Oferim consultanta in afaceri si management, intermediem obtinere credite bancare persoane fizice si juridice, intermediem obtinerea de fonduri structurale. Oferim servicii de contabilitate, resurse umane.
SC Ratexpert SRL este o societate de contabilitate, expertiză contabilă şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în decembrie 2004 . Membra CECCAR din anul 2004, societatea este condusa in activitatea pe care o desfasoara de principiile esentiale ale profesiei, si anume: integritate, independenta, obiectivitate si mai ales competenta. Obiectivul pe care ni l-am propus inca de la infiintare a fost sa asiguram servicii de contabilitate, consultanta fiscala si financiara la cele mai inalte standarde de profesionalism. Administratorul societatii este deasemenea membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania. Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu diferite obiecte de activitate: comerţ, prestări servicii, producţie şi construcţii, precum şi organizaţiilor non-profit (asociaţii, fundaţii). Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Serviciile se pot oferi sub formă de pachete sau parţial funcţie de opţiunea clientului.
SC Ratexpert SRL este o societate de contabilitate, expertiză contabilă şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în decembrie 2004 . Membra CECCAR din anul 2004, societatea este condusa in activitatea pe care o desfasoara de principiile esentiale ale profesiei, si anume: integritate, independenta, obiectivitate si mai ales competenta. Obiectivul pe care ni l-am propus inca de la infiintare a fost sa asiguram servicii de contabilitate, consultanta fiscala si financiara la cele mai inalte standarde de profesionalism. Administratorul societatii este deasemenea membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania. Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu diferite obiecte de activitate: comerţ, prestări servicii, producţie şi construcţii, precum şi organizaţiilor non-profit (asociaţii, fundaţii). Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Serviciile se pot oferi sub formă de pachete sau parţial funcţie de opţiunea clientului.
Firma noastra ofera: - Evidenta contabila - Supravegherea contabilitatii - Servicii de personal si salarizare - onsultanta si asistenta manageriala - Constituiri societati comerciale Cui ne adresam ? Intreprinderilor mici si mijlocii; Persoanelor fizice autorizate. Societatilor mari care trec prin perioade aglomerate si au nevoie de sprijin profesionist.
Societatea noastra este inregistrata in Tabloul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania. Ne adresam persoanelor juridice interesate de serviciile noastre, atat firme mari cat si cele cuprinse in categoria celor mici si mijlocii. Obiectivul nostru este sa oferim servicii profesionale si de calitate adecvate afacerii clientilor nostri.
Cabinetul a luat fiinta in anul 2006, propunandu-si sa ofere clientilor sai servicii de contabilitate, audit, consultanta financiar-contabila si de afaceri, tax planning, servicii de personal-salarizare si servicii conexe, indiferent de obiectul de activitate. Cabinetul este membru al Corpului Expertilor Contabili si al Contabililor Autorizati (CECCAR) precum si al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR). Serviciile prestate se bazeaza pe profesionalism, flexibilitate si confidentialitate si sunt indreptate permanent si exclusiv catre dezvoltarea companiei tale. Avand o imagine fidela a situatiei economice si financiare a companiei, poti lua cele mai bune decizii manageriale. De aceea doresc sa fim parteneri ! SERVICII OFERITE -Contabilitate ON–LINE; Situatii financiare -Consultanta financiar–contabila ON–LINE -Expertiza; Cenzorat -Resurse umane si salarizare; Recrutarea de personal de specialitate departament financiar-contabil -Audit -Consultanta, asistenta manageriala si servicii de management financiar -Consultanta, asistenta si rapoarte de analiza economico-financiara. Avantajele colaborarii cu un cabinet de contabilitate: o Apeland la serviciile unui cabinet de contabilitate beneficiati de o serie de avantaje de ordin economic, financiar si managerial; o Cabinetul de contabilitate acumuleaza experienta din numeroasele probleme cu care se confrunta, pentru fiecare client in parte, si o pune in slujba dumneavoastra; o Cabinetul de contabilitate este la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice; o Clientii sunt acoperiti de raspunderea contractuala; o Costurile serviciilor noastre pot fi cu pana la 50% mai mici decat costurile efectuarii evidentei contabile la sediul societatii; o Reprezentare in fata organelor de control financiar - fiscale; o Veti putea lua decizii corecte pe baza rapoartelor primite in timp real; o Activitatea cabinetului este sustinuta de un soft de contabilitate si gestiune, un program complex, avand module integrate de contabilitate, gestiune, salarii, mijloace fixe. Tendinta intreprinderilor mici si mijlocii este de externalizare a serviciilor, aceasta conferind mai mult timp pentru desfasurarea a activitatii si reducand substantial costurile pentru realizarea obiectivelor intreprinderii.
Societate de expertiza contabila membra C.E.C.C.A.R., oferim servicii de contabilitate, consultanta, analize economico-financiare, acordam asistenta privind organizarea si tinerea contabilitati oferind confindetialitate si profesionalism.
Date companie TechNovia Invest 2.0 este o companie cu capital integral romanesc, infiintata in anul 2008, avand ca obiect de activitate consultanta si managementul financiar Avand numeroase colaborari si contracte incheiate cu diversi beneficiari, TechNovia Invest 2.0 este un partener de incredere si devotat intereselor clientului. Echipa de profesionisti a societatii noastre este formata din specialisti si experti de cea mai inalta pregatire, astfel incat putem acoperi servicii de consultanta in management si implementare de proiect in urmatoarele domenii : -transport - reabilitare si modernizare drumuri - studiu de fezabilitate, realizare proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica; -infrastructura - reabilitare si amenajare, ecologizare si modernizare, dezvoltarea zonelor turistice; -mediu - aplicatii de finantare - planul de investitii pe termen lung, studiu de fezabilitate, analiza economico-financiara, analiza institutionala, evaluarea impactului asupra mediului, documentatie de atribuire, analiza de impact; -constructii civile - proiectare si asistenta tehnica, studii de fezabilitate, studii tehnice, mediu si financiare; -constructii industriale - lucrari de modernizare a infrastucturii (studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie), finantare stucturi de sprijinire a afacerilor (parcuri industriale, spatii birouri), analiza cost beneficiu, etc Sectoare de interes - fonduri europene, mediu, agricultura, infrastructura, constructii, transport, IT.
Pentru a va desfasura activitatea in condiiti optime aveti nevoie de consultanta contabila si fiscala. Contabilitatea eficienta va poate ajuta sa tineti impozitele si taxele sub control, de asemenea va poate ferii de amenzi ustutoare. Contabilul are datoria de a va indruma spre a creste profitabilitatea firmei si maximizarea profitului, implicit minimizarea cheltuielilor. Alegeti o firma de contabilitate serioasa cu personal bine pregatit, alegeti CONTABILITATE MAXI MAD !
Compania SC DAN EXPERT SRL ofera servicii de Evidenta Contabila, Audit financiar, Consultanta fiscala. Firma este membra a corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania, iar asociatul Dan Laura este membra si a Camerei Consultantilor Fiscali din Romania precum si a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.
Expert contabil independent - Servicii contabilitate, consultanta fiscala, intocmirea declaratiilor de impozite si taxe, intocmire si certificare bilant contabil, efectuare lucrari audit financiar si expertiza contabila inclusiv pentru asociatii de proprietari, rambursari TVA, reprezentare in fata organelor fiscale. Tarife avantajoase ! Tel : 0728061530; Website: www.aritax.ro
SC Mozak SRL Craiova oferă clienţilor săi servicii de contabilitate (documente primare, situaţii financiare şi declaraţii), servicii de consultanţă financiar-contabilă, resurse umane. Tinta noastra este de a-i ajuta pe clienti sa depaseasca problemele care le consuma de timp si resurse, folosind cunostintele si experienta acumulata, respectand totodata legislatia in vigoare. Relatia cu clientii nostri se bazeaza pe: profesionalism, promptitudine, confidentialitate, comunicare, implicare.
Oferim servicii de contabilitate completa, consultanta contabila si fiscala, resurse umane, experienta profesionala deosebita, seriozitate, angajament, rezultate excelente in relatiile cu autoritatile, servicii adaugate: IT, marketing.
Societate de expertiza contabila si contabilitate, infiintata in 2004, membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania prestam urmatoarele servicii: evidenta contabila inclusiv contabilitate primara, salarii inclusiv depunere declaratii, state de salarii, certificare bilant, expertiza contabila, consultanta fiscala, evaluare imobile si bunuri mobile, infiintari societati comerciale. Tarifele sunt rezonabile si negociabile in functie de volumul de documente, de timpul necesar prelucrarii lor sau de complexitatea lucrarilor.
Societate este in plina dezvoltare pornind de la deviza:"fiecare afacere este unica”. Oferta noastra privind organizarea si conducerea contabilitatii se adreseaza atat societatilor comerciale cat si persoanelor fizice autorizate, cuprinzand: •Intocmirea de proceduri si politici contabile specifice fiecarui client; •Inregistrarea cronologica si sistematica a tuturor tranzactiilor patrimoniale efectuate de catre societate; •Stabilirea obligatiilor societatii fata de bugetul consolidat de stat, intocmirea declaratiilor aferente si reprezentarea in relatia cu institutiile fiscale; •Intocmirea de situatii financiar-contabile in conformitate cu standardele de contabilitate nationale si internationale; •Prelucrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie, atat pentru cerintele interne ale firmei, cat si in relatiile cu investitorii, creditorii, clientii, institutiile publice si alti utilizatori. •Intocmirea si inregistrarea contractelor de munca la I TM; •Intocmire dosare credite, dosare leasing; •Obtinere certificate fiscale, certificate constatatoare; •alte raportari la cerere etc
Firma noastra furnizeaza servicii de contabilitate, certificari bilanturi si audit financiar. Sc. Nicol Contab Audit Srl. este condusa de un expert contabil si auditor financiar (cu studii superioare de specialitate, membru al CECCAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania) si CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania).
Compania noastra ofera servicii: * Expert contabil, membru CECAR din 1993, * Expert evaluator, membru titular ANEVAR din 1993, * Expert judiciar, autorizat Ministerul Justitiei din 2007, * Lichidator autorizat – Practician in insolventa, membru UNPIR incepand din 2010.
City Admin asigură, pe bază de contract de administrare, managementul financiar şi managementul de proprietate al Asociaţiei de proprietari, oferind servicii complete şi de cea mai bună calitate. Seriozitatea şi profesionalismul reprezintă valorile cele mai importante pe care firma noastră le înglobează în serviciile oferite. Serviciile noastre sunt adaptate pentru orice necesitate, punând la dispoziţia Asociaţiilor de proprietari trei pachete de servicii: Standard, Express, si Premium, fiecare pachet oferind servicii de inalta fidelitate.
Societatea este fondata de catre doi asociati cu vasta si indelungata experienta profesionala in domeniul contabil, avand certificari ale asociatiilor profesionale: CECCAR -expert contabil judiciar, CCFR -consultant fiscal judiciar, ANEVAR -expert evaluator de intreprinderi. Clientii societatii sunt persoane fizice, persoane fizice autorizate, societati civile si societati comerciale avand obiect de activitate: prestari de servicii (IT, proiectare, juridice, cosmetica, telefonie, securitate, s.a.); constructii; transporturi; comert angro si en-detail (materiale de constructii, s.a.) ; productie (mobila, tipografie, echipamente IT, s.a.); agricultura, s.a. , carora le sunt prestate SERVICII IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL SI FISCAL: Servicii de “Start up” • Asistenţă la înfiinţarea companiei, prin acordarea de consultanţă în ceea ce priveşte alegerea celei mai bune opţiuni din punct de vedere fiscal şi contabil, consultanţă pentru întocmirea unui plan de afaceri şi furnizarea de informaţii necesare procesului de decizie; • întocmirea documentaţiei pentru obţinerea de credite bancare; • Asistenţă în procesul de recrutare si administrare a personalului. Organizarea funcţiei contabile • Organizarea funcţiei contabile ; • Implementarea unui sistem contabil în măsură să funizeze informaţii utile indiferent de politicile contabile şi cerinţele de raportare (menţinerea în paralel a unui sistem de raportare statutar, către management şi grup); • Implementarea de metode şi proceduri contabile; • Analiza fluxului informational contabil; Tinere de contabilitate si întocmirea declaratiilor fiscale, jurnalelor contabile, situatiilor financiare statutare si asistenţă contabilă periodică (lunar/ trimestrial/ semestrial/anual) • Prelucrarea documentelor primare, întocmirea balanţelor de verificare şi completarea registrelor contabile obligatorii; • Intocmirea ordinelor de plată pentru impozite, taxe şi alte vărsăminte; • obţinerea certificatelor de atestare fiscală; • Intocmirea si depunerea raportării semestriale şi a bilanţului contabil, si a declaraţiilor fiscale cerute de legislaţia în vigoare; • Configurarea şi pregătirea raportărilor către management sau către grup; • Retratarea conturilor statutare conform IAS/ IFRS sau US GAAP. Consultanţă financiar-contabilă şi fiscală on line • Consultanţa cu privire la reglementările fiscale şi contabile aplicabile companiei şi tranzacţiilor specifice; • Asistenţă pe parcursul controalelor fiscale, inclusiv la cele pentru recuperare de TVA; • Consultanţă privind aplicarea normelor şi regulamentelor BNR; • Consultanţă în interpretarea şi întelegerea situaţiilor financiare. Salarizare • Servicii de salarizare; • Întocmirea si depunerea statelor de plata si a declaratiilor fiscale; • Întocmirea si înregistrarea contractelor individuale de munca / actelor aditionale si Deciziilor incheiate intre societate si angajatil sai; • Alte aspecte privind dreptul muncii (Contractul colectiv de munca, Regulamentul de Ordine Interloara, completarea Registrului de evidenta a salariatilor, atestatele medicate, etc.) EXPERTIZE CONTABILE JUDICIARE SI EXTRAJUDICIARE EVALUARI PATRIMONIALE.
Taxpedia este singura firma din Romania care interpreteaza intreaga legislatie conform ultimelor modificari ale Codului Fiscal 2010, a normelor si a ordinelor. Prin iTax Taxpedia ofera clientilor sai in mod automat, solutii pentru orice speta se prestare sau primire servicii. Afli: Persoana obligata la plata si tara in care se datoreaza TVA, modalitatea de plata, obligatii de inregistrare, scutiri, rambursare, drept de deducere, declaratii 390 si 394 si operatiuni in afara sferei TVA. Pe site si pe forum gasiti noutati cu privire la taxe si TVA.