privind posturilor vacante obtinuta de la AJOFM
Va stam la dispozitie si cu consultanta financiara pentru a alege cea mai potrivita forma de infiintare la activitatea dvs. -Infiintari firme: SRL, SRL-D, II, PFA, IF. -Oferim servicii de contabilitate
Elaboram Certificate de Performanta Energetica pentru apartamente, locuinte individuale si spatii incalzite cu alte destinatii la preturi corecte (minime). Serviciile de dirigentie de santier se tarifeaza in functie de mai multe criterii, insa cele mai importante sunt: distanta pana la locatie, frecventa si numarul de vizite in santier, complexitatea si tipul proiectului (casa, bloc sau hala). Daca proiectul este complex, frecventa vizitelor pe santier e mai mare.
GamServ Cons este o companie specializata in furnizarea de servicii complete de securitate adaptate nevoilor tale (sisteme de supraveghere video, antiefractie, stingatoare, accesorii si echipamente psi, control acces si altele.
Consultanta Fonduri Europene Vaslui ofera servicii de consultanta pentru firme sau institutii in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile Vaslui din diverse surse de finantare pe urmatoarele domenii de activitate: productie: achizitionare linii de productie, constructie hale, achizitie utilaje si echipamente, extinderea capacitatii de productie, diversificarea activitatii productive, constructii - investitii in utilaje prestari servicii si comert - investitii pentru diverse utilaje, echipamente, masini transport marfa, service-uri auto - utilaje, echipamente, software, infrastructura IT - atat hardware cat si software (ERP, CRM, BI, WMS si alte aplicatii online pentru afaceri turism (pensiuni turistice, agrement) agricultura (ferme vegetale, sere legume, silozuri, depozite frigorifice), zootehnie (ferme vaci, ferme pasari de carne si oua, ferme porci), prelucrare (lapte, carne, cereale, lemn) fabrici panificatie, cofetarie-patiserie, biscuiti resurse umane cercetare-dezvoltare-inovare Scrierea proiectelor: Cereri de finantare Vaslui; Planuri de afaceri Vaslui; Studii de fezabilitate Vaslui; Memorii justificative Vaslui; Studii tehnico-economice Vaslui; Studii si strategii de marketing Vaslui; Analize economico-financiare Vaslui. Implementarea proiectelor: Informare si publicitate; Proceduri de achizisie; Cereri de rambursare; Raportare perioada de implementare si post implementare; Notificari aferente contractului de finantare; Asistenta vizita de monitorizare in perioada de implementare si post-implementare.
Cityimobiliare Va ofera servicii de intermediere imobiliare in tranzactii de vanzare / inchiriere - apartamente, case, terenuri, spatii comerciale si spatii industriale. Consultanta pre-vanzare / pre-cumparare / pre-inchiriere. Evaluarea proprietatii; - Consiliere juridica. Reprezentare in tranzactii pe baza unei analize serioase a pietei imobiliare.
Ne ocupam cu infiintari firme / Modificari acte ONRC / Cesiune / Lichidari societati/ Eliberari Furnizari Informatii ONRC/ Eliberari Certificate Constatatoare ONRC / Deschidere sau Inchidere punct de lucru / Autorizari Coduri Caen Beneficiar.
Noi suntem Sc Levnic Design Srl si avem experienta in proiectarea de drumuri, strazi, parcaje, alimentari cu apa, retele de canalizare, constructii civile, etc. Suntem o echipa tanara, dedicata, responsabila, dornica de nou, intr-o continua perfectionare si dezvoltare. Investim in primul rand in oameni dar si in echipamente si tehnologii de ultima generatie, pentru a oferi servicii tehnice de o calitate superioara. Oferim servicii specializate in lucrari de infrastructura, constructii civile si instalatii si avem o bogata capacitate in realizarea, prezentarea si promovarea serviciilor de proiectare si consultanta.
Centrul European Pentru Educatie, Cercetare Si Dezvoltare - Sintesis a fost creat din dorinta de a fi un vector de dezvoltare si integrare a proiectelor nationale in spatiul european si a celor europene in cel international. In acest sens, Centrul European acopera cu succes o gama variata de activitati si servicii, in conformitate cu politicile europene, oferind, impreuna cu colaboratorii si partenerii sai, solutii si strategii de implementare personalizate in functie de nevoile clientilor, dar si in dinamica dezvoltarii in concordanta cu tendintele de digitalizare proprii fiecarui domeniu. Astfel, de la campanii si evenimente din sfera culturii antreprenoriale si de afaceri, la cursuri de pregatire profesionala in variate domenii de activitate. Centrul European ofera inclusiv servicii de management pentru campanii de branding si de identitate vizuala, pachete de servicii de consultanta si strategii de lansare de produse pe diferite piete.
Societatea Rodafis a fost infiintata in anul 1996. In descursul timpului a desfasurat activitate in domenii precum: intermedieri financiare, tranzactii bursiere, expertiza, evaluare, garantii mobiliare. Din anul 2001, sub diferite forme, a activat ca operator/agent in cadrul Registrului National de Publicitate Mobiliara (fost AEGRM).
Echipa de experti in domeniul accesarii de fonduri europene nerambursabile expert finantare consultanta Consultanta in vederea elaborarii proiectelor cu finantare nerambursabila Elaboram Proiecte in vederea obtinerii finantarii nerambursabile, prin fonduri europene sau guvernamentale. In cadrul Dosarului cerererii de finantare, elaboram urmatoarele documentatii: Cerere de finantare, Studiu de fezabilitate, Plan de Afaceri, Memoriu justificativ, Analiza cost-beneficiu, Strategii de marketing, etc. Documentatia proiectului va fi realizata intotdeauna in acord cu Ghidul programului, avandu-se in vedere in permanenta respectarea tuturor conditiilor de eligibilitate.
Avocat partener in cadrul Casei de Avocatura Jenei Cigher, activand ca avocat in cadrul Baroului Cluj din anul 2013. Imbinam cunostintele si experientele solide in domeniul juridic cu spiritul inovativ si pragmatic. De-a lungul timpului am acceptat provocari din diverse domenii juridice, oferindu-le clientilor solutii inteligente si clare. Biroul nostru ofera consultanta juridica, asistare si reprezentare in fata instantelor de judecata, a organelor de urmarire penala si a autoritatilor publice, precum si redactare de acte juridice in domeniile: - Drept European, Drept International, Drepturile Omului; - Drept penal; - Dreptul Muncii si al Asigurarilor Sociale - Drept Comercial, Drept Societar, Dreptul Afacerilor; - Consultanta Start-up si O.N.G. - Drept Civil, Drept Imobiliar, - Contracte - Recuperari creante, Executari silite, Contestatii la executare; - Atestare acte, Stabilire sediu social pentru firme la avocat. - Dreptul Familiei; - Drept succesoral / Partaj
Suntem furnizor de echipamente si solutii pentru industria alimentara Utilaje, echipamente si accesorii: PANIFICATIE (brutarie, patiserie, cofetarie) sisteme de malaxare, insilozare si transport, camere dospire automate, coacere cuptoare tunel/vetre, make-up, feliere si ambalare (paine, mezeluri, produse solide (ambalare vertical si orizontala, cartonaj) linii complet automate patisserie/pizza, productie biscuiti/crackers, ciocolaterie, dulciuri, robotizari si automatizare SOLUTII REFRIGERARE socare termica (camera/tunel/spira), camere congelare/refrigerare, vitrine frigorifice ECHIPAMENTE, ACCESORII si servicii DEDICATE bucatarii profesionale restaurante/spitale, mobilier inox, masini de spalat semi sau complet automate (vesela, lazi, galeti), logistica depozitare, amenajare si optimizare spatii productie ALTE SERVICII consultanta accesare fonduri nerambursabile EU si grant-uri, design si implementare proiecte industriale, furnizare utilaje si echipamente dedicate, service, training si manuale utilizare
Alo-Deces.Ro reprezinta compania ce gestioneaza decesele la nivel national de peste 20 de ani iar experienta in acest domeniu ne plaseaza in fruntea celor din sectorul funerar. Agentiile si casele funerare partenere din fiecare judet al tarii sunt firme autorizate pentru a presta acest gen de servicii conform Legii 102/2014. Indiferent de orasul, localitatea sau zona in care locuiti vrem sa stiti ca va puteti baza pe echipele noastre funerare care vor mobiliza in caz de deces toata logistica din dotare pentru a va putea sprijini in vederea trecerii mai usor printr-un eveniment nefericit generat de trecerea in nefiinta a cuiva apropiat sau a unui membru din familie. Pe langa serviciile conexe partenerii nostri teritoriali ofera la cerere toate produsele aferente inmormantarii cu respectarea obiceiurilor religioase specifice zonei respective. Calitatea este garantata si a fost testata in miile de procesiuni pe care le-am organizat la nivelul national. Buna organizare, seriozitatea, respectul si empatia fata de cei ce apeleaza la noi sunt atribute ce caracterizeaza toata echipele noastre de pe intreg teritoriul Romaniei. Suntem optiunea cea mai recomandata cu privire la raportul dintre calitate serviciilor sau produselor funerare si pretul acestora. Suntem non stop la un apel distanta de dumneavoastra prin consultantul nostru de serviciu ce ofera gratis toate informatiile pe care doriti sa le aflati, indiferent daca intentionati sau nu sa fiti beneficiarul partenerilor nostri din judetul in care va aflati. Romania: Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Bistrita-Nasaud, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Cluj, Calarasi, Caras-Severin, Constanta, Covasna, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Slobozia, Ilfov, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Satu-Mare, Salaj, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Vaslui, Valcea, Vrancea.
Vrei sa-ti faci cunoscuta afacerea in mediul online? Apeleaza cu incredere la serviciile profesionale ale echipei NetZone. Solutii de web design inteligente , marketing digital si SEO. Oferim cele mai noi tehnologii pentru afacerea dvs.
Cabinet de Avocat Sidonia Tudor ofera consultanta, asistenta si reprezentare juridica in toate domeniile de interes ale dreptului: drept comercial, drept societar, drept civil, dreptul muncii, dreptul familiei, drept contraventional, drept fiscal. Indiferent de situatia dumneavoastra, contactarea biroului nostru va va asigura un raspuns prompt, onest si eficient. Principiile si viziunea noastra sunt sutinute de profesionalismul cu care intelegem sa raspundem solicitarilor clientilor nostri, drept pentru care va invitam sa colaboram. Echipa noastra cu siguranta va gasi solutia perfecta pentru cazul dvs. Nimic nu ne poate impiedica sa castigam. Fiecare speta este o provocare. Noi gasim solutia corecta. Cu noi veti obtine rezultatul dorit.
Oferim servicii si solutii tip CRM, ERP, SFA pentru companii din diverse domenii de activitate si software adaptate fiecarui client si nevoilor interne. Solutiile oferite de catre noi sunt de ultima generatie si personalizate.
MEFI este o platforma in cloud de tip CRM, dezvoltata dupa cerintele IMM-urilor, a experientei si a know-how-ului dobandite din colaborarea cu antreprenorii din Romania. Cu platforma MEFI CRM poti gestiona si automatiza, intr-un singur loc, cat mai multe activitati si proceduri din cadrul firmei. Permite echipei sa gestioneze mai multi clienti cu acelasi efort, fara sa-ti creasca semnificativ costurile! De la vanzari si asistenta pana la managementul proiectelor cat si a tuturor departamentelor din firma. Optimizeaza relatiile cu clientii intr-un mod profesional, gestioneaza cu usurinta baza de date, ofertele de pret, facturile, contractele, proiectele, comenzile si canalele de vanzari, planifica si urmareste cheltuielile cu un soft CRM in cloud. Soft-ul de tip CRM MEFI ofera intr-un singur abonament, mai multe module integrate intre ele pentru a gestiona intreaga firma.
Conta Orasanu este un cabinet de contabilitate si consultanta fiscala cu sediul in Bucuresti, care ofera servicii de contabilitate, consultanta fiscala, salarizare, resurse umane, infiintari firme la Registrul Comertului si alte servicii specifice destinate companiilor si persoanelor fizice straine sau locale, stabilite sau interesate sa se stabileasca in Romania. Conta Orasanu este autorizat de organismul profesional C.E.C.C.A.R. si Camera Consultantilor Fiscali. Conta Orasanu este condus de un Expert contabil si Consultant fiscal cu peste 18 ani de experienta in domeniul financiar - contabil, consultanta fiscala, salarizare si resurse umane, din care mai mult de 12 ani a ocupat functii de conducere in companii multinationale (capital 100% privat spaniol). Este vorbitor de limba spaniola si engleza. Se ocupa personal de afacerea dumneavoastra. Este singura persoana care trateaza personal cu clientii. Tel: 0745 954 317 https://contaorasanu.ro/
Dorinta noastra e sa oferim servicii de resurse umane de calitate, bazate pe dezvoltarea si consolidarea unor relatii cu adevarat profesionale, din rolul unui partener de business de incredere. Echipa noastra este in egala masura despre oameni si business, suntem oameni care iubesc sa lucreze cu oameni. Prin munca noastra, transformam ideile si asteptarile voastre in realitati memorabile. Putem si stim! Avem experienta acumulata in industrii si companii diverse, am realizat cu succes proiecte mari si am dobandit competente profesionale. Va suntem alaturi, de la conturarea strategiei de recrutare si pana la integrarea noilor colegi in interiorul echipelor. Impartasim cu buna-credinta informatii, cunostinte si experienta - si facem acest lucru mai bine decat oricine. Orice poveste se scrie in timp, iar pentru noi timpul a reprezentat mereu o unealta de invatare. Multumim clientilor si candidatilor pentru increderea acordata.