Contab Marco ofera servicii complete si profesionale de evidenta contabila, intocmirea declaratiilor lunare/ trimestriale/ semestrial/ anuale, intocmire si certificare situatii financiare (bilant), resurse umane(contracte de munca), infiintare societati, consultanta in relatia cu Registrul Comertului, analiza financiara, asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri si pentru procedurile de inregistrare fiscala a unei Societati Comerciale. Servicii profesionale de evidenta contabila: - inregistrarea documentelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare si principiilor contabilitatii. - evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori. - evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii. - elaborarea balantei de verificare lunara. - intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de tva si cartea mare. - contabilitate de gestiune si calculatia costurilor. - intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele cerute de legislatia in vigoare. - intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare. - intocmirea verificarea si certificarea bilantului contabil. - consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor in bilant. Expertiza Contabila si juridica pentru Societati Comerciale Depunere declaratii privind Taxele si Impozitele Contabilitate de gestiune Evidenta Gestiune Raport rulare stocuri Consultanta Resurse Umane Servicii complete de consultanta si consiliere in domeniul resurselor umane. Intocmire state de plata Servicii de personal - salarizare: - intocmirea si depunerea statelor de plata a salariilor. - intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiile aferente drepturilor de personal. - consultanta privind intocmirea dosarelor de personal. - elaborarea si depunerea fiselor fiscale. Consultanta privind intocmirea dosarelor de personal Servicii de personal - salarizare: - intocmirea si depunerea statelor de plata a salariilor. - intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiile aferente drepturilor de personal. - consultanta privind intocmirea dosarelor de personal. - elaborarea si depunerea fiselor fiscale. - servicii de recrutare, selectie si plasare personal. Asistenta pe timpul controalelor fiscale Consultanta, asistenta si rapoarte de analiza economico-financiara si fiscala: - analiza structurilor financiare. - analiza fluxurilor financiare, cash-flow-ului. - intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli. - consultanta privind legislatia financiar-contabila si fiscala la nivelul organizatie dumneavoastra. - asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale. - consultanta pentru efectuarea operatiuniilor de divizare, fuziune, lichidare. - analiza datoriilor si creantelor. Analiza datorii Consultanta, asistenta si rapoarte de analiza economico-financiara si fiscala: - analiza structurilor financiare. - analiza fluxurilor financiare, cash-flow-ului. - intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli. - consultanta privind legislatia financiar-contabila si fiscala la nivelul organizatie dumneavoastra. - asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale. - consultanta pentru efectuarea operatiuniilor de divizare, fuziune, lichidare. - analiza datoriilor si creantelor.
Societatea noastra este un cabinet de contabilitate care isi desfasoara activitatea in Municipiul Arad. Sc. Falkcontab Srl este membra a Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania.
Infiintare firme, contabilitate si expertiza contabila V-ati pierdut prin hatisul de acte contabile? Nu stiti cum sa porniti o afacere? Va ajutam noi! Peste 5 ani de activitate in domeniul infiintari firmelor & contabilitatii, cu personal tanar si calificat, expertiza contabila! IEFTIN & RAPID! Contabilitate gratuita in prima luna pentru firmele infiintate prin societatea noastra! Portofoliu: peste 40 de societati comerciale S.C. CREEDENCE S.R.L. TEL: 0351404590 0729048535 Site: http://www.creedence.ro/
Firma ofera servicii de contabilitate, inregistrarea cronologica in contabilitate a documentelor primare. Cele trei registre obligatorii conform legii contabilitatii : Registrul Jurnal Registrul Inventar Cartea mare Jurnalele de TVA (Vanzari/Cumparari) Balanta de verificare lunara necesara pentru credite bancare si leasing, etc. Bilantul contabil Declaratii : CAS , Somaj , Sanatate , ITM , ETC. Intocmim si transmitem lunar declaratia 112 privind salariatii Scapati de toate drumurile la ANAF si alte Bugete. Decont TVA , declaratia la bugetul consolidat Impozite si taxe locale Evidenta contabila completa pentru toate tipurile de activitati. 2. SERVICII PERSONAL SALARIZARE Intocmire state de plata pe baza foilor de prezenta. Depunerea declaratilor aferente drepturilor de personal Intocmirea si depunerea fiselor fiscale anuale.
Va oferim o gama completa de servicii de contabilitate, pentru persoane juridice si persoane fizice - profesii liberale, inclusiv refacerea evidentei contabile complete din urma, evidenta contabila computerizata, certificari bilanturi contabile, certificari declaratia 101, consultanta financiar-contabila.
Suntem un grup de profesionisti, cu experiente profesionale diferite, al caror obiectiv este de a oferi clientilor nostri solutii pentru imbunatatirea eficientei afacerii, reducerea costurilor, controlul si derularea afacerii. Cand ne referim la The Practice Group intelegem atat structura proprie, cat si asociatii si partenerii nostri. Modelul nostru de business creeaza oportunitatea unei combinatii unice de talent si experienta pusa in slujba clientilor care nu isi pot forma aceste capabilitati in cadrul companiilor proprii.
Sub Brandul Datafin Consulting gasiti o echipa de specialisti in domeniul financiar contabil si fiscal, specializata in prestarea serviciilor de expertiza contabila, contabilitate si consultanta financiar-contabile, resurse umane si salarizare. Aceste servicii se adreseaza firmelor mici si mijlocii de pe teritoriul judetului Bihor si nu numai. Suntem partenerul ideal pentru cei interesati de servicii financiar-contabile profesionale care vor sa detina avantajul evidentei contabile complete si corecte, pentru cei ce doresc sa fie pregatiti oricand pentru un control fiscal si nu in ultimul rand sa fie informati asupra implicatiilor fiscale ale afacerilor pe care le deruleaza. Fiind membra a Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor autorizati din Romania respectam cu strictete standardele profesionale emise de CECCAR precum si legile romanesti in vigoare. Va invitam sa descoperiti posibilitatile prin care va puteti indeplini obiectivele propuse in conditiile unui raport beneficiu-cost maximizat, contactandu-ne si stabilind o intalnire cu unul dintre consultantii nostri.
Societatea VLD Finance Consulting SRL este membru CECCAR (cu drept de semnatura) asigura servicii profesionale complete de contabilitate financiara si de gestiune. Preturile sunt negociabile in functie de posibilitatile clientului, complexitaea actelor contabile precum si de alte conditii. Pleturile pornesc de la 100 Euro (curs BNR, fara TVA) si sunt negociabile. in functie de client acesta poate obtine o perioada de gartie la inceputul contractului. Echipa noastra este format din personal cu studii economice de specialitate (experti contabili) si autorizati CECCAR. Va asteptam la discutii si clarificari.
Oferim un sistem integrat pentru gestionarea tuturor activitatiilor dintr-o companie precum si urmarirea evolutiei acesteia din punct de vedere financiar contabil. Cu ajutorul solutiei noastre timpul alocat gestiunii afacerii se reduce substantial. Pentru a va convinge va rugam sa vizitati site-ul nostru la adresa www.omega-sd.ro.
PPlusCont este o societate de contabilitate, expertiza contabila si servicii de consultanta in domeniul financiar contabil. Oferta noastra vizeaza agentii economici de toate tipurile, cu capital mixt, strain sau integral romanesc, firme cu experienta cat si pe cele care se pregatesc sa intre pe piata, oferind consiliere cat si un pachet complet de servicii, dupa nevoile clientilor, asigurand servicii profesionale si de calitate. Lista clientilor include agenti economici, care isi desfasoara activitatea in sectoarele: comert, productie, servicii si distributie din domeniile: transporturi, birotica-papetarie, imobiliare, calculatoare, consultanta. Firma este membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR).
Ofer servicii de evidenta contabila (Balanta de verificare, Cartea mare, Registru jurnal, Jurnal de vanzari, Jurnal de cumparari, evidenta imobilizari, amortizare mijloace fixe, evidenta stocuri, state salarii, etc.) - Intocmire acte primare - Contabilitate primara (Note de intrare receptie, Registru de casa, Dispozitii de plata, Bonuri de consum, etc) - Intocmire si depunere a declaratiilor lunare la Administratia Financiara (A.N.A.F.) (impozit pe profit si salarii, somaj, CAS, sanatate, depunere state salarii la ITM) - Intocmire O.P. pentru Trezorerie, - Intocmire si depunere Bilant Contabil, Contul de profit si pierdere, Raportul Administratorului - Consultanta fiscala. Se asigura confidentialitatea lucrărilor executate.
Oferim servicii profesionale de contabilitate, externalizare resurse umane, administrare de personal, salarizare si consultanta in managementul resurselor umane, la preturi accesibile, in principal societatilor mici si mijlocii cu diferite obiecte de activitate (comert, prestari servicii, alimentatie publica, productie, constructii, turism, transporturi, consignatie), precum si persoanelor fizice autorizate, persoanelor care exercita profesii libere (avocati, notari, medici, ingineri), organizatiilor nonprofit, reprezentate, etc.
Smg Financial Solutions Srl este o societatea de contabilitate si consultanta in domeniul economico-financiar. Societatea are calitatea de membru al Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania. Misiunea noastra este sa asiguram clientilor servicii contabile si consultanta financiara la cela mai inalte standarde si in concordanta cu reglementarilor contabile in vigoare. Experienta acumulata de-a lungul anilor, prin furnizarea unei game largi de servicii financiar-contabile mediului de afaceri, ne permite sa oferim solutii si idei pentru problemele curente ale agentilor economici (persoane fizice/ juridice).
Saga Intersoft va pune la dispozitie o oferta diversificata de programe software cu profil economic, sisteme integrate sau suite de programe care sa va asigure de bunul mers al afacerii dumneavoastra si de o competivitate ridicata in aceasta jungla concurentiala a mediului de afaceri romanesc. Toate aplicatiile noastre se pot descarca si testa pentru perioade variate de timp (in functie de specificul aplicatiei) astfel incat dvs. sa puteti decide cat de potrivita este solutia oferita de noi pentru specificul afacerii dvs. Pentru aplicatiile care necesita intretiere periodica (cum ar fi programul de contabilitate saga) cat si pentru linistea dvs, oferim abonamente de intretinere pentru fiecare program in parte. De mentionat ca prin achizitia licentei de utilizare primiti automat un prim abonament (o "garantie" a programului) acest fapt permitandu-va sa validati necesitatea unui abonament pentru produsul ales, conform necesitatilor dvs. si modului de utilizare a programului software. Pentru oferta noastra si o prezentare pe larg a produselor noastre va invitam sa ne vizitati la adresa www.saga.ro
Declarant vamal cu experienta din anul 1997, imi propun sa vin in ajutorul dumneavoastra prin oferirea unui serviciu complet si anume : - preluarea obligatiilor referitoare la sistemul INTRASTAT. - colectarea de la sediul societatii a documentelor in vederea redactarii declaratiei INTRASTAT; - depunerea in termen, cu respectarea tuturor reglementarilor, a declaratiei INTRASTAT; - incadrarea corecta a marfurilor conform Tarifului vamal.
S.C. Accounting Services & Expertises S.R.L. este infiintata in anul 2008 avand ca obiect principal de activitate contabilitate, expertiza, audit financiar si consultanta in domeniul fiscal cu sediul in Timisoara, judetul Timis, fiind inregistrata in tabloul membrilor CECCAR iar din 2011 in tabloul membrilor GEJ. Echipa noastra este tanara si este pregatita sa va stea la dispozitie cu solutii elegante, practice si eficiente. Desi societatea este nou infiintata experienta echipei noastre este de peste 30 de ani in domeniu, imbinand contabilitatea traditionala cu cea creativa pentru a va oferii cele mai bune solutii financiar contabile. Intentia noastra este sa construim relatii durabile de colaborare cu clientii nostrii. Serviciile oferite se adreseaza atat societatilor mici cu sau fara activitate cat si marilor companii. Suntem o firma de contabilitate care se angajeza sa devina aliatul dumneavoastra de incredere. Avem in vedere toata gama de servicii financiar contabile necesare unei societati comerciale, de la inregistrarea documentelor primare pana la analize si prognoze financiare complexe. ASE este un grup specializat in prestarea serviciilor financiar contabile la cel mai inalt nivel.
Oferim servicii de evidenta contabila completa in Judetul Arges, Dambovita, Dolj, Olt si Bucuresti de calitate ridicata, bazata pe comunicarea permanenta cu clientul, pe oferirea unor solutii personalizate, in functie de specificul activitatii si de domeniul firmei. Calitatea serviciilor noastre se va face resimtita imediat prin performantele inregistrate de afacere. Ne propunem sa oferim clientilor nostri Servicii de Contabilitate in conformitate cu nevoile pe care le au, servicii de foarte buna calitate la un tarif corect. Preturile se calculeaza in functie de volumul de activitate necesar realizarii evidentei contabile solicitate.
Societatea Alpha Audit Expert a fost înfiinţată în anul 2010 şi oferă servicii complete de contabilitate a firmei, expertiză contabilă, audit şi consultanţă fiscală. Alpha Audit Expert este acreditată şi agreată de CCECAR şi CAFR. Echipa Alpha Audit Expert îşi propune să răspundă cu profesionalism cerinţelor fiecărui client, respectând regulile care ţin de etică şi deontologie profesională. Confidenţialitatea şi încrederea reciprocă stau la baza relaţiei noastre cu clienţii. Specialişti cu studii superioare în domeniu şi cu o vastă experienţă profesională asigură respectarea unui standard de calitate ridicat pentru serviciile noastre. Societatea Alpha Audit Expert este specializată şi în prestarea serviciilor de audit financiar şi expertiză contabilă pentru proiectele finanţate din Fonduri Europene, în prezent având în derulare astfel de contracte.
Biroul nostru de contabilitate este unul dintre cele mai competitive de pe piata serviciilor de acest tip din Romania, asigurand un inalt grad de calitate si asumandu-si raspunderea pentru coerenta si corectitudinea inregistrarilor contabile conform normelor nationale si internationale. Oferta noastra cuprinde servicii complete de contabilitate pentru firme si persoane fizice autorizate, contabilitate financiara si de gestiune, salarizare si personal, intocmirea si certificarea bilanturilor si a celorlalte situatii financiare semestriale si anuale, analiza financiara, consultanta de specialitate, verificarea contabilitatii, refacerea evidentei contabile, reglarea fisei platitorului, intocmirea documentatiei necesare obtinerii de credite bancare, reprezentarea in fata organelor de control financiar.
Suntem producători de îmbrăcăminte de protecţie şi echipamente de lucru. Suntem o firmă de succes pe piaţa dâmboviţeana şi acest lucru este atestat atât de numărul mare de clienţi cât şi de diplome şi de certificate obţinute.