Executam lucrari de foraje puturi, pentru alimentarea cu apa a constructiilor civile, mica, mare adancime, si foraje de denisipari, intretineri puturi, forare puturi adancime apa potabila, alimentare cu apa, piloni de sustinere in Bucuresti si in toata tara. Oferim garantie si Factura. Pret avantajos. Tel.: 0736.459.411.
Firma noastra de contabilitate este formata dintr-o echipa tanara si dinamica de specialisti in domeniul financiar-contabil, care doresc sa va puna la dispozitie experienta si cunostintele in domeniu, prin prestarea urmatoarelor servicii, la tarife competitive: * servicii contabilitate primara Bucuresti * servicii contabilitate financiara Bucuresti * servicii consultanta fiscala * intocmire si transmitere declaratii fiscale * intocmire, certificare si transmitere bilant * salarizare si administrare personal * consultanta in management si afaceri: consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile pentru tineri (Programul pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii tineri), analiza financiara si diagnostic financiar patrimonial, planificare si monitorizare bugetara, intocmire plan de afaceri, alte activitati de control financiar. Avantajele unei colaborari cu noi: * oferim o gama foarte larga de servicii financiare, ce reprezinta suport in luarea celor mai bune decizii in afacerea dumneavoastra * oferim servicii profesionale, personalizate in functie de necesitatile clientilor * oferim servicii care sa serveasca celui mai bun interes al clientului * oferim posibilitatea de a beneficia de cunostintele si experienta noastra in domeniul financiar * oferim un parteneriat de durata, bazat pe incredere, confidentialitate, flexibilitate si promptitudine * oferim tarife competitive * oferim posibilitatea de a va folosi timpul de lucru integral in desfasurarea activitatii operationale a companiei dumneavoastra; alaturi de noi veti fi relaxat in ceea ce priveste organizarea departamentului financiar-contabil si implementarea noutãtilor legislative si fiscale in domeniu * oferim asistenta financiara pe parcursul intregii colaborari In speranta unei colaborari viitoare si unui parteneriat de durata, bazat pe incredere, flexibilitate si promptitudine, asteptam solicitarea dvs. Pentru mai multe detalii, ne puteti gasi la: www.consultantaafacerilor.ro Telefon: 0727.35.72.71
Sc. Adyrom Consulting Srl. este o firmă cu capital privat, înfiinţată în 2006, al cărei domeniul principal de activitate îl constituie consultanţa în domeniul sistemelor de management al calităţii, mediului, securitatii si sanatatii in munca, responsabilitatii sociale.
Firma noastra, infiintata in anul 2010, se ocupa de comert, distributie si vanzari de cafea, dulciuri, detergenti, produse alimentare cat si nealimentare. Pentru mai multe detalii despre produsele noastre nu ezitati sa ne contactati.
Cu o indelungata experienta, efectuam servicii de contabilitate si expertiza contabila pentru societati comerciale si alte forme de organizare, deasemeni experienta noastra in domeniul asigurarilor va v-a ajuta sa alegeti cea mai buna solutie de asigurare pentru d-voastra.
Olimpic solutions a fost infiintata in 2012 din dorinta de a oferi clientiilor servicii calitative la preturi accesibile pentru toate segmentele clientilor, inclusiv in oferirea solutiilor optime in vederea optinerii de investiti financiare atat de la bugetul local cat si de Uniunea Europeana.
Infiintata in anul 2005, ca raspuns la cererea de prestari servicii in silvicultura, societatea noastra dispune de utilaje performante pentru desfasurarea cat mai buna a activitatii si multumirea clientilor nostri.
O echipa de profesionisti va veni in ajutorul afacerii dumneavoatra. Societatea noastra va ofera servicii complete de contabilitate pentru toate domeniile, sprijin pentru noile firmei (atat sprijin in infiintarea de S.R.L./PFA, cat si preturi preferentiale pentru firmele nou infiintate), SSM, consultanta financiara, salarizare si resurse umane.
Cabinetul de avocat “Adriana Elena Roman” si Cabinetul de avocat “Nicoleta Guran” acorda servicii juridice caracterizate prin profesionalism, eficienta si promptitudine, materializate in alegerea celor mai bune solutii pentru clientii nostri. In Cabinetul nostru activeaza doi avocati cu o experienta profesionala in domeniu juridic de peste 12 ani, ce pot acorda asistenta juridica in fata tuturor instantelor judecatoresti. Eficienta echipei noastre este asigurata inclusiv prin colaborarea cu specialisti in diferite domenii (experti contabili, traducatori autorizati, experti etc). Domeniile in care acordam servicii juridice sunt variate: asigurari, revendicari, uzucapiuni, succesiuni, iesiri din indiviziune, divort, partaj, incredintare minor, litigii de munca, contestatii decizii de pensionare, somatii/ordonante de plata, consultanta privind incheierea, executarea si desfiintarea contractelor civile si comerciale, infiintari si modificari societati comerciale, drepturi de autor si drept de proprietate intelectuala
Firma Sc Discret Arhivare Srl, infiintata in Bucuresti, va ofera: - durabilitate si consecventa a sistemelor şi procedurilor implementate - cele mai bune preturi de pe piata la servicii complete arhivistice - dotari tehnice moderne - spatiu securizat depozitare - condiţii optime si moderne de consultare a Arhivei - serviciu privat (unic) – efecte personale.
Expert Software Cmpany va ofera programe de contabilitate cu implementarea noului sistem de TVA la Incasare, declaratii fiscale, centre de cost, personal salarizae, mijloace fixe, stocuri, etc. Printre celelalte softuri produse mentionam: management silozuri, fleet management, facturare, market app., etc
Andrei Expert Conta va ofera urmatoarele tipuri de servicii: SERVICII CONTABILITATE - intocmirea evidentei contabile, sintetica si analitica, prin inregistrarea in ordine cronologica a documentelor primare; - elaborarea balantei de verificare lunara; - intocmire registru-jurnal, registru-inventar, jurnale de TVA si cartea mare; - contabilitate de gestiune; - intocmirea si depunerea declaratiilor lunare, trimestriale si anuale privind impozitele si taxele datorate; - intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale; - acordarea asistentei privind organizarea si tinerea contabilitatii, inclusiv in cazul sistemelor informatice; - elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile, a planului de conturi adaptat unitatii, a contabilitatii de gestiune, a controlului de gestiune si controlului prin buget, in baza si cu respectarea normelor legale; - refacere evidente contabile. SERVICII RESURSE UMANE SI SALARIZARE • calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si de angajator; • intocmirea statelor de plata si a ordinelor de plata a impozitelor si contributiilor datorate; • intocmirea si depunerea declaratiei 112; • intocmirea si depunerea anuala a fiselor fiscale pentru angajati; • inregistrarea si depunerea contractelor de munca, a actelor aditionale si a rezilierilor de contracte; • inregistrarea si completarea Registrului de evidenta a salariatilor; • consultanta privind intocmirea dosarelor de personal.
Firma noastra si-a propus ca prin activitatea desfasurata sa ofere clientilor servicii de calitate, iar obiectivul nostru este de a permite clientilor nostri sa se concentreze asupra activitatilor profitabile. In sprijinul acestui obiectiv va oferim servicii profesionale la costuri de bun simt in urma carora pot lua cele mai profitabile decizii in afaceri. Intr-un mediu de afaceri dinamic precum cel prezent pe piata actuala romaneasca si internationala cu tendinte si oportunitati ce apar in fiecare zi, organizatiile au nevoie de sprijin real si permanent pentru dezvoltarea afacerii pe plan intern si international. THINK SMART ACCOUNTING SRL este o firma de contabilitate cu capital privat romanesc, al carei scop este acordarea de sprijin real in afaceri societatilor ce o solicita, sub forma urmatoarelor servicii: Consultanta contabila; Contabilitate primara; Contabilitate financiara si de gestiune; Salarizare si resurse umane; Infiintari societati comerciale. Consultanta fiscala; Un alt obiectiv al societatii THINK SMART ACCOUNTING SRL este imbunatatirea continua a serviciilor prestate pentru clienti si furnizarea celor mai bune solutii de contabilitate.
Birou expert contabil-servicii contabile complete, expertize contabile judiciare si extrajudiciare, cenzorat, lucrari privind fuziunile, dizolvarile, lichidarile, evaluari de intreprinderi, fond de comert si active necorporale.
Societate de contabilitate membra CECCAR, cu experienta ofera atat clientilor nostri cat si potentialilor clienti sfaturi profesioniste venite in sprijinul afacerii, contabilitate financiara completa, salarizare.
Firma de consultanta juridica cu personal calificat si cu experienta. Servicii juridice: 1. Infiintari SC 2. Infiintari I.I., P.F.A., A.F. 3. Autorizari - Primarie - Mediu (APM) - Inspectoratul silvic (activitati cu material lemnos) - Alte institutii (DSV, DSP, etc), 4. Modificari acte ORC (mentiuni): schimbare sediu, deschidere punct de lucru, autorizare obiecte de activitate, modificare asociati, modificare capital social, etc 5. Managementul resurselor-umane - Intocmire/redactare fisa post salariat - Intocmire/redactare fise de evaluare - Intocmire/redactare contracte individuale de munca - Intocmire/redactare acte aditionale - Intocmire /redactare decizii - Intocmire dosar resurse aï ï umane - Intocmire/redactare regulament de ordine interioara 6. Intocmire/redactare contracte comerciale - Intocmire/redactare acte aditionale/notificari 7. Inregistrari Administratia Financiara (TVA, pct. De lucru, Registrul Agentilor IntraComunitari, etc) 8. Apostile/Supralegalizari 9. Acte/reprezentare instanta - dosar complet cu reprezentare - cereri diverse (chemare in judecata, intampinari, mentiuni, completari, etc). 10. Recuperare taxa auto 11. Contracte de consultanta juridica permanenta. 12. SERVICII DE CONTABILITATE SI EXPERTIZE CONTABILE
CEZ Romania este compania care coordoneaza in numele CEZ, a.s. din Republica Ceha toate celelalte companii ale Grupului CEZ in Romania: CEZ Distributie, CEZ Vanzare, CEZ Servicii, CEZ Trade Romania. CEZ Romania asigura garantia unui management vertical si a unei abordari uniforme a politicilor si strategiilor Grupului CEZ in Romania.
Firma de contabilitate Valued Accountancy and Tax services (VAT) este o firmă de consultanță, contabilitate, resurse umane, expertiză contabilă și fiscală care se adresează firmelor din România cât și celor din străinătate (UE sau din afara UE). Datorită locațiilor noastre strategic amplasate, la 30 minute de aeroportul Bucuresti și respectiv Londra, ne puteți vizita oricând într-un timp scurt. Firma de contabilitate Valued Accountancy and Tax services (VAT) este o firmă de consultanță, contabilitate, expertiză contabilă și fiscală cu o experiență de aproape 20 de ani în acest domeniu. Contăm pe experți contabili (membri CECCAR) și o bogată experiență in relația cu ANAF, Garda Financiară, ITM, Administrația Fondului de Mediu, Bănci și Trezorerie. Beneficiind de un personal calificat cunoscători ai limbilor engleză și spaniolă vă putem oferi serviciile noastre în Română, Engleză și Spaniolă. Vă asigurăm că respectăm regulile deontologiei profesionale, garantăm prin contract confidențialitatea informațiilor gestionate în relația cu clientul.
Pentru specialistii din domeniul financiar-bancar cu o vechime de minim 5 ani in domeniu, cu posibilitati financiare/materiale restranse, se ofera posibilitatea de a desfasura activitati extra-job in spatiile companiei, precum si sustinerea profesionala pentru administratorii de creante/debite de catre toti ceilalti specialisti, colaboratori, parteneri si francizati, din Bucuresti si din teritoriu. Pentru specialistii din domeniul economico-financiar, bancar, juridic, asigurari/reasigurari, companii de leasing, IFN-uri, cu o vechime de minim 5 ani in domeniu, se ofera posibilitatea de a deveni partener-francizat.
Societatea B.E.S.Trading ROM Srl. este infiintata din anul 2008, este o societate franceza care desfasoara activitati in domeniul contabil si IT. Societatea are in prezent 7 angajati, scopul principal fiind dezvoltarea continua ale celor 2 departamente.