Oferim servicii de evidenta contabila (economist-contabil - registru de casa, banca, contracte, state salarii, declaratii, balanta, etc...) Preturi avantajoase ! Sunati-ne ! Tel. mobil: 0729.12.15.47/ 0723.79.40.36 Persoane de contact : adm. Constantin Valentina si adm. Constantin Doina.
S.C. 380 V S.R.L. - Servicii Profesionale de Arhivare si Legatorie SC 380 V SRL este prezenta pe piata din anul 2004 si are ca obiect principal de activitate prestarea de servicii de arhivare si legatorie Dispunand de o echipa competenta si profesionista cu o vasta experienta in acest domeniu , SC 380 V SRL raspunde cu promptitudine tuturor cerintelor beneficiarilor , onorand in timp util solicitarile acestora. Serviciile noastre se adreseaza unui public larg: persoane fizice, agenti economici si institutii publice.
Total Prim Expert - J 22/2799/2007 - RO22521670 IASI, Calea Chisinaului, NR. 17, Camera 109 Total Prim Expert, firma cu experienta in domeniul activitatilor de contabilitate, revizie contabila si consultanta fiscala, va ofera cu profesionalism urmatoarele categorii de servicii: • Asistenta privind organizarea contabilitatii primare; • Organizarea, coordonarea si verificarea departamentului contabil; • Prelucrarea datelor primare pe calculator si obtinerea balantelor lunare, a decontului de TVA si impozitului pe profit; • Furnizarea registrelor si jurnalelor contabile; • Intocmirea statelor de plata si/sau depunerea acestora la Camera de Munca • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiilor de plata la bugetul de stat, CAS, CASS si la Fondul de Somaj; • Asistenta si lucrari in domeniul personal-salarizare; • Intocmirea altor situatii financiar - contabile conform legislatiei in vigoare • Studii si consultatii pe probleme de ordin fiscal; • Intocmirea bilantului, a declaratiilor privind taxele si impozitele, a fiselor fiscale; • Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli; • Analiza rapoartelor contabile; • Intocmirea ordinelor de plata pentru impozite catre stat la: contributii la bugetele asigurarilor sociale si fonduri speciale, TVA, impozit profit, etc. EXPERT CONTABIL, NANESCU VIOLETA - 0745/436584 EXPERT CONTABIL, GABRIEL BERBECARU – 0747/293549
Firma ofera servicii de evidenta contabila, contabilitate primara, servicii de personal si salarizare, servicii de management financiar, consultanta si asistenta manageriala, studii, analize si raportari economico-financiare, asistenta juridica, consultanta si asistenta pentru inceperea unei afaceri.
Suntem o firma in plina dezvoltare, care ofera servicii financiar-contabile, adaptate nevoilor dumneavoastra. Chiar daca sunteti o firma cu experienta sau acum porniti prima afacere, noi putem sa va oferim toate serviciile de care afacerea dumneavoastra are nevoie, dublate de pregatirea si experienta noastra.
Firma de contabilitate infiintata in anul 2008, membra CECCAR, ofera umatoarele servicii: CONTABILITATE: evidenta contabila, declaratii fiscale, salarii, bilanturi contabile, analiya financiara; CONSULTANTA si RESURSE UMANE .
SC K.M. Expert Accounting SRL este o societate comerciala de contabilitate, revizie contabila, consultanta in domeniu fiscal si audit cu capital integral romanesc, autorizată CECCAR, CCFR si CAFR. Echipa noastră, desi extrem de tanara, este caracterizata de profesionalism si de o puternica tenacitate. Garantie pentru capacitatea firmei noastre de a oferi solutii chiar si celor mai dificile probleme stau realizarile de pana acum precum si respectabilitatea clientilor atrasi. Serviciile noastre se adreseaza cu preponderenta intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-uri) cu obiecte de activitate variante: comert, prestari servicii, productie sau constructii. Serviciile sunt armonizate cu standardele internationale de contabilitate (IAS-uri) si contabilitatea simplificata pentru microintreprinderi. Tarifele propuse sunt calculate in functie de timpul de lucru necesar efectuarii lucrarilor si aferent consultantei, de profilul companiei si de volumul de activitate. Pentru o cat mai corecta apreciere a acestor factori compania noatra agreeaza o perioada de tatonare si analina de pana la 90 zile in urma careia, de comun acord cu reprezentantii companiei Dumneavoatra, se vor stabili tarifele finale.
Suntem un cabinet individual infiintata din anul 2007. Sunt membra CECCAR cu exerienta profesionala mai mare de 10 ani dobandita in calitate de angajat si ca persoana fizica autorizata, experienta in import/ export si achizitii intracomunitare, contabilizare productie,servicii, comert cu amanuntul contabilizare jocuri de noroc. Societatile contabilizate ca persoana fizica autorizata de la data infiintarii ( vechimea lor mai mare de 8-9 ani).
Klass Accounting este o firma de contabilitate primara, consultanta fiscala , expertiza contabila, salarizare si audit financiar. Oferim diverse servicii de contabilitate si consultanta pe resurse umane. Suntem o firma de tineri profesionisti.
Firma ofera: Web design Servicii creative, personalizate si profesionale in domeniul web design, comert online, internet marketing, creatie grafica pentru print/web, fotografie si editare imagini, publicitate si consultanta. Asiguram mentenanta web, SEO, productii multimedia si servicii de intretinere specifice comertului online. CONTABILITATE Expert contabil autorizat: Contabilitate primara, Depuneri declaratii, Relatii cu camera de munca, Relatii cu circa finaciara, Bilanturi autorizate, Dosare imprumuturi banca. INSTALATII Instalatii sanitare, incalzire, apa calda, gaze, pe toate tipurile de teava PE, Cupru, PPR, Pex, Otel.
Sc Inform Cont Srl, infiintata in anul 2008 ofera servicii profesionale de contabilitate, expertiza si cenzorat. Preluam asupra noastra raspunderea privind organizarea si conducerea compartimentului financiar-contabil. Externalizarea acestui compartiment va poate reduce cu pana la 60% costurile alocate acestui serviciu.
Kamina Star ofera servicii de consultanta financiar contabila, cu servicii personalizate, fie pe termen lung, fie pe termen scurt, servicii lunare sau servicii pentru lucrari individuale. Kamina Star vine in ajutorul dumneavoastra cu urmatoarele servicii: - audit financiar-contabil - verificarea si certificarea bilantului contabil propuneri de solutii optime pentru: - cresterea eficientei activitatii societatii; - marirea profitului; - rezolvarea diferitelor situatii aparute in desfasurarea activitatii; - actualizarea continua a informatiilor financiar contabile; -elaborarea de bugete si rapoarte financiare pe domenii de activitate; - informare asupra aplicarii corecte a legislatiei in vigoare; -organizarea activitatii financiar-contabile; - verificarea notelor contabile si a balantei; - testarea personalului de specialitate in vederea angajarii. In acelasi timp, KAMINA STAR efectueaza o serie de servicii suport pentru companii, printre care : - property services; - servicii de protocol; - administrarea salilor de conferinta; - managementul consumabilelor; -organizare mutari interne si externe; - catering, dispensere apa potabila, automate de cafea, bauturi calde/reci si produse alimentare reci - copiere printare - asigurare echipamente si service; - servicii de asigurari si brokeraj - toate tipurile de asigurari, direct la domiciliul sau sediul clientului, fara comision sau preturi ascunse. Va stam la dispozitie, Director operational Tiberiu Stan Tel.: 0729.99.86.51
S.c. Certcont S.r.l. este o societate cu capital privat integral romanesc care dezvolta solutii eficiente in domeniile financiar contabil si fiscal. Societatea ofera servicii de inalta tinuta profesionala din punct de vedere financiar contabil, avand o echipa formata din specialisti cu studii superioare si experienta in domeniile financiar contabil si fiscal, astfel clientii se pot concentra numai asupra managementului propriului business. Serviciile oferite au loc pe baze contractuale asigurandu-se obligatii si responsabilitati profesionale. Societatea este inregistrata ca membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati (C.E.C.C.A.R.) din anul 2008, functionand in baza Autorizatiei C.E.C.C.A.R. serie A nr. 005394 din 19.04.2008, detine in prezent un portofoliu de 70 clienti, garantand seriozitate, promptitudine si profesionalism. Echipa noastra este condusa de Director General ARSENIE GHEORGHITA: Pregatire: Academia de Studii Economice Bucuresti – Facultatea Finante Contabilitate, promotie 1989; Experienta profesionala: Director economic – S.C. GIMART EXPORT IMPORT S.A.; Comisar – GARDA FINANCIARA; Inspector – DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SI CONTROL FISCAL DE STAT; Consultant Fiscal atestat de Camera Consultantilor Fiscali; Auditor Financiar; Expert Evaluator de intreprinderi; Expert contabil atestat de Corpul Expertilor Contabili si al Contabililor Autorizati din Romania (C.E.C.C.A.R.). In centrul atentiei echipei noastre se afla clientii, astfel ca incercam sa ajutam oamenii de afaceri prin furnizarea de servicii de calitate, care sa vina in intampinarea nevoilor acestora si a dificultatilor cu care acestia se confrunta. Profesionalismul si eficienta de care da dovada echipa noastra sunt trasaturile esentiale care au facut ca portofoliul nostru de clienti sa se extinda intr-un ritm dinamic.
Consulting Fincontab este o societate de contabilitate, membra CECCAR, si membra ANEVAR, cu sediul in Brasov. Societatea presteaza servicii de contabilitate pentru toate tipurile de activitati, din toate domeniile; tine evidenta contabila computerizata completa; efectueaza expertize contabile, judiciare si extrajudiciare; presteaza servicii de consultanta financiara, fiscala, de audit; presteaza servicii de analiza si sinteza financiar-contabile; tine evidenta de stocuri; presteaza servicii ce tin de compartimentul personal-salarii; emite si depune declaratiile catre toate institutiile publice; intocmeste si certifica situatii financiare-bilanturi; presteaza multe alte servicii ce tin de domeniul contabil-financiar-fiscal si tine legatura cu toate institutiile, din toate domeniile de activitate. De asemenea, efectueaza evaluari de intreprinderi si afaceri, evaluari pentru bunuri mobile si imobile, conform statului de membru Anevar. Toate serviciile prestate sunt oferite la preturi foarte avantajoase, si sunt negociabile in functie de complexitatea si volumul de lucru necesar pentru serviciul solicitat.
Avand personal specializat in domeniul de contabilitate , oferim servicii diverse in tot ceea ce tine de contabilitate si numai . Va putem oferi servicii de consultanta in resurse umane si intocmirea declaratiilor la preturile de criza financiara.
Firma noastra are ca obiectiv principal asigurarea unor servicii contabile profesionale la standard european, oferind astfel managerilor un mediu propice pentru a-si conduce afacerea spre succes. Consideram ca numai prin calitate putem avea un curs ascendent, onorariile noastre fiind corect stabilite, accesibile si raportate la volumul si complexitatea activitatii.
Suntem specializati in software de salarizare. Informatii detaliate despre companie si clientii nostri gasiti pe https://www.verticas.ro. VertiSal - program salarii complet, declaratii, plati electronice, pontaj, concedii medicale, stat de salarii, acte aditionale, adeverinte, declaratia 112, Revisal, pensii facultative, avantaje, trimitere fluturasi prin email. VertiSal asigura gestionarea activitatilor de personal-salarizare pentru peste 500 de companii si organizatii. Suntem mandri sa fim parteneri in succesul clientilor nostri.
Suntem un cabinet individual de contabilitate condus de contabil autorizat membru CECAR; prestam servicii contabile complete, depuneri situatii financiare, relatii cu ITM, consultanta financiar-contabila referitoare la taxe si impozite.
Companie specializata in contabilitate & audit, resurse umane, distribuitor produse productie publicitara, PVC printabil, folii laminare, material pentru imprimari textile, transfer temic, folii auto autorizate rar, folii arhitecturale, decorative, protectie, anti-efractie, bariera termica, sablaj, etc.
Compania nostra vine cu o promisiune clara. Dorim si putem sa oferim servicii de calitate. Misiunea noastra este de a identifica solutia potrivita pentru fiecare client in parte. Astfel, prin munca si determinare, precum si o echipa de incredere, reusim de fiecare data. La baza companiei ARHIBOX stau principii clare si solide, printre care se numara valori precum integritate si seriozitate. Suntem alaturi de clientii nostri, deoarece ne leaga o dorinta comuna si anume construirea unui sistem de arhivare ce poate aduce un plus de valoare, un sistem ce respecta standarde internationale. Investim atat in relatia noastra cu clientul cat si in membrii echipei ARHIBOX. Suntem convinsi ca impreuna cu o echipa bine pregatita, putem infrunta orice provocare.