1.Ofer servicii complete de evidenta contabila: intocmire bilant-balanta de verificare-cartea mare-registru jurnal - jurnal vanzari si cumparari - intocmire si depunere declaratii fiscale-salarizare -contabilitate primara 2.Servicii in relatia cu :Administratia Financiara (declaratii, bilant etc) *Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca *Casa de Asigurari de Sanatate *Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate *Inspectorat 3.Intocmire declaratii INTRASTAT
1.Servicii complete de evidenta contabila: intocmire bilant - balanta de verificare - cartea mare - registru jurnal - jurnal vanzari si cumparari - intocmire si depunere declaratii fiscale - salarizare - contabilitate primara 2.Servicii in relatia cu: Administratia Financiara (declaratii, bilant etc) *Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca *Casa de Asigurari de Sanatate *Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate *Inspectorat 3.Intocmire declaratii INTRASTAT 4.Asigurari private, viata, pensii, sanatate 5.consultanta financiara
Oferim servicii complete de contabilitate (contabilitate primara, balanta, bilant, declaratii fiscale lunare si trimestriale, salarizare, decont TVA, ITM, obligatii de plata, registru de casa, depunerea actelor la institutiile abilitate, refaceri acte contabile etc.). - Asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri; - Servicii profesionale de evidenta contabila; - Consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala; - Consultanta manageriala si servicii de management financiar; - Servicii de personal si salarizare; - Expertiza si evaluare; - Controlling si implementari ERP. Preturile sunt negociabile in functie de complexitatea activitatii si specificul acesteia.
Servicii profesionale oferite de expert contabil, evaluator, membru CECCAR din 1997, Certificat Profesional in Management, cu experienta acumulata in peste 15 ani de munca in companii nationale si multinationale. Profesionalismul este deviza noastra.
Exaudit S.R.L a fost infiintata in anul 2000 si este situata in Bistrita, judetul Bistrita-Nasaud. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza servicii de contabilitate si expertiza contabila (audit, bilant, balante). Compania are un efectiv de 6 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. In cadrul companiei Exaudit S.R.L desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Exaudit S.R.L sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
�Uka Consulting�este o firma nou venita pe piata consultantei financiare in Romania. Intr-un timp relativ scurt aceasta firma a reusit sa-si creeze un renume si o buna pozitionare in mediul de afaceri romanesc. Obiectivul central al acestei societati este prestarea unor servicii de inalta calitate, printr-o relatie eficienta cu clientii sai, prin intelegerea si capacitatea de a rezolva diferitele probleme ale clientilor sai. Echipa �Uka Consulting� este formata exclusiv din experti contabili, toti avand o mare experienta in domeniul fiscalitatii, avand in vedere ca majoritatea sunt fosti angajati aicompanie �Price Water House Coopers� � lider mondial in consultanta financiar-fiscala. Asadar se poate spune ca echipa �Uka Consulting�poate rezolva orice problema un domeniul auditului fiscal sau financiar, deoarece fiecare membru cunoaste sistemul financiar romanesc in dinamica sa dar, mai ales, in incoerenta sa legislativa. Un alt obiectiv este sa ofere clientilor sai informatii concrete si realiste care sa le permita sa beneficieze de oportunitatile aparute in peisajul romanesc.
Contabilitate, expertiza contabila, audit, consultanta in afaceri. Suntem o firma serioasa care nu isi doreste decit sa vina in ajutorul clientului, cu cele mai bune sfaturi, si cele mai bune servicii.
Uka Consulting este o firma nou venita pe piata consultantei financiare in Romania. Intr-un timp relativ scurt aceasta firma a reusit sa-si creeze un renume si o buna pozitionare in mediul de afaceri romanesc. Obiectivul central al acestei societati este prestarea unor servicii de inalta calitate printr-o relatie eficienta cu clientii sai, prin intelegerea si capacitatea de a rezolva diferitele probleme ale clientilor sai.. Echipa Uka Consulting este formata exclusiv din contabili autorizati si experti contabili, toti avand o mare experienta in domeniul financiar-contabil, avand in vedere ca majoritatea sunt fosti angajati ai companiei Price Water House Coopers lider mondial in consultanta financiar-fiscala. Asadar se poate spune ca echipa Uka Consultingpoate rezolva orice problema un domeniul auditului fiscal sau financiar, deoarece fiecare membru cunoaste sistemul financiar romanesc atat in dinamica sa, dar - mai ales - in incoerenta sa legislativa. Un alt obiectiv este sa ofere clientilor sai informatii concrete si realiste care sa le permita sa beneficieze de oportunitatile aparute in peisajul romanesc.
Firma ofera servicii in domeniul contabilitatii de la inregistrarea documentelor primare pana la intocmirea si certificarea bilantului contabil. Deasemenea ofera servicii complete de resurse umane prin administrarea, gestionarea, elaborarea, arhivarea documentelor de personal si salarizare; consultanta generala in domeniul legislatiei muncii (inclusiv clauze specifice in contractul individual de munca), precum si recrutare si selectie de personal. Alte servicii oferite : Intocmirea de planuri de afaceri; Consiliere in obtinerea de credite; Consultanta privind legislatia financiar-contabila si fiscala (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, accize, asigurari sociale)
http://www.mbv-insolv.ro MBV Insolv I.P.U.R.L. Focsani este o societate civila profesionala unipersonala transformata in baza O.U.G. 86/2006 din nevoia de amendare a reglementarii profesiei de practician in insolventa in noul context din liberalizare a legislatiei comunitare - Directiva 2005/36/CE din 07.09.2005 publicata in Jurnalul Oficial al Comunitatilor Europene nr. L 255/30.09.2005 A fost infiintata in anul 2000 si asigura servicii privind Procedurile de insolventa, de lichidare voluntara sau amiabila, precum si de prevenire a insolventei, inclusiv supraveghere financiara ori administrare speciala. Prin serviciile oferite MBV Insolv I.P.U.R.L. este un partener serios de afaceri, in care puteti sa aveti incredere cand situatia dumneavoastra impune astfel de servicii. Societatea are sediu propriu, cu dotare corespunzatoare pentru desfasurarea activitatii in conditii optime. Conducerea societatii este asigurata de catre d-l BORCEA VASILE, cu o experienta bogata (de peste 30 de ani) privind activitatea economico-financiara si de management al societatii, atestat ca si expert contabil, insolvator, membrul fondator al Camerei Auditorilor Financiari din Romania, expert tehnic atestat de Ministerul Justitiei, practician in insolventa, absolvent a diferite cursuri de pregatire profesionala. Societatea dispune si de colaboratori la fel de bine instruiti. Servicii oferite - Evaluari tehnice bunuri mobile - Practician in insolventa judiciara - Activitate de Administrator special pentru societati in insolventa - Lichidari voluntare sau amiabile - Organizare de licitatii - Studii de evaluare economico-patrimoniala a activelor corporale/necorporale - Intocmirea de planuri de reorganizare a societatilor aflate in dificultate http://www.mbv-insolv.ro
Compania noastra a fost infiintata in anul 2005 si este situata in ARAD. Firma noastra presteaza urmatoarele servicii: consultanta financiara, audit financiar, expertiza contabila, consultanta economica, contabilitate generala. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Domeniul Principal de activitate: 1. Consultanta privind proiectarea si implementarea sistemelor de management al calitatii conform SR EN ISO 9001: 2001, mediu conform SR EN ISO 14001, Sanatate si securitate ocupationala conform OHSAS 18001. 2. Audit secunda si terta parte
Societatea Eurocontab este o societate de contabilitate, expertiza contabila si servicii de consultanta in domeniul financiar contabil. Firma noastra este membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati Dambovita. Suntem prezenti pe piata serviciilor de consultanta financiar-contabila si fiscala in Dambovita si Bucuresti. Serviciile noastre se adreseaza firmelor mici si mijlocii. Clientii nostrii sunt organizatii cu capital integral privat, roman si strain, care desfasoara activitati in domeniile: comercializare componente hardware si echipamente IT, productie, consultanta, servicii, comert, imobiliare, telefonie mobila, export obiecte de mobilier, import auto. Serviciile oferite de societatea noastra. Organizarea si tinerea contabilitatii financiare si/sau de gestiune,intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale si sociale, intocmirea si certificarea situatiilor financiare (bilant), inclusiv state de salarii, mijloace fixe, relatia cu ITM etc. Intocmirea si certificarea situatiilor financiare semestriale si anuale. Organizarea, verificarea si certificarea inregistrarilor contabile intocmite de personalul propriu al beneficiarului. Consultanta financiar-contabila sau fiscala, expertize, etc. Relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca, evidenta personalului, state de salarii, fise fiscale, scrierea ordinelor de plata pt. buget, depunerea declaratiilor de C.A.S., somaj, sanatate in cazul in care clientul nu doreste si lucrari de contabilitate. Indeplinirea atributiilor prevazute in mandatul de cenzor la societatile comerciale,conform prevederilor legale. Organizare a lucrarilor de inventariere anuala a patrimoniului. Reprezentarea firmei in fata organelor de control. Obiectivul nostru este sa asiguram servicii profesionale si de calitate pentru toti colaboratorii.
Companie mica in curs de dezvoltare infiintata in anul 2005 in curs de dezvoltare atat al obiectului actual de activitate, cat si al altor obiecte de activitate in domeniul comercializarii de produse petroliere, gpl, servicii in domeniul auto.
Misiunea firmei noastre este de a intelege afacerea fiecarui client. Suntem o companie tanara, in crestere si fiecare client va fi important pentru noi, indiferent de dimensiunile afacerii sale. CINCI MOTIVE PENTRU A NE CONTACTA: � oferim servicii personalizate � lucram cu professionalism si punem cunostiinta si experienta noastra la dispozitia clientului; � ne implicam in fiecare proiect cu seriozitate; � dorim sa devenim colaboratori de incredere, de aceea vom vorbi intotdeauna i despre aspectele positive si despre cele negative ale diferitelor proicte; � garantam contractual confidentialitatea informatiilor comunicate de client sau obtinute pentru un client, chiar si dupa incetarea raporturilor de colaborare
Societate de contabilitate si expertiza contabila, infiintata in ianuarie 2002, ofera servicii de calitate in domeniul contabil. Principalii clienti sunt din domeniul productiei, constructiilor, serviciilor diverse, comert.
Organizarea si tinerea contabilitatii financiare, intocmirea declaratiilor fiscale si sociale, mijloace fixe, state de salarii, inclusiv intocmirea si certificarea situatiilor financiare. Organizarea, verificarea si certificarea inegistrarilor contabile intocmite de personalul propriu al beneficiarului. Consultanta financiar-contabila, expertize, evaluari, asistenta pentru fuziune, divizare sau achizitii de companii.
Companie cu o experienta indelungata in domeniul financiar - contabil, fiabila si flexibila cu orice tip de client oferim servicii atat in domeniul financiar - contabil, cat si in domeniul juridic si fiscal.
Ascent Group este un grup de consultanta care s-a nascut pentru a raspunde unei necesitati de servicii de consultanta de inalta calitate in Europa de Est, pentru investitorii straini. Ascent Group, prin intermediul firmelor din grup, ofera servicii de consultanta financiara, juridica, dezvoltare afaceri, resurse umane, training, contabilitate, audit, managementul calitatii. Ascent Group are filiale Bucuresti, Arad, Sofia, Chisinau si Limassol.
Suntem o companie noua, infiintata in 2006, dar ne bazam pe experienta acumulata de angajatii si colaboratorii nostri permanenti in peste 6 ani de lucru continuu in contabilitatea unor firme cu o variata gama de activitati.