Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Contabilitate&Audit - Servicii: 1032 companii
  • Ne ocupam de evidente contabile complete, declaratii, bilant contabil, dosare angajare, relatii cu bancile organele de stat, tertii, contabilitate primara etc. Asigur : corectitudine, loialitate, confidentialitate, legalitate , operativitate. Preturile se negociaza si sunt foarte avantajoase.

Piatra Neamt Servicii
  • United Registrar of Systems Ltd. (URS) este un organism de certificare sisteme de management, cu sediul în Marea Britanie şi birouri în 26 de ţări. URS este reprezentat in Romania de    ROS Systema Srl. URS este acreditată de către UKAS (United Kingdom Accreditation Service) pentru certificări în conformitate cu standardele ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000/HACCP, ISO 27001 şi OHSAS 18001. Acreditarea organizatiei URS de către UKAS garantează recunoaşterea internaţională a certificatelor emise în toate ţările în care URS acţionează, inclusiv în România. Calificarea auditorilor proprii, independenţa şi imparţialitatea URS sunt garantate de auditurile anuale de supraveghere efectuate de UKAS la sediile URS. Cu peste 20.000 de certificate emise până în prezent în toată lumea, URS este una din primele cinci cele mai mari firme de certificare din lume. Companii de prestigiu din toate industriile au ales URS ca şi firmă de certificare: NOKIA Networks, SIEMENS Enterprise Communications, DAEWOO Heavy Industries, NCR, YOUNG&RUBICAM, PEPSI-COLA, 3M, etc. De ce să alegeţi URS? Iată câteva motive: • Pentru că noi credem în audituri cu valoare adăugată pentru clienţii noştri, altfel nu au sens; • Pentru că emitem certificate recunoscute internaţional la preţuri egale cu cele recunoscute naţional; • Pentru că vom transforma auditurile de certificare şi supraveghere în experienţe plăcute, pline de idei de îmbunătăţire pentru organizaţia pe care o conduceţi.

Targu Mures Servicii
  • SC Evin-Audentz SRL Tulcea, Naiman si-a propus sa devina partenerul de afaceri al firmei pe care cu onoare o reprezentati. Serviciile profesionale (studii de piata in scop investitional,studii fezabilitate etc) si consultanta fiscala va v-a ajuta sa    dezvoltati,    sa apreciati si sa evaluati valoarea informatiei (contabile), prin indentificarea resurselelor si a necesitatilor dvs. Colaboratorii si actionarii Companiei noastre sunt: Consultanti Fiscali membrii a CCF (Camera Consultantilor Fiscali din Romania),    Experti contabili membrii a C.E.C.C.A.R. , Expert Evaluator Bunuri mobile (masini,    utilaje etc) si imobile (terenuri si constructii) membru ANEVAR (Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania). Serviciile noastre sunt necesare, oportune si indicate in urmatoarele situatii: Certificare declaratiei 101 impozit profit – consultant fiscal ; Vize bilant ; Consultanta financiar - bancara, Analize ec-financiare , expertize fiscale – contabile, evaluari bunuri – patrimoniale, organizarea si tinerea contabilitatii (declaratii, evidenta salarii, evidenta contabila…..),    etc.

Tulcea Servicii
  • Firma noastra presteaza servicii de evidenta contabila, intocmire note contabile, jurnale tva, jurnale casa, banca, balante furnizori si clienti, balante, bilant, declaratii bugete asigurari sociale, declaratii de impozite si taxe, analize economico-financiare.

Calarasi Servicii
  • Firma de contabilitate cu domeniul principal de activitate: Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal; membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania. Servicii: Contabilitate: Evidenta contabila completa: inregistrari contabile, intocmirea balantei de verificare, bilant. Calcularea impozitelor si taxelor datorate, depunerea declaratiilor Salarii: intocmire stat de plata, intocmire si depunere declaratii. Bilant: intocmirea si/sau certificarea bilantului Consultanta in: organizarea compartimentului financiar-contabil, angajarea personalului contabil, alegerea si implementarea programelor informatice de contabilitate Alte lucrari contabile solicitate de client. Lucrari financiare: Analiza financiara, diagnostic financiar (pentru aprecierea starii de performanta financiara a societatii) Organizarea activitatii pe bugete de venituri si cheltuieli, elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli Diverse situatii de urmarire si prognozare a cash-flow-lui. Finantare: Consultanta privind identificarea surselor de finantare a activitatii curente si de investitii Intocmire documentatii de credit ( plan de afaceri, cerere de credit, buget de venituri si cheltuieli, cash-flow) Alte servicii: Infiintari    societati comerciale , modificari Acte Constitutive (inclusiv recodificare coduri CAEN)

Arad Servicii
  • Planum SRL actioneaza in domeniul serviciilor, colaborand in franciza cu o companie multinationala.

Ploiesti Servicii
  • Accace Group operates primarily in the fast growing markets of Central and Eastern Europe. Our services are aimed primarily at companies with international operations, which run their business through branches in various European countries. We are able to provide such international investors with a wide spectrum of professional services in the area of outsourcing of accounting and payroll agenda, tax consulting or finance process consulting. We also take care of establishing new branches in the countries of Central and Eastern Europe at the same professional level of service.

Bucuresti Servicii
  • Societatea noastra Doradi Expert, isi desfasoara activitatea in domeniul contabilitatii, oferind clientilor sai servicii contabile. Pentru mai multe detalii referitoare la serviciile oferite, va rugam sa ne contactati.

Oradea Producator
  • Firma de contabilitate, consultanta in afaceri si avocatura, un conglomerat de specialisti, fiecare in domeniul sau, care au decis sa lucreze impreuna. Fiecare dintre ei poate insa prezenta un portofoliu impresionant de clienti, multi dintre ei cu greutate in Romania. Sunt oameni care impartasesc aceeasi viziune despre lumea afacerilor si care au simtit ca pot colabora perfect, in ideea de a oferi servicii complete si profesionale tuturor clientilor. Unul dintre cele mai valoroase atu-uri ale noastre, intr-un domeniu cu o concurenta foarte dezvoltata si cu cerere in crestere, este dorinta noastra este de a ne convinge clientii ca serviciile de contabilitate nu sunt doar un instrument obligatoriu cerut de legislatie, ci un instrument financiar, de informare, care le poate veni mereu in ajutor in stabilirea strategiilor de afaceri si estimarii costurilor pe termen lung. Clientii nostri sunt partenerii nostri. MCA este o companie moderna, nu o firma de tipul one-stop-shopping. Diversitatea serviciilor oferite s-a atins prin externalizarea acestora, iar calitatea lor este data de aportul a numerosi specialisti care colaboreaza cu noi.

Bucuresti Servicii
  • Reimens Group Obiectivele noastre: - Detectarea erorilor de facturare - Stoparea pierderilor - Identificarea oportunitatilor de economisire. Portofoliu de 30 de clienti permanenti, peste 70 de AUDITARI. Valoarea facturlor auditate: > 1500000 euro.

Bucuresti Servicii
  • Firma prestatoare de servicii in domeniul contabil si fiscal: - Contabilitate financiara si de gestiune - Resurse umane si personal - Consultanta financiar-fiscala Domeniile de activitate ale clientilor nostri sunt extrem de variate si reprezinta o gama larga de domenii: comert,constructii, productie,transporturi, birotica-papetarie,calculatoare, consultanta, sanatate, web design, grafica publicitara, asigurari, advertising, casting, home design. Cu o echipa tanara, dinamica dar experimentata, si o atmosfera de lucru relaxata relatia cu clientii nostri este una extrem de fireasca.

Bucuresti Altul
  • Obiectul de activitate al societatii noastre este prestarea de activitati de contabilitate, consultanta in domeniul fiscal si audit financiar. Oferim clientilor nostrii servicii complete de contabilitate, expertize contabile, certificari de bilant, servicii financiare, intocmirea statelor de salarii, intocmirea si depunerea raportarilor aferente salariilor, calcularea obligatiilor fiscale si contributiilor la fondurile speciale. De asemenea, in colaborare cu specialisti in domeniul personal salarizare efectueaza servicii conexe ca de exemplu intocmirea contractelor de munca, eliberarea, completarea si actualizarea cartilor de munca, inregistrarea acestora la Camera de Munca.

Bucuresti Servicii
  • Exceptional client service, without exception. There are many ways to answer the question BDO? We could tell you about our 1,500 offices worldwide. We could mention our comprehensive service offerings, our experience across virtually every major industry, or the wide range of clients we serve, from regional businesses to global leaders. But what truly sets BDO apart is our commitment to exceeding expectations on every engagement, big or small, for every client, local or multinational. It's about more than our depth of experience or technical excellence, more than our open, communicative culture. It's about a firm-wide dedication to delivering service to every single client that is, without exception, exceptional.

Bucuresti Servicii
  • Firma de contabilitate , prestari servicii contabile generale , resurse umane , bilanturi. Clientii sunt in general persoane juridice , doresc acest program de facturi pentru ca si cerintele sunt toto mai mari si in plus arata mai frumos. Nu am inca angajati , doresc sa-mi maresc activitatea prin infiintarea unui punct de lucru unde voi avea cel putin 2 angajati.

Timisoara Servicii
  • Prezentarea firmei Statutul juridic - societate cu raspundere limitata, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/9547/2007, reprezentata legal prin Alexandru Lulea - Director general, cu sediul in Bucuresti, str. Sold. Modoran Ene nr. 10, sector 5 - C.U.I. RO 21752529 Abilitare : Certificat nr. 57/17.07.2007 Stimati Clienti, Avem placerea sa va oferim serviciile prestate de societatea noastra, in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Serviciile de prevenire si protectie includ urmatoarele: 1. Consultanta de specialitate privind legislatia in vigoare in domeniul ssm 2. Organizarea activitatii de prevenire si protectie ( intocmirea actelor decizionale ale conducerii si ale atributiilor functionale) 3. Efectuarea instruirii introductiv generale de securitate si sanatate in munca la angajare 4. Testarea periodica a personalului 5. Elaborarea planului tematic anual de instruire pe meserii / locuri de munca 6. Completarea Regulamentului de Ordine Interioara (capitolul privind securitatea si sanatatea in munca) 7. Fisa postului (raspunderile lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca) 8. Instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pentru fiecare post/loc de munca 9. Evidenta zonelor cu risc ridicat (acolo unde este cazul) 10. Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (acolo unde este cazul) 11. Intocmirea planului de prevenire si protectie bazat pe evaluarea riscurilor 12. Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire 13. Intocmirea/completarea fiselor individuale de instruire in domeniul securitatii si sanatatii in                                                                munca 14. Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor, prin evidenta controalelor medicale periodice si a examenelor medicale la angajare. 15. Infiintarea, organizarea si functionarea comitetului de securitate si sanatate in munca (daca este cazul) 16. Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire 17. Controlul lunar/periodic al tuturor posturile de munca pentru a urmari respectarea intocmai a masurilor stabilite prin planul de prevenire si protectie 18. Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie 19. Evidenta meseriilor care necesita autorizare 20. Evidenta si acordarea echipamentelor individuale de protectie 21. Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale sau accidente) 22. Intocmirea rapoartelor si altor documente prevazute de Hotararile Guvernului in domeniul ssm 23. Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.

Bucuresti Servicii
  • Societatea noastra Dacien Contexpert cu sediul in Piatra Neamt isi desfasoara activitatea in domeniul contabilitatii, oferind clientilor servicii de asistenta fiscala si contabilitatea firmei. Pentru mai multe detalii referitoare la serviciile oferite de firma noastra, va rugam sa ne contactati.

Piatra Neamt Financiar
  • Societatea de Expertiza Contabila Dadi-94-Cont srl, nucleul Grupului de firme unite sub numele de DADI Consulting a fost fondata in anul 1992 in scopul furnizarii de servicii profesioniste in domeniile financiar, contabilitate, fiscalitate, resurse umane si consultanta in managementul companiilor. "Societatea de Expertiza Contabila Dadi-94-Cont",inregistrata la ORC sub nr.J40/20468/92, cod unic de inregistrare RO5930624, a inceput activitatea de expertiza contabila in 1994 o data cu aparitia O.G. 65/1994 " privind organizarea activitatii de expertiza contabila si contabililor autorizati", inregisrata la C.E.C.C.A.R sub nr. 341, prin parteneriatul incheiat intre Expert Contabil si Consultant Fiscal Dragos Olaru, Profesor Universitar Doctor in economie Ion Cumpanasu si Expert Contabil Mihai Ghita. Inalta pregatire profesionala a conducerii societatii asigurata de catre consiliul director alcatuita din Expert Contabil Dragos Olaru director general, si sub indrumarea celorlalti membri fondatori a condus la dezvoltarea rapida a societatii si la pozitionarea ei printre cele mai importante societatii de profil cu capital integral romanesc. Incepand cu anul 1994 compania noastra a devenit membra a C.E.C.C.A.R. Bucuresti avand autorizatia nr. 341, fiind printre primele societatii de profil infiintate din tara. Incepand cu anul 2007 compania noastra a devenit membra a Cameri Consultantilor Fiscali Bucuresti avand autorizatia nr. 27, fiind printre primele societatii de profil infiintate din tara. Datorita cererii din ce in ce mai marii de servicii conexe activitatii de baza a aparut necesitatea infiintarii grupului de firme DADI Consulting care reuneste o echipa de specialisti din toate domeniile serviciilor efectuate intreprinderilor (management, consultanta IT, marketing, consultanta juridica), care vine in intampinarea oamenilor de afaceri si a companiilor de toate marimile, oferind un ajutor considerabil intreprinzatorilor din toate sferele de activitate. De la an la an echipa noastra de specialisti s-a perfectionat si adaptat schimbarilor frecvente ale prevederilor legislative din domeniul fiscal-contabil care au caracterizat perioada de tranzitie catre economia de piata. Intr-un climat economic schimbator a carui principala insusire a fost inflatia , compania noastra a prestat servicii de contabilitate, fiscalitate si consultanta de un inalt profesionalism care ne-au ajutat clientii sa faca fata conditiilor impuse de legislatia fiscala si institutiile statului. Clientii companiei isi desfasoara activitatea in domenii diverse din economie: comert intern si extern, lohn, productie, consultanta in diferite domenii, publicitate, leasing, servicii financiare, inchirieri de imobile. Viziunea DADI Consulting presupune a fi partenerul dvs. de succes intr-o noua economie. Punand la loc de frunte spiritul inovator, impartasirea cunostintelor si succesul in afaceri, DADI Consulting ofera o gama de servicii profesioniste de contabilitate, audit, analiza financiara, consultanta de afaceri si fiscala. In centrul atentiei este furnizarea de servicii de inalta calitate clientilor, printr-o relatie directa si eficienta condusa de un partener care intelege si acorda o atentie deosebita afacerii clientului. DADI Consulting se evidentiaza printr-o structura unitara, pregatirea profesionala a angajatilor, precum si filozofia de excelenta in servirea clientilor.

Bucuresti Sector 1 Servicii
  • O firma mica dar eficienta. Servicii de calitate. promptitudine. Siguranta. Incredere. Confidentialitate. Clientii nostri sunt foarte multumiti de serviciile pe care le-am furnizat. preconizam un trend ascendent.

Tg-jiu Servicii
  • Exegens Management Consultant este o firma capabila sa sustina mediul de afaceri romanesc cu scopul clar de a creste competitivitatea prin reduceri sistematice de costuri, prin cresterea nivelului de calitate perceputa de clienti si prin scurtarea timpului de reactie la semnalele pietei. Oferta Exegens Management Consultant este formata din servicii de consultanta, cursuri, workshop-uri si conferinte in productivitate si controlling.

Bucuresti Servicii
  • Total Business Consulting este o societate cu capital privat integral romanesc, cu sediul in Ploiesti, Judetul Prahova. Obiectul de activitate al societatii noastre este prestarea de servicii de consultanta in domeniul fiscal si financiar - activitati de consultare pentru afaceri si management. Lucrarile executate de societatea noastra sunt de inalta tinuta profesionala, calitatea acestora fiind asigurata de o echipa de specialisti cu studii superioare si experieta in domeniul fiscal si financiar-contabil iar colaboratorii nostri sunt membri ai Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati (CECAR) si ai Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Obiectivul principal al societatii noastre il reprezinta gasirea celor mai bune solutii la problemele clientilor sai, sprijin si asistenta pentru dezvoltarea si punerea in practica a unor noi concepte tinand seama de capcanele si rigiditatea legislatiei fiscale actuale. Total Business Consulting realizeaza Intocmirea, analiza si expertiza economico-financiara a firmei Evaluarea-diagnostic a organizatiei si recomandarea unor directii alternative de dezvoltare Strategii de dezvoltare pe termen scurt si mediu Managementul proiectelor Managementul financiar Managementul resurselor umane Total Business Consulting va sustine in: Selectia dosarelor de finantare Sustinerea dosarului de finantare Evaluarea economico-financiara Evaluarea manageriala/administrativa Evaluarea propunerilor investitionale Evaluarea calitativa standard a obiectului investitional Analiza alternativelor de investitii Identificarea surselor de finantare Total Business Consulting elaborareaza documentele necesare de finantare: Cererea de finantare Planul de afaceri Studiul de fezabilitate Studiul de calitate Solutii informatice oferite: PLATPHORMA este un sistem de Gestiune Financiar Contabilă, creat cu scopul declarat de a uşura activitatea oricărei societăţi comerciale, indiferent de domeniul de activitate sau de complexitatea acesteia. PLATPHORMA este o aplicaţie Windows, disponibilă în versiune monopost (Varianta Small 9.1) sau în reţea (Varianta Expert 9.1). Varianta EXPERT 9.1 face parte din seria aplicaţiilor economice integrate şi este fără îndoială cea mai complexă dintre sistemele PLATPHORMA. Această variantă permite lucrul în sistem multi-valută şi deschide un număr nelimitat de gestiuni, ce pot fi organizate după orice metoda de descărcare (FIFO, LIFO, Preţ mediu, Preţ mediu pe unitate, Preţ Amănunt, Custodie, Trasabilitate). În cadrul fiecărei gestiuni se pot urmări un număr nelimitat de tipuri de articole. Sistemul permite interconectarea cu programul BANI 2008 (pentru evidenţa de personal – salarizare) şi cu sistemul POS – CODEBAR, sistem ce permite vânzarea on-line în unităţile cu desfacere en-detail (emulare de tastatură pentru casele de marcat). Varianta Small 9.1 este derivata din Varianta Expert 9.1 si este dedicata societăţilor mici şi foarte mici sau societăţilor ce activează în domeniul prestărilor de servicii. În cadrul acestui sistem se poate defini o singură gestiune (FIFO, LIFO, Preţ mediu, Preţ mediu pe unitate, Preţ Amănunt, Custodie). În cadrul acestei gestiuni se pot urmări un număr nelimitat de tipuri de articole. Resurse ERP a fost dezvoltată pentru a oferi un sprijin societăţilor cu un volum mare de date şi necesităţi de prelucrare ultra rapidă a acestora. Datorită utilizării tehnologiei bazelor de date PostgreSQL şi a serverului LINUX, aplicaţia oferă o securitate foarte înaltă a datelor precum şi a mecanismului tranzacţional. Din punctul de vedere al raportului preţ-calitate, sistemele Platphorma sunt cu siguranţă o alternativă mai mult decât atractivă.

Ploiesti Servicii