Ofer consultanta privind contractele de munca conform legislatiei in vigoare.Sunt economist de profesie, cu experienta de 3 ani in contabilitate, 1 an in domeniu banci, doua luni in domeniu sanatate. Ofer consultanta financiara si in asigurari de viata si non-viata. Doresc sa fac colaborare cu diverse societati ce au nevoie de un inspector resurse umane, mai ales ca Legea 40/2011 care modifica si completeaza Legea 53/2003 Codul Muncii, prevede obligatoriu acest lucru. Cu aceasta ocazie sper sa ma fac cunoscuta in domeniu. Efectuez servicii de intocmire contracte individuale de munca, decizii de desfacere a contractului de munca, acte aditionale la contractul individual de munca si transmiterea modificarilor in registrul de evidenta al salariatilor in format electronic . Pentru cine nu stie incerc sa clarific anumite aspecte al functiei de inspector resurse umane. Inspectorul de resurse umane este acea persoana avizata care efectueaza toate activitatile legate de actele persoanei angajate, in conformitate cu Codul Muncii. Si aici vorbim de contracte de munca, acte aditionale, salarizare, decizii, adeverinte, etc. Astfel, inspectorii de resurse umane vin in intampinarea nevoilor angajatorilor in ceea ce priveste administrarea personalului din cadrul firmei. Acte normative care stau la baza A�ntocmirii, gestionării şi arhivării documentelor specifice activităţii de resurse umane. Cuprinde următoarele acte normative: Codul muncii a�� Legea 53/2003 cu modificările şi completările ulterioare; Legea 130/1999 cu modificările şi completările ulterioare; Contractul colectiv de muncă unic la nivel naţional pe anii 2007-2010; Ordonanţa de urgenţă nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, HotărA�rea 161/2006 privind A�ntocmirea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor, Legea şomajului a�� Legea 76/2002 cu modificările şi completările ulterioare, etc. - Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului - Organizarea recrutarii si selectiei de personal - Intocmirea dosarului de pensionare - Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat - Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate - Lucrul in echipa - Oferirea informatiilor privind problemele de personal - Planificarea activitatii proprii - Medierea conflictelor de munca - Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul Doresc sa devin un partener de baza al companiilor care inteleg importanta si necesitatea externalizarii activitatilor legate de personal. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ma contactati.
Diplomat Courier, este o companie care are ca principal obiect de activitate serviciile de curierat rapid, atat pe plan local cat si pe plan national. Infiintata in 2007, cu o strategie moderna si in continua dezvoltare, in prezent s-a ajuns la o experienta si la un portofoliu de clienti cat mai diversificat. Oferim solutii de curierat, iar calitatea si profesionalismul acestora sunt princii dupa care ne ghidam in activitatea noastra.
C&D Executive Consulting este o firmă tânără, apărută în 2004 care pune la dispoziţia clienţilor soluţii de ultimă oră. Serviciile noastre vin în întâmpinarea nevoilor firmelor cu care lucrăm. C&D Executive Consulting pune la dispoziţie servicii de contabilitate, servicii de consultanţă financiară, administrare de personal şi situaţii lichidări firme.
Societatea se ocupa in principal cu servicii de contabilitate si consultanta in domeniul financiar-contabil. Pe langa asta mai oferim servicii de resurse umane si servicii juridice (infiintari societati, cesiuni, puncte de lucru, dizolvari, lichidari). Lucram cu o echipa de profesionisti si oferim servicii de calitate.
Societatea noastra ofera servicii de contabilitate, expertiza contabila, servicii de consultanta in domeniul fiscal si financiar contabil, servicii de personal. Experienta si dinamismul acumulate in timp le punem in slujba dvs. pentru o colaborare la cele mai inalte cote de profesionalism.
Conta Total. Expert Audit este o societate comerciala infintata in 1993, ce ofera servicii de: contabilitate, expertiza contabila, consultanta fiscala, resurse umane, analiza economico-financiara si audit. Vezi: www.expertulcontabil.ro
Prestam servicii de evidenta personal si salarizare, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit financiar, servicii de reprezentare in fata organelor de control, asiguram relatia cu ANAF, punctari fise pe platitori, obtinere de certificate de atestare fiscala.
Sunt un expert provenit din cadrul mai multor companii multinationale. Experienta se bazeaza pe munca desfasurata in cadrul acestor companii multinationale de succes, intr-o perioada de timp de aproximativ 7 ani. Am crescut in domeniul financiar, acumuland cunostinte si experienta din situatiile intampinate si solutionate in toata aceasta perioada. Vin cu experienta acumulata pentru prestarea de servicii cu profesionalism. Principalele servicii sunt : servicii de contabilitate, contabilitate financiara generala, fiscalitate, organizare registre contabile obligatorii, raportari fiscale periodice, raportari si certificari bilanturi.
Centrul de Consiliere, Experiză și Evaluare Expertul Tău reunește pentru prima dată in România, după principilul marilor companii internaţionale de consultanţă, experţi de top din domenii diverse de expertiză. Aceasta abordare permite dezvoltarea unui parteneriat interdisciplinar pentru realizarea de lucrări de expertiză și evaluare de mare complexitate și acordarea de asistenţă complexă și completă.
Oferim servicii de evidenta contabila, analiza financiara, consultanta fiscala si salarizare. Societatea activeaza din 2002, avand clienti multinationale si firme medii din zona Bihor. Daca sunteti in cautarea unor servicii contabile de calitate nu ezitati sa ne contactati. Comunicam si in limbile maghiara si engleza. Va stam la dispozitie la sediul nostru din Oradea, str. Sf. Apostol Andrei, nr. 18.
Suntem de cinci ani in topul firmelor de contabilitate si expertiza contabila din judetul Mures. Oferim, cu seriozitate, profesionalism si loialitate, servicii complete de contabilitate, salarizare, consultanta fiscala precum si de evaluare/ reevaluare de bunuri mobile si de intreprinderi.
Firma noastra ofera servicii complete de contabilitate, expertiza, diagnostic financiar, resurse umane, intocmire si depunere declaratii, balante si bilant, asistenta in fata organelor de control, servicii extracontabile referitoare la dosare de credite, finantari, plan de afaceri si studii de fezabilitate, realizate de catre o echipa de profesionisti cu o experienta de peste 13 ani.
Future Accounting Services este raspunsul la decizia dumneavoastra de a externaliza serviciile departamentului de contabilitate, optiune care aduce economii considerabile bugetului dvs. prin scaderea cheltuielilor serviciilor contabile cu pina la 35% fata de salariile platite. Echipa noastra, formata din experti contabili si consultanti fiscali, avand o experienta de peste 10 ani in cadrul unor companii de top in domeniul financiar, contabil si fiscal, sta la dispozitia dumneavoastra pentru a va oferi consultanta pentru orice problema contabila sau fiscala.
Pfa Balta Rodica Contabil Autorizat ofera servicii de lucrari contabile, salarii, declaratii fiscale D112. Pentru mai multe detalii despre servicii, nu ezitati sa ne contactati la numerele de telefon. 0741221002
Cu o experienta de peste 7 ani in domeniul administrarii de personal, societatea noastra isi propune sa vina in ajutorul intreprinderilor mici si mijlocii intr-un moment in care tot mai multi manageri din romania au inteles ca resursele umane, gestionarea eficienta si corecta a lor, reprezinta o ramura importanta a managementului de business. Societatea noastra va propune in acest sens, un parteneriat operational, prin externalizarea departamentului de resurse umane si a tuturor problemelor generate. Gestionarea resurselor umane nu presupune doar angajarea de personal si plata salariilor; Inseamna responsabilitate inainte de toate si pe langa dreptul de a avea angajati, in favoarea platii salariilor, presupune si respectarea obligatiilor ce decurg din relatia angajator-angajat. De-asemnea pentru ca intelegem ca timpul dumneavoastra este important, dezvoltam parteneriate cu furnizori de servicii de contabilitate, analiza financiara si audit, protectie pentru sanatate si securitate in munca, astfel incat sa existe un sigur flux de informatii, iar dumneavoastra sa va reduceti costurile.
Cabinetul este administrat si condus de o persoana care detine calificarile pentru expert contabil membru C.E.C.C.A.R. si consultant fiscal membru Camera Consultantilor Fiscali cu drept de semnatura. Avantajele prin colaborarii cu noi sunt: - Costuri reduse – nu veti mai avea cheltuieli legate de contractul de munca al angajatilor (nu veti mai plati impozitele salariale si sumele legate de concedii, nu veti mai plati sumele legate de locul de munca al angajatului (mobilier, calculator, imprimanta, consumabile, abonamente pentru publicatii legislative, etc.). Costurile serviciilor noastre sunt cu pana la 50% mai mici decat costurile efectuarii evidentei contabile la sediul societatii dumneavoastra; - Timp economisit – prin degrevarea de exercitarea activitatii financiar-contabile, depunerea multiplelor declaratii si raportari locale, castigati timp si va puteti concentra eforturile in vederea realizarii propriilor obiective; - Servicii complete – veti avea la dispozitie o gama completa de servicii privind activitatea de contabilitate, resurse umane, consultanta in domeniul fiscal, care va simplifica substantial afacerea dumneavoastra. Suntem in permanenta la curent cu noutatile legislative care va pot influenta activitatea; - Competenta si consultanta rapida – veti avea beneficia de consultatii in domeniul financiar-contabil din partea unui specialist, care sa va sa gasiti cele mai avantajoase solutii pentru societatea dumneavoastra; - Continuitate si confidentialitate – veti elimina neplacerea provocata concediul sau demisia personalului angajat, informatiile privind activitatea companiei dumneavoastra fiind in siguranta; - Acoperire contractuala – in cazul unor eventuale daune legate de activitatea contabila aveti acoperirea contractuala de a le recupera, societatea avand incheiata polita de asigurare privind raspunderea profesionala.
Compania ofera servicii complete de audit, contabilitate, consultanta in afaceri, taxe si fiscalitate, resurse umane. Firma este autorizata CECCAR, CAFR, CCT si ACCA. Pentru mai multe informatii vizitati: www.rosbp.ro
Firma ofera servicii consultanta mangement, servicii > consultanta consultanta juridica, servicii contabilitate & audit, servicii consultanta investitii. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Frans este o companie cu capital integral romanesc, care ofera o larga gama de servicii profesionale privind auditul financiar si consultanta fiscala. Suntem recunoscuti pentru legaturile noastre excelente cu clientii si implicarea benefica in afacerile lor. Partenerii si profesionistii FRANS au un rol activ in ajutarea clientilor in reusita afacerii prin intelegerea si intampinarea nevoilor clientilor.
Rofin S.R.L. este o societate de contabilitate, expertiza contabila si servicii de consultanta in domeniul financiar contabil. Societatea a luat fiinta in anul 2003 din dorinta de a oferi clientilor nostri servicii personalizate in cadrul unei comunicari interactive permanente. Misiunea noastra este sa oferim servicii profesionale si de calitate adecvate afacerii dumneavoastra. Contactaţi-ne, va fi plăcerea noastră să discutăm mai multe despre cum putem colabora !